JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240725/0043109801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów w roku szkolnym 2024/2025 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W ŻOŁYNI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690673990</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Górska 2A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żołynia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">172243904</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">172243008</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gzeas@zolynia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gzeas-zolynia.biuletyn.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Działalność rachunkowo-księgowa, doradztwo podatkowe </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów w roku szkolnym 2024/2025 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4d099d82-40df-4edb-a18e-1c99bf5744f7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00431098</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00428731/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowóz uczniów w roku szkolnym 2024/2025</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d099d82-40df-4edb-a18e-1c99bf5744f7 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, oraz poczty elektronicznej: gzeas@zolynia.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. 2) Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy e-Zamówienia określa jej Regulamin dostępny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu 3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 4) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 5) Dokumenty elektroniczne1, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych <br/>i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 6) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). 7) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. 8) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. 9) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 10) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 11) Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57 z późn. zm.). W szczególności w formacie danych .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf. 12) Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdz. XIII i XVII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZ.261.1.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część numer 1 – „Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Żołyni”<br/>1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dowozu wraz z zakupem biletów miesięcznych dla uczniów Zespołu<br/>Szkół w Żołyni w roku szkolnym 2024/2025 w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni<br/>ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno – wychowawczych, określonych na podstawie<br/>obowiązujących przepisów prawa (w szczególności ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna) z<br/>podziałem na następujące trasy:<br/>Trasa 1<br/>Żołynia – Potok – Smolarzyny – Żołynia.<br/>Na trasie planuje się dowożenie 24 uczniów. Długość trasy w jedną stronę, mierzona od Zespołu Szkół w Żołyni do<br/>ostatniego przystanku w miejscowości Smolarzyny, wyniesie ok. 9 km.<br/>Trasa 2<br/>Żołynia – Brzóza Stadnicka – Rakszawa – Żołynia.<br/>Na trasie planuje się dowożenie 44 uczniów. Długość trasy w jedną stronę, mierzona od Zespołu Szkół w Żołyni przez<br/>miejscowości Brzóza Stadnicka i Rakszawa do Zespołu Szkół (cała pętla), wyniesie ok. 20 km.<br/>Trasa 3<br/>Żołynia – Żołynia Dolna (gruba sosna) – Żołynia.<br/>Na trasie planuje się dowożenie 52 uczniów. Długość trasy w jedną stronę, mierzona od Zespołu Szkół w Żołyni do<br/>ostatniego przystanku przy ul. Białobrzeskiej, wyniesie ok. 5 km.<br/>Trasa 4<br/>Żołynia – Zakącie - Bikówka – Żołynia.<br/>Na trasie planuje się dowożenie 59 uczniów. Długość trasy, mierzona od Zespołu Szkół<br/>w Żołyni uwzględniając przystanki zlokalizowane przy ul. Zakącie i ul. Bikówka do Zespołu Szkół w Żołyni (cała pętla),<br/>wyniesie ok. 7 km.<br/>Trasa 5<br/>Żołynia – Kopanie Żołyńskie – Zmysłówka - Opaleniska – Żołynia.<br/>Na trasie planuje się dowożenie 50 uczniów. Długość trasy w jedną stronę, mierzona od Zespołu Szkół w Żołyni do<br/>ostatniego przystanku w miejscowości Opaleniska, wyniesie ok. 14 km.<br/>Przez pojęcie „dowozów uczniów” rozumie się dowożenie oraz odwożenie uczniów:<br/>a) dowożenie na godz. 8:00 na wszystkich trasach,<br/>b) odwożenie uczniów - dwa odwozy w ciągu dnia w godz. 12:35 – 15:30 na wszystkich trasach.<br/>2) Trasa przejazdu oraz godziny dowozu i odwozu mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.<br/>3) W trakcie realizacji zamówienia liczba przewożonych uczniów może ulec zmianie (zwiększeniu/zmniejszeniu) poprzez<br/>stosowną informację przekazaną Wykonawcy przez dyrektora Zespołu Szkół, jednak cena zaoferowana za jeden bilet<br/>miesięczny jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania.<br/>4) Dowóz uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych.<br/>5) Dyrektor Zespołu Szkół przekaże Wykonawcy szczegółowy wykaz uprawnionych uczniów. Wykonawca zobowiązany jest<br/>dostarczyć bilety dla uczniów w terminie do dnia pierwszego każdego miesiąca, którego dowóz dotyczy, na swój koszt.<br/>6) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym w terminie 30 dni od dostarczenia do Gminnego Zespołu<br/>Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Żołyni prawidłowo wypełnionej przez wykonawcę faktury oraz na podstawie<br/>zestawienia biletów miesięcznych potwierdzonego przez dyrektora Zespołu Szkół.<br/>Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia (wszystkie części):<br/>1) Dowozy i odwozy odbywać się będą w godzinach ustalonych przez Zamawiającego.<br/>2) W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić<br/>przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.<br/>3) W czasie przewozu przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia stałej<br/>i wykwalifikowanej opieki nad uczniami. Opiekę na uczniami ma pełnić osoba pełnoletnia. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zapewnieniem opieki podczas wykonania usługi tzn. koszty zatrudnienia opiekuna!<br/>4) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za prawidłowe wykonanie zadania w szczególności za:<br/>- stan techniczny pojazdu,<br/>- bezpieczeństwo uczniów w czasie wykonywania usługi.<br/>5) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wprowadzenia „Standardów ochrony małoletnich” na podstawie art. 22b pkt 2<br/>ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j.<br/>– Dz. U z 2024 r., poz 560).<br/>6) Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 50% (dla każdej części). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:<br/>1)	cena (waga 60%) <br/>Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-60 obliczone według wzoru:<br/>„Pc”: Najniższa cena na daną część z oferowanych przez Wykonawców [brutto]<br/>-------------------------------------------------------------------------------------------------<br/> Cena za daną część badanej oferty [brutto]<br/><br/>Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”<br/><br/>2)	Czas podstawienia zastępczego środka transportu (waga 40%) <br/>– najkrótszy możliwy czas podstawienia zastępczego środka transportu wymagany przez Zamawiającego wynosi 20 minut, a najdłuższy 50 minut <br/>Kryterium – „czas podstawienia zastępczego środka transportu” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za czas podstawienia zastępczego środka transportu w skali 1-20 pkt obliczone według wzoru:<br/> <br/>„Pcz” : najkrótszy czas podstawienia zastępczego środka transportu w danej części<br/>------------------------------------------------------------------------------------------------<br/> badany czas podstawienia zastępczego środka transportu w danej części <br/> x 40 <br/>Pcz – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu”<br/><br/>Zamawiający do oceny kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu” pobierze dane z oferty Wykonawcy.<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia krótszy niż 20 minut, do celów obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 20 minutowy czas podstawienia. W przypadku niewpisania żadnego czasu podstawienia zastępczego środka transportu Zamawiający uzna, że czas podstawienia zastępczego środka transportu wynosi 50 min.<br/><br/>a)	Łączna ocena oferty:<br/><br/> P = Pc + Pcz <br/><br/>P – sumaryczna ilość punktów<br/>Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „cena”<br/>Pcz – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu”<br/><br/>Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.<br/><br/>2.	Zamawiający udzieli zamówienia na daną część Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>3.	Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia zastępczego środka transportu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część numer 2 – „Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Leżajsku”<br/>1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz i opieka w czasie dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Żołynia do<br/>Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Leżajsku w roku szkolnym 2024/2025 w dni powszednie z<br/>wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć<br/>dydaktyczno – wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności ferie zimowe<br/>i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna).<br/>Trasa dowozu 15 uczniów:<br/>- Smolarzyny (2 uczniów),<br/>- Żołynia (8 uczniów),<br/>- Kopanie Żołyńskie (1 uczeń),<br/>- Brzóza Stadnicka (4 uczniów),<br/>- Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Leżajsku.<br/>Odwóz trasą: Leżajsk – Bikówka – Brzóza Stadnicka - Żołynia – Kopanie Żołyńskie – Smolarzyny.<br/>Realizacja zadania polega na przewozie dzieci na trasie : dom – szkoła - dom, pod opieką opiekuna.<br/>Długość trasy w obie strony wynosi ok. 110 km.<br/>2) W trakcie realizacji zamówienia liczba przewożonych dzieci i ilość kilometrów może ulec zmianie<br/>(zmniejszeniu/zwiększeniu) poprzez stosowną informację przekazaną Wykonawcy.<br/>3) Dzieci niepełnosprawne zostają odbierane i przywożone pod adres zamieszkania.<br/>4) Przewóz powinien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci<br/>niepełnosprawnych wraz z opieką.<br/>5) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym w terminie 30 dni od przedłożenia prawidłowych dokumentów przez<br/>Wykonawcę tj. faktura i potwierdzenie z placówki (ilość kilometrów dziennie X stawka za kilometr X ilość dni w miesiącu ).<br/>6) Usługa w każdym miesiącu musi być potwierdzona przez dyrektora placówki lub osobę przez niego wskazaną z<br/>podaniem ilości dni, w których była świadczona.<br/>Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia (wszystkie części):<br/>1) Dowozy i odwozy odbywać się będą w godzinach ustalonych przez Zamawiającego.<br/>2) W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić<br/>przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.<br/>3) W czasie przewozu przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia stałej<br/>i wykwalifikowanej opieki nad uczniami. Opiekę na uczniami ma pełnić osoba pełnoletnia. Kierowca nie może być<br/>jednocześnie opiekunem. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zapewnieniem opieki podczas wykonania usługi<br/>tzn. koszty zatrudnienia opiekuna!<br/>4) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za prawidłowe wykonanie zadania w szczególności za:<br/>- stan techniczny pojazdu,<br/>- bezpieczeństwo uczniów w czasie wykonywania usługi.<br/>5) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wprowadzenia „Standardów ochrony małoletnich” na podstawie art. 22b pkt 2<br/>ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j.<br/>– Dz. U z 2024 r., poz 560).<br/>6) Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 50% (dla każdej części). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:<br/>1)	cena (waga 60%) <br/>Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-60 obliczone według wzoru:<br/>„Pc”: Najniższa cena na daną część z oferowanych przez Wykonawców [brutto]<br/>-------------------------------------------------------------------------------------------------<br/> Cena za daną część badanej oferty [brutto]<br/><br/>Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”<br/><br/>2)	Czas podstawienia zastępczego środka transportu (waga 40%) <br/>– najkrótszy możliwy czas podstawienia zastępczego środka transportu wymagany przez Zamawiającego wynosi 20 minut, a najdłuższy 50 minut <br/>Kryterium – „czas podstawienia zastępczego środka transportu” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za czas podstawienia zastępczego środka transportu w skali 1-20 pkt obliczone według wzoru:<br/> <br/>„Pcz” : najkrótszy czas podstawienia zastępczego środka transportu w danej części<br/>------------------------------------------------------------------------------------------------<br/> badany czas podstawienia zastępczego środka transportu w danej części <br/> x 40 <br/>Pcz – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu”<br/><br/>Zamawiający do oceny kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu” pobierze dane z oferty Wykonawcy.<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia krótszy niż 20 minut, do celów obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 20 minutowy czas podstawienia. W przypadku niewpisania żadnego czasu podstawienia zastępczego środka transportu Zamawiający uzna, że czas podstawienia zastępczego środka transportu wynosi 50 min.<br/><br/>a)	Łączna ocena oferty:<br/><br/> P = Pc + Pcz <br/><br/>P – sumaryczna ilość punktów<br/>Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „cena”<br/>Pcz – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu”<br/><br/>Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.<br/><br/>2.	Zamawiający udzieli zamówienia na daną część Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>3.	Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia zastępczego środka transportu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część numer 3 – „Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rewalidacyjno – Wychowawczego w Laszczynach”<br/>1) Przedmiotem zamówienia jest przewóz dwójki dzieci niepełnosprawnych z miejscowości Żołynia oraz Brzóza Stadnicka do Ośrodka Rewalidacyjno – Wychowawczego w Laszczynach, zwanego dalej ośrodkiem, w roku szkolnym 2024/2025 w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.<br/>Długość trasy w obie strony wynosi 76 km. Długość trasy w jedną stronę (38 km) zmierzono w następujący sposób: Żołynia(miejsce zamieszkania dowożonego ucznia) – Brzóza Stadnicka (miejsce zamieszkania dowożonego ucznia) – Żołynia – Kopanie Żołyńskie – Opaleniska – Grodzisko Dolne – Laszczyny (Ośrodek Rewalidacyjno – Wychowawczy).<br/>2) W trakcie realizacji zamówienia liczba przewożonych dzieci i ilość kilometrów może ulec zmianie (zmniejszeniu/zwiększeniu) poprzez stosowną informację przekazaną Wykonawcy.<br/>3) Dzieci niepełnosprawne zostają odbierane i przywożone pod adres zamieszkania.<br/>4) Przewóz powinien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci<br/>niepełnosprawnych wraz z opieką.<br/>5) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym w terminie 30 dni od przedłożenia prawidłowych dokumentów przez<br/>Wykonawcę tj. faktura i potwierdzenie z placówki (ilość kilometrów dziennie X stawka za kilometr X ilość dni w miesiącu ).<br/>6) Usługa w każdym miesiącu musi być potwierdzona przez dyrektora placówki lub osobę przez niego wskazaną z<br/>podaniem ilości dni, w których była świadczona.<br/>Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia (wszystkie części):<br/>1) Dowozy i odwozy odbywać się będą w godzinach ustalonych przez Zamawiającego.<br/>2) W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić<br/>przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.<br/>3) W czasie przewozu przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia stałej<br/>i wykwalifikowanej opieki nad uczniami. Opiekę na uczniami ma pełnić osoba pełnoletnia. Kierowca nie może być<br/>jednocześnie opiekunem. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zapewnieniem opieki podczas wykonania usługi<br/>tzn. koszty zatrudnienia opiekuna!<br/>4) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za prawidłowe wykonanie zadania w szczególności za:<br/>- stan techniczny pojazdu,<br/>- bezpieczeństwo uczniów w czasie wykonywania usługi.<br/>5) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wprowadzenia „Standardów ochrony małoletnich” na podstawie art. 22b pkt 2<br/>ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j.<br/>– Dz. U z 2024 r., poz 560).<br/>6) Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 50% (dla każdej części). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:<br/>1)	cena (waga 60%) <br/>Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-60 obliczone według wzoru:<br/>„Pc”: Najniższa cena na daną część z oferowanych przez Wykonawców [brutto]<br/>-------------------------------------------------------------------------------------------------<br/> Cena za daną część badanej oferty [brutto]<br/><br/>Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”<br/><br/>2)	Czas podstawienia zastępczego środka transportu (waga 40%) <br/>– najkrótszy możliwy czas podstawienia zastępczego środka transportu wymagany przez Zamawiającego wynosi 20 minut, a najdłuższy 50 minut <br/>Kryterium – „czas podstawienia zastępczego środka transportu” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za czas podstawienia zastępczego środka transportu w skali 1-20 pkt obliczone według wzoru:<br/> <br/>„Pcz” : najkrótszy czas podstawienia zastępczego środka transportu w danej części<br/>------------------------------------------------------------------------------------------------<br/> badany czas podstawienia zastępczego środka transportu w danej części <br/> x 40 <br/>Pcz – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu”<br/><br/>Zamawiający do oceny kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu” pobierze dane z oferty Wykonawcy.<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia krótszy niż 20 minut, do celów obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 20 minutowy czas podstawienia. W przypadku niewpisania żadnego czasu podstawienia zastępczego środka transportu Zamawiający uzna, że czas podstawienia zastępczego środka transportu wynosi 50 min.<br/><br/>a)	Łączna ocena oferty:<br/><br/> P = Pc + Pcz <br/><br/>P – sumaryczna ilość punktów<br/>Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „cena”<br/>Pcz – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu”<br/><br/>Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.<br/><br/>2.	Zamawiający udzieli zamówienia na daną część Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>3.	Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia zastępczego środka transportu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część numer 4 – „Dowóz dziecka niepełnosprawnego do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Mrowli”<br/>1) Przedmiotem zamówienia jest przewóz dziecka niepełnosprawnego z miejscowości Żołynia do Specjalnego Ośrodka<br/>Szkolno – Wychowawczego w Mrowli, zwanego dalej ośrodkiem, w roku szkolnym 2024/2025 w dni powszednie z<br/>wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć<br/>określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.<br/>Długość trasy w obie strony wynosi 76 km. Długość trasy w jedną stronę (38 km) zmierzono w następujący sposób: Żołynia<br/>(miejsce zamieszkania dowożonego dziecka) - Mrowla (Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy).<br/>2) W trakcie realizacji zamówienia liczba przewożonych dzieci i ilość kilometrów może ulec zmianie<br/>(zmniejszeniu/zwiększeniu) poprzez stosowną informację przekazaną Wykonawcy.<br/>3) Dzieci niepełnosprawne zostają odbierane i przywożone pod adres zamieszkania.<br/>4) Przewóz powinien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych<br/>wraz z opieką.<br/>5) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym w terminie 30 dni od przedłożenia prawidłowych dokumentów przez<br/>Wykonawcę tj. faktura i potwierdzenie z placówki (ilość kilometrów dziennie X stawka za kilometr X ilość dni w miesiącu ).<br/>6) Usługa w każdym miesiącu musi być potwierdzona przez dyrektora placówki lub osobę przez niego wskazaną z<br/>podaniem ilości dni, w których była świadczona.<br/>Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia (wszystkie części):<br/>1) Dowozy i odwozy odbywać się będą w godzinach ustalonych przez Zamawiającego.<br/>2) W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić<br/>przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.<br/>3) W czasie przewozu przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia stałej<br/>i wykwalifikowanej opieki nad uczniami. Opiekę na uczniami ma pełnić osoba pełnoletnia. Kierowca nie może być<br/>jednocześnie opiekunem. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zapewnieniem opieki podczas wykonania usługi<br/>tzn. koszty zatrudnienia opiekuna!<br/>4) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za prawidłowe wykonanie zadania w szczególności za:<br/>- stan techniczny pojazdu,<br/>- bezpieczeństwo uczniów w czasie wykonywania usługi.<br/>5) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wprowadzenia „Standardów ochrony małoletnich” na podstawie art. 22b pkt 2<br/>ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j.<br/>– Dz. U z 2024 r., poz 560).<br/>6) Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 50% (dla każdej części). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:<br/>1)	cena (waga 60%) <br/>Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-60 obliczone według wzoru:<br/>„Pc”: Najniższa cena na daną część z oferowanych przez Wykonawców [brutto]<br/>-------------------------------------------------------------------------------------------------<br/> Cena za daną część badanej oferty [brutto]<br/><br/>Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”<br/><br/>2)	Czas podstawienia zastępczego środka transportu (waga 40%) <br/>– najkrótszy możliwy czas podstawienia zastępczego środka transportu wymagany przez Zamawiającego wynosi 20 minut, a najdłuższy 50 minut <br/>Kryterium – „czas podstawienia zastępczego środka transportu” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za czas podstawienia zastępczego środka transportu w skali 1-20 pkt obliczone według wzoru:<br/> <br/>„Pcz” : najkrótszy czas podstawienia zastępczego środka transportu w danej części<br/>------------------------------------------------------------------------------------------------<br/> badany czas podstawienia zastępczego środka transportu w danej części <br/> x 40 <br/>Pcz – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu”<br/><br/>Zamawiający do oceny kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu” pobierze dane z oferty Wykonawcy.<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia krótszy niż 20 minut, do celów obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 20 minutowy czas podstawienia. W przypadku niewpisania żadnego czasu podstawienia zastępczego środka transportu Zamawiający uzna, że czas podstawienia zastępczego środka transportu wynosi 50 min.<br/><br/>a)	Łączna ocena oferty:<br/><br/> P = Pc + Pcz <br/><br/>P – sumaryczna ilość punktów<br/>Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „cena”<br/>Pcz – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu”<br/><br/>Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.<br/><br/>2.	Zamawiający udzieli zamówienia na daną część Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>3.	Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia zastępczego środka transportu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) wypełniony formularz oferty, wg załącznika nr 1 do swz;<br/>2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, wg załącznika nr 2 do swz;<br/>3) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym pełnomocnictwo lub inny dokument<br/>potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy.<br/>4) w przypadku oferty wspólnej, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.<br/>5) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – (jeśli dotyczy tj. w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku<br/>postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji).<br/>6) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza<br/>powierzyć podwykonawcom oraz jeżeli są już znani, podać nazwy ewentualnych podwykonawców (Wykonawca zamieszcza<br/>informacje w tym zakresie w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do swz).<br/>7) oświadczenie o zweryfikowaniu pracowników którzy zostaną zatrudnieni przy realizacji zamówienia w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, wg załącznika nr 4 do swz. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 1.<br/>3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w rozdz. X pkt 1 ppkt 1 swz składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>4) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika winno być załączone do oferty.<br/>Pełnomocnictwo winno:<br/>a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie,<br/>b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania,<br/>c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.<br/>5) Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze.<br/>7) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.<br/>8) Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.<br/>9) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> I.<br/>1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego<br/>postępowania<br/>o udzielenie zamówienia w zakresie i na warunkach wskazanych poniżej:<br/>- w zakresie zmiany wynagrodzenia na skutek zmiany liczby dowożonych uczniów (dotyczy części nr 1), lub liczby<br/>przewożonych uczniów oraz zmiany długości trasy (ilości kilometrów) (dotyczy części nr 2, 3 i 4), jeżeli zmiana ta będzie<br/>spowodowana okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego, tj. np. zmianą miejsca zamieszkania uczniów lub<br/>długotrwałą chorobą uczniów, albo innymi okolicznościami, które skutkować będą rezygnacją z dowozu uczniów.<br/>2. Zmiany umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności oraz powinny<br/>być zgodne z pkt XXIII swz.<br/>3. W przypadku wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 i mających wpływ na realizację<br/>postanowień umowy zastosowanie będzie miał art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach<br/>związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem<br/>i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. - Dz.U. z 2024 r. poz.<br/>340 ze zm.).<br/>4. Warunkiem wprowadzenia zmiany na wniosek Wykonawcy jest złożenie pisemnego wniosku o zmianę umowy (zawarcie<br/>aneksu). Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie okoliczności, z których wynikać będzie konieczność zmiany<br/>umowy.<br/>5. Niezależnie od postanowień umowy, umowa może ulec zmianie<br/>w okolicznościach wynikających z ustawy Pzp.<br/>II.<br/>1. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić<br/>w przypadku zmiany:<br/>1) stawki podatku od towarów i usług,<br/>2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie<br/>przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.<br/>o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu<br/>lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,<br/>o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>2. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1) - 4) na koszty wykonania zamówienia należy do<br/>Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego, na zasadach wskazanych poniżej.<br/>Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia złożenia wniosku.<br/>III.<br/>1. Wynagrodzenie Wykonawcy, na zasadach określonych w umowie oraz<br/>w treści art. 439 uPzp, może podlegać waloryzacji prowadzącej do dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia należnego<br/>Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny dających się wyodrębnić i ustalić kosztów związanych z realizacją zamówienia.<br/>Waloryzacja ta może być dokonana po 6 miesiącach trwania umowy z zachowaniem następujących zasad i w następujący<br/>sposób:<br/>1) waloryzacja wynagrodzenia następuje po 6 miesiącach trwania umowy,<br/>2) waloryzacja dokonywana będzie w okresie roku, w których może następować zmiana wynagrodzenia Wykonawcy,<br/>3) poziom zmiany ceny kosztów, uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia (tj.: średnioroczny wskaźnik<br/>cen paliwa) nie może być mniejszy niż 20%,<br/>4) stosowany przez strony umowy sposób określenia wpływu zmiany ceny kosztów na koszt wykonania zamówienia określa<br/>się jako waloryzację wynagrodzenia,<br/>5) waloryzacja dokonywana będzie w oparciu o ogłaszany w komunikacie przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego<br/>średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych w ujęciu półrocznym.<br/>cd. w zakresie rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w informacjach dodatkowych<br/>ogłoszenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-02 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-31</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> cd. w zakresie rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia:<br/>6) waloryzacji, w okresach nie częstszych niż okresy półroczne określone powyżej w punkcie 2, podlega pozostała do<br/>wypłaty część Wynagrodzenia należnego Wykonawcy tj. część wynagrodzenia należna za prace i roboty wykonane w<br/>kolejnym okresie,<br/>w którym waloryzacja następuje,<br/>7) waloryzacja wynagrodzenia określonego w § 4 umowy może nastąpić pod warunkiem, że zmiana cen związanych z<br/>realizacją zamówienia ma rzeczywisty wpływ na koszt wykonania niniejszej Umowy,<br/>8) maksymalna wysokość zmiany wynagrodzenia określonego w § 4 niniejszej umowy jaką dopuszcza Zamawiający w<br/>efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian w wysokości wynagrodzenia wynikających z<br/>dokonywania waloryzacji nie może przekroczyć 3% wynagrodzenia określonego w § 4 umowy z chwili jej zawarcia.<br/>2. W sytuacji wystąpienia okoliczności uprawniających do zmiany wynagrodzenia, strony nawzajem są względem siebie<br/>uprawnione do złożenia pisemnego wniosku o zmianę Umowy w zakresie płatności dotyczących okresu, za który<br/>waloryzacja ma nastąpić. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie odpowiedniego<br/>wskaźnika GUS, będącego podstawą takiego żądania wraz z potwierdzeniem, że nastąpiła jego zmiana uzasadniająca<br/>żądanie. Ponadto wraz z wnioskiem należy podać dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia po zmianie Umowy, w<br/>szczególności należy wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą zmiany wynagrodzenia, a wpływem zmiany kosztów<br/>realizacji umowy na kalkulację wynagrodzenia. Ponadto w przypadku żądania podwyższenia wynagrodzenia należy również<br/>przedstawić dowody ich poniesienia w zwiększonej wysokości.<br/>3. Zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.<br/>4. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 1 i ust. 2, w terminie 30 dni od daty zawarcia z<br/>Zamawiającym aneksu, o którym mowa w ust. 2, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego<br/>podwykonawcy, z którym zawarł on umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom kosztów dotyczących zobowiązania<br/>podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są warunki określone w art. 439 ust. 5 uPzp, tj. przedmiotem umowy są roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi oraz okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com