JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240715/0041194001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) do Samorządowego Przedszkola w Przecławiu w roku szkolnym 2024 – 2025 – w podziale na 7 części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samorządowe Przedszkole w Przecławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001058409</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wenecka 41</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przecław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">39-320</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariatpp@przedszkoleprzeclaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.przedszkoleprzeclaw.naszbip.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) do Samorządowego Przedszkola w Przecławiu w roku szkolnym 2024 – 2025 – w podziale na 7 części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-23ccae4c-cdc4-49d5-aa9b-196acfd845ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00411940</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00401124/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) do Samorządowego Przedszkola w Przecławiu w roku szkolnym 2024-2025 - w podziale na 7 części</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23ccae4c-cdc4-49d5-aa9b-196acfd845ac <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl/<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia<br/>określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>sekretariatpp@przedszkoleprzeclaw.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,<br/>która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: W zakresie związanym z przedmiotem zamówienia:<br/>Marta Żola, tel. 17/749 31 32; <br/>email: sekretariatpp@przedszkoleprzeclaw.pl . W zakresie związanym z realizacją procedury o<br/>udzielenie zamówienia: Dorota Strzelczyk tel. 17/227 67 12; email: dstrzelczyk@przeclaw.org .<br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ,<br/>przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z<br/>uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w rozdziale 13 SWZ) odbywa się<br/>drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do<br/>komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/>zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>7. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego<br/>2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art.<br/>66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:<br/>8.1. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:<br/>a) Komputer PC:<br/>-parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,<br/>-zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,<br/>-zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge<br/>14.0 i nowsze,<br/>albo<br/>b) Tablet/Telefon:<br/>- parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,<br/>- przeglądarka Chrome 61 lub nowa,<br/>8.2. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej<br/>transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;<br/>8.3. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:<br/>a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,<br/>b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,<br/>c) oznaczenia czasu odbioru danych:<br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pozostałe zapisy znajdują się w Rozdziale 11 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1)	Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2)	dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) do samorządowego Przedszkola w Przecławiu w roku szkolnym 2024-2025 – w podziale na 7 części” prowadzonym w trybie podstawowym; <br/>3)	w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych poprzez emaila: spiecuch@przeclaw.org ,<br/>4)	odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych <br/>(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm) dalej „ustawa Pzp”; <br/>5)	dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. <br/>6)	obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7)	w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; <br/>8)	Wykonawca posiada: <br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; <br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; <br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">9)	Wykonawcy nie przysługuje: <br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozp.2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których<br/>mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Sam.P.P.261.1.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1: GRUPA 1 - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE I INNE PRODUKTY<br/>1.	Ananas w puszce 565g w syropie (plastry)	op.	50<br/>2.	Bazylia suszona op. 9g	op.	20<br/>3.	Biszkopty op. 250 g	op.	160<br/>4.	Brzoskwinie w syropie połówki w puszce 820g	op.	130<br/>5.	Budyń bez dodatku cukru ( różne smaki ) op. 35g	op.	350<br/>6.	Bułka tarta op. 500g	kg	80<br/>7.	Chrupki kukurydziane składnik grys kukurydziany lub kasza kukurydziana 100% bez soli barwników, bez konserwantów op. 60g	op.	150<br/>8.	Chrzan tarty zawartość chrzanu w składzie min. 70% słoik 190g	szt.	10<br/>9.	Cukier biały kryształ op. 1 kg	kg 200<br/>10.	Cynamon mielony op. 13g	op.	10<br/>11.	Czosnek granulowany w proszku op. 20g	op.	40<br/>12.	Drożdże – kostka 100g	op.	40<br/>13.	Dżem 100 % owoców bez konserwantów bez dodatku cukru, niskosłodzony (różne smaki m.in. truskawka, wiśnia, brzoskwinia, czarna porzeczka) 280g	szt.	130<br/>14.	Mąka pszenna typ 500 poznańska op. 1 kg	op.	250<br/>15.	Filet z makreli w sosie pomidorowym – puszka 175g	szt.	100<br/>16.	Galaretka owocowa ( różne smaki ) w proszku op. min. 60g	op.	300<br/>17.	Kasza bul-gur op. 1 kg	szt.	120<br/>18.	Herbata czarna ekspresowa min. 100 torebek w opakowaniu zbiorczym	op.	10<br/>19.	Herbata owocowa - różne smaki op. min. 35 g	op.	70<br/>20.	Płatki kukurydziane 5 witamin bez glutenu i oleju palmowego op. 600g	op.	100<br/>21.	Kakao z witaminami magnez + cynk	op.	50<br/>22.	Kasza jaglana w woreczkach op. min 350g max 500g	szt.	50<br/>23.	Kasza jęczmienna perłowa op. min. 900g max 1000 g	kg	70<br/>24.	Kawa zbożowa typu Inka op. min. 180g max 220g	op.	150<br/>25.	Ketchup łagodny 480g 62% pomidorów	szt.	70<br/>26.	Koncentrat pomidorowy 30% op. 210 g	szt.	140<br/>27.	Przyprawa GYROS -KEBAB op. 100g	szt.	20<br/>28.	Kukurydza konserwowa złocista bez dodatku cukru puszka min. 380 g	szt.	10<br/>29.	Liść laurowy op. min. 5g	szt.	40<br/>30.	Tuńczyk w oleju puszka min. 170g	szt.	30<br/>31.	Majeranek op. min 7 g	szt.	30<br/>32.	Majonez dekoracyjny słoik min. 850 g	kg	35<br/>33.	Mąka tortowa op. 1 kg	kg	70<br/>34.	Makaron typu nitki cięte/ 5 jajeczny op. 400g	kg	60<br/>35.	Makaron typ kokardka duża/świderek 5 jajeczny op. 400g	kg 250<br/>36.	Makaron pełne ziarno op. 400 g	kg 50<br/>37.	Mąka żytnia typ 720 op. 900g	kg	30<br/>38.	Miód wielokwiatowy naturalny słoik min. 1100 g	szt.	35<br/>39.	Morele suszone op. 100g	szt.	30<br/>40.	Musztarda op. min. 170g	szt.	5<br/>41.	Makaron typu różne kształty op. 250g	szt.	70<br/>42.	Sok owocowy kartonik 200ml	szt.	2000<br/>43.	Olej pierwsze tłoczenie omega-3 butelka 1l.	l.	150<br/>44.	Mus owocowy różne smaki tubka 120 g bez dodatku cukru	szt.	3000<br/>45.	Oregano suszone op. 9g	szt.	15<br/>46.	Papryka słodka mielona op. 18g	szt.	50<br/>47.	Płatki ryżowe o obniżonym cukrze op. 500g	szt.	50<br/>48.	Pestki słonecznika op. 100g	szt.	15<br/>49.	Pieprz czarny mielony op. 20g	szt.	70<br/>50.	Kasza manna op. 500g	kg	30<br/>51.	Pomidory krojone bez skórki w zalewie op. 400ml	szt.	50<br/>52.	Powidła śliwkowe op. 350g	szt.	70<br/>53.	Ryż biały op. 400g	op.	150<br/>54.	Sok marchwiowo- owocowy butelka 300ml bez dodatku cukru	szt.	1500<br/>55.	Soda oczyszczona op. 100g	szt.	15<br/>56.	Sól drobnoziarnista morska op. 900g	kg 80<br/>57.	Włoszczyzna suszona op. 100g	szt.	250<br/>58.	Susz kopru op. 20g	szt.	200<br/>59.	Susz pietruszki op. 20g	szt.	200<br/>60.	Kurkuma	szt.	15<br/>61.	Płatki jaglane op. 300g	szt.	50<br/>62.	Płatki owsiane op. 500g	szt.	50<br/>63.	Woda źródlana niegazowana butelka 5l	l.	2000<br/>64.	Ziele angielskie op. 14g	op.	40<br/>65.	Zioła prowansalskie op. 9g	op.	10<br/>66.	Koncentrat barszczu czerwonego op. 0,3 l	op.	70<br/>67.	Oliwa z oliwek extra - virgin z pierwszego tłocz. <br/>butelka 900ml	l.	2<br/>68.	Fasola czerwona konserwowa puszka min. 380g	szt.	5<br/>69.	Sól kamienna jodowana drobno mielona op. 900g	kg	25<br/>70.	Żurawina suszona op. 100g	szt.	20<br/>71.	Cukier puder op. 500g	kg	20<br/>72.	Cukier wanilinowy op. 30g	szt.	80<br/>73.	Proszek do pieczenia op. 30g	szt.	50<br/>74.	Ciastka zbożowe fit op. 50g	szt.	1000<br/>75.	Wafle tortowe op. 170g	szt.	150<br/>76.	Czekolada gorzka 100% kakao 50g	szt.	100<br/>77.	Mąka ziemniaczana op. 500g	kg	25<br/>78.	Kisiel owocowy op. min. 35g	szt.	300<br/>79.	Mace /podpłomyki op. 160g	szt.	200<br/>80.	Herbatniki op. 350g	szt.	200<br/>81.	Mus jabłkowy op. 100 g	szt.	1000<br/>82.	Ocet jabłkowy op. 0,5l	szt.	2<br/>WYMAGANIA JAKOŚCIOWE I CZĘSTOTLIWOŚĆ DOSTAW: <br/>Makarony i wyroby mączne: <br/>	Minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy na w/w artykuły musi wynosić minimum 3 miesiące,<br/>	Smak i zapach - charakterystyczny dla artykułów mącznych, bez posmaków i zapachów obcych,<br/>	Niedopuszczalna - obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości,<br/>	Konsystencja - sypka, nie zlepiająca się przy nacisku;<br/>	Powierzchnia makaronu musi być gładka, nie łamiąca się. <br/>Przyprawy:<br/>	Minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy minimum <br/>3 miesiące;<br/>	Smak i zapach charakterystyczny dla w/w artykułów o dobrej jakości bez obcych posmaków i zapachów;<br/>	Konsystencja sypka, nie zlepiająca się lub zbrylona - wilgotna;<br/>	Mieszanki przyprawowe z suszonych przypraw i ziół bez dodatku soli, cukru oraz glutaminianu sodu, nie zawierające dodatku substancji konserwujących i barwników. <br/>	Niedopuszczalna - obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości.<br/>Konserwy rybne i pozostałe: <br/>	Puszka wyposażona w uchwyt do otwierania, zawartość ryby nie mniej niż 60 %. <br/>	Konsystencja farszu konserw jednolita, smak i zapach, charakterystyczny dla wyrobu. <br/>	Konserwy bez bombażu. <br/>	Warzywa w konserwie/groszek, kukurydza, seler itp. /wyposażone w uchwyt do otwierania. <br/><br/>Dostawa: 2 razy w tygodniu lub w razie potrzeby </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena 100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2: GRUPA 2 - MIĘSO I WĘDLINY <br/>1.	Mięso drobiowe z indyka - filet z piersi indyka - kg	120<br/>2.	Mięso drobiowe z kurczaka - filet z piersi kurczaka kg	200<br/>3.	Mięso wieprzowe - karkówka bez kości	kg 600<br/>4.	Udziec z indyka bez kości - trybowany	kg	100<br/>5.	Mięso wieprzowe - parówki z szynki zawartość mięsa z szynki co najmniej 90%	kg	150<br/>6.	Mięso wieprzowe - schab bez kości	kg	100<br/>7.	Szynka konserwowa	kg	25<br/>8.	Pasztet drobiowy kg	40<br/>9.	Wędliny - polędwica sopocka zawartość mięsa wieprzowego ze schabu co najmniej 83%, wędzona, parzona,	kg	30<br/>10.	Wędliny - szynka z indyka zawartość mięsa z indyka co najmniej 90% pierś gotowana z indyka,	kg	25<br/>11.	Wędliny szynka z kurczaka zawartość mięsa z kurczaka co najmniej 90% kurczak gotowany, szynka z pasieki	kg	20<br/>12.	Mięso wieprzowe - łopatka b/k	kg	30<br/>13.	Wędliny - krakowska podsuszana 60% mięsa wieprzowego	kg	40<br/>14.	Wędliny - szynka PREMIUM 89% mięsa	kg	65<br/>15.	Wędliny -kiełbasa swojska drobiowa	kg	80<br/>16.	Schab bez konserwantów	kg	10<br/>17.	Mięso wołowe rosołowe	kg	10<br/>Wędliny i mięso muszą być produkcji krajowej, cechy wspólne dla asortymentu klasy 1. <br/>Wygląd - nie dopuszcza się mięśni i skóry niezwiązanych ze sobą, produkt czysty, niezbrudzony. <br/>Barwa - charakterystyczna, naturalna do danego asortymentu, nie dopuszcza się wylewów krwawych. <br/>Zapach - naturalny, charakterystyczny dla danego gatunku, niedopuszczalny zapach obcy, zapach świadczący o procesach rozkładu mięsa przez drobnoustroje oraz zapach zjełczałego tłuszczu. <br/>Dostawa codziennie </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</p> <p class="mb-0">15110000-2 - Mięso</p> <p class="mb-0">15112000-6 - Drób</p> <p class="mb-0">15131130-5 - Wędliny</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena 100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3: GRUPA 3 JAJA ŚWIEŻE<br/>Lp.	Asortyment J.m.	Ilość<br/>1.	Jajka świeże kurze klasy A rozmiar L op. 10 szt.	op.	300<br/>WYMAGANIA JAKOŚCIOWE I CZĘSTOTLIWOŚĆ DOSTAW: <br/>	Jaja świeże i dobrej jakości, skorupka nieuszkodzona kl. L; termin przydatności do spożycia 28 dni;- skorupka i kutikula: czysta, nieuszkodzona, normalny kształt;- żółtko: bez wyraźnego zarysu, lekko ruchome podczas obrotu jajem;- białko: przejrzyste, przezroczyste;- zarodek: rozwinięcie niewidoczne;- zapach obcy: niedopuszczalny <br/>	Naświetlone promieniami UV, oznakowane numerem 3-PL……. <br/>	Przy każdej dostawie dołączony Handlowy Dokument Identyfikacyjny, <br/>	Opakowanie – (wytłoczki 10 szt.) zapakowane w czyste zamykane skrzynki lub pudełka kartonowe. <br/>Dostawa raz w tygodniu </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03142500-3 - Jaja</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena 100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4: GRUPA 4 MROŻONKI <br/>Lp.	Asortyment J.m.	Ilość<br/>1.	Brokuł - różyczki op. 2,5 kg	op.	70<br/>2.	Brukselka op. 2,5 kg	op. 35<br/>3.	Bukiet/mieszanka warzyw min. 3 – składnikowy op. 2,5 kg	op. 70<br/>4.	Groszek zielony op. 2,5 kg	op. 20<br/>5.	Fasola szparagowa zielona op. 2,5 kg	op. 80<br/>6.	Szpinak op. 2,5 kg	op. 30<br/>7.	Kalafior op. 2,5 kg	op. 70<br/>8.	Maliny op. 2 kg	op. 30<br/>9.	Marchewka mini mrożona op. 2,5 kg	op. 100<br/>10.	Mieszanka kompotowa min. 3 - składnikowa bez pestek op. 2,5 kg	op. 600<br/>11.	Mieszanka warzywna min. 7 – składnikowa op. 2,5 kg	op. 60<br/>12.	Kostka miruna chile morex karton 5 kg	karton 250<br/>13.	Truskawki bez szypułek op. 2,5 kg	op. 150<br/>14.	Uszka do barszczu op. 5 kg	op. 10<br/>15.	Włoszczyzna paski min. 4 – składnikowa op. 2,5 kg	op. 45<br/>16.	Borówka amerykańska op. 2,0 kg	op. 15<br/>WYMAGANIA JAKOŚCIOWE I CZĘSTOTLIWOŚĆ DOSTAW: <br/>	Ryby mrożone – glazura tafli mrożenia nie może przekraczać 10-15%, bez przebarwień, zapach swoisty, bez oznak rozmrożenia; filet rybny musi zachować cechy ryby świeżej. <br/>	Cechy dyskwalifikujące: Widoczne oznaki rozmrożenia towaru; Zapach świadczący o procesach psucia się <br/>	Warzywa mrożone muszą mieć cechy produktu świeżego i zawierać smak i zapach nie zmieniony, bez oznak rozmrożenia, przy dotknięciu twarde. Nie mogą zawierać zamrożonego soku. <br/>	Cechy dyskwalifikujące: Widoczne oznaki rozmrożenia towaru; Zapach świadczący o procesach psucia się, Zanieczyszczenia (np. liście itp.)., Oznaki gnicia. <br/>Dostawa raz na tydzień. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena 100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5: GRUPA 5 NABIAŁ I PRODUKTY MLECZARSKIE <br/>Lp.	Asortyment J.m.	Ilość<br/>1.	Serek homogenizowany różne smaki op. 140g	szt.	1400<br/>2.	Serek kanapkowy różne smaki op. 150g	szt.	150<br/>3.	Jogurt pitny różne smaki (cztero-pak. 100 g)	szt.	850<br/>4.	Jogurt pitny różne smaki (butelka 290g)	szt.	2100<br/>5.	Twaróg tłusty 3X mielony 600g	szt.	200<br/>6.	Jogurt naturalny 1% - 2,8 % tłuszczu; skład: mleko pasteryzowane i/lub mleko, żywe kultury bakterii (bez dodatku mleka w proszku, żelatyny) opakowanie min. 400 ml	szt.	150<br/>7.	Jogurt naturalny typu greckiego (w składzie bez żelatyny i mleka w proszku) opakowanie minimum 350ml	szt.	130<br/>8.	Ser Mozarella blok 2,5 kg	kg	10<br/>9.	Masło min.82 % tłuszczu, opakowanie min 200g	szt.	1300<br/>10.	Mleko świeże 2 % tłuszczu, pasteryzowane, butelka, opakowanie minimum 1 l karton	l .	3000<br/>11.	Mleko świeże 2 % opakowanie/worek 900l	l.	2000<br/>12.	Ser biały twarogowy półtłusty mielony. Skład: mleko krowie pasteryzowane, czyste kultury bakterii. Bez soli, bez dodatku cukru, bez konserwantów. Typu Twaróg wiejski półtłusty lub równoważny o powyższych parametrach, opakowanie min 250 g	szt.	25<br/>13.	Ser biały twarogowy, pół tłusty blok pergamin	kg	170<br/>14.	Ser żółty złoty Mazur szt.	35<br/>15.	Śmietana 18% 400 ml	szt.	220<br/>16.	Jogurt owocowe różne smaki 30% owoców op. 115g	szt.	1600<br/>17.	Śmietana 30% 500g	szt.	130<br/>18.	Deser czekoladowy mleko 49% śmietanka, kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu op. 150g	szt.	1500<br/>19.	Jogurt duży owocowy 350g	szt.	150<br/>WYMAGANIA JAKOŚCIOWE I CZĘSTOTLIWOŚĆ DOSTAW: <br/>	Mleko musi mieć barwę białą z lekkim odcieniem kremowym, być nieprzezroczyste, i mieć przyjemny, słodkawy smak i swoisty zapach <br/>	Cechy dyskwalifikujące wspólne dla wyrobów mleczarskich: obce posmaki, zapachy, smak gorzki, mocno kwaśny, słony, stęchły, mdły, zanieczyszczenia mechaniczne, organiczne; objawy pleśnienia, psucia; uszkodzenia mechaniczne, zdeformowane, zgniecione, porozrywane; obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań. <br/>	Minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy na w/w artykuły musi wynosić minimum 2 tygodnie. <br/>Dostawa dwa razy w tygodniu </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15500000-3 - Produkty mleczarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena 100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6: GRUPA 6 WARZYWA I OWOCE<br/>Lp.	Asortyment J.m.	Ilość<br/>1.	Banan	kg	1000<br/>2.	Pomidor malinowy	kg	30<br/>3.	Jabłko szara reneta kg	80<br/>4.	Groch łuskany	kg	30<br/>5.	Buraczki ćwikłowe	kg	150<br/>6.	Cebula biała	kg	60<br/>7.	Cytryna	kg	20<br/>8.	Czosnek polski główka	szt.	40<br/>9.	Gruszka kg	250<br/>10.	Jabłko	kg	600<br/>11.	Kalafior świeży	szt.	5<br/>12.	Kapusta biała	kg	80<br/>13.	Kapusta kiszona	kg	35<br/>14.	Kapusta pekińska szt.	70<br/>15.	Kiwi -koszyczek	szt.	70<br/>16.	Koperek pęczek	szt.	70<br/>17.	Melon	szt.	20<br/>18.	Mandarynka kg	200<br/>19.	Marchew	kg	800<br/>20.	Nektarynka kg	10<br/>21.	Ogórek kiszony op. 400g	kg	200<br/>22.	Ogórek zielony szklarniowy(OPAKOWANIE)	kg 200<br/>23.	Papryka czerwona kg	60<br/>24.	Pietruszka korzeń	kg	200<br/>25.	Pietruszka natka pęczek	szt.	25<br/>26.	Pomarańcza kg	80<br/>27.	Pomidor	kg	150<br/>28.	Rukola op. 125g	szt.	20<br/>29.	Rzodkiewka pęczek	szt.	60<br/>30.	Sałata zielona	szt.	70<br/>31.	Seler	kg	200<br/>32.	Szczypiorek pęczek	szt.	35<br/>33.	Śliwka kg	25<br/>34.	Truskawka świeża	kg	30<br/>35.	Arbuz	kg	100<br/>36.	Ziemniaki	kg	5000<br/>37.	Pieczarki	kg	20<br/>38.	Winogrono bezpestkowe	kg	50<br/>WYMAGANIA JAKOŚCIOWE I CZĘSTOTLIWOŚĆ DOSTAW: <br/>	Dostarczane owoce i warzywa muszą być świeże, dobrej jakości, pozbawione oznak niewłaściwego przechowywania i transportu. <br/>	Dostarczane ziemniaki w jednej dostawie nie mogą być różnego gatunku, oraz nie mogą być przemrożone i zielone. <br/>	Cechy dyskwalifikujące: Mocne zniekształcenia, oznaki choroby, zaparzenie, zgnicie, obce zapachy, pozostałości środków ochrony roślin. <br/>	Wykonawca wraz z dostawą dostarczy etykietę zawierającą informacje o nazwie producenta, kraju pochodzenia i klasie jakości dostarczanych owoców i warzyw. <br/>Dostawa dwa razy w tygodniu </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena 100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 7: GRUPA 7 PIECZYWO <br/>Lp.	Asortyment J.m.	Ilość<br/>1.	Babka piaskowa	szt.	14<br/>2.	Strucla drożdżowa z jabłkiem	szt.	300<br/>3.	Bułka razowa	szt.	600<br/>4.	Bułka kajzerka	szt.	2500<br/>5.	Bułka zwykła/warszawska	szt.	100<br/>6.	Chałka	szt.	200<br/>7.	Chleb mieszany wieloziarnisty 400g	szt.	200<br/>8.	Chleb tostowy 500g	szt.	150<br/>9.	Chleb zwykły pszenno/żytni 500g	szt.	1800<br/>10.	Ciasteczka kruche/ grzebyczki	szt.	30<br/>11.	Chleb graham krojony pszenny 400g	szt.	100<br/>12.	Drożdżówki ser/marmolada mini 50g	szt.	2000<br/>13.	Makowiec 450g	szt.	14<br/>14.	Pączki mini 80g	szt.	200<br/>15.	Rogalik mini maślany	szt.	1500<br/>16.	Wek 350g	szt.	300<br/>Dostawa pieczywa codziennie o godz.6.00 od poniedziałku do piątku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena 100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">8.3.2.	W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:<br/>1)	Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.)., z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ,<br/>2)	Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; <br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 8.3.2 SWZ ppkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. <br/>Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/><br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy dokument, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. <br/>Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>2. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 z późn. zm.).<br/>Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień<br/>składania ofert:<br/>a) nie podlega wykluczeniu,<br/>b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika nr 2 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcą podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w<br/>odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych<br/>podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>2. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny środek dowodowy, o którym mowa w pkt 9.4 SWZ potwierdza,<br/>że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów<br/>oraz określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pozostałe zapisy znajdują się w Rozdziale 9 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>b)	w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 2a do SWZ.<br/>c)	zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku. <br/>3.	Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w następujących okolicznościach:<br/>a)	zmiany asortymentu, w tym zmiany numeru katalogowego, modelu, typu produktu, na asortyment inny, lub poprzez dodanie nowego, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wykazany w ofercie, z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu,<br/>b)	zaoferowania w wyniku postępu technologicznego produktu o lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;<br/>c)	zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;<br/>d)	zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy;<br/>e)	w przypadku zmiany ceny w wyniku zmiany przepisów prawa podatkowego dotyczącej stawek VAT w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana dotyczyć może wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian;<br/>Zmiany wymienione w ust. 1 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy, z uzasadnieniem konieczności zmiany, za zgodą Zamawiającego, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie pisemnego aneksu do umowy.<br/>2.	Waloryzacja wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia, zgodnie z art. 439 ust. 1-4 ustawy Pzp, jest możliwa według następujących zasad:<br/>a)	Po upływie okresu 6 miesięcy (termin początkowy) zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia (waloryzacja) w sytuacji, gdy ceny jednostkowe określone w załączniku do Umowy wzrosną o co najmniej 20% w porównaniu do cen zakupu asortymentu, o których mowa, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy,<br/>b)	Wykonawca wnioskujący o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia przedstawia projekt aneksu do umowy z wykazem rodzaju wszystkich cen brutto zł asortymentu objętego niniejsza umową, uprawniających do żądania zmiany wynagrodzenia wraz z dowodami będącymi podstawą do akceptacji aneksu, tj. kserokopiami faktur zakupu asortymentu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie oraz z zakupami tego asortymentu w 6 miesiącu realizacji umowy. We wniosku o zmianę umowy wykonawca przedstawia także wyszczególnienie ilości asortymentu każdej wykazanej pozycji potrzebnej do końca realizacji umowy;<br/>c)	Jeżeli wartość asortymentu wskazanego w załączniku nr 1 do umowy wzrośnie o co najmniej 20 %, w porównaniu do cen przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie, Zamawiający może wyrazić zgodę na podwyższenie wynagrodzenia o różnicę cen asortymentu wyszczególnionego w Wykazie do aneksu, pomiędzy udowodnionymi wartościami ceny przyjętej w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie a wartościami tych cen po upływie 6 miesięcy, a w dalszej kolejności co 6 miesięcy. Podwyższenie wynagrodzenie może nastąpić o wartość różnicy cen asortymentu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie a cenami występującymi po 6 miesiącach realizacji umowy, pomnożoną o potrzebne ilości materiałów i kosztów do końca realizacji umowy. Zestawienie cen stanowiące podstawę wyliczenia wynagrodzenia będzie stanowiło załącznik do aneksu do umowy. <br/>d)	Przez zmianę ceny asortymentu rozumie się wzrost odpowiednio cen, jak i ich obniżenie, względem cen przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie. W przypadku obniżenia cen asortymentu wykonawca przedstawia także aneks do umowy w sposób jak opisano o podwyżkach, z zastrzeżeniem przedstawienia cen początkowych oraz obniżonych co 6 miesięcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23ccae4c-cdc4-49d5-aa9b-196acfd845ac</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-24 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> c.d. Opisu przedmiotu zamówienia<br/>Wymagania do wszystkich grup asortymentowych: <br/>	Wszystkie towary będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi określone w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz aktów wykonawczych wydanych na tej podstawie. <br/>	Produkcja i dostawy realizowane będą zgodnie z normami jakościowymi systemu HACCP. <br/>	Wykonawca przy pierwszej dostawie przedłoży karty charakterystyki każdego produktu, w których znajdują się informacje o nazwie producenta, terminu przydatności do spożycia, wagi, składu produktu, warunków przechowywania oraz występujących alergenach zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego nr 1169/2011. <br/>	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć każdorazowo towar odpowiedniej jakości, tzn. świeży, nie przeterminowany, nie z kończącym się terminem przydatności do spożycia, w odpowiednim gatunku. Termin przydatności do spożycia musi być podany w sposób widoczny na opakowaniu. <br/>	Towar musi być dostarczony w nie uszkodzonych atestowanych opakowaniach, spełniających wymagania sanitarno-epidemiologiczne. Elementy muszą być ułożone tak w opakowaniach, aby nie uległy deformacji. <br/>	Osoba realizująca dostawę musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia oraz samochód przystosowany i dopuszczony przez Sanepid do transportu produktów spożywczych. Samochód winien być wyposażony w windę załadowczą do 3,5 t. certy<br/>	Zamawiającemu przysługuje prawo do zbadania towaru podczas odbioru, w tym: <br/>•	warunków transportu (czystość środka transportu, opakowań i innych warunków mających wpływ na jakość zdrowotną przewożonych artykułów), <br/>•	sposobu wyładowania towaru (zapobieganie zanieczyszczenia towaru podczas rozładunku),<br/>•	dokumentacji dotyczącej dostarczonych produktów, w tym: producenta, daty produkcji, świadectwa kontroli jakości, <br/>•	oznakowania towaru – czytelny termin przydatności do spożycia lub data minimalnej trwałości, <br/>•	opakowania – brak uszkodzeń, widocznych zanieczyszczeń, pęknięć, rozdarć, itp. zgodności z zamówieniem. <br/>	Zamawiający może odmówić odbioru towaru jeżeli nie spełnia wymaganych warunków sanitarnych, jakościowych lub ilościowych. <br/>	Przy produktach wieloskładnikowych Zamawiający wymaga wraz z pierwszą dostawą informacji w wersji papierowej o wartości odżywczej (kalorie, tłuszcze, węglowodany, białka) w 100 g produktu, oraz informację o występujących alergenach. <br/>1.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne Grupy Asortymentowe. Każda grupa asortymentowa będzie rozpatrywana indywidualnie. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie Grupy Asortymentowe.<br/>2.	Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia ilości minimalne i maksymalne należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający ma prawo nie zrealizować dalszych zakupów artykułów żywnościowych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zamawiający gwarantuje niniejszym zrealizowanie zamówienia w wartości nie mniejszej niż 70% ceny podanej w ofercie Wykonawcy za wykonanie danej części zamówienia.<br/>3.	Zamawiający przewiduje przerwę w zamawianiu dostaw określonych w SWZ w dniach wolnych od nauki wynikających z organizacji roku szkolnego (np. w okresie świątecznym).<br/><br/>c.d. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:<br/>e)	Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy/podwykonawcom, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen asortymentu dotyczącego zobowiązania podwykonawcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com