JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240719/0042197801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Bieżące utrzymanie i konserwację dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Suwałki w 2024 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Suwałki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Suwałki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 790504898</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojska Polskiego 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Suwałki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">875664295</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">suwalki@bialystok.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.suwalki.bialystok.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Bieżące utrzymanie i konserwację dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Suwałki w 2024 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-00b3ae78-d8ab-4d13-a022-06fe5df7d4e5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00421978</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00331034/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://suwalki.bialystok.lasy.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_suwalki</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych<br/>kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z platformy https://platformazakupowa.pl, i są dostępne przy każdym postępowaniu na platformie<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz w instrukcji dla wykonawców dostępnej na platformie<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_suwalki</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zam.przetwarza dane os.zebrane w niniejszym postęp.o<br/>udzielenie zam.publ. w sposób gwarant.zabez. przed ich bezprawnym<br/>rozpowszechnianiem2.Zam.udostępnia dane os.,o których mowa w art.10RODO w celu umożliwienia korzystania ze śr.ochrony<br/>prawnej,o których mowa w dzialeVI PZP do upływu terminu do ichWniesienia3.Do przetw.danych os.,o których mowa w<br/>art.10RODOmogą być dopuszczone wyłącznie os. posiadające upoważnienie.Os.dopuszczone do przetw.takich danych są<br/>obowiązane do zachowania ich w poufności4.Dane os.przetw.będą na podstawie art. 6ust.1lit.cRODO w celu związanym z<br/>prowadz.niniejszego postęp.o udzielenie zam.pub.oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określ.w<br/>art.255-256PZP–w celu zawarcia umowy w sprawie zam.pub.oraz jej realizacji, a także udokumentowania postęp. o udzielenie zam.<br/>i jego archiwizacji5.Odb.danych os.będą os.lub podm.,którym dokumentacja postęp.zostanie udostępniona w oparciu o<br/>przepisyPZP6.Dane os.poz.w związku z prowadzeniem niniejszego postęp. o udzielenie zamów.pub. będą przechowywane, zgodnie<br/>z art. 78 ust.1PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postęp. o udzielenie zam. pub., a jeżeli czas trw.umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechow.obejmuje cały czas trwania umowy ws.zam.pub.7.Niezależnie od postanowień pktf)powyżej,w przypadku zawarcia<br/>umowy w sprawie zam.pub.,dane os.będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynik.z umowy ws.zam.pub.<br/>8.Dane os.poz.w związku z prowadzeniem niniejszego postęp.o udzielenie zam.mogą zostać przekazane podm.świadczącym<br/>usł.doradcze, w tym usł.prawne, i konsultingowe9.Stosownie do art.22RODO, decyzje dot.danych os.nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany10.Os., której dotyczą poz.w zw.z prowadzeniem niniejszego postęp.dane os., ma prawo:a)dostępu do<br/>swoich danych os.–zgodnie z art.15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obow. o których mowa w art.15ust.1-3 RODO<br/>wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zam.może żądać wskazania dodatkowych inf.mających na celu sprecyz.żądania,w<br/>szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postęp.o udzielenie zam.pub.b)do sprost.swoich danych os.–<br/>zgodnie z art.16RODO,przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprost.lub uzupełnienia danych os.,o którym mowa w art.16RODO<br/>nie może skutkować zmianą wyniku postęp. o udzielenie zam.pub.ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym zPZP<br/>oraz nie może naruszać integralności protok.oraz jego zał.c)do żądania od Zam.–jako admin.ograniczenia przetw.danych os.z<br/>zastrzeż.przypadków,o których mowa w art.18ust.2RODO,przy czym prawo do ograniczenia przetw. nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze śr.ochr.prawnej lub w celu ochr.praw innej os.fiz.lub prawnej, lub<br/>z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członk.; prawo to nie ogranicza przetw.danych os. do czasu<br/>zakończenia postęp. o udzielenie zam.pub.d)wniesienia skargi do PrezesaUODO w przypadku uznania,iż przetw.jej danych os.<br/>narusza przepisy o ochr.danych os.,w tym przepisyRODO11.Obowiązek podania danych os.jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisachPZP,zw.z udziałem w postęp. o udzielenie zam.pub.; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>określaPZP12.Osobie,której dane os.zostały pozyskane przez Zam.w zw.z prowadzeniem niniejszego postęp. o udzielenie zam.<br/>pub.nie przysługuje:a)prawo do usunięcia danych os., o czym przesadza art.17ust.3lit.b,d lub e RODOb)prawo do przenoszenia<br/>danych os., o którym mowa w art.20RODO, określone w art.21RODO prawo sprzeciwu wobec przetw.danych os., a to z uwagi na<br/>fakt, że podst.prawną przetw.danych os.jest art.6ust.1lit.cRODO13.Dane os. mogą być przekazywane do organów pub.i urzędów<br/>państ.lub innych podm.upoważnionych na podst.przepisów prawa lub wykonujących zad. realiz.w interesie pub.lub w ramach<br/>sprawowania władzy pub., w szczególności do podm.prowadzących działal.kontrolną wobec Zam.Dane os.są przekazyw.do<br/>podm.przetw.dane w imieniu admin.danych os.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.25.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na utrzymaniu i konserwacji odcinków dróg leśnych , które uległy deformacji poprzez: profilowanie oraz uzupełnianie nawierzchni (kolein i wybojów) pospółką<br/>drogową „lekko zaglinioną” wraz z utwardzeniem (zagęszczeniem) oraz odsłonięciem dróg i likwidacją zawyżonych poboczy.<br/>Profilowanie polegać będzie na wyrównaniu nawierzchni oraz nadaniu odpowiednich spadków poprzecznych za pomocą<br/>równiarki samojezdnej. Naprawa nawierzchni dróg polegać będzie na dowiezieniu oraz rozplantowaniu pospółki drogowej po<br/>uprzednim usunięciu ewentualnych zastoisk wody czy błota, wraz z zagęszczeniem i wyprofilowaniem naprawianego<br/>odcinka drogi. Koszt wywiezienia humusu i karp nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę<br/>umowną.<br/>Całkowity zakres prac:<br/>a) odsłanianie dróg czynność polegająca na wycięciu podszytów i podrostów (np. przy użyciu pilarki spalinowej, wykaszarki,<br/>kosiarki bijakowej), wchodzących w zasięg do trzech metrów poza koronę drogi/składnicy drewna, z obydwu jej stron (łączna<br/>szerokość 6m - po 3m z każdej stronie drogi / składnicy leśnej). Korona drogi powinna być odsłonięta, aby zapewnić<br/>swobodny przejazd pojazdów wysokotonażowych np. wywożących drewno, wozów gaśniczych (zgodnie ze STWiOR).<br/>b) praca sprzętu (m.in. ładowarko-koparki) - przy profilowaniu zawyżonych poboczy (co najmniej 1 m od skraju jezdni),<br/>usunięciu warstwy darniny i humusu, usunięciu zastoisk wody, usunięciu karczy w skrajni drogi i odmuleniu rowów<br/>otwartych, uzupełnieniu ubytków i zagęszczeniu dowiezionego kruszywa drogowego, wywiezienie nadmiarowej materii<br/>organicznej, konserwacja i naprawa wszystkich elementów technicznych.<br/>c) uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg - prace polegają na lekkim spulchnieniu struktury wyboi lub kolein, uzupełnieniu<br/>ubytków mieszanką żwirową „lekko zaglinioną” oraz jej zagęszczeniu do poziomu Is≥1,0. Przed przystąpieniem do robót<br/>należy wykonać wykoszenie poboczy o szerokości min. 3 m poza koronę drogi, z obu stron drogi, odprowadzenie<br/>stagnującej wody, ewentualnie usunięcie warstwy darniny i humusu oraz wybranie zalegającego błota. Uzupełnienia należy<br/>wykonać z nadmiarem na wysokości 5 cm. Zamówienie obejmuje zakup oraz dostawę przez Wykonawcę kruszywa<br/>naturalnego frakcji 0-31,5 mm. Krzywa uziarnienia<br/>mieszanki powinna mieścić się w granicach krzywych obszaru podanych w STWiOR.<br/>d) wymiana istniejącego przepustu drogowego - czynność polegająca na utylizacji uszkodzonego przepustu oraz montażu<br/>nowego - rura karbowana drogowa (fi min. 400 mm) wraz z pracą niezbędnego sprzętu.<br/>e) udrożnienie i konserwacja istniejącego przepustu drogowego.<br/>Dowiezione kruszywo zostanie rozplantowane w dniu dostawy z uwagi na brak możliwości jego składowania. Uzupełnianie<br/>nawierzchni dróg / składnic drewna należy prowadzić zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zapisami STWiOR.<br/>Stosowane materiały oraz sprzęt nie mogą powodować niekorzystnego wpływu na środowisko oraz negatywnie wpływać na<br/>właściwości podłoża. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne narzędzia, materiały<br/>i urządzenia, a także wykwalifikowany personel z niezbędnymi uprawnieniami. Podczas wykonywania prac należy zchować<br/>możliwość przejazdu na danych odcinkach.<br/>Zamawiający może przeprowadzić w obecności Wykonawcy odbiór jakościowy użytego kruszywa do naprawy<br/>drogi/składnicy. Próbki kruszywa do badań laboratoryjnych mogą być pobrane losowo w trakcie realizacji prac.<br/>Zamawiający może przeprowadzić badania poziomu zagęszczenia drogi lub składnicy drewna objętych przedmiotem prac.<br/>Jeżeli w rezultacie przeprowadzenia ww. badań okaże się, że zastosowane materiały bądź wykonane roboty są niezgodne z<br/>umową, to koszty badań i naprawy obciążają Wykonawcę. Sposób napraway został opisany w warunkach umowy<br/>(załącznik nr 9 do niniejszej SWZ).<br/>Szczegółowe informacje dotyczące zakresu, rozmiaru i miejsca wykonania prac przez Wykonawcę zawarte będą w<br/>dokumentach potwierdzających wykonanie prac związanych z utrzymaniem i konserwacją dróg leśnych (załączniki do<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>umowy).<br/>Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w:<br/>a. kosztorysie ofertowym wraz z przedmiarem robót (załączniki nr 2, 2A do niniejszej SWZ);<br/>b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 3 do niniejszej SWZ).<br/>Całkowity zakres prac do wykonania w tej części zamówienia obejmuje wykonanie nastepujących prac ww. leśnictwach:<br/>a) bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych poprzez miejscowe uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg o łącznej<br/>długości ok. 6 km, średniej szerokości ok. 3-3,5 m, średniej grubości warstwy mieszanki żwirowej do uzupełnienia ok. 0,1-<br/>0,2 m wraz z zagęszczeniem w zależności od lokalizacji i stanu nawierzchni drogi leśnej (zapotrzebowanie ok. 1 300 m3),<br/>wraz z odsłonięciem każdego odcinka drogi przeznaczonego do utrzymania oraz likwidacją zawyżonych poboczy po 1 m z<br/>każdej stony jezdni,<br/>b) pracę sprzętu drogowego w celu wykonania zamówienia, o łącznej ilości ok. 56 godzin.<br/>c) wymiana istniejącego przepustu drogowego - 2 szt.<br/>d) udrożnienie i konserwacja istniejącego przepustu drogowego – 1 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W stosunku do każdej Części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do<br/>łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty<br/>(„Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w<br/>którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego,<br/>mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w<br/>kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.<br/>Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu<br/>Umowy określonej zgodnie z § 8 ust. 1 stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych<br/>w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie<br/>ofertowym stanowiącym część Oferty.<br/>Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich<br/>zlecenie.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu<br/>rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo-pogodową, która może<br/>zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczo ekonomiczną <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2,5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W związku z tym, iż dokonano szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia i precyzyjnie określono<br/>wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, termin wykonania<br/>zamówienia, warunki gwarancji, parametry techniczne i jakościowe, przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował<br/>następującym kryterium oceny ofert, przypisując mu odpowiednią wagę procentową: 100%-cena.<br/>Ocenie w ramach kryterium cena podlegać będzie łączna cena brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na daną<br/>część.<br/>Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z załączoną specyfikacją<br/>techniczną wykonania i odbioru robót, uwzględniająca cały zakres przedmiotu zamówienia (robocizna, materiały wraz z ich<br/>transportem, pracy sprzętu i środków transportu), wymaganiami wymienionymi w specyfikacji warunków zamówienia i w<br/>projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki<br/>budowlanej, ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, które można było przewidzieć w terminie opracowywania oferty do czasu<br/>jej złożenia, a także wszystkie potencjalne ryzyka ekonomiczne, jakie mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu umowy, wynikające z<br/>okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.<br/>Cena - Waga 100%<br/>C= (C minimalna/C badana)x 100 punktów, przy czym 1% odpowiada 1 pkt<br/>Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów.<br/>Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia<br/>danej części.<br/>Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zgodnie z matematycznymi zasadami<br/>zaokrąglania (końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się a końcówki 0,005 i wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt ).<br/>Ocena w zakresie kryteriów zostanie dokonana na podstawie wypełnionego „Formularza oferty” i złożonej w nim deklaracji<br/>Wykonawcy.<br/>Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na utrzymaniu i konserwacji odcinków dróg leśnych oraz<br/>składnic drewna, które uległy deformacji poprzez: profilowanie oraz uzupełnianie nawierzchni (kolein i wybojów) pospółką<br/>drogową „lekko zaglinioną” wraz z utwardzeniem (zagęszczeniem) oraz odsłonięciem dróg i likwidacją zawyżonych poboczy.<br/>Profilowanie polegać będzie na wyrównaniu nawierzchni oraz nadaniu odpowiednich spadków poprzecznych za pomocą<br/>równiarki samojezdnej. Naprawa nawierzchni dróg polegać będzie na dowiezieniu oraz rozplantowaniu pospółki drogowej po<br/>uprzednim usunięciu ewentualnych zastoisk wody czy błota, wraz z zagęszczeniem i wyprofilowaniem naprawianego<br/>odcinka drogi. Koszt wywiezienia humusu i karp nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę<br/>umowną.<br/>Całkowity zakres prac:<br/>a) odsłanianie dróg czynność polegająca na wycięciu podszytów i podrostów (np. przy użyciu pilarki spalinowej, wykaszarki,<br/>kosiarki bijakowej), wchodzących w zasięg do trzech metrów poza koronę drogi/składnicy drewna, z obydwu jej stron (łączna<br/>szerokość 6m - po 3m z każdej stronie drogi / składnicy leśnej). Korona drogi powinna być odsłonięta, aby zapewnić<br/>swobodny przejazd pojazdów wysokotonażowych np. wywożących drewno, wozów gaśniczych (zgodnie ze STWiOR).<br/>b) praca sprzętu (m.in. ładowarko-koparki) - przy profilowaniu zawyżonych poboczy (co najmniej 1 m od skraju jezdni),<br/>usunięciu warstwy darniny i humusu, usunięciu zastoisk wody, usunięciu karczy w skrajni drogi i odmuleniu rowów<br/>otwartych, uzupełnieniu ubytków i zagęszczeniu dowiezionego kruszywa drogowego, wywiezienie nadmiarowej materii<br/>organicznej, konserwacja i naprawa wszystkich elementów technicznych.<br/>c) uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg - prace polegają na lekkim spulchnieniu struktury wyboi lub kolein, uzupełnieniu<br/>ubytków mieszanką żwirową „lekko zaglinioną” oraz jej zagęszczeniu do poziomu Is≥1,0. Przed przystąpieniem do robót<br/>należy wykonać wykoszenie poboczy o szerokości min. 3 m poza koronę drogi, z obu stron drogi, odprowadzenie<br/>stagnującej wody, ewentualnie usunięcie warstwy darniny i humusu oraz wybranie zalegającego błota. Uzupełnienia należy<br/>wykonać z nadmiarem na wysokości 5 cm. Zamówienie obejmuje zakup oraz dostawę przez Wykonawcę kruszywa<br/>naturalnego frakcji 0-31,5 mm (w przypadku składnic kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5mm (C50/30)). Krzywa uziarnienia<br/>mieszanki powinna mieścić się w granicach krzywych obszaru podanych w STWiOR.<br/>d) wymiana istniejącego przepustu drogowego - czynność polegająca na utylizacji uszkodzonego przepustu oraz montażu<br/>nowego - rura karbowana drogowa (fi min. 400 mm) wraz z pracą niezbędnego sprzętu.<br/>e) udrożnienie i konserwacja istniejącego przepustu drogowego.<br/>Dowiezione kruszywo zostanie rozplantowane w dniu dostawy z uwagi na brak możliwości jego składowania. Uzupełnianie<br/>nawierzchni dróg / składnic drewna należy prowadzić zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zapisami STWiOR.<br/>Stosowane materiały oraz sprzęt nie mogą powodować niekorzystnego wpływu na środowisko oraz negatywnie wpływać na<br/>właściwości podłoża. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne narzędzia, materiały<br/>i urządzenia, a także wykwalifikowany personel z niezbędnymi uprawnieniami. Podczas wykonywania prac należy zchować<br/>możliwość przejazdu na danych odcinkach.<br/>Zamawiający może przeprowadzić w obecności Wykonawcy odbiór jakościowy użytego kruszywa do naprawy<br/>drogi/składnicy. Próbki kruszywa do badań laboratoryjnych mogą być pobrane losowo w trakcie realizacji prac.<br/>Zamawiający może przeprowadzić badania poziomu zagęszczenia drogi lub składnicy drewna objętych przedmiotem prac.<br/>Jeżeli w rezultacie przeprowadzenia ww. badań okaże się, że zastosowane materiały bądź wykonane roboty są niezgodne z<br/>umową, to koszty badań i naprawy obciążają Wykonawcę. Sposób napraway został opisany w warunkach umowy<br/>(załącznik nr 9 do niniejszej SWZ).<br/>Szczegółowe informacje dotyczące zakresu, rozmiaru i miejsca wykonania prac przez Wykonawcę zawarte będą w<br/>dokumentach potwierdzających wykonanie prac związanych z utrzymaniem i konserwacją dróg leśnych (załączniki do<br/>umowy).<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w:<br/>a. kosztorysie ofertowym wraz z przedmiarem robót (załączniki nr 2, 2A do niniejszej SWZ);<br/>b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 3 do niniejszej SWZ).<br/>Całkowity zakres prac do wykonania w tej części zamówienia obejmujewykonanie nastepujących prac ww. Leśnictwach:<br/>a) bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych poprzez miejscowe uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg o łącznej<br/>długości ok. 6 km, średniej szerokości ok. 3-3,5 m, średniej grubości warstwy mieszanki żwirowej do uzupełnienia ok. 0,1-<br/>0,2 m wraz z zagęszczeniem w zależności od lokalizacji i stanu nawierzchni drogi leśnej (zapotrzebowanie 1600 m3), wraz z<br/>odsłonięciem każdego odcinka drogi przeznaczonego do utrzymania.<br/>b) bieżące utrzymanie i konserwacja składnic leśnych poprzez miejscowe uzupełnienie ubytków w nawierzchni o średniej<br/>wielkości składnicy ok 30x30 m, średniej grubości warstwy kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5mm (C50/30) do uzupełnienia<br/>ok. 0,2 m wraz z zagęszczeniem w zależności od lokalizacji i stanu nawierzchni składnicy drewna (zapotrzebowanie 990<br/>m3), wraz z odsłonięciem każdej składnicy leśnej przeznaczonej do utrzymania.<br/>c) pracę sprzętu drogowego w celu wykonania zamówienia, o łącznej ilości ok. 87 godzin.<br/>d) wymiana istniejącego przepustu drogowego - 1 szt.<br/>e) udrożnienie i konserwacja istniejącego przepustu drogowego – 1 szt.<br/>Lokalizację i ilości robót w poszczególnych leśnictwach zawiera przedmiar robót będący częścią Opisu przedmiotu<br/>zamówienia stanowiącego załącznik nr 2A – przedmiar robót - do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W stosunku do każdej Części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do<br/>łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty<br/>(„Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w<br/>którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego,<br/>mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w<br/>kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.<br/>Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu<br/>Umowy określonej zgodnie z § 8 ust. 1 stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych<br/>w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie<br/>ofertowym stanowiącym część Oferty.<br/>Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich<br/>zlecenie.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu<br/>rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo-pogodową, która może<br/>zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczo ekonomiczną <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2,5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W związku z tym, iż dokonano szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia i precyzyjnie określono<br/>wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, termin wykonania<br/>zamówienia, warunki gwarancji, parametry techniczne i jakościowe, przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował<br/>następującym kryterium oceny ofert, przypisując mu odpowiednią wagę procentową: 100%-cena.<br/>Ocenie w ramach kryterium cena podlegać będzie łączna cena brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na daną<br/>część.<br/>Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z załączoną specyfikacją<br/>techniczną wykonania i odbioru robót, uwzględniająca cały zakres przedmiotu zamówienia (robocizna, materiały wraz z ich<br/>transportem, pracy sprzętu i środków transportu), wymaganiami wymienionymi w specyfikacji warunków zamówienia i w<br/>projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki<br/>budowlanej, ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, które można było przewidzieć w terminie opracowywania oferty do czasu<br/>jej złożenia, a także wszystkie potencjalne ryzyka ekonomiczne, jakie mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu umowy, wynikające z<br/>okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.<br/>Cena - Waga 100%<br/>C= (C minimalna/C badana)x 100 punktów, przy czym 1% odpowiada 1 pkt<br/>Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów.<br/>Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia<br/>danej części.<br/>Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zgodnie z matematycznymi zasadami<br/>zaokrąglania (końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się a końcówki 0,005 i wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt ).<br/>Ocena w zakresie kryteriów zostanie dokonana na podstawie wypełnionego „Formularza oferty” i złożonej w nim deklaracji<br/>Wykonawcy.<br/>Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez<br/>Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy<br/>oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową<br/>Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem w wysokości co najmniej 100 000,00 zł (sto<br/>tysięcy złotych 00/100 zł).<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę<br/>wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających, że wykonał co najmniej dwie roboty<br/>budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu i konserwacji dróg (żwirowaniu) lub remoncie lub budowie nowych dróg,<br/>każda o wartości co najmniej po 200 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania<br/>i podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane, złożone na formularzu stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ, z<br/>załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były<br/>wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania robót budowlanych o mniejszej wartości w<br/>celu uzyskania wskazanej wartości robót budowlanych. Zamawiający uzna również referencje Podwykonawcy, którego<br/>Wykonawca wskaże w Ofercie.<br/>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.<br/>Oceniając zdolność techniczną Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP może, na każdym<br/>etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę<br/>sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia<br/>gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych<br/>środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz niepodlegania<br/>wykluczeniu, wymaganych od Wykonawcy obejmuje:<br/>a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z<br/>innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od<br/>innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5<br/>PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 6 do SWZ),<br/>b) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania określonych w: a) art. 108 ust. 1 b) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP - wzór wzór oświadczenia<br/>Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz<br/>podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz<br/>niepodlegania wykluczeniu, wymaganych od Wykonawcy obejmuje:<br/>a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem (potwierdzenie<br/>spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 13.2 ppkt 3) Specyfikacji warunków zamówienia),<br/>b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty (potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 13.2 ppkt 4) lit. a) SWZ),<br/>złożone na formularzu stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ,<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca<br/>wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykaz<br/>podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz<br/>niepodlegania wykluczeniu, wymaganych od Wykonawcy obejmuje:<br/>a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem (potwierdzenie<br/>spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 13.2 ppkt 3) Specyfikacji warunków zamówienia),<br/>b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty (potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 13.2 ppkt 4) lit. a) SWZ),<br/>złożone na formularzu stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ,<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca<br/>wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł.<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu<br/>związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/> <br/>Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 462).<br/>17.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP<br/>Paribas Bank Polska S.A. Oddział w Augustowie nr rachunku: 97 2030 0045 1110 0000 0072 5180 z dopiskiem: wadium na<br/>zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa<br/>Suwałki” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku<br/>bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>17.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach<br/>udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej<br/>Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez<br/>Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/><br/>Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 17.2. ppkt 2)-4) należy przekazać<br/>Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi<br/>osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres<br/>związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie<br/>utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o<br/>którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.<br/>17.6. Treść wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 17.2. ppkt 2)-4) SWZ musi<br/>zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub<br/>instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na<br/>pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/><br/>Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 13.2. powinni spełniać łącznie wszyscy<br/>Wykonawcy.<br/>Należy także dostarczyć:<br/>pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia, sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.<br/>Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez<br/>oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w<br/>formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym<br/>w art. 455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_suwalki</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Warunki gwarancji i rękojmi:<br/>a) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia nieodpłatnej gwarancji jakości na okres 24<br/>miesiące (2 lata).<br/>b) Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne Wykonawca będzie ponosił na zasadach określonych w kodeksie<br/>cywilnym (5 lat).<br/>c) Ujawnione w okresie gwarancji i rękojmi wady będą usunięte przez wykonawcę na jego koszt i jego staraniem.<br/>d) Termin gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych lub<br/>od daty usunięcia usterek.<br/>e) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez<br/>wykonawcę i liczone będą od daty dokonania odbioru końcowego robót lub od daty usunięcia usterek.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com