JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240719/0042083501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa różnego sprzętu gaśniczego i środków gaśniczych - w 3 pakietach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 430268824</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lipowa 1A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rzilublin.zampub@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://rzilublin.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka Organizacyjna MON </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Infrastruktura </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa różnego sprzętu gaśniczego i środków gaśniczych - w 3 pakietach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ad8d62f1-49a6-4a33-9a14-63a1b83e91b6</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00420835</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00045584/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa różnego sprzętu gaśniczego i środków gaśniczych - w 3 pakietach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad8d62f1-49a6-4a33-9a14-63a1b83e91b6 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.:<br/>a)w zakresie złożenia oferty oraz oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą-przy użyciu platformy e-Zamowienia http://ezamowienia.gov.pl<br/>UWAGA: Platforma e-Zamowienia służy wyłącznie do złożenia, wycofania lub zmiany oferty wraz z załącznikami.Złożenie oferty wraz z załącznikami na nośniku danych (np.CD,pendrive) jest niedopuszczalne,nie stanowi bowiem jej złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną<br/>b)w pozostałym zakresie, w szczególności: składania oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz przekazywania informacji-przy użyciu poczty elektronicznej Zamawiającego,wskazanej w dokumentach postępowania (str.1 SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamowienia,Instrukcji Interaktywnej platformy e-Zamówienia. Przedmiotowa instrukcja,regulamin dostępne są na stronie http://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Postanowienia dotyczące RODO są zawarte w SWZ i we wzorze umowy-załącznik do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Postanowienia dotyczące RODO są zawarte w SWZ i we wzorze umowy-załącznik do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">6.026/24/TP1/SS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu gaśniczego i środków gaśniczych – w 3 pakietach.<br/><br/>A.	Zamówienie podstawowe - gwarantowane:<br/>Lp.	ASORTYMENT	J.m.	Ilość<br/>1	2	3	4<br/> Pakiet nr 1 – Różny sprzęt gaśniczy<br/>1	Flara sygnalizacyjna czerwona	szt	100<br/>2	Światło chemiczne „lightstick”	szt	50<br/>3	Zestaw flar elektronicznych LED (6 sztuk)	kpl	40<br/>4	Tyczka teleskopowa aluminiowa do badania dna zbiorników wodnych	szt	30<br/>5	Drążek teleskopowy izolacyjny TDI-B wraz z rękawicami elektroizolacyjnymi	kpl	27<br/>6	Tłumica gumowa z aluminiowym trzonkiem	szt	190<br/>7	Drabina ratownicza dług. 6,05 m	szt	7<br/>8	Drabina składana dług. 2 m	szt	7<br/>9	Koc gaśniczy	szt	80<br/>Zamówienie z zastosowaniem prawa opcji:<br/>Zamawiający w dokumentach zamówienia zastrzega sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” w Pakiecie nr 1. W ramach prawa opcji Zamawiający może zakupić do maksymalnych ilości wskazanych w zamówieniu podstawowym w każdym pakiecie.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44480000-8 - Różny sprzęt gaśniczy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamówienie z zastosowaniem prawa opcji:<br/>Zamawiający w dokumentach zamówienia zastrzega sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” w Pakiecie nr 1. W ramach prawa opcji Zamawiający może zakupić do maksymalnych ilości wskazanych w zamówieniu podstawowym w każdym pakiecie.<br/>Szczegółowy opis zastosowania prawa opcji opisany w SWZ <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą w pakiecie nr 1, nr 2 i nr 3 na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Kryterium	Waga<br/>Cena oferty	60%<br/>Okres gwarancji	40%<br/><br/>Oferty będą oceniane w systemie punktowym dla poszczególnych pakietów. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów na dany pakiet wyliczonych wg wzoru:<br/>P = Pc + Pg <br/>gdzie:<br/>P – suma punktów przyznana ofercie, <br/>Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – cena<br/>Pg – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – okres gwarancji<br/>1)	Liczba punktów w kryterium – CENA zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>Cmin<br/>Pc = ( ----------- x 100) x 60%<br/> Ci<br/>gdzie:<br/>Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium - cena,<br/>Cmin – cena brutto oferty z najniższą ceną,<br/>Ci – cena brutto oferty ocenianej.<br/>Maksymalną ilość przyznanych (obliczonych) punktów za przyznane kryterium, wynoszącą 60 otrzyma oferta o najniższej cenie. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.<br/>2)	Liczba punktów w kryterium – OKRES GWARANCJI zostanie obliczona wg poniższej tabeli:<br/>Liczba lat gwarancji	2	3	4 i więcej<br/>Przyznana liczba punktów bez uwzględnienia wagi-Pbw	0	50	100<br/><br/>Oferta oceniana według kryterium „okres gwarancji” otrzyma liczbę punktów wg poniższego schematu:<br/>a)	Najkrótszy okres gwarancji na oferowany asortyment wymagany przez Zamawiającego wynosi 2 lata.<br/>b)	Maksymalny okres gwarancji uwzględniony do oceny wynosi 4 lata.<br/>c)	Wykonawca w ofercie złoży zobowiązanie o długości okresu gwarancji (w pełnych latach), która będzie udzielona na oferowany asortyment.<br/>d)	Maksymalną liczbę 40 punktów z uwzględnieniem wagi otrzyma oferta o liczbie 4 lat gwarancji lub więcej.<br/>e)	W przypadku udzielenia przez Wykonawcę gwarancji dłuższej niż 4 lata otrzyma on maksymalną ilość punktów w danym kryterium.<br/>f)	W przypadku braku określenia w ofercie Wykonawcy „okresu gwarancji” oferta podlega odrzuceniu – na podstawie art.226 ust 1. pkt 5).<br/>g)	W przypadku udzielenia przez Wykonawcę gwarancji krótszej niż 2 lata, oferta zostanie odrzucona– na podstawie art.226 ust 1. pkt 5).<br/>h)	Oferta otrzyma liczbę punktów obliczoną wg poniższego wzoru:<br/><br/>Pg=Pbw x 40%<br/><br/>Pg – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „okres gwarancji”,<br/>Pbw – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „okres gwarancji” bez uwzględnienia wagi<br/><br/><br/>2.	Zamawiający wybierze spośród złożonych ofert na dany pakiet ofertę, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ww. kryteriów liczony według powyższej oceny ofert (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).<br/><br/>3.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert w danym pakiecie przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób opisany powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu gaśniczego i środków gaśniczych – w 3 pakietach.<br/><br/>A.	Zamówienie podstawowe - gwarantowane:<br/>Lp.	ASORTYMENT	J.m.	Ilość<br/> <br/>Pakiet nr 2 – Różny sprzęt gaśniczy (Gaśnice)<br/>1	Gaśnica przewoźna proszkowa AP-25x	szt	10<br/>2	Gaśnica proszkowa GP-6x	szt	100<br/>3	Gaśnica płynowa GW/GPN 6x	szt	50<br/>4	Gaśnica proszkowa GP-12x	szt	20<br/>5	Gaśnica proszkowa GP-2x	szt	200<br/>6	Urządzenie gaśnicze UGS-2x	szt	30<br/>B. Zamówienie z zastosowaniem prawa opcji:<br/>Zamawiający w dokumentach zamówienia zastrzega sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” w Pakietach nr 1, nr 2 i nr 3. W ramach prawa opcji Zamawiający może zakupić do maksymalnych ilości wskazanych w zamówieniu podstawowym w każdym pakiecie.<br/><br/>•	Zgodnie z art. 441 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, a Wykonawca wyraża zgodę na „prawo opcji”. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych; ponad ilość wynikającą z zamówienia podstawowego. <br/>•	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z „prawa opcji”, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.<br/>•	Zamawiający będzie mógł korzystać z „prawa opcji” do wyczerpania maksymalnej ilości określonej w „Zamówieniu z prawem opcji” z zastrzeżeniem, że w stosunku do zamówień w ramach „prawa opcji „ składanych w terminie przed zwarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji, zaś w stosunku do zamówień złożonych w terminach późniejszych, ich realizacja będzie uzależniona od zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej. <br/>•	Skorzystanie z „prawa opcji” wymaga aneksowania umowy podstawowej jeżeli skorzystanie z niego nie zostało uwzględnione w dniu jej zawarcia. W takim przypadku Zamawiający pisemnie poinformuje o skorzystaniu z „prawa opcji”, przesyłając Wykonawcy –zamówienie z określoną ilością i terminem realizacji. Dostawa objęta „prawem opcji” następuje z zastosowaniem ceny jednostkowej oraz według zasad i na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.<br/>•	W przypadku braku zgody Wykonawcy, o której mowa powyżej Zamawiającemu nie przysługuje prawo do naliczania kar umownych za brak realizacji tej części zamówienia z „prawa opcji”, którego brak zgody dotyczy.<br/><br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/ Umowy wraz z opisem parametrów techniczno-jakościowych zwany dalej w skrócie SOPZ/U jest załącznikiem nr 1 do przedmiotowej SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44480000-8 - Różny sprzęt gaśniczy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> B. Zamówienie z zastosowaniem prawa opcji:<br/>Zamawiający w dokumentach zamówienia zastrzega sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” w Pakietach nr 1, nr 2 i nr 3. W ramach prawa opcji Zamawiający może zakupić do maksymalnych ilości wskazanych w zamówieniu podstawowym w każdym pakiecie.<br/><br/>•	Zgodnie z art. 441 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, a Wykonawca wyraża zgodę na „prawo opcji”. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych; ponad ilość wynikającą z zamówienia podstawowego. <br/>•	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z „prawa opcji”, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.<br/>•	Zamawiający będzie mógł korzystać z „prawa opcji” do wyczerpania maksymalnej ilości określonej w „Zamówieniu z prawem opcji” z zastrzeżeniem, że w stosunku do zamówień w ramach „prawa opcji „ składanych w terminie przed zwarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji, zaś w stosunku do zamówień złożonych w terminach późniejszych, ich realizacja będzie uzależniona od zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej. <br/>•	Skorzystanie z „prawa opcji” wymaga aneksowania umowy podstawowej jeżeli skorzystanie z niego nie zostało uwzględnione w dniu jej zawarcia. W takim przypadku Zamawiający pisemnie poinformuje o skorzystaniu z „prawa opcji”, przesyłając Wykonawcy –zamówienie z określoną ilością i terminem realizacji. Dostawa objęta „prawem opcji” następuje z zastosowaniem ceny jednostkowej oraz według zasad i na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.<br/>•	W przypadku braku zgody Wykonawcy, o której mowa powyżej Zamawiającemu nie przysługuje prawo do naliczania kar umownych za brak realizacji tej części zamówienia z „prawa opcji”, którego brak zgody dotyczy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą w pakiecie nr 1, nr 2 i nr 3 na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Kryterium	Waga<br/>Cena oferty	60%<br/>Okres gwarancji	40%<br/><br/>Oferty będą oceniane w systemie punktowym dla poszczególnych pakietów. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów na dany pakiet wyliczonych wg wzoru:<br/>P = Pc + Pg <br/>gdzie:<br/>P – suma punktów przyznana ofercie, <br/>Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – cena<br/>Pg – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – okres gwarancji<br/>1)	Liczba punktów w kryterium – CENA zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>Cmin<br/>Pc = ( ----------- x 100) x 60%<br/> Ci<br/>gdzie:<br/>Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium - cena,<br/>Cmin – cena brutto oferty z najniższą ceną,<br/>Ci – cena brutto oferty ocenianej.<br/>Maksymalną ilość przyznanych (obliczonych) punktów za przyznane kryterium, wynoszącą 60 otrzyma oferta o najniższej cenie. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.<br/>2)	Liczba punktów w kryterium – OKRES GWARANCJI zostanie obliczona wg poniższej tabeli:<br/>Liczba lat gwarancji	2	3	4 i więcej<br/>Przyznana liczba punktów bez uwzględnienia wagi-Pbw	0	50	100<br/><br/>Oferta oceniana według kryterium „okres gwarancji” otrzyma liczbę punktów wg poniższego schematu:<br/>a)	Najkrótszy okres gwarancji na oferowany asortyment wymagany przez Zamawiającego wynosi 2 lata.<br/>b)	Maksymalny okres gwarancji uwzględniony do oceny wynosi 4 lata.<br/>c)	Wykonawca w ofercie złoży zobowiązanie o długości okresu gwarancji (w pełnych latach), która będzie udzielona na oferowany asortyment.<br/>d)	Maksymalną liczbę 40 punktów z uwzględnieniem wagi otrzyma oferta o liczbie 4 lat gwarancji lub więcej.<br/>e)	W przypadku udzielenia przez Wykonawcę gwarancji dłuższej niż 4 lata otrzyma on maksymalną ilość punktów w danym kryterium.<br/>f)	W przypadku braku określenia w ofercie Wykonawcy „okresu gwarancji” oferta podlega odrzuceniu – na podstawie art.226 ust 1. pkt 5).<br/>g)	W przypadku udzielenia przez Wykonawcę gwarancji krótszej niż 2 lata, oferta zostanie odrzucona– na podstawie art.226 ust 1. pkt 5).<br/>h)	Oferta otrzyma liczbę punktów obliczoną wg poniższego wzoru:<br/><br/>Pg=Pbw x 40%<br/><br/>Pg – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „okres gwarancji”,<br/>Pbw – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „okres gwarancji” bez uwzględnienia wagi<br/><br/><br/>2.	Zamawiający wybierze spośród złożonych ofert na dany pakiet ofertę, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ww. kryteriów liczony według powyższej oceny ofert (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).<br/><br/>3.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert w danym pakiecie przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób opisany powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu gaśniczego i środków gaśniczych – w 3 pakietach.<br/><br/>A.	Zamówienie podstawowe - gwarantowane:<br/>Pakiet nr 3 – Środki gaśnicze<br/>Bezfluorowy środek pianotwórczy 3% AFFF	litr	2800<br/>B. Zamówienie z zastosowaniem prawa opcji:<br/>Zamawiający w dokumentach zamówienia zastrzega sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” w Pakietach nr 1, nr 2 i nr 3. W ramach prawa opcji Zamawiający może zakupić do maksymalnych ilości wskazanych w zamówieniu podstawowym w każdym pakiecie.<br/><br/>•	Zgodnie z art. 441 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, a Wykonawca wyraża zgodę na „prawo opcji”. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych; ponad ilość wynikającą z zamówienia podstawowego. <br/>•	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z „prawa opcji”, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.<br/>•	Zamawiający będzie mógł korzystać z „prawa opcji” do wyczerpania maksymalnej ilości określonej w „Zamówieniu z prawem opcji” z zastrzeżeniem, że w stosunku do zamówień w ramach „prawa opcji „ składanych w terminie przed zwarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji, zaś w stosunku do zamówień złożonych w terminach późniejszych, ich realizacja będzie uzależniona od zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej. <br/>•	Skorzystanie z „prawa opcji” wymaga aneksowania umowy podstawowej jeżeli skorzystanie z niego nie zostało uwzględnione w dniu jej zawarcia. W takim przypadku Zamawiający pisemnie poinformuje o skorzystaniu z „prawa opcji”, przesyłając Wykonawcy –zamówienie z określoną ilością i terminem realizacji. Dostawa objęta „prawem opcji” następuje z zastosowaniem ceny jednostkowej oraz według zasad i na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.<br/>•	W przypadku braku zgody Wykonawcy, o której mowa powyżej Zamawiającemu nie przysługuje prawo do naliczania kar umownych za brak realizacji tej części zamówienia z „prawa opcji”, którego brak zgody dotyczy.<br/><br/><br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/ Umowy wraz z opisem parametrów techniczno-jakościowych zwany dalej w skrócie SOPZ/U jest załącznikiem nr 1 do przedmiotowej SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">24951220-3 - Środki gaśnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> B. Zamówienie z zastosowaniem prawa opcji:<br/>Zamawiający w dokumentach zamówienia zastrzega sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” w Pakietach nr 1, nr 2 i nr 3. W ramach prawa opcji Zamawiający może zakupić do maksymalnych ilości wskazanych w zamówieniu podstawowym w każdym pakiecie.<br/><br/>•	Zgodnie z art. 441 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, a Wykonawca wyraża zgodę na „prawo opcji”. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych; ponad ilość wynikającą z zamówienia podstawowego. <br/>•	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z „prawa opcji”, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.<br/>•	Zamawiający będzie mógł korzystać z „prawa opcji” do wyczerpania maksymalnej ilości określonej w „Zamówieniu z prawem opcji” z zastrzeżeniem, że w stosunku do zamówień w ramach „prawa opcji „ składanych w terminie przed zwarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji, zaś w stosunku do zamówień złożonych w terminach późniejszych, ich realizacja będzie uzależniona od zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej. <br/>•	Skorzystanie z „prawa opcji” wymaga aneksowania umowy podstawowej jeżeli skorzystanie z niego nie zostało uwzględnione w dniu jej zawarcia. W takim przypadku Zamawiający pisemnie poinformuje o skorzystaniu z „prawa opcji”, przesyłając Wykonawcy –zamówienie z określoną ilością i terminem realizacji. Dostawa objęta „prawem opcji” następuje z zastosowaniem ceny jednostkowej oraz według zasad i na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.<br/>•	W przypadku braku zgody Wykonawcy, o której mowa powyżej Zamawiającemu nie przysługuje prawo do naliczania kar umownych za brak realizacji tej części zamówienia z „prawa opcji”, którego brak zgody dotyczy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą w pakiecie nr 1, nr 2 i nr 3 na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Kryterium	Waga<br/>Cena oferty	60%<br/>Okres gwarancji	40%<br/><br/>Oferty będą oceniane w systemie punktowym dla poszczególnych pakietów. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów na dany pakiet wyliczonych wg wzoru:<br/>P = Pc + Pg <br/>gdzie:<br/>P – suma punktów przyznana ofercie, <br/>Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – cena<br/>Pg – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – okres gwarancji<br/>1)	Liczba punktów w kryterium – CENA zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>Cmin<br/>Pc = ( ----------- x 100) x 60%<br/> Ci<br/>gdzie:<br/>Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium - cena,<br/>Cmin – cena brutto oferty z najniższą ceną,<br/>Ci – cena brutto oferty ocenianej.<br/>Maksymalną ilość przyznanych (obliczonych) punktów za przyznane kryterium, wynoszącą 60 otrzyma oferta o najniższej cenie. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.<br/>2)	Liczba punktów w kryterium – OKRES GWARANCJI zostanie obliczona wg poniższej tabeli:<br/>Liczba lat gwarancji	2	3	4 i więcej<br/>Przyznana liczba punktów bez uwzględnienia wagi-Pbw	0	50	100<br/><br/>Oferta oceniana według kryterium „okres gwarancji” otrzyma liczbę punktów wg poniższego schematu:<br/>a)	Najkrótszy okres gwarancji na oferowany asortyment wymagany przez Zamawiającego wynosi 2 lata.<br/>b)	Maksymalny okres gwarancji uwzględniony do oceny wynosi 4 lata.<br/>c)	Wykonawca w ofercie złoży zobowiązanie o długości okresu gwarancji (w pełnych latach), która będzie udzielona na oferowany asortyment.<br/>d)	Maksymalną liczbę 40 punktów z uwzględnieniem wagi otrzyma oferta o liczbie 4 lat gwarancji lub więcej.<br/>e)	W przypadku udzielenia przez Wykonawcę gwarancji dłuższej niż 4 lata otrzyma on maksymalną ilość punktów w danym kryterium.<br/>f)	W przypadku braku określenia w ofercie Wykonawcy „okresu gwarancji” oferta podlega odrzuceniu – na podstawie art.226 ust 1. pkt 5).<br/>g)	W przypadku udzielenia przez Wykonawcę gwarancji krótszej niż 2 lata, oferta zostanie odrzucona– na podstawie art.226 ust 1. pkt 5).<br/>h)	Oferta otrzyma liczbę punktów obliczoną wg poniższego wzoru:<br/><br/>Pg=Pbw x 40%<br/><br/>Pg – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „okres gwarancji”,<br/>Pbw – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „okres gwarancji” bez uwzględnienia wagi<br/><br/><br/>2.	Zamawiający wybierze spośród złożonych ofert na dany pakiet ofertę, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ww. kryteriów liczony według powyższej oceny ofert (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).<br/><br/>3.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert w danym pakiecie przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób opisany powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli: Wykonawca wykonujący działalność gospodarczą lub zawodową wykaże, że posiada wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. <br/><br/>2)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/><br/>3)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/><br/>4)	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/><br/>Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie XVIII SWZ.<br/>Zasady spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisane są w pkt XXIII SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	OŚWIADCZENIE Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych przez Zamawiającego oraz podstaw wykluczenia zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - według wzoru załączonego do SWZ;<br/>2.	W przypadku Wykonawcy wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne Wykonawca złoży: <br/> dowód potwierdzający, że Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert, dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;<br/>3.	W przypadku, gdy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawcy złożyli odrębne oferty, Wykonawca złoży:<br/> dowód potwierdzający, że Wykonawcy przygotowali te oferty niezależnie od siebie;<br/>4.	Gdy w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji, wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego Wykonawcy lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawca złoży: <br/> dowód potwierdzający, że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>5.	W przypadku Wykonawcy, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3:<br/> dowód, potwierdzający, iż Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.Oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp,wstępnie potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego na dzień składania ofert oraz podstaw wykluczenia zgodnie z art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego- według wzoru załączonego do SWZ-jako załącznik do oferty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi w SOPZ/U cechami, żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>Pakiet nr 1:<br/> - opis parametrów techniczno – jakościowych– jako załącznik do oferty., <br/> - aktualne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP w Józefowie (poz. 9) – jako załącznik do oferty..<br/>Pakiet nr 2:<br/> - opis parametrów techniczno – jakościowych – jako załącznik do oferty, <br/>- aktualne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP w Józefowie (poz. 1, 2, 3, 4, 5) – jako załącznik do oferty.<br/><br/>Pakiet nr 3:<br/> - opis parametrów techniczno – jakościowych– jako załącznik do oferty., <br/>- kartę charakterystyki, atest Państwowego Zakładu Higieny, aktualne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP w Józefowie (poz. 1) – jako załącznik do oferty.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Pakiet nr 1:<br/> - opis parametrów techniczno – jakościowych– jako załącznik do oferty., <br/> - aktualne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP w Józefowie (poz. 9) – jako załącznik do oferty..<br/>Pakiet nr 2:<br/> - opis parametrów techniczno – jakościowych – jako załącznik do oferty, <br/>- aktualne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP w Józefowie (poz. 1, 2, 3, 4, 5) – jako załącznik do oferty.<br/><br/>Pakiet nr 3:<br/> - opis parametrów techniczno – jakościowych– jako załącznik do oferty., <br/>- kartę charakterystyki, atest Państwowego Zakładu Higieny, aktualne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP w Józefowie (poz. 1) – jako załącznik do oferty.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.(jeżeli dotyczy) OŚWIADCZENIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO WYKONAWCY ZASOBY, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Podmiot udostępniający Wykonawcy zasoby nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w odniesieniu do zakresu, w jakim udostępnia Wykonawcy zasoby – zgodnie ze wzorem załączonym do SWZ – jako załącznik do oferty;<br/>2.PEŁNOMOCNICTWO – do reprezentacji Wykonawcy lub Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w prowadzonym przez Zamawiającego postępowaniu, w szczególności do złożenia oferty, podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów oraz zawarcia umowy (jeśli dotyczy), pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy) - jako załącznik do oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> XX.	WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM<br/>1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości: <br/>Pakiet nr 1<br/>1 440,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta czterdzieści 00/100 złotych);<br/>Pakiet nr 2<br/>590,00 zł (słownie: pięćset dziewięćdziesiąt 00/100 złotych);<br/>Pakiet nr 3<br/>815,00 zł (słownie: osiemset piętnaście 00/100 złotych);<br/><br/>2.	Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 419 ze zm.)<br/>3.	Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 58 1010 1339 0043 0113 9120 1000.<br/>Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1000 dnia 01.08.2024 r.<br/>Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie.<br/>4.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt XX ppkt 2 ppkt 2.2) - 4) SWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej wraz z ofertą, najpóźniej do godz. 1000 dnia 01.08.2024 r.<br/>Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać:<br/>a.	jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta.<br/>b.	nieodwołalnie i bezwarunkowo - na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>5.	W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców (jednego z konsorcjantów lub wspólników spółki cywilnej) uważa się za wniesione prawidłowo.<br/>6.	Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, wniósł je w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub który złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>7.	Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.<br/>8.	Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład spółki cywilnej lub konsorcjum musi:<br/>wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów wskazanych w pkt XVII ppkt 1 SWZ.<br/>2.	Zamawiający dokonując oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt XVII ppkt 2.1) SWZ uzna, iż warunek został spełniony jeżeli: każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonujący działalność gospodarczą lub zawodową wykaże, że posiada wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/>3.	Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia tj.: w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i zawiadomień albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>4.	Wszelka korespondencja dokonywana będą wyłącznie z pełnomocnikiem (lub liderem). Wszelkie rozliczenia (wystawianie faktur, płatności) dokonywane będą z pełnomocnikiem lub liderem wskazanym w ofercie lub innych dokumentach/ oświadczeniach złożonych w postępowaniu.<br/>5.	Wypełniając ofertę, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę&#34;, w miejscu: „nazwa i adres Wykonawcy&#34;, należy wpisać pełne dane dotyczące wspólników spółki cywilnej lub pełne dane dotyczące lidera i partnera (partnerów) konsorcjum.<br/>6.	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajdują się we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">oferty należy składać przy użyciu platformy e-Zamowienia:http://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-01 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-30</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Podstawa wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykluczenie,o którym mowa powyżej następować będzie na okres trwania ww.okoliczności.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com