JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240712/0041096401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa Wiejskiego Domu Kultury wraz z pomieszczeniami dydaktycznymi dla Szkoły Podstawowej w Baszkowie”<br/> w formule zaprojektuj i wybuduj </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ZDUNY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250855430</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zduny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-760</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">627215001</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zduny@zduny.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zduny.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa Wiejskiego Domu Kultury wraz z pomieszczeniami dydaktycznymi dla Szkoły Podstawowej w Baszkowie”<br/> w formule zaprojektuj i wybuduj </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1ec1b45e-0560-4a5f-bf28-9ca4e5ae4052</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00410964</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00094096/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 „Budowa Wiejskiego Domu Kultury wraz z pomieszczeniami dydaktycznymi dla Szkoły Podstawowej w Baszkowie” w formule zaprojektuj i wybuduj</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zduny/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zduny/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Z uwagi na ograniczone miejsce na platformie e-zamówienia Wykonawca winien się zapoznać z Podziałami w SWZ:<br/>XVIII. Miejsce i termin składania ofert.<br/>XIV. Opis sposobu przygotowania ofert oraz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego.<br/>XIII. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów.<br/>M.in:<br/>1. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane<br/>elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.<br/>W procesie składania oferty, w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub<br/>elektronicznym podpis zaufany lub elektronicznym podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który<br/>następnie przesyła do systemu.<br/>2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/zduny<br/>3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:<br/>- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w<br/>postępowaniu;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;<br/>- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;<br/>- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;<br/>- przesyłania odwołania/inne<br/>odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za<br/>pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zduny@zduny.pl<br/>4. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców muszą być zgodne<br/>z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla<br/>rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”,<br/>zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.<br/>5. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>6. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:<br/>a) .zip<br/>b) .7Z<br/>7. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages.<br/>Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>8. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych<br/>na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.<br/>9. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00410320/01 z dnia 2024-07-12<br/>2024-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1. administratorem Państwa danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Zdunach jest Burmistrz Zdun mający siedzibę ul. Rynek 2,<br/>63-760 Zduny. Z Administratorem danych osobowych można kontaktować się poprze adres e-mail: zduny@zduny.pl lub pisemnie na<br/>adres siedziby Administratora.<br/>2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@comp-net.pl .<br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.<br/>4. odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy PZP<br/>5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6. obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7. w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO.<br/>8. Posiadają Państwo:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących. W przypadku, gdy skorzystanie z tego<br/>prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku mogą zostać Państwo zobowiązani do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu<br/>oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu<br/>do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). na podstawie art. 18<br/>RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo<br/>do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego). Prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. W przypadku gdy wniesienie żądania<br/>dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w<br/>protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Udostępnianie<br/>protokołu postępowania lub załączników do tego protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych,<br/>o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o<br/>których mowa w powyżej i art. 18 ust. 3–6 ustawy Pzp stosuje się odpowiednio,<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9. nie przysługuje Państwu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10. przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa.<br/>11. Państwa dane będą ujawnione podmiotom świadczącym usługi, na rzecz administratora danych, na podstawie zawartych umów<br/>dotyczących:<br/>a) serwisu i wsparcia systemów informatycznych,<br/>b) utylizacji dokumentacji niearchiwalnej,<br/>c) przekazywania przesyłek pocztowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GK.271.4.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji budowlanej i robót budowlanych dla zadania pn. „Budowa Wiejskiego Domu Kultury wraz z pomieszczeniami dydaktycznymi dla Szkoły Podstawowej <br/>w Baszkowie”. Planowana inwestycja obejmuje rozbudowę budynku świetlicy i Szkoły Podstawowej wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostała niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, znajduje się na działce 742/3 <br/>i części działki nr 741/4 obręb Baszków. Projektowany budynek zlokalizowano <br/>w północnej części działek a projektowane zagospodarowanie obejmuje część jej powierzchni. W ramach zadania ma powstać budynek w technologii tradycyjnej, 2-kondygnacyjny z dachem płaskim. Projektując i realizując projekt rozbudowy budynku świetlicy i Szkoły Podstawowej należy mieć na uwadze dowiązanie się poziomami i wejściami do istniejących budynków szkoły i remizy, oraz rozwiązanie kolizji z istniejącymi sieciami. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie uniwersalnego projektowania i dostępności architektonicznej. Ponadto zadanie obejmuje odnowienie elewacji budynków istniejących. Na elewacji istniejącego budynku OSP (remizy) ma zostać wykonany podświetlany napis „OSP BASZKÓW”.<br/>2.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.<br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:<br/>3.1 Etap I – Opracowanie pełnej dokumentacji technicznej, zakres prac obejmuje <br/>w szczególności:.<br/>1)	W zakresie organizacji prac projektowych:<br/>a)	dokonanie wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego oględzin terenu, weryfikację dla potrzeb projektowych założeń podanych w SWZ, umowie i PFU oraz dokonanie analiz niezbędnych do rozwiązań zagadnień i wykonania czynności związanych ze sporządzeniem dokumentacji projektowej;<br/>b)	udział w naradach technicznych organizowanych w siedzibie Zamawiającego nie rzadziej niż raz w miesiącu, projektanta projektu budowlanego lub wykonawczego albo innego upoważnionego do podejmowania decyzji przedstawiciela; zapewnienie osobistego stawiennictwa projektanta branżowego albo jego upoważnionego do podejmowania decyzji przedstawiciela w przypadku powiadomienia o takiej potrzebie przez Zamawiającego.<br/>2)	W zakresie materiałów przedprojektowych:<br/>a)	uzyskanie lub aktualizację wszystkich wymaganych prawem warunków przyłączenia, zabezpieczenia lub likwidacji kolizji projektowanych obiektów <br/>z istniejącym uzbrojeniem działki wynikających ze specyfiki opracowania projektowego, w tym od administratorów sieci, zarządców dróg lub obiektów;<br/>b)	sporządzenie projektu organizacji terenu robót (placu budowy) <br/>z uwzględnieniem etapowania robót i koniecznością zapewnienia podstawowego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie robót poprzez zapewnienie im dojścia i dojazdu;<br/>c)	Zamawiający wymaga równocześnie, że Wykonawca będzie brał pod uwagę sugestie Zamawiającego dotyczące funkcjonalności i standardu wykończenia obiektu. Nie dopuszcza się sytuacji, aby w tym zakresie Wykonawca narzucał swoje rozwiązania projektowe bez akceptacji Zamawiającego.<br/>3)	W zakresie opracowań geodezyjnych:<br/>a)	sporządzenie map do celów projektowych zawierających wszystkie wskazane przez projektanta naniesienia niezbędne do wykonania dokumentacji projektowej w tym oznaczenia literowe i graficzne oraz klauzule właściwych ośrodków dokumentacji geodezyjnej;<br/>b)	pozyskanie aktualnych wypisów z rejestru gruntów niezbędnych do wykonania dokumentacji (o ile wymagane).<br/>4)	W zakresie koncepcji architektoniczno-przestrzennej:<br/>a)	wykonanie koncepcji architektoniczno-przestrzennej uwzględniającej:<br/>	program funkcjonalno-użytkowy,<br/>	uwagi Zamawiającego złożone do proponowanych rozwiązań,<br/>	pozyskane w etapie przedprojektowym wymagania branżowe od zarządcy dróg, administratorów urządzeń obcych i innych podmiotów uzgadniających,<br/>	jednoznacznie wskazanie przedmiotowych kolizji z obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. W każdym przypadku, gdy materiały Zamawiającego będą pozostawały w kolizji z obowiązującymi przepisami prawa lub normami budowlanymi, bądź też z innych przyczyn ich uwzględnienie nie będzie pozwalało na prawidłowe, wedle najlepszej wiedzy Wykonawcy, wykonanie umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaproponować rozwiązanie zamienne w tym uzyskanie odstępstw od obowiązujących przepisów,<br/>b)	uzgodnienie koncepcji przez Zamawiającego;<br/>c)	uzyskanie pisemnej klauzuli zatwierdzającej umożliwiającej dalsze kontynuowanie prac<br/>projektowych przez Zamawiającego;<br/>d)	w przypadku gdy Zamawiający wskaże wady złożonej koncepcji lub zgłosi do niej uwagi, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych wad <br/>i uwzględnienia uwag w przedmiotowej dokumentacji;<br/>5)	W zakresie projektów budowlanych:<br/>a)	wykonanie pełno branżowych projektów budowlanych dla projektowanych <br/>w ramach zamierzenia inwestycyjnego obiektów, uwzgledniającego pozyskane w etapie przedprojektowym wymagania branżowe od zarządców urządzeń obcych i dróg;<br/>b)	uzyskanie dla projektów budowlanych wszystkich wymaganych prawem ostatecznych, opinii, sprawdzeń i uzgodnień w formie klauzul, pism, postanowień w tym synchronizacyjnych lub decyzji wynikających ze specyfiki opracowywanych projektów;<br/>c)	wykonanie planu bioz dla robót objętych projektem budowlanym;<br/>d)	wykonanie specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych;<br/>6)	W zakresie pozyskania w imieniu inwestora decyzji pozwolenia na budowę:<br/>a)	pozyskanie	od	Zamawiającego	oświadczeń	o	posiadanym	prawie	dysponowania nieruchomością na cele budowlane;<br/>b)	przygotowanie i złożenie w imieniu inwestora kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę;<br/>c)	nieodpłatne, bezzwłoczne dokonanie poprawek w przedmiocie umowy <br/>w przypadku wystąpienia z takim uzasadnionym żądaniem przez organ administracji państwowej na etapie postępowania o pozwolenia na budowę robót budowlanych objętych dokumentacją.<br/>7)	W zakresie projektów wykonawczych:<br/>a)	wykonanie wielobranżowych projektów wykonawczych stanowiących uzupełnienie projektów budowlanych, w tym projektów zabezpieczenia wykopów i pompowania wody, jeśli zaistnieje taka potrzeba; uzyskanie dla projektów wykonawczych wszystkich wymaganych prawem ostatecznych, opinii, sprawdzeń i uzgodnień w formie klauzul, pism, postanowień lub decyzji wynikających ze specyfiki opracowywanego projektu wykonawczego;<br/>8)	W zakresie opracowań i czynności dodatkowych:<br/>a)	sporządzenie na wezwanie pisemnych raportów dokumentujących przyczyny przerwania lub zaniechania wykonywania dokumentacji lub jej części;<br/>b)	wyjaśnianie wątpliwości dotyczących przyjętych w projekcie rozwiązań;<br/>c)	organizowanie w siedzibie Zamawiającego rad budowy z jego udziałem, nie rzadziej niż raz dwa miesiące;<br/>d)	sporządzanie lub uzgadnianie indywidualnej dokumentacji technicznej dotyczącej zastosowania w projekcie wyrobów lub materiałów budowlanych.<br/>9) Prawa autorskie na wszystkich polach działania i we wszelkiej dokumentacji technicznej przechodzą na Zamawiającego. Przeniesienie praw autorskich opisano w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszego SWZ.<br/>3.2	Etap II – Realizacja robót budowlanych, zakres prac obejmuje w szczególności:<br/>1) Pełnienie nadzoru autorskiego polegającego w szczególności na:<br/>a) stwierdzania w toku wykonywania projektu wykonawczego i robót budowlanych zgodności realizacji z projektem;<br/>b) uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego;<br/>c) kwalifikacji zmian wprowadzanych w trakcie realizacji projektu budowlanego;<br/>d)	uczestniczeniu w radach budowy organizowanych nie rzadziej niż raz w miesiącu.<br/>2) Przygotowanie i złożenie w imieniu Inwestora stosownych dokumentów wraz <br/>z zawiadomieniem o rozpoczęciu robót w powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego.<br/>3)	Wykonanie prac budowlanych związanych z wszystkich prac związanych <br/>z rozbudową budynku świetlicy i Szkoły Podstawowej w Baszkowie zgodnie <br/>z opracowaną dokumentacją budowlaną, w tym między innymi:<br/>a)	budowa budynku – powierzchnia zabudowy ok 334,00 m²;<br/>b)	wyposażenie i wykończenie podstawowe;<br/>c)	zagospodarowanie terenu (chodniki-utwardzone dojścia do budynku, taras przy świetlicy –płyty chodnikowe, zieleń, mała architektura, wiata śmietnikowa itp.) <br/>z uwzględnieniem potrzeb sąsiednich obiektów;<br/>d)	wykonanie lub przebudowa przyłączy: elektrycznego, gazowego, wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej;<br/>e)	instalacje niskoprądowe :sieci LAN, monitoringu i alarmu, instalacje gniazd internetowych RJ45, instalację sieci bezprzewodowej wifi z osprzętem itp.;<br/>f)	instalacje elektryczne: oświetlenia podstawowego, awaryjnego w tym ewakuacyjnego kierunkowego, oświetlenie zewnętrzne, instalację gniazd wtyczkowych ogólnych, instalację wypustów zasilających 400 i 230 V AC, instalację tras kablowych i Wewnętrznych Linii Zasilających (WLZ), rozdzielnice, podrozdzielnice elektryczne 400/230 V AC, instalację zasilania gwarantowanego -zasilanie z UPS, instalację uziemiającą, instalację połączeń wyrównawczych <br/>o ochronę od porażeń prądem elektrycznym, instalacje odgromową itp.;<br/>g)	instalacja fotowoltaiczna wraz z ich podkonstrukcją na połaci dachowej- należy zaprojektować instalację mogącą zabezpieczyć potrzeby energetyczne pompy ciepła dla c.w.u.;<br/>h)	wentylacja mechaniczna z rekuperacją z funkcją chłodzenia pomieszczeń dla całego obiektu;<br/>i)	winda o napędzie elektrycznym, osobowa, przystosowana dla osób niepełnosprawnych, umożliwiająca transport: parter-1 piętro;<br/>j)	ogrzewanie podłogowe w całym obiekcie z wyłączeniem klatki schodowej (pom. 0.10 i 1.06), pomieszczeń technicznych (0.08, 0.09) i pom. na odpady (0.18) zasilane z kotłowni.<br/>4)	Opracowanie dokumentacji powykonawczej .<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten</p> <p class="mb-0">45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>1)	C – Cena – 60pkt;<br/>2)	G – Okres przedłużenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane – 40pkt.<br/>	<br/>Zamawiający nie dopuszcza zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji wyrażonego w inny sposób niż w pełnych miesiącach.<br/>Minimalny, wymagany przez Zamawiającego, okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. <br/>W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesiące Zamawiający przyjmie, iż zaoferowany został okres 60 – miesięczny.<br/>	<br/>W zakresie przedmiotowych kryteriów oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/><br/>2.	Ocena ofert w zakresie kryterium „Cena” zostanie dokonana wg następujących zasad:<br/><br/> Cena najniższa spośród złożonych ofert<br/>C = ------------------------------------------------------------- x 60 pkt. <br/> Cena badanej oferty<br/>Maksymalna ilość punktów w tym kryterium – 60 pkt.<br/><br/>3.	Ocena ofert w zakresie kryterium „Okres przedłużenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane” zostanie dokonana wg następujących zasad:<br/><br/> Okres przedłużenia gwarancji i rękojmi w badanej ofercie <br/>G = ----------------------------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt. <br/> Najdłuższy okres przedłużenia gwarancji i rękojmi spośród złożonych ofert<br/><br/>Maksymalna ilość punktów w tym kryterium - 40 pkt.<br/><br/>Wykonawca winien podać okres gwarancji i rękojmi w miesiącach, w przeciwnym wypadku Zamawiający do celów punktacji zaokrągli podany okres „w dół” do wartości niższej (np. Wykonawca zaoferuje przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi o 12,5 m-ca, Zamawiający zaokrągli ten okres do 12 m-cy i przyzna punkty.<br/>Okres gwarancji i rękojmi należy podać liczbowo i słownie (w przypadku rozbieżności <br/>w zakresie okresu przedłużenia gwarancji i rękojmi podanego liczbowo i słownie, Zamawiający za obowiązujący uzna okres przedłużenia gwarancji i rękojmi podany słownie).<br/>W przypadku przedłużenia okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane <br/>o okres dłuższy niż 24 miesiące, Zamawiający do celów punktacji przyjmie okres przedłużenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wynoszący 24 miesiące, natomiast w umowie zostanie uwzględniony okres zaoferowany przez Wykonawcę <br/>w Formularzu oferty.<br/>Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia odnośnie przedłużenia okresu gwarancji <br/>i rękojmi na wykonane roboty budowlane, poda wartość „0” lub wskaże inny zwrot równoznaczny z tym, iż nie oferuje wydłużenia przedmiotowego okresu, Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zaoferował wydłużenia okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i nie przyzna punktów,<br/>Jeżeli żaden Wykonawca nie zaoferuje przedłużenia okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, Zamawiający do obliczenia punktacji w przedmiotowym kryterium nie zastosuje wzoru wskazanego powyżej i przyzna w tym kryterium 0 pkt.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje minimalny okres gwarancji, zgodnie z zapisami rozdz. IV ust. 14 SWZ, tj. 36 miesięcy - otrzyma w kryterium „okres przedłużenia gwarancja i rękojmia na wykonane roboty budowlane” liczbę punktów wynoszącą 0.<br/>4.	Uzyskana punktacja w przedmiotowych kryteriach stanowić będzie łącznie sumę punktacji, liczonej wg. wzoru: O (ocena) = C + G <br/>5.	Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans według przyjętych kryteriów, a tym samym otrzyma największą liczbę punktów w oparciu o określone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.<br/>6.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>7.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>8.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres przedłużenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> II. Warunki udziału w postępowaniu<br/>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie formułuje warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie formułuje warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie formułuje warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane polegające na budowie i/lub przebudowie budynków użyteczności publicznej o wartości minimum 3 000 000,00 zł brutto,<br/>b)	skieruje do realizacji zamówienia:<br/>i.	jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.),<br/>ii.	jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.),<br/>iii.	jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Inwestycji <br/>i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>iv.	jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy.<br/>v.	jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm) i rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. <br/>w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>3.	W przypadku osób, które nabyły uprawnienia poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334). <br/>4.	Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane, rozumie przez to również inne ważne uprawnienia budowlane, upoważniające do pełnienia ww. samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa.<br/>5.	Powyższe wymagania są wymaganiami minimalnymi. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiego potencjału technicznego i liczby osób, które zapewnią właściwą i terminową realizację zamówienia.<br/>6.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, <br/>w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy <br/>w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>7.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;<br/>2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3) wykaz robót budowlanych spełniających wymagania określone w rozdz. VIII ust. 2 pkt 4 lit.a SWZ, polegających na budowie i/lub przebudowie budynków użyteczności publicznej o wartości minimum 3 000 000,00 zł brutto,wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określają czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy te roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty– oświadczenie wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, <br/>4)	wykazu osób określonych w rozdz. VIII ust. 2 pkt 4 lit.b SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:  20 000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100);<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).<br/>4.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krotoszynie O/Zduny Nr 21 8410 1026 2003 0202 0169 0004 tytułem: „Wadium postępowanie Nr GK.271.4.2024”. <br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone, jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP <br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Zduny z siedzibą. Rynek 2, 63-760 Zduny<br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.<br/>7.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.<br/><br/>Zmiana Umowy<br/>§ 18.<br/>1.	Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, przy uwzględnieniu postanowień art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2.	Zmiana postanowień umowy jest dopuszczalna, gdy:<br/>1)	nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w takiej sytuacji zmianie mogą ulec te postanowienia umowy, dla których zmiana przepisów będzie relewantna,<br/>2)	zaistnieją okoliczności niezależne od Stron, a w tym:<br/>a)	uniemożliwienia rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu leżących po stronie Zamawiającego (np. przyczyny organizacyjne, nieprzekazanie terenu budowy/robót, niezapewnienie możliwości poboru wody i energii elektrycznej na potrzeby wykonywanych prac, wstrzymania lub ograniczenia środków finansowych Zamawiającego) lub wynikających z konieczności wykonania robót ujętych w aneksach zawartych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 3 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, termin wykonania przedmiotu zamówienia ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnienia rozpoczęcia prac;<br/>b)	działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; przez siłę wyższą należy rozumieć wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć; oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu, takie jak: protesty społeczne, wystąpienie nieprzewidywalnych warunków geologicznych, archeologicznych lub nowych (w szczególności niewypały i niewybuchy), powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz warunkujących wykonanie niniejszej umowy, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania niniejszej umowy;<br/>c)	wystąpienia warunków atmosferycznych, które sprawią, że realizacja prac będzie niemożliwa, będzie zagrażać trwałości tych prac lub będzie niezgodna z technologią wykonania prac — w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uzasadnienie faktyczne w zakresie wykazania poprzez własne badania lub poprzez dane z oficjalnych źródeł (np. IMGW, itp.) co do wstąpienia takich stanów atmosferycznych (np. temperatura, opady, wiatr, itp.), okresu ich występowania, łącznie z uzasadnieniem faktycznym co do braku możliwości prowadzenia prac lub ryzyka trwałości takich prac — zmiana może dotyczyć wyłącznie terminu/terminów określonych w Umowie bez roszczenia o podwyższenie wynagrodzenia Wykonawcy; po potwierdzeniu zasadności takiego wniosku Wykonawcy, Zamawiający ustali nowy termin (nowe terminy realizacji), które to terminy będą adekwatne do okresu obowiązywania przeszkód w realizacji Umowy;<br/>Z uwagi na ograniczone techniczne możliwości platformy szczegółowe informacje zostały zawarte w Załączniku nr 7 do<br/>SWZ - Projekt Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-30 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zduny/proceeding</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-30 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com