JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240808/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240808/0045050101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Wykonanie usługi związanej z przeglądem, konserwacją, naprawami urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynkach 428, 439 w kompleksie Dęblin – Lotnisko Nr 43/24/P </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">41. Baza Lotnictwa Szkolnego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 061456920</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Brygady Pościgowej 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dęblin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-521</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261518173</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">41blsz.przetargi@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.41blsz.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Wykonanie usługi związanej z przeglądem, konserwacją, naprawami urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynkach 428, 439 w kompleksie Dęblin – Lotnisko Nr 43/24/P </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-68156ddf-59af-4146-addc-25a25f3328ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00450501</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00060530/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.20 KONSERWACJA, PRZEGLĄD I NAPRAWA URZĄDZEŃ KLIMATYZACJI I WENTYLCJI</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/41blsz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020r, poz. 344) za<br/>pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/41blsz<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl, z zastrzeżeniem, że<br/>oferta musi wpłynąć na wskazaną powyżej Platformę Zakupową, a nie na wskazaną pocztę elektroniczną!<br/>Zamawiający informuje, że poczta elektroniczna nie jest środkiem komunikacji do złożenia oferty, ponieważ istnieje obowiązek jej<br/>zaszyfrowania i uniemożliwienia otwarcia przez wyznaczonym terminem otwarcia ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">11.	Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) - określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.: <br/>h)	posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:<br/>	w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów: <br/>a)	Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje <br/>b)	przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,<br/>c)	Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek <br/>	w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP): <br/>a)	zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre) <br/>b)	w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web <br/>c)	oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym. <br/><br/>Proces składania oferty lub wniosku przez Wykonawcę na platformie SmartPZP odbywa się w ciągu jednej sesji przeglądarki! Nie można zapisać wprowadzonych danych lub załączników i powrócić do składania oferty lub wniosku w późniejszym terminie.<br/><br/>Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning.<br/>12.	Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy. <br/>13.	Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików. <br/><br/>14.	Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:<br/>administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00407199/01 z dnia 2024-07-11<br/>2024-07-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>ul. Brygady Pościgowej 5<br/>08 – 521 Dęblin,<br/>NIP: 506-011-18-75, REGON: 061456920,<br/>kontakt: tel. 261 517 525, e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl<br/>a) kontakt do Inspektora ochrony danych osobowych Zamawiającego: tel. 261 518 821, e-mail: 41blsz.iod@ron.mil.pl ;<br/>b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO „Wykonanie usługi związanej z przeglądem,<br/>konserwacją, naprawami urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynkach 428, 439 w kompleksie Dęblin –<br/>Lotnisko, administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiącym własność Skarbu Państwa Nr 43/24/P,<br/>prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji, o wartości szacunkowej zamówienia poniżej progów unijnych w<br/>związku z art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej „Pzp”);<br/>c) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do<br/>art. 22 RODO;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy Pzp – w przypadku gdy wniesienie żądania<br/>dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych<br/>osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez<br/>zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby<br/>występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do<br/>sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać<br/>integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; a<br/>jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>g) posiada Pani/Pan:<br/> na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/> na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,<br/> skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani<br/>zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników<br/>Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą<br/> na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;<br/>**prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze<br/>środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 w RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/> prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych<br/>osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>h) nie przysługuje Pani/Panu:<br/> w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/> prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/> na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">43/24/P</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: przeglądzie, konserwacji, naprawami urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynkach 428, 439 w kompleksie Dęblin – Lotnisko, administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiącym własność Skarbu Państwa Nr 43/24/P.<br/><br/>W ramach zamówienia podstawowego Wykonawca zrealizuje usługę polegającą na wykonaniu: przeglądów, konserwacji, napraw urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynkach 428,439 w kompleksie Dęblin – Lotnisko, administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiącym własność Skarbu Państwa. <br/><br/>Przedmiotem prawa opcji będzie realizacja napraw awaryjnych i napraw wynikających z protokołów przeglądów i konserwacji urządzeń wchodzących w zakres umowy wraz z niezbędnymi częściami do usuwania napraw urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji:<br/>- w budynkach 428, 439 w kompleksie Dęblin – Lotnisko,<br/> <br/>Prawo opcji będzie realizowane sukcesywnie od podpisania umowy do 31.12.2024 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej realizację prawa opcji w zależności od tego które zdarzenie nastąpi jako pierwsze. <br/><br/>Realizacja napraw z prawa opcji będzie odbywać się według stawki za 1 rbh określonej w Formularzu ofertowym przez Wykonawcę. Wykonawca nie może zaoferować stawki za 1 rbh wyższej niż 300,00 zł brutto. Oferty ze stawką przekraczającą kwotę 300,00 zł brutto będą odrzucone jako niezgodne z SWZ. Prawo opcji stanowić będzie do 80% zamówienia podstawowego zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. <br/><br/>5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /art. 281 ust. 2 pkt. 4/ został określony w:<br/>•	Załączniku Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy, <br/>•	Załączniku Nr 1a do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 2 do umowy),<br/>•	Załączniku Nr 8 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy <br/><br/>Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych Zamawiający może skorzystać z opcji, jeżeli przewidział opcję w ogłoszeniu o zamówieniu lub w dokumentach zamówienia w postaci zrozumiałych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, które łącznie spełniają następujące warunki:<br/>1)	określają rodzaj i maksymalną wartość opcji; <br/>2)	określają okoliczności skorzystania z opcji; <br/>3)	nie modyfikują ogólnego charakteru umowy.<br/><br/><br/>1. Przedmiotem prawa opcji będzie realizacja napraw awaryjnych i napraw wynikających z protokołów przeglądów i konserwacji urządzeń wchodzących w zakres umowy wraz z niezbędnymi częściami do usuwania napraw urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynkach 428,439 w kompleksie Dęblin – Lotnisko.<br/><br/>Prawo opcji będzie realizowane sukcesywnie od podpisania umowy do 31.12.2024 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej realizację prawa opcji w zależności od tego które zdarzenie nastąpi jako pierwsze. <br/><br/>Realizacja napraw z prawa opcji będzie odbywać się według stawki za 1 rbh określonej w Formularzu ofertowym przez Wykonawcę. Wykonawca nie może zaoferować stawki za 1 rbh wyższej niż 300,00 zł brutto. <br/><br/>Oferty ze stawką przekraczająca kwotę 300,00 zł brutto będą odrzucone jako niezgodne z SWZ. <br/><br/>Prawo opcji stanowić będzie do 80 % zamówienia podstawowego zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. <br/><br/>Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.<br/><br/>W ramach zamówienia opcjonalnego będą wykonywane naprawy awaryjne, naprawy wynikające z protokołów przeglądów i konserwacji, wykraczające poza zakres określony w §1 umowy oraz zakupu części niezbędnych do usuwania awarii. W ramach opcji realizowany też będzie zakup części do napraw awaryjnych. <br/><br/>2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej umowy z prawa opcji do wykonywania napraw awaryjnych oraz napraw wynikających z protokołów przeglądu i konserwacji. O uruchomieniu prawa opcji Zamawiający powiadomi wykonawcę telefonicznie oraz za pośrednictwem e-mail wskazanego w umowie w terminie 2 dni od wystąpienia awarii lub dostarczenia protokołu z przeglądów i konserwacji.<br/>4. Wartość zamówienia opcjonalnego stanowić będzie do 80 % wartości zamówienia podstawowego zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Zamawiający będzie realizował prawo opcji sukcesywnie według potrzeb, do wyczerpania maksymalnej kwoty określonej w § 5 ust. 2 pkt b umowy. <br/><br/>Prawo opcji będzie realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego od chwili uruchomienia do 31.12.2024 roku lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację prawa opcji w zależności od tego które zdarzenie nastąpi jako pierwsze. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym<br/>kryteriami i ich znaczeniem (wagą):<br/>Lp. KRYTERIUM WAGA Maksymalna liczba punktów do uzyskania w danym kryterium<br/>X1 Cena brutto oferty (całkowite wynagrodzenie brutto obejmujące usługi realizowane w ramach zamówienia podstawowego) 95%<br/>95 punktów<br/>X2 Cena brutto za 1 roboczogodzinę (rbh) napraw awaryjnych (realizowanych w ramach prawa opcji) 5% 5 punktów<br/>RAZEM 100% 100 punktów<br/>1) Kryterium 1 - Cena brutto oferty (całkowite wynagrodzenie brutto obejmujące usługi realizowane w ramach zamówienia<br/>podstawowego)- waga 95 % będzie wyliczane wg następującego wzoru:<br/>X1=(Cn : Cb) x 100 x 95%<br/>Gdzie<br/>X1- Ilość punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto oferty (całkowite wynagrodzenie brutto obejmujące usługi realizowane w<br/>ramach zamówienia podstawowego)”<br/>Cn – najniższa cena brutto – najniższe całkowite wynagrodzenie brutto obejmujące usługi realizowane w ramach zamówienia<br/>podstawowego<br/>Cb – całkowite wynagrodzenie brutto obejmujące usługi realizowane w ramach zamówienia podstawowego- oferty ocenianej<br/>Opis kryterium „cena brutto oferty”:<br/>Wynagrodzenie za wykonanie zamówienia podstawowego obejmuje kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia przeglądów,<br/>konserwacji, naprawy urządzeń instalacji wentylacji mechanicznych i klimatyzacji w budynkach 428,439 w kompleksie Dęblin –<br/>Lotnisko, administrowanym przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie..<br/>Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę przypadające na świadczenie w zakresie przedmiotu podstawowego<br/>Maksymalna liczba punktów, jaką wykonawca może uzyskać w kryterium „cena brutto oferty” – wynosi 95 punktów.<br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanego<br/>powyżej kryterium.<br/>2) Kryterium 2- Cena brutto za 1 roboczogodzinę (rbh) napraw awaryjnych (realizowanych w ramach prawa opcji)- waga 5 % będzie wyliczane wg następującego wzoru:<br/>X2=(Cn : Cb) x 100 x 5%<br/>Gdzie<br/>X2- Ilość punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto za 1 roboczogodzinę (rbh) napraw awaryjnych realizowanych w ramach<br/>prawa opcji)”<br/>Cn – najniższa cena brutto za 1 roboczogodzinę (rbh) napraw awaryjnych i napraw wynikających z protokołów przeglądów i<br/>konserwacji (realizowanych w ramach prawa opcji) – najniższe wynagrodzenie brutto za 1 roboczogodzinę (rbh) napraw awaryjnych i<br/>napraw wynikających z protokołów przeglądów i konserwacji wynikające z Formularza ofertowego<br/>Cb – cena brutto za 1 roboczogodzinę (rbh) napraw awaryjnych i napraw wynikających z protokołów przeglądów i konserwacji<br/>(realizowanych w ramach prawa opcji) – oferty ocenianej<br/>Wynagrodzenie w ramach prawa opcji: obejmuje koszt usługi usuwania ewentualnych nieprzewidzianych napraw awaryjnych i<br/>napraw wynikających z protokołów przeglądów i konserwacji urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynkach<br/>administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, ( koszt realizacji tzw. usługi awaryjnej i napraw wynikających z<br/>protokołów przeglądów i konserwacji, która obejmuje również zakup materiału).<br/>Za najkorzystniejszą cenę brutto za 1 roboczogodzinę (rbh) napraw awaryjnych i napraw awaryjnych i napraw wynikających z<br/>protokołów przeglądów i konserwacji (realizowanych w ramach prawa opcji) zamawiający uznaje cenę najniższą.<br/>Maksymalna liczba punktów, jaką wykonawca może uzyskać w kryterium „Cena brutto za 1 rbh napraw awaryjnych realizowanych w<br/>ramach prawa opcji”– wynosi 5,00 punktów.<br/>Po obliczeniu ilości punktów według określonych wzorów i zasad dla poszczególnych kryteriów oceny ofert w celu wyłonienia oferty<br/>najkorzystniejszej Zamawiający wykorzysta poniższy wzór:<br/>Xn = X1 + X2<br/>gdzie Xn – suma punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert uzyskanych przez ocenianą ofertę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">95</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki na podstawie art. 112 ustawy Pzp<br/>dotyczące:<br/>2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zostanie spełniony,<br/>jeżeli Wykonawca posiada aktualny Certyfikat F-GAZ dla przedsiębiorców prowadzących działalność i wykonujących<br/>czynności polegające na instalacji, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie lub likwidacji stacjonarnych urządzeń<br/>chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła, zgodnie z Ustawą o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz<br/>niektórych fluorowych gazów cieplarnianych;<br/>Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres trwania umowy aktualnego Certyfikatu F-GAZ.<br/>2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek zdolności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli:<br/>2.4.1. Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: należycie wykonał ( zakończył ) co najmniej jedno zamówienie na<br/>kwotę co najmniej 53 000,00 zł brutto - obejmujące swym zakresem przegląd lub konserwację lub naprawy, urządzeń<br/>instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załącznikiem dowodów określających czy te usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego, usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie.<br/>Zamawiający wymaga wykazania się wykonaniem jednej umowy na kwotę już zrealizowanych usług minimum 53.000,00 zł<br/>brutto (pięćdziesiąt trzy tysiące złotych), obejmującej przedmiot wskazany powyżej.<br/>Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości zrealizowanych usług w ramach kilku umów w celu uzyskania progu<br/>wartościowego (kwoty wymaganej przez Zamawiającego).<br/>Wykonawca jest obowiązany wykazać usługi zrealizowane, mimo iż np. wartość realizowanego kontraktu jest wyższa lub<br/>jest dalej realizowana.<br/>Jedna usługa oznacza usługę wykonaną na podstawie jednej umowy.<br/>Jako wykonanie (zakończenie) usługi należy rozumieć co najmniej podpisanie protokołu odbioru usługi lub równoważnego<br/>dokumentu. Faktura VAT nie jest dokumentem potwierdzającym wykonanie usługi (zakończenie) należycie.<br/>W przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich Zamawiający dokona<br/>przeliczenia tej wartości na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w<br/>Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień zakończenia usługi.<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz<br/>usług dotyczy usług, w których wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył , a w przypadku świadczeń powtarzających się<br/>lub ciągłych, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył .<br/>2.4.2. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym tzn. dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w<br/>wykonywaniu zamówienia tj:<br/>a) Pracownikiem nadzoru – koordynatorem (minimum 1 osobą), będącym osobą nadzorującą realizację przedmiotowego<br/>zamówienia, nie musi być zatrudniony na podstawie umowy o pracę, posiadającym uprawnienia:<br/> Certyfikat personalny FGAZ-O Urzędu Dozoru Technicznego uprawniający do:<br/>Sprawdzania pod względem wycieków stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła zawierających<br/>3kg lub więcej fluorowanych gazów cieplarnianych lub substancji kontrolowanych oraz zawierających 6kg lub więcej<br/>fluorowanych gazów cieplarnianych lub substancji kontrolowanych w odpowiednio oznakowanych hermetycznie<br/>zamkniętych systemach.<br/>Oraz<br/>Instalacja, konserwacja lub serwisowanie wszystkich stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła<br/>zawierających fluorowane gazy cieplarniane lub substancje kontrolowane oraz odzysk fluorowanych gazów cieplarnianych<br/>lub substancji kontrolowanych ze stacjonarnych i ruchomych urządzeń chłodniczych , klimatyzacyjnych i pomp ciepła,<br/>zgodnie z Ustawą o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowych gazów cieplarnianych.<br/>Świadectwa kwalifikacyjne Urzędu Regulacji Energetyki kategorii D i E w grupie nr 2 (Ustawa – Prawo Energetyczne )<br/>b) Pracownikiem technicznym – monter/ konserwator (minimum 1 osobą ), będącą osobą realizującą przedmiotowe<br/>zamówienie, zatrudnioną na podstawie umowy o pracę, posiadającą uprawnienia:<br/> Certyfikat personalny FGAZ-O Urzędu Dozoru Technicznego uprawniający do:<br/>Sprawdzania pod względem wycieków stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła zawierających<br/>3kg lub więcej fluorowanych gazów cieplarnianych lub substancji kontrolowanych oraz zawierających 6kg lub więcej<br/>fluorowanych gazów cieplarnianych lub substancji kontrolowanych w odpowiednio oznakowanych hermetycznie<br/>zamkniętych systemach.<br/>Oraz<br/>Instalacja, konserwacja lub serwisowanie wszystkich stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła<br/>zawierających fluorowane gazy cieplarniane lub substancje kontrolowane oraz odzysk fluorowanych gazów cieplarnianych<br/>lub substancji kontrolowanych ze stacjonarnych i ruchomych urządzeń chłodniczych , klimatyzacyjnych i pomp ciepła,<br/>zgodnie z Ustawą o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowych gazów cieplarnianych .<br/> Świadectwa kwalifikacyjne Urzędu Regulacji Energetyki kategorii E w grupie nr 2 (Ustawa – Prawo Energetyczne)<br/>c) Pracownikiem technicznym – monter/konserwator (minimum 1 osoba), będącym osobą realizującą przedmiotowe<br/>zamówienie, zatrudniona na podstawie umowy o pracę, posiadająca uprawnienia:<br/> Świadectwo kwalifikacyjne Urzędu Regulacji Energetyki kategorii E w grupie nr 1 (Ustawa – Prawo Energetyczne )<br/>UWAGA!!!<br/>Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia<br/>publicznego – Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić osobie odpowiedzialnej za realizację umowy w<br/>terminie 2 dni od podpisania umowy dokumenty potrzebne uprawniające do realizacji przedmiotowej usługi tj. certyfikaty,<br/>świadectwa kwalifikacyjne, pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia Wykonawcy kary umownej, o<br/>której mowa w<br/>§ 6 ust. 1 pkt 9 umowy projektowanych postanowień umowy załącznik nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W<br/>zakresie potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania zdolności<br/>technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda:<br/>2.2.1.Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3<br/>(trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: należycie<br/>wykonał ( zakończył ) co najmniej jedno zamówienie na kwotę co najmniej 53 000,00 zł brutto - obejmujące swym zakresem<br/>przegląd lub konserwację lub naprawy, urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, wraz z podaniem ich wartości,<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załącznikiem dowodów<br/>określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/>bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego, usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, a<br/>jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich<br/>należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>Z przedłożonego wykazu musi wynikać, ze Wykonawca należycie wykonał co najmniej jedną umowę na kwotę już zrealizowanych<br/>usług minimum:<br/>53.000,00 zł (pięćdziesiąt trzy tysięcy złotych) polegającą na przeglądzie lub konserwacji lub naprawie urządzeń instalacji wentylacji<br/>mechanicznej i klimatyzacji.<br/>Wykonawca jest obowiązany wykazać usługi zrealizowane, mimo iż np. wartość realizowanego kontraktu jest wyższa lub jest dalej<br/>realizowana- wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.<br/>2.2.2.Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi<br/>Załącznik Nr 10 do SWZ.<br/>W wykazie Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które muszą być dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniającymi<br/>wymagania określone w niniejszej SWZ, tj dysponuje:<br/>a) Pracownikiem nadzoru – koordynatorem (minimum 1 osobą), będącym osobą nadzorującą realizację przedmiotowego<br/>zamówienia, nie musi być zatrudniony na podstawie umowy o pracę, posiadającym uprawnienia:<br/> Certyfikat personalny FGAZ-O Urzędu Dozoru Technicznego<br/> Świadectwa kwalifikacyjne Urzędu Regulacji Energetyki kategorii D i E w grupie nr 2 (Ustawa – Prawo Energetyczne )<br/>b) Pracownikiem technicznym – monter/ konserwator (minimum 1 osobą ), będącą osobą realizującą przedmiotowe zamówienie,<br/>zatrudnioną na podstawie umowy o pracę, posiadającą uprawnienia:<br/> Certyfikat personalny FGAZ-O Urzędu Dozoru Technicznego<br/> Świadectwa kwalifikacyjne Urzędu Regulacji Energetyki kategorii E w grupie nr 2 (Ustawa – Prawo Energetyczne)<br/>c) Pracownikiem technicznym – monter/konserwator (minimum 1 osoba), będącym osobą realizującą przedmiotowe zamówienie,<br/>zatrudniona na podstawie umowy o pracę, posiadająca uprawnienia:<br/> Świadectwo kwalifikacyjne Urzędu Regulacji Energetyki kategorii E w grupie nr 1 (Ustawa – Prawo Energetyczne )</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W zakresie<br/>potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania zamawiający zażąda:<br/>2.3.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,<br/>jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp;<br/>Zgodnie z treścią art. 274 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych,<br/>jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych<br/>w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W związku z<br/>powyższym, jeżeli Wykonawca oraz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – konsorcja/spółki<br/>cywilne – wskaże w oświadczeniu załącznik Nr 2/2a do SWZ bazy, z których Zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone<br/>dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy – to Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do ich złożenia.<br/>2.3.2. oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007<br/>r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2022 poz. 1689, 1705), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ ofertę<br/>częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Wzór oświadczenia<br/>stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2.3.3. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp odnośnie do zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie<br/>konkurencji,<br/>e) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>f) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których<br/>mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170);<br/>g) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r.poz. 835 ze zm.).<br/>Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7/7a do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Każdy Wykonawca do upływu terminu składania ofert zobowiązany jest złożyć:<br/>Formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do SWZ - składany jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej<br/>(podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym).<br/>Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Prawo zamówień publicznych (według wzoru – załącznika Nr 2 do SWZ)<br/>Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru – załącznika<br/>Nr 3 do SWZ<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:<br/>a) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składane na podstawie art. 125 ust. 1<br/>ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru – załącznika Nr 2 do SWZ)–<br/>Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru – załącznika<br/>Nr 3 do SWZ<br/>oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z<br/>oświadczeniem własnym, o którym mowa w pkt 1 .2, 1.3, także:<br/>a) oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp<br/>aktualne na dzień składania ofert (wg wzoru - Załącznik Nr 2a do SWZ),<br/>oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 125 ust. 1<br/>ustawy Pzp aktualne na dzień składania ofert (wg wzoru - Załącznik Nr 3a do SWZ),<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia (jeżeli dotyczy) – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SWZ<br/>Pełnomocnictwo, w przypadku podpisywania dokumentów (oferty) oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez<br/>osoby(ę) niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy.<br/>Przedmiotowe środki dowodowe określone w Rozdziale VII SWZ. – jeżeli dotyczy<br/>Samooczyszczenie<br/>Uzasadnienie zastrzeżenia informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3.	Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego: <br/>1)	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących zamówienia na usługi – na podstawie art. 60 ustawy Pzp.<br/>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.<br/>2)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (Konsorcjum/ wspólnicy spółki cywilnej) w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp: <br/>a)	ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; <br/>b)	ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp – fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów – wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem; <br/>c)	pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wskazywać jakiego postępowania dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, dane pełnomocnika, czynności jakie w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik; <br/>3)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4)	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>5)	Wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Przyszłe zobowiązania wykonawcy związane z umową i jej realizacją są określone przepisami ustawy z dnia 11 września<br/>2019r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2023 poz. 1605) oraz przepisami Kodeksu Cywilnego.<br/>2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy<br/>stanowią załącznik nr 8 do SWZ.<br/>3. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z<br/>treści niniejszej SWZ, danych zawartych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, o których mowa w pkt. 2.<br/>4. Zamawiający wymaga, aby wybrany wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.<br/>5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartych umów w przypadkach i na warunkach<br/>określonych w §11 projektowanych postanowień umowy (stanowiących załącznik Nr 8 do SWZ).<br/>6. W przypadku okoliczności wymienionych w art. 456 ustawy Pzp Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni<br/>od powzięcia wiadomości o wskazanych okolicznościach.<br/>1. Zmiany umowy mogą być dokonywane w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych, wymagają<br/>zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności w poniższym zakresie:<br/>1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba – w<br/>przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej<br/>pełnienie powierzonych jej obowiązków;<br/>2) gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów) lub z innych przyczyn o<br/>charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę wymogów lub konieczne będzie spełnienie<br/>wymogów dodatkowych;<br/>3) wartość umowy może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w zakresie wynikającym z tej<br/>zmiany;<br/>4) zmiany Zamawiającego w przypadku zmian organizacyjnych polegających na reorganizacji, z której będzie wynikało, iż<br/>obowiązki Zamawiającego przejmie inna jednostka organizacyjna resortu Obrony Narodowej na zasadach określonych w<br/>Kodeksie Cywilnym ( cesja praw i obowiązków)<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba – w<br/>przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej<br/>pełnienie powierzonych jej obowiązków. Zmiany treści umowy nie stanowi zmiana osób odpowiedzialnych za jej realizację. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-19 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z dokumentami określonymi w rozdziale XII pkt. 2 i 3 należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem SMART PZP pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/41blsz/module/lista_zadan, na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-19 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Tryb udzielenia zamówienia art. 281 ust. 1 pkt. 3) ustawy Pzp./<br/>1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023<br/>r. poz. 1605 z późn. zm), zwaną dalej „ustawą Pzp”. W postępowaniu mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp oraz aktów<br/>wykonawczych wydanych na jej podstawie. W zakresie nieuregulowanym przez ww. akty prawne stosuje się przepisy<br/>ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.<br/>2. Postępowania prowadzone jest w trybie podstawowym o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych<br/>równowartości kwoty określonej dla dostaw i usług w przepisach wydanych na podstawie art. 3 ust. 3 ustawy Pzp tj. 143<br/>000,00 Euro. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.<br/>5.Dodatkowe informacje:<br/>5.1. Zamawiający nie przewiduje:<br/> wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 281 ust. 2 pkt. 17) ustawy Pzp);<br/> zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 281 ust. 2 pkt. 14) ustawy Pzp);<br/> rozliczeń w walutach obcych (art. 281 ust. 2 pkt. 13) ustawy Pzp);<br/> możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy dodatkowych dostaw, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy<br/>Pzp (art. 281 ust. 2 pkt. 11) ustawy Pzp);<br/> prowadzenia negocjacji;<br/> Wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących<br/>wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 281 ust. 2 pkt. 7 ustawy Pzp).<br/>5.2. Zamawiający nie dopuszcza:<br/> możliwości składania ofert wariantowych (art. 281 ust. 2 pkt. 6 Pzp);<br/> składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty (art. 281 ust. 2 pkt.<br/>18 ustawy Pzp);<br/>5.3. Zamawiający nie zastrzega:<br/> obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia (art. 281 ust. 2 pkt. 15) ustawy Pzp);<br/> możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy<br/>Pzp (art. 281 ust. 2 pkt. 9) ustawy Pzp);<br/>6. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim;<br/>7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko po jednej ofercie;<br/>8. Unieważnienie postępowania (fakultatywne): Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 256 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 310 pkt 1<br/>ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które<br/>Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/>Zamawiający umożliwia odbycie wizji lokalnej Wykonawcom zainteresowanym złożeniem oferty na wykonanie przedmiotu<br/>zamówienia obiektów w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usługi oraz w zakresie skalkulowania ceny<br/>przez Wykonawcę. Obecność na wizji lokalnej będzie pomocna w poprawnym skalkulowaniu ceny oferty przez<br/>Wykonawców (dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla<br/>rzetelnego przygotowania oferty).<br/>Jednocześnie Zamawiający wyjaśnia, że obecność na wizji lokalnej nie jest obowiązkowa. Oferta złożona bez odbycia wizji<br/>lokalnej u Zamawiającego nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) Ustawy.<br/>Zainteresowani wizją lokalną Wykonawcy powinni zgłosić się w dniu:<br/> 14.08.2024 r. od godz. 08.30 – Kompleks Dęblin –Lotnisko, tel. 261- stawić się dnia 14.08.2024 r. r. o godz. 8.30, w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko (biuro przepustek).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com