JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240813/0045620201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Rozpoznanie i oczyszczenie saperskie terenu w Nadleśnictwie Drewnica w roku 2024 – drugie postępowanie&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO DREWNICA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 012567140</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kolejowa 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ząbki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-091</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">227816209</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(22)7816250</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">drewnica@warszawa.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://drewnica.warszawa.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Lasy Państwowe </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Rozpoznanie i oczyszczenie saperskie terenu w Nadleśnictwie Drewnica w roku 2024 – drugie postępowanie&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-62e13fbd-98ad-4c90-a6b0-b60dc307536a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00456202</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00547745/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Rozpoznanie i oczyszczenie saperskie terenu w Nadleśnictwie Drewnica w roku 2024</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62e13fbd-98ad-4c90-a6b0-b60dc307536a <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>Platformy e-Zamówienia („Platforma”), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej, z<br/>zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne<br/>wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji<br/>połączenia określa „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępny pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2. 6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych<br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>3. 7. Dokumenty elektroniczne wymienione w SWZ, o których mowa w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 6 SWZ sporządza<br/>się w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych<br/>wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2024 poz. 773) z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje<br/>się jako załączniki.<br/>Wymagane w SWZ informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 6<br/>SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych<br/>wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów<br/>teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do widomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-62e13fbd-98ad-4c90-a6b0-b60dc307536a</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Podstawa prawna Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z<br/>dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U. UE<br/>L.2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r. (dalej: „RODO”).<br/>1. Administrator danych osobowych Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Nadleśnictwo Drewnica, adres: 05-091<br/>Ząbki, ul. Kolejowa 31, NIP 125-00-01-432 (dalej: Nadleśnictwo), strona internetowa: www.drewnica.warszawa.lasy.gov.pl. W<br/>sprawie danych osobowych może Pan/Pani skontaktować się na piśmie – pod wskazany wyżej adres Nadleśnictwa, drogą<br/>elektroniczną pod adres elektroniczny: drewnica@warszawa.lasy.gov.pl lub telefonicznie dzwoniąc pod numer telefonu 22 781-62-<br/>09.<br/>2. Z Inspektorem ochrony danych w Nadleśnictwie Drewnica można skontaktować się poprzez e-mail: drewnica@iod.expert<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 74 Pzp.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.<br/>22 RODO.<br/>8. Posiada Pani/Pan:<br/>a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego<br/>prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia);<br/>b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu<br/>nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZG.270.15.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu rozpoznania i oczyszczenia saperskiego terenu o powierzchni 20,68 ha w<br/>Nadleśnictwie Drewnica w roku 2024. Zakres prac będący przedmiotem niniejszego zamówienia został szczegółowo<br/>określony w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90523100-0 - Usługi usuwania broni oraz amunicji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">45236000-0 - Wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">71510000-6 - Usługi badania terenu</p> <p class="mb-0">90523200-1 - Usługi usuwania bomb</p> <p class="mb-0">90523300-2 - Usługi oczyszczania z min</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert:<br/>1) Cena – 60 %,<br/>2) Przyśpieszony termin wykonania zamówienia – 20 dni od zawarcia umowy – 20 %,<br/>3) Wydłużenie okresu gwarancji na okres 36 miesięcy – 20 %,<br/>2. Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SWZ).<br/>3. W ramach kryterium „Przyśpieszony termin wykonania zamówienia – 20 dni od zawarcia umowy” oceniane będzie przyjęcie przez<br/>Wykonawcę zobowiązania umownego do wykonywania zamówienia w przyśpieszonym w stosunku do wymienionego w Rozdziale IV<br/>SWZ terminu, w ciągu 20 dni od daty zawarcia Umowy.<br/>Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie powyższego zobowiązania w formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SWZ). Brak<br/>wskazania w formularzu oferty przyjęcia przez Wykonawcę zobowiązania, o którym mowa w zdaniu poprzednim będzie uznawane<br/>jako nieprzyjęcie takiego zobowiązania, a oferta uzyska 0 pkt w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który<br/>zaciągnie takie zobowiązanie otrzyma - 20 pkt.<br/>Oferta Wykonawcy z terminem realizacji przedmiotu zamówienia powyżej 40 dni kalendarzowych, liczonych od dnia podpisania<br/>umowy, zostanie odrzucona.<br/>4. W ramach kryterium „Przedłużenie okresu gwarancji na okres 36 miesięcy” oceniane będzie zobowiązanie Wykonawcy do<br/>udzielenia gwarancji jakości wykonanych prac na zasadach opisanych w Umowie na okres 36 miesięcy. Wykonawca zamieści<br/>informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do udzielenia gwarancji na zasadach opisanych w Umowie na wybrany<br/>okres w formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SWZ) poprzez zaznaczenie wybranego terminu znakiem „x”. Wskazanie w formularzu<br/>oferty przyjęcia przez Wykonawcę zobowiązania do udzielenia gwarancji na okres 24 miesięcy, będzie uznawane jako nieprzyjęcie<br/>takiego zobowiązania, a oferta uzyska 0 pkt w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaciągnie takie<br/>zobowiązanie otrzyma - 20 pkt.<br/>5. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników oceny oferty do dwóch miejsc po przecinku.<br/>6. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert, przez<br/>co należy rozumieć ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów opisanych w SWZ.<br/>7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny oraz<br/>kryterium terminu, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną.<br/>8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa Rozdziale XV pkt 6., Zamawiający wzywa Wykonawców,<br/>którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyśpieszony termin wykonania zamówienia – 20 dni od zawarcia umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji na okres 36 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:<br/>1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania<br/>zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym<br/>zakresie.<br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich<br/>3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) należycie<br/>wykonał lub wykonuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co<br/>najmniej 1 usługę (przez usługę rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy) polegającą na rozpoznaniu i<br/>oczyszczeniu saperskim terenu leśnego, na kwotę brutto nie mniejszą niż: 80 000 zł.<br/>b) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje<br/>minimum 10 sprawnymi wykrywaczami metalu, które powinny posiadać odpowiednie parametry pozwalające na wykonanie<br/>rozpoznania terenu pod względem zalegających w ziemi metali na głębokość 0 - 1 m pod powierzchnią terenu, niezależnie<br/>od warunków atmosferycznych i wilgotności gleby.<br/>c) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony,<br/>jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje:<br/>- minimum 10 osobami pełniącymi funkcję pracownik fizyczny – saper, prowadzącymi prace z zakresu oczyszczania terenów<br/>z materiałów wybuchowych, w tym ich niszczenia przy użyciu materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku<br/>cywilnego, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje potwierdzone przygotowaniem zawodowym do wykonywania prac<br/>związanych z dostępem do materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego na stanowiskach związanych z<br/>dostępem do materiałów wybuchowych w zakresie:<br/>prowadzenia prac z zakresu oczyszczania terenów z materiałów wybuchowych, w tym ich niszczenia przy użyciu materiałów<br/>wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego, wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 4<br/>lipca 2005r. w sprawie szkolenia i egzaminowania osób mających dostęp do materiałów wybuchowych przeznaczonych do<br/>użytku cywilnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 565 z późn. zm.) ze zmianą wynikającą z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z<br/>dnia 5 maja 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. nr 72, poz. 623),<br/>lub<br/>prowadzenia prac przy użyciu materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego poza górnictwem - w<br/>przypadku, gdy kwalifikacje, potwierdzone przygotowaniem zawodowym, uzyskane zostały na podstawie Rozporządzenia<br/>Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 4 lipca 2005 r. w sprawie szkolenia i egzaminowania osób mających dostęp do<br/>materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 565 z późn. zm.) tj. przed zmianą<br/>rozporządzenia i są nadal aktualne, co wynika z § 20 ust. 6a ustawy z dnia 21 czerwca 2002 r. o materiałach wybuchowych<br/>przeznaczonych do użytku cywilnego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2378 z późn. zm.),<br/>- minimum 1 osobą pełniącą funkcję kierownika prac saperskich, która będzie odpowiedzialna za nadzór nad prowadzeniem<br/>prac z zakresu oczyszczania terenów z materiałów wybuchowych, w tym ich niszczenia przy użyciu materiałów<br/>wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego, posiadającą:<br/>co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie nadzoru nad prowadzeniem prac z zakresu oczyszczania terenów z<br/>materiałów wybuchowych, w tym ich niszczenia przy użyciu materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego,<br/>oraz<br/>odpowiednie kwalifikacje potwierdzone przygotowaniem zawodowym do wykonywania prac związanych z dostępem do<br/>materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego na samodzielnych stanowiskach, w tym stanowiskach<br/>nadzoru w zakresie:<br/>prowadzenia prac z zakresu oczyszczania terenów z materiałów wybuchowych, w tym ich niszczenia przy użyciu materiałów<br/>wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego, wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 4<br/>lipca 2005r. w sprawie szkolenia i egzaminowania osób mających dostęp do materiałów wybuchowych przeznaczonych do<br/>użytku cywilnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 565 z późn. zm.) ze zmianą wynikającą z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z<br/>dnia 5 maja 2009r. (Dz. U. z 2009 r. nr 72, poz. 623),<br/>lub<br/>prowadzenia prac przy użyciu materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego poza górnictwem w<br/>przypadku, gdy kwalifikacje, potwierdzone przygotowaniem zawodowym, uzyskane zostały na podstawie Rozporządzenia<br/>Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 4 lipca 2005 r. w sprawie szkolenia i egzaminowania osób mających dostęp do<br/>materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 565 z późn. zm.) tj. przed zmianą<br/>rozporządzenia i są nadal aktualne, co wynika z § 20 ust. 6a ustawy z dnia 21 czerwca 2002 r. o materiałach wybuchowych<br/>przeznaczonych do użytku cywilnego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2378 z późn. zm.). ofertą oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do<br/>SWZ.<br/>2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VI ust.1 Zamawiający przed udzieleniem<br/>zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. 2024 poz. 594), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -<br/>(wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy<br/>kapitałowej stanowi Załącznik nr 10 do SWZ),<br/>b) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>c) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach wstępnych (wzór oświadczenia o aktualności informacji<br/>zawartych w oświadczeniach wstępnych stanowi Załącznik nr 11 do SWZ). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu wstępnego<br/>potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1, 2 i 2a oraz w celu<br/>potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI ust. 3 SWZ. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do<br/>SWZ.<br/>2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VI ust.1 Zamawiający przed udzieleniem<br/>zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. 2024 poz. 594), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -<br/>(wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy<br/>kapitałowej stanowi Załącznik nr 10 do SWZ),<br/>b) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>c) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach wstępnych (wzór oświadczenia o aktualności informacji<br/>zawartych w oświadczeniach wstępnych stanowi Załącznik nr 11 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W<br/>celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI ust. 3 Zamawiający przed<br/>udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,<br/>do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat od<br/>dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich wartości brutto, przedmiotu (opis wykonanych usług), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji) i<br/>podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych usług stanowi Załącznik nr 4 do SWZ),<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, informacje, o<br/>których mowa wyżej dotyczą usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>b) dowody, że wskazane przez Wykonawcę usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności<br/>technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie,<br/>Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów<br/>– oświadczenie Wykonawcy.<br/>c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania (wzór wykazu osób<br/>skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ),<br/>d) wykaz dotyczący rodzaju narzędzi i urządzeń, ich opisu oraz podstawy dysponowania (wzór wykazu narzędzi i urządzeń stanowi<br/>Załącznik nr 5 do SWZ).<br/>2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VI ust.1 Zamawiający przed udzieleniem<br/>zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. 2024 poz. 594), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -<br/>(wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy<br/>kapitałowej stanowi Załącznik nr 10 do SWZ),<br/>b) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>c) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach wstępnych (wzór oświadczenia o aktualności informacji<br/>zawartych w oświadczeniach wstępnych stanowi Załącznik nr 11 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli<br/>Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę należy sporządzić wg wzoru Formularz Ofertowy stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca<br/>jest zobowiązany złożyć: dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli<br/>dotyczy); dowód wniesienia wadium (oryginał w postaci elektronicznej), jeżeli zostało wniesione w innej formie niż w<br/>pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego. Do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu<br/>Wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>Pzp, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień<br/>składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów<br/>na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. Wzór niewiążący zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby na potrzeby realizacji zamówienia<br/>stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, także oświadczenie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzory oświadczenia podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu stanowią Załącznik nr 8 do SWZ. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się,<br/>pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w<br/>przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów<br/>realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2024 poz. 307), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z<br/>uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do<br/>reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie,<br/>właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu<br/>potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od<br/>Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Przystępując do postępowania Wykonawca jest obowiązany w terminie do dnia: 21.08.2023 r. do godz. 09:00 (przed upływem terminu składania ofert) wnieść wadium w wysokości: 1 696,00 zł (słownie: tysiąc sześćset dziewięćdziesiąt sześć złotych 00/100).<br/>2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a. pieniądzu, płatne przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP nr rachunku: 56 1020 1042 0000 8002 0009 4441 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Rozpoznanie i oczyszczenie saperskie terenu w Nadleśnictwie Drewnica w roku 2024 - drugie postępowanie, ZG.270.15.2024” (Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego)<br/>b. gwarancjach bankowych;<br/>c. gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w Rozdział XI pkt 2 lit. b – d,<br/>Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej wraz z ofertą.<br/>4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>a. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w<br/>Pzp,<br/>b. z treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>c. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>d. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż<br/>pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>e. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający;<br/>f. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby<br/>poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>5. Wszystkie dokumenty, potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać znak i/lub nazwę postępowania, którego<br/>dotyczą oraz prawidłową nazwę Zamawiającego.<br/>6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale VI pkt 3 SWZ, powinni spełniać łącznie<br/>wszyscy Wykonawcy. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy<br/>wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 3 ppkt 4)<br/>SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,<br/>które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X pkt 2 lit. c SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte<br/>wykonanie zobowiązania <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Możliwości zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr<br/>9 do SWZ.<br/>2. W trakcie realizacji Umowy postanowienia Umowy mogą ulec zmianom, przy czym zmiany postanowień Umowy dotyczyć<br/>mogą w szczególności:<br/>a) terminu końcowego wykonania przedmiotu Umowy, bez naliczania kar umownych:<br/>- w przypadku wykrycia, znalezienia innych niż przewidziane w SWZ i Umowie przedmiotów niebezpiecznych, których<br/>usunięcie wymaga zaangażowania odpowiednich służb alarmowych;<br/>- w przypadku wystąpienia siły wyższej, której wystąpienie ma wpływ na realizację Umowy lub wystąpienie okoliczności<br/>zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu Umowy utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu<br/>Umowy. Termin „siła wyższa” oznacza akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania,<br/>zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia<br/>poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec;<br/>- w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami prawa, zasadami BHP. Za wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie prac<br/>uznaje się: występowanie pokrywy śnieżnej, zamarznięcie gruntu lub ponadnormatywne opady deszczu;<br/>- w przypadku przedłużającej się procedury pozyskania pozwolenia (lub wydania odmowy) Wojewódzkiego Konserwatora<br/>Zabytków<br/>- w przypadku udokumentowanej istotnej zmiany harmonogramu ćwiczeń i strzelań jednostek MON, mającej wpływ na<br/>możliwość bezpiecznego wykonania umowy w terminie;<br/>- w przypadku zwłoki Zakładu Usług Leśnych w przygotowaniu terenu do rozminowania, tj. wycięciu podszytów i podrostów<br/>oraz zniesieniu i ułożeniu w stosy wyciętego materiału.<br/>b) W przypadku zmiany przepisów prawa istotnych dla realizacji Umowy zawartej z Wykonawcą zamówienia, mającej wpływ<br/>na zakres, termin lub sposób wykonania Umowy Zamawiający dopuszcza odpowiednią zmianę postanowień Umowy w<br/>zakresie uwzględniającym te zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-21 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W dniu 15 kwietnia 2022 r. ogłoszona została w Dzienniku Ustaw pod poz. 835 Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. 2024 poz. 507) Ustawa weszła w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia, tj.<br/>16 kwietnia 2022 r.<br/>Treść ustawy dostęp bezpośredni:<br/>https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20220000835/U/D20220835Lj.pdf<br/>Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu<br/>24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje<br/>polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na<br/>podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605, z późn. zm.)<br/>Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy<br/>Pzp wyklucza się:<br/>- wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo<br/>wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w<br/>art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>- wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu<br/>pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. 2023 poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach<br/>określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem<br/>rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>- wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o<br/>rachunkowości (Dz.U. 2023 poz. 120, 295 i 1598), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu<br/>765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,<br/>o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym<br/>mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.<br/>Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych powyżej. W przypadku wykonawcy wykluczonego na<br/>podstawie określonej powyżej, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.<br/>Zgodnie z art. 22 ustawy przepisy art. 7 oraz środek sankcyjny polegający na wykluczeniu z postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, będą miały zastosowanie również do postępowań o udzielenie<br/>zamówienia publicznego wszczętych i niezakończonych do dnia wejścia w życie ustawy, z tym że okres wykluczenia, o<br/>którym mowa w art. 7 ust. 2 ustawy, rozpocznie się nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia wejścia w życie ustawy.<br/>Zamawiający informuje ponadto, że osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie określonej powyżej, które w<br/>okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w<br/>drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com