JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240730/0043776501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług poradnictwa dla uczestników projektu „Punkt Interwencji Kryzysowej w gminie Annopol”, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">OPS Annopol</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830243533</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Leśna 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Annopol</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">23-235</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">15 861 34 04</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">15 861 34 04</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@annopolops.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.annopolops.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług poradnictwa dla uczestników projektu „Punkt Interwencji Kryzysowej w gminie Annopol”, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f41431f0-c200-4064-a068-093901e68942</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00437765</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f41431f0-c200-4064-a068-093901e68942 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem odbywa się przy użyciu platformy: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, ePUAPu,<br/>dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: sekretariat@annopolops.pl .<br/>2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do komunikacji z Wykonawcami: Ewa Opoka, tel. 15 8613404.<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie<br/>https://ezamowienia.gov.pl/<br/>4. Instrukcje dotyczące przygotowania oraz składania ofert znajdują na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/<br/>5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się̨ datę ich przekazania za pomocą narzędzia elektronicznego.<br/>6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami,<br/>w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na stronie https://ezamowienia.gov.pl/<br/>7. Zamawiający ustanawia następujące wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektroniczny oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, a także specyfikacji połączenia, formatów przekazywanych danych<br/>oraz zasad kodowania i sposobu oznaczania czasu ich przekazania:<br/>• maksymalny rozmiar plików lub spakowanych plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB;<br/>• dopuszczalny format plików to: .doc, docx, odt, pdf, xls.;<br/>• dopuszczalny format kompresji to: zip7, rar.;<br/>• niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne:<br/>a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 56 KB/s;<br/>b. komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 10 lub iOS; w<br/>przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub<br/>nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy,<br/>siła szyfrowania: 128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer<br/>11 z obsługą Active X lub FireFox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit;<br/>c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: Chrome; Mozilla, FireFox, Safari;<br/>d. podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez<br/>Wykonawcę;<br/>• dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>a. dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES;<br/>b. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem;<br/>• w przypadku podpisywania dokumentów podpisem zewnętrznym – Wykonawca spakuje pliki (podpis + dokument) w jedno archiwum (zamawiający dopuszcza formaty .zip, .7z, RAR) i spakowany plik umieści na Platformie e- Zamawiający;<br/>• inne dopuszczalne formaty podpisów: Wykonawcy nieposiadający kwalifikowanego podpisu elektronicznego, ofertę lub<br/>oświadczenia lub dokumenty podpisują podpisem zaufanym albo podpisem osobistym;<br/>• zamawiający udostępnia link umożliwiający podpisanie dokumentów przy użyciu podpisu zaufanego:<br/>https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Administratorem Państwa danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej <br/>w Annopolu, ul. Leśna 2, 23-235 Annopol, adres e-mail: sekretariat@annopolops.pl, nr tel. 15/861-34-04.<br/>2.	Kontakt z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz realizacji przysługujących Państwu praw związanych z ich przetwarzaniem możliwy jest pod adresem e-mail: iod@data-partners.pl.<br/>3.	Państwa dane osobowe przetwarzane będą:<br/>a) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Przeprowadzenie usług poradnictwa dla uczestników projektu „Punkt Interwencji Kryzysowej w gminie Annopol” prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,<br/>b) w celu realizacji projektu pt. Punkt Interwencji Kryzysowej w Gminie Annopol <br/>w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. g RODO w zw. z w szczególności <br/>z Ustawą z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027.<br/>4.	Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dalej „Ustawa Pzp” oraz podmioty, z którymi zawarto umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Odbiorcą danych może być także podmiot dostarczający korespondencję. Odbiorcami danych mogą być Województwo Lubelskie - Zarząd Województwa Lubelskiego z siedzibą przy ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin, Minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa, podmioty prowadzące badania ewaluacyjne, kontrole, audyt.<br/>5.	Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, dane osobowe przechowywane będą przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>6.	Posiadają Państwo:<br/> na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących*;<br/> na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Państwa dotyczących**;<br/> na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych***; <br/> prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy Państwo uznają, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Państwa narusza przepisy RODO.<br/>7.	Nie przysługuje Państwu:<br/> w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>8.	Podanie przez Państwa danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych osobowych wyłącza możliwość udziału w wyżej wymienionym postepowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2/2024/PZP/OPS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> •	CZĘŚĆ I – Świadczenie poradnictwa prawnego<br/><br/>1.	W ramach zamówienia przewiduje się realizację poradnictwa prawnego w wymiarze 560 godzin zegarowych (średnio 25-26 godzin miesięcznie).<br/>2.	Wsparcie zakłada poradnictwo w Punkcie Interwencji Kryzysowej oraz mobilne świadczone w miejscu zamieszkania wg indywidualnych potrzeb osób, zwłaszcza osób z niepełnosprawnością.<br/>3.	Tematyka specjalistycznego poradnictwa obejmować będzie m.in.: <br/>•	zagadnienia z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego, alimentacyjnego, cywilnego, majątkowego, spadkowego, karnego, postępowań komorniczych, zabezpieczenia społecznego;<br/>•	doradztwo przy przygotowaniu pism procesowych, opinii prawnych, pism poza procesowych;<br/>•	innych zagadnień zgłaszanych przez uczestników projektu podczas indywidualnych spotkań (bezpośrednio Wykonawcy czy też za pośrednictwem Zamawiającego). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: <br/>Lp.	Kryterium	Waga <br/>kryterium	Zasady oceny<br/>1	Koszt (K)	50%	najniższy zaoferowany koszt jednej godziny spośród wszystkich złożonych ofert, nie podlegających odrzuceniu / <br/>koszt godziny w badanej ofercie) x 50 pkt<br/>2	Doświadczenie kadry (D)	40%	liczba wykazanych godzin w prowadzeniu poradnictwa w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w zakresie danej części zamówienia z oferty badanej / <br/>największa liczba wykazanych godzin w prowadzeniu poradnictwa w zakresie danej części zamówienia spośród wszystkich złożonych ofert, nie podlegających odrzuceniu <br/>x 40 pkt<br/>Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Załącznika nr 5 w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia ww. warunków wraz z załączeniem kserokopii protokołów odbioru usługi, referencji lub innych środków dowodowych (wg wyboru Wykonawcy) potwierdzających doświadczenie posiadane przez specjalistę, z których jednoznacznie wynika liczba godzin. Liczba godzin zegarowych przeprowadzonego poradnictwa w tematach objętych zamówieniem musi jasno wynikać z Załącznika nr 5, nie należy wskazywać przy wykazie godzin takich sformułowań jak „etat”, „ponad”, „ok.” oraz godziny lekcyjne.<br/>Dotyczy posiadanego doświadczenia w zakresie świadczenia usług skierowanych do osób indywidualnych.<br/>Punkty uzyskane przez specjalistów wskazanych do realizacji zamówienia w załączniku nr 5 zostaną zsumowane, <br/>a następnie liczna godzin doświadczenia zostanie uśredniona, tak aby można ją było porównać z innymi ofertami.<br/><br/>3	Gotowość świadczenia usługi (G)	8%	•	powyżej 4 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 0 pkt;<br/>•	4 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 2 pkt;<br/>•	3 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 4 pkt;<br/>•	2 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 6 pkt;<br/>•	1 dzień od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 8 pkt.<br/><br/>Termin 1 dzień oznacza dzień następujący po dniu zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania.<br/>4	Aspekt społeczny (A)	2%	•	nie spełnia aspektu społecznego – 0 pkt;<br/>•	spełnia aspekt społeczny – 2 pkt.<br/><br/>Zamawiający przyzna 2 punkty Wykonawcy, który zadeklaruje iż zamówienie będzie wykonywane przy zaangażowaniu minimum 1 osoby:<br/>a)	z niepełnosprawnością lub <br/>b)	bezrobotnej lub<br/>c)	poszukującej pracy, niepozostającej w zatrudnieniu lub niewykonującej innej pracy zarobkowej <br/>– w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. <br/>o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.<br/><br/><br/>2.	W przypadku gdy Wykonawca nie poda żadnych informacji dotyczących kryteriów pozacenowych oceny ofert otrzyma 0 pkt.<br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru: P = C + D + G + A.<br/>4.	Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. <br/>5.	Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmu, określonego w pkt 1,3 niniejszej Sekcji SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kadry</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gotowość świadczenia usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">8,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> •	CZĘŚĆ II – Świadczenie poradnictwa psychologicznego dla dzieci<br/><br/>1.	W ramach zamówienia przewiduje się realizację poradnictwa psychologicznego dla dzieci w liczbie 460 godzin zegarowych (średnio 20-21 godzin miesięcznie).<br/>2.	Wsparcie zakłada poradnictwo w Punkcie Interwencji Kryzysowej oraz mobilne świadczone w miejscu zamieszkania wg indywidualnych potrzeb osób, zwłaszcza osób z niepełnosprawnością.<br/>3.	Tematyka specjalistycznego poradnictwa dotyczyć będzie m.in.: <br/>•	procesu diagnozowania, profilaktyki, konsultacji uczestnika projektu;<br/>•	oceny motywacji uczestnika, jego potencjału i predyspozycji, diagnozy sytuacji problemowej, ustaleniu ścieżki indywidualnego wsparcia psychologicznego;<br/>•	rozwiązywania m.in. problemów: agresja dzieci, napadów złości, ADHD, nadmierna lękliwość, nieśmiałość, trudności szkolne;<br/>•	zaplanowania konkretnych etapów pracy, które służą poradzeniu sobie z sytuacją kryzysową przez uczestnika projektu;<br/>•	wspieranie klienta, wspomaganie rozwoju cech sprzyjających poradzeniu sobie <br/>w aktualnej trudności, w sytuacji psychologicznego kryzysu uczestnika projektu;<br/>•	innych zagadnień zgłaszanych przez uczestników projektu podczas indywidualnych spotkań (bezpośrednio Wykonawcy czy też za pośrednictwem Zamawiającego). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: <br/>Lp.	Kryterium	Waga <br/>kryterium	Zasady oceny<br/>1	Koszt (K)	50%	najniższy zaoferowany koszt jednej godziny spośród wszystkich złożonych ofert, nie podlegających odrzuceniu / <br/>koszt godziny w badanej ofercie) x 50 pkt<br/>2	Doświadczenie kadry (D)	40%	liczba wykazanych godzin w prowadzeniu poradnictwa w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w zakresie danej części zamówienia z oferty badanej / <br/>największa liczba wykazanych godzin w prowadzeniu poradnictwa w zakresie danej części zamówienia spośród wszystkich złożonych ofert, nie podlegających odrzuceniu <br/>x 40 pkt<br/>Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Załącznika nr 5 w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia ww. warunków wraz z załączeniem kserokopii protokołów odbioru usługi, referencji lub innych środków dowodowych (wg wyboru Wykonawcy) potwierdzających doświadczenie posiadane przez specjalistę, z których jednoznacznie wynika liczba godzin. Liczba godzin zegarowych przeprowadzonego poradnictwa w tematach objętych zamówieniem musi jasno wynikać z Załącznika nr 5, nie należy wskazywać przy wykazie godzin takich sformułowań jak „etat”, „ponad”, „ok.” oraz godziny lekcyjne.<br/>Dotyczy posiadanego doświadczenia w zakresie świadczenia usług skierowanych do osób indywidualnych.<br/>Punkty uzyskane przez specjalistów wskazanych do realizacji zamówienia w załączniku nr 5 zostaną zsumowane, <br/>a następnie liczna godzin doświadczenia zostanie uśredniona, tak aby można ją było porównać z innymi ofertami.<br/><br/>3	Gotowość świadczenia usługi (G)	8%	•	powyżej 4 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 0 pkt;<br/>•	4 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 2 pkt;<br/>•	3 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 4 pkt;<br/>•	2 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 6 pkt;<br/>•	1 dzień od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 8 pkt.<br/><br/>Termin 1 dzień oznacza dzień następujący po dniu zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania.<br/>4	Aspekt społeczny (A)	2%	•	nie spełnia aspektu społecznego – 0 pkt;<br/>•	spełnia aspekt społeczny – 2 pkt.<br/><br/>Zamawiający przyzna 2 punkty Wykonawcy, który zadeklaruje iż zamówienie będzie wykonywane przy zaangażowaniu minimum 1 osoby:<br/>a)	z niepełnosprawnością lub <br/>b)	bezrobotnej lub<br/>c)	poszukującej pracy, niepozostającej w zatrudnieniu lub niewykonującej innej pracy zarobkowej <br/>– w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. <br/>o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.<br/><br/><br/>2.	W przypadku gdy Wykonawca nie poda żadnych informacji dotyczących kryteriów pozacenowych oceny ofert otrzyma 0 pkt.<br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru: P = C + D + G + A.<br/>4.	Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. <br/>5.	Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmu, określonego w pkt 1,3 niniejszej Sekcji SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kadry</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gotowość świadczenia usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">8,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> •	CZĘŚĆ III – Świadczenie terapeuty rodzinnego<br/><br/>1.	W ramach zamówienia przewiduje się realizację poradnictwa terapeuty rodzinnego <br/>w wymiarze 460 godzin zegarowych (średnio 20-21 godzin miesięcznie). <br/>2.	Wsparcie zakłada poradnictwo w Punkcie Interwencji Kryzysowej oraz mobilne świadczone w miejscu zamieszkania wg indywidualnych potrzeb osób, zwłaszcza osób z niepełnosprawnością.<br/>3.	Tematyka specjalistycznego poradnictwa dotyczyć będzie:<br/>•	terapii rodzinnej mającej na celu przezwyciężenie m.in. trudności w relacjach rodzinnych, kłopotów wychowawczych, problemów w nauce oraz zmianie wzorców rodzinnych;<br/>•	procesów diagnozowania, profilaktyki, terapii, konsultacji uczestnika projektu;<br/>•	zaplanowania konkretnych etapów pracy (np. indywidualna terapia, grupowa terapia), które służą poradzeniu sobie z problemem przedstawionym przez uczestnika projektu;<br/>•	wspieranie klienta, wspomaganie rozwoju cech sprzyjających poradzeniu sobie <br/>w aktualnej trudności, w sytuacji psychologicznego kryzysu uczestnika projektu;<br/>•	innych zagadnień zgłaszanych przez uczestników projektu podczas indywidualnych spotkań (bezpośrednio Wykonawcy czy też za pośrednictwem Zamawiającego). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: <br/>Lp.	Kryterium	Waga <br/>kryterium	Zasady oceny<br/>1	Koszt (K)	50%	najniższy zaoferowany koszt jednej godziny spośród wszystkich złożonych ofert, nie podlegających odrzuceniu / <br/>koszt godziny w badanej ofercie) x 50 pkt<br/>2	Doświadczenie kadry (D)	40%	liczba wykazanych godzin w prowadzeniu poradnictwa w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w zakresie danej części zamówienia z oferty badanej / <br/>największa liczba wykazanych godzin w prowadzeniu poradnictwa w zakresie danej części zamówienia spośród wszystkich złożonych ofert, nie podlegających odrzuceniu <br/>x 40 pkt<br/>Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Załącznika nr 5 w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia ww. warunków wraz z załączeniem kserokopii protokołów odbioru usługi, referencji lub innych środków dowodowych (wg wyboru Wykonawcy) potwierdzających doświadczenie posiadane przez specjalistę, z których jednoznacznie wynika liczba godzin. Liczba godzin zegarowych przeprowadzonego poradnictwa w tematach objętych zamówieniem musi jasno wynikać z Załącznika nr 5, nie należy wskazywać przy wykazie godzin takich sformułowań jak „etat”, „ponad”, „ok.” oraz godziny lekcyjne.<br/>Dotyczy posiadanego doświadczenia w zakresie świadczenia usług skierowanych do osób indywidualnych.<br/>Punkty uzyskane przez specjalistów wskazanych do realizacji zamówienia w załączniku nr 5 zostaną zsumowane, <br/>a następnie liczna godzin doświadczenia zostanie uśredniona, tak aby można ją było porównać z innymi ofertami.<br/><br/>3	Gotowość świadczenia usługi (G)	8%	•	powyżej 4 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 0 pkt;<br/>•	4 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 2 pkt;<br/>•	3 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 4 pkt;<br/>•	2 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 6 pkt;<br/>•	1 dzień od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 8 pkt.<br/><br/>Termin 1 dzień oznacza dzień następujący po dniu zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania.<br/>4	Aspekt społeczny (A)	2%	•	nie spełnia aspektu społecznego – 0 pkt;<br/>•	spełnia aspekt społeczny – 2 pkt.<br/><br/>Zamawiający przyzna 2 punkty Wykonawcy, który zadeklaruje iż zamówienie będzie wykonywane przy zaangażowaniu minimum 1 osoby:<br/>a)	z niepełnosprawnością lub <br/>b)	bezrobotnej lub<br/>c)	poszukującej pracy, niepozostającej w zatrudnieniu lub niewykonującej innej pracy zarobkowej <br/>– w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. <br/>o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.<br/><br/><br/>2.	W przypadku gdy Wykonawca nie poda żadnych informacji dotyczących kryteriów pozacenowych oceny ofert otrzyma 0 pkt.<br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru: P = C + D + G + A.<br/>4.	Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. <br/>5.	Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmu, określonego w pkt 1,3 niniejszej Sekcji SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kadry</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gotowość świadczenia usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">8,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> •	CZĘŚĆ IV – Świadczenie poradnictwa specjalisty ds. uzależnień<br/><br/>1.	W ramach zamówienia przewiduje się realizację poradnictwa specjalisty ds. uzależnień <br/>w wymiarze 90 godzin zegarowych (średnio 4-5 godzin miesięcznie).<br/>2.	Wsparcie zakłada poradnictwo w Punkcie Interwencji Kryzysowej oraz mobilne świadczone w miejscu zamieszkania wg indywidualnych potrzeb osób, zwłaszcza osób z niepełnosprawnością.<br/>3.	Tematyka specjalistycznego poradnictwa dotyczyć będzie:<br/>•	indywidualnego poradnictwa ds. uzależnień od alkoholu jak również w innych uzależnień w tym narkotyków, hazardu i komputera świadczonego dla uczestników projektu;<br/>•	wspierania klienta, wspomagania rozwoju cech sprzyjających poradzeniu sobie <br/>w aktualnej trudności, w sytuacji kryzysu uzależnień uczestnika projektu;<br/>•	innych zagadnień zgłaszanych przez uczestników projektu podczas indywidualnych spotkań (bezpośrednio Wykonawcy czy też za pośrednictwem Zamawiającego). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: <br/>Lp.	Kryterium	Waga <br/>kryterium	Zasady oceny<br/>1	Koszt (K)	50%	najniższy zaoferowany koszt jednej godziny spośród wszystkich złożonych ofert, nie podlegających odrzuceniu / <br/>koszt godziny w badanej ofercie) x 50 pkt<br/>2	Doświadczenie kadry (D)	40%	liczba wykazanych godzin w prowadzeniu poradnictwa w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w zakresie danej części zamówienia z oferty badanej / <br/>największa liczba wykazanych godzin w prowadzeniu poradnictwa w zakresie danej części zamówienia spośród wszystkich złożonych ofert, nie podlegających odrzuceniu <br/>x 40 pkt<br/>Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Załącznika nr 5 w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia ww. warunków wraz z załączeniem kserokopii protokołów odbioru usługi, referencji lub innych środków dowodowych (wg wyboru Wykonawcy) potwierdzających doświadczenie posiadane przez specjalistę, z których jednoznacznie wynika liczba godzin. Liczba godzin zegarowych przeprowadzonego poradnictwa w tematach objętych zamówieniem musi jasno wynikać z Załącznika nr 5, nie należy wskazywać przy wykazie godzin takich sformułowań jak „etat”, „ponad”, „ok.” oraz godziny lekcyjne.<br/>Dotyczy posiadanego doświadczenia w zakresie świadczenia usług skierowanych do osób indywidualnych.<br/>Punkty uzyskane przez specjalistów wskazanych do realizacji zamówienia w załączniku nr 5 zostaną zsumowane, <br/>a następnie liczna godzin doświadczenia zostanie uśredniona, tak aby można ją było porównać z innymi ofertami.<br/><br/>3	Gotowość świadczenia usługi (G)	8%	•	powyżej 4 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 0 pkt;<br/>•	4 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 2 pkt;<br/>•	3 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 4 pkt;<br/>•	2 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 6 pkt;<br/>•	1 dzień od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 8 pkt.<br/><br/>Termin 1 dzień oznacza dzień następujący po dniu zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania.<br/>4	Aspekt społeczny (A)	2%	•	nie spełnia aspektu społecznego – 0 pkt;<br/>•	spełnia aspekt społeczny – 2 pkt.<br/><br/>Zamawiający przyzna 2 punkty Wykonawcy, który zadeklaruje iż zamówienie będzie wykonywane przy zaangażowaniu minimum 1 osoby:<br/>a)	z niepełnosprawnością lub <br/>b)	bezrobotnej lub<br/>c)	poszukującej pracy, niepozostającej w zatrudnieniu lub niewykonującej innej pracy zarobkowej <br/>– w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. <br/>o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.<br/><br/><br/>2.	W przypadku gdy Wykonawca nie poda żadnych informacji dotyczących kryteriów pozacenowych oceny ofert otrzyma 0 pkt.<br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru: P = C + D + G + A.<br/>4.	Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. <br/>5.	Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmu, określonego w pkt 1,3 niniejszej Sekcji SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kadry</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gotowość świadczenia usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">8,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> •	CZĘŚĆ V – Świadczenie poradnictwa specjalisty ds. przemocy<br/><br/>1.	W ramach zamówienia przewiduje się realizację poradnictwa specjalisty ds. przemocy <br/>w liczbie 120 godzin zegarowych (średnio 5-6 godzin miesięcznie). <br/>2.	Wsparcie zakłada poradnictwo w Punkcie Interwencji Kryzysowej oraz mobilne świadczone w miejscu zamieszkania wg indywidualnych potrzeb osób, zwłaszcza osób z niepełnosprawnością.<br/>3.	Tematyka specjalistycznego poradnictwa dotyczyć będzie:<br/>•	udzielania uczestnikom projektu doświadczającym przemocy domowej oraz znajdującym się w sytuacjach kryzysowych pomocy specjalistycznej;<br/>•	umożliwienie wyjścia z kręgu przemocy, podniesienie świadomości dotyczącej tego problemu oraz dostarczenie narzędzi niezbędnych do poradzenia sobie <br/>w zaistniałej sytuacji;<br/>•	innych zagadnień zgłaszanych przez uczestników projektu podczas indywidualnych spotkań (bezpośrednio Wykonawcy czy też za pośrednictwem Zamawiającego). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: <br/>Lp.	Kryterium	Waga <br/>kryterium	Zasady oceny<br/>1	Koszt (K)	50%	najniższy zaoferowany koszt jednej godziny spośród wszystkich złożonych ofert, nie podlegających odrzuceniu / <br/>koszt godziny w badanej ofercie) x 50 pkt<br/>2	Doświadczenie kadry (D)	40%	liczba wykazanych godzin w prowadzeniu poradnictwa w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w zakresie danej części zamówienia z oferty badanej / <br/>największa liczba wykazanych godzin w prowadzeniu poradnictwa w zakresie danej części zamówienia spośród wszystkich złożonych ofert, nie podlegających odrzuceniu <br/>x 40 pkt<br/>Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Załącznika nr 5 w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia ww. warunków wraz z załączeniem kserokopii protokołów odbioru usługi, referencji lub innych środków dowodowych (wg wyboru Wykonawcy) potwierdzających doświadczenie posiadane przez specjalistę, z których jednoznacznie wynika liczba godzin. Liczba godzin zegarowych przeprowadzonego poradnictwa w tematach objętych zamówieniem musi jasno wynikać z Załącznika nr 5, nie należy wskazywać przy wykazie godzin takich sformułowań jak „etat”, „ponad”, „ok.” oraz godziny lekcyjne.<br/>Dotyczy posiadanego doświadczenia w zakresie świadczenia usług skierowanych do osób indywidualnych.<br/>Punkty uzyskane przez specjalistów wskazanych do realizacji zamówienia w załączniku nr 5 zostaną zsumowane, <br/>a następnie liczna godzin doświadczenia zostanie uśredniona, tak aby można ją było porównać z innymi ofertami.<br/><br/>3	Gotowość świadczenia usługi (G)	8%	•	powyżej 4 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 0 pkt;<br/>•	4 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 2 pkt;<br/>•	3 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 4 pkt;<br/>•	2 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 6 pkt;<br/>•	1 dzień od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 8 pkt.<br/><br/>Termin 1 dzień oznacza dzień następujący po dniu zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania.<br/>4	Aspekt społeczny (A)	2%	•	nie spełnia aspektu społecznego – 0 pkt;<br/>•	spełnia aspekt społeczny – 2 pkt.<br/><br/>Zamawiający przyzna 2 punkty Wykonawcy, który zadeklaruje iż zamówienie będzie wykonywane przy zaangażowaniu minimum 1 osoby:<br/>a)	z niepełnosprawnością lub <br/>b)	bezrobotnej lub<br/>c)	poszukującej pracy, niepozostającej w zatrudnieniu lub niewykonującej innej pracy zarobkowej <br/>– w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. <br/>o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.<br/><br/><br/>2.	W przypadku gdy Wykonawca nie poda żadnych informacji dotyczących kryteriów pozacenowych oceny ofert otrzyma 0 pkt.<br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru: P = C + D + G + A.<br/>4.	Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. <br/>5.	Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmu, określonego w pkt 1,3 niniejszej Sekcji SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kadry</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gotowość świadczenia usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">8,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> •	CZĘŚĆ VI – Świadczenie poradnictwa pedagogicznego<br/><br/>1.	W ramach zamówienia przewiduje się realizację poradnictwa pedagogicznego <br/>w liczbie 216 godzin zegarowych (średnio 9-10 godzin miesięcznie).<br/>2.	Wsparcie zakłada poradnictwo w Punkcie Interwencji Kryzysowej oraz mobilne świadczone w miejscu zamieszkania wg indywidualnych potrzeb osób, zwłaszcza osób z niepełnosprawnością.<br/>3.	Tematyka specjalistycznego poradnictwa dotyczyć będzie:<br/>•	identyfikacji i rozwiązywania problemów edukacyjnych, takie jak trudności <br/>w nauce, brak motywacji czy problemy emocjonalne, przyczyniających się do kryzysowych sytuacji w rodzinie;<br/>•	pomocy rodzicom w zrozumieniu i radzeniu sobie z trudnościami, jakie mogą wystąpić w procesie edukacji ich dzieci;<br/>•	wspomagania rozwoju osobistego i społecznego uczniów, pomagając im budować umiejętności interpersonalne i radzenie sobie z trudnościami;<br/>• innych zagadnień zgłaszanych przez uczestników projektu podczas indywidualnych spotkań (bezpośrednio Wykonawcy czy też za pośrednictwem Zamawiającego). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: <br/>Lp.	Kryterium	Waga <br/>kryterium	Zasady oceny<br/>1	Koszt (K)	50%	najniższy zaoferowany koszt jednej godziny spośród wszystkich złożonych ofert, nie podlegających odrzuceniu / <br/>koszt godziny w badanej ofercie) x 50 pkt<br/>2	Doświadczenie kadry (D)	40%	liczba wykazanych godzin w prowadzeniu poradnictwa w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w zakresie danej części zamówienia z oferty badanej / <br/>największa liczba wykazanych godzin w prowadzeniu poradnictwa w zakresie danej części zamówienia spośród wszystkich złożonych ofert, nie podlegających odrzuceniu <br/>x 40 pkt<br/>Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Załącznika nr 5 w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia ww. warunków wraz z załączeniem kserokopii protokołów odbioru usługi, referencji lub innych środków dowodowych (wg wyboru Wykonawcy) potwierdzających doświadczenie posiadane przez specjalistę, z których jednoznacznie wynika liczba godzin. Liczba godzin zegarowych przeprowadzonego poradnictwa w tematach objętych zamówieniem musi jasno wynikać z Załącznika nr 5, nie należy wskazywać przy wykazie godzin takich sformułowań jak „etat”, „ponad”, „ok.” oraz godziny lekcyjne.<br/>Dotyczy posiadanego doświadczenia w zakresie świadczenia usług skierowanych do osób indywidualnych.<br/>Punkty uzyskane przez specjalistów wskazanych do realizacji zamówienia w załączniku nr 5 zostaną zsumowane, <br/>a następnie liczna godzin doświadczenia zostanie uśredniona, tak aby można ją było porównać z innymi ofertami.<br/><br/>3	Gotowość świadczenia usługi (G)	8%	•	powyżej 4 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 0 pkt;<br/>•	4 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 2 pkt;<br/>•	3 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 4 pkt;<br/>•	2 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 6 pkt;<br/>•	1 dzień od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania – 8 pkt.<br/><br/>Termin 1 dzień oznacza dzień następujący po dniu zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania.<br/>4	Aspekt społeczny (A)	2%	•	nie spełnia aspektu społecznego – 0 pkt;<br/>•	spełnia aspekt społeczny – 2 pkt.<br/><br/>Zamawiający przyzna 2 punkty Wykonawcy, który zadeklaruje iż zamówienie będzie wykonywane przy zaangażowaniu minimum 1 osoby:<br/>a)	z niepełnosprawnością lub <br/>b)	bezrobotnej lub<br/>c)	poszukującej pracy, niepozostającej w zatrudnieniu lub niewykonującej innej pracy zarobkowej <br/>– w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. <br/>o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.<br/><br/><br/>2.	W przypadku gdy Wykonawca nie poda żadnych informacji dotyczących kryteriów pozacenowych oceny ofert otrzyma 0 pkt.<br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru: P = C + D + G + A.<br/>4.	Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. <br/>5.	Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmu, określonego w pkt 1,3 niniejszej Sekcji SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kadry</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gotowość świadczenia usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">8,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w momencie realizacji zamówienia dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (co najmniej jedną osobą) spełniającymi poniższe wymagania:<br/>a)	CZĘŚĆ I: <br/>•	ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku „Prawo” lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczypospolitej Polskiej; <br/>•	minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie świadczenia usług poradnictwa prawnego.<br/>b)	CZĘŚĆ II <br/>•	ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku „Psychologia” lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczypospolitej Polskiej; <br/>•	uprawnienia do wykonywania zawodu psychologa zgodnie z ustawą z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz.U.2001.73.763); <br/>•	minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie świadczenia usług poradnictwa psychologicznego.<br/>c)	CZĘŚĆ III <br/>•	Osoba spełniające poniższe warunki:<br/>1) osoba posiadająca certyfikat psychoterapeuty, która spełnia łącznie następujące warunki:<br/>a) posiada tytuł zawodowy lekarza lub tytuł zawodowy magistra albo spełnia warunki określone w art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1026),<br/>b) udokumentuje:<br/>– ukończenie podyplomowego szkolenia w wymiarze co najmniej 1200 godzin w zakresie oddziaływań psychoterapeutycznych mających zastosowanie w leczeniu zaburzeń zdrowia, prowadzonego metodami o udowodnionej naukowo skuteczności, w szczególności metodą terapii humanistyczno-doświadczeniowej lub integracyjnej, lub poznawczo-behawioralnej, lub psychoanalitycznej, lub psychodynamicznej, lub systemowej, obejmującego psychoterapię własną lub doświadczenie własne, superwizję psychoterapii i staże, <br/>- albo – ukończenie przed dniem 31 grudnia 2028 r. rozpoczętego przed dniem 1 stycznia 2024 r. podyplomowego szkolenia w zakresie oddziaływań psychoterapeutycznych mających zastosowanie w leczeniu zaburzeń zdrowia, prowadzonego metodami o udowodnionej naukowo skuteczności, w szczególności metodą terapii humanistyczno-doświadczeniowej lub integracyjnej, lub poznawczo-behawioralnej, lub psychoanalitycznej, lub psychodynamicznej, lub systemowej, i odbycie – realizowanych po rozpoczęciu szkolenia – psychoterapii własnej, doświadczenia własnego, superwizji psychoterapii lub staży, które łącznie ze szkoleniem obejmują co najmniej 1200 godzin, - albo – ukończenie przed 2012 r. podyplomowego szkolenia w zakresie oddziaływań psychoterapeutycznych mających zastosowanie w leczeniu zaburzeń zdrowia w wymiarze czasu określonym w programie tego szkolenia,<br/>c) zdała egzamin certyfikujący przeprowadzony przez komisję zewnętrzną wobec podmiotu kształcącego, w skład której nie wchodzą przedstawiciele podmiotu kształcącego, w szczególności powołaną przez stowarzyszenia wydające certyfikaty psychoterapeuty, lub<br/>2) osoba, która uzyskała tytuł specjalisty w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży lub osoba posiadająca decyzję ministra właściwego do spraw zdrowia o uznaniu dorobku naukowego lub zawodowego za równoważny ze zrealizowaniem programu szkolenia specjalizacyjnego w tej dziedzinie, zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 24 lutego 2017 r. o uzyskiwaniu tytułu specjalisty w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia (Dz. U. z 2023 r. poz. 506), lub<br/>3) osoba, która uzyskała tytuł specjalisty w dziedzinie psychoterapii lub osoba posiadająca decyzję ministra właściwego do spraw zdrowia o uznaniu dorobku naukowego lub zawodowego za równoważny ze zrealizowaniem programu szkolenia specjalizacyjnego w tej dziedzinie, zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 24 lutego 2017 r. o uzyskiwaniu tytułu specjalisty w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia, lub <br/>4) osoba, która ubiega się o otrzymanie certyfikatu psychoterapeuty, która spełnia łącznie następujące warunki:<br/>a) posiada tytuł zawodowy lekarza lub tytuł zawodowy magistra albo spełnia warunki określone w art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów,<br/>b) posiada status osoby odbywającej szkolenie, o którym mowa w pkt 1 lit. b tiret pierwsze albo drugie, i zaświadczenie wydane przez podmiot prowadzący to szkolenie o ukończeniu co najmniej 2 roku tego szkolenia, albo spełnia warunek, o którym mowa w pkt 1 lit. b tiret pierwsze albo drugie,<br/>c) uczestniczy w superwizji psychoterapii i posiada zaświadczenie w tym zakresie wystawione przez superwizora psychoterapii, lub<br/>5) osoba w trakcie specjalizacji z psychoterapii dzieci i młodzieży lub psychoterapii, która spełnia łącznie następujące warunki:<br/>a) posiada status osoby w trakcie szkolenia specjalizacyjnego, ukończyła co najmniej 2 rok szkolenia specjalizacyjnego i posiada zaświadczenie wydane przez podmiot prowadzący kształcenie o ukończeniu co najmniej 2 roku tego szkolenia,<br/>b) posiada zaświadczenie od pracodawcy o pracy pod nadzorem osoby posiadającej certyfikat psychoterapeuty lub specjalisty w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży, lub specjalisty w dziedzinie psychoterapii.<br/>•	posiada minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie świadczenia świadczenia psychoterapii grupowej i/lub terapii rodzin i/lub wsparcia psychologicznego<br/>d)	CZĘŚĆ IV <br/>•	ukończone studia wyższe magisterskie na kierunkach: psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna i resocjalizacyjna, socjologia, resocjalizacja, nauki o rodzinie, teologia, filozofia lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne <br/>w Rzeczypospolitej Polskiej; <br/>•	posiadanie kwalifikacji specjalisty psychoterapii uzależnień, o których mowa w ustawie z dnia 29 lipca 2005r o przeciwdziałaniu narkomanii lub specjalisty psychoterapii uzależnień, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi i Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 15 grudnia 2018r. w sprawie funkcjonowania podmiotów leczniczych sprawujących opiekę nad osobami uzależnionymi od alkoholu;<br/>•	w przypadku specjalisty psychoterapii uzależnień bez certyfikatu – wykształcenie wyższe oraz zaświadczenie o uczestniczeniu w procesie certyfikacji na specjalistę a także ukończenie szkolenia w dziedzinie uzależnień, zgodnie z programem akredytowanym przez:<br/>- Krajowe Biuro do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii (KBdPN) lub <br/>- Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (PARPA),<br/>•	minimum 2 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego w zakresie świadczenia usług poradnictwa ds. uzależnień<br/>e)	CZĘŚĆ V <br/>•	ukończone studia wyższe na kierunkach znajdujących zastosowanie w pracy związanej z przeciwdziałaniem przemocy domowej (np. praca socjalna, psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna i resocjalizacyjna, resocjalizacja, socjologia, nauki o rodzinie, teologia, filozofia, medycyna, prawo lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczypospolitej Polskiej; <br/>•	posiadanie co najmniej 2 letniego udokumentowanego doświadczenia w obszarze przeciwdziałania przemocy domowej;<br/>•	posiadanie certyfikatu specjalisty/konsultanta w obszarze przeciwdziałania przemocy domowej.<br/>f)	CZĘŚĆ VI<br/>•	wykształcenie wyższe pedagogiczne;<br/>•	minimum 2 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego w zakresie świadczenia usług poradnictwa pedagogicznego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy z powodu:<br/>1)	w przypadku wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, <br/>w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;<br/>2)	zmianę osoby wskazanej w ofercie jako odpowiedzialnej za wykonanie przedmiotu umowy:<br/>a)	w przypadku zmiany osoby realizującej przedmiot umowy Wykonawca zgłasza zamiar zmiany pisemnie w terminie minimum 3 dni roboczych liczonych od daty zamiaru wprowadzenia nowej osoby;<br/>b)	Wykonawca wraz z pismem, o którym mowa powyżej przedstawia komplet dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe nowej osoby;<br/>c)	doświadczenie osoby nowej nie może być mniejsze od osoby wskazanej w ofercie (liczone na dzień składania ofert);<br/>d)	Zamawiający w terminie 2 dni roboczych wyraża zgodę na zmianę osoby realizującej przedmiot umowy / lub nie wyraża zgody w przypadku braku odpowiednich kwalifikacji i doświadczenia;<br/>3)	w przypadku wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwi wykonanie przedmiotu umowy. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwia stronom wykonanie w części lub w całości ich zobowiązań, w szczególności: wojna, terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa, epidemie, klęski żywiołowe, takie jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">OPS Annopol</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-07 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com