JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240805/0044533801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">BIELSKIE POGOTOWIE RATUNKOWE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001090531</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Emilii Plater 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bielsko-Biała</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pogotowie.bielsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pogotowie.bielsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-40d802ec-e1bf-4ada-862c-9d9a63440b90</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00445338</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00092428/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40d802ec-e1bf-4ada-862c-9d9a63440b90 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40d802ec-e1bf-4ada-862c-9d9a63440b90</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. <br/>3.	Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje, Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują powołując się na numer referencyjny postępowania, tj. 2/D/ZP/2024.<br/>4.	Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub poczty elektronicznej. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” lub poczty elektronicznej odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>5.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowego odwzorowania dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r, poz. 2452) dalej jako „Rozporządzenie”. Rozporządzenie określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako: <br/>a)	dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać formatem PAdES lub XAdES,<br/>b)	Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy podpisywać formatem XAdES.<br/>6.	W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>7.	Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. <br/>8.	Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. <br/>9.	Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>10.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>11.	Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.<br/>12.	Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: b.przewlocki@pogotowie.bielsko.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>13.	Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>14.	Do kontaktu z Wykonawcami Zamawiający wyznacza Bogdana Przewłockiego, e-mail: b.przewlocki@pogotowie.bielsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jest Bielskie Pogotowie Ratunkowe, ul. E. Plater 14, 43-300 Bielsko-Biała, tel. 338159045, e-mail: sekretariat@pogotowie.bielsko.pl <br/>Kontakt w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, jak również w przypadku pytań lub wątpliwości mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Bielskiego Pogotowia Ratunkowego pod adresem e-mail: iod@pogotowie.bielsko.pl lub listownie na adres: ul. E. Plater 14, 43-300 Bielsko-Biała.<br/>2.	Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw.z ustawą Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa PZP”, nakładającą obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2/D/ZP/2024 prowadzonego w trybie w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji, oraz zawarcia umowy.<br/>3.	Odbiorcami Państwa danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP,<br/>4.	Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przez cały czas trwania umowy.<br/>5.	Prawa przysługujące uczestnikowi postępowania o zamówienie publiczne:<br/>1)	Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania lub uzupełnienia. Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>2)	Przysługuje Pani/Panu prawo do ograniczenia przetwarzania danych. Przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.\<br/>3)	Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi. W przypadku kiedy uznają Państwo, iż Bielskie Pogotowie Ratunkowe przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>6. Nie przysługują Pani/Panu prawa:<br/>1)	prawo do usunięcia danych osobowych, o którym mowa w art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;<br/>2)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3)	prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>7.	Podanie danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych osobowych wynikają bezpośrednio z ustawy PZP.<br/>8.	Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art.14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2/D/ZP/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego - Pakiet nr 1:strzykawki, igły, venflony .<br/>2.	Wykonawca gwarantuje stałość cen jednostkowych przez cały okres trwania umowy tj. 12 miesięcy od dnia podpisania umowy (z zastrzeżeniem postanowień określonych w projekcie umowy).<br/>3.	Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny termin ważności licząc od dnia zrealizowania dostawy.<br/>4.	Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego do magazynu Apteki Pogotowia przy ul. E. Plater 14, 43-300 Bielsko-Biała zgodnie ze wskazanym w ofercie terminem dostawy.<br/>5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 2 do SWZ — Formularz cenowy oraz Załącznik Nr 4 do SWZ — Projekt umowy.<br/>6.	Ilekroć w SWZ i załącznikach do SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne&#34;. Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SWZ i załącznikach do SWZ Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do określonych w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych rozwiązań lub inne przedmiotowe środki dowodowe. Nie wskazanie w ofercie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SWZ i załącznikach do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33141220-8 - Kaniula</p> <p class="mb-0">33141310-6 - Strzykawki</p> <p class="mb-0">33141320-9 - Igły medyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert jest wspólny dla wszystkich ustanowionych w postępowaniu części (Pakietów) zamówienia.<br/>1.	Ocena ofert, której poddawani są wszyscy Wykonawcy zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w ofercie wg. kryteriów określonych w niniejszym Rozdziale SWZ.<br/>2.	Ocena kwalifikacji podmiotowej Wykonawców, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w przedłożonym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3.	Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert i ich wagi:<br/>1)	Cena — znaczenie 60 %<br/>2)	Czas dostawy — znaczenie 40%<br/><br/>4.	Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty.<br/>1)	Kryterium „cena”. <br/>Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazaną w ofercie Wykonawcy.<br/><br/>Liczba punktów zdobyta w tym kryterium będzie obliczona wg wzoru:<br/>Kc=Cn/Co x 100 x 60%<br/>gdzie:<br/>Kc - liczba punktów w kryterium cena <br/>Cn - najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu w danym etapie badania i oceny ofert;<br/>Co - cena w badanej ofercie<br/>100 - wskaźnik stały<br/>60% - waga kryterium<br/>Oferta najkorzystniejsza, w tym kryterium, może otrzymać maksymalnie 60 punktów.<br/>2)	Kryterium „czas dostawy”. Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zmawiający będzie brał pod uwagę deklarację Wykonawcy założoną w ofercie co do czasu dostawy asortymentu zamówienia.<br/>Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>a)	Deklarowany czas dostawy nie może być dłuższy niż 7 dni i liczony będzie od daty złożenia zamówienia.<br/>b)	Za zadeklarowany czas dostawy asortymentu zamówienia wynoszący odpowiednio:<br/>	7 dni – oferta otrzyma 0 pkt.<br/>	5-6 dni – oferta otrzyma 20 pkt.<br/> 1-4 dni – oferta otrzyma 40 pkt.<br/>c)	W przypadku braku wypełnienia pola dotyczącego czasu dostawy Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas dostawy — 7 dni od dnia złożenia zamówienia,<br/>d)	Oferta najkorzystniejsza, w tym kryterium, może otrzymać maksymalnie 40 punktów.<br/>5.	Łączna liczba punktów uzyskanych przez ofertę będzie liczona wg. wzoru:<br/>Po = Kc + Kt<br/>Po - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę <br/>Kc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena <br/>Kt - liczba punktów uzyskanych w kryterium czas dostawy <br/><br/>6.	W prowadzonym postępowaniu zostanie wybrana oferta, która według formuły oceny ofert uzyska największą ilość punktów oraz spełni wszystkie wymagania SWZ. Ocena zostanie dokonana na podstawie wypełnionego formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>7.	W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego - Pakiet nr 2: cewniki, , łącznik do drenów, rurki intubacyjne, resuscytatory, filtry, łyżki do laryngoskopu..<br/>2.	Wykonawca gwarantuje stałość cen jednostkowych przez cały okres trwania umowy tj. 12 miesięcy od dnia podpisania umowy (z zastrzeżeniem postanowień określonych w projekcie umowy).<br/>3.	Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny termin ważności licząc od dnia zrealizowania dostawy.<br/>4.	Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego do magazynu Apteki Pogotowia przy ul. E. Plater 14, 43-300 Bielsko-Biała zgodnie ze wskazanym w ofercie terminem dostawy.<br/>5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 2 do SWZ — Formularz cenowy oraz Załącznik Nr 4 do SWZ — Projekt umowy.<br/>6.	Ilekroć w SWZ i załącznikach do SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne&#34;. Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SWZ i załącznikach do SWZ Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do określonych w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych rozwiązań lub inne przedmiotowe środki dowodowe. Nie wskazanie w ofercie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SWZ i załącznikach do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33140000-3 - Materiały medyczne</p> <p class="mb-0">33124130-5 - Wyroby diagnostyczne</p> <p class="mb-0">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</p> <p class="mb-0">33141200-2 - Cewniki</p> <p class="mb-0">33170000-2 - Aparatura do anestezji i resuscytacji</p> <p class="mb-0">33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji</p> <p class="mb-0">33171200-1 - Przyrządy do resuscytacji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert jest wspólny dla wszystkich ustanowionych w postępowaniu części (Pakietów) zamówienia.<br/>1.	Ocena ofert, której poddawani są wszyscy Wykonawcy zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w ofercie wg. kryteriów określonych w niniejszym Rozdziale SWZ.<br/>2.	Ocena kwalifikacji podmiotowej Wykonawców, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w przedłożonym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3.	Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert i ich wagi:<br/>1)	Cena — znaczenie 60 %<br/>2)	Czas dostawy — znaczenie 40%<br/><br/>4.	Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty.<br/>1)	Kryterium „cena”. <br/>Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazaną w ofercie Wykonawcy.<br/><br/>Liczba punktów zdobyta w tym kryterium będzie obliczona wg wzoru:<br/>Kc=Cn/Co x 100 x 60%<br/>gdzie:<br/>Kc - liczba punktów w kryterium cena <br/>Cn - najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu w danym etapie badania i oceny ofert;<br/>Co - cena w badanej ofercie<br/>100 - wskaźnik stały<br/>60% - waga kryterium<br/>Oferta najkorzystniejsza, w tym kryterium, może otrzymać maksymalnie 60 punktów.<br/>2)	Kryterium „czas dostawy”. Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zmawiający będzie brał pod uwagę deklarację Wykonawcy założoną w ofercie co do czasu dostawy asortymentu zamówienia.<br/>Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>a)	Deklarowany czas dostawy nie może być dłuższy niż 7 dni i liczony będzie od daty złożenia zamówienia.<br/>b)	Za zadeklarowany czas dostawy asortymentu zamówienia wynoszący odpowiednio:<br/>	7 dni – oferta otrzyma 0 pkt.<br/>	5-6 dni – oferta otrzyma 20 pkt.<br/> 1-4 dni – oferta otrzyma 40 pkt.<br/>c)	W przypadku braku wypełnienia pola dotyczącego czasu dostawy Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas dostawy — 7 dni od dnia złożenia zamówienia,<br/>d)	Oferta najkorzystniejsza, w tym kryterium, może otrzymać maksymalnie 40 punktów.<br/>5.	Łączna liczba punktów uzyskanych przez ofertę będzie liczona wg. wzoru:<br/>Po = Kc + Kt<br/>Po - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę <br/>Kc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena <br/>Kt - liczba punktów uzyskanych w kryterium czas dostawy <br/><br/>6.	W prowadzonym postępowaniu zostanie wybrana oferta, która według formuły oceny ofert uzyska największą ilość punktów oraz spełni wszystkie wymagania SWZ. Ocena zostanie dokonana na podstawie wypełnionego formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>7.	W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego - Pakiet nr 3: pozostałe wyposażenie medyczne (papiery do usg, ekg, rej., elektrody, żele, testy, pojemniki i worki na odpady, koce rat.) oraz rękawice nitrylowe, rękawice jałowe .<br/>2.	Wykonawca gwarantuje stałość cen jednostkowych przez cały okres trwania umowy tj. 12 miesięcy od dnia podpisania umowy (z zastrzeżeniem postanowień określonych w projekcie umowy).<br/>3.	Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny termin ważności licząc od dnia zrealizowania dostawy.<br/>4.	Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego do magazynu Apteki Pogotowia przy ul. E. Plater 14, 43-300 Bielsko-Biała zgodnie ze wskazanym w ofercie terminem dostawy.<br/>5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 2 do SWZ — Formularz cenowy oraz Załącznik Nr 4 do SWZ — Projekt umowy.<br/>6.	Ilekroć w SWZ i załącznikach do SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne&#34;. Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SWZ i załącznikach do SWZ Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do określonych w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych rozwiązań lub inne przedmiotowe środki dowodowe. Nie wskazanie w ofercie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SWZ i załącznikach do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30197630-1 - Papier do drukowania</p> <p class="mb-0">31711140-6 - Elektrody</p> <p class="mb-0">33124130-5 - Wyroby diagnostyczne</p> <p class="mb-0">33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe</p> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <p class="mb-0">39511100-8 - Koce</p> <p class="mb-0">18424300-0 - Rękawice jednorazowe</p> <p class="mb-0">33141420-0 - Rękawice chirurgiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert jest wspólny dla wszystkich ustanowionych w postępowaniu części (Pakietów) zamówienia.<br/>1.	Ocena ofert, której poddawani są wszyscy Wykonawcy zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w ofercie wg. kryteriów określonych w niniejszym Rozdziale SWZ.<br/>2.	Ocena kwalifikacji podmiotowej Wykonawców, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w przedłożonym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3.	Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert i ich wagi:<br/>1)	Cena — znaczenie 60 %<br/>2)	Czas dostawy — znaczenie 40%<br/><br/>4.	Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty.<br/>1)	Kryterium „cena”. <br/>Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazaną w ofercie Wykonawcy.<br/><br/>Liczba punktów zdobyta w tym kryterium będzie obliczona wg wzoru:<br/>Kc=Cn/Co x 100 x 60%<br/>gdzie:<br/>Kc - liczba punktów w kryterium cena <br/>Cn - najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu w danym etapie badania i oceny ofert;<br/>Co - cena w badanej ofercie<br/>100 - wskaźnik stały<br/>60% - waga kryterium<br/>Oferta najkorzystniejsza, w tym kryterium, może otrzymać maksymalnie 60 punktów.<br/>2)	Kryterium „czas dostawy”. Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zmawiający będzie brał pod uwagę deklarację Wykonawcy założoną w ofercie co do czasu dostawy asortymentu zamówienia.<br/>Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>a)	Deklarowany czas dostawy nie może być dłuższy niż 7 dni i liczony będzie od daty złożenia zamówienia.<br/>b)	Za zadeklarowany czas dostawy asortymentu zamówienia wynoszący odpowiednio:<br/>	7 dni – oferta otrzyma 0 pkt.<br/>	5-6 dni – oferta otrzyma 20 pkt.<br/> 1-4 dni – oferta otrzyma 40 pkt.<br/>c)	W przypadku braku wypełnienia pola dotyczącego czasu dostawy Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas dostawy — 7 dni od dnia złożenia zamówienia,<br/>d)	Oferta najkorzystniejsza, w tym kryterium, może otrzymać maksymalnie 40 punktów.<br/>5.	Łączna liczba punktów uzyskanych przez ofertę będzie liczona wg. wzoru:<br/>Po = Kc + Kt<br/>Po - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę <br/>Kc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena <br/>Kt - liczba punktów uzyskanych w kryterium czas dostawy <br/><br/>6.	W prowadzonym postępowaniu zostanie wybrana oferta, która według formuły oceny ofert uzyska największą ilość punktów oraz spełni wszystkie wymagania SWZ. Ocena zostanie dokonana na podstawie wypełnionego formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>7.	W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego - Pakiet nr 4: materiały opatrunkowe, podkłady, worki na mocz, skalpel, łopatki, zestawy porodowe, maski krtaniowe, tlenowe .<br/>2.	Wykonawca gwarantuje stałość cen jednostkowych przez cały okres trwania umowy tj. 12 miesięcy od dnia podpisania umowy (z zastrzeżeniem postanowień określonych w projekcie umowy).<br/>3.	Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny termin ważności licząc od dnia zrealizowania dostawy.<br/>4.	Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego do magazynu Apteki Pogotowia przy ul. E. Plater 14, 43-300 Bielsko-Biała zgodnie ze wskazanym w ofercie terminem dostawy.<br/>5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 2 do SWZ — Formularz cenowy oraz Załącznik Nr 4 do SWZ — Projekt umowy.<br/>6.	Ilekroć w SWZ i załącznikach do SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne&#34;. Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SWZ i załącznikach do SWZ Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do określonych w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych rozwiązań lub inne przedmiotowe środki dowodowe. Nie wskazanie w ofercie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SWZ i załącznikach do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki</p> <p class="mb-0">33141411-4 - Skalpele i noże chirurgiczne</p> <p class="mb-0">33141620-2 - Zestawy medyczne</p> <p class="mb-0">33157110-9 - Maski tlenowe</p> <p class="mb-0">33171210-4 - Maski do resuscytacji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert jest wspólny dla wszystkich ustanowionych w postępowaniu części (Pakietów) zamówienia.<br/>1.	Ocena ofert, której poddawani są wszyscy Wykonawcy zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w ofercie wg. kryteriów określonych w niniejszym Rozdziale SWZ.<br/>2.	Ocena kwalifikacji podmiotowej Wykonawców, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w przedłożonym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3.	Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert i ich wagi:<br/>1)	Cena — znaczenie 60 %<br/>2)	Czas dostawy — znaczenie 40%<br/><br/>4.	Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty.<br/>1)	Kryterium „cena”. <br/>Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazaną w ofercie Wykonawcy.<br/><br/>Liczba punktów zdobyta w tym kryterium będzie obliczona wg wzoru:<br/>Kc=Cn/Co x 100 x 60%<br/>gdzie:<br/>Kc - liczba punktów w kryterium cena <br/>Cn - najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu w danym etapie badania i oceny ofert;<br/>Co - cena w badanej ofercie<br/>100 - wskaźnik stały<br/>60% - waga kryterium<br/>Oferta najkorzystniejsza, w tym kryterium, może otrzymać maksymalnie 60 punktów.<br/>2)	Kryterium „czas dostawy”. Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zmawiający będzie brał pod uwagę deklarację Wykonawcy założoną w ofercie co do czasu dostawy asortymentu zamówienia.<br/>Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>a)	Deklarowany czas dostawy nie może być dłuższy niż 7 dni i liczony będzie od daty złożenia zamówienia.<br/>b)	Za zadeklarowany czas dostawy asortymentu zamówienia wynoszący odpowiednio:<br/>	7 dni – oferta otrzyma 0 pkt.<br/>	5-6 dni – oferta otrzyma 20 pkt.<br/> 1-4 dni – oferta otrzyma 40 pkt.<br/>c)	W przypadku braku wypełnienia pola dotyczącego czasu dostawy Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas dostawy — 7 dni od dnia złożenia zamówienia,<br/>d)	Oferta najkorzystniejsza, w tym kryterium, może otrzymać maksymalnie 40 punktów.<br/>5.	Łączna liczba punktów uzyskanych przez ofertę będzie liczona wg. wzoru:<br/>Po = Kc + Kt<br/>Po - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę <br/>Kc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena <br/>Kt - liczba punktów uzyskanych w kryterium czas dostawy <br/><br/>6.	W prowadzonym postępowaniu zostanie wybrana oferta, która według formuły oceny ofert uzyska największą ilość punktów oraz spełni wszystkie wymagania SWZ. Ocena zostanie dokonana na podstawie wypełnionego formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>7.	W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający zgodnie z art. 273 ust. 1 ustawy nie żąda od Wykonawców złożenia podmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający zgodnie z art. 273 ust. 1 ustawy nie żąda od Wykonawców złożenia podmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe w postaci:<br/>▪	materiałów informacyjnych (opisy / katalogi / foldery lub inne podobne materiały) oferowanego przedmiotu zamówienia — w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski — potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 2 do SWZ. Materiały informacyjne należy złożyć dla wszystkich produktów wskazanych w Załączniku nr 2 do SWZ w zakresie części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę . Na stronie opisu lub katalogu należy czytelnie i jednoznacznie zaznaczyć każdą oferowaną pozycję asortymentową i opisać np. Pakiet 1 Poz. 2. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wszystkie wymagane <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest złożyć Ofertę według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ oraz załączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1.1.	formularz cenowy— wzory Formularza stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>1.2.	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.<br/>1.3.	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru — składaną w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy (lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia) jest umocowana do jego reprezentowania, przy czym Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. <br/>Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Wykonawca obowiązany jest złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.<br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z udziału postępowaniu. <br/>3.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający, w terminie realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, dopuszcza wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy w następujących sytuacjach:<br/>1). Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych niż zaproponował to w ofercie: w takim przypadku Zamawiający uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zaproponowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Zmiany umowy nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy i parametrów oferowanych zawartych w ofercie, chyba, że zobowiązania te lub parametry oferowane w ocenie Zamawiającego są wyższe (lepsze) od oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, a cena oferty nie ulegnie zmianie<br/>2) Cena jednostkowa ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto.<br/>3) W trakcie trwania umowy Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony. Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń.<br/>4) Dopuszcza się możliwość zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotyczącym zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany ceny lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Przez zmianę ceny lub kosztów związanych z realizacją zamówienia rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny przyjętej w ofercie Wykonawcy. Każda ze stron umowy będzie uprawniona do wnioskowania o waloryzację wynagrodzenia. Strona wnioskująca o waloryzację zobowiązana jest wykazać (sposób konkretny i rzeczywisty), że na dzień złożenia wniosku zaistniały przesłanki do waloryzacji wynagrodzenia. Waloryzacja wynagrodzenia możliwa jest przy następujących założeniach:<br/>	a) możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy dotyczy wyłącznie wynagrodzenia za dostawy niewykonane na dzień złożenia wniosku, z zastrzeżeniem lit b); <br/>	b) wysokość i zakres dostaw objętych waloryzacją będzie ustalana pomiędzy stronami umowy (Zamawiający może nie wyrazić zgody na waloryzację wynagrodzenia w pełnym wnioskowanym zakresie);<br/>	c) wniosek może zostać złożony, a wynagrodzenie może ulec zmianie po 6 pełnych miesiącach realizacji zamówienia, pod warunkiem, że zmiany cen/kosztów spowodują udokumentowaną zmianę (wzrost lub zmniejszenie) kosztów o więcej niż 5%; Wówczas współczynnik waloryzacji W przekroczy 1,05 lub wskaże wartość niższą niż 0,95;<br/>	d) współczynnik waloryzacji zostanie obliczony wg następującego wzoru: <br/>W=(W1/100 x W2/100 x (Wn-1)/100 x Wn/100)<br/>W – współczynnik waloryzacji, <br/>W1, W2, …, Wn-1, Wn – miesięczne wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez Główny Urząd Statystyczny (zwany dalej GUS), dostępny w Dziedzinowej Bazie Wiedzy pod linkiem:<br/>http://swaid.stat.gov.pl/Ceny_dashboards/Raporty_predefiniowane/RAP_DBD_CEN_2.aspx <br/>lub w Biuletynie Statystycznym, kolejno, po dacie zawarcia umowy, <br/>n – liczba miesięcy od daty zawarcia umowy do daty złożenia wniosku, o którym mowa w lit. c).<br/>	e) wynagrodzenie Wykonawcy będzie podlegało waloryzacji maksymalnie do 5% wynagrodzenia brutto pozostałego do wykonania zamówienia (wartość niezrealizowanych dostaw); w przypadku obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy może ono zostać zmniejszone maksymalnie o 5% wynagrodzenia brutto pozostałego do wykonania zamówienia (wartość niezrealizowanych dostaw)<br/>	f) określenie wpływu zmiany ceny lub kosztów na koszt wykonania zamówienia będzie następowało w oparciu o szczegółową kalkulację przygotowaną przez stronę wnioskującą o zmianę wynagrodzenia; wpływ zmiany ceny lub kosztów związanych z realizacją zamówienia winien zostać wykazany przez stronę wnioskującą o zmianę wysokości wynagrodzenia;<br/>	g) w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza się złożenie wyłącznie 1 wniosku, o którym mowa w lit. c); <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem platformy e-Zamówienia na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40d802ec-e1bf-4ada-862c-9d9a63440b90</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-13 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-11</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com