JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240711/0040917201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług pralniczych dla Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD KARNY NR 1 W STRZELCACH OPOLSKICH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000320236</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">KAROLA MIARKI 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Strzelce Opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zk_1_strzelce_opolskie@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zk1strzelceopolskie.bip.gov.pl/search/publiccontracts/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Zakład Karny </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług pralniczych dla Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cc308fd1-1e4a-42a3-ad89-b0c153393593</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00409172</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00210078/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie usług pralniczych dla Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc308fd1-1e4a-42a3-ad89-b0c153393593 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl , w zakresie dotyczącym składania ofert oraz oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2.	W pozostałym zakresie dotyczącym niniejszego postępowania komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w postaci e-mail: rafal.kucma@sw.gov.pl <br/>3.	Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>4.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać dostęp do konta na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania<br/>z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny<br/>na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone<br/>w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>5.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy<br/>e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.<br/>6.	Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, jest możliwa drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy<br/>do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień<br/>i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). <br/>7.	Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>8.	Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. <br/>9.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy<br/>do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). <br/>10.	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania<br/>z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>11.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na adres email: rafal.kucma@sw.gov.pl <br/>12.	W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>13.	Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy e-Zamówienia, określone<br/>w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia oraz zobowiązują się korzystając<br/>z platformy e-Zamówienia przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>14.	Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę e-Zamówienia.<br/>15.	Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego nr 1<br/>w Strzelcach Opolskich, ul. Karola Miarki 1, 47-100 Strzelce Opolskie,<br/>2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym nr 1 w Strzelcach Opolskich jest Piotr Kutypa, email: piotr.kutypa@sw.gov.pl <br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Świadczenie usług pralniczych dla Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich” - DKw.2232.8.2024.RK prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), <br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. Pzp;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DKw.2232.8.2024.RK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla Zakładu Karnego nr 1 <br/>w Strzelcach Opolskich bez podziału na części.<br/>Szacunkowa ilość miesięczna prania wynosi 4 966 kg (59 597 kg/rocznie).<br/><br/>1) Zakład Karny nr 1 w Strzelcach Opolskich (ul. Karola Miarki 1, 47-100 Strzelce Opolskie)<br/>- 2 653 kg miesięcznie (31 838 kg rocznie),<br/>2) Oddział Zewnętrzny w Strzelcach Opolskich (ul. Klonowa 3, 47-100 Strzelce Opolskie)<br/>- 1 909 kg miesięcznie (22 915 kg rocznie),<br/>3) Oddział Zewnętrzny w Kędzierzynie- Koźlu (ul. Racławicka 10, 47-200 Kędzierzyn-Koźle)<br/>- 403 kg miesięcznie (4 844 kg rocznie).<br/><br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia/zwiększenia zamówienia prania o 30%. Wykonawcy przysługuje prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktyczne zrealizowanie usługi.<br/><br/>Rozliczenie związane z realizacją usług pralniczych należy skalkulować za 1 kg suchego, czystego prania.<br/><br/>Usługi pralnicze obejmują w szczególności:<br/>pranie wodne pościeli, bielizny, odzieży, odzieży ochronnej i roboczej szczegółowo określonej<br/>w załączniku nr 1 i 2 do rozporządzeni a Ministra Sprawiedliwości z dnia 19.12.2016 roku<br/>w sprawie warunków bytowych osób osadzonych w zakładach karnych i aresztach śledczych (Dz. U. 2016, poz. 2224) i innych rzeczy wg potrzeb Zleceniodawcy oraz suszenie, prasowanie, maglowanie, naprawa tych rzeczy, dezynfekcja chemiczno-termiczna.<br/><br/>Zakres świadczonych usług pralniczych:<br/>–	odbiór brudnego asortymentu pralniczego;<br/>–	sortowanie wg asortymentu, pranie, suszenie, prasowanie lub maglowanie, naprawa tych rzeczy, dezynfekcja chemiczno-termiczna; składanie wg asortymentu;<br/>–	dostawę czystego, wypranego asortymentu do siedziby Zamawiającego.<br/><br/>Szczegółowe wymagania dla świadczonych usług:<br/>–	usługi pralnicze (pranie wodne, czyszczenie, prasowanie lub maglowanie) - wykonanie tych czynności winno odbywać się w temperaturach odpowiednich dla danego rodzaju asortymentu, przy użyciu specjalnych środkach piorących lub czyszczących o właściwościach dezynfekujących, niepowodujących zniszczenia powierzonych rzeczy tj. nie powodujących zniszczenia włókien materiałów i utraty kolorów, a także nie alergizujących oraz nie powodujące utraty właściwości ochronnych,<br/>–	usługi pralnicze muszą być wykonywane z wykorzystaniem technologii i środków oddziałujących na środowisko naturalne w sposób nie naruszający obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa,<br/>–	składanie rzeczy,<br/>–	konfekcjonowanie - pakowanie asortymentu w sposób zabezpieczający przed wtórnym zabrudzeniem, standardowy, powszechnie przyjęty dla danego rodzaju asortymentu.<br/>Usługi pralnicze muszą być wykonywane według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia<br/>i gwarantujących wysoką jakość wykonywanej usługi. Stosowane metody prania, suszenia, dezynfekcji, maglowania i prasowana tkanin nie mogą powodować zmian struktury, koloru, wymiarów, kształtu tkanin i przyspieszonego ich zużycia.<br/><br/>Zamawiający wymaga dysponowania pralnią spełniającą co najmniej wymogi Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. z 200 r., nr 40, poz. 469 z późn. zm.)<br/><br/>Miejsce odbioru brudnych i dostarczania czystych rzeczy:<br/><br/>1) Zakład Karny Nr 1 w Strzelcach Opolskich, ul. Karola Miarki 1, 47-100 Strzelce Opolskie – punkty składowania prania,<br/>- odbiór brudnych rzeczy we wtorek, dostarczenie czystych rzeczy w czwartek w tym samym tygodniu w godzinach (8.00 – 12.00) – maksymalnie 3 dni robocze,<br/>2) Oddział Zewnętrzny w Strzelcach Opolskich, ul. Klonowa 3, 47-100 Strzelce Opolskie - punkty składowania prania, magazyn mundurowy,<br/>- odbiór brudnych rzeczy w czwartek, dostarczenie czystych rzeczy w czwartek w następnym tygodniu w godzinach (8.00 – 12.00) – maksymalnie 6 dni roboczych,<br/>3) Oddział Zewnętrzny w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Racławicka 10, 47-200 Kędzierzyn-Koźle - punkt składowania prania,<br/>- odbiór brudnych rzeczy w piątek, dostarczenie czystych rzeczy w piątek w następnym tygodniu w godzinach (8.00 – 12.00) – maksymalnie 6 dni roboczych,<br/><br/>Jeżeli w podane dni przypadnie ustawowo wolny dzień od pracy (święto) – Zamawiający każdorazowo mailowo lub telefonicznie wyznaczy Wykonawcy dzień odbioru i dostawy przedmiotu zamówienia.<br/><br/>Zapewnienie środków transportu, środków piorących oraz wszystkich innych przedmiotów, narzędzi, pomieszczeń i urządzeń koniecznych do świadczenia usługi pralniczej należy do Wykonawcy i wchodzi w zakres niniejszego zamówienia.<br/>Rzeczy objęte usługą pralniczą będą odbierane i dostarczane przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko przy zachowaniu właściwych warunków sanitarnych.<br/><br/>Dodatkowe informacje:<br/><br/>- tkaniny czyste i brudne nie mogą być transportowane tymi samymi pojemnikami i wózkami,<br/>- zwracane po wykonaniu usług pralniczych czyste i suche tkaniny muszą być posegregowane wg asortymentu, poskładane oraz zabezpieczone w taki sposób, aby nie było bezpośredniego kontaktu z brudnym praniem podczas jego transportu i przenoszenia,<br/>- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zaginięcie lub zamianę przedmiotu zamówienia (tkanin) w trakcie wykonywania usługi pralniczej. W przypadku zamiany lub zaginięcia tkanin, Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do dostarczenia brakujących tkanin lub zakupu i przekazania Zamawiającemu w miejsce zamienionych lub zaginionych - nowych, w takiej samej ilości, tego samego rodzaju i jakości,<br/>- Wykonawca powinien dostarczyć worki na pranie do miejsca świadczenia usług najpóźniej na następny dzień roboczy po podpisaniu umowy,<br/>- Wykonawca zobowiązuje się do oddzielnego wykonania usługi pralniczej rzeczy pochodzących z izb chorych, a także zobowiązuje się do nie mieszania rzeczy pochodzących od osób chorych z rzeczami pochodzącymi od osób zdrowych,<br/><br/>Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (kod CPV):<br/>98310000-9	usługi prania i czyszczenia;<br/>98311000-6	usługi odbierania prania; <br/>98315000-4	usługi prasowania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-08-01 do 2025-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych przez zamawiającego z niniejszego postępowania i nie zostaną odrzucone przez zamawiającego.<br/>2. Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:<br/>Lp.	KRYTERIUM	ZNACZENIE PROCENTOWE KRYTERIUM ( WAGA)<br/>1	CENA BRUTTO ZA CAŁOŚĆ ZAMÓWIENIA 60,00 %<br/>2	TERMIN PŁATNOŚCI	40,00 %<br/><br/>Nazwa kryterium „cena brutto za całość zamówienia” – waga kryterium – 60 punktów <br/>( punkty podane będą w pełnych cyfrach zgodnie z regułą matematyczną)<br/><br/> cena najniższa oferowana brutto<br/> Ilość punktów = ----------------------------------------- x 60 punktów<br/> cena badanej oferty brutto <br/><br/>Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymują odpowiednio mniej punktów, stosownie do wzoru.<br/>Nazwa kryterium „termin płatności” – waga kryterium – 40 punktów<br/>Termin płatności zostanie wyliczony na podstawie następującego zestawienia:<br/>1. do 14 dni – 0 punktów<br/>2.	od 15 dni – 20 dni – 15 punktów <br/>3. od 21 dni – 29 dni – 25 punktów<br/>4. 30 dni – 40 punktów<br/>	<br/>Maksymalną ilość punktów w kryterium „termin płatności” uzyska oferta, w której <br/>zaoferowany przez wykonawcę w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ) termin płatności będzie wynosił 30 dni.<br/><br/>WYNIK. Ocena ofert nastąpi przez ich uszeregowanie – od oferty z najwyższą liczbą punktów do oferty z najniższą liczbą punktów. Oferta z najwyższą liczbą punktów stanowi ofertę najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU<br/>Wykaz podmiotowych środków dowodowych<br/>Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:<br/>1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wezwie Wykonawcę do dostarczenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>- oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji<br/>i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 5 do SWZ)<br/>Wszystkie złożone dokumenty na wezwanie muszą być złożone w formie elektronicznej<br/>i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zaawansowanym podpisem elektronicznym<br/>w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozp. EIDAS).<br/><br/>2. Spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do posiadania odpowiedniej zdolności technicznej i zawodowej, Zamawiający wezwie Wykonawcę do dostarczenia następujących dokumentów:<br/>- wykazu usług (zał. nr 7 do SWZ) - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;<br/>Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na WYKONANIU USŁUGI PRALNICZEJ:<br/>	co najmniej o wartości 200 000,00 PLN brutto (na każde zamówienie, czyli razem co najmniej o wartości 400 000,00 PLN brutto),<br/><br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.<br/>Wszystkie złożone dokumenty na wezwanie muszą być złożone w formie elektronicznej <br/>i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium odpowiednio dla części :<br/><br/>Nazwa Wysokość wadium (PLN)<br/>Świadczenie usług pralniczych dla Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich	5 000,00<br/><br/>1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w odpowiedniej kwocie.<br/>2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą. 3) Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach wskazanych poniżej:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>4) Wadium wnoszone w pieniądzu, przelewem na oprocentowane konto bankowe Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich – numer konta: 65 1010 1401 0053 8213 9120 1000 <br/>z adnotacją: „Wadium – przetarg pn.: „Świadczenie usług pralniczych dla Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich - znak sprawy: DKw.2232.8.2024.RK”. <br/>5) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).<br/>6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale <br/>w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>- nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zakład Karny nr 1 w Strzelcach Opolskich, (47-100 Strzelce Opolskie, ul. Karola Miarki 1).<br/>- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>- kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>- termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>7) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek <br/>o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana niniejszej umowy jest dopuszczalna na warunkach określonych w art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2. Zmiany w niniejszej umowie mogą zostać wprowadzone w zakresie:<br/> 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony;<br/> 2) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, ceny za kg usługi brutto ulegnie zmianie przy czym cena netto pozostanie bez zmian. W związku ze zmianą ceny za kg usługi brutto, cena stanowiąca wartość całości zamówienia również ulegnie zmianie proporcjonalnie do zmiany stawki opodatkowania oraz ilości objętej usługą;<br/> 3) Odbiorca przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Dostawcy, w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją Umowy.<br/>Przez zmianę kosztów rozumie się wzrost kosztów, jak ich obniżenie, względem cen jednostkowych wskazanych przez Dostawcę w ofercie.<br/>Wynagrodzenie składnika (cena jednostkowa brutto) może podlegać waloryzacji w oparciu o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych, opublikowany w formie komunikatu przez Prezesa Głównego Urzędu statystycznego w Dzienniku Urzędowym RZ „Monitor Polski” na stronie internetowej Urzędu.<br/>Strony mogą żądać zmiany wynagrodzenia (ceny jednostkowej brutto - (przedmiotu zamówienia)), jeżeli wskaźnik wzrostu lub obniżenia cen towarów i usług przekroczy 3,3%.<br/>Po każdych 6 miesiącach liczonych od dnia zawarcia Umowy, Strony mogą żądać zmiany składnika wynagrodzenia. Każda ze Stron Umowy może zwrócić się do drugiej Strony z wnioskiem o waloryzację w terminie do 30 dni od dnia upływu 6 miesięcy od zawarcia Umowy.<br/>Waloryzacja składnika wynagrodzenia (ceny jednostkowej brutto), będzie obliczana według wskaźnika (średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowany w formie komunikatu przez Prezesa Głównego Urzędu statystycznego w Dzienniku Urzędowym RZ „Monitor Polski” na stronie internetowej Urzędu), za pół roku poprzedzające złożenie wniosku o waloryzację. Waloryzacja wynagrodzenia Dostawcy będzie następować o różnicę pomiędzy ustalonym wskaźnikiem a wskaźnikiem 3,3%.<br/>W wyniku dokonania waloryzacji, wynagrodzenie może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu maksymalnie o 3%, wynagrodzenia za okres przedmiotu umowy niezrealizowany jeszcze przez Dostawcę i nieodebrany przez Odbiorcę przed dniem złożenia wniosku.<br/>3. Zmiany Umowy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron jedynie w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.<br/>5. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy powiadamia pisemnie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi oraz prawnymi, a także przedkłada propozycję aneksu do umowy.<br/>6. Odbiorca (Zamawiający) zastrzega sobie prawo wypowiedzenia Umowy w każdym czasie jej trwania ze skutkiem natychmiastowym w przypadku gdyby Wykonawca nie wywiązał się z przyjętych w niniejszej umowie zobowiązań, a w szczególności:<br/> 1) co najmniej dwukrotnie dostarczył przedmiot zamówienia nie spełniający norm jakościowych ustalonych przez Odbiorcę tj., dostarczone pranie było zabrudzone, zniszczone, nieodpowiednio poskładane i zapakowane, stwierdzono utratę walorów estetycznych i użytkowych, posiadało nieprzyjemny zapach; <br/> 2) co najmniej dwukrotnie nie dostarczył przedmiotu zamówienia w wyznaczonym terminie, dostarczył przedmiot zamówienia lecz w ilości mniejszej (zaginięcie rzeczy) lub nie dostarczył w ogóle.<br/>7. W przypadku rozwiązania umowy z przyczyn określonych w ust. 6 mają odpowiednie zastosowanie postanowienia § 6 Umowy dotyczące kary umownej i dochodzenia odszkodowania.<br/>8. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy na podstawie art. 456 Pzp oraz jej unieważnienia zgodnie z art. 457 Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Zakład Karny nr 1 w Strzelcach Opolskich. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Centrum pomocy”, dostępnej na stronie: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-19 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com